Pont most írtam blogot erről.
Kezdd egy akksitöltéssel. Én ctek-et vettem, de az aldis is jó. Kényelmes, nem kell lekötni az akksit, csak ráakasztod. A különbség drasztikus.
Ha ettől semmit se javul, akkor az izzítás ellenőrzés a következő. De valószínű hogy az jó, ha attól könnyebben indul, ha tovább vársz. Ha 2x izzítassz jobb?
Az izzítás nem a visszajelző kialvásig tart, ez biztos.
Ha az izzítás is stimmel, lehet porlasztó, kompresszió gond, de simán egy hibás program is!
Forum >> Dízelmánia
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2016 17:54:13 // 29252
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2016 19:43:42 // 29251
passz de valami az izzítással lesz vagy kevés az áram, vagy nem jó a relé esetleg szorul az önindító...
Bilux04-01-2016 19:25:50 // 29250
http://www.alfisti.net fórum hidegindítás alapjárat ingadozási probléma
Ezzel kipucolták illetve szoftverfrissítést csináltak egy-két embernek.
Ezzel kipucolták illetve szoftverfrissítést csináltak egy-két embernek.
Bilux04-01-2016 18:56:05 // 29249
Köszi srácok csak az jó amit linkeltem. Csak e-bay?
Sok embernek segített ez a szer az alapjárat ingadozásban hidegen...
Sok embernek segített ez a szer az alapjárat ingadozásban hidegen...
Föckös04-01-2016 14:15:23 // 29248
hát lehet, h picit kevés már a kompresszió
Liquid04-01-2016 14:11:36 // 29247
azt írná a comb? Hogy tudom tesztelni?
Az izzítás jel kint van, semmi gond látszólag.
Az izzítás jel kint van, semmi gond látszólag.
Liquid04-01-2016 14:11:04 // 29246
ezt tapasztaltam, márminthogy ha várok 10-15 másodpercet akkor könnyebben indul, de így -7-ben ez a "könnyebb" is nehézkes már.
Liquid04-01-2016 14:09:39 // 29245
aksi sztem rendben van. Ez a probléma már megvolt akkor is amikor plusz 10 fok volt, csak nem ennyire erősen
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2016 13:58:59 // 29244
izzítórelé?
Föckös04-01-2016 13:54:30 // 29243
nincs rá szó, hogy mennyivel könnyebben indul a paripa, amióta megdurrantottam az akksit egy kis segítséggel, egy aldis 5ezer forintos töltő személyében. 5évig egyszer sem volt töltőn. most meg kevesebbet forgat, és indul.
igaz nem 5 hengerrel, és enyhén zőcségestranzit hangja van az első pár munkaütemben, de aztán minden jó:-)
ettől függetlenül kompresszió hiánya, csúcsok állapota, rossz izzítás okozhat ilyen hidegindítási problémákat.
az én izzítórelém 17 másodpercig izzít, anno kimértem.
úgyhogy számolok, és várok. kb 15mpig meg az ac-m, aztán amikor az leáll, akkor utána 1-2 másodperccel hallani az izzító kattanását.
ezzel csak azt akarom mondani, hogy sokszor a kijelző sokkal korábban elalszik, mint az izzítás vége.
igaz nem 5 hengerrel, és enyhén zőcségestranzit hangja van az első pár munkaütemben, de aztán minden jó:-)
ettől függetlenül kompresszió hiánya, csúcsok állapota, rossz izzítás okozhat ilyen hidegindítási problémákat.
az én izzítórelém 17 másodpercig izzít, anno kimértem.
úgyhogy számolok, és várok. kb 15mpig meg az ac-m, aztán amikor az leáll, akkor utána 1-2 másodperccel hallani az izzító kattanását.
ezzel csak azt akarom mondani, hogy sokszor a kijelző sokkal korábban elalszik, mint az izzítás vége.
redbull9004-01-2016 13:53:45 // 29242
nekem nem jó az izzításom vagyis villog mikor elindítom gondolom vmeik gyertya..
most cseréltem akkumulátort és 2-őt teker és indul izzítás nélkül is -9ben mint ma reggel....
méresd ki sztem az akksidat h mennyi az indítóáram benne....
most cseréltem akkumulátort és 2-őt teker és indul izzítás nélkül is -9ben mint ma reggel....
méresd ki sztem az akksidat h mennyi az indítóáram benne....
