Forum >> Dízelmánia

redbull9015-04-2012 14:44:35 // 18902
Sziasztok nekem lenne egy 156 os 1.9jtd 99évj a kérdésem lenne a következő:
Világít a piros légzsák visszajelző rákötöttem laptopra 3 hibát írt 2db-ot kitörölt a
3ik benn maradt és ezt írja:

01 Vezérlőegység időszakos/jelen belsőhiba 238

Nem tudja valaki mi lehet ez? Kitörölni nem tudom...
Széthúzkodtuk egypár helyen kapott kontakt sprayt is de semmi :(
És ugye bár így nem mehet Kpm műszakira....
Lehet vennem kell középkonzol alatti kis dobozt avagy Légzsákvezérlőt /indítót?

Válaszokat köszönöm!
Föckös14-04-2012 20:06:13 // 18901
basszus ugyanez nálam is mostanában...
mreni11-04-2012 21:24:15 // 18900
mondjuk egr-már rég nincs :))
mreni11-04-2012 21:22:30 // 18899
ma néztük, 200km város után 1-2 padlón kormol egy kicsit,utána már semmi
WarbiRunner (Gyuri)11-04-2012 21:15:09 // 18898
Nekem is ilyen volt az elején. 200km város után mikor ismét pályán mentem, lomhán gyorsult, és padlógázra kinyomta ami begyűlt. Az egér kiiktatása után ez a jelenség sokkal kevésbé érződött, de meg volt ugyanígy. Most csődarabbal a talpam alatt nem igazán érzem a gyengülést. Pár száz km után a füst előjön, de ha kikormolta magát, azt is elhagyja.
mreni11-04-2012 20:44:32 // 18897
jövőhéten tesóméból is kikerül a katalizátor+kap egy új flexi csövet,kíváncsi leszek lesz-e változás.

