Csákány :))
0280218019
Forum >> Automata vs kézi váltó
csocsi19-09-2010 18:18:48 // 8423
GEORGE18-09-2010 23:47:09 // 8422
üdv Selespeed-es kollégák.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen számú légtömeg-mennyiségmérő van a verdátokba?
Ha nem gond megírhatnátok.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen számú légtömeg-mennyiségmérő van a verdátokba?
Ha nem gond megírhatnátok.
mesa17-09-2010 21:48:31 // 8421
Nem értek a váltókhoz, de ez szinkron vagy nyelestengely hiba, de nem kuplung,az biztos
Az viszont akkor valószínű, hogy szét kell szedni, ezt nem úszhatod meg. De én egyáltalán nem értek hozzá, csak emlékszem a 33-as tulaj haverom esetére
A Szerelőműhely topikban viszont van jó pár autószereléshez értő cartárs, aki egyből meg fogja tudni mondani, hogy szét kell-e szedni
Az viszont akkor valószínű, hogy szét kell szedni, ezt nem úszhatod meg. De én egyáltalán nem értek hozzá, csak emlékszem a 33-as tulaj haverom esetére
A Szerelőműhely topikban viszont van jó pár autószereléshez értő cartárs, aki egyből meg fogja tudni mondani, hogy szét kell-e szedni
vmk17-09-2010 19:47:16 // 8420
sziasztok.
köv a problémám: kb egy éve elkezdte néha kidobálni a 3-ast a (kézi)váltó. mostmár a 3-ast és a 4-est is állandóan, az 5-öst nagy ritkán és a 2-es eddig egyszer kidobta. ha berakom 3-asba és tartom a helyén a váltórudat akkor nem minden áron löki ki, de ha csak berakom 3-asba vagy 4-esbe szinte egyből kipattan. nem hallani, hogy cseszné szét a fogaskerekeket vagy valami. egyszerűen csak kipattan és azt veszem észre, hogy adom a gázt, a motor meg bőg, mint valami tanulóvezetőnél:)
ez most vajon a váltó baja vagy a kuplungnál keresendő a hiba?
asszem épp egy éve elkezdett csöpögni az olaj a kuplungnál (a kinyomó résznél vagy nemtom minél), akkor ki lett cserélve a tömítés és azóta nem csöppent. nem emlékszem, hogy azóta kezdte volna kidobálni, de szerintem már előtte is csinálta.
a váltóolajat lecseréltettem, természetesen nem segített. elég kellemetlen így járkálni a verdával, viszont meggondolandó, hogy elvigyem-e szervízbe megnézetni, mert azt mondták, hogy akkor váltó le. és az igencsak sok pénzbe lenne. a munkadíj is, meg ha ott van gáz, akkor az se lesz olcsó, azt mondták.
van valakinek ötlete, hogy itthon mit tudnék megnézni rajta?
nem vagyok teljesen analfabéta, szóval ilyen kisebb javítás/hibakeresés az nekem is menne szerintem, csak tudnám, hogy mit keressek.
várom a válaszotok. köszi.
köv a problémám: kb egy éve elkezdte néha kidobálni a 3-ast a (kézi)váltó. mostmár a 3-ast és a 4-est is állandóan, az 5-öst nagy ritkán és a 2-es eddig egyszer kidobta. ha berakom 3-asba és tartom a helyén a váltórudat akkor nem minden áron löki ki, de ha csak berakom 3-asba vagy 4-esbe szinte egyből kipattan. nem hallani, hogy cseszné szét a fogaskerekeket vagy valami. egyszerűen csak kipattan és azt veszem észre, hogy adom a gázt, a motor meg bőg, mint valami tanulóvezetőnél:)
ez most vajon a váltó baja vagy a kuplungnál keresendő a hiba?
asszem épp egy éve elkezdett csöpögni az olaj a kuplungnál (a kinyomó résznél vagy nemtom minél), akkor ki lett cserélve a tömítés és azóta nem csöppent. nem emlékszem, hogy azóta kezdte volna kidobálni, de szerintem már előtte is csinálta.
a váltóolajat lecseréltettem, természetesen nem segített. elég kellemetlen így járkálni a verdával, viszont meggondolandó, hogy elvigyem-e szervízbe megnézetni, mert azt mondták, hogy akkor váltó le. és az igencsak sok pénzbe lenne. a munkadíj is, meg ha ott van gáz, akkor az se lesz olcsó, azt mondták.
