Forum >> Dízelmánia
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:31:33 // 23602
:) nekem még fél alatt nem igen volt mindig tele öntögetem :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:30:33 // 23601
Jó lett volna az box nélkül is csak rohanás az élet :)
mizooo23-05-2013 20:29:43 // 23599
Jah még annyit, hogy ritkán tankolom tele még azon is, hogy mennyi Gázolajat cipelek magammal :P
Alfa GT-Csaba23-05-2013 20:29:00 // 23598
a múltkor kellett volna boxal söréden
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:27:56 // 23597
Amivel én mentem az még a facelift előtti volt 1800kg körül van a súlyuk ha jól tudom.
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:26:45 // 23596
Végre :)
mizooo23-05-2013 20:25:23 // 23595
Jah 1.9 JTDm 16V
mizooo23-05-2013 20:25:08 // 23594
Nekem már a könyített 159-van és Berlina, gondolom 1500 Kg körül lehet, de nagyon jól megy. Bár akitől vettem azt mondta chipelve van, viszont sem papírt nem tudott róla mutatni, sem összehasonlítási alapom nincs :D. A bratyóm és a haverom vezette akiknek nagyon tetszett. Illetve egy másik barátomat vittem akinek Golf4 GTI-je van, ő azt mondta érzésre úgy megy mint a GTI.
Alfa GT-Csaba23-05-2013 20:22:32 // 23593
majd ha találkozunk megnézed az enyémet !
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:20:25 // 23592
Hát nem tudom 150 pacissal csak 159 el mentem de ott ugye nem volt különbség semmivel nem ment jobban mint az enyém :) de ha nyerek a lottón veszek bele 2,4 m jetet aztán kihegyeztetem ameddig csak lehet :D
Alfa GT-Csaba23-05-2013 20:14:23 // 23591
Azt elárulom neked hogy a 16 szelepes 150 lovas motort box nélkül ,szarnak hivják!!!az sem repülő a 1360kilós kasznival,1800-as fordulatig!
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:09:32 // 23590
értem én csak ha a boxal megy így holott alul az az állat akkor chippel semmi különbség nem lenne? :D Tudom hogy ez egy kis fűnyíró motor nem is várok csodát tőle :)
Alfa GT-Csaba23-05-2013 19:56:12 // 23589
Pont ez a box lényege hogy alapról dinamikusabban megy ,nem lesz a 115 lóból repülő tőle :-)!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 19:50:00 // 23588
Egyszer majd engem is vihetne valaki chippelt 8v vel, mert írjátok hogy a box hoz képest nem megy úgy allul, nekem a box sem csinált csodákat dinamikusabban megy a fogyi látványosan kevesebb és ennyi. Pedig elvileg 135 paci. Azért lenne jó valami összehasonlítási alap :) Vagy csak ebben a kasztniba nagyon kevés a 8v motor, bár akkor nem tudom a 159 et hogy mozgatja :D
BIW23-05-2013 18:53:22 // 23587
Lehet féltengely is. Az is be tudja rázni a kasztnit simán, fokozattól függetlenül.
SanyiJTD23-05-2013 18:13:24 // 23586
Most is akartam menni, csak nem volt még magyar rendszámot, P rendszámot akartam bérelni ,de lég necces azzal járni mostanság...
Manky95623-05-2013 18:00:01 // 23585
Föckös23-05-2013 17:54:19 // 23584
Ferike meg mit bénázott ott? :-))
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 17:53:02 // 23583
jap-600, nem tudom miért emlékszem gop-ra mindíg :-)
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 17:52:22 // 23582
De jó grafikonok. Ezen tényleg látszik a lényeg.
