Forum >> Sprint
pb_15-02-2012 11:12:42 // 29223
	Vate, veszélyes.)))
	
127_sud15-02-2012 10:25:03 // 29222
	Az tényleg durva volt, és az is amikor sima vasfűrésszel elfűrészelték az oszlopokat. Lejjebb hozták a tetőt és simán nekiestek a fűrésszel, mondjuk ezek nem félnek a munkától de azért volt gányolás rendesen. Lelkes egy csapat volt meg kell hagyni.
	
127_sud15-02-2012 10:23:10 // 29221
	Akkor jó cuccot vettél bár nem olcsó. Az ilyen spéci dolgokat meg kell fizetni de másképp meg nem lesz hatásos a dolog.
	
Ferke15-02-2012 08:36:22 // 29218
	Az indiai a legkeményebb!:))) Az beszarás volt, mikor egy indiai kis utcára nyíló 'műhelyben' nekiállt 8 mezítlábas indiai fűrészlappal a kezükben festékteleníteni a karosszériát:))
	
pb_14-02-2012 22:20:30 // 29217
	Azaz, Chip Foose és munkásbrigádja.D Nekem a fényezős részeket tetszenek, mikor 2 óra alatt csíkokkal, lángal, apjafaxával 1ütt +fújnak 1 gépet, majd 1 óra múlva már Vszerelik.))) Ugyanez Eddéknél több nap, nem azért mert Edd 1edül van, és a genyó Májk haverja nem segít neki, hanem mert a fényező több napig dolgozik a verdán. Viszont az Újjáépítőkben bejön, hogy minden régebbi verdánál homokxórással kezdik. Jó verdákat csinálnak, de azok a baszomnaby felnik, + hifik, már túlzás. + a motorok is mindig több 100 lovasak lesznek a projekt Vgére, igaz a faék 1xűségű több les motorokból nem nehéz kihozni ezt.) Mind2ben van vetítés rendesen.))
	
sprint8314-02-2012 21:49:42 // 29216
	Az az amikor 1 hét alatt puccba vágják a kocsit? Szerintem az igen csak kamu, na meg amikor egyszerre 10en nyüzsögnek a kocsi körül, nem is lehet úgy dolgozni mindenki mindenkinek láb alatt van. De ott szoktak szép amcsi verdákat összehozni. Mondjuk ott azzal kezdik, hogy homokszórják az egészet és úgy kezdenek neki. De a legjobb az indiai fickó meg a társa azon akkorát nevettem a múltkor, olyanok mint a réti négerek a méhtelepen:))
	
pb_14-02-2012 21:04:07 // 29215
	Sztem 1re.))) Azt a horpadást jobban is L lehetett volna tüntetni.) Nézd + az újra töltve verziót is. Újjáépítőket láttál már? Na azok igen érdekesen nyomják.)
Edd China mindig kesztyűben dolgozik.D
	
Edd China mindig kesztyűben dolgozik.D
sprint8314-02-2012 20:49:40 // 29214
	Szerintem is, főleg ha egy emberre gondolunk:)) Abból gondoltam a Spidert, hogy ott a sárvédőbe van a lámpa és azért van ilyen hosszú állítója, hogy ne kelljen annyit matatni. Múltkor láttam a discoveryn az autókereskedőkben amikor állítgatták:)) Mondjuk elég vicc az a műsor:D
	
pb_14-02-2012 20:44:27 // 29213
	Akár lehet azé is. De, ha van doboz, akkor valószínűleg cikkszám is. A kérdés, hogy mennyire kikereshető. Bár sztem lenne rá kolléga, aki azonosítaná.))
	
sprint8314-02-2012 19:30:05 // 29212
	Kár, hogy nem Sprint. Szerintem Spideré lehet.
	
sprint8313-02-2012 19:19:16 // 29210
	Jól tartja magát a festék már 3 éve:)) Akkor festettem, nem NASA technika csak direkt alura való 2k-s alapozó van alatta. Mondjuk nem olcsó cucc a fél-fél deciért fizettem valami 4 ezer Ft körüli összeget. De ha azt nézzük most vettem egy flakon Lechler műanyag alapozót az is 4700 Ft volt.
	
