Srácok, ez történt tegnap:(
Forum >> Sprint
krecsi24-11-2010 09:29:17 // 27823
pb_18-11-2010 23:26:56 // 27822
Bíró úr, kérem, én nem.DD
Ferke18-11-2010 22:29:53 // 27819
Na, akko milesz? Mire kell készülni??:)
pb_15-11-2010 16:05:34 // 27818
Mlr baja van a gyárinak?))) + amúgy sem kéne Tőled, mert a végén még rám akarnál melegíteni 1 1.2st.D
Ferke15-11-2010 15:49:54 // 27817
Főtengely is van már? Vagy adjak??:)))
pb_15-11-2010 15:44:49 // 27816
Köszi, nincs rá szükségem, mert van rendes hfejem, sőt hozzávaló tömítésem is.)))))
Ferke15-11-2010 15:41:22 // 27815
Sehová nem építettem be, de a Tiedbe beépíthetjük, hogy menjen végre...ha gondolod:)))
pb_15-11-2010 14:56:21 // 27814
Aha, azé gyűjtögetted össze ezeket.))))
Ferke15-11-2010 14:24:29 // 27813
Jójó, ezek a Te játékszereid, én a hidrotőkéseken kívül nem foglalkozom mással:)))))))
pb_15-11-2010 08:58:48 // 27812
A +felelő szakkifejezések: csészés, vagy lapkás. Ideje lenne már +tanulnod.)))
Ferke15-11-2010 08:49:39 // 27811
Milyen hfejed van fent? Sima korongos, vagy az imbuszos? Imbuszosból szerintem még van, de talán a simából is...ezeken kívül is, amik a képen vannak...
kesa14-11-2010 22:20:11 // 27809
Persze, ha valakinek szüksége van rá, hadd vigye!
Én csak azért írtam, nehogy a cigányoknak add oda, vagy a méh-be, 40 Ft/kg-ért :).
Mostanában nem jártam azon a környéken, meg idén a MOST is elmaradt, nálad ragadt a cucc :P. Ha minden jól megy, még tavasz előtt szétborítom a vasat, és megy karosszériázni, addigra mindenképpen beugrom értük :).
Én csak azért írtam, nehogy a cigányoknak add oda, vagy a méh-be, 40 Ft/kg-ért :).
Mostanában nem jártam azon a környéken, meg idén a MOST is elmaradt, nálad ragadt a cucc :P. Ha minden jól megy, még tavasz előtt szétborítom a vasat, és megy karosszériázni, addigra mindenképpen beugrom értük :).
Ferke14-11-2010 20:41:09 // 27808
Nyugika, megvannak, őrzöm őket rendületlenül:)) Nemsokára már csak azok maradnak ott, mert a másik sprinyó jön végre haza (és csinálódik) :)))
Diesel kollega egy barátja elég cudarul áll, és elígértem neki, de ha mégse jönne érte, szólok:)
Diesel kollega egy barátja elég cudarul áll, és elígértem neki, de ha mégse jönne érte, szólok:)
Face14-11-2010 16:55:08 // 27807
Milyen állapotúak ezek a hengerfejek? Nekem a jobboldalon valami nagyon elkezdett csattogni, lehet felkéne újítanom egy szettet hogy majd kitudjam cserélni őket a közeljövőben...
Atttis13-11-2010 21:59:50 // 27806
Megtudja valaki mondani, hogy 1.7 motorra jó-e az 1.5 hidrotőkés hengerfeje?
kesa12-11-2010 23:16:28 // 27804
Megvannak még a cuccaim :)?
Mert akár ezeket is elhozhatom, nálam elfér :P.
Mert akár ezeket is elhozhatom, nálam elfér :P.
