németeknél kapható üzemanyag általában jobb minőségű (arab olajból készült),
Még...
Forum >> Dízelmánia
Selmak16-03-2012 13:02:05 // 18752
droberto16-03-2012 11:43:53 // 18751
A név:
Sabine Platzer
kedves hölgy...
Sabine Platzer
kedves hölgy...
droberto16-03-2012 11:41:12 // 18750
Szóval a mail cím:
platzer@novitecrosso.com
platzer@novitecrosso.com
droberto16-03-2012 11:36:25 // 18748
Mi a pontos típusa? A Z100 az csak sorozatszám!
Írj a gyártónak, az autód adataival, a boxodról képeket csatolva, hogy jó-e a tiedhez!
Nekem pl. ő segített.
Írj a gyártónak, az autód adataival, a boxodról képeket csatolva, hogy jó-e a tiedhez!
Nekem pl. ő segített.
Grando16-03-2012 10:35:06 // 18747
Ebbe az egészbe belekalkuláltátok, hogy a németeknél kapható üzemanyag általában jobb minőségű (arab olajból készült), Magyarországon pedig orosz alapanyagból dolgoznak. (Kivétel a Shell V-Power dízel, ami Németo.-ból jön, illetve a schwechat-i finomítóból érkező OMV üzemanyagok). Ez a minőségre és az összetételre is kihatással van kis mértékben, és így a kenési tulajdonságokra is. Alapos ember vagy (műszakilag legalábbis biztosan ;) ), sztem érdemes ennek is utánanézni kicsit. Már ha lehetséges... ;)))
mreni16-03-2012 09:20:39 // 18746
én 2 deci-t öntöttem 60 literhez,legközelebbi tankoláshoz rendelek LM-et akkor már mehet a 2.5deci :)
GTPeti16-03-2012 00:13:44 // 18745
Lehet, hogy azokban gyárilag más (karakterisztikájú) railnyomás-szenzort használnak.
Ez megmagyarázná az esetleges hibakódot. Tudtommal a Novi boxokra különféle firmware-k tölthetőek rá, ezáltal passzolnak sok motornoz. (Csak a gyártó tudja átflashelni.)
Ez megmagyarázná az esetleges hibakódot. Tudtommal a Novi boxokra különféle firmware-k tölthetőek rá, ezáltal passzolnak sok motornoz. (Csak a gyártó tudja átflashelni.)
krysee15-03-2012 22:57:17 // 18744
én is ugy tudom ,hogy nincs rajt potméter .
de egyszerüen nem értem mert egy 115 lovas stilon volt és ment vele ,az én 105 lovas alfámon meg a 80 lovas puntomon meg nem megy :S
de az okát nem tudom sajnos :S
de egyszerüen nem értem mert egy 115 lovas stilon volt és ment vele ,az én 105 lovas alfámon meg a 80 lovas puntomon meg nem megy :S
de az okát nem tudom sajnos :S
GTPeti15-03-2012 22:28:02 // 18743
A másfél deci szerintem kevés. Azok alapján az infók alapján, amit olvastam.
A 240ml/60liter a "bevett" arány.
A 240ml/60liter a "bevett" arány.
WarbiRunner (Gyuri)15-03-2012 22:21:26 // 18742
Olyan sook? Nem tudom miért, de én 1.5 decit öntök 50l-hez, de akkor emelem 2 decire.
Amúgy a LiquiMoly okosan kis kitöltő csövecskét is szerelt a flakonba, amin képtelenség kipréselni kb az utolsó 4 decit. A kutasok szokták figyelni ahogy izomból préselem össze a kis flaskát :-)
Amúgy a LiquiMoly okosan kis kitöltő csövecskét is szerelt a flakonba, amin képtelenség kipréselni kb az utolsó 4 decit. A kutasok szokták figyelni ahogy izomból préselem össze a kis flaskát :-)
GTPeti15-03-2012 21:16:55 // 18741
240ml / 60 liter.
(Evvel az imént kiegészítettem a blogomat is.)
Hirtelen hogy megnőtt az érdeklődés! B)
(Evvel az imént kiegészítettem a blogomat is.)
