Forum >> Dízelmánia
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2016 23:41:40 // 29302
A port beállításoknál van. Emiatt lehet, hogy nem csatlakozik az ECU-hoz. A MultiEcuScan.net-en találsz bővebb infót, ha továbbra sem megy.
lata8806-02-2016 23:27:08 // 29301
A latency timer mit takar? Mi az osszefugges a hibaval? Geometria jol jar...
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2016 22:50:46 // 29300
Szia! A latency timert nézd meg a kkl interfész portjának beállításánál, tedd 1-re. Gondolom .NET framework van fenn alapból, ha megy a légzsák olvasás.
Amúgy meg érdemes volna a turbó geometriát megnézni, hogy mozog e rendesen.
Amúgy meg érdemes volna a turbó geometriát megnézni, hogy mozog e rendesen.
lata8806-02-2016 21:31:05 // 29299
Sziasztok!
Remélem tud valaki segíteni. Az esetem a következő:
Már lassan 1 éve, amikor is autópályán haladtam, kigyulladt a motorhiba lámpa, és dealerhez küldött Alfinho. A hibával már másoknál is találkoztam itt a fórumon. Tünetek. pályán 3000 fordulat felett letiltja a turbót, leállítás után, visszaadja, majd egy ütemesebb gyorsítás következtében el is alszik a hiba jelző, mindaddig amig ujra el nem érem 5-ben a 3000es fordulatot. Városban dinamikusan lehet vezetni akár 5-6000 fordulaton is, de amint folyamatosan terhelve van, legyen az akár egy emelkedő, vagy autopálya ahol tartósabban magas fordulaton kihuzatom, letilt. Gondoltam én naívan, megcsinálom!
Azóta sem sikerült.... Egr, Map tisztítva. vákumvezérlő szilikoncsövek cserélve. Nah ezután... Kb két hete beszereztem egy kapcsolos vagkkl kábelt a netdigitől. Minap rádugtam alfinhora, és lám... Légzsákra és ABSre rá tud csatlakozni, viszont ECUra nem. Mi lehet az oka? Szívesen fogadok minden jótanácsot, segítséget mint a motor tünetekkel, mind a kábellel kapcsolatban. Ja amúgy alfa 156 1.9JTD, 2002-es évjárat. Remélem tudtok valami okosat mondani.. Köszönöm előre is. Attila
Remélem tud valaki segíteni. Az esetem a következő:
Már lassan 1 éve, amikor is autópályán haladtam, kigyulladt a motorhiba lámpa, és dealerhez küldött Alfinho. A hibával már másoknál is találkoztam itt a fórumon. Tünetek. pályán 3000 fordulat felett letiltja a turbót, leállítás után, visszaadja, majd egy ütemesebb gyorsítás következtében el is alszik a hiba jelző, mindaddig amig ujra el nem érem 5-ben a 3000es fordulatot. Városban dinamikusan lehet vezetni akár 5-6000 fordulaton is, de amint folyamatosan terhelve van, legyen az akár egy emelkedő, vagy autopálya ahol tartósabban magas fordulaton kihuzatom, letilt. Gondoltam én naívan, megcsinálom!
Azóta sem sikerült.... Egr, Map tisztítva. vákumvezérlő szilikoncsövek cserélve. Nah ezután... Kb két hete beszereztem egy kapcsolos vagkkl kábelt a netdigitől. Minap rádugtam alfinhora, és lám... Légzsákra és ABSre rá tud csatlakozni, viszont ECUra nem. Mi lehet az oka? Szívesen fogadok minden jótanácsot, segítséget mint a motor tünetekkel, mind a kábellel kapcsolatban. Ja amúgy alfa 156 1.9JTD, 2002-es évjárat. Remélem tudtok valami okosat mondani.. Köszönöm előre is. Attila
J-Imi29-01-2016 22:04:04 // 29298
Üdv!
