Forum >> Sprint
pedrito29-10-2007 13:54:03 // 15723
Nem játszik a kerékméret. Te sem érted? :-)))
Whiteskull29-10-2007 13:53:18 // 15722
Nekem van. :)))
pedrito29-10-2007 13:53:18 // 15721
Az azért mégsem 200 fölött van! :-)))
Whiteskull29-10-2007 13:52:55 // 15720
Csak azt nem értem, mit nem értetek. Ha pedritonak gyári /60-as gumijai lennének, akkor 1-2 km/-nál nem lenne nagyobb eltérés. :)))
pb_29-10-2007 13:51:07 // 15719
1ikőtöknek sincs gyári kereke?)) Hihetetlen.))) Ez csak 2,08%, 12mm 6árértéken belüli.)
pb_29-10-2007 13:48:25 // 15718
Folyik a szakmai +beszélés.)))
pb_29-10-2007 13:47:41 // 15717
6k-nál ~187. Nem rossz az.))
Szala29-10-2007 13:45:21 // 15716
akkor ha ua az áttételt vesszük, csak 185/50 R15 kerékkel mennyi az annyi? :)
pb_29-10-2007 13:45:09 // 15715
A 9/35-ös sem rossz.) De még 1 csavar van ám a dolgokban, a fokozatokkal is lehet variálni.)
Whiteskull29-10-2007 13:44:49 // 15714
Üdv a bandának! :))))
Látom jól belemelegedtetek. :))))
Látom jól belemelegedtetek. :))))
pb_29-10-2007 13:43:49 // 15713
Az 1.7 QV-kba szerelték ezeket. Nem akartam +említeni a TD-t, de tulképp váltó szempontjából az is felsorol6ó, 11/35, a leghosszabb.))
pedrito29-10-2007 13:42:09 // 15712
Így is az, csak nem pukkan ki 170-nél... :-)))
pb_29-10-2007 13:40:59 // 15711
Pedig a 9/37-el, jó kis gyorsulós verda lenne.))
pedrito29-10-2007 13:38:16 // 15710
A többi, az karcsú...
pedrito29-10-2007 13:37:15 // 15709
A 10/37, az szimpi! :-))) Az pont a 11/39, meg a 9/35 között van.
pedrito29-10-2007 13:35:52 // 15708
Oh! Ezek közül biztos jó az egyik... :-)))
pb_29-10-2007 13:35:39 // 15707
Nagy valószínűséggel ki.))
pb_29-10-2007 13:35:04 // 15706
6 fajta difivel szerelték a boxereket, 9/37, 11/39, 9/35, 10/37, 10/43, 11/45.
pedrito29-10-2007 13:35:04 // 15705
Szerintem a 9/37-et kizárhatjuk és ez a lényeg... :-)))
pb_29-10-2007 13:30:36 // 15704
Közelebb van.) A 9/35-ös difivel lenne a 2 között, de még az is eltérne a GPS-től. Számolgattam a saját szutyomra is, annál is elég érdekes eredmények jönnek ki, ha a gyárilag +adott 5. 1000 1/min 31,8 km/h-t veszem alapul.
pedrito29-10-2007 13:24:50 // 15703
11/39 és 9/35 között... :-) Ilyen nincs is, igaz?
pedrito29-10-2007 13:11:38 // 15702
pedrito29-10-2007 13:07:38 // 15701
Na, várjál, mindjárt küldök egy táblázatot...
pb_29-10-2007 13:02:54 // 15700
Jó, de az órád + csal, a rossz gumiméret miatt.)
pb_29-10-2007 13:01:54 // 15699
Volt akkoriban már 9/35-ös difi is.)
pb_29-10-2007 13:00:37 // 15698
Ezt nem értem. A Magnum-féle táblázat szerint:
1000 35,23
2000 70,46
3000 105,69
4000 140,92
5000 176,15
A ti méréseid pedig:
2000 65
3000 100
4000 135
Tehát mindenhol kb 5 km/h az eltérés, ezt ugye végig lehetne számolni az összes fokozatban, de ahhoz nincs kedvem.)
1000 35,23
2000 70,46
3000 105,69
4000 140,92
5000 176,15
A ti méréseid pedig:
2000 65
3000 100
4000 135
Tehát mindenhol kb 5 km/h az eltérés, ezt ugye végig lehetne számolni az összes fokozatban, de ahhoz nincs kedvem.)
pedrito29-10-2007 12:51:33 // 15697
GPS-el nem ok-s. Óra szerint stimmel. :-)
pedrito29-10-2007 12:50:44 // 15696
Bocsesz, nem. Mindegyi 5 km/h-val kevesebb.
pedrito29-10-2007 12:39:02 // 15695
Ja, ezért mondom, hogy az az adat szinte biztos, hogy 100%-os...
pedrito29-10-2007 12:37:18 // 15694
Közelebb vannak azok a 11/39-hez azért. :-)))
pedrito29-10-2007 12:35:16 // 15693
Na nee. 5.-ben lényegében 1 az 1-ben 11/39. Ha az 1000 35, akkor csak a 2000-es adat lóg ki, atöbbi meg szépen stimmel.
pb_29-10-2007 12:18:09 // 15692
Többet is mutat a GPS-hez képest.)
