Forum >> Dízelmánia

GTPeti29-04-2009 09:34:12 // 11152
"Nevetni fogsz a 156 TS-emmel az volt a legnagyobb bajom, hogy meg kellett állni tankolni, nem lehetett egy svunggal a magyar határtól (itt ugye osztrák matrica ügyben be kellett menni a kútra) a végcélig menni."

Na. Pontosan ezt írtam pár hónappal ezelőtt én is. Most már egyszerűen engem is zavarna, ha muszáj lenne többször is tankolnom út közben. :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 09:24:50 // 11151
ja ha van olyan fapados hogy most szólok neked holnap kint kéne lenni Bruggeben és vigyél magaddal 100kg lakkot akkor ügyi gyerek vagy :DDD
Attie29-04-2009 09:11:29 // 11150
Fapados repülővel megjárom mindenestől 3-4 óra alatt 20e ft-ból :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 08:56:33 // 11149
mekkora egy Bzi vagy te ötcsém :D
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 08:55:40 // 11148
Titok :D van egy jó forrásom egy köpésre innen :P
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 08:54:25 // 11147
ha egy útra mész ezt mondod de amikor rendszeresen jársz ki akkor másképp csinálnád...a cél hogy minél gyorsabban ott legyél :D mikor Belgiumba jártam egyszer álltam meg Passaunál....ha meg állsz 3 óránként akkor nem 12-13 óra alatt érsz ki ha nem 16-17...
Goodboy29-04-2009 08:09:56 // 11146
OFF!

O én téged választanálak Errorhard ,mert te ingyen pippantasz le ,söt ugy szivsz mint 1 ipari szivattyuuuuuuuuuuuu,és még te fizetsz!:-)
Liquid29-04-2009 08:06:42 // 11145
160-nál kellemes hangja van az enyémnek, egyáltalán nem üvölt, max ha nyomok egy kövéret...:)
kru28-04-2009 23:02:29 // 11144
te, üvöltő motor... az 1.6TS üvölt, de egy normális benzinmotor nem fog neked üvölteni 160-nál, ha 260 a vége, mert van benne még bőven kraft...

más kérdés, mennyit eszik - csak a pontosítás kedvéért.
kru28-04-2009 22:48:21 // 11143
"6e euro volt amit néztem full 2.2 az 129 ló....2005-ös"

hol te nézel ilyeneket? itthon ennél jóval drágább, de mondjuk a mobile.de is.
Attie28-04-2009 22:43:07 // 11142
Én 2-3 óránként megállnék amúgyis, hogy kinyújtsam a lábam meg wc-zek :)
Ha a cég fizetné az üzemanyagot, akkor pláne V6-tal járnék.
Piritu - 1.000.00028-04-2009 22:36:39 // 11141
Nevetni fogsz a 156 TS-emmel az volt a legnagyobb bajom, hogy meg kellett állni tankolni, nem lehetett egy svunggal a magyar határtól (itt ugye osztrák matrica ügyben be kellett menni a kútra) a végcélig menni. Ez nagyon messze volt számomra az anyagi megfontolástál, ráadásul a cég fizette.
Abban egyetértünk hogy másfél millával kevesebbet kifizetni egy kocsiért azért, hogy egy picivel rosszabb menetteljesítményeket kapjak kizárólag anyagi megfontolás...
Attie28-04-2009 22:26:20 // 11140
Igen ez mind nagyon jó dolog szerintem is. 3-ból 2 viszont csak anyagi megfontolás. Ha az a jobb amelyik olcsóbb, akkor egy Sud 1.2 a nyerő gép :)
A 155-öm kipuffját én sem sírom vissza feltétlenül az autópályán.
Viszont a 75 America gyári kipuffja autópályán is fület gyönyörködtető volt. Azt élvezet volt hallgatni, jobb bármilyen muzsikánál.
Piritu - 1.000.00028-04-2009 22:16:07 // 11139
Hipp-hopp létezik részecskeszűrő is ám!

Egyébként arra próbáltam célozni, hogy attól függ hogy mit nézünk.
Kinek a pap, kinek a papné, kinek a lánya - ízlés kérdése a dolog :-)))
Piritu - 1.000.00028-04-2009 22:14:01 // 11138
Két éve még én is úgy gondoltam, hogy a személyautó üzemanyagát benzinnek hívják - aztán beleültem egy "munkagépbe" és drasztikusan megváltozott a véleményem.
Mitől jobb a kormos? pl
- nem kell üvöltő motorral végigkocsikáznom és zúgó fejjel megérkeznem azt a napi 1000 km-t a német autópályán ha tartósan 160 felett akarok menni
- egy tankkal meg tudok tenni 900 km-t, nem kell útközben minden villanyoszlopnál megállni tankolni
- az árában (2004-es adatok 156 1,9mjet dist: 6899000 Ft, 156 2,5V6 dist:8225000)
viszont van egy csomó amiben meg az a jobb...