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 17:50:49 // 23581
A hozzáállásod egy kókler tuner számlájára írható. Remélem idén is ott tudok lenni Kaposújlakon, a gyorsulásos talin. Gyere el, ha ott leszek, viszlek egyet a 8V-vel. Mondjuk megkergetjük a Manky által említett GOP-600 -at :-) Nem fogunk nyerni, de a tavalyi menetek alapján nagyon lemaradni se :-)
Morcos kormosok a KUL-on
Morcos kormosok a KUL-on
Manky95623-05-2013 15:34:46 // 23580
mreni23-05-2013 15:34:18 // 23579
attól függ ki és milyen progit ír.
most nekem is megjött a cucc hozzá,megnézem mit tudok kihozni a gépből :-)
most nekem is megjött a cucc hozzá,megnézem mit tudok kihozni a gépből :-)
gecsa23-05-2013 15:11:54 // 23578
hát szégyellheted is....milyen reklám ez egy fényezőnek? :D
SanyiJTD23-05-2013 15:08:42 // 23577
Télen vettem és még mindig ilyen. Szégyellem is a pofám mikor kimegyek vele :D:D:D:D
gecsa23-05-2013 15:06:30 // 23576
".....szóval le kéne már festenem....."
na, nem mond má', hogy pont ez okoz gondot...:D:D
na, nem mond má', hogy pont ez okoz gondot...:D:D
SanyiJTD23-05-2013 14:39:59 // 23575
Az is van, illetve csak én használom nagy ritkán :D Édesapámé. Nagyon patika az öreglány 81'-es és nincs benne még 300km-sem. De abból 100at én furikáztam vele az biztos :D 18évig egy szobába állt letakarva, és nálunk is már 2x megromlott benne a benzin olyan keveset van használva. Nekem egy malaguti F12 robogóm van a kocsi mellett azzal járok falun belül ide-oda ,ha rohadtul nincs kedvem pattogni. Úgy néz ki,mint az okádék ,össze vissza gittelve, ocsmány a színe (így vettem) szóval le kéne már festenem..
Ferke23-05-2013 14:37:59 // 23574
De jó neked, nekem csak babettám, abból is a régi fajta:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 14:36:45 // 23573
tanulóként Alfa, nekem csak egy simsonom volt :D
SanyiJTD23-05-2013 14:27:49 // 23572
Ebben igazad van 4000fölött már nem igen tol, de annyira nem hiányzik. Gyorsan menni mostanában meg úgysem tudok :)))
Alfa GT-Csaba23-05-2013 14:04:02 // 23571
Nem tetszene a chip!!Hozzá szoksz a box alapról nagy nyomatékához és a chipet kevésnek gondolnád !!A chip nem tol olyat de még 4000-es fordulatál is azt a nyomatékot nyomja mint 2000nél ,a box meg 4000-nél már halott!
SanyiJTD23-05-2013 14:00:21 // 23570
"Kicsit úgy érződik, hogy szereted a boxot, mert az olyan tuningolok is meg nem is megoldás. "
Pontosan. Viszonylag olcsón hoz elég jó teljesítményt a gépbe, ami még mobil is.
Próbáltam a remap-ot igaz az a csávó egy szerencsétlen volt így vissza gondolva, nem jött be. Egy Kollár, vagy DCS féle chip biztos odabaszna. Majd ha megyek valakiével, és azt mondom ,hogy ez igen, akkor talán váltok. De amíg nincs így nekem jó ez is.
Szinter kuplung lenne a jó ,de kínzom én magamat eleget a gewinde-el nem akarok még ennél is nagyobb mazohista lenni :)
Pontosan. Viszonylag olcsón hoz elég jó teljesítményt a gépbe, ami még mobil is.
Próbáltam a remap-ot igaz az a csávó egy szerencsétlen volt így vissza gondolva, nem jött be. Egy Kollár, vagy DCS féle chip biztos odabaszna. Majd ha megyek valakiével, és azt mondom ,hogy ez igen, akkor talán váltok. De amíg nincs így nekem jó ez is.
Szinter kuplung lenne a jó ,de kínzom én magamat eleget a gewinde-el nem akarok még ennél is nagyobb mazohista lenni :)
SanyiJTD23-05-2013 13:55:58 // 23569
Nekem padlón sem csúszott el a kuplung, én akkor vettem észre mikor ~ 120 körül lepadlóztam némileg remegett. Ha 2mm-t engedtem a pedálon már egyáltalán nem.
Most meg jó ígyis-úgyis!