Liquid04-01-2016 12:39:20 // 29241
Hidegben nagyon nehezen indul a gép, az izzítógyertyákat kb. 1 éve cseréltettem (mind az ötöt egyben) mert akkor dobta a hibát.
Nincs ötletetek így látatlanban merre vizsgálódjak?
Nincs ötletetek így látatlanban merre vizsgálódjak?
[k i z z o]03-01-2016 23:23:34 // 29240
Meg ezt nem is lehet úgy néz ki:)
[k i z z o]03-01-2016 23:23:11 // 29239
Itthon ilyesmit nem szabad venni:)
Jorjie03-01-2016 23:21:58 // 29238
Ez az, bár én csak a magyar webshopokban kerestem :-)
[k i z z o]03-01-2016 23:18:16 // 29237
http://www.ebay.de/itm/ANSAUGSYSTEM-DROSSELKLAPPEN-REINIGER-DIESEL-LIQUI-MOLY-PROLINE-400ml-NEU-/311501623552?hash=item4886f19100:g:EjAAAOxy4YdTRUk1
Jorjie03-01-2016 23:16:28 // 29236
Ez üzemanyag adalék, neki tisztító spray kell "külsőleg". :-)
[k i z z o]03-01-2016 23:03:56 // 29235
http://webshop.auto-doktor.hu/index.php?termeklap=1418&honnan=ker
Bilux03-01-2016 21:44:59 // 29233
LIQUI MOLY proline diesel intake cleaner
Pro-Line Ansaug System Reiniger Diesel
Valaki be tudná ezt szerezni?
Pro-Line Ansaug System Reiniger Diesel
Valaki be tudná ezt szerezni?
Ferke03-01-2016 20:01:58 // 29232
400ezer? Motorgenerál is kell rá?:)
maotun31-12-2015 18:26:40 // 29231
tetszik kívül belül de.... a megérzésem óvatosságra int a váltogomb, és a multikormányon lévő kapcsolók kopásai szerint a km számomra kérdés hogy annyi -e az annyi?
Mesterem nyaral jövőre megnézem vele is
de első nekifutásra téligumik, uj aksi, hoszbordás szíj készlet, csere, egr dpf tisztítás,
injektor tisztítás beméretés, kötelező olaj6 folyadék szűrő cserék kb 300-400 e még rámegy de ez eddig is így volt. végül is használt autó 9 éves lesz. Újra meg nics pénz és ott a szerelés öröme is!!!!
Buék mindenkinek!!!
Mesterem nyaral jövőre megnézem vele is
de első nekifutásra téligumik, uj aksi, hoszbordás szíj készlet, csere, egr dpf tisztítás,
injektor tisztítás beméretés, kötelező olaj6 folyadék szűrő cserék kb 300-400 e még rámegy de ez eddig is így volt. végül is használt autó 9 éves lesz. Újra meg nics pénz és ott a szerelés öröme is!!!!
Buék mindenkinek!!!
Attika0131-12-2015 18:01:15 // 29230
Van náluk egy fehér Giulietta is. :) Néztem Én is.
'''''31-12-2015 17:48:03 // 29229
Kívülről nem is rossz és még a km sem sok benne.Persze képen teljesen más.
maotun31-12-2015 17:42:12 // 29228
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_xenon_bezs_bor_navi_leinformal-9679781
'''''31-12-2015 10:40:37 // 29227
Használtautón nézted? Berakhatnád a linket.
.......................31-12-2015 09:44:15 // 29226
Az injektorok sajna pedig már nálamis átestek egy felújításon
Kiszedni könnyű,
Felújításuk kitaposott út,
Darabjuk 30eFt kb.