Így 120e km után a kormos oldalon én most már elhiszem, hogy egy dejzel is tud sportos lenni, persze ha ez az üveghangon gyorsulást jelenti akkor visszavonom...
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 22:06:20 // 11137
tartsa ki a fészkes nyavaja :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 22:03:52 // 11136
naaa azért el voltam rendesen
Attie28-04-2009 22:01:20 // 11135
De box-szal a hülye is elveri természetesen :)
Gyári állapot a mérvadó.
A tuning csak pénz kérdése. Ennyi erővel akkor lehet rögtön DTM 155-ök ellen is versenyezni :)
ALFI15628-04-2009 22:00:27 // 11134
De az a GT amivel EfHard ment Kaposon szerintem az is.Nem nagyon volt elmaradva a 2.4m-jettől.
ALFI15628-04-2009 21:59:00 // 11133
Kaposon is meg lehet nézni.Szerintem egy szépen írt 1.4 mint pl.Zalánéké elveri.
Attie28-04-2009 21:58:28 // 11132
Ha gazdag vagy az elsőt választod, ha nem, akkor a másodikat, de valójában arra gondolsz, hogy ha tehetnéd kitartanád az elsőt :))
Attie28-04-2009 21:56:39 // 11131
Fogalmam sincs :)
Kíváncsi lennék egy ilyen meccsre. Kár hogy nem járok gyorsulásikra. Talán majd aug 20-án lesz valakinek 170 lovas 1.9-ese.
Bár a V6TB-k se gyáriak már általában, így nehéz lenne összehasonlítani őket.
Attie28-04-2009 21:53:24 // 11130
És ha kormot, NO2-t mérnénk? :))
A dízel már rövid távon kinyír minket a benzines csak hosszú távon :)
Adrián28-04-2009 21:53:22 // 11129
Megint témánál vagyunk hogy ki mit hogyan verne el ! :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:52:51 // 11128
hülye példa :) a helyes:
van két bombázó nő az egyik naponta 5x pippant le de ha 1 milla kitartani, a másik napi 3x pippant le de ő tart el ....
Te melyiket választanád?
:PPPPPPPPPPPPPP
Attie28-04-2009 21:52:11 // 11127
Termelékenység => traktor => dízel :))
Nincsen semmi baj a JTD-vel, csak azt nem tudtam még megérteni, hogy mitől jobb egy normális (=V6 V8) benzines motornál a fogyasztásán kívül.
ALFI15628-04-2009 21:52:06 // 11126
Szerintem írva igen.Mit megy 400-on?
Adrián28-04-2009 21:51:31 // 11125
Ez izlés kérdése de elég hülye példa!;)
Piritu - 1.000.00028-04-2009 21:51:25 // 11124
..és ha kipufogógáz co2 szintjét vagy más emissziós értékeket mérnénk? :-)))
Bocs,mai ilyen napom van:-))
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:50:10 // 11123
a V6TB más tészta :)
Attie28-04-2009 21:49:29 // 11122
Szerinted a 170 lovas GT vagy 147 elverné a 205 lovas GTV-t?
Piritu - 1.000.00028-04-2009 21:49:21 // 11121
...és melyiket választották anno a maják a termékenység ( a nőiesség) jelképének a szobraikban?
Attie28-04-2009 21:48:07 // 11119
Vagy mondok egy másik példát.
A kupiban eléd rak a madame egy 180 centis 55 kilós hosszú combú szőkét meg egy 150 centis 120 kilós ragyás képű nőt. Mindketten világbajonok pippantásban. Ugyan azt tudják nyújtani neked. Melyiket választanád? :))
ALFI15628-04-2009 21:46:03 // 11118
Erre azért nem vennék mérget.De gyorsulásin ki lehet próbálni.
Attie28-04-2009 21:44:20 // 11117
Egyszerűen nem, a dízelsége miatt. Kerreg, füstöl, és belül is rohadtul más hangja van, mint egy szép aresei V6-nak :)
Ráadásul az mjet 10 év után érte el egy turbó segítségével azt a szintet, mint a benyás V6.
Az 1.9-eseknek meg még mindig nem sikerült befogniuk a 2.0 V6 TB-t :)
Attie28-04-2009 21:39:51 // 11116
Én direkt úgy válogattam össze a két videót, hogy a JTD és a GTA is gyári legyen.