van valakinek ötlete, hogy itthon mit tudnék megnézni rajta?
nem vagyok teljesen analfabéta, szóval ilyen kisebb javítás/hibakeresés az nekem is menne szerintem, csak tudnám, hogy mit keressek.
várom a válaszotok. köszi.
mesa10-09-2010 19:09:03 // 8419
Köszi szépen! Örömteli, hogy olcsón megoldódott a probléma! :)
Nálam másfél évvel ezelőtt már lezajlott ugyanez, komputer sem kellett hozzá, csak egy szaki
Nálam másfél évvel ezelőtt már lezajlott ugyanez, komputer sem kellett hozzá, csak egy szaki
csocsi10-09-2010 18:19:49 // 8418
Nekem meg volt a kommutátor tisztítás, aztán kidrült, hogy a relé volt a ludas.
Igaz nekem nem is dolgozott az a ..
Igaz nekem nem is dolgozott az a ..
Nova10-09-2010 18:00:46 // 8417
Hátha segítség lesz valakinek, leírom a selespeed hibám és javítását.
Egyre sűrűbben jelentkezett az a hiba, hogy nem akar váltani a váltó, és eközben világít a váltó hibajelző lámpa. Volt mikor napokig semmi, aztán megint... főleg akkor, ha kicsit túlmelegedett a motor. A hibakódolvasó persze csak akkor jelzett valamit, mikor nem váltott, persze lábon mentem a szervízbe, ott kellett az udvaron játszani vele, hogy "elromoljon" ... rittig működött, épp hazaindultam,mikor a kapuban kitette magát üresbe... láss csodát siker :S ... Integetek a srácoknak, azok meg röhögve szaladtak utánam a géppel. Váltó relé hibát írt... de a relé jó volt... addig nézegették, ellenőrízgették, míg kiderült, hogy valami érintkezési gebasz van a szivattyúba menő vezetéknél, mert ha megmozgatták a tövénél, működött.
Kikapták a szivattyút, (állítólag volt kosz a leeresztett olajban :S )
Egy szakember szénkefét meg kommutátort cserélt benne, és kész is.
Visszaszerelték, feltöltötték, és azóta is műxik, vált mint a kisangyal.
Az elhozatal utáni másnap ijedtem meg nagyon, mert reggel egy jó nagy olajfolt várt a garázsban, pont a szivattyú alatt.... szerencsémre csak a tartály túlfolyója nyomott ki olajat... na ezt játszotta még pér napig, egyre kevesebbet-kevesebbet. Úgy gondolom, hogy túlöntötte a szerelő a tartályt, de a rendszer beállította magának a szintet. Elég hülyebiztos ez a kocsi :P Már nincs folt, minden műxik, örömbódógság :D
A szivattyú felújítást megúsztam 5100ft-ból!
Egyre sűrűbben jelentkezett az a hiba, hogy nem akar váltani a váltó, és eközben világít a váltó hibajelző lámpa. Volt mikor napokig semmi, aztán megint... főleg akkor, ha kicsit túlmelegedett a motor. A hibakódolvasó persze csak akkor jelzett valamit, mikor nem váltott, persze lábon mentem a szervízbe, ott kellett az udvaron játszani vele, hogy "elromoljon" ... rittig működött, épp hazaindultam,mikor a kapuban kitette magát üresbe... láss csodát siker :S ... Integetek a srácoknak, azok meg röhögve szaladtak utánam a géppel. Váltó relé hibát írt... de a relé jó volt... addig nézegették, ellenőrízgették, míg kiderült, hogy valami érintkezési gebasz van a szivattyúba menő vezetéknél, mert ha megmozgatták a tövénél, működött.
Kikapták a szivattyút, (állítólag volt kosz a leeresztett olajban :S )
Egy szakember szénkefét meg kommutátort cserélt benne, és kész is.
Visszaszerelték, feltöltötték, és azóta is műxik, vált mint a kisangyal.