A napokban vettem észre, hogy hideg motornál egy kis gázolaj tócsát hagyok magam után. Amint már egy picit bemelegszik, megszűnik a folyás. Ahogy nézegettem a nagynyomású szivattyú fedele alól szivárog a gázolaj. Mennyire macerás tömítés cserélni? Csak simán fedél le tömítés alá és fedél vissza vagy vigyázni kell valamire? Előre is köszi.
A napokban vettem észre, hogy hideg motornál egy kis gázolaj tócsát hagyok magam után. Amint már egy picit bemelegszik, megszűnik a folyás. Ahogy nézegettem a nagynyomású szivattyú fedele alól szivárog a gázolaj. Mennyire macerás tömítés cserélni? Csak simán fedél le tömítés alá és fedél vissza vagy vigyázni kell valamire? Előre is köszi.
Szabeee28-01-2016 20:17:40 // 29297
* viszont álló helyzetben képes volt olyat mérni, hogy oldalirányú gyorsulás 0,4 m/s^2
Szabeee28-01-2016 20:13:17 // 29296
Kíváncsi vagyok a véleményetekre...
Rákötöttem diagnosztikára a kocsit, a kerekek egyenesen állnak, a kormány egyenesen áll, a diagnosztika azt írja, hogy a kormány elfordulási szöge 0 fok. Kitekerem a kormányt balra, a maximum érték 427,5 fok lesz, majd újra egyenesbe állítottam, ismét 0 fokot mutat. Teljesen jobbra tekerve viszont -330 fokot mutat. Először nem is figyeltem, de egyik oldalra a kormány egy teljeset fordul és egy negyedet, a másik oldalra pedig nem egész egy fordulatot tudok vele megtenni.
Ha viszont a YAW szenzor és az ABS szenzorok jele nem egyezik, akkor az oka lehet annak, hogy a VDC azt hiszi, hogy folyamatosan csúszok és ezért fékezi a bal első kereket? Az ABS kockán minden szelepet, motort teszteltem, minden működik. Hibakód nincs. Csak az nem fér a fejembe, hogyha a gép úgy tudja, hogy egyenesben van a kormány, a kerekek is úgy állnak, akkor miért van az, hogy a két végállás más? Esetleg rosszul raktam volna össze a kormányoszlopot a kormányművel?
Rákötöttem diagnosztikára a kocsit, a kerekek egyenesen állnak, a kormány egyenesen áll, a diagnosztika azt írja, hogy a kormány elfordulási szöge 0 fok. Kitekerem a kormányt balra, a maximum érték 427,5 fok lesz, majd újra egyenesbe állítottam, ismét 0 fokot mutat. Teljesen jobbra tekerve viszont -330 fokot mutat. Először nem is figyeltem, de egyik oldalra a kormány egy teljeset fordul és egy negyedet, a másik oldalra pedig nem egész egy fordulatot tudok vele megtenni.
Ha viszont a YAW szenzor és az ABS szenzorok jele nem egyezik, akkor az oka lehet annak, hogy a VDC azt hiszi, hogy folyamatosan csúszok és ezért fékezi a bal első kereket? Az ABS kockán minden szelepet, motort teszteltem, minden működik. Hibakód nincs. Csak az nem fér a fejembe, hogyha a gép úgy tudja, hogy egyenesben van a kormány, a kerekek is úgy állnak, akkor miért van az, hogy a két végállás más? Esetleg rosszul raktam volna össze a kormányoszlopot a kormányművel?
Szabeee28-01-2016 20:07:30 // 29295
nekem is így van, de nekem az 1-2-5 0,3 körül, a 3-4 1,6 körül :)
blackbird0028-01-2016 05:58:17 // 29294
Üdv Mindenkinek!
Kérdezném a hozzáértőket a következőről:
2,4JTD 20V,. Az 1-2-3 hengerben a korrekció 0,3 tök egyformán, a 4-5 hengerben 1,6 tök egyformán. Alapjáraton néztem MES-el. Egy hajszálnyit a motor járásán is érezni, hogy nem gömbölyű, de az öthengeres motort még nem ismerem annyira. A fogyasztás jó, minimális füst csak magasabb fordulaton, erő van. Indul hidegen-melegen. Motorolaj fogyasztás nincs.
