Az SkPower fiat x1/9 ese amiben ugyan ez a blokk volt, 590 Le-t tudott portolt hengerfejjel, szívó veztengelyekkel, gyári szelepekkel és rugókkal! Szóval a 400 Le kényelmesen megvan.
Tudok olyan lanciaról ami gyári leömlővel és gt3071 turbóval tudja a 400Le környékét... De ahogy írtam is, itt már sokkal jobban jár az egyedi leömlővel...
Forum >> Alfa tuning
Gyalu16-10-2014 09:56:52 // 24741
LacUS16-10-2014 09:42:01 // 24740
Nem vitatkozni szeretnék, de ha tudsz gyári leömlős 400Le 2.0T olaszt mutasd légyszi. A fokolás önmagában sajnos ilyen teljesítményhez kevés,ahogy a sokak által használt szívó tengely is.
Gyalu16-10-2014 09:00:43 // 24739
Egy portolt hengerfej elfokolt veztengelyekkel 550-600 Le-t tud. Nem biztos, hogy megéri ezzel szórakozni, pláne hogy bukod az alapjáratod... A gyári leömlők is tudják a 400 Le körüli teljesítményt, bár azt már megéri cserélni, mert nagyon nem mindegy mikor indul a turbó. Milyen turbóval akarod megfújni a motort? A VEMS egy okos találmány! Nekem is az van a kocsiban. Van egy jó fej srác, aki tud jó áron szerezni. Ha kell akkor legyártja a kábel köteget és fel is programozza neked. Ha érdekel megadom az elérhetőségét.
Föckös16-10-2014 05:45:12 // 24738
gyáá RoliKÚ, minek neked als utcára? :-)
LacUS15-10-2014 22:33:02 // 24736
Itthoni gyártás esetleg Colombo?
RoliQ415-10-2014 22:32:02 // 24735
tavaszra nagyon akarom hogy kb. kész legyen.
RoliQ415-10-2014 22:29:34 // 24734
most szívó tengelyek vannak benne... az újról nincs pontos infom, de az biztos, hogy nem lesz alapjáratom, vagyis nem normális lesz:)
LacUS15-10-2014 22:27:16 // 24733
:D akkor egy ideig még nincs nyugalom. A tengelyekről lehet tudni valamit?
RoliQ415-10-2014 22:24:55 // 24732
még sokminden gyári a fene egye meg:D most van porondon a befecsi, kuplung, hengerenkénti trafó, mégnagyobb tegelyek, és a végén a VEMS, persze kell a leömlő és a rozsdamentes rendszer, hogy bírja az ALS-t:D
LacUS15-10-2014 22:19:16 // 24731
Leömlő gyári még neked?
RoliQ415-10-2014 22:11:35 // 24730
arról már nem is beszélek, hogy én nem versenyezni akarok az autóval pusztán csak 400 + lóerő a cél és kész:)
RoliQ415-10-2014 22:01:13 // 24729
miért van az hogy kiforgatják a szavaim?:) Pont neked kéne tudni , hogy hogy értem:) A legtöbb autót amit Kulin csinál, csinált vagy fél évig programozzák, egyrészt azért mert annyi melója van másrészt azért mert addig kell tökéletesíteni. És mikor már kész akkor jön, hogy legyen etanolos, meg nagyobb tengely és kezdődhet minden elölről:) Köszönöm ezzel tisztában vagyok...:)
pb_15-10-2014 21:33:48 // 24728
Mayd +tapaxtalod, hogy ez nem egéxen így műxik.)
LacUS15-10-2014 21:27:40 // 24727
Majd meglátod :) Tapasztalat , egy épített autó sosincs kész, tehát lesz mindig valami amit majd finomítasz/finomíttatsz. Hadadával találkoztál, az integrale több mint egy éve programozódik, Kulin által,tehát még ért is hozzá, full minden és mégis javul :)
RoliQ415-10-2014 21:09:52 // 24726
mi van? egyszer kell jól megírni az persze eltart egy ideig... változtatni akkor kell rajta amíg nincs kész vagy valami átalakítás történik az autón.
Hozzáteszem nem én hanem egy hozzáértő írja és készíti fel az autót:)
Hozzáteszem nem én hanem egy hozzáértő írja és készíti fel az autót:)
[k i z z o]15-10-2014 19:29:33 // 24725
Folyamatosan változik, mert mindig valamit változtatsz / változik, ez a szép és az értékes benne, így érteni is kell hozzá, hozzáértés nélkül nem ér semmit.
Eleve olyan motorokhoz készülnek ezek a megoldások, ahol követni kell a változást.
Sajnos az egyszer kell megírni itt nem érvényes.
Mindig jön új release, feature, amihez nélkülözhetetlen a hozzáértés.
Eleve olyan motorokhoz készülnek ezek a megoldások, ahol követni kell a változást.