Most meg jó ígyis-úgyis!
Alfa GT-Csaba23-05-2013 13:50:35 // 23568
Nekem is elcsúszott a boxtól a kuplungom ha letapostam neki,igaz ment is és kormolt is !Most meg lett irva ,érdekes kuplung nem csúszik kormolni nem látom ,igaz alapról nem indul meg úgy de biztos nem is gyilkolja a gépet!!Viszont folyamatosan húz rendesen egészen tiltásig minden sebességben!
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 13:43:32 // 23567
Nézd..ha az ember tuningol, akkor legyen tisztában a következményekkel. Kicsit úgy érződik, hogy szereted a boxot, mert az olyan tuningolok is meg nem is megoldás. Széthullik a kuplung, visszatekerek a potin. Ezt így nem érdemes csinálni. Ha elhatározod, hogy erősebb autót szeretnél, akkor belekezdessz és fejlesztgeted. Ha a kuplung nem bírja az amúgy jól megírt programmal, akkor alkalmatlan a kuplung a nagyobb alsófordulati nyomatékra. Nem visszaíratom a progit (amit szó nélkül megcsinál a legtöbb lelkiismeretes tuner) hanem erősítek a kuplungon :-)
Eleve úgy indul, hogy márkatársaktól körbekérdezel, kinek hogy bírja a boxot, chippet. Ha épp olyan típusról van szó, lehet hogy nem érdemes belemenni a tuningba, de akkor a box sem jó ötlet. A jtd nem ilyen, az ős jtd-től a m-jet-ekig mind jól húzható, az 1.9-esek kuplungja bírni is szokta. Ha nem, ott más gond van, mint ahogy nálam is. Felújított lendkereket rakattam be (akkor még ez volt egyáltalán kifizethető) ami mondjuk úgy nem szakszerűen lett felújítva. És még így is 60 vagy 70e km-t gyűrtem már bele a chippelt motorral. És kitudja mennyit el fog menni még így.
Ezen túl a box általában alul erősebb. A programot, ha jól írják, alul nem annyira böszme mint egy box, viszont később kezd esni a nyomaték, jól lehet forgatni. A kuplungot nem a fordulat öli, hanem az alacsony fordulati nagy nyomaték.
Eleve úgy indul, hogy márkatársaktól körbekérdezel, kinek hogy bírja a boxot, chippet. Ha épp olyan típusról van szó, lehet hogy nem érdemes belemenni a tuningba, de akkor a box sem jó ötlet. A jtd nem ilyen, az ős jtd-től a m-jet-ekig mind jól húzható, az 1.9-esek kuplungja bírni is szokta. Ha nem, ott más gond van, mint ahogy nálam is. Felújított lendkereket rakattam be (akkor még ez volt egyáltalán kifizethető) ami mondjuk úgy nem szakszerűen lett felújítva. És még így is 60 vagy 70e km-t gyűrtem már bele a chippelt motorral. És kitudja mennyit el fog menni még így.
Ezen túl a box általában alul erősebb. A programot, ha jól írják, alul nem annyira böszme mint egy box, viszont később kezd esni a nyomaték, jól lehet forgatni. A kuplungot nem a fordulat öli, hanem az alacsony fordulati nagy nyomaték.
SanyiJTD23-05-2013 12:46:30 // 23566
Ez így van ,és nem is feltétlenül a sajátomról volt szó, hanem nagy általánosságban :)
SanyiJTD23-05-2013 12:45:46 // 23565
Nem hiszem ,hogy kívánok még veled vitázni ,hiszen te mérnöki diplomás ember vagy, én meg csak egy szakmunkás tanuló :)
De azért talán a pornépnek is lehet némi beleszólása a dolgokba.
Vicces amúgy, hogy egy nyílt fórumon kikezdesz, lényegében lehülyézel, éppen ,hogy nem írtad le, majd "te teszed félre az indulataid" .
Én mosolygok rajta, Te meg idegeskedj, ha az úgy neked jobb :) A blogomba meg nézz bele, és döntsd el te ,hogy karban van-e tartva az autóm ,vagy sem. Hozzáteszem tanuló vagyok.
