Forum >> Dízelmánia

Alfa GT-Csaba23-12-2011 17:02:51 // 18102
köszi szépen!!!
Csöri23-12-2011 16:39:24 // 18101
Az előbbi a tűzfalon, utobbi a turbon.
Alfa GT-Csaba23-12-2011 16:08:26 // 18100
Sziasztok.Valaki megtudná nekem mondani hogy merre találom a gt-ben az izzító relét és a turbó nyomás szabályzót??
Eastone0123-12-2011 12:13:39 // 18099
Köszi megnézem.
Bilux22-12-2011 19:52:24 // 18098
Turbócső
Eastone0122-12-2011 19:16:56 // 18097
Üdv.

Tudna valaki segíteni ezeket írja ki hibának az első az ok de a második kettő mitől lehet? a légtömegmérő most lett cserélve.
Menet közben amikor intenzívebben gyorsítanék akkor el-el megy az ereje, de nem villan fel a befecskendező jel mint az előző légtömegmérőnél és most kormol is.

WarbiRunner (Gyuri)21-12-2011 22:37:42 // 18096
A TD lapkázása után jutott eszembe...a jtd-nél a szelephézagot mennyi km-enként illik ellenőrizni? Ha jól rémlik nem hidrotőkés. Ez is lapkás, vagy állítható? Van valakinek tapasztalata erre? Észrevehető, ha már állítani kell? Csak mert sok már a méter a gépben, és nem nagyon piszkáltunk még a szelepfedél alá...persze ha nem muszáj, nem is fogunk..:-)

Mellesleg a szerelőm berakta a gyári lengőkart, beállíttatta a futóművet, és ismét király a stabilitás! A gumi még mindíg nyúlósabb mint a Conti, de már nem szorul össze a gyomrom minden erősebb kanyarban. Nem tudom a nyári Bridgestone és a téli Conti gumi miért nem adta ki a futómű elállítódást, azoknak mindegy volt, hasaltak az úton és kész. A Vredestein meg ahogy felkerült érezhetően összevissza ment. Végre ez is rendben.
silver21-12-2011 21:28:51 // 18095
Sziasztok
Találkozott valaki olyannal hogy 2500-3000 közt egyenetlenül húz, és úgy tűnik mintha eltűnne a turbónyomás, ilyenkor dob egy feketét. Alacsonyabb vagy magasabb fordulaton nincs semmi baja. Ha alacsony sebességi fokozatban ahol gyorsan átlépi ezt a tartományt észre sem lehet venni a teljesítmény csökkenést.
mreni20-12-2011 21:55:23 // 18094
én is így szoktam,mármint csövek lekötése nélkül :D :)
WarbiRunner (Gyuri)20-12-2011 21:52:03 // 18093
A szerelőmre szoktam bízni, ő aknából le tudja venni úgy, hogy semmit nem köt ki. Van spéci leszedő szerszámkészlete, ami a krova hosszú szár végére felmegy. Így elég nőgyőgyász meló, de megvan hamar. Csak így meg pénzbe kerül....
Átok79146TD20-12-2011 19:04:23 // 18092
köszönöm szépen.
Bilux20-12-2011 19:03:42 // 18091
FiatEcuScan
Átok79146TD20-12-2011 18:42:12 // 18090
miaza Fes?
mreni20-12-2011 12:25:43 // 18089
tényleg,tudtam hogy valami nem stimmel :D
köszi
Wickey20-12-2011 12:19:25 // 18088
mínusz az 1 bar légköri, tehát reálisnak hangzik.
mreni20-12-2011 11:43:02 // 18087
Egy kérdés.


1.9jtd 115ló-nak mennyi a max turbonyomása?

FES szerint 2.2-2.4 az overboost :))
GTPeti19-12-2011 20:53:16 // 18086
Tudom, ismerem az érzést. Hatezer csövet kell csak lekötni. :)
szivagyerek19-12-2011 20:40:03 // 18085
bocs ez lemaradt: 1.9jtd 85kw-osba...
szivagyerek19-12-2011 20:39:14 // 18084
Hali! Valakinek nincs fölös LMM-je az sem baj ha rossz,csak a külső hőmérséklet mérője legyen jó!? Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)19-12-2011 14:24:55 // 18083
Na látod ebben is van valami...csak ne lenne olyan piszok kényelmetlen szűrőt cserélni..:-)
GTPeti19-12-2011 14:05:11 // 18082
Én lehet, hogy inkább rászánnék mégegy szűrőt. (Mondjuk egy tecnocart v. FRAM-ot.) Szóval régi szűrő kí, tecno szűrő be, rendszertisztító betölt, kicsit használ, majd mehet bele a végleges szűrő.

