Uhhhhh bazzzzz....:-((((
Mennyibe fájna a moci rendberakása??
Forum >> Dízelmánia
Youri06-06-2009 17:52:06 // 12252
kékalfa 15606-06-2009 17:49:51 // 12251
Igen igazatok van,de az a kérdés megéri-e? Hab a tortán,hogy úgy tudom az ez előtti tulaj nyugalmazott rendőrezredes, aki meg tőle megvette leendő rendőr. SZerintetek? Van esélyem-?
Youri06-06-2009 17:29:16 // 12250
de használt cuccoknál is kell az eladónak vállalni szavatosságot
Erre gondoltam én is......
Erre gondoltam én is......
kru06-06-2009 17:27:26 // 12249
Lehet tenni jogi lépéseket, de sok macera, kérdés a végén mi lesz az eredmény, lesz-e pénz, de használt cuccoknál is kell az eladónak vállalni szavatosságot, még rejtett hibák is az eladót terhelik, de persze használt cuccnál ez nehéz terep.
Quick06-06-2009 17:21:29 // 12248
egyébként meg sajnálom, hogy így jártál a géppel.....nem is tudom mit csináltam volna a kedves eladóval...
Quick06-06-2009 17:20:15 // 12247
na remélem én nem járok így, bár mióta megvettem a verdát még nem telt el úgy hónap, hogy ne keljen valamit bütykölni! az is igaz, hogy általában az előző gazdi trehánysága volt a baj, de az is előfordul, hogy csak úgy jönnek a bajok.....
nem baj, felépül a szerelőm, és letolom hozzá, hogy nézze át az egészet, na meg kicseréljük az adagolómat, mert az biztos szar!
egy előnye van a gépnek, eddig viszonylag olcsón tudtam szerezni hozzá mindent....
nem baj, felépül a szerelőm, és letolom hozzá, hogy nézze át az egészet, na meg kicseréljük az adagolómat, mert az biztos szar!
egy előnye van a gépnek, eddig viszonylag olcsón tudtam szerezni hozzá mindent....
Youri06-06-2009 17:00:00 // 12246
Azért én utánajárnék h milyen (jogi) lépéseket lehetne tenni......Ilyet nem szabad annyiban hagyni!!!
Amúgy Racevét :-((((
Amúgy Racevét :-((((
kékalfa 15606-06-2009 16:57:35 // 12245
Bemásolom ide is hogy okuljatok a példámból,hogy hogy lehet járni.egy 164 2,5TD-ről van szó.
Üdv MIndenkinek!
Három napig élvezhettem a nagyvadat!Először a turbó kezdett kolompolni,utána pedig megszorult a motorom.
Kuka az egész,lóvé nincs egy füzött blokkra,mindenem beletettem.Valszeg eltolom egy bontóba,bár azt mondták hogy sok pénzre ne számitsak érte.
A történet röviden a következő: megláttuk,megtetszett,megnéztük.
Meghalgattam,nem volt rossz hangja,foly belőle a viz a hengerfejek közül,jó alkualap volt.
Hazavittük,hengerfejek le,uj fagydugókat megcsináltat,betesz,összerak,indit,király.
Kipróbáljuk, megy mint állat,jó élmény.
Akkor cseréljünk olajat,mert tulaj szerint nem az a nivó van benne,ami belevaló,nem tudja mennyi olaj van benne.Most jön a meglepi, !!! 12 !!! LITER olajnak látszó valamit engedtem le belőle!Először betudtam a rossz nivópálcának ,aztán beleöntöttem amit kell,és rá kellett jönnöm,hogy a pálca teljesen jó a motorba. Beindit,jó hangja van,olajnyomás lámpa hol világit hol nem,müszer nem mutat. Mennyünk,próbáljuk ki.
Autópályára fel,90-100,gurulunk szépen,egyszer csak motor megáll.Letoltuk a pályáról,szétszedés után kiderült a sok olaj nem véletlen.Kartel tele fémszilánk-al,valami csapágy lehet.Átnézem,az összes hajtókarcsapágy készen van.Plusz még finom nyikorgó hang,gondolom összerágott a dugó a hüvellyel.Összeraktam............Így jártam.........
Üdv MIndenkinek!
Három napig élvezhettem a nagyvadat!Először a turbó kezdett kolompolni,utána pedig megszorult a motorom.
