Forum >> Dízelmánia
gecsa17-07-2012 07:39:01 // 19702
ja,mondjuk az is jó kérdés,hogy azt hogyan oldották meg...:D
Wickey16-07-2012 21:19:38 // 19701
úgy tudományosan azért van a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, hogy kompenzálja, ha túl meleg. Alapvetően a benzin fagyáspontjától éppen melegebb levegő lenne a legjobb, mert abba van a legtöbb zokszigén. A dízelt most hagyjuk, annál minden csak töltőnyomás kérdése, mióta Rudolf Dieselből Turbó Diesel lett... :-PP
De nagyjából ugyanennyit baszik a tengerszint feletti magasság is. 2-3ezer méter felett már fuldokolnak az autók (is). A gtv6-ban, a dél-afrikaiakban biztosan már a nyolcvanas években volt valami motyó, ami ezt is kompenzálta... a gyárilag 3 literes (2.5 helyett) motorok mellett. Kell a power a felföldön is. :-P
De nagyjából ugyanennyit baszik a tengerszint feletti magasság is. 2-3ezer méter felett már fuldokolnak az autók (is). A gtv6-ban, a dél-afrikaiakban biztosan már a nyolcvanas években volt valami motyó, ami ezt is kompenzálta... a gyárilag 3 literes (2.5 helyett) motorok mellett. Kell a power a felföldön is. :-P
WarbiRunner (Gyuri)16-07-2012 20:26:45 // 19700
Eddig nekem mindíg 10-15 fok körül kezdett el morogni, hangoskodni. Most egér-lefalazva kíváncsi leszek változott e. A 20 fokot szerette és nagyon halk volt.
gecsa16-07-2012 16:09:54 // 19698
de úgy tudományosan milyen hőmérsékletet írnak?
mreni16-07-2012 16:01:05 // 19697
én is ezt tapasztalom
Jorjie16-07-2012 15:30:34 // 19696
Nekem a 10-15 fokot szereti nagyon :-)
gecsa16-07-2012 14:39:23 // 19695
nem tudom dízelnél mennyi az ideális hőmérséklete a beszívott levegőnek,de azt hiszem benzinesnél olyan -22C körül van..:D
WarbiRunner (Gyuri)16-07-2012 14:05:42 // 19694
Huúúú de ment tegnap a kistraktor. Csengerből jöttünk haza estefelé huszonpár fokban. Szerette :-) Nem siettünk, kényelmes autózás volt, de előzéseknél nagyon elemében volt.
gecsa15-07-2012 12:01:27 // 19693
Akkor is lesz kenes,ha elfogyott az olaj..:-)
Wickey15-07-2012 00:34:36 // 19692
naja, de az enyémben elvben BECKER airbag ecu van. Azt ki lehet villogtatni a műszerfalon, és a törlése is egy darab dróttal történik ha lehet hinni a 145 airbag service manualnak. :-)
Wickey15-07-2012 00:33:32 // 19691
és attól mitől lesz jobb? :-P
gecsa13-07-2012 12:43:27 // 19690
keveréket kell tankolni...:D:D:D
Wickey13-07-2012 08:52:23 // 19689
nekem is át szoktak kiabálni, de akkor tájékoztatom őket, hogy az a jó, ha füstöl, mert akkor tudom, hogy van még benne olaj. Az a gáz, ha nem füstöl, akkor rá kell borítani egy liter olajat (mintegy 3-400 kilométerenként).
Jó ez az 1.4 ts... :-P
Jó ez az 1.4 ts... :-P
gecsa13-07-2012 07:44:59 // 19688
még jó,hogy ez nem füsttel működik,mint a számítógép mert, ha abból kijön a füst,akkor nem működik...:D:D
'''''12-07-2012 21:32:28 // 19687
Nekem elég sok macera és lé volt,hogy beépítsem a füstgépet a verdába,neked meg automatikusan működik.Semminek sem tudsz örülni? :-)
Sotime12-07-2012 20:52:11 // 19686
Ma átkiabál lámpánál az Úriember: "Hééé Füstöl a kocsid!!"
Mosolyogva megköszöntem, mert tudtam igaza van, de nem esett jól...:((
Mosolyogva megköszöntem, mert tudtam igaza van, de nem esett jól...:((
DieselManiaco(NagyVad)12-07-2012 20:43:13 // 19685
Köszönöm:)
mreni12-07-2012 17:59:40 // 19684
mindig is utáltam a DOS-t :D
GTPeti12-07-2012 15:57:52 // 19683
Én a JTD-t egy DOS-os progival kérdeztem le anno, klassz kis SK soros kábellel. :)
mreni12-07-2012 15:18:28 // 19682
nekem is olvasta a TS-t
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2012 14:39:09 // 19681
A TRW MY 97-től tudja kiolvasni ahogy néztem. Nekem a jtd-t olvassa.