(Használt szűrőre nem engedném rá a tisztítólötyit, mert kioldhatja amit fáradságos munkával megkötött.)
GTPeti19-12-2011 14:02:56 // 18081
Ja, jó! Nem jött át. :)
WarbiRunner (Gyuri)19-12-2011 13:55:10 // 18080
Ilyen hatása a spurinak is van, a műszakikon elég alacsony kormolásokat mértek. Hamarosan kiderül, hogy a 2t olaj mit tud, nemsoká érkezik a Liqui Moly rendelésem. Addigis hagyom kikopni a spurit a rendszerből.
A Wepp rendszertisztót meg kigondoltam hogy hogy kéne elhasználgatni, ha már megvettem a múltkor. A tervezett gázolajszűrő cserék előtt beöntöm, kiürítem így a tankot, majd szűrőcsere.
mreni19-12-2011 08:59:00 // 18079
aham :))
Föckös19-12-2011 08:22:41 // 18078
matiné? :-)
satya18-12-2011 21:21:41 // 18077
a Yamaha 2t csónakmotorba valóról beszéltem. :)) drága de nagyon jó. de a üzemanyag rendszerben levő cuccok sem olcsók!! :)
satya18-12-2011 21:19:40 // 18076
vazze most dicsértelek meg!! :DDDD használom!! jó, működik!! :))
mreni18-12-2011 15:36:14 // 18075
:D :D :D
GTPeti18-12-2011 15:33:24 // 18074
Egy fickó egy régi Audiba használta. Nem akarták neki elhinni, hogy nincs DPF az autójában. :)
mreni18-12-2011 15:30:21 // 18073
jaja nyilván
GTPeti18-12-2011 15:28:33 // 18072
De hagyj egy kis időt, hogy hatni tudjon. Úgy értem, ha 1 litert elhasználtatok, utána mérjetek.
mreni18-12-2011 15:18:57 // 18071
az nem hülyeség,lehet megpróbálom.
GTPeti18-12-2011 15:13:57 // 18070
Ha van rá lehetőséged, akkor érdemes lenne károsanyagot mérni 2T előtt és után!
mreni18-12-2011 15:07:17 // 18069
kedden megyünk a zasszonnyal moziba miskolcra, úgyhogy beugrok az unixhoz is és veszek 2x1gr dínótablettát :D
kibróbálom majd ezt,utána jön a 2T
Most tele lett tankolva a gép ,hozzá öntöttem a maradék spurit(~2dl) és sokkal kulturáltabban jár mint előtte.

Kíváncsi vagyok a tabira és a 2t olajra is.
GTPeti18-12-2011 14:45:43 // 18068
Féloldalasan felálni egy magasabb járdára.
Átok79146TD18-12-2011 14:40:43 // 18067
hmm...:)
lehet h nyomon vagyok...:)

de igazad van,inkább alá kellene nézni....
akna hijján... nehéz lsz....:)
GTPeti18-12-2011 14:39:32 // 18066
Látsz más megoldást, mint leolvasni a típusjelzést? :)
Átok79146TD18-12-2011 14:33:35 // 18065
ott kihoz egyet,ihi vl8, de ha tovább keresgetek a turboaltában vagy a turbo-product oldalakon, akkor kideröl hogy vagy 4 félével is kijöhettek....))

vagy én nem értek valamit...:)))
GTPeti18-12-2011 14:19:17 // 18063
satya, még annyit hozzátennék, hogy a 2T olaj tisztábban ég el, mint a gázolaj... Más szavakkal: kitűnő minőségű dízel üzemanyagnak számít. (Csak picit drága lenne ecélra. Bár közeledünk...)
Átok79146TD18-12-2011 13:51:32 // 18062
Párszor már lehet felvetödött a kérdés, de felteszem mégis: mi alapján derithetném ki, hogy a td-m-en milyen turbo van fenn?
gyárilag.

és aláfekvés nélkül.
mreni18-12-2011 12:50:20 // 18061
keni is :D
Átok79146TD18-12-2011 12:48:18 // 18060
ennyi erövel kenheti a mecha adagolot is....))
GTPeti18-12-2011 12:38:00 // 18059
Ugyanmár, ha vmiben nem hiszel, ne használd. Ha érdekel viszont, akkor érdemes utánaolvasni, ehhez összegyűjtöttem egy pár linket... B)
GTPeti18-12-2011 12:34:07 // 18058
A Dínótápot még nem próbáltam, a 2T viszont a CR kenésére való.
satya18-12-2011 11:33:01 // 18057
Utálok ilyet írni, de GTPetinek igaza van!! :P :DDDDDDDD nem baj ha csónakmotorhoz valót használtok mert az még biológiailag lebomló is, persze csak a jó minőségű márkás cuccok. és a Yamaha-t használom.
Átok79146TD18-12-2011 10:59:29 // 18056
Akkor 2T és dyno tab a titok-?:)))
Föckös17-12-2011 23:03:14 // 18055
oké de azok a fórumok urdul vannak:-)
tudod, hogy adok a véleményedre
GTPeti17-12-2011 22:58:47 // 18054
Egyet viszont bánok: Hogy anno 2 évet pihentettem az ügyet és nem előbb kezdtem el. :(
GTPeti17-12-2011 22:49:07 // 18053
Kérlekszépen én nem vállalok garanciát, de alapos ember lévén eleget informálódtam a kúra megkezdése előtt. Ha ez jelent valami támpontot...
(A németek sem a felületességekről közismertek, ez tükröződik a fórumokban is.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.