Forum >> Sprint
pb_19-03-2012 21:11:16 // 29273
Csodálatos munka!))
krecsi19-03-2012 20:51:52 // 29272
A sárga jobb. Persze szárny nélkül:)
Ferke19-03-2012 19:56:02 // 29271
Nekem a narancs verziós kicsit jobban tetszik...ha már választani kell a kettő közül:)
Gery8319-03-2012 19:43:18 // 29270
Hát ez katasztrófa... :(
sprint8319-03-2012 19:17:32 // 29269
pb_18-03-2012 22:11:46 // 29268
Ezt nem gondoltuk volna.)
GTPeti18-03-2012 21:58:40 // 29267
Amikor a kevesebb több lett volna...
Ivan18-03-2012 20:50:42 // 29266
Tudjátok, ízlések és pofonok... :-) Viszont legalább a pénzt nem sajnálta rá. Elmondása szerint, csak a toldatokat 150e HUF -ért készítették el neki.
Elég fanatikus a srác, ez már az ötödik Sprint a tulajdonában. Elvileg megy Komáromba, ott majd meg lehet személyesen is csodálni.
Pár órát beszélgettünk, s a végére nekem már nem volt olyan furcsa.
Elég fanatikus a srác, ez már az ötödik Sprint a tulajdonában. Elvileg megy Komáromba, ott majd meg lehet személyesen is csodálni.
Pár órát beszélgettünk, s a végére nekem már nem volt olyan furcsa.
pb_18-03-2012 20:29:17 // 29265
Na igen, azért többet lehetett volna kihozni belőle.)
sprint8318-03-2012 19:36:59 // 29263
Szeva!
Hááát elég érdekes:))) Csak ennyit tudok rá mondani:)) Brutális az a szárny rajta:))
Hááát elég érdekes:))) Csak ennyit tudok rá mondani:)) Brutális az a szárny rajta:))
falcokc18-03-2012 19:34:56 // 29262
szegény autó :-((
Ivan18-03-2012 19:32:51 // 29261
sprint8315-03-2012 19:30:07 // 29260
Nem volt benne. Köszi!
Egyébként kész lett. Szétszedtem, lecsiszoltam a régi festéket, le homokszórtam a talpat. Aztán kapott szép matt fekete műanyag festéket. Megfelelő alapozó után. Működik szépen, annyi baja volt hogy laza volt az anya azért nem állt meg egy helybe a tükör.
Egyébként kész lett. Szétszedtem, lecsiszoltam a régi festéket, le homokszórtam a talpat. Aztán kapott szép matt fekete műanyag festéket. Megfelelő alapozó után. Működik szépen, annyi baja volt hogy laza volt az anya azért nem állt meg egy helybe a tükör.
krecsi15-03-2012 19:22:48 // 29259
Az kimaradt a csomagból? Pedig az is volt. Holnap megnézem hova keveredett el.
Atttis15-03-2012 10:05:20 // 29258
Hát most az a terv a magas benzinárak miatt.
Atttis15-03-2012 09:49:50 // 29257
Hát igen sajnos. Ezeket is a szakszerű bontásnak köszönhetem. De talán majd alakulnak a dolgok.
pb_14-03-2012 22:39:26 // 29256
Te tudod, de ahogy látom a másik topikban akadnak néminemű problémák.
Atttis14-03-2012 22:33:04 // 29255
Csak azért, mert barnatalpúaktól üzleteltem, és ott a vas pénz, az idő pedig vasgyűjtésre van, a belső csuklók meg lehet még jók nekem, és a nafflex volt nekik a gyors és egyszerű megoldás. A motorról is flexxel vagták le a bölcsőt, meg a katalizátort.
De nekem még így is nagyon megérte velük üzletelni.
De nekem még így is nagyon megérte velük üzletelni.
pb_14-03-2012 22:22:18 // 29254
Naja Csabicica is tud alkotni, de talán NNYire nem, vagy csak nem láttam még mindent?))) De nem értem az ilyet, mert ilyenformán akár a váltót is át lehetett volna vágni a motor mögött. Vagy akár magát a blokkot, mert csak a kábelkorbács kell belőle.