127_sud13-02-2012 09:53:41 // 29209
	Jól néz ki, biztos nem lesz gond se vele! Az alu öntvényen megmarad a piros festék? Persze lehet valami NASA által kifejlesztett cuccod van :)
	
pb_12-02-2012 19:56:41 // 29208
	Ment volna az magadtól is, csak +Rősííteni tudtam a dolgokat.))
	
sprint8312-02-2012 18:54:23 // 29207
	
	
pb_07-02-2012 00:17:23 // 29206
	Hogy Neked semmi nem jó.)))
	
kesa06-02-2012 23:45:29 // 29205
	Az nekem nem elég ződ :)!
Az lenne a VEPI?
	
Az lenne a VEPI?
pb_06-02-2012 21:22:56 // 29204
	Vatte,nem ám 1/2munkát csinálsz!)))) A másik + olaj probléma.
	
sprint8306-02-2012 19:21:53 // 29203
	3 éve beszélgettünk AlfaCityben  erről a váltó dologról, akkor elmesélted a mikéntjét, de még mindig nem szántam rá magam, hogy szétszedjem. Tulajdonképpen annyira nem vészes, tudok úgy váltani 2esbe, hogy ne reccsenjen:)) A többi meg tökéletes, még a hátramenet is. Az 55 2ese is reccsen néha:) Meg ilyen hidegben nem is veszi be csak ha már melegedett pár km.-t
	
sprint8306-02-2012 18:24:34 // 29202
	
	
pb_06-02-2012 15:44:51 // 29201
	Mondom én, hogy + akarsz vezetni.))))
Én mindig ott vok, vatte! Ti nem vagytok sehol, biztos L vattok gyengülve.))))
	
Én mindig ott vok, vatte! Ti nem vagytok sehol, biztos L vattok gyengülve.))))
Ferke06-02-2012 15:36:29 // 29200
	Az nemazvóóót!:) Az a baj, hogy már elittad azon agysejtjeidet, melyek az emlékezésért felelősek!:)
Mikor esz át a fene? Mostanában kéne tartani egy garagepartyt, mert most nem izzadnánk:))
	
Mikor esz át a fene? Mostanában kéne tartani egy garagepartyt, mert most nem izzadnánk:))
pb_06-02-2012 15:14:19 // 29199
	Nem az a Borg-Warner. Naja olaj nélkül tök8, hogy milyen.)))
	
127_sud06-02-2012 12:19:26 // 29198
	Emlékeim szerint a bronzgyűrűs fogazott fajta a Porsche rendszerű de persze lehet tévedek. Vagy a ZF rendszerű de tényleg utána kellene nézni pontosan. Egyik se él örökké ha nem cserélnek benne olajat.
	
pb_06-02-2012 11:35:47 // 29197
	A 45/6nál Borg-Warner már az 1, 2.
	
127_sud06-02-2012 10:52:23 // 29196
	Igen az 1 és a 2 már a "Porsche" rendszerű szinkronos de azt már közel 40 évvel ezelőtt is használta a Fiat és valóban nem tartósabb. Mindegyik váltó szinkronos tud lenni csak a 145/146 sokkal fiatalabb és ezért vélhetően nem is futottak annyit a bontott váltók. Pl. Tomek váltója is egész jó volt amikor kipróbáltam pedig állítólag nem lett benne semmi csinálva/cserélve.
	
Atttis06-02-2012 10:34:43 // 29195
	Már nem nagyon tud meglepetést okozni. Már szinte minden porcikáját láttam.
	
pb_06-02-2012 10:20:26 // 29194
	Vatte, magad mondtad, hogy néha beleért a kasztniba. Mágusom, ne vezessé má +.))
	
pb_06-02-2012 10:17:19 // 29192
	Mechanizmusában csak az 1es, 2es tér L, de az sem 1 nagy durranás.Nem bírják azok se sokkal jobban, csak úgy van beállítva a történet.)
	
Ferke06-02-2012 08:27:02 // 29191
	Lófaxot, ezért most Neked jár a jegy:) Nem emlékszel? A sprintnél elfér, nem kell faragni, csak a 33-nál nem fér el.
	
