Forum >> Sprint

Whiteskull29-10-2007 14:23:19 // 15773
A lényeg az, hogy neked a 11/39-es difid van a mért eredmények szerint. :)))
pb_29-10-2007 14:21:34 // 15772
Viszont kíváncsi lennék a véleményedre, hogy szted melyik difi, és milyen váltóáttélek kerültek bele?
Esetleg +feszült a valami a váltóban, mondjuk valamelyik kapcsolóvilla. Lehet valamelyik szilented már kivan, és ezért 1 kicsit elmozdult a váltó is valamelyik irányba.
Más, esetleg nem tudsz szerezni mikrofilmeket a 88 előtti 33-akról?
Szala29-10-2007 14:19:04 // 15771
vagy már nem is a föld körül kering:))
pedrito29-10-2007 14:19:01 // 15770
Ne már, mindig ezt csinálod! Amúgy meg szavazzuk meg! :-)
pedrito29-10-2007 14:18:07 // 15769
Na jól van már! Akkor sem én vagyok a dilettáns, hanem Weiss úr! :-)))
Whiteskull29-10-2007 14:17:58 // 15768
Ennyi. Személyesen bármikor elmagyarázom. :))))
Szala29-10-2007 14:17:49 // 15767
naggyon vicces!:DDD Köszi az együttérzést.
pb_29-10-2007 14:17:03 // 15766
Mi a helyzet akkor, ha a műholdat eltérítették a terroristák?)))
pedrito29-10-2007 14:16:53 // 15765
A fordulatszámmérő a kerékfordulattól függetlenül méri a motor fordulatát. :-)))
Whiteskull29-10-2007 14:15:20 // 15764
Akkor villanyvasutat még üzemeltetshetsz róla. :DDD
pb_29-10-2007 14:15:03 // 15763
Jól gondolod. Nem ártana, ha 14V felett lenne az üresjárati feszültsége.
Whiteskull29-10-2007 14:14:40 // 15762
Szeva! :)))

Én kerülöm a padkát. :)))
Szala29-10-2007 14:14:21 // 15761
akkor 9V-ot:((
pedrito29-10-2007 14:14:03 // 15760
...egyáltalán nem...
Whiteskull29-10-2007 14:13:53 // 15759
De a te fordulatszámmérőd alapján választottuk meg azt, mikor olvassuk le. És ha ugyanannál a fordulatnál kisebb kerék van fent az autón, akkor a kocsid valós sebessége (gps-szel mért) kisebb, mint nagyobb kerékkel. Mivel ugyanannyi kerékfordulathoz a kisebb kerék esetén kevesebb út tartozik. :)))
pedrito29-10-2007 14:13:40 // 15758
Ha nem is egyáltalán, de nehezen... :-)))
Face29-10-2007 14:11:42 // 15757
Bakker elszáll az agyam tőletek... :)))
Amúgy pedrito gépe sztem a svájci váltóval van szerelve, ha csak a korábbi tulaj nem nyúlt már bele... És bár tudjuk h giovanniék raktak mindent mindehova, a svájci műszaki követelmények jóval szigorubbak mint máshol, valszeg oda azért figyelni kellett h az kerüljön bele ami az "adatlapon" van mégha pont az ámeneti időszakból is való...
Amúgy olyasmivel találkoztatok már hogyha az autó nincs vízszintben, hanem a bal hátsó kerék fent van egy padkánde a többi lent, akkor az istennek se akarja bevenni a rükvercet?
pedrito29-10-2007 14:09:57 // 15756
Ezt tudom! De a mi esetünkben GPS-es mérésről van szó, itt meg mindegy, hogy mit mutat a km órám, úgysem azt írjuk a táblázatba, hanem azt, amit a GPS a pocket pc-re ír ki és amit a műholdak mérnek! :-)
Szala29-10-2007 14:09:54 // 15755
ezért "nem nagyon" a kategórikus nem helyett:))
pb_29-10-2007 14:09:38 // 15754
Én is így tudtam.))))
pb_29-10-2007 14:08:28 // 15753
A 2. kérdés már fogósabb.)))))
Whiteskull29-10-2007 14:08:10 // 15752
Hát igen. Ezt jól látod. :)))))