Érdemes ezzel foglalkozni, vagy egyenlőre maradhat?
Lehet változtani a korrekciót, vagy fix? Egyáltalán mennyinek kéne lennie gyárilag?
A válaszokat előre is köszi!!
Kérdezném a hozzáértőket a következőről:
2,4JTD 20V,. Az 1-2-3 hengerben a korrekció 0,3 tök egyformán, a 4-5 hengerben 1,6 tök egyformán. Alapjáraton néztem MES-el. Egy hajszálnyit a motor járásán is érezni, hogy nem gömbölyű, de az öthengeres motort még nem ismerem annyira. A fogyasztás jó, minimális füst csak magasabb fordulaton, erő van. Indul hidegen-melegen. Motorolaj fogyasztás nincs.
Érdemes ezzel foglalkozni, vagy egyenlőre maradhat?
Lehet változtani a korrekciót, vagy fix? Egyáltalán mennyinek kéne lennie gyárilag?
A válaszokat előre is köszi!!
Bilux26-01-2016 16:40:44 // 29293
Több város kevesebb hosszútáv 800-900Km
60L tank 150LE 1.9JTDm
60L tank 150LE 1.9JTDm
DieselManiaco(NagyVad)26-01-2016 14:54:55 // 29292
nem,éppen ez az:) elég ritka szekér:)
Public Enemy26-01-2016 14:08:23 // 29291
Torse "C" diffivel szerelt intelligens hajtás.
Miért Te hallottál valami rosszat felőle? :-))
Miért Te hallottál valami rosszat felőle? :-))
DieselManiaco(NagyVad)26-01-2016 11:43:14 // 29290
Szóval hajtása nem problémás?
Public Enemy26-01-2016 11:32:44 // 29289
Nagyon szeretem a Q4-et. 8 cm-el magasabb a futóműve, mint egy "mezei" 156-osé. Magasabban ülsz, jobban átlátod belőle a forgalmat. Ballonosabbak a gumik, ha egy sportos Alfából ülsz át elsőre szokatlan lesz. A kupplungja is más, nem annyira közvetlen a 4 kerékhajtás miatt, elsőre furcsa, de engem csak indulásnál zavar és megszokható. A fékek (330mm Brembo) jók rajta, de dolgoznak az 1.605,-kgs-val rendesen. Sajnos a VDC nem kikapcsolható, így nehéz vele keresztben autózni, viszont legalább kiszámíthatóan avatkozik be! :-)
A beltere ugyanolyan szép és igényes mint bármelyik másik Alfáé.
Luxury kivitelben még a műszerfal is bőrrel borított!
A beltere ugyanolyan szép és igényes mint bármelyik másik Alfáé.
Luxury kivitelben még a műszerfal is bőrrel borított!
DieselManiaco(NagyVad)26-01-2016 09:04:59 // 29287
Nem problémás a CW? Mit tudsz róla mondani?
Public Enemy26-01-2016 08:30:23 // 29286
550km össze szokott jönni! 156 Q4 Crosswagon. :-))
Ki mit gondol, ha nem nyomnám neki keményen, mi lenne az alja??
Ki mit gondol, ha nem nyomnám neki keményen, mi lenne az alja??
DieselManiaco(NagyVad)26-01-2016 08:27:55 // 29285
Nem tudtok működőképes 2.5 VM diesel blokkot? Kompletten?
Alfa GT-Csaba26-01-2016 06:35:54 // 29284
180 ezer
Stephen25-01-2016 19:31:25 // 29283
Üdv car társak!
Kinek mennyibe fájt már egy komplett kuplung csere lendkerékkel munkadijjal mindennel együtt ?
Kinek mennyibe fájt már egy komplett kuplung csere lendkerékkel munkadijjal mindennel együtt ?