mostanában egyre büdösebb a kipuff gáz+olyan mintha néha gyengébb néha erősebb lenne a szekér,nem tudom ez mitől van...
Csöri10-04-2012 22:15:24 // 18896
Az izzítokat kimérni a legegszerűbb. Szerintem is gyertyás lesz.
Rodoman10-04-2012 22:14:37 // 18895
Köszönöm a tippeket!
.......................10-04-2012 22:11:02 // 18894
Előszőr kimérném,lehet h csak kontakt hiba ,mint nekem..
Erhard 242 (Pure Energy)10-04-2012 22:03:38 // 18893
cserélni kéne az izzítógyertyát
Rodoman10-04-2012 21:26:38 // 18892
Heló Alfások!
Jól jönne egy kis segítség, hátha találkozott már más is hasonló jelenséggel!
Van egy 156-s Alfám, 1.9 JTD motorral. Miután beindul és kialszik az összes kontroll lámpa, fogja magát és az izzítószál kontroll lámpája pár másodperc múlva elkezd villogni kb. 15 másodpercig aztán az is kialszik és ennyi. Az autó indul amúgy, nem áll le, és nincs vele semmi gond (szerintem) de pár napja ezt csinálja! Eddig sose villogott az izzítószál lámpája! Mit jelenthet, készüljek valamire?! Valakinek van elképzelése?
Köszönöm előre is!
DieselManiaco(NagyVad)10-04-2012 21:14:31 // 18891
Sziasztok!
Keresek 2.5 VM (VM32B) dieselbe fogaskoszorút vagy lendkereket,aki tud valamit kérem írjon e-mailt vagy jelezzen a falamon!
SOS!!!
DieselManiaco(NagyVad)08-04-2012 09:53:03 // 18890
Értem,hát félre voltam informálva....:(
GTPeti08-04-2012 01:39:57 // 18889
Nem jók az értesüléseid akkor. Bajorországban dolgozom most és állítom: simán eljárkálnak 10 éves autókkal errefelé is.
Az új autók errefelé javarészt cégesek... Ha belegondolok a kollégáim is mind használt kb. 5 éves autókkal járnak. Talán egy-kettő vett új Polo-t, vagy max. Octaviát. Több cégnél dolgoztam, mindenhol így volt. Pl. egy 3as BMW-t errefelé csak a tehetősebbek vesznek meg magánemberként. Legalábbis az ország nagyrészében. München bizonyára kivétel, de közel sem annyira, mint gondolnád...
DieselManiaco(NagyVad)07-04-2012 08:56:53 // 18888
Hát lehet nem tudom,nem élek ott,én hasonlókat hallottam.A downsizing benzinessel nincs baj,de amit a szervízre költ abból bátran vehetne 5 évente új autót:D
Wickey07-04-2012 08:49:51 // 18887
Nem. Ott se kolbászból van a kerítés, az alsó-középosztály nem képes (hitel nélkül biztosan nem, és mostanában sztem egyre kevesebben hiteleznek be autót) ötévente venni 20-40ezer eurokért új autót.
Akik igen, azokat a biztosítás és az adók kényszerítik rá.
"Vidéken" nem túl ritka látvány a 10 év körüli autópályás verda (mert ugye az tiszta, hogy a német, ha nem nagyvárosi lakos, reggel felkel, beül az autóba, átlag 5km kivezető szakasz után az autópályán találja magát, ahol akár napi 50-150km-eket is simán ingázik melóba meg vissza).
Mondjuk pont a 10 év körüli (meg a még öregebb) dízelek az, amit büntetnek adókkal, biztosítással stb. Nagyon mennek viszont a downsizing benzinesek, ha lehet hallgatni a pletykákra... Annyira, hogy anyagilag havi 2-3000km-ig megéri az új turbós benzinmotor, még úgy is, hogy 2-3 literrel többet eszik mint a tízéves pédétédéi.
DieselManiaco(NagyVad)06-04-2012 16:08:25 // 18886
akkor még inkább nem értem mi ebben a csoda,németországban az a csoda hogy az autó elmúlt 5 éves és még forgalomban van.ha jól értesültem ott kb ennyi a mandátuma egy autónak....
GTPeti06-04-2012 11:10:55 // 18885
Persze, Németo. Az autó további életére vonatkozólag két lehetőség van:
1. Pár év múlva leadják egy roncstelepen (egy tizenegynéhány éves A4-et, igen)
2. Saját lábon megy Romániába...
Bilux06-04-2012 11:01:27 // 18884
Ott az audi is olyan mint nálunk a trabant, A-ból B-be...
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2012 10:16:41 // 18883
A női tulaj is csak annyira rizikós mint a falábú férfitulaj :-) Mikor a 146-ot vettem is a tulaj anyukája vezetett, merthogy állítólag közösen használták. Hideg motornál indultunk, normálisan melegítette be, szépen magabiztosan vezette. Ott már lejött, hogy tényleg közlekednek az autóval, nem eladni behozott cucc. Amíg ő vezetett, az autóra nem is figyeltem annyira. Megkértem kapcsoljuk be a klímat, hogy próbáljuk ki, nem akkor kezdte keresgélni hogy hogy kell, és hasonló apróságok. Ott bukott le a gyermeke, hogy kiszedte belőle a kibillenős monitoros fejegységet, mert azt az egyet nem tudta bekapcsolni "anyu". Kereste a gombot, azt mondja innen egy kis képernyőnek kéne kinyílni. :-) Mondom innen biztos nem fog, ez egy sima CD-s fejegység.
mreni06-04-2012 09:03:51 // 18882
szerintem is német szomszédról van szó,de akkor még nagyobb a gáz :))
Bilux06-04-2012 08:52:53 // 18881
Van egy sejtésem, hogy ez nem magyar honban volt, hanem a németeknél.
DieselManiaco(NagyVad)06-04-2012 07:37:51 // 18880
És úgy őszintén ez csoda? Majd fogja hirdetni hogy megkímélt család szeme fénye autó,csak hétvégi nagymamához járáshoz használták.Ez Magyarország,ehhez hasonló dolgok megtörténnek,nagyon sok a nem "műértő",ennél jobb már csak a női tulajos megkímélt autó,nahh azokon sírva lehet röhögni:D
GTPeti05-04-2012 13:34:52 // 18879
Kicsit OFF: Már láttam párszor egy szomszédomat. Egy első gen. dízel A4-ese van. Férfi létére kb. semennyire sem érthet az autókhoz. Kiáll a garázsból, jól megpörgeti a mort, kövér gáz és majd'tiltásig pörgetve felmegy a szomszéd dombon... Érdekes emberek vannak. (Bár lehet, hogy csak olvasta a TC idevágó cikkét és megfogadta a tanácsokat. :)
(Mivel öreg autó, kizárt, hogy céges.)
GTPeti04-04-2012 20:34:23 // 18878
Erhard tud...