Esélyes az is,köhögős darabosan járó 5hengereseknél sajna
Nekem nem szimpi a kis akku,nagyon filléres dolog amit spóroltak vele
Azt mutatja ,hogy semmit nem költöttek rá az elmúlt években
Szerintem keress másikat
Kiszedni könnyű,
Felújításuk kitaposott út,
Darabjuk 30eFt kb.
Esélyes az is,köhögős darabosan járó 5hengereseknél sajna
Nekem nem szimpi a kis akku,nagyon filléres dolog amit spóroltak vele
Azt mutatja ,hogy semmit nem költöttek rá az elmúlt években
Szerintem keress másikat
maotun31-12-2015 09:35:49 // 29225
köszönöm válaszod Szosza!
én is ezekre tippeltem és számolok kb 200. 300 ezer forint + költséggel vezérlés görgők szíjjak, felex szíjj görgök csere olajok cseréje, akkumulátor (nagyon gagyi van benn nem tudom egyáltalán hogy indult be tőle 64a 460-as indító árammal???? a 156-ban 80A 760 -as inditóval ez minimum kell.
Na csak az injektorral ne legyenek problémák azt nem tudom" házilag" orvosolni.
én is ezekre tippeltem és számolok kb 200. 300 ezer forint + költséggel vezérlés görgők szíjjak, felex szíjj görgök csere olajok cseréje, akkumulátor (nagyon gagyi van benn nem tudom egyáltalán hogy indult be tőle 64a 460-as indító árammal???? a 156-ban 80A 760 -as inditóval ez minimum kell.
Na csak az injektorral ne legyenek problémák azt nem tudom" házilag" orvosolni.
.......................29-12-2015 06:22:34 // 29224
Ha saját magad meg tudod szerelni és van mühelyed akkor ezek semmiségek
Ha mem akkor felejtsd el a 159et,
és egy 1,6jtdm guliettát vegyél,ahhoz nem kell hozzányúlni
A 2,4jtdm strapabíró motor ,csak foglalkozni kell vele
De lehet csak a dpf van eltömődve,azért indul nehezen
Hibák lehetnek:
Injektorok rosszul porlasztanak,koszosak,beállításra szorulnak
Szívósor pillangó kopott,nem jól müködik
Laposszíj csúszás megoldható,de a flex szíj cseréhez le kell venni a lökös lámpák hűtő kombót
Szóval ehhez a kocsihoz a tökéletes állapotig még kell kb. 40..50óra szerelés+alkatrész
Ha mem akkor felejtsd el a 159et,
és egy 1,6jtdm guliettát vegyél,ahhoz nem kell hozzányúlni
A 2,4jtdm strapabíró motor ,csak foglalkozni kell vele
De lehet csak a dpf van eltömődve,azért indul nehezen
Hibák lehetnek:
Injektorok rosszul porlasztanak,koszosak,beállításra szorulnak
Szívósor pillangó kopott,nem jól müködik
Laposszíj csúszás megoldható,de a flex szíj cseréhez le kell venni a lökös lámpák hűtő kombót
Szóval ehhez a kocsihoz a tökéletes állapotig még kell kb. 40..50óra szerelés+alkatrész
maotun28-12-2015 22:42:54 // 29223
Sziasztok!
Ma neztem kereskedesbe egy 159 2,4 jtd.-t kertem hideg motorral várjanak.
Nos az autot kiglancolták esztetikai hibák, tores nyomok nem voltak, illesztesek hezagok rendeben.....eddig ok.
Most jött az inditás: Vártam a csodát az 156 1,9 jtd után na majd az öt hengeres!
az auto igen nehezen indult sokat kellett forgatni az oninditonak es a kereskedö pumpálta a gázpedált zaporán mig elkapta rázkodás es elindult....
Aztán sivitás a hosszbordás szíjj felöl váltakozo eröseggel majd 1-2 perc után elhalkul 3 prc után vegre normalizálodik a motorhang, a proba utra sor sem kerult, nagyom elszált a bizalmam az indulastol meg a sivítastol ....