Hirtelen hogy megnőtt az érdeklődés! B)
GTPeti15-03-2012 21:15:36 // 18740
Nincs benne. A Novitecnél tudják mennyit adhat a box és nem bízzák a júzerre. B)
Alfa GT-Csaba15-03-2012 21:07:04 // 18739
van benne potméter amin lehet állitani ??Ha van vegyél belőle vissza !
Hermész 8815-03-2012 20:00:35 // 18738
Hogy kell adagolni ? /10-liter. .
atesssz15-03-2012 13:32:45 // 18737
no smoke, no FUN
krysee15-03-2012 12:22:21 // 18736
sziasztok!
megjött a Nocitec tuningdoboz amit rendeltem , de akár a jtd puntoba akár a jtd alfámba rakom be motorhibát jelez és betiltja a turbót.
nem tudja véletlenül valaki,hogy miért van ez ?
van valami különleges összeszerelése ennek vagymi ?:D
megjött a Nocitec tuningdoboz amit rendeltem , de akár a jtd puntoba akár a jtd alfámba rakom be motorhibát jelez és betiltja a turbót.
nem tudja véletlenül valaki,hogy miért van ez ?
van valami különleges összeszerelése ennek vagymi ?:D
BIW11-03-2012 19:11:03 // 18733
Akkor csak az egyik Totalcar-man szójárása vigasztal: "Autóvásárláskor állapotot veszünk"
Az pedig hibátlan volt, sőt még az is, másfél éve mióta nálam van. Kop-kop..
Az pedig hibátlan volt, sőt még az is, másfél éve mióta nálam van. Kop-kop..
Rizzo11-03-2012 19:09:41 // 18732
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni .Hogy kell az Alfa 156 1.9 jtd 116 -nál
MEGLAZÍTANI és levenni az ékszíjat .Ugyanis nyikorgást hallok a környékről
és szeretném kiszűrni ,hogy honnan jön.Köszi.
A segítségeteket szeretném kérni .Hogy kell az Alfa 156 1.9 jtd 116 -nál
MEGLAZÍTANI és levenni az ékszíjat .Ugyanis nyikorgást hallok a környékről
és szeretném kiszűrni ,hogy honnan jön.Köszi.
mreni11-03-2012 19:04:59 // 18731
a dátum semmit nem jelent
BIW11-03-2012 19:04:01 // 18730
az enyémben most van 135e :)
103e-el vettem 6évesen, vásárláskor full átvizsgálás egy Alfa szervizben, ott mutatta a szerelő amikor rádugta a műszert a kocsira, hogy a szoftver dátuma 2003. 12hó. Azt mondta, ha tekergetve lett volna az órája, más lenne a motorvezérlő szoftver dátuma, újabb. Ez nem tudom, mennyire hihető, mert a dátumot számítógépen k.rvakönnyű manipulálni, viszont ezeket a motordiagnosztikai műszereket nem ismerem.
Szervizkönyv itt is rendben, Csikibegés pecsétek, a kocsi teljesen a futott km-nek megfelelő állapotban van, hibátlanul teszi a dolgát.
Második autóként használták, "állítólag" :)
103e-el vettem 6évesen, vásárláskor full átvizsgálás egy Alfa szervizben, ott mutatta a szerelő amikor rádugta a műszert a kocsira, hogy a szoftver dátuma 2003. 12hó. Azt mondta, ha tekergetve lett volna az órája, más lenne a motorvezérlő szoftver dátuma, újabb. Ez nem tudom, mennyire hihető, mert a dátumot számítógépen k.rvakönnyű manipulálni, viszont ezeket a motordiagnosztikai műszereket nem ismerem.
Szervizkönyv itt is rendben, Csikibegés pecsétek, a kocsi teljesen a futott km-nek megfelelő állapotban van, hibátlanul teszi a dolgát.
Második autóként használták, "állítólag" :)
atesssz11-03-2012 17:49:14 // 18729
nálam a nagy áramerősségű biztik -igaz, a motortérben- a radiátorhűtőket, a klímát, és a fűtőmotort védik. Remélem tudtam segíteni.
