Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2009 12:17:41 // 11902
plusz az elktonyos EGR nem csak annyit csinál hogy nyit és zár néz holtpontokat is van benne valami kis elektronika ...kb olyan mint ha LMM akarnánk kiiktatni szoftverrel...
GTPeti14-05-2009 12:16:53 // 11901
Ja bocs, csak egy EGR szelepet kell leképezni egy elektronikával. :P
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2009 12:11:28 // 11900
lenne megoldás már egy páran használnánk :P
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2009 12:07:22 // 11899
ja bocs nem tudtam hogy meg van a kódolása a gyári programnak nálad :)
GTPeti14-05-2009 12:02:44 // 11898
Ugyanmár... Egy kis dobozka és máris kész a tökéletes EGR-emuláció.
Selmak14-05-2009 12:01:01 // 11897
Akkor át kell kötni a kipufogóba a turbó után az EGRt és had szórakozzon ott magának.
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2009 11:38:22 // 11896
persze mindent ki lehet csak ha azt mondják 5 kiló abból pont lehet venni 8db EGR-t :D
GTPeti14-05-2009 11:24:52 // 11895
Mindent ki lehet játszani...
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2009 11:04:51 // 11894
az újban nem lehet mert elektromosan szabályozza a motorvezérlő ahhoz egy teljesen új programot kéne írni...
Selmak14-05-2009 10:40:25 // 11893
És letiltani az EGR figyelést?
GTPeti14-05-2009 10:31:05 // 11892
Ja és még vmi. Ha vki Luxemburg vagy Belgium felé kódorog, tessék szíves lenni szólni! Thx. :)
GTPeti14-05-2009 10:27:21 // 11891
És neked is Car Sport van benne?
Lehet, hogy "ez nem bug, hanem fícsör"? :)
Lehet, hogy "ez nem bug, hanem fícsör"? :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2009 08:27:38 // 11890
nem mert ez visszajelzi hogy hiba van :(
Selmak14-05-2009 08:23:02 // 11889
Ha az EGR előtt vakolja le a csonkot akkor se?
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2009 08:13:35 // 11888
Mjet-nél nem tudod kiiktatni az EGR-t sajna...
Wickey13-05-2009 23:04:19 // 11887
na én meg nem fékezek csak kigurulok jóformán, cseréltem 2x tárcsát 2x betétet 1x féknyerget, és azóta is mindig felhullámosodik 3k kmenként. Valaki ERRE varrjon gombot. Kijöttem Belgiumba, nyomnom kellett egy féket 170-ről mert kijött a paraszt román kamionos elém valahol germániában, geci, azon gondolkodtam leállóban inkább elkerülöm de én nem fékezek tovább olyan fos volt.
GEORGE13-05-2009 22:58:54 // 11886
Egy alkalommal komoly temporól kellett hathatós lassulást produkálnom :-)
Utána elkezdett morogni ha lassitottam és finom rázta akormányt.
Aztán egy idő elteltével abba hagyta mind a rázást mind a morgást, gondolom bekopott újból....
Utána elkezdett morogni ha lassitottam és finom rázta akormányt.
Aztán egy idő elteltével abba hagyta mind a rázást mind a morgást, gondolom bekopott újból....
pe-Ti13-05-2009 22:54:39 // 11885
Üdv!
Keresek 1.9 Mjet-hez használható tuning boxot, elsősorban újat illetve ezzel kapcsolatos infók gyakorlati tapasztalatok érdekelnek (füst, fogyasztás, stb...)!
Emlékei szerint valamelyik cartársnak potméterrel állítható verziójú van bővebb infó kellene!
Még egy dolog: le akarom vakolni ez EGR-szelepet de nem találok olyan embert aki az ECU-ból "kiszedné" az EGR-szelep figyelést? Ötlet???
