Forum >> MiTo

GT Ɨ|ѯ07-07-2010 19:02:16 // 4688


1 kis 1veleg:-)
Buksi06-07-2010 20:03:32 // 4687
Jah, azt tudom! :-)
GT Ɨ|ѯ06-07-2010 19:56:45 // 4686
igen, de legalább valamivel ( icike-picikével ) felkészültebb volt /-nek tűnt /
GT Ɨ|ѯ06-07-2010 19:55:45 // 4685
Viva-n már nem jáccik:-)
Somez04-07-2010 21:48:50 // 4684
Még az is jobb lett volna :D
Buksi04-07-2010 20:15:53 // 4683
Hogy-hogy MÁR nem? :-D
GTVili04-07-2010 18:39:58 // 4682
Még jó hogy nem Audi-Quattrofolio.......;-DDDD
Somez04-07-2010 17:58:05 // 4681
A csaj is az agyamra megy: "Kátrifólió verde".
Somez04-07-2010 17:55:10 // 4680
Szerintem ez az érték nagyon barátságos. Likeolom :-)
GT Ɨ|ѯ04-07-2010 16:46:02 // 4679
hát azt már nem, az 10éve volt kb:-))
Buksi04-07-2010 16:24:14 // 4678
Még jó, hogy azt nem néztem! :-))))
GT Ɨ|ѯ04-07-2010 14:16:06 // 4677
még anno a viva-n kezdte el a fárasztást:-)
Buksi04-07-2010 12:18:09 // 4676
Mostanában már én sem! :-)
GT Ɨ|ѯ04-07-2010 08:27:37 // 4675
na én ezért nem nézem:-)
Buksi03-07-2010 19:22:23 // 4674
Szoktam néha nézni a viaszatos autós műsort, amiben a Kővárival bohóckodnak! Hányni tudnék tőlük!
GT Ɨ|ѯ03-07-2010 17:13:49 // 4673
köze nincs az autóhoz...:-)
Buksi03-07-2010 09:09:14 // 4672
Én alapból nem nagyon csípem ezt a gyereket! :-/
Tommi02-07-2010 22:48:37 // 4671
A milánói hétvége néhány résztvevője :)



Ezen a sárgán meg behaltam, élőben kurvajól néz ki :) Nem tudom nálunk miért nincsenek olyan elvetemültek, akik ilyet rendelnek, nagyon ütős és feltűnő vele a kis méregzsák :)))

GT Ɨ|ѯ27-06-2010 10:54:09 // 4670
Alapvetően jó ..:-)

724-es adás Alfa Mito Q2

bár a műsorvezetőgyerek az hiperfárasztó......
mesa25-06-2010 22:29:29 // 4669
Bocsánat, rosszul olvastam, nincs ellentmondás.
Kazes☻25-06-2010 22:11:17 // 4668
Igggen csak! :)))
GTVili25-06-2010 21:19:10 // 4667
Hol itt az ellentmondás.....?
Buksi25-06-2010 21:05:18 // 4666
Ááááá... Alfáról nem szabad jelet lopni! :-DD
Grando25-06-2010 21:00:07 // 4665
Ha találsz, nekem is hozzál. ;)))
Buksi25-06-2010 20:54:51 // 4664
Ilyen lóhere nekem is kell! :-))
Tudom, vegyek egy MiTo QV-t és azon majd lesz! :-DDD
Tom1225-06-2010 17:17:19 // 4663
Tetszik a sorrend: ENGINE OF THE YEAR 2010 /új motorok/
Kazes☻25-06-2010 17:08:41 // 4662
mesa25-06-2010 16:48:48 // 4661
Apró ellentmondás :D

"a korábbi két vezérműtengely helyett csak egyet építettek a mérnökök a hengerfej tetejére, ami közvetlenül a kipufogószelepeket vezérlik. A szívóoldali vezérlést egy Multiair egységgel kötötték össze a vezérműtengellyel," (..) "A vezérműtengelyt a szívószelepekkel minden hengernél egy olajjal töltött kis kamrácskával kötötték össze a mérnökök"
Kazes☻25-06-2010 15:42:53 // 4660
Vegyes! :)
Ez pl. nem tetszik: "Egyetlen igazi konkurensként tekinthető modell a Mini Cooper S, amely 7 149 000 forintos alapárával ugyan jócskán a MiTo ára felett van, de nagyobb élvezetet nyúlt." Nem is értem hogy' gondolja?!
raga25-06-2010 15:21:12 // 4659
Belga25-06-2010 14:48:36 // 4658
Alfati14-06-2010 11:30:39 // 4657
Kicsit most odafigyeltem arra, hogy mikor hogyan váltok. Amikor normál tempóban megyek "N" állásban akkor pl. a 3. fokozatban alapjáraton lehet közlekedni vele 25-30km/ó sebességgel és ha nem versenytempóban akarok indulni, akkor elég simán rálépni a gázra. Gond nélkül megindul az autó, semmi nyomatékhiányt nem érzek! 5.-ben az alapjárati gurulás kb. 45km/ó és ugyanúgy ráléphetek a gázra. Nem gyakran szoktam így közlekedni, mert sok a dugó, de ha nincs értelme (vagy nincs kedvem) nagyon gyorsítani akkor így teszek.
A fogyasztásra a dugók vannak a legrosszabb hatással , azon a héten amikor sok van belőle (Árpád híd egyik oldalról a másikra 20 perc) akkor 8,8 körül van. Amikor állatkodni akarok akkor van "D" állásban, vagy ha valaki emberkedni akar és megmutatom neki hogy miért jó az ALFA. A sportcomputerrel egy icipicit lassabb lett a kezdeti gázreakció, de az utánajövő érzés kárpótol.
Talán írtam, hogy 20.000 km van benne mióta belekerült a squadra cucc, és egy "normál" MiToval összehasonlítottuk. Mindketten mentünk a saját autónkkal és teszteltük hogy mit tud a két kocsi "N" illetve "D" állásban. Utána kocsit cseréltünk és ugyanazt az utat megtettük egymás előtt/mellett/mögött.
A konklúzió, hogy az én autóm megy úgy "N" állásban, mint a normál "D"-ben.
Az utolsó 20.000 km átlagfogyija 8,3 liter. Nekem tetszik.
Tommi14-06-2010 00:17:13 // 4656
Gratulálok, már megint az origo... Gyanítom ők ezentúl nem nagyon fognak tesztautót kapni :)