Ha ezentúl is válaszolni szeretnél, az oldalamra tedd meg, ne a topikba offolj/offoljunk.
Üdv!
De azért talán a pornépnek is lehet némi beleszólása a dolgokba.
Vicces amúgy, hogy egy nyílt fórumon kikezdesz, lényegében lehülyézel, éppen ,hogy nem írtad le, majd "te teszed félre az indulataid" .
Én mosolygok rajta, Te meg idegeskedj, ha az úgy neked jobb :) A blogomba meg nézz bele, és döntsd el te ,hogy karban van-e tartva az autóm ,vagy sem. Hozzáteszem tanuló vagyok.
Ha ezentúl is válaszolni szeretnél, az oldalamra tedd meg, ne a topikba offolj/offoljunk.
Üdv!
Alfa GT-Csaba23-05-2013 11:51:39 // 23564
Egyet értek veled !!!
Föckös23-05-2013 11:05:44 // 23563
hát igazából ezek szerint félreértettelek
a gondok ezek szerint nálam vannak
egyértelműen a kuplungra való célzásod valóban nem ért ide, pedig nem érzem úgy, hogy nálam gondok vannak, legalábbis a mérnöki diplomámat nem ajándékba adták...
valóban nem tudod, hogy milyen az anyagi helyzetem, és én sem kezdek el más zsebében turkálni, azt viszont megtanultam, hogy egy autó folyamatos karbantartás és ésszerű használat mellett tartható.
akarom mondani ésszerűség, hogy az ember csak az anyagi szintjének megfelelő autót vásárol, és ésszerűség, hogy azt megfelelően karban tartja, ésszerűség az, hogy időről időre félretesz némi pénzt amortizációs összegként, ezt akár megtett kilóméterek arányában. de ésszerű már az autó megvételénél elgondolkozni annak állapotán, az alkatrészek, felújítások, karbantartások árán, "vajon meg tudom e majd ezt fizetni, fenn tudom-e tartani az autóm?" elven.
ha ezeket nem veszed figyelembe, és/vagy leharcolt állapotú autót veszel/használsz, akkor sem chiptuningnak, sem boxnak nincs helye!
nincs, és nem is lesz, a legalapabb elvárás bármilyen teljesítménynövelés előtt a megfelelő műszaki állapota a motornak, üa rendszernek, és hajtásláncnak.
emellett tudomásul kell venni, hogy a gyári határok ésszerűtlen kitolása egyértelműen az alkatrészek rövidebb élettartamát jelentik, azaz több ft/km kell hogy legyen a félretett pénzed.
ha nincs pénzed teljesítménynövelt autót fenntartani, akkor ne tuningolj!
és ne az én anyagi helyzetem érdekeljen, mert az nem a szerencsén múlott/múlik. minden megkeresett forintért megdolgoztam, már a közép és felsőoktatás mellett is, és ennek nem sok köze van a szerencséhez.
most próbáltam indulatokat félretéve intelligens módon válaszolni.
a gondok ezek szerint nálam vannak
egyértelműen a kuplungra való célzásod valóban nem ért ide, pedig nem érzem úgy, hogy nálam gondok vannak, legalábbis a mérnöki diplomámat nem ajándékba adták...
valóban nem tudod, hogy milyen az anyagi helyzetem, és én sem kezdek el más zsebében turkálni, azt viszont megtanultam, hogy egy autó folyamatos karbantartás és ésszerű használat mellett tartható.
akarom mondani ésszerűség, hogy az ember csak az anyagi szintjének megfelelő autót vásárol, és ésszerűség, hogy azt megfelelően karban tartja, ésszerűség az, hogy időről időre félretesz némi pénzt amortizációs összegként, ezt akár megtett kilóméterek arányában. de ésszerű már az autó megvételénél elgondolkozni annak állapotán, az alkatrészek, felújítások, karbantartások árán, "vajon meg tudom e majd ezt fizetni, fenn tudom-e tartani az autóm?" elven.
ha ezeket nem veszed figyelembe, és/vagy leharcolt állapotú autót veszel/használsz, akkor sem chiptuningnak, sem boxnak nincs helye!
nincs, és nem is lesz, a legalapabb elvárás bármilyen teljesítménynövelés előtt a megfelelő műszaki állapota a motornak, üa rendszernek, és hajtásláncnak.
emellett tudomásul kell venni, hogy a gyári határok ésszerűtlen kitolása egyértelműen az alkatrészek rövidebb élettartamát jelentik, azaz több ft/km kell hogy legyen a félretett pénzed.
ha nincs pénzed teljesítménynövelt autót fenntartani, akkor ne tuningolj!