Amugy tetszik a kocsi ezek a problemák sulyos hibára utalnak?
a kocsi vájcbol hozott elvileg vegig szervizelt 164000 vezerles es vizpumpa csere, de az indulás nem tettszett nagyon nem.
a segedhajtás gorgo szíjj csere beleferne de az indulas szerintem nagyobb problema elojele rosszul gondolom?
Udv geza
elnezest az ekezetekert hibakert.
Ma neztem kereskedesbe egy 159 2,4 jtd.-t kertem hideg motorral várjanak.
Nos az autot kiglancolták esztetikai hibák, tores nyomok nem voltak, illesztesek hezagok rendeben.....eddig ok.
Most jött az inditás: Vártam a csodát az 156 1,9 jtd után na majd az öt hengeres!
az auto igen nehezen indult sokat kellett forgatni az oninditonak es a kereskedö pumpálta a gázpedált zaporán mig elkapta rázkodás es elindult....
Aztán sivitás a hosszbordás szíjj felöl váltakozo eröseggel majd 1-2 perc után elhalkul 3 prc után vegre normalizálodik a motorhang, a proba utra sor sem kerult, nagyom elszált a bizalmam az indulastol meg a sivítastol ....
Amugy tetszik a kocsi ezek a problemák sulyos hibára utalnak?
a kocsi vájcbol hozott elvileg vegig szervizelt 164000 vezerles es vizpumpa csere, de az indulás nem tettszett nagyon nem.
a segedhajtás gorgo szíjj csere beleferne de az indulas szerintem nagyobb problema elojele rosszul gondolom?
Udv geza
elnezest az ekezetekert hibakert.
Akosbow28-12-2015 17:28:52 // 29222
Sziasztok!
JTD tulajoknak ajánlom a figyelmébe az új oldalam. Részletes munkafolyamat is le van írva részletekben.
https://www.facebook.com/JTDCleaning/
JTD tulajoknak ajánlom a figyelmébe az új oldalam. Részletes munkafolyamat is le van írva részletekben.
https://www.facebook.com/JTDCleaning/
Alfa GT-Csaba13-12-2015 20:59:33 // 29221
Csak nem gt-t akarsz venni?
dadis13-12-2015 17:38:19 // 29220
Eladósorba került a 147-esem (1.9 JTD 16V 140LE).
Nagyszervíz után (Grósz Feri szervizelte): vezérműszíj szett+vízpumpa, kuplung, futómű felújítva(új alsó-felső lengőkarok, stabok, hátsó lengéscsillapítók,stb.), beállítva, új gumiszett, friss műszaki. Kopásmentes belső és kulturált külső (törés és rozsdamentes).
Részletek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1.9_jtd_16v_distinctive-9640058
Valaki ezzel jól jár, de nekem már elég volt...
Érdeklődni a megadott telefonszámon lehet!
Nagyszervíz után (Grósz Feri szervizelte): vezérműszíj szett+vízpumpa, kuplung, futómű felújítva(új alsó-felső lengőkarok, stabok, hátsó lengéscsillapítók,stb.), beállítva, új gumiszett, friss műszaki. Kopásmentes belső és kulturált külső (törés és rozsdamentes).
Részletek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1.9_jtd_16v_distinctive-9640058
Valaki ezzel jól jár, de nekem már elég volt...
Érdeklődni a megadott telefonszámon lehet!
redbull9012-12-2015 16:57:54 // 29219
Volt szerencsém, h kipróbáljam fagyban is úgy indult mint még soha! :D
Nagy mosoly volt az arcomon! :D
Nagy mosoly volt az arcomon! :D
atis_166jtd12-12-2015 09:55:02 // 29218
Teszt
Ezt olvasta már valaki?
Ezt olvasta már valaki?