Az elhozatal utáni másnap ijedtem meg nagyon, mert reggel egy jó nagy olajfolt várt a garázsban, pont a szivattyú alatt.... szerencsémre csak a tartály túlfolyója nyomott ki olajat... na ezt játszotta még pér napig, egyre kevesebbet-kevesebbet. Úgy gondolom, hogy túlöntötte a szerelő a tartályt, de a rendszer beállította magának a szintet. Elég hülyebiztos ez a kocsi :P Már nincs folt, minden műxik, örömbódógság :D
A szivattyú felújítást megúsztam 5100ft-ból!
mesa10-09-2010 16:14:25 // 8416
Csak egyről tudok!
alfarosso09-09-2010 10:46:59 // 8415
Nem hülye kérdés...Kitekertem a légtelenítő csavart,onnan folyamatosan folyt az olaj.Csak az a hatszögű csavar van légtelenítésre?
mesa09-09-2010 10:23:13 // 8414
Lehet hülye kérdés, de légtelenítetted is ?
hl7406-09-2010 13:51:16 // 8413
egy picit kiegészítem... szóval 147-es, 2.0 Selespeedről van szó. :)
hl7406-09-2010 13:47:11 // 8412
Sziasztok,
ha valaki tud kormányváltós füleket (csak maga a műanyag ház kell, remélem), viszonylag épeszű összegért, kérem jelezze!
Az a gondom, hogy a mínuszos nem kattan, "kemény", és a hátsó pár fülecske, amin billen, olyan ramaty állapotban van, hogy nem merem lepattintani a házat. Valaki már valszeg buherálta...
ha valaki tud kormányváltós füleket (csak maga a műanyag ház kell, remélem), viszonylag épeszű összegért, kérem jelezze!
Az a gondom, hogy a mínuszos nem kattan, "kemény", és a hátsó pár fülecske, amin billen, olyan ramaty állapotban van, hogy nem merem lepattintani a házat. Valaki már valszeg buherálta...
csocsi04-09-2010 18:08:57 // 8411
A biztosítékot néztétek?
alfarosso03-09-2010 22:12:32 // 8410
Hali!Ki tudja?Nem megy a selespeedem.Szivattyút cseréltem,nyomástartót,nyomásérzékelő szelepet.Nincs meg az indulási nyomásom.Van egy komlett robotom,abból cserélgetek.Ha valaki esetleg tud valamit,vagy csak lövése van róla,kérem jelezze.Ha megoldom,esküszöm,közkincsé teszem...Vagy...Ha valakinek van kedve együtt szenvedni,vagy hasonló problémával küzd,rendezhetünk Nálam egy minitalit,hátha együtt többre jutunk.Nem szeretném szerelőhöz vinni,mert meg akarom érteni a rendszert,hogy legközelebb ne járjak így.Tehát,ha érdekel,küzdjünk!Elvileg van hozzá mindenem...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((29-08-2010 21:03:39 // 8409
próbáld meg alfarosso kartársat , azt hoiszem neki van .
Nova29-08-2010 20:58:36 // 8408
Sziasztok!
156 (2001) Selespeed-hez keresek olajszivattyút!!!
Folyton szarakodik, hol működik hol nem... :(
Írjatok vagy hívjatok!
20/222-0373
vidajoci@freemail.hu
Köszi!
156 (2001) Selespeed-hez keresek olajszivattyút!!!
Folyton szarakodik, hol működik hol nem... :(
Írjatok vagy hívjatok!
20/222-0373
vidajoci@freemail.hu
Köszi!
Wickey19-08-2010 18:45:23 // 8407
Wickey19-08-2010 13:32:29 // 8405
hát az Árpád hídról balra a Váci útra kanyarodva ott a jardok előtt ami van zebrás lámpa, na ott pl. van rá mód.