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2012 14:33:36 // 19680
Csak a latency timert kell bizgerálni. A FES oldalán különben fent van a képes segédlet, én is innen néztem.
DieselManiaco(NagyVad)12-07-2012 12:43:42 // 19679
Nahh az addig okés mármint a két driver megvan,a legfrisseb verzióban.Csak a latency timert kell átállítani? a port a 2-es helyen van és a FES is ott találja meg.
Portbeállításoknál:
Bit/másodperc:9600
Adatbitek:8
Paritás:nincs
Stopbitek:1
Átvezérlés:nincs
Speciálisban:
Vétel:4096
Adás:4096
Válaszidő: 1?
Időtúllépések: 0-0?
Általános beállítások között soros enumerátor kipipálva.
Így jó?
Portbeállításoknál:
Bit/másodperc:9600
Adatbitek:8
Paritás:nincs
Stopbitek:1
Átvezérlés:nincs
Speciálisban:
Vétel:4096
Adás:4096
Válaszidő: 1?
Időtúllépések: 0-0?
Általános beállítások között soros enumerátor kipipálva.
Így jó?
Wickey12-07-2012 11:37:58 // 19678
na, a légzsákot pl. se a spideren se a 145ön nem tudtam kiolvasni amúgy, de elvileg mennie kéne FES papíron támogatja. Piritu se tudott dűlőre jutni vele, neki Examiner kellett a végén.
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2012 10:04:57 // 19677
A 145-ön fog menni az ABS, mert külön csatlakozó van neki. Ugyanazt a K vonalat használja, a 3 pólusú Fiat csatis adapterrel lehet csatlakozni. Ugyanígy a légzsák is olvasható.
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2012 10:02:57 // 19676
Nem jó az eredeti érték! Először kell a driver (FTDI Port és FTDIBus), de ha látod a portbeállításokat, akkor valószínű az már fent van. A portbeállításoknál vedd le a Latency timert minimumra (nálam 1).
Ezen kívül nálam csinál olyat, hogy ha FES-el szkennelem a portokat, a VAG/Com kábelt a 3-mason találja meg, a portbeállításoknál pedig a 30-as az USB-Serial port. A FES hiába a 3-mast találja, a 30-ast kell neki beállítani.
Ezen kívül nálam csinál olyat, hogy ha FES-el szkennelem a portokat, a VAG/Com kábelt a 3-mason találja meg, a portbeállításoknál pedig a 30-as az USB-Serial port. A FES hiába a 3-mast találja, a 30-ast kell neki beállítani.
eldiablo15612-07-2012 01:05:14 // 19675
Az Abs- el nemis fog, kert az külön lábon van,oda kell a kapcsolós. Port sebessége jó? Ftdi driver felvan rakva ? Plusz tüzfal ki
DieselManiaco(NagyVad)11-07-2012 21:43:52 // 19674
ha már így a FES-ről beszéltek,régebben rendeltem mreni-től egy kábelt sima,nem kapcsolós, és nem kommunikál sem a 145 ABS-ével,se 156 jtd-vel...
van már mindenféle FES-em,egyikkel sem.Mindig azt írja ki hogy no ecu response,ellenőrizzem a portbeállításokat. Minden eredeti értéken van,windows 7 alatt,valaki tud segíteni?
van már mindenféle FES-em,egyikkel sem.Mindig azt írja ki hogy no ecu response,ellenőrizzem a portbeállításokat. Minden eredeti értéken van,windows 7 alatt,valaki tud segíteni?
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2012 14:42:48 // 19673
Úgy szoktam, hogy amikor Bp környéki utam van, akkor elmegyek odáig.
GTPeti11-07-2012 14:30:18 // 19672
Tőlük postán rendelsz, vagy jársz feléjük?
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2012 14:21:07 // 19671
Az az érdekes, hogy a hibakód szerint a tartalék potipálya hibázik néha (TP sensor Track B), mégis látszik a FES diagrammokon, szinte minden gázadás elején ott egy tüske. Úgy tűnik, hogy valahol a pálya elején egy pillanatra nem érintkezik. FES-el végülis ki lehetne azt is deríteni, hogy pontosan milyen állásnál. De igazából mindegy :-)
Elvileg ha mindkét potipálya hibázik, lekorlátoz 30% gázpedál állásig biztonsági okokból. Vagyis az autó megy, csak nem nagyon :-) Ilyen még nem történt, tökéletesen működik a gép. Azért Trencsikéket felhívtam, hogy nézzenek utánna van e nekik ilyen. Ha ésszerű pénzért adnak, akkor nekifekszek és kicserélem.