Hát ha még le is terhelnéd őket, akkor mennyit adnának le. :DDD
pedrito29-10-2007 14:07:48 // 15751
Szorul a hurok, mi? :-)))
Whiteskull29-10-2007 14:07:11 // 15750
Igen, ugyanannál a fordulatnál. De ezt nem lehet beleverni abba konok fejébe. :))))
Szala29-10-2007 14:07:05 // 15749
Közbeszúrnék egy kérdést:

Van nálam két aksitöltő, mindkettő feszmérő szerint 10.30 V-ot ad le. Ezek jól gondolom, hogy soha nem fogják feltölteni az aksimat?
pb_29-10-2007 14:06:38 // 15748
16v.)))
pedrito29-10-2007 14:06:38 // 15747
Ja, miért nem elég szakmai? :-)))
pedrito29-10-2007 14:05:44 // 15746
GPS-es mérés esetén sehogy, szerintem...
pb_29-10-2007 14:05:31 // 15745
Potyosan.)) Az óra pedig többet mutat. Nagy keréknél pedig pont fordítva.))
Whiteskull29-10-2007 14:05:10 // 15744
Nem folytatom, mert ennyit nem akarok írni. :))))

Igaz is. Egy kertésztől mit várhat az ember. :DDDD
Szala29-10-2007 14:05:09 // 15743
ez a szakmai véleményed?:)
pedrito29-10-2007 14:04:23 // 15742
Most nem ez a lényeg, hanem az, hogy ha GPS-el mérsz, akkor mindegy a kerékméret. :-)))
Szala29-10-2007 14:03:51 // 15741
soha!
Whiteskull29-10-2007 14:03:48 // 15740
Az átváltó táblázat szerint a mért sebességekhez 3,2%-ot hozzá kell adni, és akkor jön ki a gyári gumival mérhető sebesség.
pedrito29-10-2007 14:03:32 // 15739
Mer' a tiéd kék. :-DDD
pb_29-10-2007 14:03:12 // 15738
Végre 1 rendes ember.))))
pedrito29-10-2007 14:02:23 // 15737
De mindegy is, ha nem az autó sebességmérőjéről olvasod le a sebességet, akkor tök mindegy, hogy mekkora a kereke az autónak... :-)))
Szala29-10-2007 14:02:19 // 15736
miért vagy biztos benne, hogy nekem nem ilyen difim van? Kisapám:)
pb_29-10-2007 14:02:04 // 15735
Az 1.5-ösök mennek 200-at?))))
Whiteskull29-10-2007 14:01:36 // 15734
Oké. Ez az, hogy hogyan méred le. Ez idáig ötös.

De a kocsid sebessége hogyan adódik a motor fordulatszámából?
pb_29-10-2007 14:01:35 // 15733
Ha...)))
pedrito29-10-2007 13:59:29 // 15732
Az a hülye műhold méri a pontból mennyi idő alatt ér oda b pontba, oszt kész, te fizikus... :-)))
Whiteskull29-10-2007 13:58:32 // 15731
Akkor fejtsd csak ki tovább, hogy miből adódik a kocsi sebessége!
pedrito29-10-2007 13:58:09 // 15730
10/37
pedrito29-10-2007 13:57:51 // 15729
De nem ám, kisapám... :-)))
Szala29-10-2007 13:57:45 // 15728
melyiket érted olyan alatt?
pedrito29-10-2007 13:57:17 // 15727
Én is neked. Ha GPS-el méred a sebességet, akkor mi köze a keréknek a műholdhoz?!?!?! .-)
Szala29-10-2007 13:56:37 // 15726
rossz a légellenálási együtthatója a vas nak. Nem is nagyon lehet 200 fölé tornázni. Még sokkal erősebb mocival is csak arányaiban jóval kisebb végsebességnövekmény érhető el. Sajnos.
pedrito29-10-2007 13:56:15 // 15725
De neked tuti nem olyan difid van. :-)))
Whiteskull29-10-2007 13:55:33 // 15724
Vazze, hogyne játszana. Kis kerékkel ugyanazon a fordulaton kevesebbel megy az autó. Ha kell akkor fizika órát is tartok neked. Persze egy sör mellett. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.