Forum >> Dízelmánia

Piritu - 1.000.00009-12-2011 22:00:29 // 17952
Nekem ezt dobta:
"Den gesamten Bereich innerhalb des Mittleren Rings dürfen Sie ab 1. Oktober 2010 nur noch mit gültiger gelber oder grüner Plakette befahren. Das betrifft alle Pkw, Busse, Wohnmobile und Lkw.
Der Mittlere Ring selbst gehört nicht zur Umweltzone."
a térkép hozzá...
Piritu - 1.000.00009-12-2011 21:54:31 // 17951
semmennyire, de úgy gondoltam szemléletesen mutatja, hogy az euro besorolás és a Feinstaub besorolás nincs összefüggés :-P
A büntetés meg kell, mert különben senki sem venne újat :-D
GTPeti09-12-2011 21:42:05 // 17950
Cartárs, olvastad az első reply-met?
Wickey09-12-2011 21:22:46 // 17949
és tipikusan mennyire is kormol a spider? :-PPP Germániában már a 10 év körüli dízeleket is erőteljesen "büntetik".
Piritu - 1.000.00009-12-2011 21:14:15 // 17948
Bár az ott megadott "külföldi autók" linkre beírtam, hogy 98-as dejzel személy, arra pirosat dobott. Ha ez igaz, akkor nem :-((
Piritu - 1.000.00009-12-2011 20:59:35 // 17947
Nem az euro x számít. A blogomban volt egy link a német előírásokra. A kocsi környezetvédelmi besorolása alapján (a forgalmiban van) döntik el, hogy milyen színű pormatricát kapsz. Független az euro besorolástól. Az eu2-es Spiderem is 4-es "zöld" matricát kapna.
krysee09-12-2011 19:42:41 // 17946
én ezt értem ! de az én autom euro 2es! ez a 159 meg euro 4 !
ettől még nem mehetek be a városba!
GTPeti09-12-2011 13:07:52 // 17944
A München és Feinstaub szavakat beadagolva a Gúgliba, lehet, hogy infókhoz jutnál.
krysee09-12-2011 13:03:25 // 17943
sajnos nem értek hozzá :D

tavasszal szeretnék kifele menni dolgozni és kedves ismerősöm mondta hogy eur 4től felfele lehet csak belépni január 1től. lehetséges hogy "Feinstaub" ezt nemtudom
hol lehet ennem utánanézni ?
GTPeti09-12-2011 13:03:03 // 17942
Elég, ha beszerzel egy megfelelő(bb) színű matricát...

Amúgy ha csak átutazóban vagy úgysem szednek ki a háromsávos út belső sávjairól. (SZVSZ a külsőről sem, mert No!=Mo.)
Piritu - 1.000.00009-12-2011 12:54:30 // 17941
Nem a "Feinstaub" kategóriára gondolsz? Az más, mint az eu besorolás.
krysee09-12-2011 12:36:58 // 17940
azigen! csak azért van a kérdés mert ugyhallottam hogy münchen belvárosába január 1től csak euro 4 es motorral rendellkező autoval lehet behajtani .
akkor ez azt eredményezi hogy el kell adnom az alfámat ?!
kicsit kinos szerintem ... :S remélem rossz a hirforrás ahonnan azt megtudtam :D
Föckös09-12-2011 12:32:14 // 17939
sok munkával, vagy rendszám cserével :-)))
zee09-12-2011 12:05:44 // 17938
Ha veszel egy másik autót az a legolcsóbb megoldás. Vagy motorcsere,de ott már a köteg is más (pl EGR elektromos vezérlésű,v. geós turbo,stb...)
krysee09-12-2011 12:03:54 // 17937
azigen
hogy tudok belőle 3vagy 4et csinálni ?
Föckös09-12-2011 11:59:33 // 17935
nem tévedsz. van némi különség.
zee09-12-2011 11:58:32 // 17934
Pontosan,de ha tévedek vki majd kijavít! :)
krysee09-12-2011 11:57:18 // 17933
miért ha 105 lovas akkor eur 2 ?:O
zee09-12-2011 11:50:24 // 17932
Ha nem 105 lovas akkor igen. Az első szériás ami még a 146/145-ben is volt EUR2-es.
krysee09-12-2011 11:47:04 // 17931
Hello mindenki!