Ferke10-11-2010 14:35:54 // 27803
Ferke10-11-2010 14:29:44 // 27802
Hátha érdekel valakit, hogy ingyé elvihető egy csomó boxer motoralkatrész: korongos, imbuszos hengerfejek, komplett (üres) blokk, motor hátfal, stb, stb....na jó, 1 sör az ára:)
itt
itt
Atttis07-11-2010 16:15:15 // 27801
Belül nagyon gyorsan páráslesz főleg éjjel, vagy esős időben. Kívül csak egyszer jártam úgy hogy bepárásodott de menet közben egyik pillanatról a másikra egyszer csak nagy szürkeséget láttam előttem :)
kesa06-11-2010 23:06:53 // 27800
Ugyanez a tapasztalatom, kívül-belül nagyon gyorsan párásodik.
krecsi06-11-2010 10:13:27 // 27799
Nektek is hamar párás lesz kívülről az autó? Belülről már nem is csodálkozom:) Tegnap is voltam vásárolni, jó kis párás esti idő volt, 2 óra múlva megyek ki az autóhoz, az egész autóra rászállt a pára. De csak az én autóm volt olyan. És nem azért mert én álltam ott a legrégebben, mert a mellettem lévő már akkor ott volt, mikor én mentem. De ugyan ezt tapasztalom, mikor esténként meló után megyek ki az autóhoz.
sprint8305-11-2010 12:14:51 // 27798
Sajna nem sok mindent tudnék vele kezdeni.
Atttis05-11-2010 11:56:08 // 27797
Igen ezek azok. a 13"nál 1cm-rel nagyobb. 340mm-es.
El is cserélném esetleg, olyan alkatrészre ami már nem kell. :)
El is cserélném esetleg, olyan alkatrészre ami már nem kell. :)
TDI7505-11-2010 09:04:09 // 27796
Meg kell hagyni szépek.
pb_04-11-2010 23:41:39 // 27795
Azért néhány helyen lehet csalni, és lesz olyan, mint a gyári volt. Pl a dugó kérdést, én nagyon gyorsan rövidre zárnám 1 1.5nél.) Jó a körítést lehet variálni nyilván, de akiknek már ilyen jellegú autója van, valószínűleg nem adja más kezébe az ilyen jellegű munkát. Szóval sok mindent ki lehet cserélni, de azért lehet ésszel csinálni, és ha valaki belevág 1 ilyenbe, annak tisztában kell lennie mi mivel jár.
pb_04-11-2010 23:41:03 // 27794
Nem hiszem, hogy az 5,5J x 14esek lennének.
sprint8304-11-2010 18:25:45 // 27793
Ezt az elvet vallom én is. Egyszer kell valamit tisztességesen megcsinálni és akkor nem lesz gond.
Gábor3304-11-2010 18:03:35 // 27792
Tapasztalatom szerint nem igen mennek bele a teljes felujitásba,mert az uj után gyártott dugok is 22.000-25.000Ft/DB és akkor még csapágyak,tömitések,gépimunka,kopo alkatrészek(vez. szijj feszitök,vizpumpa,vez. szijjak,kuplung szett stb) már igencsak drága dolog. Meg persze ha nem magad csinálod,akkor a szerelö dija sem csekély. Szoval szerintem sokan nem tudnak ennyit áldozni erre. Pedig csak ugy lehet megbizhato,ha minden alkatrész jo állapotu. Sajnos ebböl adodik a "szarolasz"-ozás,hogy nem foglalkoznak vele csak hajtják és ha meg behal,akkor szarolasz. Nekem már kb 2-éve semmi gond a motorral,pedig nincs kimélve,de nem is sporolok semmin,inkább a jobb minöségü cuccok mennek bele. Karbikhoz sem lett azota nyulva,mindig jol indul és jol is megy.
sprint8304-11-2010 17:44:05 // 27791
Ez a nem colos méretű felnid?
Atttis04-11-2010 17:07:39 // 27790
Atttis04-11-2010 16:53:43 // 27789
Valószínű attól hogy valami oknál fogva nem szabályzott le a motor. Haver meg tövig nyomta a gázt. Felment a fordulatszámmérő 8ezerig visszacsapott nullára, elengedte a gázt ugrált kicsit a fordulatszámmérő mutatója aztán elindult 8ezerről lefelé. De semmi furcsa hang nemvolt sem csettenés semmi, csak annyi hogy kis fordulaton utána nem akart menni. Azt hittem megint nem bírta a karbi aztán túlfolyt, de sajna nem.