Ma voltam továbbképzésen a Műegyetemen és egy 30 éve a dízelmotor emissziójával foglalkozó mérnök-tanár emberrel beszéltem aki szerint is egy nagy hülyeség a kipuff gázt visszaküldeni a hengerbe (az Ő szavaival élve: megetetik vele a saját sz@rát....) egyetlen célja a Nitrogén-oxid drasztikus csökkentése és ezzel tudják teljesíteni a szigorodó emissziós normákat!
Keresek 1.9 Mjet-hez használható tuning boxot, elsősorban újat illetve ezzel kapcsolatos infók gyakorlati tapasztalatok érdekelnek (füst, fogyasztás, stb...)!
Emlékei szerint valamelyik cartársnak potméterrel állítható verziójú van bővebb infó kellene!
Még egy dolog: le akarom vakolni ez EGR-szelepet de nem találok olyan embert aki az ECU-ból "kiszedné" az EGR-szelep figyelést? Ötlet???
Ma voltam továbbképzésen a Műegyetemen és egy 30 éve a dízelmotor emissziójával foglalkozó mérnök-tanár emberrel beszéltem aki szerint is egy nagy hülyeség a kipuff gázt visszaküldeni a hengerbe (az Ő szavaival élve: megetetik vele a saját sz@rát....) egyetlen célja a Nitrogén-oxid drasztikus csökkentése és ezzel tudják teljesíteni a szigorodó emissziós normákat!
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 20:03:34 // 11884
a sima Car ami hűtött az egy határ fos ...a legalja ... a Sporttal nincs baj
kru13-05-2009 19:58:35 // 11883
Hallod. Elhagyta :)))
GTPeti13-05-2009 19:29:18 // 11882
Hmm. Ezt nem értem sajnos. Most hullámos lett vagy nem?
GEORGE13-05-2009 19:24:40 // 11881
Nem rossz. piriék használják a Hringes versenygépeken is.
Nekem az elején volt egy hullámosodásom, de elhagyta azóta semmi gondom vele.
A második fékpofát fogyasztja éppen...
Nekem az elején volt egy hullámosodásom, de elhagyta azóta semmi gondom vele.
A második fékpofát fogyasztja éppen...
GTPeti13-05-2009 19:06:08 // 11880
Milyen minőség ez a CAR? Annyit tudok róla hogy olasz.
kru13-05-2009 18:55:31 // 11879
melyiket próbáltad, a TI-t?
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 16:09:54 // 11878
de igazad van egyenlőre több a nem alfás...most Infiniti FX-re kell a cucc....316 le
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 15:21:27 // 11877
tudom :) látom...
GEORGE13-05-2009 15:20:06 // 11876
Első per pill nincs, hátsó van.
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 15:17:10 // 11875
ha lenne :D
GEORGE13-05-2009 15:15:46 // 11874
Meg jöttek az árak.
Car Sport első: 14.767Ft/db
Car Sport hátsó: 11.490Ft/db
Ezen áron kapom én :-)
Car Sport első: 14.767Ft/db
Car Sport hátsó: 11.490Ft/db
Ezen áron kapom én :-)
GEORGE13-05-2009 15:10:48 // 11873
Hmmm jó áron dolgozik az a kolléga aki 70ezer anyagköltségből 300ezer végszámlát kreál :-)
Skodra13-05-2009 14:58:50 // 11872
köszi az infót! Még a vizpumpa is érdekelne!
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 14:58:31 // 11871
sajnos van velük probléma a teli tárcsákkal nincs az elég vastag :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 14:55:59 // 11870
az mikor volt? tudod volt egy kb 30%-os áremelés mikor olyan frankó lett a forint...
pont 70000 rugó volt az anyagköltsége....
pont 70000 rugó volt az anyagköltsége....
GEORGE13-05-2009 14:53:52 // 11869
Most ha hiszed hanem 11.500Ft-ért vettem az elsőknek darabját :-)
300ezres konyhabútornak sajnos több mint 70ezer a szín anyagköltsége...úgyhogy ha annyiért meg tudtad szerezni abban volt segítség a bútoros részéről....
300ezres konyhabútornak sajnos több mint 70ezer a szín anyagköltsége...úgyhogy ha annyiért meg tudtad szerezni abban volt segítség a bútoros részéről....
