Forum >> Sprint

Ferke23-07-2009 14:13:54 // 24023
Arra azért figyelj, hogy ne húzzanak le, egy 1.5-ös főtengely nem kerül annyira sokba...
Atttis23-07-2009 14:12:25 // 24022
Ahol van a moci azt mondta az öreg megkérdezi a fiát mert hajtórudja biztos hogy van lehet akad nála főtengely is használtan.
Ferke23-07-2009 14:09:01 // 24021
Ennyire nem xokta hülyére variálni a Maestro, vagy tévedek?:)
Nekem le lett húzva, és csumi.
Ferke23-07-2009 14:07:53 // 24020
Ez tényleg nem jó hír. Első körben kérdezd meg Whiteskull-t. Vagy rosszul tudom, hogy Ő a közeledben van? Ha semmi, akkor itt is van, de ez neked kicsit messze van, és postával elég súlyos tétel....
Atttis23-07-2009 12:59:43 // 24019
Ma felhívtam az ürgét aki csinálja a főtengelyt és egy nagyon rossz hírt közölt:
-Belevan repedve a főtengelybe úgyhogy kell egy másik!!!
pb_23-07-2009 12:25:47 // 24018
Miért, mit csinálsz a többlépcsős +oldás helyett?))
pb_23-07-2009 12:24:58 // 24017
+ profik.))))
Ferke23-07-2009 12:16:20 // 24016
Ezt komolyan így szoktuk csinálni egy bizonyos helyen?????:))))
Ferke23-07-2009 12:15:16 // 24015
VAgy egy jó társaság+vizespohár:D:D
Atttis23-07-2009 11:56:22 // 24014
A sorrendet sem tudom, meg ezt is még értelmeznem kell kicsit.
Atttis23-07-2009 11:54:24 // 24013
Fékezéskor jobbrahúz. Alapból pedig nagyon balra
pb_23-07-2009 11:14:43 // 24012
Van. De van akinél, már ezen túlvagyunk.))))
Ferke23-07-2009 11:12:47 // 24011
Jaaa, értem, szóval a kezdeti szakaszban van még türelmi idő!?:)))
pb_23-07-2009 11:09:29 // 24010
Ne aggódj, nem tűnt L!))) De nem szabad mindjárt Lvenni a kedvét az újdonsült kollégának.))
Ferke23-07-2009 11:04:34 // 24009
Milyen megértő vagy! hol van a híres pb féle vasszigor??:))))
Ferke23-07-2009 11:04:03 // 24008
Ez a jobbra húzás csak fékezésnél van? HA nem csak fékezésnél, akkor az nem valami jó hír..:(
pb_23-07-2009 11:02:54 // 24007
Ha valaki 1.re csinálja, és még nem látott közelről ilyet, akkor 1általán nem sok.
Ferke23-07-2009 11:02:32 // 24006
Szerintem még időben állj át külső fékesre. Megkíméled magad rengeteg kellemetlenségtől:)))
Ferke23-07-2009 11:01:32 // 24005
Futómű leszedéssel is könnyebb alulról, hidd el. A 6 óra az nagyon sok, vagy abban már a generálozás is benne van?:D:D:D:D:D
Ferke23-07-2009 10:58:55 // 24004
Azt én is néztem, vicc:)))
Ferke23-07-2009 10:54:32 // 24003
Hááát, azért elég nagy kihívásnak tűnik!:)))
pb_23-07-2009 08:08:34 // 24002
Van annyi ilyen fajta xar, hogy már a pöcs se tudja, melyik, melyik.)
krecsi23-07-2009 06:27:12 // 24001
A fekete a hőáll, a piros a sima. A loctitenél. Nem? Ja az nem is piros, hanem narancs. Na mindegy, a fekete nálam is bevált.
pb_22-07-2009 23:14:53 // 24000


