Forum >> MiTo
Phon07-07-2010 22:45:11 // 4689
ez a piros egészen hasonlit az enyémre:) mondjuk neki pl. van piros féknyerge:(
GT Ɨ|ѯ07-07-2010 19:02:16 // 4688
1 kis 1veleg:-)
Buksi06-07-2010 20:03:32 // 4687
Jah, azt tudom! :-)
GT Ɨ|ѯ06-07-2010 19:56:45 // 4686
igen, de legalább valamivel ( icike-picikével ) felkészültebb volt /-nek tűnt /
GT Ɨ|ѯ06-07-2010 19:55:45 // 4685
Viva-n már nem jáccik:-)
Somez04-07-2010 21:48:50 // 4684
Még az is jobb lett volna :D
Buksi04-07-2010 20:15:53 // 4683
Hogy-hogy MÁR nem? :-D
GTVili04-07-2010 18:39:58 // 4682
Még jó hogy nem Audi-Quattrofolio.......;-DDDD
Somez04-07-2010 17:58:05 // 4681
A csaj is az agyamra megy: "Kátrifólió verde".
Somez04-07-2010 17:55:10 // 4680
Szerintem ez az érték nagyon barátságos. Likeolom :-)
GT Ɨ|ѯ04-07-2010 16:46:02 // 4679
hát azt már nem, az 10éve volt kb:-))
Buksi04-07-2010 16:24:14 // 4678
Még jó, hogy azt nem néztem! :-))))
GT Ɨ|ѯ04-07-2010 14:16:06 // 4677
még anno a viva-n kezdte el a fárasztást:-)
Buksi04-07-2010 12:18:09 // 4676
Mostanában már én sem! :-)
GT Ɨ|ѯ04-07-2010 08:27:37 // 4675
na én ezért nem nézem:-)
Buksi03-07-2010 19:22:23 // 4674
Szoktam néha nézni a viaszatos autós műsort, amiben a Kővárival bohóckodnak! Hányni tudnék tőlük!
GT Ɨ|ѯ03-07-2010 17:13:49 // 4673
köze nincs az autóhoz...:-)
Buksi03-07-2010 09:09:14 // 4672
Én alapból nem nagyon csípem ezt a gyereket! :-/
Tommi02-07-2010 22:48:37 // 4671
GT Ɨ|ѯ27-06-2010 10:54:09 // 4670
mesa25-06-2010 22:29:29 // 4669
Bocsánat, rosszul olvastam, nincs ellentmondás.
GTVili25-06-2010 21:19:10 // 4667
Hol itt az ellentmondás.....?
Buksi25-06-2010 21:05:18 // 4666
Ááááá... Alfáról nem szabad jelet lopni! :-DD
Grando25-06-2010 21:00:07 // 4665
Ha találsz, nekem is hozzál. ;)))
Buksi25-06-2010 20:54:51 // 4664
Ilyen lóhere nekem is kell! :-))
Tudom, vegyek egy MiTo QV-t és azon majd lesz! :-DDD
Tudom, vegyek egy MiTo QV-t és azon majd lesz! :-DDD
Tom1225-06-2010 17:17:19 // 4663
Tetszik a sorrend: ENGINE OF THE YEAR 2010 /új motorok/
Kazes☻25-06-2010 17:08:41 // 4662
mesa25-06-2010 16:48:48 // 4661
Apró ellentmondás :D
"a korábbi két vezérműtengely helyett csak egyet építettek a mérnökök a hengerfej tetejére, ami közvetlenül a kipufogószelepeket vezérlik. A szívóoldali vezérlést egy Multiair egységgel kötötték össze a vezérműtengellyel," (..) "A vezérműtengelyt a szívószelepekkel minden hengernél egy olajjal töltött kis kamrácskával kötötték össze a mérnökök"
"a korábbi két vezérműtengely helyett csak egyet építettek a mérnökök a hengerfej tetejére, ami közvetlenül a kipufogószelepeket vezérlik. A szívóoldali vezérlést egy Multiair egységgel kötötték össze a vezérműtengellyel," (..) "A vezérműtengelyt a szívószelepekkel minden hengernél egy olajjal töltött kis kamrácskával kötötték össze a mérnökök"
Kazes☻25-06-2010 15:42:53 // 4660
Vegyes! :)
Ez pl. nem tetszik: "Egyetlen igazi konkurensként tekinthető modell a Mini Cooper S, amely 7 149 000 forintos alapárával ugyan jócskán a MiTo ára felett van, de nagyobb élvezetet nyúlt." Nem is értem hogy' gondolja?!
