Forum >> Alfa tuning
'''''12-05-2014 20:21:51 // 24491
De,neki ezek szerint szerencséje volt velük.
'''''12-05-2014 20:19:29 // 24489
A lendkerékhez hozzá sem kellett nyúlni.Ők a tárcsa felületét csinálták.Vagyis azt kellett volna csak csinálják.
Erhard 242 (Pure Energy)12-05-2014 20:03:11 // 24488
sose hittem a lendkerék "felújításában" ...de ezt mondtam is neked
Alfa GT-Csaba12-05-2014 19:48:20 // 24487
Golyszi kuplungját nem ők csinálták?
mex8612-05-2014 19:47:28 // 24486
kik azok a Marti autósok?
ez valami cég?
ez valami cég?
'''''12-05-2014 19:05:42 // 24485
Megint tanultam valamit!
Ma derült ki,hogy nagyon átb@sztak a Marti autósok.
Egy nap késéssel visszakaptam a kuplung+lendkereket.A lendkeréknek semmi kotyogása nem volt mikor leszedték,az autóban is csak 95.000km van.Most kotyog több mint fél centit,tehát használhatatlan.Hívom őket:ááá,ők csak épp a ráégett koszt csiszolták le róla de igazából hozzá sem nyúltak.Az új 225.000Ft.Kénytelen voltam Phon-tól egy bontottat rendelni 80.000Ft-ért.Így a verda talán kész sem lesz hétvégére+ buktam egy csomó pénzt amit nem is tudok behajtani rajtuk.:-(((
Eszetekbe ne jusson bármit is odavinni!!!
Ma derült ki,hogy nagyon átb@sztak a Marti autósok.
Egy nap késéssel visszakaptam a kuplung+lendkereket.A lendkeréknek semmi kotyogása nem volt mikor leszedték,az autóban is csak 95.000km van.Most kotyog több mint fél centit,tehát használhatatlan.Hívom őket:ááá,ők csak épp a ráégett koszt csiszolták le róla de igazából hozzá sem nyúltak.Az új 225.000Ft.Kénytelen voltam Phon-tól egy bontottat rendelni 80.000Ft-ért.Így a verda talán kész sem lesz hétvégére+ buktam egy csomó pénzt amit nem is tudok behajtani rajtuk.:-(((
Eszetekbe ne jusson bármit is odavinni!!!
GT Ɨ|ѯ11-05-2014 18:35:27 // 24484
GT Ɨ|ѯ09-05-2014 13:17:22 // 24483
mint 1 limo...:-DDD
Dévid09-05-2014 09:28:28 // 24482
Egyenesben még elmegy, de ahogy nézem úgy fordul, mint egy mozdony.
GT Ɨ|ѯ09-05-2014 07:44:03 // 24481
Fekvőrendőr-nem probléma neki:-)
Buksi09-05-2014 07:34:11 // 24480
Kicsit nagyon. Jól elbántak szegénnyel. :-(((
'''''09-05-2014 05:39:01 // 24479
Majd nem nyomom neki! :-)
droberto08-05-2014 21:56:12 // 24478
VTT-re jövet majd úgyis lebuksz a Hajni előtt, hogy jobban megy a vas. :)
'''''08-05-2014 21:10:47 // 24476
Tervben van.Most ha már ennyire szét van dobva,mindent átnézetek.
ALFI15608-05-2014 20:31:58 // 24475
Üzemanyagszűrőt is cseréltesd ki.
'''''08-05-2014 20:22:05 // 24474
Rajtam nem múlik! :-)
Manky95608-05-2014 20:10:04 // 24473
Gyere várlak , ki fogjuk használni akkor a kuplungot ,sőt vigyáznunk is kell rá.