Sajnos az egyszer kell megírni itt nem érvényes.
Mindig jön új release, feature, amihez nélkülözhetetlen a hozzáértés.
gecsa15-10-2014 14:48:13 // 24724
az már egy kicsit másabb kategória.. ;)
RoliQ415-10-2014 14:37:51 // 24723
egyszer kell jól megírni... és akkor nincs gond
Föckös15-10-2014 13:46:23 // 24722
és még azt is tudni kell használni
gecsa15-10-2014 08:11:08 // 24721
ofiéknál van nyócezeré'! :)
RoliQ414-10-2014 22:14:11 // 24720
és van aki VEMSre gyűjt... :) az meg 300 nál kezdődik...
Liquid14-10-2014 21:56:08 // 24719
derítsd ki pontosan milyen kell, és biztosan lehet venni hozzá az eredetivel megegyező fémet
'''''14-10-2014 19:21:04 // 24718
Ha jól láttam,az adok-veszekben Gt kartárs 3d-s matricákat hirdet épp.
gecsa14-10-2014 12:03:05 // 24717
én újat vettem eddig, de szerintem most matricázni fogok én is..
Liquid12-10-2014 20:18:45 // 24716
a 145 jelét nem láttam még szétszedve, de biztosan lehet kapni külön a fém plakettet.
Van 2-3 fajta.
Van 2-3 fajta.
'''''12-10-2014 17:06:33 // 24715
Szerintem vagy újat veszel vagy ráraksz a régire egyet matricából mint én is.Egyébként Liquid kolléga a sajátját valahogy felújította.
NT Kundi12-10-2014 16:36:14 // 24714
valaki foglalkozik embléma felújítással vagy tud-e aki ezzel foglalkozik?!
gecsa02-10-2014 13:59:07 // 24713
jöhet felénk, erre csak a főutat takarítják.. :D
GT Ɨ|ѯ02-10-2014 13:11:03 // 24712
De ez tökéletes ha esik a hó....:-)
gecsa01-10-2014 12:55:39 // 24711
nekem gyári első lökivel jobban bejönne.. ;)
GT Ɨ|ѯ01-10-2014 12:18:44 // 24710
gecsa29-09-2014 19:46:48 // 24709
Amióta "kicsit" megdrágult a lehetőség a ringen, azóta nagyon nem volt lehetőségem sehol sem körözni, és nem is nézegettem.. Pedig a V6-al köröznék egyet...
Föckös29-09-2014 19:23:54 // 24708
na azért, aki pályázik, az tudja azt is, hogy nem lóerőben kell számolni, hanem időben ;-)
gecsa29-09-2014 11:06:37 // 24707
Ja, névről nem ismerem őket.. :)
Azért ennyi pénzből veszek már jó állapotú slickeket, meg lecserélem a gumi fékcsöveket fémhátlósra, és egy pályanapi körön lehet, hogy többet nyertem, mint a chip által adott 25ló..
Azért ennyi pénzből veszek már jó állapotú slickeket, meg lecserélem a gumi fékcsöveket fémhátlósra, és egy pályanapi körön lehet, hogy többet nyertem, mint a chip által adott 25ló..
Föckös29-09-2014 06:59:43 // 24706
hát alább linkelted be, MMC
egyébként sajna ez az ára egy chippelésnek.
az egy másik dolog, hogy Ákos durván ár alatt dolgozik
egyébként sajna ez az ára egy chippelésnek.
az egy másik dolog, hogy Ákos durván ár alatt dolgozik
gecsa28-09-2014 20:29:09 // 24705
Itt is 82550.-.. ennyit sosem költenék egy remap-re, rengeteg értelmesebb dolgot tudnék venni belőle..
osee_selespeed28-09-2014 17:24:00 // 24703
Őket kérdezted? Eddig jók a tapasztalataink velük.
gecsa28-09-2014 17:10:48 // 24702
kellemest a hasznossal.. :)
gecsa28-09-2014 17:10:20 // 24701
az volt a cél, de nem volt épkézláb darab a piacon, így maradt ez az opció.. :D
GTPeti28-09-2014 15:53:07 // 24700
Mert gecsa egy racionálisan gondolkodó ember és emiatt egy racionális családi autóra cserélte a 156 JTD-jét. :)
mreni28-09-2014 15:29:56 // 24699
valamiért biztos voltam a 3.0 V6-ban :D de hogy miért az jó kérdés :D :D
Föckös28-09-2014 12:18:54 // 24697
Ákoska benzinessel nem foglalkozik, Minya Misi nem buta srác, ha lenne benzines turbósom, lehet, h oda vinném.
gecsa28-09-2014 11:14:12 // 24695
az enyém turbós.. :)
mreni28-09-2014 09:09:54 // 24694
szívó benzinesnél azért picit másképp működnek a dolgok
'''''28-09-2014 08:11:56 // 24693
Manky-t már kérdezted?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?