Quick11-03-2012 16:30:40 // 18728
Sziasztok! Segítségre volna szükségem! Nem tudja valaki, hogy 164 dízelnél az akksi mögött(a csomagtartóban) van 2 db nagy késes 40A-os biztosíték, és abból a hátsó üléshez közelebbi mit biztosít? menet közben kiverte, és van világítás, meg ablak, de a műszerfalon nincs se kép se hang, és a motor is leállt, de pl önindító pörög! Ahogy gyújtásra rakom, azonnal kicsapja.....nem valószínű, hogy az izzításnak volna baja, mert menet közben jött elő! sajnos így meg elég nehéz megkeresni mi lehet a ludas....
GTPeti11-03-2012 13:41:19 // 18727
Így kora reggel nekem sem. :)))
mreni11-03-2012 13:38:37 // 18726
megnézem,csak így másnaposan nem nagyon van kedvem olvasgatni sem :D :D
GTPeti11-03-2012 13:10:22 // 18725
(Egyébként egy fűrésznél vagy fűkaszánál nem számít a szulfáthamu-tartalom, ezért nem biztos ám, hogy az jó.)
GTPeti11-03-2012 13:08:59 // 18724
Sajnos nem ismerem a világ összes 2T olaját. :(( A szempontokat leírtam... tudod hol. ;)
mreni11-03-2012 13:00:05 // 18723
Sthill 2T olaj? itt azt használ pár ember,könnyen beszerezhető és jó is állítólag.
GTPeti10-03-2012 20:26:08 // 18722
1 ideig 2T nélkül jártam mostanában (tankleürülés után tankoltam még párszor egy keveset, és nem töltöttem újra be 2T-t). Most volt megint egy telitank és ment bele a szokásos adag. Nagyon észrevehető a (pozitív) hatása... Csak gondoltam szólok(megint, hátha vki...
J-Imi10-03-2012 14:03:54 // 18721
Üdv!
Sima TD-nél a gázolajrendszer kilégtelenítené magát pár km után ugye? Folyamatosan azzal szívok, hogy levegős a rendszer, szűrő és adagoló között látom a buborékokat, alapjáraton teljesen légmentes és ahogy nyomok neki gázt, már levegős a cső... mi a fene lehet a baj? Gázolajszűrőházra gondolok... vki tapasztalt már ilyet?
Sima TD-nél a gázolajrendszer kilégtelenítené magát pár km után ugye? Folyamatosan azzal szívok, hogy levegős a rendszer, szűrő és adagoló között látom a buborékokat, alapjáraton teljesen légmentes és ahogy nyomok neki gázt, már levegős a cső... mi a fene lehet a baj? Gázolajszűrőházra gondolok... vki tapasztalt már ilyet?
Föckös09-03-2012 21:18:07 // 18720
P0190
megnéztem pár oldalt, nem csak Alfásat, mindenhol rail nyomás szenzor hibát jelent.
(erős a gyanúm, h összefügg a novi rakoncátlankodásával, ami ki lesz szedve, és kimérem a kábelt)
sajna nem tudtunk csatlakozni rá, így el kellett vinni kiolvasni. ott ezt dobta.
most levettem a sarut éjszakára, hátha törlődik.
az érdekes, hogy légzsákra, meg absre tudtunk csatlakozni az új interface-szel, de motorvezérlőhöz nem...
megnéztem pár oldalt, nem csak Alfásat, mindenhol rail nyomás szenzor hibát jelent.
(erős a gyanúm, h összefügg a novi rakoncátlankodásával, ami ki lesz szedve, és kimérem a kábelt)
sajna nem tudtunk csatlakozni rá, így el kellett vinni kiolvasni. ott ezt dobta.
most levettem a sarut éjszakára, hátha törlődik.
az érdekes, hogy légzsákra, meg absre tudtunk csatlakozni az új interface-szel, de motorvezérlőhöz nem...