bocsi az offért de az 1.9 jtd motor 156osba az euro 3mas ugye? :O
Föckös09-12-2011 08:29:38 // 17930
najó Gyuri, de csak a 145-6ban olyan a termosztát, meg a 166ban, a 156ban normális hogy lefelé megy a mutató meleg motornál, mert "hideg van"
:-))
mreni09-12-2011 08:01:52 // 17929
jaja,nem gondoltam,hogy ilyen csendes lesz az ultra grip,bár nekem ez nem volt szempont :D
GTPeti08-12-2011 23:42:17 // 17928
Én mindig mondtam, hogy az olcsó és középkat. gumik sajnos nem halkak. Gumiknál is úgy van, hogy a három paraméterből a t. vevő egyszerre kettőt választhat. :(

Az Ultragripek viszont nagyon halkak.
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2011 22:06:52 // 17927
Termosztát és gázolajszűrő csere után ismét normális hangja van az autónak...vagy csak a melegebb időnek köszönhető, de ma nem volt hangos. Változgat a hangja menetközben, hol kicsit hangosabb, hol egész halk, nem tudok kiigazodni rajta, de ma teljesen kultúrált volt. Visszafelé vagy 170 kiló csempét hoztam, de még így is annyira ment, hogy nagyon, eddig ez a csúcsformája az biztos...rokon motoros 1.9 cdti kombiasztma még csempékkel is megvolt. Meg mindenféle más autók, amik nem hagytak békés 145-tel gurulni hazafelé :-)
És nem mozdul a mutatóm a 90 alatt picivel állásból. Ezt hiányoltam már..
A Vredestein téligumi meg agy rakás sz@r sajnos....legalábbis a Contihoz nem mérhető, ezt benéztem :-(
Bilux05-12-2011 18:39:06 // 17926
Nagy szívósor guruk segítsetek nekem a 156-os topicban. THX.
Átok79146TD05-12-2011 17:51:56 // 17925
Köszönöm szépen, én is erre tippeltem..:)
RoliQ405-12-2011 15:44:46 // 17924
igen:)
RoliQ405-12-2011 15:44:27 // 17923
de most miért? jó volt az úgy ahogy volt... ha megkapta volna a cf3 at akkor kapott volna új programot:) semmi baja nem volt a kocsinak amikor rákerült a nagy turbo, versenyzett vele odaadta valakinek aki kiszedte a szintert hogy tudjon vontatni:D és amikor én beleültem akkor is jó volt... csak le volt lakva de apám amikor lepadlóztam az akkorát tolt hogy majdnem befostam... pedig nem egy 1,6 ból ültem át:) már elnézést:) és szám adatok szerintem mégse ment jobbat mint én.... csak másképp! jó volt az úgy ahogy volt... de a stage3 még hiányzott:)
mreni05-12-2011 15:42:15 // 17922
az a gyári is ugye?:)
RoliQ405-12-2011 15:40:36 // 17921
0,8:)
Föckös05-12-2011 15:36:58 // 17920
tudom.
baszki utáltam Anikóval konvojozni