Beállt mellém a pizzafuci. 3ajtós stifttel. Oszt nézett át nagy haragosan, bézbólsapka megfordítva, kottonájdzsó ezerrel dübörög. Ja és szigorú gázfröccsök. Nem értettem mit akar, illetve értettem, be akar jönni elém hiszen csak a balos sáv megy fel a vácira, a jobbos elmegy a szervízútra, nade hiszen világosan ki van írva a kocsi hátuljára hogy 3.0V6... illetve... akkor ugrott be hogy valami sakkfigura (sötét paraszt) egy D-betűt biggyesztett a sor végére előző este. Jó. Sokat ittunk. Na mondom akkor ezt tegyük is helyre legott, csináltam egy szakszerű üzemi hőmérsékletre pörkölést. Ez lekattintotta a hülyegyerek kapcsolót a figuránál. Bézbólsapka helyére fordult, tekintet mereven előreszegez, tanulóvezetősen elindul majd szépen ahogy tanítják indexelve sávot váltott. Mögöttem, ötven méterrel. :-)
Beállt mellém a pizzafuci. 3ajtós stifttel. Oszt nézett át nagy haragosan, bézbólsapka megfordítva, kottonájdzsó ezerrel dübörög. Ja és szigorú gázfröccsök. Nem értettem mit akar, illetve értettem, be akar jönni elém hiszen csak a balos sáv megy fel a vácira, a jobbos elmegy a szervízútra, nade hiszen világosan ki van írva a kocsi hátuljára hogy 3.0V6... illetve... akkor ugrott be hogy valami sakkfigura (sötét paraszt) egy D-betűt biggyesztett a sor végére előző este. Jó. Sokat ittunk. Na mondom akkor ezt tegyük is helyre legott, csináltam egy szakszerű üzemi hőmérsékletre pörkölést. Ez lekattintotta a hülyegyerek kapcsolót a figuránál. Bézbólsapka helyére fordult, tekintet mereven előreszegez, tanulóvezetősen elindul majd szépen ahogy tanítják indexelve sávot váltott. Mögöttem, ötven méterrel. :-)
stos19-08-2010 05:58:46 // 8404
sziasztok!!van egy eladó bontott selespeed(robot)+szivattyú.
a roboton diagnosztika futtatva>>hibátlan,akárcsak a szivattyú...
ha érdekel vkit,keressen nyugodtan>>biztosan meg tudunk egyezni,nem üzletelni akarok,ha tudok vkinek segíteni vele szinte apróért odaadom...
a roboton diagnosztika futtatva>>hibátlan,akárcsak a szivattyú...
ha érdekel vkit,keressen nyugodtan>>biztosan meg tudunk egyezni,nem üzletelni akarok,ha tudok vkinek segíteni vele szinte apróért odaadom...
mesa26-07-2010 22:32:37 // 8403
Persze nyilván, be sem lehet melegíteni a gumit ...
De vajon melyik piros lámpánál van mód erre ? :))
Ez az egész csak azon indult ki, hogy a Seles gyári gyorsulási értéke ua van megadva mint a kézisé, mivel ugyanaz a hardware van mindkettőben. Gyári érték megadásánál nem játszik bele a reakció idő, csak az elindulástól mérik
De ha a youtube-on rákeresel ott is akad ~8 mp körüli 0-100 Seles váltóval Alfa és Fiat is
Amennyit vesztel az elején az induláskor kb azt kompenzálja a Seles gyorsabb váltása (ez csak tipp)
De vajon melyik piros lámpánál van mód erre ? :))
Ez az egész csak azon indult ki, hogy a Seles gyári gyorsulási értéke ua van megadva mint a kézisé, mivel ugyanaz a hardware van mindkettőben. Gyári érték megadásánál nem játszik bele a reakció idő, csak az elindulástól mérik
De ha a youtube-on rákeresel ott is akad ~8 mp körüli 0-100 Seles váltóval Alfa és Fiat is
Amennyit vesztel az elején az induláskor kb azt kompenzálja a Seles gyorsabb váltása (ez csak tipp)
_ÁRPÁD_26-07-2010 21:17:02 // 8402
Hát akkor szar a váltóm :( olyat csinál hogy ha bemelegszik szorul. Mind az oldalirányba mind az előre-hátra irányba :( De amikor reggel indulok semmi gondja nincsen. Tökéletesen működik. Gondoltam egy olajcsere hátha jót tenne neki :)
Erre valakinek ötlete, javaslata?
Erre valakinek ötlete, javaslata?
GEORGE26-07-2010 21:13:37 // 8401
Kérdezze meg Kalló Imit, hogy kell bánni a selespeed-el :-) Ő úgy keni vágja, mint ha kézi váltóssal menne...
ALFI15626-07-2010 21:11:24 // 8400
Azt mondják nem kell mert ameddig a váltó jó addig az olaj is.De én az elözőbe is lecseréltem 100 körül és ebbe is le fogom.Azon nem múllik.Egyébként ithon vagy?Pénteken megyünk alfásokkal Kiskunmajsára fürdeni.Ha ithon vagy és jöttök akkor 07:30-kor a Békevárosrészi körforgótól van az indulás.
