Forum >> Sprint

pedrito16-11-2006 14:13:27 // 4873
Én is ennyire gondoltam. Te sem tudod, hogy mi ez? Vagy az, amit írtam?
pedrito16-11-2006 14:12:36 // 4872
A kérdésnek pont ez a lényege, hogy nem tudjuk, hogy mennyit ér, aztán majd leesik az állunk, vagy nem, amikor megtudjuk. Meg talán nem is az, hogy mennyit ér, hanem hogy tényleg gyári és tényleg sud-kormány-e? Nekem nagyon tetszik. Igazi, nem túljátszott, de mégis profinak tűnő, coupé-ba való "kiegészítő".
Ferke16-11-2006 14:02:22 // 4870
Mennyit kérnek érte?:)
pedrito16-11-2006 13:49:31 // 4869

Üdvözletem mindenkinek!
Szerintetek mennyit érdemes az alábbi, állítólag sud sportkormányért adni? Ha valaki tud bővebbet, légyszi írja le, mert én annyira nem vagyok otthon AR-kormányokban. Előre is köszi!
Ferke15-11-2006 14:21:08 // 4868
durvaaaa!:)))
pedrito15-11-2006 14:01:15 // 4867

:-)
Ferke15-11-2006 13:42:18 // 4866
Pont akartam kérdezni, de gondoltam én bénázok, és már belinketed, csak nem találom. Nem akartam hülyét csinálni magamból:)))))
Face15-11-2006 13:27:40 // 4865
Na ez multkor lemaradt, a Haynes-ből a kapcsrajz magyarázó szövegei: Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ferke15-11-2006 13:07:01 // 4864
De mikor??? Csak szűnne már meg!!!:)))
granturismo15-11-2006 12:40:55 // 4863
Azért ez nem teljesen így van. Be lehet hozni minősítésre (a kinti minősítést nem fogadják el itthon újra kell minősíteni) és ha itt megkapja a minősítést akkor nincs regadó. Ha nem kapja meg akkor nem lehet üzembe helyezni csak mint alkatrészt lehet behozni. De akkor is kell nyilatkozat valami bontóstól aki átveszi tőled bontásra. Tehát önmagásben az, hogy egy autó elérte a veteránkort nem jelenti azt, hogy mint veterán behozható. ha nem éere el a 30 ésves kort de régebbi mint 96-os gyártás akkor egyáltalán nem hozható be. Egyébként ez utóbbi rendelkezés valószínűleg megszűnik.
tt (tt Alfa team)15-11-2006 11:57:02 // 4862
Kint regisztrált oldtimernek kell lennie.
pedrito15-11-2006 11:45:48 // 4861
Behozatal szempontjából mit jelent az, hogy oldtimer egy autó? Elég ha valami 30 évnél öregebb, vagy kell OT-s rendszám is?
pedrito15-11-2006 11:42:29 // 4860
Akkor meg pláne!
tt (tt Alfa team)15-11-2006 11:36:19 // 4859
Oldtimerre nincs regadó!
pedrito15-11-2006 09:12:20 // 4858
Hát ez hihetetlen! Majdnem féláron, mint itthon... Jó, persze erre még rájön a regisztrációs adó, ha rájönne, de lehet, hogy ilyen öreg autót már nem lehet behozni, vagy ha be lehet, akkor valami más jön rá, de akkor is! Egy német jóval olcsóbban juthat hozzá, mint mi felzárkózó, új EU tagok. Ha az ember nem néz körül, akkor úgy átverik, hogy nagyon. Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy most bármelyiket is megvenném.
Parasznya13-11-2006 19:44:08 // 4856
Köszke mindenkinek a segítséget na majd alakul valahogy
Kacorka13-11-2006 16:29:22 // 4855
Aha... Biztosan :-) 8,5-t kérnek csak az Indy-ért úgy emlékszem. És hát olaszokkal üzletelni ugye amúgy sem egyszerű. Amúgy mindkettőn olasz oldtimer vizsga van. Talán akkor nálunk is átmegy, bár veterán ügyben már semmi sem biztos.
Ferke13-11-2006 16:03:25 // 4854
Együtt 8ért odaadnák szerinted?:)
pedrito13-11-2006 15:40:20 // 4853
Ja, úgy mindjárt más, akkor sima ügy :-))).
Kacorka13-11-2006 15:28:19 // 4852
Csomagban kell venni a Maserati Indyvel és akkor olcsóbban adják :-))))) Azt is ő árulja.
pedrito13-11-2006 15:18:26 // 4851
És ahogy látszik a képeken, hibátlan állapotú. Kíváncsi lennék a motorhangra... Brutális lehet.
Ferke13-11-2006 15:11:47 // 4850
Hmm...hát végülis mégiscsak egy Montreal..:)
pedrito13-11-2006 15:08:22 // 4849
Az a káromkodás Euro akart lenni.
pedrito13-11-2006 15:07:31 // 4848
Sziasztok! Az irány ár: 6.000.000 Ft, de 24.000 €-ért is elvihető. Kinek kell? :-)
Ferke13-11-2006 14:40:41 // 4847
Na miért? Ennyire sokra tartják? Mondtak rá árat egyébként?
tt (tt Alfa team)13-11-2006 14:38:58 // 4846
Megkaptam a választ, úgy tűnik nem lesz! :((
gargapitic13-11-2006 14:29:34 // 4845
sok sikert:) részemről országomat egy montrealért:)
Face13-11-2006 13:09:53 // 4844