Ferke14-03-2012 22:14:39 // 29253
Ilyenekért ölni tudnék..mintha a bontóscsabit látnám magam előtt...
pb_14-03-2012 19:51:53 // 29252
Látom ügyesen sikerült kibontanotok a 1/2tengelyeket.))
sprint8314-03-2012 19:09:49 // 29251
Injektoros lesz?
Atttis14-03-2012 19:03:43 // 29250
Ékszij11-03-2012 09:51:18 // 29249
Türelem tükröt terem :D
A szőnyeget én is kimostam ahogy írod , először azt hittem hogy fekete aztán előjött a barna szín :)
A szőnyeget én is kimostam ahogy írod , először azt hittem hogy fekete aztán előjött a barna szín :)
sprint8310-03-2012 18:28:54 // 29248
Krecsinek ezer köszönet itt is!!
Megvan végre a tükör jobb oldalra! Keresem egy ideje, csak 8 évet kellett várni rá:))
Már csak fényezni kell. Bár egy hiányosság még van: nincs feleslegbe valakinek az a kis gumiharang ami az állító pöcökre megy rá?
A motortér kész teljesen, most már ha lesz időm mennek fel a külsőségek. Na meg a belsőt is vissza kell pakolni. De előtte szépen kitakarítom takarítógéppel a kárpitokat. A padlókárpitot meg ha jó idő lesz úgy mint a 155-ét. Fogom fel akasztom és magasnyomásúval szépen megyek rajta végig. A 155-é is olyan lett mint ha új volna.
Megvan végre a tükör jobb oldalra! Keresem egy ideje, csak 8 évet kellett várni rá:))
Már csak fényezni kell. Bár egy hiányosság még van: nincs feleslegbe valakinek az a kis gumiharang ami az állító pöcökre megy rá?
A motortér kész teljesen, most már ha lesz időm mennek fel a külsőségek. Na meg a belsőt is vissza kell pakolni. De előtte szépen kitakarítom takarítógéppel a kárpitokat. A padlókárpitot meg ha jó idő lesz úgy mint a 155-ét. Fogom fel akasztom és magasnyomásúval szépen megyek rajta végig. A 155-é is olyan lett mint ha új volna.
pb_09-03-2012 10:25:40 // 29247
Amilyen kedve volt giovanninak.)))
127_sud09-03-2012 09:56:17 // 29246
Pont most hívott az egyik barátom és ő is kifúrta a záródugókat a főtengelyből, ugyan az a szörnyű látvány fogadta mint engem. Amúgy van olyan főtengely aminél nincs záródugó mert az olajfuratokhoz nem kellenek technológiai furatok. Nem mindenhol oldják meg egyformán.
Atttis08-03-2012 17:18:33 // 29245
Most hogy pakolásztam a cuccokat, ránéztem a régi főtengelyeimre. És amelyik eredetileg volt a motorban azon nincsenek ilyenek. :)))
A másodikon viszont vannak. :))
A másodikon viszont vannak. :))
pb_08-03-2012 15:56:56 // 29244
Miről beszélsz, vate?D
Ferke08-03-2012 15:24:51 // 29243
Sejtelmes a srác!:)))
pb_28-02-2012 20:08:59 // 29242
Az enyém ilyet nem tilt.D
127_sud28-02-2012 19:10:21 // 29241
Csak nem tiltja a vallásod, hogy beszélj róla? Mindegy nem faggatlak :)
pb_28-02-2012 16:29:44 // 29240
Sztem tuti.
Rről nem beszélhetek.)))
Rről nem beszélhetek.)))
127_sud28-02-2012 12:26:23 // 29239
Alapvetően mindegyik motor tele lehet trutyival 20-30-40 év után.
Akkor ezek szerint még nincs kész a motorod mert nem érdeklődnél tuning dugattyúról. Vagy az egy következő projekt lesz?
Akkor ezek szerint még nincs kész a motorod mert nem érdeklődnél tuning dugattyúról. Vagy az egy következő projekt lesz?
pb_28-02-2012 11:09:44 // 29238
Ok, akkor ez nem nagy Ttel.) Ki tudja 1 20+, 25+ éves motornál melyik gazda mit öntözött bele. Biztos ismered a mondást, a lúdról.)))
