Forum >> Dízelmánia

ystuc26-05-2009 21:01:58 // 12051
156-ban mennyi van?
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 21:01:05 // 12050
46 nál 3 dob van...egy hiányzik no para :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 20:59:56 // 12049
szerintem kell az oda...
ystuc26-05-2009 20:59:18 // 12048
A 146-ban is egyel kevesebb dobom volt, mint a gyári...
GEORGE26-05-2009 20:57:51 // 12047
Biztosan nem véletlenül tették fel a hátsódobot........
ystuc26-05-2009 20:52:17 // 12046
Az elképzelhető, de az viszont a helyén marad. Mivel igyis-úgyis hozzá kell nyúlni a hátsó dobhoz, ha nem feltétlenül kell oda, akkor levesszük.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 20:43:02 // 12045
ha sportos hangra vágysz akkor vegyél egy V6-ot ha olcsóbban akarsz kijönni akkor CD-re felveszel egy V6 hangját s lejátszod menet közben :DDD
a supersprint is épít rendszereket de azok sem teljesen nyitottak ...szerintem a katalizátor fojt rengeteget ...hangra is
ystuc26-05-2009 20:36:57 // 12044
Nos, a lényeg, amiért kérdezem:
Tudom, hogy a dieselnek sosem lesz olyan hangja, mint a benyásnak. De nekem hiányzik az a kis morgás, amit a 146-nál megszoktam. Ma voltam kipufogósnál, és azt tanácsolta, hogy távolítsuk el a hátsó dobot. Ha sport dobot kapna az autó, az sem segítene sokat a hangon, mert a diesel moci egészen más, mint a benyás. Mondjuk ezt eddig is tudtam. :-) Volt ott egy Clio, azon nem volt semmi dob, csak a turbótól végig cső, és mikor beindították, az sem volt hangos. Mondjuk az egy kisebb moci, meg minden... A kipuffos srác véleménye az, hogy dob nélkül jobb lesz. És én hiszek is neki, mert évek óta építenek rendszereket, viszont érdekelne mások véleménye is. A dobon mindenképpen módosítani kéne, mert ugye két oldali kivezetés készül. Szóvalk az áramlásba tutira beleszólunk, csak a káros hatásokkal szeretnék tisztában lenni, ha egyáltalán vannak... :-)
ystuc26-05-2009 20:32:40 // 12043
Ezen kívül? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 20:32:03 // 12042
gázáramláshoz biztos van köze...
Selmak26-05-2009 20:31:09 // 12041
Például megdobálnának a szomszédok.
ystuc26-05-2009 17:43:12 // 12040
Srácok, ha a hátsó dob nem lenne az autómon, akkor annak lenne-e bármiféle rossz hatása?
Selmak26-05-2009 14:47:28 // 12039
Én úgy mértem ki hogy lehúztam az ízzítók kábelkötegét a vezérlőjéről és mindegyiken szakadásvizsgálatot mértem multiméterrel. Ahol nem sípol az volt a döglött. Amire szükség van a cseréhez hosszú dugókulcs ha jól emlékszem 8- és 12-s és duplacsuklós T szár kb fél méter hosszú, valamint drótbólé hajlított hosszúszárú kampó.
Wickey26-05-2009 11:22:06 // 12038
nem éppen az a kifejezzen drága alkatrész az izzítógyertya, cseréld ki mind a négyet. Izé. Mind az ötöt. Amúgy is célszerű, mert szopás hozzáférni, ha már nekilát az ember, ne végezzen félmunkát, arról nem is beszélve, hogy egy marékból vannak a gyertyák is amit beleraktak a jómunkásemberek, közel azonos várható élettartammal. Ugye milyen jó is lenne, ha most kicseréled a hármas hengerben majd két hónap múlva cserélheted a kettesben és az ötösben is? :-)
Skodra26-05-2009 03:51:29 // 12037
Szia! Megköszönném ha megosztanád velem hogyan tudom kimérni melyik a ludas!
Köszi!
Selmak25-05-2009 21:11:24 // 12036
Ha ügyes otthon is megoldható, ez nem PUG vagy Jürgen hogy ki kelljen marózni az ízzítót.
Piritu - 1.000.00025-05-2009 21:08:50 // 12035
A kézikönyv szerint azt jelenti, hogy GOTO szaxervíz.
Az izzítási rendszerben lévő hibát jelzi így ki - valószínűleg valamelyik izzítógyertya lesz :-((
GTPeti25-05-2009 21:07:52 // 12034
Na egy ilyet sem szívesen kémlelnék alulról....
Skodra25-05-2009 20:57:38 // 12033
Hali! Lenne egy kérdésem ,az izzítás visszajelzője sokszor másodpercekig villog!!Ez mit jelent???De van ugy hogy 1-2másodperc után kialszik ahogy kell neki!Köszi!
Wickey21-05-2009 23:56:07 // 12032
ugyanmár a csúcsminőségű ruszki kerótól még az amerikai hajtóművek is szürkén füstölnek :-P

amúgy kultúr a cucc. 250 tonna hasznos teher, 600 tonna felszállósúly, 6x230kN tolóerő... A szaros B52 sehol nincs a Mrijához képest a maga 220 tonnás max felszállójával és a 8x76kN-ával.