Ez pl. nem tetszik: "Egyetlen igazi konkurensként tekinthető modell a Mini Cooper S, amely 7 149 000 forintos alapárával ugyan jócskán a MiTo ára felett van, de nagyobb élvezetet nyúlt." Nem is értem hogy' gondolja?!
raga25-06-2010 15:21:12 // 4659
Belga25-06-2010 14:48:36 // 4658
Alfati14-06-2010 11:30:39 // 4657
Kicsit most odafigyeltem arra, hogy mikor hogyan váltok. Amikor normál tempóban megyek "N" állásban akkor pl. a 3. fokozatban alapjáraton lehet közlekedni vele 25-30km/ó sebességgel és ha nem versenytempóban akarok indulni, akkor elég simán rálépni a gázra. Gond nélkül megindul az autó, semmi nyomatékhiányt nem érzek! 5.-ben az alapjárati gurulás kb. 45km/ó és ugyanúgy ráléphetek a gázra. Nem gyakran szoktam így közlekedni, mert sok a dugó, de ha nincs értelme (vagy nincs kedvem) nagyon gyorsítani akkor így teszek.
A fogyasztásra a dugók vannak a legrosszabb hatással , azon a héten amikor sok van belőle (Árpád híd egyik oldalról a másikra 20 perc) akkor 8,8 körül van. Amikor állatkodni akarok akkor van "D" állásban, vagy ha valaki emberkedni akar és megmutatom neki hogy miért jó az ALFA. A sportcomputerrel egy icipicit lassabb lett a kezdeti gázreakció, de az utánajövő érzés kárpótol.
Talán írtam, hogy 20.000 km van benne mióta belekerült a squadra cucc, és egy "normál" MiToval összehasonlítottuk. Mindketten mentünk a saját autónkkal és teszteltük hogy mit tud a két kocsi "N" illetve "D" állásban. Utána kocsit cseréltünk és ugyanazt az utat megtettük egymás előtt/mellett/mögött.
A konklúzió, hogy az én autóm megy úgy "N" állásban, mint a normál "D"-ben.
Az utolsó 20.000 km átlagfogyija 8,3 liter. Nekem tetszik.
A fogyasztásra a dugók vannak a legrosszabb hatással , azon a héten amikor sok van belőle (Árpád híd egyik oldalról a másikra 20 perc) akkor 8,8 körül van. Amikor állatkodni akarok akkor van "D" állásban, vagy ha valaki emberkedni akar és megmutatom neki hogy miért jó az ALFA. A sportcomputerrel egy icipicit lassabb lett a kezdeti gázreakció, de az utánajövő érzés kárpótol.
Talán írtam, hogy 20.000 km van benne mióta belekerült a squadra cucc, és egy "normál" MiToval összehasonlítottuk. Mindketten mentünk a saját autónkkal és teszteltük hogy mit tud a két kocsi "N" illetve "D" állásban. Utána kocsit cseréltünk és ugyanazt az utat megtettük egymás előtt/mellett/mögött.
A konklúzió, hogy az én autóm megy úgy "N" állásban, mint a normál "D"-ben.
Az utolsó 20.000 km átlagfogyija 8,3 liter. Nekem tetszik.
Tommi14-06-2010 00:17:13 // 4656
Gratulálok, már megint az origo... Gyanítom ők ezentúl nem nagyon fognak tesztautót kapni :)
Amúgy a FAM helyében simán megszorongatnám a tökeiket...
Amúgy a FAM helyében simán megszorongatnám a tökeiket...
Somez13-06-2010 23:58:10 // 4655
Mennyit eszik neked városban ezzel a vezetési stílussal?
Alfati13-06-2010 16:50:09 // 4654
Az én autómban most van cca.33.000 km. Főleg városban használom, de igyekszem "alfás stílusban". nyomni. A motor még nem Multi-Air, de: annyira nyomatékszegény, hogy rendszerint 2000 f/p körül váltani szoktam, nem okoz gondot a tartós haladás ötvennel sem hatodikban :)
Mike.10-06-2010 13:39:10 // 4653
Ez nagyon tetszik! :-) Több ilyen válasz írás kellene a fikázós cikkekre.
mesa10-06-2010 12:21:20 // 4652
Somez10-06-2010 10:46:20 // 4651
A cikk szerzője az "avagy" szó jelentésével sincsen tisztában. -> "Most azt kellene írni, hogy a konkurensek olcsóbbak, avagy drágábbak ennél, de nem olyan könnyű belőni ezt a szűk kört."