ha előttem ment, akkor elrúgta neki néha, és akkor nem láttam.
ha mögöttem, akkor meg az űberhétmilliókás xenon égette ki a retinámat, ami kb a dunapartól a gellérthegy tetejére felvilágított :-))
Föckös05-12-2011 15:35:18 // 17919
Roli, nekem igazán mindegy.mindketten tudjuk, hogy az lett volna a megoldás, h letenni az autót, amíg nincs egyben, és nem használni folyamatosan.
Kérdezd meg Wehot, h hányszor állt az autója, sőt még ő is használta úgy, h már volt nagy turbó, meg nagy csúcsok, de nem volt meg az utána lévő remap. csak azért nem mert komoly progit írtak neki végül, ami 6számjegybe került.
mreni05-12-2011 15:34:58 // 17918
neked milyen nyomáson megy?:)
mreni05-12-2011 15:33:06 // 17917
kormolás is nagyban progi/befecsi függő :)
RoliQ405-12-2011 15:32:05 // 17916
Weho-t?:)
RoliQ405-12-2011 15:30:57 // 17915
sztem jobban kormolna:) de lenne vagy 280LE:) egyébként a belinkelt képen nem az Anikó autója van :) és Anikóé soha nem kormolt ennyire:)
RoliQ405-12-2011 15:28:45 // 17914
igen fejlesztés alatt volt még... de azért olyan program volt rá írva ami nem teszi tönkre az autó ezért tudott annyit amennyit! a cf3 fényéveket javított volna! ha a befecsit vett volna először akkor a turbó lett volna kevés... most nem mind1 ??????!!!!! :)
Föckös05-12-2011 15:27:08 // 17913
na akkor egyetértünk.
nem lett kész.
valsz nem is kormolna annyira, ha be lenne fejezve az a projekt.
Föckös05-12-2011 15:26:04 // 17912
Roli kérdezd meg Zsoltit, h az ő autóján nagy turbóval mekkora nyomáson megy!
RoliQ405-12-2011 15:26:00 // 17911
jajj már.... volt neki egy cf2 kocsi... nah akkor legyen tuning... legyen chip.... eltelik egy kis idő... kevés.... akkor legyen nagy turbó, kipuff, szinter, eltelik egy kis idő.... kevés.... akkor jöhet a több nafta... ja hogy nincs mert nem képes többet tolni... erre kellett volna a cf3 computer meg a befecsi... ennyi!!!! persze jobban járt volna ha vesz cf3 ast és arra teszi mindezt... (de amikor ő vette az autóját a cf3 igen drága volt még:) tehát összefoglalnám.... cf2 motorra ment volna cf3 comp+befecsi.... (tehát cf3 lett volna) és akkor már értelmet nyer a nagy turbó és stb... és felszabadult volna az autóban rejlő tartalék...
Föckös05-12-2011 15:25:09 // 17910
hát úgy, h az volt a terv, h apránként épül a dolog.
eközben hétköznapi használatban volt, meg hajtották is versenyeken.
ment is rendesen, de gyakorlatilag nem lett kész.
egyébként meglepően jó üa nyomást elbír a gyári befecsi is, de AKKORA turbóhoz már azt is cserélni kellett volna.
mreni05-12-2011 15:19:14 // 17909
jaja,én azt nem értem,hogy lehet bennhagyni egy gyári befecsi rendszert egy húzott dízelben...
Föckös05-12-2011 15:14:57 // 17908
én értem, de ő nem értette...
cf2ből nem lehet jobbat csinálni mint a cf3, hiába erőlködik az ember.
szóval cf2ből többet mint egy húzott cf3?
amikor elköszönt a turbó, akkor nem másik kellett volna, hanem cf3 moci, arra egy progi, és rögtön előrébb lett volna vele.
ha jól emlékszem, akkor csak a turbó volt 3kiló...

lehet h a nagycoolert 3 év mire feltörlti a turbó, de ne hidd,hogy a nagy turbó erre a megoldás.
rém egyszerű a dolog, ha ugyanarra a motorra rákerül egy nagyobb turbó, akkor ott később fog felépülni a nyomás (még ha vgt, akkor is).
gyári csúcsokkal meg mire ez megjön, addigra üa nem jut bele.

mondjuk nem webshopban kell megvenni a coolert, ami univerzálisan nagy xar, hanem le kell ülni, és ki kell számolni, he mekkorára lesz szükség. és akkor is majd jön a valóság, hogy nem egyezik a számoltakkal.
mindenesetre kisérletezgetni meg tanulni más autóján meg pénzén nem nagy kockázat...
mreni05-12-2011 15:11:35 // 17907
nem észnélkül kell nyomást emelni és kb a világból kimegy majd./ésszerű használat mellett/
a programon múlik a legtöbb,ha sz@rul van megírva megy,de kormol mint az állat,ezt sokan még élvezik is...
RoliQ405-12-2011 15:09:02 // 17906
sajnos azt meg a gyári turbo nem hálálja meg... mint ahogy Anikónak sem.....
GEORGE05-12-2011 15:08:42 // 17905
Nézd meg, hogy az levegőhűtőtől a szívócsonkig nincs-e kiszakadva-kirepedve a levegő cső.
Van egy vékony gumitömlő ami a turbóra megy rá.a kisujjadtól kicsit vékonyabb, azt is nézd meg nincs-e kirepedve. legtöbbször ott reped el ahol rá van tolva a fémcsőre.
mreni05-12-2011 15:07:16 // 17904
Nem,leginkább a termosztátodat kéne cserélni hogy elérje az üzemi hőfokot,kormolás meg inkább valamelyik szakadt coolercső lehet,esetleg a turbó nyomás szabályzójával lehet gond.
mreni05-12-2011 15:05:28 // 17903
a remap/chip célja többek közt a nyomásemelés is
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.