Piritu - 1.000.00012-12-2015 08:56:55 // 29217
Nekem is ilyen dolgozik a Párducban egy éve, a megtett 35e km alatt bevált.
redbull9012-12-2015 06:49:50 // 29216
Megvettem az új akksit mint kiderült ami benne volt Perion(72ah 680A) 9 éves volt nagyon jól bírta ezek szerint basszus!
Amit vettem meg Exide Premium 72ah 720A nagy indítóárammal
Premium a sok villamos fogyasztót tartalmazó járművek igénye szerint tovább fejlesztett típusváltozat, melynek ciklusállósága magasabb. A típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban. Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között. Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz. Magasfokú és luxus felszereltségű (gyári alap + opcionális kiegészítő) gépjárművekhez. Mindennapi használatnál "indul és megáll" üzemmódban is. (+30%) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve. Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését. Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel. Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél.
Pikk pakk szépen forgatja! Ajánlom mindenkinek!
A tippet meg Köszönöm Norbertnek! :)
Öröm és boldogság!
Amit vettem meg Exide Premium 72ah 720A nagy indítóárammal
Premium a sok villamos fogyasztót tartalmazó járművek igénye szerint tovább fejlesztett típusváltozat, melynek ciklusállósága magasabb. A típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban. Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között. Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz. Magasfokú és luxus felszereltségű (gyári alap + opcionális kiegészítő) gépjárművekhez. Mindennapi használatnál "indul és megáll" üzemmódban is. (+30%) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve. Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését. Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel. Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél.
Pikk pakk szépen forgatja! Ajánlom mindenkinek!
A tippet meg Köszönöm Norbertnek! :)
Öröm és boldogság!
redbull9012-12-2015 06:39:14 // 29215
majd átnézegetem az összes dolgot ami hozzá kötődik meg a relét is csak egyszerűbb lett volna ha vkinek volt ilyen hibája aztán nem kel keresgélni :) de lesz időm átnézem!
Alfa GT-Csaba11-12-2015 21:03:04 // 29214
Nézd meg a nagy biztositékot a motor térben az aksi mellett ha jól emlékszem 50A-os
redbull9011-12-2015 15:29:23 // 29213
Sziasztok!
Kaptam egy ilyen hibát->
P0683 Izzítógyertya vezérlőegység és PCM közötti kommunikációs kör
Pár napja figyelgetem, valamikor jó valamikor meg villog az izzítás visszajelző miatta.
Valakinek volt már ilyen ? Hol keressem a hibát?
Köszi a válaszokat!
Kaptam egy ilyen hibát->
P0683 Izzítógyertya vezérlőegység és PCM közötti kommunikációs kör
Pár napja figyelgetem, valamikor jó valamikor meg villog az izzítás visszajelző miatta.
Valakinek volt már ilyen ? Hol keressem a hibát?
Köszi a válaszokat!
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2015 14:07:31 // 29212
Nekem meg megvolt az első saját programos, full városozós, hidegben rövidtávozós fogyasztásom. 7.4l. Ennyi akkor volt legutóbb városban, amikor 5 éve szétment a kuplungszerkezet és csak alig gázzal mertem közlekedni :-) Alig fogott a kuplung, kerregett a húzócsapágy, halálán volt. Hidegen nem agyalom, sőt.. de ahogy melegszik, azért fokozatosan kapja a terhelést :-)
Két ünnep közt meg lesz végre rendes gyári hátsó motortartóm is.
Gábor, tolj azon az előtöltésen kicsit. Későbbi időzítés felé! Nekem sokkal finomabban jár a szerkezet mióta kikorrigáltam a SOI mapot. Reggel kb. 1 percig hangos csak az alapjárat, aztán JTD-hez mérten egész kulturált lesz. Mire kinyitom a kaput, kiállok, már szépen finoman kattog.
