Hát nem gazán ertettem a dolgokat mert a szíjtárcsámon nincs semmi jel!!!!
vagy hiányzik a lapaljából vagy nem azt sem tudtam eldönteni, de elég fura ez.
Eltudnátk mondani úgy hogy megértse egy baromfi???
Forum >> Sprint
Atttis07-08-2009 12:32:39 // 24223
Atttis07-08-2009 12:29:06 // 24222
Nem akartam kiszenvedni mégegyszer a mocit, szétszedni darabokra, inkább megoldottam én magam és most jó.
pb_07-08-2009 07:52:12 // 24221
Akkor, fel kell ugrasztani a helyére.)
Ékszij07-08-2009 07:41:37 // 24220
Azt hittük kell még valami és nem akartunk 2x szerelni :)
pb_06-08-2009 23:45:01 // 24219
Semmi, bár a kinyomócsapágy nem annyira látszik. Mi a baj?
Ékszij06-08-2009 22:16:57 // 24217
krecsi06-08-2009 20:34:03 // 24216
Az. De a komplett rendszer nem működik.
sprint8306-08-2009 20:14:39 // 24214
Boxer topicból nyúltam Tőled:))))
pb_06-08-2009 20:09:11 // 24213
ismerős képek.))
pb_06-08-2009 20:08:50 // 24212
Ez, azért érdekes.) Vittem is volna vissza a gépműhelybe.
Atttis06-08-2009 19:29:46 // 24211
szerintem biztos
annyi szent hogy induktív
annyi szent hogy induktív
sprint8306-08-2009 19:29:08 // 24210
Neked svájci van még benne?
Atttis06-08-2009 19:28:42 // 24209
Csak a környéken nincs senkinek.
úgyhogy lehet elviszem a suzukiba gyújtás állításra:D:D:D
úgyhogy lehet elviszem a suzukiba gyújtás állításra:D:D:D
krecsi06-08-2009 19:26:21 // 24207
Persze az utolsó mondatok Attisnak szólnak:)
krecsi06-08-2009 19:25:06 // 24206
A svájcival nagy szívás van:) De a gyújtásbeállítással nincs gond. Fülre csak nagyon kb-re tudod. Illetve sokat kell próbálgatni, ezért inkább minden képen a strobit ajánlom.
sprint8306-08-2009 19:18:25 // 24205
Atttis06-08-2009 19:11:16 // 24204
Persze azt már megoldottam kora reggel egy köszörűn, és egy kis lapos reszelővel. :D
Atttis06-08-2009 19:10:25 // 24203
Újabb problémám akadt.
Rosszul van bejelölve a jobb oldali hengersor vezérlése.
Hol van a gyári jel vagy nincs ilyen?
Hogy kell beállítani a vezérlést?
Ezek szerint nem volt vezérlés ugrott.
És a gyújtást csak műszerrel lehet állítani vagy van rá valami módszer mert most csak hallásra van beállítva. svájci induktív jeladós!
Rosszul van bejelölve a jobb oldali hengersor vezérlése.
Hol van a gyári jel vagy nincs ilyen?
Hogy kell beállítani a vezérlést?
Ezek szerint nem volt vezérlés ugrott.
És a gyújtást csak műszerrel lehet állítani vagy van rá valami módszer mert most csak hallásra van beállítva. svájci induktív jeladós!
sprint8306-08-2009 19:09:40 // 24202
Sikerült megoldanotok ?
Atttis06-08-2009 19:07:32 // 24201
Áttekertük sokszor.
A csapágycsésze annyira passzos volt a főtengelyre hogy oldalra nem mozdult és meg is szorult de a többi jó.
A csapágycsésze annyira passzos volt a főtengelyre hogy oldalra nem mozdult és meg is szorult de a többi jó.
pb_06-08-2009 15:22:47 // 24200
Hát ja, 1 kissé érdekes a probléma.
Ferke06-08-2009 14:52:17 // 24199
Ezt a részt nem igazán értem:
"kiderült hogy az 1-es hajtórúd nem fér el a főtengelyen mind két oldalon hozzáért. És már forog is a motor."
Ahogy pb mondja, hengerfej le, hajtókar+dugó kitol. DE mihez ér hozzá a hajtókar????
Összerakás után nem tekertétek át kézzel néhányszor???
"kiderült hogy az 1-es hajtórúd nem fér el a főtengelyen mind két oldalon hozzáért. És már forog is a motor."
Ahogy pb mondja, hengerfej le, hajtókar+dugó kitol. DE mihez ér hozzá a hajtókar????
Összerakás után nem tekertétek át kézzel néhányszor???
pb_05-08-2009 23:42:11 // 24198
Hfej le, és az egész szépen kitol.
Atttis05-08-2009 22:26:56 // 24197
Újabb gondok:
Patentosan össze lett építve a blokk, fenntről berakva ( könnyebb volt mint gondolnátok) minden összerakva a légszűrőházon és a gyújtáson kívül.
Olajjal feltöltve meg hajtattam kicsit a motort és az 5.-6. fordulat után valami megszorult.