WarbiRunner (Gyuri)15-01-2016 19:43:09 // 29282
Attól függ 720-1050 közt bármi lehetséges.:-) 56l-nél tankolok mindig.
Kristyon15-01-2016 19:41:58 // 29281
Hali!
156sw 1.9JTDm 140Le
Ma voltam kúton 799.4Km mentem, 53.08L tankoltam rá, Ilyenkor télen lehetőleg nem várom meg, hogy villanjon a lámpa. 63L-es a tank.
156sw 1.9JTDm 140Le
Ma voltam kúton 799.4Km mentem, 53.08L tankoltam rá, Ilyenkor télen lehetőleg nem várom meg, hogy villanjon a lámpa. 63L-es a tank.
Stephen15-01-2016 19:26:59 // 29280
Lassan félig lesz a tank és közel 400 km-t mentem eddig.
1.9 JTD 16v
1.9 JTD 16v
berobbantam15-01-2016 18:36:00 // 29279
Helló
156 1.9 jtd 116Le
Sose indulok tök hideg motorral.5-10 percet ketyeg mire összecihelődök.Kb 10% rohangálás a faluba.Maradék 90 % országút.OMW max motionnal járok.Utolsó átlag 6.05
156 1.9 jtd 116Le
Sose indulok tök hideg motorral.5-10 percet ketyeg mire összecihelődök.Kb 10% rohangálás a faluba.Maradék 90 % országút.OMW max motionnal járok.Utolsó átlag 6.05
Jorjie15-01-2016 18:28:39 // 29278
Min. 900 km, használattól függően. (146 1.9 Jtd 8V chippelve)
Stephen15-01-2016 17:47:47 // 29277
Srácok!
Ki mennyit megy el egy tank gázolajjal?
Ki mennyit megy el egy tank gázolajjal?
159 Indigo Gray 2.4 Monster11-01-2016 12:17:48 // 29276
Lehet kapni kis hazánkba is , ma kérdeztem 6000ft környékén van
Dokika11-01-2016 11:22:28 // 29275
Üdv Kartársak!
Egy gyors kérdésem lenne hozzátok, mégpedig az, h a szürke burkolatos (105Le) és a már fekete burkolatos (110Le) 1.9Jtd 8v klíma csövei mennyiben térnek el egymástól vagy egyformák? Azt tudom, h 2.4Jtd csövei másképp kanyarognak, mert tavaly nyáron bízva benne, h megoldható vettem egyet, de nem vált be. Most lenne egy jó vétel, de se az eladó se én nem vagyunk benne biztosak.
Egy gyors kérdésem lenne hozzátok, mégpedig az, h a szürke burkolatos (105Le) és a már fekete burkolatos (110Le) 1.9Jtd 8v klíma csövei mennyiben térnek el egymástól vagy egyformák? Azt tudom, h 2.4Jtd csövei másképp kanyarognak, mert tavaly nyáron bízva benne, h megoldható vettem egyet, de nem vált be. Most lenne egy jó vétel, de se az eladó se én nem vagyunk benne biztosak.
redbull9010-01-2016 19:17:29 // 29274
Köszönöm! Ezek elég jó adatok.
Manky95608-01-2016 20:46:22 // 29273
Itt az enyém :
videó 0-200
60-160 lehetne jobb ha más fokozatba kezdeném ,de ez csak egy sprint 200ig.
ez kb 240le és 500nm
videó 0-200
60-160 lehetne jobb ha más fokozatba kezdeném ,de ez csak egy sprint 200ig.
ez kb 240le és 500nm
Liquid08-01-2016 20:42:53 // 29272
a 2.4 20V 156-ból többet ki lehet hozni, mert jelentős súlyelőnye van
Liquid08-01-2016 20:40:14 // 29271
az enyém gyári 210 lovas Q4, EGR van DPF nincs, 7s nagyjából a 0-100.
Manky szerint kb. 250Le és 470Nm lehet most.
Manky szerint kb. 250Le és 470Nm lehet most.
redbull9008-01-2016 20:29:25 // 29270
Sziasztok!