Föckös08-03-2012 11:59:27 // 18719
ááá kiolvasás lesz az tuti
WarbiRunner (Gyuri)08-03-2012 11:40:08 // 18718
Köszi! :-))
Próbáld meg levenni éjszakára az akksi sarut, hadd pihenjen. Azt mondják ettől reszetel, hátha box nélkül így magához tér. Utánna már "csak" ki kell méregetni a box vezetékét, hogy hol a hiba. Kiolvasni is lehet hogy érdemes, lehet nyomra vezet hogy melyik szenzortól jövő vezeték kontaktos.
Próbáld meg levenni éjszakára az akksi sarut, hadd pihenjen. Azt mondják ettől reszetel, hátha box nélkül így magához tér. Utánna már "csak" ki kell méregetni a box vezetékét, hogy hol a hiba. Kiolvasni is lehet hogy érdemes, lehet nyomra vezet hogy melyik szenzortól jövő vezeték kontaktos.
Föckös07-03-2012 08:14:10 // 18717
Update, pöccre indulás reggel majd 3 perc után leállt.
Utána indítózás, megint pöccre, majd 1 perc után leállás.
Gépháztető fel, Gyuri tanácsán kiindulva (BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT WARBI!!!!) megnéztem mi lehet a nyomásszabályzónál, hogy a csatik rendben vannak-e.
ok.
Mondom akkor megmozgatom a boxnál is, hopp leállt.
Újraindít, megint megmozgat, hopp megint leállt.
Szóval a novitec vezetéke kontakthibás.
Azt még nem tudom, hogy a saját csatijánál, vagy esetleg vezetéktörés.
Uninstal.
Autó indul nem rángat, viszont elég gyenge, és max 3500ig forog, ott megáll.
A tempomat sem működik, erős a gyanúm, hogy ezek a kontakthibák szépen vészüzemre késztették...
Utána indítózás, megint pöccre, majd 1 perc után leállás.
Gépháztető fel, Gyuri tanácsán kiindulva (BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT WARBI!!!!) megnéztem mi lehet a nyomásszabályzónál, hogy a csatik rendben vannak-e.
ok.
Mondom akkor megmozgatom a boxnál is, hopp leállt.
Újraindít, megint megmozgat, hopp megint leállt.
Szóval a novitec vezetéke kontakthibás.
Azt még nem tudom, hogy a saját csatijánál, vagy esetleg vezetéktörés.
Uninstal.
Autó indul nem rángat, viszont elég gyenge, és max 3500ig forog, ott megáll.
A tempomat sem működik, erős a gyanúm, hogy ezek a kontakthibák szépen vészüzemre késztették...
GEORGE07-03-2012 00:11:53 // 18716
Ez egy fajta tiltakozás az autó részéről, unja már, hogy mindig alapjáraton mész vele :-))))))
Szeretne már haladósabban is menni, de te nem hagyod, erre változtathatja a teljesítményt, hogy érezd milyen az amikor nem az történik amit te akarnál :-))))
Ha megtaláljátok a hibát, akkor ezt nem én írtam :-))))))))
Szeretne már haladósabban is menni, de te nem hagyod, erre változtathatja a teljesítményt, hogy érezd milyen az amikor nem az történik amit te akarnál :-))))
Ha megtaláljátok a hibát, akkor ezt nem én írtam :-))))))))
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2012 23:59:28 // 18715
Kár tippelgetni, csak a frászt hoznánk rád...kiolvasás :-)
De pl lehet nyomásszabályzó szelep is.
Azzal érdekes tapasztalat volt, hogy az én jtd-m szabályzójával az Imi barátom ex-156 jtd-je (ugyanaz a motorkód) sokkal jobban húzott mint a sajátjával és mint a cserealkatrésszel. Végülis alkatrész kódot nem néztünk, csak áttettük, de egyértelmű volt a különbség. Hogy miért, ki tudja.
De pl lehet nyomásszabályzó szelep is.
Azzal érdekes tapasztalat volt, hogy az én jtd-m szabályzójával az Imi barátom ex-156 jtd-je (ugyanaz a motorkód) sokkal jobban húzott mint a sajátjával és mint a cserealkatrésszel. Végülis alkatrész kódot nem néztünk, csak áttettük, de egyértelmű volt a különbség. Hogy miért, ki tudja.