Ahogy igértem, a feljavított Sprint kapcsolási rajz, a Haynes könyv rajza alapján készítve. Az ottani számozások érvényesek rá, ami pluszban van rajta annak a magyarázatát ráírtam. Jó szórakozást :))): Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ferke13-11-2006 12:14:23 // 4843
Ez tt-nek tuti üzlet lenne! Én már indulnék is!:)))
Kacorka13-11-2006 11:09:27 // 4842
Komoly. Nagyon komoly. Ha egyszer tényleg öszeáll az istállód tényleg egy kis szoboszlói kegyhely lesz az alfistiknek!! :-) Még melléteszel egy autós éttermet alfás tematikával és kész szuper üzleti vállalkozás! Mondjuk ilyenekre gondolok, hogy pl. hengerfejen sütött hátszín vagy cuorepörkölt meg hasonló hülyeségek :-)
Ferke13-11-2006 10:19:26 // 4841
Nagyon jó lesz ez!:)))
tt (tt Alfa team)13-11-2006 10:13:44 // 4840
Az ígért istállóképek! A környezetet még ne nézzétek, az is alakulóban van...
Ma is csinálják a kőművesek, állanó változás alatt van a téma! :)))))
Ferke13-11-2006 09:17:41 // 4839
Ez komoly???:))) Ha ez összejön, mindenképp vendégségbe kell menjünk Hozzád! :)))
Face12-11-2006 20:16:32 // 4838
Bevallom nem mertem még szétszedni őket.. féltem h mekkora rozsdahalmot találok bent... :((, de télen most már ezt is megejtem ha lekerül garázsba..
tt (tt Alfa team)12-11-2006 20:09:09 // 4837
Én kiszedtem az ablakemelő mechanikát és megtakarítottam. Az egészet egybe újrahorganyoztattam, majd nagyon vastagon megzsírozva FBS-sel visszaragasztottam ahelyére + 3db 6-os csavar. A lefolyócsövet szintén szigetelővel ragasztva raktam vissza a helyére, így ha mégis eldugulna portól, remélem a felgyülemlő víz nyomása megoldja a problémát. Lehet, hogy van ennél jobb is, pl. ha vastagabb csövet rakunk be, de ez nagyobb átalakítás nélkül megoldásnak tűnik.
Face12-11-2006 20:08:53 // 4836
Engem érdekel :)), egy igazi kis Magyar Alfa múzeum lesz belőle egyszer. Igazi fanatikus vagy, le a kalappal! :)))
Face12-11-2006 20:04:07 // 4835
Megázásról jut eszembe, nincs valamelyikőtöknek valami jól bevett technikája/megoldása a hátsó ablakok tekerő mechanika házán lévő vízelvezető cső állandó eldugulásának megoldására? Az agyamra megy h amint kap egy nagyobb esőt a kocsi, a befolyó víz és a bent lévő por keverékéből kialakuló sarat mindig piszkálhatom meg/ki alulról a kerékíven lévő kifolyón keresztül egy hosszu bowdennel h normálisan le tudjon folyni és ne kezdejen el befelé csöpögni a kasztniba a ház nem tul jól szigetelő szivacstömítésén keresztül...
Whiteskull12-11-2006 19:46:21 // 4834
Hát szerintem mindenki szorít neked. :))) El se hinném. Nemrégiben MViking Giuliája, és most ez is. :))))
tt (tt Alfa team)12-11-2006 19:39:15 // 4833
Nem is írtam még: Komolytalannak egyáltalán nem nevezhető bartel-szolgáltatást ajánlottam a használtautón fent levő Montrealra! Sajnos még csak vissza sem hívtak, hogy érdekli-e őket, vagy sem. Holnap, ha nem felejtem el rákérdezek.
Whiteskull12-11-2006 19:39:04 // 4832
És akkor eljön a mennyeknek országa. :DDDD
tt (tt Alfa team)12-11-2006 19:36:39 // 4831
Természetesen! Bár csak annyira féltem őket, hogy ma egy kicsit megázott az ezüst, és kb. 3 órán keresztül törölgettem, szárítgattam... A feketét meg ki sem hoztam. Holnap lefotózom a garázs jelenlegi állapotát, hátha érdekel vkit! Ha azzal végre készen leszünk (amit már rohadtul várok) végre por- szél- nedvesség és napmentes tároló lesz tíz vadállatnak! Utána már csak restaurálni kell a többit, lesz hová tenni őket!
Whiteskull12-11-2006 19:29:32 // 4830
Egyszer talán egy találkozóra is elhozod. :)))
Whiteskull12-11-2006 18:23:45 // 4828
Ez nagyon szép! Elállt a lélegzetem! :)))
Bluesprint12-11-2006 15:34:31 // 4827
csudálatosan dönörűű, tegnap míg nem esett én is megfuttattam a kékséget rettenetesen élvezetesen jó
tt (tt Alfa team)12-11-2006 13:16:16 // 4825
Letakarítgattam...
Face12-11-2006 10:46:41 // 4824
Ezeknek is van holtjátéka sajnos, és az egyik be is van ragadva... 12.9-es csavar menne bele, aztán max pár évente kicserélem ha elkopik... az már oldható lesz... vagy akár megperselyezés is szóba jöhet. Itt egy kép 127_sud oldaláról A négy zsanér együtt... Ehhez hasonlóan.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.