pb_29-10-2007 12:15:13 // 15691
Ez ok. Csak a durva eltérések pont magasabb fordulaton, nagyobb sebességnél vannak, ahol, azért könnyebb tartani, az adott fordulatot. 1ébként a mért értékek pont nagjából a 2 gyári érték között vannak. 1 9/35-ös értékeit hozzák.))
pedrito29-10-2007 12:11:51 // 15690
GPS-el mérve 5.-ben a 4000 135, mert kisebb a kerékátmérőm 3,29%-al, ahogy írtad.
pedrito29-10-2007 12:10:33 // 15689
Ja, ja, de óra szerint nálam 140 a 4000 5.-ben. Innen indult az egész, ha jól emlékszem.
pb_29-10-2007 12:09:05 // 15688
Lehet, az órás pontosabb volt, mint a gps.) Többen mondták már, hogy a gps is csal, itt az amorén is olvastam már néhány fórumon, hogy nem mindenki volt vele +elégedve.
pedrito29-10-2007 12:09:00 // 15687
Jól van, minnél kisebb fokozatban mentem, annál nehezebben tudtam tartani folyamatosan a fordulatot, így annál pontatlanabb lett a GPS-es mérés. Szerintem csak ennyi a baj. Amúgy meg, ha a kettő közül kell választani a mért adatok alapján, akkor szerintem egyértelműen 11/39.
pb_29-10-2007 12:06:29 // 15686
De mind1, csak látod valami nem stimmel, mert néhol, majd 10 km/h különbségek is kijönnek. Ha mondjuk a legnagyobb eltérés max 3 km/h lenne, akkor azt mondom, hogy ok, rá lehet mondani, hogy ez, és ez a difi, ill váltóáttétel.
pedrito29-10-2007 12:06:11 // 15685
Szőkejapán, ne sunnyogj!!! :-)))
pedrito29-10-2007 12:04:58 // 15684
Takkómeg? Minek számolni? :-)
pedrito29-10-2007 12:04:26 // 15683
Márhogy a sebességet mértük GPS-el és nem az óráról olvastam le. A motorfordulat, meg a motortól jön, nem?
pedrito29-10-2007 12:02:35 // 15681
De ha GPS-el mértünk, akkor tökmindegy, hogy mekkora a kerék!!! :-)
pb_29-10-2007 11:58:50 // 15680
Pályán ki tudod számolni, leméred az időd, adott fordulatnál, és vissza lehet számolni.
pedrito29-10-2007 11:58:49 // 15679
Háde nem úgy van, hogy az 1000 fordulatonkénti különbségek ugyanazon fokozatban mindig ugyanannyik?
pb_29-10-2007 11:56:51 // 15678
A táblázat a gyári gumiméretre vonatkozik, 1re erősebb a gyanúm, hogy nálad nem a gyári gumiméret van fent. Amúgy, pedig 1k-ás fordulaton nem mértetek, tehát max számolni tudjuk csak.
11/39-es difivel, 185/55 R14-es kerékkel:
1000 1/perc
1 7,93
2 14,5
3 21,43
4 28,94
5 36,03
2000 1/perc
1 15,85
2 29
3 42,86
4 57,89
5 72,06
3000 1/perc
1 23,78
2 43,5
3 64,29
4 86,83
5 108,09
4000 1/perc
1 31,71
2 58
3 85,72
4 115,77
5 144,12
5000 1/perc
1 39,63
2 72,5
3 107,15
4 144,72
5 180,15
11/39-es difivel, 185/55 R14-es kerékkel:
1000 1/perc
1 7,93
2 14,5
3 21,43
4 28,94
5 36,03
2000 1/perc
1 15,85
2 29
3 42,86
4 57,89
5 72,06
3000 1/perc
1 23,78
2 43,5
3 64,29
4 86,83
5 108,09
4000 1/perc
1 31,71
2 58
3 85,72
4 115,77
5 144,12
5000 1/perc
1 39,63
2 72,5
3 107,15
4 144,72
5 180,15
pedrito29-10-2007 11:50:35 // 15677
Így már bonyolultabb a dolog... :-))) De GPS, az a megoldás... :-)
pedrito29-10-2007 11:49:03 // 15676
Ja, ha 5000-nél tudod, hogy mennyinek kell lenni, az már nem érzés... :-)))
Szala29-10-2007 11:48:15 // 15675
Így hogy a kmórám nem működik kifejezetten érdekelne!!! Má hogy mikor mennyivel megyek, de ami méginkább, hogy mennyi a vége:))
Szala29-10-2007 11:45:52 // 15674
Elég nagy a különbség azért a kettő között minden fokozatban, magas fordulatszámon!
Mondjuk 5.-ben 5000-nél az egyik 155km/h a másik 175km/h. Ez talán már érezhető is. Pláne autópályán, ahol ha van tapasztalatod érzékeled a kettő közötti különbséget. Pont döntő különbség. Az egyik tempós, a másik kifejezetten utolérős, rohanós iram.
Így mán vili?:))
Mondjuk 5.-ben 5000-nél az egyik 155km/h a másik 175km/h. Ez talán már érezhető is. Pláne autópályán, ahol ha van tapasztalatod érzékeled a kettő közötti különbséget. Pont döntő különbség. Az egyik tempós, a másik kifejezetten utolérős, rohanós iram.
Így mán vili?:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?