Roll198306-03-2012 20:18:02 // 18714
Látom ez a nyiszogó, nyikorgó hang nem egyedi eset. Nálam is van valami hasonló, most volt vezérlés cserélve bíztam benne, hogy kuss lesz, de nem múlt el. Újabb tipp a hosszbordás szíj, azt én még nem cseréltettem.
Föckös06-03-2012 20:10:06 // 18712
jaaa
azt hittem a második problémára van valami tipp
azt hittem a második problémára van valami tipp
Föckös06-03-2012 19:49:06 // 18710
mi is volt az a tipp?
mreni06-03-2012 19:44:54 // 18709
nekem is az volt az egyik tippem,csak nincs kedvem/időm foglalkozni vele.:)
Föckös06-03-2012 19:42:24 // 18708
Na megoldódott a dolog részemről.
A szíj rendben van.
Csak generátort és szabadonfutót kellett cserélni...
ez van...
más kérdés:
Már korábban is feltűnt, hogy néha jobban, néha lomhábban megy az autó.
Ezt persze nem úgy értem, hogy egyik nap másik nap, vagy egyik napszak, másik napszak.
Inkább úgy, hogy mondjuk egy pár percen belüli időszakban nézve egyszer lomhácska, egyszer meg megy.
Na ez ma estére kirajzolódott.
Most az van hogy
vagy nagyon nem megy, annyira sem, mint korábban, amikor gyengébben ment.
vagy uáááááá, előjönnek a pacik, sokkal jobban mint valaha.
De ezt olyan szinten random, hogy mentem kettesben elég lassan, folyamatosan, erre egyszer csak rántott egyet, és ugyanannál a gázpedál állásnál elkezdett húzni, nem kicsit, szépen dinamikusan. Váltottam, és a köv gázadásnál mintha átültem volna egy 1,6 szívódízelbe...
Mielőtt elindultam járt alapjáraton, épp Zolival beszélgettem, amikor egyszer csak leállt a motor. Ilyen sem volt még sosem...
Kiolvasás lesz a napokban, de ha valakinek van tippe/tapasztalata, akkor ne tartsa magában.
mapmaflégtömegmérő?
A szíj rendben van.
Csak generátort és szabadonfutót kellett cserélni...
ez van...
más kérdés:
Már korábban is feltűnt, hogy néha jobban, néha lomhábban megy az autó.
Ezt persze nem úgy értem, hogy egyik nap másik nap, vagy egyik napszak, másik napszak.
Inkább úgy, hogy mondjuk egy pár percen belüli időszakban nézve egyszer lomhácska, egyszer meg megy.
Na ez ma estére kirajzolódott.
Most az van hogy
vagy nagyon nem megy, annyira sem, mint korábban, amikor gyengébben ment.
vagy uáááááá, előjönnek a pacik, sokkal jobban mint valaha.
De ezt olyan szinten random, hogy mentem kettesben elég lassan, folyamatosan, erre egyszer csak rántott egyet, és ugyanannál a gázpedál állásnál elkezdett húzni, nem kicsit, szépen dinamikusan. Váltottam, és a köv gázadásnál mintha átültem volna egy 1,6 szívódízelbe...
Mielőtt elindultam járt alapjáraton, épp Zolival beszélgettem, amikor egyszer csak leállt a motor. Ilyen sem volt még sosem...
Kiolvasás lesz a napokban, de ha valakinek van tippe/tapasztalata, akkor ne tartsa magában.
mapmaflégtömegmérő?
Piritu - 1.000.00005-03-2012 16:16:01 // 18707
Nekem Conti nyekergett :-))
Föckös05-03-2012 15:32:14 // 18705
majd a jövőhéten:-)))
mreni05-03-2012 14:37:49 // 18704
nekem a dayco-val eddig nem volt semmi baj
Föckös05-03-2012 14:36:42 // 18703
ééés nekem is, nagy xar, Zé szerint sorra jönnek hozzá a dayco szíjak cserére...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
443
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?