127_sud28-02-2012 08:56:44 // 29237
Az olajfurat lezáró nem téma azt tudok adni ha kell. Olyan 350 Ft/db áron van és 4db kell ugye egy főtengelybe. Azért az újabb motorokban elvileg kevesebb lehet a lerakódás mivel a "modern" motorok olajok jobbak ilyen szempontból. Elvileg...
Miért nem jó a sima 16V dugó? Nem kell mindig tuningolni :)
Miért nem jó a sima 16V dugó? Nem kell mindig tuningolni :)
pb_28-02-2012 08:44:53 // 29235
A vitrinbe.DD Az olajfurat lezárókra értettem, amit a Fiat főtengellyel kapcsolatban felvetettél, hogy a boxernél is + kéne csinálni. Amúgy, ha már dugó kéne, nem snassz 16v dugókban gondolkoznék.))
krecsi28-02-2012 08:22:11 // 29234
Boros üvegbe:)
127_sud28-02-2012 08:18:37 // 29233
Minek kellenek dugók neked? A 16V-hez főleg nehéz szerezni. 1350ccm-hez tudok eredeti Alfa Romeo dugattyú készletet (+0,40) de az nem igazán kell senkinek. Illetve mindenki szeretne új dugattyúkat csak fizetni már nem szeretne túl sokat. Eleve csak a nagy motort akarja a sok boxeres :)
pb_27-02-2012 22:02:47 // 29232
Szép. majd arról is kérünk kéepeket!) Ill árakat a dugókról.))
127_sud27-02-2012 20:08:21 // 29231
Szép munka gratula! Nem tűnik rossznak az olajnyomás a vezérműszíjon meg lehet még lazítani. Elvileg van egy rugó is a fezsítőcsapágyban úgyhogy az nagyrészt adja a feszítést. Akkor hamarosan már égeted a gumit Fegyverneken :)
Részben idevágó dolog, hogy rakom össze az egyik motoromat bár ez még nem az Alfasud. Sok vívódás után kifúrtam a főtengelyből az olajfurat záródugókat. Szörnyűséges látvány fogadott, teljesen tele voltak a furatok olajsárral! Megérte kiszedni és kitisztítani már csak az új záródugók visszarakása lesz egy jó feladat. Nem kellene 6000-es fordulatnál kiesnie. Pár kép mi volt a főtengely belsejében (a legtöbb régi motorban ez lehet) amit nem tud az ember rendesen kimosni mivel zsákfurat. Csak a záródugók kiszedésével lehet megtisztítani. Holnap a Sud főtengelyét is szétszedem a kíváncsiság kedvéért.
Részben idevágó dolog, hogy rakom össze az egyik motoromat bár ez még nem az Alfasud. Sok vívódás után kifúrtam a főtengelyből az olajfurat záródugókat. Szörnyűséges látvány fogadott, teljesen tele voltak a furatok olajsárral! Megérte kiszedni és kitisztítani már csak az új záródugók visszarakása lesz egy jó feladat. Nem kellene 6000-es fordulatnál kiesnie. Pár kép mi volt a főtengely belsejében (a legtöbb régi motorban ez lehet) amit nem tud az ember rendesen kimosni mivel zsákfurat. Csak a záródugók kiszedésével lehet megtisztítani. Holnap a Sud főtengelyét is szétszedem a kíváncsiság kedvéért.
Ferke27-02-2012 14:16:38 // 29230
Szép meló, fanatikus:)))
kesa26-02-2012 21:42:00 // 29229
Ma én is beindítottam.
Minden működik rajta, ami az ősszel is működött még :).
Igaz, semmi sem javult meg magától :(.
Minden működik rajta, ami az ősszel is működött még :).