A kutya ott van elesve, hogy korai időzítésnél nagyobb a csúcsnyomás, nagyobbakat "üt" minden munkaütem. Ezt a DMF lereagálja, nagyobbakat lódul az is, ettől meg nagyobbakat korrigál az ECU alapjáraton. Ha meg még valamelyik porlasztód nem 100-as, akkor pláne, az is belepofoz egyet ebbe a hülye dízel rezonanciahalmazba :-)
Ha alapjáraton későbbre tolod a befecskendezést, laposabb lesz a nyomás görbe, nem pofozgatja úgy a lendkereket, az nem ráng annyira, csökken a korrekció, halkabb lesz az egész.
Menet közben ugyanez. Csak ott nem toltam annyit előre rajta. De halkabb lett, kevesebbet fogyaszt és amire nem számítottam, nyomatékosabb is. TRY IT! :-)
Két ünnep közt meg lesz végre rendes gyári hátsó motortartóm is.
Gábor, tolj azon az előtöltésen kicsit. Későbbi időzítés felé! Nekem sokkal finomabban jár a szerkezet mióta kikorrigáltam a SOI mapot. Reggel kb. 1 percig hangos csak az alapjárat, aztán JTD-hez mérten egész kulturált lesz. Mire kinyitom a kaput, kiállok, már szépen finoman kattog.
A kutya ott van elesve, hogy korai időzítésnél nagyobb a csúcsnyomás, nagyobbakat "üt" minden munkaütem. Ezt a DMF lereagálja, nagyobbakat lódul az is, ettől meg nagyobbakat korrigál az ECU alapjáraton. Ha meg még valamelyik porlasztód nem 100-as, akkor pláne, az is belepofoz egyet ebbe a hülye dízel rezonanciahalmazba :-)
Ha alapjáraton későbbre tolod a befecskendezést, laposabb lesz a nyomás görbe, nem pofozgatja úgy a lendkereket, az nem ráng annyira, csökken a korrekció, halkabb lesz az egész.
Menet közben ugyanez. Csak ott nem toltam annyit előre rajta. De halkabb lett, kevesebbet fogyaszt és amire nem számítottam, nyomatékosabb is. TRY IT! :-)
Föckös11-12-2015 11:08:43 // 29211
nekem még az a fránya ülésfűtés is megadta magát.
hát én neki nem állok ilyen hidegben lebontani, az biztos.
jól indult az autó reggel, de azért az egyik hengernek nem volt túl szép hangja.
(hát ez elég nagy hülyeség, mert a dízelnek sosem lesz szép hangja...)
mire kb 60 fokot mutatott a hőmérő, addigra elcsendesedett...
de bírnék egy fűtött garázst...
hát én neki nem állok ilyen hidegben lebontani, az biztos.
jól indult az autó reggel, de azért az egyik hengernek nem volt túl szép hangja.
(hát ez elég nagy hülyeség, mert a dízelnek sosem lesz szép hangja...)
mire kb 60 fokot mutatott a hőmérő, addigra elcsendesedett...
de bírnék egy fűtött garázst...
mreni10-12-2015 22:38:06 // 29210
Most a webasto-val küzdök,éppen elég ez is 😃
'''''10-12-2015 18:08:49 // 29208
Akkor csak én szopok az új turbó felprogramozással? :-)
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2015 14:29:29 // 29207
Ezt a szöveget..nincs pénze remapra. Mer' nem Te írnád magadnak, mi? :-)
Föckös10-12-2015 11:04:42 // 29206
tegyél bele 10v váltót ;-)
Föckös10-12-2015 11:04:12 // 29205
hűű ha ezt tudtam volna előbb, április óta itt figyel a polcon a brera turbó, de még nem raktam fel.
nincs pénzem remapra,
de ha anélkül is meg lehet oldani, akkor már rakom is fel.:-)
nincs pénzem remapra,
de ha anélkül is meg lehet oldani, akkor már rakom is fel.:-)
mreni09-12-2015 18:38:30 // 29204
hulladék GM ivadék :D :D
Szabeee09-12-2015 18:21:44 // 29203
Csak felraktam gyári állapotában a brera turbojat... Aztán mikor remapra mentem vele, mértek egy állapotot remap előtt, az eredmény 192 LE és 460 Nm környékén volt
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?