Kellene nekem pár info leginkább akinek chippelve van az autója tőlük.
156 2.4jtdm 175le
159-Brera 2.4jtdm 200le
Mindkettőnél adatokra vagyok kíváncsi alap semmi változtatás nélkül csak sima chip meddig lehet egészségesen felhúzni? (egdr dpf off)....
0-100km/h hány másodperc? 60-160km/h?
Köszönöm!
Kellene nekem pár info leginkább akinek chippelve van az autója tőlük.
156 2.4jtdm 175le
159-Brera 2.4jtdm 200le
Mindkettőnél adatokra vagyok kíváncsi alap semmi változtatás nélkül csak sima chip meddig lehet egészségesen felhúzni? (egdr dpf off)....
0-100km/h hány másodperc? 60-160km/h?
Köszönöm!
.......................07-01-2016 21:23:14 // 29269
Bilux07-01-2016 21:05:32 // 29268
Tényleg nem tudsz hozni nekem? Vagy hozatni? Mondod az árát utalom a számládra
.......................06-01-2016 22:19:37 // 29267
Használtam,
Nem túl sokat ér,
A leszerelés meg a well done ,az hatékony
Nem túl sokat ér,
A leszerelés meg a well done ,az hatékony
Bilux06-01-2016 21:20:28 // 29266
Ez sem az :)
Érdekes, hogy ennyire beszerezhetetlen.
Pedig ezt kéne használni mondjuk minden olaj csere után és tisztán lehetne tartani a szívósort
Érdekes, hogy ennyire beszerezhetetlen.
Pedig ezt kéne használni mondjuk minden olaj csere után és tisztán lehetne tartani a szívósort
szasza(SW)06-01-2016 20:21:44 // 29265
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Tudja valaki,hogy a 1,9 8v és a 2,4 10v generátora egyforma-e.1,9re kéne nekem,de 2,4 est ajánlottak.Nem merem megvenni:(
Segítséget kérnék!
Tudja valaki,hogy a 1,9 8v és a 2,4 10v generátora egyforma-e.1,9re kéne nekem,de 2,4 est ajánlottak.Nem merem megvenni:(
redbull9006-01-2016 20:09:05 // 29264
redbull9006-01-2016 20:02:18 // 29263
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-01-2016 19:37:26 // 29262
szöveg... 159 Jtdm :)
berobbantam06-01-2016 19:37:25 // 29261
Szia
Ha a szelep nem zár tökéletesen a koksz miatt akkor azt nem oldja meg a diószóras.Arra egy gyógymód létezik.Becsiszolni a szelepfészkeket.
Ha a szelep nem zár tökéletesen a koksz miatt akkor azt nem oldja meg a diószóras.Arra egy gyógymód létezik.Becsiszolni a szelepfészkeket.
Csabi06-01-2016 19:22:44 // 29260
A lényeg, h a probléma "megoldva"mindkét esetben...Hatalmas ez a fűtő izé.... :D
.......................06-01-2016 12:03:31 // 29259
Pedig nagyonis érdemes szétszedni,és kitakarítani a szelepeknél is
Mióta leszedtem a szívósort ,és a swirl megszűnt létezni
Csak pozitív változás van
Pöccre indul,nem füstöl,és nem ráz végre üzemmeleg alapjáraton
(Diószórásal még a hf et se kell levenni)
Mióta leszedtem a szívósort ,és a swirl megszűnt létezni
Csak pozitív változás van
Pöccre indul,nem füstöl,és nem ráz végre üzemmeleg alapjáraton
(Diószórásal még a hf et se kell levenni)
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2016 10:16:15 // 29258
Értem én az indokaidat, mondom, én is a két autónál kétféleképp járok el, de sosem szedetném szét egyiket sem csak azért, hogy igazoljak egy hibát :-)
Ha zavar valami kiderítem, és addig piszkálom míg jó nem lesz, ha együtt tudok vele élni, nem bántom. Lásd jtd-nél konkrétan éveket küzdöttem, hogy halk legyen, mert a zaj az zavart. Az hogy közben erősebb lett, jobban indul, és egyáltalán tök jó lett, az járulékos nyereség.