Igaz, semmi sem javult meg magától :(.
kesa26-02-2012 21:40:22 // 29228
Cííííp ótóóóó :)
sprint8326-02-2012 18:26:24 // 29226
Ma végre újra hallottam boxer hangot:))
Életre kelt a motor, eddig minden zökkenő mentesen ment. Olajnyomás alapjáraton hidegen 4,2 bar, melegen 1,8 bar. Fordulaton megy fel szépen. Viszont a szíjakat megint sikerült kicsit feszesre beállítanom, azon még lazítani kell. De kezdetnek biztató:))
Lassan helyére kerül minden a motortérben. Minden vezetéket kicseréltem ami a motor körül fut, illetve az összes világításé új. Minden lámpához külön testet vittem biztos ami biztos alapon. Meg ami olyan volt szintén kapott direkt 1 szál testet a fő elosztó helyről. A tompított fényszórót is bereléztem, meg átkötöttem a világítást úgy, hogy a park lámpa megmaradjon gyújtás nélkül viszont a fényszórók csak gyújtásra működnek. Végül is a bizti táblát meghagytam. Még is csak így gyári, nem akartam a késeset beletenni, úgysem lehet úgy megoldani, hogy ne tűnjön kókánynak. Minden kontaktot megcsináltam a táblán, az összes saru új. Meg ami kétes vezeték volt azt is kicseréltem.
A lámpák gyári csatlakozói helyett szigetelt hengeres toldóval csinálom majd meg.
És szépen működik minden elektromos dolog a kocsin:))
Csináltam egy új akku tálcát is, mert vettem másik akkut és nem fért el a régiben. De ez picit jobb megoldású is lett mint a régi:))
Életre kelt a motor, eddig minden zökkenő mentesen ment. Olajnyomás alapjáraton hidegen 4,2 bar, melegen 1,8 bar. Fordulaton megy fel szépen. Viszont a szíjakat megint sikerült kicsit feszesre beállítanom, azon még lazítani kell. De kezdetnek biztató:))
Lassan helyére kerül minden a motortérben. Minden vezetéket kicseréltem ami a motor körül fut, illetve az összes világításé új. Minden lámpához külön testet vittem biztos ami biztos alapon. Meg ami olyan volt szintén kapott direkt 1 szál testet a fő elosztó helyről. A tompított fényszórót is bereléztem, meg átkötöttem a világítást úgy, hogy a park lámpa megmaradjon gyújtás nélkül viszont a fényszórók csak gyújtásra működnek. Végül is a bizti táblát meghagytam. Még is csak így gyári, nem akartam a késeset beletenni, úgysem lehet úgy megoldani, hogy ne tűnjön kókánynak. Minden kontaktot megcsináltam a táblán, az összes saru új. Meg ami kétes vezeték volt azt is kicseréltem.
A lámpák gyári csatlakozói helyett szigetelt hengeres toldóval csinálom majd meg.
És szépen működik minden elektromos dolog a kocsin:))
Csináltam egy új akku tálcát is, mert vettem másik akkut és nem fért el a régiben. De ez picit jobb megoldású is lett mint a régi:))
sprint8326-02-2012 17:54:16 // 29225
Ha szépen megcsinálod nincs belőle semmi. Ismerek olyan sprintet amiben nem az eredeti az alvázszám és semmit nem veszel észre rajta:))) Ráadásul a sprintnél elég szerencsés helyen van a szám.
Atttis24-02-2012 13:25:45 // 29224
Üdv fiúk! Lenne egy kérdésem, hátha valaki tud segíteni nekem.
Mivel az egész motorteret, szépen átfestem, így az alvázszámot is át kell fújnom, hogy széplegyen, meg egy színű legyen az egész.
Ebbe beletudnak kötni később??
Illetve az alvázszám alatt és mellett található pár kissebb horpadás, gondolom szakszerű szerlésből adódnak :)
Ezeket ha kigittelem és úgy fújom át az egészet, akkor nem fogják azt hinni hogy át lett hegesztve az alvázszám?
Lehet ebből később probléma, műszakin, vagy eladáskor?
Mivel az egész motorteret, szépen átfestem, így az alvázszámot is át kell fújnom, hogy széplegyen, meg egy színű legyen az egész.
Ebbe beletudnak kötni később??
Illetve az alvázszám alatt és mellett található pár kissebb horpadás, gondolom szakszerű szerlésből adódnak :)
Ezeket ha kigittelem és úgy fújom át az egészet, akkor nem fogják azt hinni hogy át lett hegesztve az alvázszám?
Lehet ebből később probléma, műszakin, vagy eladáskor?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?