Zotya 16408-05-2014 20:04:21 // 24472
Jujj ,de hintósra sikeredett! :D
'''''08-05-2014 19:40:17 // 24471
Most itt tartanak a verdámmal.Sajna az erősített kuplung is csak 500Nm-t fog bírni.Hétfőn visszakerül a váltó.Utána bekerül az átépített turbó és a légbeömlő.Az első előkatalizátort is kiherélték,így most már üres a teljes rendszer is.Kipucolják a turbógeometriát,lecserélik a váltó és motorolajat,légszűrőt és olajszűrőt.Ha ezek készek,megyek Manky-hoz átírni a progit.És ha ezt mind megtudja az asszony.... :-)
GT Ɨ|ѯ08-05-2014 14:26:45 // 24470
'''''04-05-2014 18:54:32 // 24469
Az nem elég,ha a turbó belsejét cseréled nagyobb kerekekre,mint én?
Nálam holnap kezdődik a szétszedés.Ha vársz két hetet,jelentem a fejleményeket.
Nálam holnap kezdődik a szétszedés.Ha vársz két hetet,jelentem a fejleményeket.
Buksi04-05-2014 17:32:32 // 24468
Ferko erre mit mond? :-D
Föckös04-05-2014 16:51:55 // 24467
geo tábla átírása? érdemes belenyúlni? 75-42% tartományban mozog, sornégyeknél meg elmegy 31%-ig.
[k i z z o]04-05-2014 16:40:40 // 24466
Hát feltöltésen kívül sok ötletem nincs...Gyűjts turbóra:)
Föckös04-05-2014 16:22:41 // 24465
az van, h kevés a levegő az autómnak...
90mm3es remap van fent, de megfelelő afr-el, így igazából el sem éri a 90mm3-t.
ötletek? (túúdom gtb2260, de arra erősen gyűjteni kellene)
90mm3es remap van fent, de megfelelő afr-el, így igazából el sem éri a 90mm3-t.
ötletek? (túúdom gtb2260, de arra erősen gyűjteni kellene)
LacUS25-04-2014 21:12:47 // 24464
Nem lesz az biturbo :) Örülök,ha az eaton felkerül egyszer... :) Ha meg pályázgatok majd, ott minden súly számít :D
[k i z z o]25-04-2014 20:55:41 // 24463
Nem hiszem, hogy a biturbonak gondot jelentene a +6 - 8 kg...
LacUS24-04-2014 20:34:24 // 24462
Én is gondolkoztam,hogy majd mi legyen majd, de én a hagyományos coolert választom majd, egyrészről nálam nem lesz érdekes a "kis"sebesség (a pályán remélem tud majd gyorsan menni lesz szél a mi lehűti) :) illetve nem szeretnék plusz 6l vizet meg egy pumpát meg hozzá vezetéket meg hozzá hűtőt cipelni, ha már sikerült lecsökkenteni némileg a súlyt. :)
[k i z z o]24-04-2014 20:14:40 // 24461
Nekem is vizes van, előtte is az volt. Sokkal jobb a hatásfoka, mint egy levegő / levegőnek (pre, post air és cooler víz hőmérséklet alapján). Persze elöl van egy vízhűtő méretű réz hőcserélője, nem kicsike. A rendszerben van 6L saját hűtővíz.
Tamásnak pont jó lenne egy ilyen a hely szűke miatt, a vízhűtőt elöl könnyebben elhelyezi, mint egy óriási FMIC -t.
Tamásnak pont jó lenne egy ilyen a hely szűke miatt, a vízhűtőt elöl könnyebben elhelyezi, mint egy óriási FMIC -t.
LacUS24-04-2014 20:01:37 // 24460
A vizes cooler annyira nem biztos,hogy hatékony/jó megoldás lenne utcai autóba,nem véletlenül elsősorban dragba használják ott is iceboxokkal. Hiába a kompakt méret, ha kell egy kis vízhűtő+pumpa hozzá, és a kis vízhűtő nem fog tudni akkorát hűteni mint egy nagy cooler. Szóval szerintem inkább a lehetőséghez mérhető legnagyobb felületű intercoolert kéne befaragni.
'''''24-04-2014 19:22:54 // 24459
Vazze,minden nem megy egyszerre! :-) Épp az előbb dobtam be az átépített turbót a csomitartóba.Jövő hét után szétkapatom a váltót a megerősítéshez és akkor bekerül a csiga is.A lekerül a lökös,akkor a coolert is lemérem,mi fér el,hogy lehet becsövezni.Sajna nagyon zsúfolt az 59 motortere.