Szétszedtük, és kiderült hogy az 1-es hajtórúd nem fér el a főtengelyen mind két oldalon hozzáért. És már forog is a motor.
Most mit csináljak hogy reszeljem le??? az alja megy de maga a hajtórúd???? hogy vegyem ki?
Patentosan össze lett építve a blokk, fenntről berakva ( könnyebb volt mint gondolnátok) minden összerakva a légszűrőházon és a gyújtáson kívül.
Olajjal feltöltve meg hajtattam kicsit a motort és az 5.-6. fordulat után valami megszorult.
Szétszedtük, és kiderült hogy az 1-es hajtórúd nem fér el a főtengelyen mind két oldalon hozzáért. És már forog is a motor.
Most mit csináljak hogy reszeljem le??? az alja megy de maga a hajtórúd???? hogy vegyem ki?
Ékszij05-08-2009 18:25:18 // 24196
Ez a mártélyi srácé , van is róla egy kép a 23857 hsz.-ban . Meg lehet ezt is csinálni csak co és lemez kérdése :) Motor váltó jó, futómű felújítva .
pb_05-08-2009 15:47:12 // 24195
Ismerlek, mint a rossz pénzt!DDD
Ferke05-08-2009 14:40:00 // 24194
Nekem nem kell...csak bebiggyesztettem:D
Ferke05-08-2009 14:11:09 // 24192
Ékszij04-08-2009 21:15:21 // 24191
Hello ! Van-e valakinek elfekvőben fekete szőnyege ? Nekem piros van és nem ilyet szeretnék ...
Ferke04-08-2009 19:23:39 // 24190
Ja, és kiráály, örülök, hogy sikerült!:)))
sprint8304-08-2009 19:23:37 // 24189
Akkor jó, ez is megoldódott.:))
Ferke04-08-2009 19:23:14 // 24188
Csak óvatosan, nehogy megülje a gyomrotokat!:)))))
Atttis04-08-2009 19:07:07 // 24187
Már megoldottuk szépen kifúrtuk és másik ment a helyére!
Most a hengerfejeket esszük fel épp!
Most a hengerfejeket esszük fel épp!
sprint8304-08-2009 16:15:18 // 24186
Csavarkihajtóval próbálkozz, azzal lesz a legegyszerűbb. Gépműhelybe biztos van,szerintem kölcsönadják biztos ennyire.
Ferke04-08-2009 15:51:36 // 24185
De ha a blokk kint van, akkor át tudod vinni valahová, ahol van CO. Én azt csinálnám. A fogó sanszos, és szerintem még szét is barmolhatod vele a tömítés sík felületét.
Atttis04-08-2009 15:39:11 // 24184
Nincs co meg csak az elszakadt rész lóg ki elég egy szempillantás altt ívvel.
Fogóval sem tudom megfogni, marad a fúrás de félek nekiállni.
azért leveszem a vízpmpát és megnézem közelebbről a dolgokat.
Fogóval sem tudom megfogni, marad a fúrás de félek nekiállni.
azért leveszem a vízpmpát és megnézem közelebbről a dolgokat.
pb_04-08-2009 15:38:25 // 24183
Rohad, az már most is, majd kihegeszti a gazdája.))) Jó a segítségemre talán számít6, persze azért annak ára lesz.DDD
pb_04-08-2009 15:36:34 // 24182
Vagy ráfogni fogóval, franciakulccsal, stbvel. Vagy vannak azok a csavarkiszedő marhaságok, azok is +érhetnek 1 próbát. Ha így marad, mindig folyni fog. Bár, én lehet új vízpumpát raktam volna bele.
Ferke04-08-2009 15:35:50 // 24181
Addigra lerohad a kasznija, kezdheted elölről:)))
pb_04-08-2009 15:33:23 // 24180
Magyarul, csak a vitrint díszítik.))) Ne aggódj, bs2nek Lkészül a motorja, és nemsokára menni fog.))
Ferke04-08-2009 15:32:17 // 24179
DE, ha jól látom, ha leveszed a vízpumpát, akkor kilóg pár mm....én rápontoznék egy másik csavart, vagy bármit CO-val, és úgy kijön szerintem.
Az tuti,h ogy így nem rakhatod be. Ha beteszed, akkor nagy szívásnak nézel elébe...
Az tuti,h ogy így nem rakhatod be. Ha beteszed, akkor nagy szívásnak nézel elébe...
pb_04-08-2009 15:30:53 // 24178
Majd a kezdők is rájönnek.DDD
Ferke04-08-2009 15:30:46 // 24177
Semennyi sem lóg ki a csavar maradványából? Képen alig látok vmit....
Ferke04-08-2009 15:29:00 // 24176
Hát kettő. Csak az egyik pont úgy áll, mint Neked a bs2:) Na jó, kicsit jobban:)
Atttis04-08-2009 15:28:50 // 24175
hát itt is ott is meg amott is akartam.
Atttis04-08-2009 15:28:14 // 24174
hát lejjebb is olvastam hogy mi a helyzet de rájöttem a turpisságra
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?