Katasztrófa ez a cikk!
Katasztrófa ez a cikk!
BeeGee10-06-2010 10:25:26 // 4650
Nekem úgy rémlik, hogy működik D-ben is. Magunk közt szólva, furcsálltam is hogy nem figyeli a turbó hőmérsékletet, hanem simán kikapcsol. Viszont tényleg sok minden mást figyel, mikor nem áll le.
GEORGE10-06-2010 00:56:58 // 4649
Ezek az origosok megint égetik magukat.......kár, hogy egy felkészületlen b@lfvsz tesztelte!
Lehet nem a MiTo tehet róla, ha D-állásban nem működik a strat/stop :-)
Lassan el kéne gondolkodni, kit engednek tesztelni....bár, a húzzunk le bármit ami Olasz-hoz, passzol ha így írnak a MiToról....
Lehet nem a MiTo tehet róla, ha D-állásban nem működik a strat/stop :-)
Lassan el kéne gondolkodni, kit engednek tesztelni....bár, a húzzunk le bármit ami Olasz-hoz, passzol ha így írnak a MiToról....
BeeGee09-06-2010 11:50:28 // 4648
Át kellett volna olvasnia a használati kézikönyvét, és megtudná, hogy ezer indok miatt nem kapcsolt be a S&S rendszer. Alacsony akkufeszültségtől kezdve vízhőfok, stb.
De az a duma h kifejezetten ciki a villamosmegállóban várakozók orra alá pöfögni... Én eddig erről nem tudtam, most zavarban érzem magam :D
De az a duma h kifejezetten ciki a villamosmegállóban várakozók orra alá pöfögni... Én eddig erről nem tudtam, most zavarban érzem magam :D
mesa09-06-2010 11:39:19 // 4647
Lehet, hogy akkor nem tudjuk jól. De valamilyen összetevőnek még lennie kell, amiért nem engedélyezi a működtetését! Olajhőmérséklet? Vízhőfok?
Lehet nem tette üresbe még, vagy gurult. Sok összetevő lehet, én el nem tudom képzelni, hogy csak úgy "magától" ne működne, véletlenszerűen!
Lehet nem tette üresbe még, vagy gurult. Sok összetevő lehet, én el nem tudom képzelni, hogy csak úgy "magától" ne működne, véletlenszerűen!
Tedi09-06-2010 11:11:07 // 4646
Ja nem, szorri, az a GSI nevű váltásjelző cucc...a Start@Stopnak minden állásban működnie kell, ha be van kapcsolva.
mesa09-06-2010 11:10:57 // 4645
Ja-ja, Te tudod, én tudom, de Ő ? Csak mert ránézek és látom, D-ben van :P
A FAM helyében helyreigazítást kérnék, amiért ekkora lúzer cikket jelentethetett meg, csak mert tökhülye hozzá
A FAM helyében helyreigazítást kérnék, amiért ekkora lúzer cikket jelentethetett meg, csak mert tökhülye hozzá
Tedi09-06-2010 11:03:30 // 4644
De, D-ben a Start&Stop rendszer nem működik, csak N-ben és A-ban.
mesa09-06-2010 10:53:23 // 4643
Még valami. Az egész Alfa Romeot fikázza azáltal, hogy szerinte az Alfákban a dolgok vagy működnek, vagy sem.
Ilyen bunkónak se adjon a FAM soha többet autót!
Nem úgy van, hogy a DNA kapcsoló függvénye a Start&Stop rendszer?
Ilyen bunkónak se adjon a FAM soha többet autót!
Nem úgy van, hogy a DNA kapcsoló függvénye a Start&Stop rendszer?
mesa09-06-2010 10:45:39 // 4642
Húha! Tud ám az emebrünk! :DDD
"Dynamicban értelmetlenül keményre hangolt futómű"
Dynamic módban talán nem ez lenne a lényege? :P
"Dynamicban értelmetlenül keményre hangolt futómű"
Dynamic módban talán nem ez lenne a lényege? :P
raga08-06-2010 23:37:37 // 4641
Kazes☻03-06-2010 12:58:03 // 4640
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?