Jó állapotú = új.
szivagyerek03-04-2012 14:33:14 // 18877
Hali! Ha valaki tudna 2002-es 156,1.9Jtd 85Kw-hoz,jó állapotú felső turbó csövet,legyen szíves írjon a falamra,elég sürgős lenne ! Köszönöm! (... bocs hogy ennyi topicba kirakom,de elég sürgős lenne ...)
Piritu - 1.000.00001-04-2012 22:10:48 // 18876
Azt én nem tudhatom :-DD
Viszont néha vannak a 156 topikban nagyon komoly kérdések a Cartársak részéről :-(
GTPeti01-04-2012 22:09:02 // 18875
A legfontosabbra biztos rájöttél: A 156 egy nagyon jó autó. B)
Wickey01-04-2012 22:07:46 // 18874
és van benne valami izgalmas, amire nem jöttem rá az elmúlt 200ezer kilométer és 6 év alatt? :-)))
Piritu - 1.000.00001-04-2012 21:29:35 // 18872
A Tiedhez való magyar könyv rendszeresen volt fenn az ftp-n, a 156 topikban többször is volt egy másik link, ahol szintén fenn van :-P
Wickey01-04-2012 21:03:12 // 18871
elolvasnám én bazzeg de belga az autó, ott meg valami külföldiül beszélő könyvet adtak hozzá. :-PPP
GTPeti01-04-2012 19:41:56 // 18870
Továbbra is gondolkozom...
mreni01-04-2012 18:47:24 // 18869
nekem van pár ismerősöm aki használja,van egy srác aki műszakiztat is,ő mondta
DieselManiaco(NagyVad)01-04-2012 18:46:01 // 18868
igen? ezt nem olvastam,lehet nem figyeltem eléggé:)
mreni01-04-2012 18:44:02 // 18867
csak az az érdekes,hogy többeknek jobb lett tőle a károsanyag kibocsátási értéke :)
mreni01-04-2012 18:43:08 // 18866
bocs,én tévedtem ezen a héten már másodjára nézem be ezt a témát :))

a motor hátsó részén van a jeladó váltó oldalon
Piritu - 1.000.00001-04-2012 18:39:19 // 18865
"Az ilyen esetek miatt gondolkozom rajta, hogy törlöm az egész bejegyzést" - sikerült kiszabadítanod a szellemet a palackból. A probléma az "alternatív" megoldásokkal, vagy nem olvassák el, vagy "fejlesztenek" rajta. Elég nagy százalékban vannak itt, akik még a kocsi használati utasítását sem olvasták el, pont ezt miért vennék szó szerint?
A végén még majd Te leszel a hibás :-((
DieselManiaco(NagyVad)01-04-2012 18:38:59 // 18864
hát ilyen aránytól biztosan nem,a szagát meg elnyomja a diesel szag,ez lehetséges:D nem is ez volt igazán a kérdés.:D
mreni01-04-2012 18:36:15 // 18863
első körben vidd el hibakód olvasásra,biztos ami biztos
Hermész 8801-04-2012 18:29:20 // 18862
Alá feküdtem, de nem találom. Na mindegy.
Hermész 8801-04-2012 18:11:33 // 18861
Ja ,azt hittem, vez tengely állás érzékelőre gondolsz. A szijtárcsátol gondolom nem férek hozzá ugye ?
mreni01-04-2012 18:04:05 // 18860
főtengely szíjtárcsánál :)
mreni01-04-2012 18:03:43 // 18859
egyáltalán nem füstöl tőle,és szagát sem érzed ;)
Jorjie01-04-2012 18:00:28 // 18858
Nehogy töröld, inkább írd oda, hogy saját felelősségre, vagy ilyesmi :-)
Hermész 8801-04-2012 17:57:53 // 18857
Hol találom meg a hengerfejen?
mreni01-04-2012 17:52:25 // 18856
tipikus eset :)
holtponti jeladó
Hermész 8801-04-2012 17:50:35 // 18855
Hali. Jártatok már ugy, hogy menet közben leáll a motor egyik pillanatrol a másikra, felvillan a befecskendező jel, és utána nem is indul el. Csak kb fél óra után. Sokszor előfordul, még nem olvastattam ki.
GTPeti29-03-2012 22:07:11 // 18854
A beleírtalak túlzás, bár törekszem arra, hogy ugyanarra a kérdésre lehetőleg csak egyszer kelljen válaszolni. És mivel a kérdésed visszatérésére látok esélyt, így felvettem, mintegy GYIK szerűen.
DieselManiaco(NagyVad)29-03-2012 22:01:19 // 18853
Ebben is lehet valami ekkora mennyiség és hőmérséklet mellett.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.