Kuka az egész,lóvé nincs egy füzött blokkra,mindenem beletettem.Valszeg eltolom egy bontóba,bár azt mondták hogy sok pénzre ne számitsak érte.
A történet röviden a következő: megláttuk,megtetszett,megnéztük.
Meghalgattam,nem volt rossz hangja,foly belőle a viz a hengerfejek közül,jó alkualap volt.
Hazavittük,hengerfejek le,uj fagydugókat megcsináltat,betesz,összerak,indit,király.
Kipróbáljuk, megy mint állat,jó élmény.
Akkor cseréljünk olajat,mert tulaj szerint nem az a nivó van benne,ami belevaló,nem tudja mennyi olaj van benne.Most jön a meglepi, !!! 12 !!! LITER olajnak látszó valamit engedtem le belőle!Először betudtam a rossz nivópálcának ,aztán beleöntöttem amit kell,és rá kellett jönnöm,hogy a pálca teljesen jó a motorba. Beindit,jó hangja van,olajnyomás lámpa hol világit hol nem,müszer nem mutat. Mennyünk,próbáljuk ki.
Autópályára fel,90-100,gurulunk szépen,egyszer csak motor megáll.Letoltuk a pályáról,szétszedés után kiderült a sok olaj nem véletlen.Kartel tele fémszilánk-al,valami csapágy lehet.Átnézem,az összes hajtókarcsapágy készen van.Plusz még finom nyikorgó hang,gondolom összerágott a dugó a hüvellyel.Összeraktam............Így jártam.........
Quick06-06-2009 16:35:27 // 12244
nem tudom hol izzít, dunsztom sincs! VM 32B
Quick06-06-2009 16:34:26 // 12243
nem szoktam addig pörgetni, csak , a próba miatt, egyébként 2500-3000 között váltok én is....
atesssz06-06-2009 15:28:49 // 12242
ez már a felül- és alul is izzítós blokk?
bátor vagy, hogy 4600-ig pörgeted, én 3500nál sosem mentem még tovább, általában mindig elváltok 2500-nál. ~300 NM mellett minek? :)
bátor vagy, hogy 4600-ig pörgeted, én 3500nál sosem mentem még tovább, általában mindig elváltok 2500-nál. ~300 NM mellett minek? :)
Quick06-06-2009 15:23:40 // 12241
nem rég volt szűrő cserélve....
Cro16606-06-2009 14:44:56 // 12240
Olyan, mintha valamiért kevés olajat kapna..lehet dugulás? szűrőcsere?
Quick06-06-2009 14:41:30 // 12239
az utóbbi áll fent, mert egyébként nem szoktam nyomni neki....
Cro16606-06-2009 14:40:09 // 12238
nem azért annyi szerintem, mert attól nincs baja, hanem van egy határ ami felett sokkal nagyobb az esély, hogy szétrepül, mint a centrifugában a xar:)))
Biztos rosszul értelmeztem, én úgy értettem, hogy nyomtad 4600ig...ott leszabályoz, aztán elkezd csökkenni a fordulat.
Ha csak simán nyomod, és mondjuk 2500nél szabályoz, az biztos nem jó.De a 4600-ot akkor se nagyon próbálgasd.(szerintem) :)
Biztos rosszul értelmeztem, én úgy értettem, hogy nyomtad 4600ig...ott leszabályoz, aztán elkezd csökkenni a fordulat.
Ha csak simán nyomod, és mondjuk 2500nél szabályoz, az biztos nem jó.De a 4600-ot akkor se nagyon próbálgasd.(szerintem) :)
Quick06-06-2009 14:17:50 // 12237
persze! eddig nem próbálgattam, de egyébként tudtommal 4600 nál kell tiltania normális esetben, tehát attól biztos nincs baja.....a nem normális az az, hogy ez az érték, minden előzmény nélkül lecsökken
Cro16606-06-2009 14:06:47 // 12236
És ha nem "próbálgatod" 4600-ig, akkor is előjön ez a probléma?
Quick06-06-2009 13:57:57 // 12235
3000-3200 felett sosem használom normális esetben, álltalában a 2500 untig elég
Quick06-06-2009 13:55:45 // 12234
nem, de ki kell próbálni valahogy....
Cro16606-06-2009 13:50:19 // 12233
Mit keres a fordulat 4600-nál?? az szerinted a normális fordulatszám?