Föckös24-04-2014 15:04:24 // 24458
Tomi gondolkozz el erősen a vizes coolerben
'''''23-04-2014 13:48:30 // 24457
Igazából már nem is érdekel csak lenne már meg.Talán hét vége felé kész a turbóm.Utána lesz csak szétbontva az autó és jó lenne akkor mindjárt a kuplungot is cserélni.A coolert meg csak a szétbontás után látom pontosan,hogy hol férne el a be és kijövő csövezés és maga a cooler is.
Alfa GT-Csaba23-04-2014 13:26:59 // 24456
nekem is megvan hozzá a bontott cucc,csak érdekelt volna mennyit mondanak ,de szerintem 60 körül
'''''23-04-2014 13:13:24 // 24455
A bontott cuccokra?Azok tartozásból jönnek le nekem.A kevlározásra meg a megerősítésre nem kérdeztem a végösszeget.Először látniuk kell.
Alfa GT-Csaba23-04-2014 12:29:16 // 24454
Árban mit mondtak rá?
'''''23-04-2014 12:26:36 // 24453
A cég aki csinálná a kevlározást és a szerkezet erősítését,ezeket kéri:
kuplung szerkezetet, tárcsát és a lendkereket. Ezek közül lehet valamelyiknek baja,ha egy 150-200.000Km-es kocsiból bontották ki és azt küldeném el?
kuplung szerkezetet, tárcsát és a lendkereket. Ezek közül lehet valamelyiknek baja,ha egy 150-200.000Km-es kocsiból bontották ki és azt küldeném el?
Gyalu22-04-2014 07:55:32 // 24449
A régi szerkezetet vitte el a szerelőm és az lett felújítva. Azt pontosan meg mondani nem tudom mit csináltak vele... A kocsiban kb. 1500 km van így nem tudom mennyit bír az ilyen szerkezet, de szerintem közel annyit, mint a gyári, hisz eget rengető nagy változások azért nem történtek vele. Amit észre lehet venni, az annyi, hogy kicsit nehezebb benyomni a pedált, de nem vészes.
Ha jól emlékszem 40 ért csinálták és abban már benne volt az új tárcsa is.
Ha jól emlékszem 40 ért csinálták és abban már benne volt az új tárcsa is.
Norbi GT22-04-2014 07:40:45 // 24448
Szia.
Mit lehet még róla tudni?
Gyárinál több kilómétert el lehet vele menni?
Mennyibe került?
Valami változást érzel-e?
Vinni kellett vagy adtak tárcsát?
Köszi.
Mit lehet még róla tudni?
Gyárinál több kilómétert el lehet vele menni?
Mennyibe került?
Valami változást érzel-e?
Vinni kellett vagy adtak tárcsát?
Köszi.
Gyalu21-04-2014 22:45:23 // 24447
Többen is foglalkoznak kuplung szerkezet erősítésével, nekem is egy ilyen van a kocsiban. 480 nm -t tud átvinni gyári tárcsával... Az ára is töredéke egy verseny vagy több tárcsás kuplungénak. Ha gondolod szerzek neked elérhetőségeket.
[k i z z o]17-04-2014 22:56:42 // 24446
A több tárcsáshoz kell lendkereket is módosítani, de megoldható. Mond el a kuplungosnak, mit szeretnél, segítenek.
Dévid17-04-2014 21:27:55 // 24445
A szinter utcára nagyon kompromisszumos, én is utálom utcán vezetni. Pályán persze más a szitu, ott jól jön.
Alfa GT-Csaba17-04-2014 20:58:12 // 24444
Szerkezetet is meg kell erősittetni meg a kettős tömegüt is
'''''17-04-2014 20:37:28 // 24443
Sajna nem tudok angolul. A több tárcsás elfér a gyári helyén?Eddig arra gondoltam,hogy a gyárit elküldöm,bevonatom kevlárral és mehet vissza a helyére.Így talán kibírja a kb 500nm és talán még használható is maradna hétköznapra.Rosszul gondoltam?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?