Amúgy a FAM helyében simán megszorongatnám a tökeiket...
Somez13-06-2010 23:58:10 // 4655
Mennyit eszik neked városban ezzel a vezetési stílussal?
Alfati13-06-2010 16:50:09 // 4654
Az én autómban most van cca.33.000 km. Főleg városban használom, de igyekszem "alfás stílusban". nyomni. A motor még nem Multi-Air, de: annyira nyomatékszegény, hogy rendszerint 2000 f/p körül váltani szoktam, nem okoz gondot a tartós haladás ötvennel sem hatodikban :)
Mike.10-06-2010 13:39:10 // 4653
Ez nagyon tetszik! :-) Több ilyen válasz írás kellene a fikázós cikkekre.
Somez10-06-2010 10:46:20 // 4651
A cikk szerzője az "avagy" szó jelentésével sincsen tisztában. -> "Most azt kellene írni, hogy a konkurensek olcsóbbak, avagy drágábbak ennél, de nem olyan könnyű belőni ezt a szűk kört."

Katasztrófa ez a cikk!
BeeGee10-06-2010 10:25:26 // 4650
Nekem úgy rémlik, hogy működik D-ben is. Magunk közt szólva, furcsálltam is hogy nem figyeli a turbó hőmérsékletet, hanem simán kikapcsol. Viszont tényleg sok minden mást figyel, mikor nem áll le.
GEORGE10-06-2010 00:56:58 // 4649
Ezek az origosok megint égetik magukat.......kár, hogy egy felkészületlen b@lfvsz tesztelte!
Lehet nem a MiTo tehet róla, ha D-állásban nem működik a strat/stop :-)

Lassan el kéne gondolkodni, kit engednek tesztelni....bár, a húzzunk le bármit ami Olasz-hoz, passzol ha így írnak a MiToról....
BeeGee09-06-2010 11:50:28 // 4648
Át kellett volna olvasnia a használati kézikönyvét, és megtudná, hogy ezer indok miatt nem kapcsolt be a S&S rendszer. Alacsony akkufeszültségtől kezdve vízhőfok, stb.

De az a duma h kifejezetten ciki a villamosmegállóban várakozók orra alá pöfögni... Én eddig erről nem tudtam, most zavarban érzem magam :D
mesa09-06-2010 11:39:19 // 4647
Lehet, hogy akkor nem tudjuk jól. De valamilyen összetevőnek még lennie kell, amiért nem engedélyezi a működtetését! Olajhőmérséklet? Vízhőfok?
Lehet nem tette üresbe még, vagy gurult. Sok összetevő lehet, én el nem tudom képzelni, hogy csak úgy "magától" ne működne, véletlenszerűen!
Tedi09-06-2010 11:11:07 // 4646
Ja nem, szorri, az a GSI nevű váltásjelző cucc...a Start@Stopnak minden állásban működnie kell, ha be van kapcsolva.
mesa09-06-2010 11:10:57 // 4645
Ja-ja, Te tudod, én tudom, de Ő ? Csak mert ránézek és látom, D-ben van :P

A FAM helyében helyreigazítást kérnék, amiért ekkora lúzer cikket jelentethetett meg, csak mert tökhülye hozzá
Tedi09-06-2010 11:03:30 // 4644
De, D-ben a Start&Stop rendszer nem működik, csak N-ben és A-ban.
mesa09-06-2010 10:53:23 // 4643
Még valami. Az egész Alfa Romeot fikázza azáltal, hogy szerinte az Alfákban a dolgok vagy működnek, vagy sem.
Ilyen bunkónak se adjon a FAM soha többet autót!

Nem úgy van, hogy a DNA kapcsoló függvénye a Start&Stop rendszer?
mesa09-06-2010 10:45:39 // 4642
Húha! Tud ám az emebrünk! :DDD
"Dynamicban értelmetlenül keményre hangolt futómű"

Dynamic módban talán nem ez lenne a lényege? :P
raga08-06-2010 23:37:37 // 4641
Kazes☻03-06-2010 12:58:03 // 4640
És milyen jók azok az utak és fura, hogy nem kifelé dől! :)))
mesa03-06-2010 12:39:58 // 4639
Nekem tetszik! Most, hogy van Juliska is, még inkább!! :)
De ezt a kanyargós-lejtős-hánytatós utat is szeretném végigvezetni :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.