A TD hidegindítása viszont nem igazán hat meg, mert nem csökkenti a használhatóságot. Azt a 2 percet meg rá tudom szánni reggel, míg "installálom" a fűtőberendezést :-) Így nem györtöm az akksit a sok tekeréssel.
Utána meg tökéletes az autó. Szóval értem én, amíg a prémium üa. megoldja, addig nem kell bántani.
Egyébként lehet ez a fűtős trükk beválna a 159-nél is :-)
Ha zavar valami kiderítem, és addig piszkálom míg jó nem lesz, ha együtt tudok vele élni, nem bántom. Lásd jtd-nél konkrétan éveket küzdöttem, hogy halk legyen, mert a zaj az zavart. Az hogy közben erősebb lett, jobban indul, és egyáltalán tök jó lett, az járulékos nyereség.
A TD hidegindítása viszont nem igazán hat meg, mert nem csökkenti a használhatóságot. Azt a 2 percet meg rá tudom szánni reggel, míg "installálom" a fűtőberendezést :-) Így nem györtöm az akksit a sok tekeréssel.
Utána meg tökéletes az autó. Szóval értem én, amíg a prémium üa. megoldja, addig nem kell bántani.
Egyébként lehet ez a fűtős trükk beválna a 159-nél is :-)
Csabi06-01-2016 06:59:50 // 29257
Azért a Te vezérlőd egy kicsit más számokat tartalmaz, sok 159 küzd hasonlóval...:)
Én azért intézem el ennyivel, mert mint írtam sok mindent kicseréltem (gyertyák, generátor, önindító, injektorok, szoftver-frissités,EGR,Akku, más nem jut eszembe). Voltak átmeneti hibamentességek, pl a gyertyák cseréje után fél évig semmi probléma nem volt, aztán ismét...
Sok mindennel kisérleteztem az 5év alatt, ezért írtam azt amit. Nyilván nem a cetánszámmal van a gond, ezt nem is írtam, viszont ez miatt indul jobban...:)
Sokan arra vezetik vissza a hibát, h a szelepek, főleg a szívók elkokszosodnak idővel , és a tömörzárásuk nem lesz tökéletes. Ezen hiba igazolásához, kicsit sincs kedvem levetetni a hengerfejet, inkább tankolok OMV prémiumot és nincs semmi hiba, ez így nekem egyszerübb...:) Természetesen ha romlana a helyzet akkor muszáj lenne..de ez egyelőre nem áll fenn.
Én azért intézem el ennyivel, mert mint írtam sok mindent kicseréltem (gyertyák, generátor, önindító, injektorok, szoftver-frissités,EGR,Akku, más nem jut eszembe). Voltak átmeneti hibamentességek, pl a gyertyák cseréje után fél évig semmi probléma nem volt, aztán ismét...
Sok mindennel kisérleteztem az 5év alatt, ezért írtam azt amit. Nyilván nem a cetánszámmal van a gond, ezt nem is írtam, viszont ez miatt indul jobban...:)
Sokan arra vezetik vissza a hibát, h a szelepek, főleg a szívók elkokszosodnak idővel , és a tömörzárásuk nem lesz tökéletes. Ezen hiba igazolásához, kicsit sincs kedvem levetetni a hengerfejet, inkább tankolok OMV prémiumot és nincs semmi hiba, ez így nekem egyszerübb...:) Természetesen ha romlana a helyzet akkor muszáj lenne..de ez egyelőre nem áll fenn.
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2016 22:47:52 // 29256
Aztán az én 15 éves, majd 400e-t futott autómról meg lepattan az idő vasfoga? Pöcc, röff. Én nem intézném el ennyivel. Annak oka van, hogy már 10 fokban nehezen indul.