_ÁRPÁD_26-07-2010 21:06:32 // 8399
Szép estét Cartársak(nők)! Egy kérdésem lenne... mégpedig: A kézi váltóban az olajat mikor illő lecserélni? 100-200-300ezernél.
Poló26-07-2010 20:37:06 // 8398
Nem ismerem, ezért érdeklődök.
Arra emlékszek, hogy az egyik Alfa gyorsulásin az egyik cartárs meg volt lőve, hogy hiába 2.0 JTS, rajtnál nagyot kap mindenkitől, mert a Selespeed miatt nem tud úgy elindulni.
Arra emlékszek, hogy az egyik Alfa gyorsulásin az egyik cartárs meg volt lőve, hogy hiába 2.0 JTS, rajtnál nagyot kap mindenkitől, mert a Selespeed miatt nem tud úgy elindulni.
mesa26-07-2010 20:36:15 // 8397
Amiket leírsz,a tieddel tuti nem frankó valami. A Selespeddel pont mindennél egyszerűbb emelkedőn megindulni
mesa26-07-2010 20:33:01 // 8396
Látszik, hogy nem ismered. Alapjáratról hogy indulnál el? :) Vagy szerinted megforgatni sem lehet a kerekeket, csak mert robotváltós ?
Ha simán kick down-t nyomsz, nem alapról fog elindulni, ebben biztosíthatlak. De nem is fog egy helyben kerekeket pörgetni másodpercekig, hanem megindul
Abban igazad van, hogy nem lehet egyszerűen játszadozni a hanggal.
Ha simán kick down-t nyomsz, nem alapról fog elindulni, ebben biztosíthatlak. De nem is fog egy helyben kerekeket pörgetni másodpercekig, hanem megindul
Abban igazad van, hogy nem lehet egyszerűen játszadozni a hanggal.
Vili25-07-2010 23:35:43 // 8395
Nem fog sikerülni:-)
Wickey24-07-2010 00:29:31 // 8394
hmm... Legutoljára amikor a ballábam a féken pihentettem, az egy garnitúra Pirelli P5000-esembe került :P
motyesz24-07-2010 00:26:25 // 8393
igen, meglehet csinalni, de nagyon ra kell keszulni, nekem neha gondot okoz kigyorsitani, nemhogy zoldre felporgetni es magasrol inditani. es meg ha hozzaszamolom h mennyi ido tellik el a kar eloretolasa es a kocsi megmozdulasa kozott akkor eselytelen a kuzdelem.. es a legdurvabb ha emelkedon kell jatszadozni.. az automata valto nem indul meg hatrafele ha eloremenetbe teszed, es a kezivel az indulast finoman tudod szabalyozni kuplung+gazzal..
GEORGE23-07-2010 21:41:19 // 8392
legközelebb kipróbálom :-)))
osee_selespeed23-07-2010 21:40:59 // 8391
Akarom mondani selespeednél.
osee_selespeed23-07-2010 21:34:56 // 8390
Selespeednem müködik az, hogy bal láb féken jobb gázon, persze közben váltó üresben. Akár 6000ről is indulhatsz, felpörgeted a motort, tolsz egy 1est bal láb le a fékról... Ugyanúgy lehet startolni, mint kéziváltóssal.
Poló23-07-2010 21:27:13 // 8389
:D :D :D
OFF S6-tal ON próbáltam jó rajtot venni. Próbáltam, hogy betettem 1-esbe, bal láb a féken, jobbal meg elkezdtem adni a gázt, de elindult az autó :D
Azt nem próbáltam meg, hogy beteszem N-be, felpörgetem a motort és beteszem 1-esbe :) Pedig kíváncsi lennék mit lép rá a szerkezet.
OFF S6-tal ON próbáltam jó rajtot venni. Próbáltam, hogy betettem 1-esbe, bal láb a féken, jobbal meg elkezdtem adni a gázt, de elindult az autó :D
Azt nem próbáltam meg, hogy beteszem N-be, felpörgetem a motort és beteszem 1-esbe :) Pedig kíváncsi lennék mit lép rá a szerkezet.
GEORGE23-07-2010 21:09:17 // 8388
Párszor mentem már selespeed-kel...de nem nyírtam őket. Poló koma most ne törjön fel belőled semmi emlék a 159 2,2 JTS selespeed tesztjéről :-))) Bár meg is írhatod, mert állórajtot nem gyakoroltunk :-))
Szóval, a selespeedel is meg lehet csinálni, hogy 5000-es fordulatról induljon el?
marty anyukájának corsa-ja van ilyen váltóval.