Elvileg ha mindkét potipálya hibázik, lekorlátoz 30% gázpedál állásig biztonsági okokból. Vagyis az autó megy, csak nem nagyon :-) Ilyen még nem történt, tökéletesen működik a gép. Azért Trencsikéket felhívtam, hogy nézzenek utánna van e nekik ilyen. Ha ésszerű pénzért adnak, akkor nekifekszek és kicserélem.
eldiablo15611-07-2012 12:42:37 // 19670
Na megyek ki, megjöttek tegnap a matricák amit rendeltem,igaz hogy a fehér Cuore sportivo helyett ezüst jött:S de majd korrigálják a dolgot, addig felrakom a kígyókat.
eldiablo15611-07-2012 12:39:30 // 19669
Jahh vagy úgy.
GTPeti11-07-2012 12:34:54 // 19668
Ez úgy van, hogy megveszed a teljes verziót PC-re (50 ojró), akkor aktiválhatod a FES Mobile-t egy Windows-os PDA-ra, vagy telefon-ra. Tehát nem a mobile verziót veszed meg, hanem azt pluszban kapod.
eldiablo15611-07-2012 12:16:11 // 19667
Már lehet kapni mobilra is:) Windows mobile -os telók tudják bluetoothos interfacel , bár azt olvastam hogy elég instabil a program, de ez lehet telefonfüggő..
GTPeti11-07-2012 12:00:37 // 19666
(No meg az is baráti, hogy a legtöbb dologhoz, nincs szükség regisztrált és crackelt változatra sem, mert az ingyenes verzió is tudja...)
GTPeti11-07-2012 11:59:12 // 19665
Így van. Ezért elég baráti az egyszeri 50 ojró, szerintem. ;)
eldiablo15611-07-2012 11:54:28 // 19664
A program korlátlan információt biztosít a felhasználó számára ezzel teljes mértékben kielégítve az elvárásait:)
GTPeti11-07-2012 11:46:29 // 19663
Mutass légyszi még egy márkát, ahol ennyire jó programmot kapsz kemény 50 euróért... (Örök updatelési lehetőséggel.) Csak költői kérdés volt. ;)
GTPeti11-07-2012 11:45:11 // 19662
Pedig a gázpedál poti nem játék... hiába az egyetlen redundáns alkatrész az autóban.
eldiablo15611-07-2012 11:31:17 // 19661
Ha valakinek kell, megvan a FES 3.4.2 :)
gecsa11-07-2012 07:46:24 // 19660
jaja...nem árt megnézni,hogy mennyibe kerülnek a gyári alkatrészek,ugyanis nem minden esetben drágák..sőt,találkoztam olyannal is,amikor olcsóbb volt...
eldiablo15610-07-2012 23:54:56 // 19659
Nem vagyok nagy müszerész zseni:) de lessz aki megcsinálja helyettem.
DieselManiaco(NagyVad)10-07-2012 23:32:01 // 19658
jahh értem,azt hittem jelentős a szivárgás:)
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2012 23:29:14 // 19657
Okés, kösz. Nem attól tartok hogykipukkan, csak meglepett, hogy mennyire puha az a cső. Egész más miatt kotorásztam ott, a gázpedál szenzoromat lestem meg. A múltkori FES-es méréseken feltűnt, hogy a gázpedál út elején tüskéket csinál, felugrik az igényelt légmennyiség egy pillanatra. A télen többször be is jelzett ilyen hibát, onnan tudom hogy a gázpedál poti csinálja. Hibajelenség nincs, úgyhogy csak megnéztem könnyű e cserélni. hát nem úgy tűnik, úgyhogy nem foglalkozok vele amíg nem muszáj. :-)
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2012 23:22:16 // 19656
Nemegész 7e-ért vettem szalonból a gyárit
JCsabi10-07-2012 21:27:07 // 19655
Nekem 12e és 18e közötti árakat mondtak különböző autós boltok. Ez kb. 2-3 hete volt.
sty10-07-2012 20:26:49 // 19654
Srácok akinek 1,9JTD 115pacisban chip van írjon már rám,thx
DieselManiaco(NagyVad)10-07-2012 20:00:40 // 19653
általában a kuplung munkahenger a FÉKFOLYADÉKOT használja, ugyanazon tartályból,mint ahonnan a fék,sztem a jtd-nél is így van.Ebben az esetben lehet előbb nézném meg mint hétvége:D rugalmas vacak cső a fékcső is:D nem tudom jó megoldás-e Te látod:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
369
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?