Valószínű nem bírta a 8500-9000-es fordulatot. De a másik fele meg nem ért bele. Vezérlés pedig a helyén van.
Valószínű nem bírta a 8500-9000-es fordulatot. De a másik fele meg nem ért bele. Vezérlés pedig a helyén van.
Gábor3304-11-2010 16:30:38 // 27788
Hali! Akkor jol gondoltam,hogy valami komolyabb eröhatás érte. Miért érhetett bele a szelep a dugoba? Van inbuszos vez. tengely házam kompletten,de meg kell néznem milyen állapotu.
Atttis04-11-2010 16:26:36 // 27787
Na megvan a problem. Lekaptam a hengerejet és nem zár a két kipuff szelep. A dugattyún meg ott a nyoma. Tehát csókolóztak egyet. És a szeleptányér görbült egy picit.
Tehát kell bele 2 kipuff szelep, 2szelepvezető meg két sz.szár szimering.
A motor fel van újítva, megérte. Csak ennél a hengerfejnél volt bibi felújításnál, de csak a vezérműház kopásából adódóan. Úgy hogy most az is kellene másik.
Tehát kell bele 2 kipuff szelep, 2szelepvezető meg két sz.szár szimering.
A motor fel van újítva, megérte. Csak ennél a hengerfejnél volt bibi felújításnál, de csak a vezérműház kopásából adódóan. Úgy hogy most az is kellene másik.
pb_04-11-2010 15:45:10 // 27786
Nem kevés pénz ez igaz, de nem is horrorisztikus. + ugye kérdés, hogy +érie toldozni, foldozni.
Gábor3304-11-2010 15:17:58 // 27785
Hali! Persze ettöl még müködhet a motor,de ha üzem közben szépen lassan leválik még a vezetöböl,akkor már nem biztos,hogy jot tesz neki. Én azért gondoltam erre,mert álltalában ez okozza a vezetök sérülését leg gyakrabban. Persze igy látatlanban csak tippelni lehet. Valamitöl pedig letört belöle egy darab és ezt kéne megkeresni,hogy pontosan mi is okozta ezt a törést. Tényleg az lenne a tuti ha teljes felujitáson átesne a motor,de ez nem kevés pénzt igényel.
pb_03-11-2010 23:19:29 // 27784
Ilyennel már én is találkoztam 16v hfejnél, le volt pattanva 1 kis db a vezető végéből, a szelepeknek semmi baja nem volt. Sztem ettől még működhet +felelően a motor, bár, ahogy olvasom itt a dolgokat, szvsz az egész motort kéne rendbe tenni.
Gábor3303-11-2010 17:39:05 // 27783
Hali! Ez rossz hir,mert ezek szerint valami "elköszönt" a hengerfejben. Rendesen csak ugy tudod felmérni a helyzetet ha leveszed a hengerfejet. Viszont akkor ujbol kell majd szinkronizálni a karbikat. Esetleg nem görbült el a szelep? Akkor szokott a vezetö törni. Vezetöt célszerü présen cserélni,mert szürke öntvény és ütéstöl garantáltan eltörik. Ha bepréselted a vezetöt,akkor egy 8MM-es dörzsárral ki kell szedni a sorját,mert különben nem fog belemenni a szelep.
Atttis03-11-2010 16:21:32 // 27782
De levettem a kipuffot, és észrevettem hogy a 3-as henger kipuff.szelep vezetőjének a végéből le van törve egy darab. Fújogattam féktisztítóval is, de semmivel se,m lett jobb. Mindenképp lekell venni a hengerfejet?
Atttis03-11-2010 16:14:41 // 27781
Akkor elég lenne csak a szelephézagot beállítani? De akkor még inkább nem zár le a szelep.
Nem tudom mitől lett akkora a hézag még nem jöttem rá.
Nem tudom mitől lett akkora a hézag még nem jöttem rá.