Azt párszor megnyikorgattam elinduláskor utcából kifordulva, de gyorsan vissza szabályozta a dolgot :-)))
Szóval, a selespeedel is meg lehet csinálni, hogy 5000-es fordulatról induljon el?
marty anyukájának corsa-ja van ilyen váltóval.
Azt párszor megnyikorgattam elinduláskor utcából kifordulva, de gyorsan vissza szabályozta a dolgot :-)))
csocsi23-07-2010 20:59:57 // 8387
Nem, ballal a féket nyomja az ember ilyenkor :)))))
Poló23-07-2010 20:39:10 // 8386
Nem a váltás gyorsabb a kéziváltósnál, hanem a rajt. Én felpörgetem a motort olyan fordulatra, amilyenre szeretném és játszok a kuplunggal az indulásnál. Most te jössz... Nálad ez hogy néz ki? Állsz a féken, motor alapjáraton ketyereg, zöldre átteszed a lábad a gázra és alapjáratról indítod el? A motor meg csak 3000-3500 körül kezd húzni.
motyesz23-07-2010 20:33:14 // 8385
figyu, nincs alfas haverom, nemhogy selespeedes, szoval nincs osszehasonlitasi alapom, de apam fabiajat gyorsabban valtom mint a seles a 147esemet.. nem mondom hogy a tied nem zsir, de mint ahogy regebben is taglaltam az enyem vacakol, es mivel hasznaltam vettem a kocsit nem tudom milyen lehetet fenykoraban.. nem ellenkezni akarok, csak velemenyt irtam..
mesa23-07-2010 20:12:29 // 8384
Mondjuk engem meg ez érdekelne! ;-)
Mesélj! Ha ugyanaz a motor, ugyanaz a váltómű , ugyanazzal az áttétellel, akkor miért is gyorsabb egy lábemelés, lenyomás, kézzel váltás, lábfelengedés?
Mesélj! Ha ugyanaz a motor, ugyanaz a váltómű , ugyanazzal az áttétellel, akkor miért is gyorsabb egy lábemelés, lenyomás, kézzel váltás, lábfelengedés?
mesa23-07-2010 20:10:32 // 8383
"csalodtam a selespeedben, kezivel gyorsabban valtanek"
Ne hari,de ez annyira vicces :))
Ilyeneket én is hallok,hogy "ABS nélkül hamarabb megállnék a jégen" ....
Ne hari,de ez annyira vicces :))
Ilyeneket én is hallok,hogy "ABS nélkül hamarabb megállnék a jégen" ....
csocsi22-07-2010 22:27:20 // 8382
Átérzem, hasonló cipőben sétálunk mi is.
Poló22-07-2010 20:57:11 // 8381
Ezek szerint egyre gondoltunk ;)
RB22-07-2010 20:46:20 // 8380
Áh, rosszul tudtam, bocs, vagy elírtam...
Helyesbítek:esélye az van a kézi váltósnak.
De nem akarok egy TS kontra nem TS motor jellegű vihart kavarni.
Felejtsük el, tényleg...:-)OK?:-))
Helyesbítek:esélye az van a kézi váltósnak.
De nem akarok egy TS kontra nem TS motor jellegű vihart kavarni.
Felejtsük el, tényleg...:-)OK?:-))
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-07-2010 20:45:06 // 8379
én sem repesek az örömtől , de kell a gyereknek a családi ház és ahhoz pedig a pénz :(
talán egy régebbi 146 vagy 156 lesz helyette .
talán egy régebbi 146 vagy 156 lesz helyette .
Poló22-07-2010 20:39:44 // 8378
Nem kötekedni akarok, télleg érdekel, hogy miért nincs esélye lámpánál a kézi váltósnak a selespeeddel szemben.
RB22-07-2010 20:27:03 // 8376
Hát ha te fordítva tudok akkor legyen úgy!;-))
Poló22-07-2010 20:22:48 // 8375
"Lámpánál pölö esélytelen a kuplungpedálos verzió a selessel szemben!"
Miért is?
Én pont fordítva tudtam.
Miért is?
Én pont fordítva tudtam.
csocsi22-07-2010 20:20:36 // 8374
Nem mindenkit nyűgöz le a balláb kímélése :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
479
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?