Illetve de: Benne. Egy bombával és keróval csurig pakolt B52-est kellően összekompaktálva az Antonov röhögve odábbtesz :-) pedighát azse pici az 56 méteres szárnyfesztávjával.
GTPeti21-05-2009 20:52:34 // 12030
Hát tud, de az már akkor régen rossz... :(
Piritu - 1.000.00021-05-2009 19:01:57 // 12029
Ez a repcsi tud "füstűni"?
GTPeti21-05-2009 18:44:51 // 12028
A kollégám kommentárja:
"Aha... tehát így születnek a vonatok."
:))
GTPeti21-05-2009 18:21:36 // 12027
Ez elvileg 225-ös:

Wickey21-05-2009 18:17:12 // 12026
rosszabb... légiirányító. Mind debilek.
Múltkor is elsütötték azt a viccet a kedvencével, a kibaszott békákkal akarommondani az air france-al, hogy elvezették az egyik Airbusukat az épp akkor arrafelé kolbászoló AN-225 alatt keresztbe, és beközölte a franszóának, hogy na, barátom, ha arra fölfelé kitekintesz a 11 órádra, akkor AZ a világ legnagyobb repülője és nem az A380. :-)
Cgo21-05-2009 12:32:12 // 12025
remelem a kollegad nem orásmester :-PPPP
Wickey21-05-2009 12:01:33 // 12024
Erre a kollegosz azt szokta mondogatni, hogy "If it jams, force it. If it breaks it needed replacement anyway" :-)
Junior20-05-2009 22:33:20 // 12023
kösz a tippet! Ez volt az első dolog, amit kicseréltek, miután kitörölték a hibát, egyből visszajelzett, mára meglett az EGR, de ez sem segített rajta, úgyhogy holnap indul elölről az egész! 2000-ig még húz vmennyire, de utána egyszerűen megtorpan! 1,2-es corsával alig tudom tartani a lépést. :-(
Attie20-05-2009 22:30:07 // 12022
Elöl középen, ha lenézel akkor van egy tök vékony kis gumi/műanyag cső.
VMate20-05-2009 22:15:49 // 12021
engem csak az érdekel h le lehet venni valahonnan a turbonyomást, sztem amiről beszélünk itt mindenhol vákuum van, nemde ?
VMate20-05-2009 22:14:37 // 12020
az lehet, de gumicsöve hol van ?:D
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2009 22:01:51 // 12019
már hogy ne lenne...kettő is van :D
Attie20-05-2009 21:45:17 // 12018
Pedig valószínüleg van, mert nekem is meg Cgo-nak is megrepedt a gumicsöve.
VMate20-05-2009 21:40:32 // 12017
turbo nyomás jeladó?? az a 156ban nincs ugye ?
GEORGE20-05-2009 21:35:20 // 12016
Csak Colát :-))) valószínűleg ez lehet a gond :-)))))
Dévid20-05-2009 21:33:27 // 12015
Valójában szinte ugyanazok az arcok vannak itt is... :D
Piritu - 1.000.00020-05-2009 21:23:50 // 12014
Iszol Te rendesen? :-DD
GEORGE20-05-2009 21:21:24 // 12013
:-) :-D azt hittem a 156-os topicba vagyok :-))))
GEORGE20-05-2009 21:18:55 // 12012
Mindenki kapott egy bónusz csatit :-)
Piritu - 1.000.00020-05-2009 21:12:00 // 12011
Felkeltettétek bennem a gyanút, kimentem megnézni, és tényleg: ilyen van nekem is elöl, csak kicsit koszosabb kivitelben :-))
GEORGE20-05-2009 20:32:46 // 12010
sok benzinest alázó erőforrás :-)))
Poló20-05-2009 18:17:15 // 12009
Ez egy olajkályha :))
Piritu - 1.000.00020-05-2009 18:13:13 // 12008
Ez mi? Valahol mintha már láttam volna...:-))
Cgo20-05-2009 16:14:13 // 12007
nekem van egy olyan budos erzesem, hogy van ugye a tipushiba - a turbo nyomas jelado gumicsove, szinte mindenkinek elszakad, mert hulyen van megoldva a kanyar. Ha ez megreped, elfutnak a lovak, marad vagy 50-60. Viszont a javitas relative olcso (ha nem gyari csovet raksz vissza) igy sok szerelonek kell egy kis ido, hogy kigondolja, hogyan szopasson meg. remelem tevedek.
Cgo20-05-2009 16:09:10 // 12006
hogy jottel ra, hogy nem mukodik?
GTPeti20-05-2009 10:46:42 // 12005
Akkora "tartalmas" K alkalmából. :))

Adrián19-05-2009 22:42:29 // 12004
Lesz itt midjárt olyan K hogy még fizetni sem kell érte!;)
Adrián19-05-2009 22:32:10 // 12003
A mai világban amit soroztban gyártanak?;)Nem romolhat el? Mostanában mindenki a gariért hadonászik mert ha ez nincs akkor jön az eladó hogy számla? aztán én ilyet nem is árultam azt sem tudom ki vagy és amúgy bocsika !:)))hogy a reklámot idézzem!
Meg kell nézni karácsony után mekkora sorok állnak a műszakinál! Főleg ha nem 2 ft ért vásárolsz!;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.