Amit te linkeltél az azon kívül, hogy tuningolt valami úgy gondolom, hogy nem kevés köbcenti :) Mondjuk kamionoktól se jövök lázba :D

Itt az egyik kedvenc 75-ös videóm. Ez a V6 odabasz :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:36:20 // 11115
na de a 2.5V6 szintjén van a 2,4 mjet...akkor az is sportos :DDD
Piritu - 1.000.00028-04-2009 21:35:38 // 11114
Érdekes olvasni, amiket írsz...
3 db 1,6 TS motort nyüstöltem összesen 370e km-en át - egyikben már negyedmillió lehet és semmi gond vele - nem értem mitől lenne szar? Sokan álmodtak és álmodnak egy ilyen motoros autóról és boldogok, ha lehet nekik. Lehet szeretni őket, szép hangjuk van, az olajkályhánál néha hiányolom...
.
A másik meg: nem értem miért baj egy dejzelnél, ha egy kicsit korszerűbb, mint egy bugylibicska? 1,3 - miért baj az, ha időnként költeni kell rá? Szerintem kárpótol bőven, mentem pr száz km-t egy ilyen motoros Linea-val, ha nem tellene Alfára simán elfogadnám családi autónak.
Valamit valamiért. A mai világban senkisem gyárt autót 25 évre és 3 millió km-re.

Miért mindig az a jobb, ami őskövület? Tiszta amerika, ott még alvázas / karbis gépeket istenítenek. Ez azt jelenti hogy az önhordó karosszéria szar? Nem ért semmit amit a befecskendező rendszerek fejlesztésébe öltek?
A kérdés költői, nem okvetlenül kell válaszolni.
Attie28-04-2009 21:34:32 // 11113
Alfa Romeo háza táján a relatíve fiatal autók között a 156 és 147 GTA-n kívül másra nem tudom azt mondani hogy "ez odabasz" :)

Ez meg amit linkeltél egy japán és egy "német" versenye :)
Amúgy a kettő közül bármelyik jöhetne. Az Imprezaval ráadásul hétközben is járhatnék a Teszkóba vásárolni :))
Attie28-04-2009 21:31:55 // 11112
Nagyon sarkítva igen.
De a 2.5 V6 és a 2.0 V6 TB is még belefér a sportos Alfa motor kategóriába :)
Adrián28-04-2009 21:21:18 // 11111
Azért szól ám igy is 1 dejzel hamár a kipuff hangot hasonlítottad a motor hangal hidegindítás után lentebb!;)
Wickey28-04-2009 21:20:26 // 11110
pontosan. A fiat motorral még a margón lábjegyzetként sem kívánok foglalkozni. Varrógép. És tény, hogy az biztosan nem a világ legsikerültebb szerkezete. Ellentétben a Nord motorokkal meg az aresei V6-tal. Igaz, a korai 12V 3literesek nagyságrendekkel szarabbak, mint bármi más. A legfrankóbbak azok közül amúgy a legelső szériás Alfa6 karbis motorok voltak: az anyagminőségük messze meghaladta pl. a V6 Americába pottyantottakét, a 164-esekről nem is beszélve. Nade ez ugyebár offtopic, mindettől függetlenül csak mert valami új és garanciális, nem feltétlenül lesz fasza. Majd húsz év múlva kiderül.
Wickey28-04-2009 21:16:21 // 11109
pontosan. Még ha direkte a legkisebbet vettem anno. :-)
Wickey28-04-2009 21:14:38 // 11108
hát nagyobb telitalálat mint az 1.3 mjet, de erre visszatérünk amikor megszámoljuk hány huszonöt éves 1.3 mjet fogja még húzni az igát :-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:07:23 // 11107
ha nagyon gáz akkor lehúzod a csatlakozóját...s mész tovább
Suhamer28-04-2009 21:06:45 // 11106
És így üzembiztos lehet az autó? Vagy számíthatok arra, hogy valahol lerohad?
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:04:17 // 11105
de ha biztosra akarsz menni computeres kiolvasás megmondja...
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:03:43 // 11104
légmennyiségmérő :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:02:19 // 11103
engem meg ez hoz lázba ha sportosságról beszélünk már :) (a GTA-t se istenítsük annyira azért)
klikk...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.