és ne az én anyagi helyzetem érdekeljen, mert az nem a szerencsén múlott/múlik. minden megkeresett forintért megdolgoztam, már a közép és felsőoktatás mellett is, és ennek nem sok köze van a szerencséhez.
most próbáltam indulatokat félretéve intelligens módon válaszolni.
mreni23-05-2013 10:37:17 // 23562
ha azt akarod,hogy bírja a kuplungod jó sokáig,akkor se remap se box nem kell,de egyébként mindegy hogy melyik van benne,ha ésszel használod egyik sem nyirja ki...;-)
boxnak semmiféle előnye nincs a remappal szemben.
boxnak semmiféle előnye nincs a remappal szemben.
SanyiJTD23-05-2013 09:55:44 // 23561
Pontosan tudom,hogy a program nem változik, mindig ugyan olyan, míg a szaki nem változtatja meg.
Technika váradásnál egyértelműen a kuplungra céloztam -ha esetleg nem ért volna oda-
"Fel kell újítani ,kicserélni" , világos ,mint a vakablak.
Nem tudom milyen az anyagi helyzeted,de biztos a szerencsések közé tartozol ,aki másnap kicsap a zsebéből ~130k-t majd még maga be is szereli az egész hóbelevancot.
Én nem tehetem meg, és szerintem itt még elég sokan nem.
" azaz egy program nem fog elkezdeni elfáradni, az valóban csak valamelyik alkatrész lehet. "
Ha az írásomból azt vetted ki,hogy én arra gondoltam ,hogy " a program elvárad " ,akkor nem nálam vannak gondok .... :)
Technika váradásnál egyértelműen a kuplungra céloztam -ha esetleg nem ért volna oda-
"Fel kell újítani ,kicserélni" , világos ,mint a vakablak.
Nem tudom milyen az anyagi helyzeted,de biztos a szerencsések közé tartozol ,aki másnap kicsap a zsebéből ~130k-t majd még maga be is szereli az egész hóbelevancot.
Én nem tehetem meg, és szerintem itt még elég sokan nem.
" azaz egy program nem fog elkezdeni elfáradni, az valóban csak valamelyik alkatrész lehet. "
Ha az írásomból azt vetted ki,hogy én arra gondoltam ,hogy " a program elvárad " ,akkor nem nálam vannak gondok .... :)
Föckös23-05-2013 09:36:05 // 23560
próbálom röviden:
ha elfárad a technika, az gondolom azt jelenti, hogy tönkrement egy-két alkatrész (?)
akkor ezeket javítani, felújítani, cserélni kell
ha ráz mint az istennyila, akkor annak oka van.
jól megírt proginál nem ráz,
ha pedig később kezd el rázni, az nem a program hibája, hanem valamelyik alkatrészé/szenzoré.
egy megírt program olyan, mintha kőbe lenne vésve, nem változik, statikus elemekből áll. csak kiolvasással, és megfelelő szoftveres módon változik. azaz egy program nem fog elkezdeni elfáradni, az valóban csak valamelyik alkatrész lehet.
ha visszább olvasol, akkor láthatod pár hozzászólásban, hogy mennyiben másabb egy remap, mint egy box.
boxból is van jó, pl novitec, ellenben a tekerős sokkal jobban húz, és sokkal jobban hazavág mindent az üzemanyag rendszerben. egy tekerős box valóban olyan, mint ahogy Warbi barátom írta, mintha fülre belőnéd a régi autón a gyújtást, meg a karburátort.