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 14:49:54 // 11868
tudod már írtam én is hogy a 3-4kilós konyhabútorom nekem csak 70 volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 14:42:11 // 11867
akkor hozz 10 szettet papírral meg van rá a vevő :D
GEORGE13-05-2009 14:39:22 // 11866
Amit te írsz árat Car Sportra azért én kettő db-ot kapok :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2009 14:31:12 // 11865
Ez minden Brembora jellemző? Mármint a 146-nál is?
Egy biztos, a Remsa betét macskahajigálásra jó, ha végre egyenesbe jönnek a dolgok, kivágom a pcsába az autóból. 50e alatt nem kopott semmit (gondolom a tárcsát zabálja inkább), melegben nyikorog, hidegben nem fog (melegíteni kell,hogy harapjon..), és a fékezés végén berág, vagy olyan fura morgó hangot ad. Persze csak száraz időben. ATE, Ferrodo, vagy ilyesmi megy bele majd.
Egy biztos, a Remsa betét macskahajigálásra jó, ha végre egyenesbe jönnek a dolgok, kivágom a pcsába az autóból. 50e alatt nem kopott semmit (gondolom a tárcsát zabálja inkább), melegben nyikorog, hidegben nem fog (melegíteni kell,hogy harapjon..), és a fékezés végén berág, vagy olyan fura morgó hangot ad. Persze csak száraz időben. ATE, Ferrodo, vagy ilyesmi megy bele majd.
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 14:22:36 // 11864
talán ezért viszik...nem kötözködés kép:
(hivatalos kisker árak)
- Car Sport 24600Ft (nincs)
- Zimmermann 31100Ft
- Ferodo DS 34110Ft
- Brembo Max 34000Ft
(hivatalos kisker árak)
- Car Sport 24600Ft (nincs)
- Zimmermann 31100Ft
- Ferodo DS 34110Ft
- Brembo Max 34000Ft
Skodra13-05-2009 14:13:45 // 11863
Szia! Kértem egy ajánlatot tőled az imént az emileden!!
Skodra13-05-2009 14:12:50 // 11862
Hali! Kipróbáltam ma egy 2.4 M-JTD-t tényleg űber brutál masina!Mennyiből lehet kihozni egy ilyennek a teljes vezérlés,és hosszbordásszíj cseréjét kb?
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 14:06:23 // 11861
ahhoz képest hogy még el sem kezdtük jól fogy...
GEORGE13-05-2009 13:48:32 // 11860
Okés, na de ne mond, hogy megjelent nálad egy sportfék és rögtön özönlenek az Alfások...
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 13:42:06 // 11859
de Ők nem fognak itt dicsekedni mivel nem Amore tagok
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2009 13:35:27 // 11858
igen adtam el :)
GEORGE13-05-2009 13:30:21 // 11857
Ajánlom a Car sportot! Ami nekem van, egyszer evvel is voltak hullámosodási gondok de aztán elhagyta...most etetem vele a második betétet és eddig nagyon okés :-)
GEORGE13-05-2009 13:28:48 // 11856
Alfához adtál már el 1db is??
Végül is úgy is kiderül, mert biztos "eldicsekszik" vele a tulaj :-)))
Végül is úgy is kiderül, mert biztos "eldicsekszik" vele a tulaj :-)))
Adrián12-05-2009 23:00:28 // 11855
Ez így van nem értem hogy a gyárban ez miért nem fért bele ! Bár múltkor sógoromnál az elvárások mások voltak ő csak ennyit mondott te ez király!;)
kru12-05-2009 22:57:21 // 11854
nem a kék? mondjuk az pályacucc, ahogy olvastam. mindegy. ez már úri sport.
a 2.4 20v eleje nagyon nehéz, oda elkelne egy komolyabb nyereg is...
a 2.4 20v eleje nagyon nehéz, oda elkelne egy komolyabb nyereg is...
Erhard 242 (Pure Energy)12-05-2009 22:56:50 // 11853
kiderül :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
589
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?