Gábor3303-11-2010 14:36:11 // 27780
Hali! ha a hézagmérön a legvastagabb is simán alámegy,akkor nagy a hézagod,tehát nem támaszt ki a szelep. Viszont nagy hézagnál nem tud feltöltödni a henger,mert kevés ideig nyitja ki a szelepet. Ha lapkás vagy inbusz csavaros a szelephézag állitásod,akkor elég csak a vez. tengely házat levenni(6DB M8 csavar). Ha hidros akkor célszerü hengerfejet is levenni,mert a vez. tengely házon keresztül mennek a hengerfej csavarok. Mindenképpen tegyél uj tömitést a hengerfej és a vez. tengely ház közé(Szakal-Metall-nál olyan 3.00FT/DB). Viszont hogy lett ekkora a hézag? Nézd át alaposan miért csinálhatta.
Atttis02-11-2010 21:06:05 // 27779
ajtókárpitok vannak??
Atttis02-11-2010 21:04:53 // 27778
Kösz a tippeket, de már rájöttem hogy komolyabb gond van. Elővettem a kompressziómérőt csak úgy. Beledugtam az 1.-es hengerbe 0 bar, 2.-es henger 0 bar. Nah mondom tönkrement fasza. Áttettem a másik oldalra 2es és 4es is 11 bar. Hát akkor mondom más a gond. levettem a szelepfedelet, és meglepődve tapaszaltam hogy a kipuff szelepek hézaga nagy. a hézagmérőm legvastagabb szála is simán lógott benne. Tehát nem zárnak le a kipuff szelepek szelepek. Akkor ez magyarázza hogy mért durrog mint a csuda.
De azt még nem értem hogy magasabb fordulaton mért megy minden henger.
Ezt csak úgy tudom megoldani ha leveszem a hegerfejet vagy van rá valami egyszerűbb megoldás?
De azt még nem értem hogy magasabb fordulaton mért megy minden henger.
Ezt csak úgy tudom megoldani ha leveszem a hegerfejet vagy van rá valami egyszerűbb megoldás?
Alfás Viktor (NagyVad)02-11-2010 18:49:30 // 27777
Sziasztok!
Nagyon megéri biztositást váltani!!!!!!!!!!
Nekem eddig az ÉVES-biztim az 82707 Ft volt 2010-ben
2011-ben pedig 38040 Ft lessz az évesem
Van egy 1.9dci RENAULT LAGUNÁM is és azon a 2010-es éves bizti 44904 Ft-volt és a 2011-es éves lesz 28803 Ft !
Az asszonynak OPEL CORSA B 1.2-es 2010-es évre volt az éves 20520 Ft és a 2011-es évre az éves 12240Ft
Nagyon kemény árcsökkenések vannak !
Aki teheti váltson biztosítót!
Én megtettem!
Nagyon megéri biztositást váltani!!!!!!!!!!
Nekem eddig az ÉVES-biztim az 82707 Ft volt 2010-ben
2011-ben pedig 38040 Ft lessz az évesem
Van egy 1.9dci RENAULT LAGUNÁM is és azon a 2010-es éves bizti 44904 Ft-volt és a 2011-es éves lesz 28803 Ft !
Az asszonynak OPEL CORSA B 1.2-es 2010-es évre volt az éves 20520 Ft és a 2011-es évre az éves 12240Ft
Nagyon kemény árcsökkenések vannak !
Aki teheti váltson biztosítót!
Én megtettem!
sprint8302-11-2010 18:38:09 // 27776
Hátsó ülések, oldal kárpitok, műszerfal, kapcsolók, órák ilyesmik.
sprint8302-11-2010 18:37:20 // 27775
Oké, nekem nem sürgős.
Gábor3302-11-2010 14:50:25 // 27774
Hali! Nézd meg a fékszervo rásegitö csövét nincs-e valahol kilyukadva-kirepedezve. Ezt ki tudod szürni ha leveszed a vákuum csövet és ledugozod a szivocsonkon a helyét. Igy viszont csak állo helyzetben probáld,mert nem lesz rásegitése a féknek és max csak lassitani lehet vele. Karbiknak csak az alapjárati rendszere lehet még eldugulva,mert kb 2.000 fordulatig alapjárati rendszerböl megy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
509
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?