ha elfárad a technika, az gondolom azt jelenti, hogy tönkrement egy-két alkatrész (?)
akkor ezeket javítani, felújítani, cserélni kell
ha ráz mint az istennyila, akkor annak oka van.
jól megírt proginál nem ráz,
ha pedig később kezd el rázni, az nem a program hibája, hanem valamelyik alkatrészé/szenzoré.
egy megírt program olyan, mintha kőbe lenne vésve, nem változik, statikus elemekből áll. csak kiolvasással, és megfelelő szoftveres módon változik. azaz egy program nem fog elkezdeni elfáradni, az valóban csak valamelyik alkatrész lehet.
ha visszább olvasol, akkor láthatod pár hozzászólásban, hogy mennyiben másabb egy remap, mint egy box.
boxból is van jó, pl novitec, ellenben a tekerős sokkal jobban húz, és sokkal jobban hazavág mindent az üzemanyag rendszerben. egy tekerős box valóban olyan, mint ahogy Warbi barátom írta, mintha fülre belőnéd a régi autón a gyújtást, meg a karburátort.
SanyiJTD23-05-2013 09:17:45 // 23559
Koszi,elfogadom,amennyiben megindokolod.
Manky95623-05-2013 08:45:46 // 23558
Van benne valami , bár amiket régen csináltattunk vele , mivel Kanizsai-i volt ezért gyakran jár le erre , sok autó fut az ő progijával , rengeteget láttam már tőle. Nem kell hanyatt esni , rengetegszer kihagy limitereket, sokszor dob ide 20% oda 25% , és nagyon túl ír dolgokat , Nekünk dőlt a kocsinkból a füst, meg szakaszosan ment csőgáznál.Tuaregről már 2 turbó esett le , nálam a progija is , ott is ilyen 30% dobálózik és elcsal mindent . Én nem sok autót csináltam a 2 év alatt itt a környéken , mindenkinek tetszik fülig érő szájjal mennek el, még 1 ember nem hozta vissza a kocsit, én pld egy hét próbaidőt adok , ha nem tetszik jöjjön és töltöm a progit vissza és az összes pénzt vissza adom.
Wickey23-05-2013 08:00:14 // 23557
az. Ha szétesik akkor nem kő' neki nyomni. Nekem két hónapja szar a kuplung a 145JTD-ben, azóta mintegy 5ezer kilométert mentem el vele úgy, hogy szívbaj nélkül működésképtelennek tekinthető. Kiemel... csak elinduláskor dobál, meg 4/5-ben elcsúszik.
a megvoltam kollárnak matrica meg nagy ötlet. Ha ennyire ő az isten (tudniillik: mindenki tudja hogy létezik, de még senki nem látta), akkor simán fel se fogom hívni ezek után, az én időm ennél drágább. :)
a megvoltam kollárnak matrica meg nagy ötlet. Ha ennyire ő az isten (tudniillik: mindenki tudja hogy létezik, de még senki nem látta), akkor simán fel se fogom hívni ezek után, az én időm ennél drágább. :)
Föckös23-05-2013 06:24:05 // 23556
"Majd elkezd fáradni a technika, ráz, mint az isten nyila, utána meg kell megint kuncsorogni ,hogy ugyanmár vedd vissza a kraftot ,mert szétesik a kotla alattam."
hát nem tudok úgy reagálni, hogy ne bántsalak meg, úgyhogy elnézést előre is
tömény hülyeség, amit írsz
hát nem tudok úgy reagálni, hogy ne bántsalak meg, úgyhogy elnézést előre is
tömény hülyeség, amit írsz
ALFI15622-05-2013 22:44:32 // 23555
Nem nem mozgat megy hanem ilyen dúrván tele vannak munkával.Sok marha van :)
akik még ilyenre a mai napig költ ilyenre.Nállunk is aki van azt mondta minimum 2 hét.
akik még ilyenre a mai napig költ ilyenre.Nállunk is aki van azt mondta minimum 2 hét.
gecsa22-05-2013 22:15:08 // 23554
tudod, kulákok..:D:D:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?