Quick06-06-2009 13:34:46 // 12232
segítsetek légyszi, me' megvadulok menten... :-)!
Dráda 164 td-m legújabb cselekedete, hogy menet közben olyat csinál, mintha lenne benne egy fordulatszámszabályzó, előszőr olyan 4600- nál tilt, aztán ahogy haladok vele ez a szám lejebb esik a végén már 2500-nál csinálja! ha padlót nyomok, üresben, akkor felpörög az adott tartományig, utánna meg visszaesik, aztán újra felpörög..... az érdekes az, hogy ezt nem mindíg csinálja, csak amikor rájön, de így bont nem lehet vele normálisan közlekedni......
kösz a választ mindenkinek.....
ja és ha van valakinek normális áron eladó elektromos adagolója, ami jó akkor legyenszíves szólni nekem, mert azt cserélnem kellene! köszi
Dráda 164 td-m legújabb cselekedete, hogy menet közben olyat csinál, mintha lenne benne egy fordulatszámszabályzó, előszőr olyan 4600- nál tilt, aztán ahogy haladok vele ez a szám lejebb esik a végén már 2500-nál csinálja! ha padlót nyomok, üresben, akkor felpörög az adott tartományig, utánna meg visszaesik, aztán újra felpörög..... az érdekes az, hogy ezt nem mindíg csinálja, csak amikor rájön, de így bont nem lehet vele normálisan közlekedni......
kösz a választ mindenkinek.....
ja és ha van valakinek normális áron eladó elektromos adagolója, ami jó akkor legyenszíves szólni nekem, mert azt cserélnem kellene! köszi
Selmak06-06-2009 11:10:16 // 12231
Dieselkorom is a szállóport növeli, az EGR meg növeli a koromtermelést.
Selmak06-06-2009 11:03:38 // 12230
Warbi a diesel működési elve miatt nem tud gázolaj jutni a motorolajba, mivel az égés megindítása a befecskendezés időpontjában azonnal megindul. Ráadásul az égéstér a dugatyútetőben van kialakitva.
kru06-06-2009 10:04:41 // 12229
A kw mindig kevés lesz, de valahol meg kell állapodni, minél több a kw, annál többe fáj az egész móka. :D
kru06-06-2009 10:03:58 // 12228
Nekem kb. 50ezret bírt, az egy szar.
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2009 08:42:11 // 12227
én 60e km-nél cseréltem a pedálgumit majd megnézem milyen állapotban van így 80 felé :) de hát egy fos a minősége.....apropó nyiszorgás nekem is van néha de a kormánystabrúd csinálja majd ha már vészesen szar lesz csere...
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2009 23:32:10 // 12226
Benzinesnél tudtam, amikor sok rövid szivatózós használat volt, enyhe benzin szag jött az olajbetöltőből. Egy hosszabb autópályamenet alatt szépen ki lehetett "égetni". A dízelnél viszont mindíg ugyanaz a büdös dízelszag jön, szóval nem tudom. Olajfogyást még én sem tapasztaltam.
Adrián05-06-2009 23:07:47 // 12225
Ez ma már sajnos nem kiindulási alap de valóban fura hogy ilyen puha szar gumiból csinálják!
Adrián05-06-2009 23:06:21 // 12224
Ja és JTD használja az olajat nem pedig eszi!;) Amúgy a múltkor valaki említette ezt a visszahigulást ! Sosem vettem észre olajfogyást viszont ezt valahogy nem tudom hova tenni mi ennek a jele!?
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2009 23:05:50 // 12223
Aha..nekem ez volt az egyetlen gyanús jel, hogy mégsem 100e-t futott az autó, mikor vettem. Gondolkoztam is rajta, miért nem cserélte ki a srác? Ezekszerint ez ilyen kopós, nálam kint van a fém...persze csak a kuplungon.
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2009 23:01:27 // 12222
Azt olvastam vhol, hogy ez a cső porózus..nem tudom igaz e. Nálam is ott van csak nyirkosság, illetve kicsit a cooler tetején. Igaz én egyszer se töröltem még, ami látszik is :-) Egy JTD meg legyen is porszáraz, ez alap :-)
Adrián05-06-2009 23:01:20 // 12221
Erhard a kuplungon a pedálgumin megint észre vettem az elhasználódás első apró jeleit fasza hogy kb 40 ezret bírt!;)pedig ez nem sok Km és ebből több mint a 3/4 e autópálya!