Persze innentől nehéz tanácsot adni, mert bármi zsebbenyúlós, és semmi nem garantált. Nálam a porlasztók felújítása bevált, de lehet épp itt nem ez a gond. Lutri. Szét kell szedni, kitisztítani, bemérni. Vagy csinálni egy veszteségmérést.
Vagy használni amíg valahogy beindul. De hogy ez nem természetes kompresszióvesztés az tuti.
Én is a két autómnál két utat járok. A TD-t kicsit mostohábban kezeljük. Na az alapból olyasmit produkál, mint Liquid gépe. Nagy hidegben teker rendesen mire bepöffen.
Megoldás? Konkrétan nagy hidegben belökök a szívócsőre egy 500W-os infra fűtőcsövet, és amíg a gyerekek reggeliznek, öltözködnek, az a hengerfejet fűti. Gyönyörűen indul -8 fokban is, és aztán egész nap pöccre indul, este is (amit nem is értek, hisz újabb 8 órát áll a hidegben addigra). Nyilván nem a cetánszámmal lesz a gond :-)
Persze innentől nehéz tanácsot adni, mert bármi zsebbenyúlós, és semmi nem garantált. Nálam a porlasztók felújítása bevált, de lehet épp itt nem ez a gond. Lutri. Szét kell szedni, kitisztítani, bemérni. Vagy csinálni egy veszteségmérést.
Vagy használni amíg valahogy beindul. De hogy ez nem természetes kompresszióvesztés az tuti.
Én is a két autómnál két utat járok. A TD-t kicsit mostohábban kezeljük. Na az alapból olyasmit produkál, mint Liquid gépe. Nagy hidegben teker rendesen mire bepöffen.
Megoldás? Konkrétan nagy hidegben belökök a szívócsőre egy 500W-os infra fűtőcsövet, és amíg a gyerekek reggeliznek, öltözködnek, az a hengerfejet fűti. Gyönyörűen indul -8 fokban is, és aztán egész nap pöccre indul, este is (amit nem is értek, hisz újabb 8 órát áll a hidegben addigra). Nyilván nem a cetánszámmal lesz a gond :-)
Liquid05-01-2016 22:18:06 // 29255
Megpróbálom. Ilyen irányból tudnék benne hinni :)
Csabi05-01-2016 21:02:09 // 29254
Próbáltad már a Maxxmotiont? Tudom nem hiszel benne, de szerintem kezd ezzel! Már csak azért is, mert ugyanebben a cipőben jártam, és sok mindent ki is cseréltem, de végül átütő változást az hozta meg. Jobb a cetánszáma, elöbb gyullad, ennyi...
Valószínű a kompressziónk nem az igazi, de még azt is el tudom képzelni, h a gyári program nem számol az évek alatt leamortizálódott csatlakozókkal, a motor természetes kompresszió vesztésével, ami igényelné a hosszabb izzítási időt...
Egyébként aki jártas a programozásban, nagy dolog átírni az izzítási időt?
Valószínű a kompressziónk nem az igazi, de még azt is el tudom képzelni, h a gyári program nem számol az évek alatt leamortizálódott csatlakozókkal, a motor természetes kompresszió vesztésével, ami igényelné a hosszabb izzítási időt...
Egyébként aki jártas a programozásban, nagy dolog átírni az izzítási időt?
Liquid05-01-2016 20:24:37 // 29253
A töltéssel nincs gond, csepptöltőn van a garázsban, időnként kap egy rendes töltést is, az önindító teker vígan. Amíg csak 5-10 fok volt, addig elég volt az ha gyújtás ráadás után vártam 15 másodpercet (ebből kb. 7 az amíg az izzítás lámpa világít).
Ha várok, illetve 2-3x izzítok akkor jobb.
Manky-t kérdeztem még régebben, azt mondta szerinte nem programból fakadó a gond.
Ha várok, illetve 2-3x izzítok akkor jobb.
Manky-t kérdeztem még régebben, azt mondta szerinte nem programból fakadó a gond.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
514
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?