Ferke06-02-2012 08:25:48 // 29190
	Mire gondolsz??:)) A tartóbakot leszedni két oldalról és feltenni a felsőt?
Azért azt csak nem kell már leírni?!:)
	
Azért azt csak nem kell már leírni?!:)
127_sud06-02-2012 07:59:41 // 29189
	Én is azt vallom, hogy meg kell csinálna valamit ha nem jó. A 145/146 boxer váltó is gyakorlatilag ugyan olyan belül, a szinkronok is egyformák a régiekkel. Amúgy a régi Sud váltókban szigorúan 40000km-enként kellett olajat cserélni és ezt sokan nem tették meg. Leginkább emiatt mennek korán tönkre a váltók. Az újabbakhoz meg már jobb hajtóműolajak voltak azért bírták jobban.
	
pb_05-02-2012 23:03:31 // 29188
	Számomra kicsit furcsa a hangja a tt-féle Sprintnek.
	
pb_05-02-2012 21:11:49 // 29187
	Sőt, még más dolog miatt sem ajánlom a 45/6 váltót.
	
pb_05-02-2012 21:04:38 // 29186
	A jegy dukál Mágusom.))) Ugyanis kihagytál 1 fontos dolgot. Amúgy a lófaxot nem reccsennek.)
	
pb_05-02-2012 21:02:38 // 29185
	Azok is reccsennek. Ráadásul nem is olyan 1xű felrakni, mert vagy a házon, vagy a kasztnin kell alakítani. Inkább csinálj a +lévőből 1 hibátlant. Nem olyan nagy misztikum ám ez.) Épp ideje, hogy belekezdj 1 ilyen projektbe is.))
Amúgy igen létezeik reccsmentes váltó, az enyém is ilyen.)))
	
Amúgy igen létezeik reccsmentes váltó, az enyém is ilyen.)))
pb_05-02-2012 20:50:10 // 29184
	
	
Ferke05-02-2012 20:22:20 // 29183
	A kihajtás cserés,ja...de csak a jobb...mert a kmjeladó ugye más...hacsak nem váltasz elektonikusra:-) A kapcsolótengely cserés még, mert a 45-ösé rövidebb,és bowdenes. Egyik sem reccsen 2-esben már, ott nincs ilyen para.
	
Lali7505-02-2012 19:52:40 // 29182
	Eladó egy 33-as váltója!(Győrben)
	
sprint8305-02-2012 19:50:46 // 29181
	145/46 váltók azok normálisabb minőségűek mint a 33/sud korszakbelik? Létezik reccsenés mentes 2es szinkronú? Fel lehet tenni őket ugyanúgy ugye? Gondolom a kihajtást kell áttenni, meg a rudazatot. Na a váltó széthúzás maradt még ki eddig, még csak a kihajtást pakoltam átt a 33éba, ami most van a kocsihoz. De ennek sem tökéletes a szinkronja.
	
sprint8305-02-2012 19:47:07 // 29180
	Most nem lesz elkapkodva semmi. Ma pl. kész lettem az első világítás teljesen új vezetékeivel. Lényegében ami a motortérben volt vezeték az minden új lesz, egészen a bizti tábláig. A táblát is szétszedem, megcsinálom a kontaktokat a biztosítékoknál. A testeléseket, ami igen gyenge pontja a sprintnek. A kaszniba futó köteg marad meg. Az nincs megöregedve, jó állapotban van. Már csak valami normális stekkereket kell találnom.
	
pb_05-02-2012 19:33:15 // 29179
	Ahogy ismerlek tökéletes lesz az.))
	
Ékszij05-02-2012 18:20:46 // 29178
	
	
sprint8305-02-2012 16:18:00 // 29177
	Ááá azért annyira nem lesz tökéletes. Bár OT-s autón is láttam már olyan részeket ami messze nem gyári volt.
	
sprint8305-02-2012 16:13:49 // 29176
	Ha tovább bontod a kocsit lesznek még vad helyek:))
	
Atttis05-02-2012 16:10:36 // 29175
	
	
pb_05-02-2012 12:39:59 // 29174
	Csak nem OTra készülsz?)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
534
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?