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2009 22:57:57 // 12220
Fémnek fém, de az se rugós, hanem valami elasztomer csillapítás lehet (tehát gumis fos :-))
Adrián05-06-2009 22:57:01 // 12219
Amúgy kru koma tudod megbeszéltük;) hogy én is ilyen fülelős vagyok nem szeretem a nem oda való hangokat bár nem rohanék én sem egyből a szerelőhöz de most még kopp -kopp!;) Bár 1 kis szilent nyiszogás néha befigyel a jobb elejéből de sokszor meg kussol ezzel tudok együtt élni!:)) Főleg igy 96 e km nél! Ha majd "széthulik" megyek én is a mesterhez !:) A moci váltó kombó meg még jó szuperál panaszom nem lehet !Bizom a jó folytatásban csak kevés már a Kw !;)
Adrián05-06-2009 22:43:34 // 12218
Féktisztitóval lenyomják nekem mindig!
Amúgy nálam szárasság honol a motortérben mindenhol ! Az a cső ami a cooler ra megy azon olajcserekor szoktam minmális olaj nyirkosságot szoktam látni! Letörlöm oszt jóvan legkozelebb az újab olajcserénél van meghesszintve!
Amúgy nálam szárasság honol a motortérben mindenhol ! Az a cső ami a cooler ra megy azon olajcserekor szoktam minmális olaj nyirkosságot szoktam látni! Letörlöm oszt jóvan legkozelebb az újab olajcserénél van meghesszintve!
GEORGE05-06-2009 22:25:44 // 12216
Lélegző idézőjelben ! :-)
kru05-06-2009 22:24:57 // 12214
ez nem! :DD
de akkor is, ne legyen már lélegző a turbócső.
de akkor is, ne legyen már lélegző a turbócső.
kru05-06-2009 22:23:35 // 12213
ja, az egy kis tartály a motor mögött, abból megy tovább egy cső vissza a légszűrő mögé, ami az ülepítés utáni kartergáz,
meg alul vissza van kötve a motorba.
meg alul vissza van kötve a motorba.
GEORGE05-06-2009 22:22:59 // 12212
Mindig kitöröltetem amennyire csak lehet :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:22:31 // 12211
majd olajos lesz megint no para :)
GEORGE05-06-2009 22:22:11 // 12210
passsssszzzolom...
kru05-06-2009 22:22:07 // 12209
viszont olajcserénél, ha szűrőt leszeded, ömlik rá az olaj a bakra, mert olyan faszán lett megcsinálva, az gondolom neked is olyan :D
legalább van egy pont, ahol neked is olajos lehet a cucc.
legalább van egy pont, ahol neked is olajos lehet a cucc.
GEORGE05-06-2009 22:21:25 // 12208
Nem vagyok benne bizti hogy egy dologról beszélünk, így merem kijelenteni, hogy por száraz, majd megsasolom..
kru05-06-2009 22:20:53 // 12207
nem tudom, koma, ott 2.1 bar nyomás van, miafaszt lélegzik az ott? :DDD
nem tudom, nekem is mondta korábban más ezt, hogy az átnedvesedik az olajtól,
de most, hogy új cső van már egy ideje (nem tudom 20e km kb.), azóta tök száraz.
nem tudom, nekem is mondta korábban más ezt, hogy az átnedvesedik az olajtól,
de most, hogy új cső van már egy ideje (nem tudom 20e km kb.), azóta tök száraz.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:20:41 // 12206
néha úgy érzem 5-6ban gyorsításnál olyan 120-140 között kicsit berázna...de lehet nincs normálisan centirozva a felni :D
kru05-06-2009 22:19:27 // 12205
de azt a kis tartályt nézted, az neked olyan porszáraz, mintaállat, semmi olajköd semmi nincs ott a környéken?
GEORGE05-06-2009 22:19:18 // 12204
Az nem egy "lélegző" cső?? ott lent a turbonál nem baj ha nedves! Nem lucskos hanem csak nedves.... nekem így mondták
kru05-06-2009 22:18:39 // 12203
miért?
illetve mondom, enyém 2 éve csörög, addig nem cserélem, amíg atomjaira nem hullik.
illetve mondom, enyém 2 éve csörög, addig nem cserélem, amíg atomjaira nem hullik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?