A sorrend sem mind1.
pb_22-07-2009 23:01:20 // 23999
Külsőfékesnél is.))
kesa22-07-2009 22:52:27 // 23998
Elvileg a csavarokat cserélni kellene, gyakorlatban meg általában sokan kihagyják (mmint a cserét, nem a csavarokat :D), nyilván a megfelelő csavar beszerezhetőségének esetleges nehézségei miatt. Mondjuk én nem kérdeztem utána, lehet-e szerezni.
A csavar a meghúzáskor kicsit "megfolyik", ez annyit takar, hogy a szereléskor a csavart a rugalmassági határán túl kell húzni, kicsavarva viszont nem nyeri vissza teljesen az eredeti alakját, méretét, maradó alakváltozást szenved.
pb_22-07-2009 22:45:19 // 23997
A futóművet leszedni nem nagy ügy. Ami gondot jelenthet, az a berohadt csavarok lehetnek.
pb_22-07-2009 22:42:19 // 23996
Ha Lérte a szelepet, akkor az görbülhetett. De tapasztalataim szerint 1 fognál, még nem éri L a szelepet. Ha összerakod a motort, mindenképp mérjél 1 olajnyomást, mechanikus műszerrel, ne az autóban lévővel.
Jobban jársz, ha szétkapod a futóművet, leszeded a váltót, és úgy rakod fel. Fentről halál a motort a váltóra tNni. Nem lehetetlen, de sok nyugtató szükséges hozzá.))
pb_22-07-2009 22:36:50 // 23995
Milyen cucc volt ez pontosan? A tömítés is közte volt? Én fekete Loctiteval raktam össze tavaly, ott nem is Reszt, csak a karternél. Ott, ahogy látom már valaki pirossal rakta össze.
pb_22-07-2009 22:33:51 // 23994
Ennyiért, már műszakis, használ6ó 33at kapok. Ez mondjuk valahol jó, valahol, pedig nem.)(
Atttis22-07-2009 21:57:31 // 23993
azt mondták hogy a gyári :)))
Atttis22-07-2009 21:56:40 // 23992
Hengerfej csavarokat szoktatok cserélni??? mert nekem azt hogy a gyári megy vissza ezekbe???? És esetleg tudjátok mekkora nyomaték kell neki???
krecsi22-07-2009 21:19:18 // 23991
Aha. Néhány kolléga blogjában találsz az előzőkről beszámolót. Kicsi, de lelkes a sprintes csapat:)
Atttis22-07-2009 21:09:55 // 23990
Az mi csak sprintek???
Akkor megyek akárhogyan akármikor
Atttis22-07-2009 21:08:17 // 23989
Nekem sem de ennyi költekezés után csak mennyen végre
Igaz hogy az előző tulaj nagyon rendes és azt mondta fizeti felét a motornak de így sem lesz olcsó főleg hogy már mínuszban vagyok így is, meg átiratni sem sikerült még
krecsi22-07-2009 21:07:07 // 23988
Ha már sprintes kirándulás. Visszatérhetnénk a MOST3-ra. Nekem szeptembertől jó. Vagyis szeptemberben jó.
krecsi22-07-2009 21:04:14 // 23987
Fel kell szabályoztatni. Ha még lehet. Nekem is elhúz egy kicsit, pedig már nem 5 percet foglalkoztam a fékkel. Hát igen, a fékerő. Erre vágják rá itt sokan: külső fék. Nekem se ártana átszerelni.
Atttis22-07-2009 20:59:23 // 23986
hú ez nem semmi :D:D:D
sprint8322-07-2009 20:57:36 // 23985
Egy jó párszor már csináltam.:)) Konkrétan ennél a Sprintnél amikor megvettem akkor ugye kivettem az 1.5-öt, amikor kész lett vissza, utána még egyszer ki vettem de arra már nem emlékszek, hogy miért, de valami apró dolog miatt kellett, majd megint ki akkor jött bele az 1.7 majd 1 hétig működött utána volt az a bizonyos gyűrűforgásom, akkor megint ki, majd amikor kész be most meg a váltócseréhez megint ugyan ez. Ja és még volt egy 33 és még egy Sprint is amikből kivettem.
Atttis22-07-2009 20:57:20 // 23984
Az m7 esen észrevettem ha fékezek rázza az egész autót, ez naggyából elmúlt de még érezhető. Meg nagyon húz jobbra. Meg az 1.1 es trabimon jobb a fékerő
Atttis22-07-2009 20:54:30 // 23983
Látom hogy hol rozsdás.

A hűtő alatt van az a merevítés az rozsdás nagyon azt hogy csinálják meg?
kapni hozzá valahonnan új elemet, vagy bontóban, vagy hajtogatnak újat oda???

Egyenlőre le rozsdamaróztam és lekenem alapozóval de előbb utóbb cserélni kell.
+ A tűzfal egy pontján átdugtam az újjam ott kell valamit gyorsan alkotni
+ A hátsó futóműnél előre jön az a felfogatás az kezd kirohadni belőle
+ A bal első sárvédő alatt potyognak ki az elrohadt vasdarabok, ezt azért fúrcsálom mert jobb oldalon semmi probléma sincs.
+Ahol a (doblemez) és a padló találkozik ott akadnak még gondok
krecsi22-07-2009 20:49:44 // 23982
Belső fékesen tényleg alulról a legegyszerűbb. Milyen fék gondok.? Sajnos ennél még jó féknél se vmi nagy a fékerő.
Whiteskull22-07-2009 20:48:13 // 23981
Üdv! :)))

Hallgass a többiekre! :))))

Tényleg alulról az egyszerűbb. :)))))
krecsi22-07-2009 20:47:59 // 23980
Te is leszel még ilyen rutinos:)
krecsi22-07-2009 20:47:10 // 23979
Nekem a legnagyobb szívás a kézifék visszakötése volt (belső fék). De neked már nincs ilyen gondod:)
Atttis22-07-2009 20:46:19 // 23978
Sajnos belső, és fék gondok is vannak, bár már kezdett bejáratódni
Atttis22-07-2009 20:45:15 // 23977
Két óra?
Nekem kb 6 volt pedig nem voltam egyedül.
krecsi22-07-2009 20:45:02 // 23976
Pedig alulról egyszerűbb. Külső vagy belső fékes?
sprint8322-07-2009 20:44:51 // 23975
Nem nagy munka levenni a futóművet, sok szívástól kíméled meg magad. Én például most, hogy váltót cseréltem inkább kivettem a motort mindenestül mint, hogy alatta kínlódjak a váltó felrakással, meg úgy is cseréltem a kerékcsapágyat a jobb oldalon egyúttal.
sprint8322-07-2009 20:41:35 // 23974
Üdv köztünk!!

Szerintem (legalább is én mindig így csináltam) jobban jársz ha a futóművet veszed le és a kasznit emeled fel annyira, hogy bemenjen alá a motor-váltó és úgy fel majd vissza a futómű. Nekem ez általába 2 órámba telik és csak 2 krokodil emelő és pár fa a bakoláshoz ami kell.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.