Forum >> Dízelmánia
Cgo29-04-2009 14:15:00 // 11202
meg mindig tul nehez. sajnos. ha a 156 kiesik alolam, komoly gondjaim lesznek...
Piritu - 1.000.00029-04-2009 14:14:03 // 11201
Nem igazán értem, hogy a 300 kg súlytöbblet ellenére hogy tud a 159 1,9mjet is gyorsulásban anyit, mint a 156? Mi a fittyfenétől nem lett lomhább?
Közben meg a 20ezres szervízintervallum is 30e lett. Bár ezt a szervízesek sem tudják megmagyarázni.
Közben meg a 20ezres szervízintervallum is 30e lett. Bár ezt a szervízesek sem tudják megmagyarázni.
Cgo29-04-2009 14:12:53 // 11200
nagy igazsag, nalam ez volt az egyik fo szempont
- autopalyan 140-150-160 teljesen mindegy, nincs hangzavar, nincs olyan faradsag
- nem zabalja az olajat, mint a benzines autok (tisztelet a kivetelnek)
- 3500 korul mindig valtok, az alfa koztudottan szar valtoi mellett ez egy megvaltas, mindig imadkoznom kellett 5500-as valtasnal, hogy reccsenik majd nagyobbat
- 420 km-kent tankolni nem passzolt egyaltalan, meg ha meg is allok, szeretek magam miatt megallni, nem az auto kinjat intezni
a fogyasztas maga annyira nem zavart, nalam az 1.6 TS 7,2 atlagot produkalt, a JTDM meg 6,5 korul, gondolom ha V6 - JTDM lett volna, nagyobb a kulonbseg.
A minuszok kozul ami zavar
- korom
- a turbo nelkuli autok kultivaltabbak, nem tul szexi a hatbarugok - lekonyulok kombinacio
- nehezebb motor, orrnehezebb auto
- autopalyan 140-150-160 teljesen mindegy, nincs hangzavar, nincs olyan faradsag
- nem zabalja az olajat, mint a benzines autok (tisztelet a kivetelnek)
- 3500 korul mindig valtok, az alfa koztudottan szar valtoi mellett ez egy megvaltas, mindig imadkoznom kellett 5500-as valtasnal, hogy reccsenik majd nagyobbat
- 420 km-kent tankolni nem passzolt egyaltalan, meg ha meg is allok, szeretek magam miatt megallni, nem az auto kinjat intezni
a fogyasztas maga annyira nem zavart, nalam az 1.6 TS 7,2 atlagot produkalt, a JTDM meg 6,5 korul, gondolom ha V6 - JTDM lett volna, nagyobb a kulonbseg.
A minuszok kozul ami zavar
- korom
- a turbo nelkuli autok kultivaltabbak, nem tul szexi a hatbarugok - lekonyulok kombinacio
- nehezebb motor, orrnehezebb auto
Wickey29-04-2009 14:06:28 // 11199
a 159 még mindig nehéz. Nem mázsákat faragtak belőle hanem csak ilyen 30-40 kilókat. A 156 1300kg körül mocorog, a 159 1600kg körül. Give or take a few dozen.
Wickey29-04-2009 14:05:17 // 11198
azért az mjet kicsivel fiatalabb konstrukció, mint a fityó ts.
Mondjuk egész kultúrált adatokat hoztál ki mindkét motorból azt meg kell hagyni :-)
Mondjuk egész kultúrált adatokat hoztál ki mindkét motorból azt meg kell hagyni :-)
Piritu - 1.000.00029-04-2009 14:02:01 // 11197
Mondhatnám, hogy azért mert az egy kicsit többe került, de nem az lenne az igazság.
A 156 nekem nagyon bejött és még bejön most is, pont az én méretem. A 159-et egy kicsit nagyollom, nehéznek tartom (bár közben könnyebb lett).
Ha akkor nincs ez a mjet, akkor eszembe se jut cserélni, még most is a TS-et hajtanám. Csak hát volt és ez két évvel fiatalabb.
A 156 nekem nagyon bejött és még bejön most is, pont az én méretem. A 159-et egy kicsit nagyollom, nehéznek tartom (bár közben könnyebb lett).
Ha akkor nincs ez a mjet, akkor eszembe se jut cserélni, még most is a TS-et hajtanám. Csak hát volt és ez két évvel fiatalabb.
Wickey29-04-2009 14:00:46 // 11196
hja. Akárhogy is matekolok, ha Frankfurtnál el akarok suhanni reggel 6 előtt, akkor meg Aachent szopom be szóval tökmindegy... Nade ezvan. :-)
GTPeti29-04-2009 13:07:28 // 11195
Piritu, igazából te hogyhogy nem 159-et vettél annakidején?
Selmak29-04-2009 12:49:22 // 11194
Hát ezt nem mondanám, mert a trendi most a túrós benzines. 1.4 TJET, 1.8 TJET, ha megveszik az Opelt akkor lesz 1.6 túrós is, a Chryslertől meg gyün a V6 valaszeg túrós változatban is.
Liquid29-04-2009 12:47:15 // 11193
mielőtt félreértenétek, és elismerem a dízeleket, majdnem én is olyat vettem anno, és ha most vennék, valszeg az is dízel lenne mert nincs rendes benyás
csupán az ellen agitálok kicsit, hogy a dízeleket szeretik mindenhatóvá kikiáltani, pedig csak annyi az egész hogy a nagyongagyiból rengeteg beletolt pénz,fejlesztés és idő után igencsak jók lettek, de közben a benzineseket nemigen fejlesztették
most pedig mindenki hasonlítgatja a régi és a modern technikát...ennyi :)
csupán az ellen agitálok kicsit, hogy a dízeleket szeretik mindenhatóvá kikiáltani, pedig csak annyi az egész hogy a nagyongagyiból rengeteg beletolt pénz,fejlesztés és idő után igencsak jók lettek, de közben a benzineseket nemigen fejlesztették
most pedig mindenki hasonlítgatja a régi és a modern technikát...ennyi :)
Piritu - 1.000.00029-04-2009 12:42:08 // 11192
Mindegyik kettő éves volt az adatnyerés pillanatában :-DDDD
Mondjuk azért a mjet se mai gyerek.
Mondjuk azért a mjet se mai gyerek.
Liquid29-04-2009 12:39:58 // 11191
na ez már használható info, bár a TS hátrányban van a kora miatt
Liquid29-04-2009 12:38:44 // 11190
tudom hogy nemvalós teljesen, csupán irányt mutat
az hogy a "tesztfogyasztáson" melyik autó mennyit eszik, igencsak függ a tesztelők lábától és a körülményektől
pl. a 2.0TS Poló által tesztelve 7l, nálam 10 de hozhatnék fel példákat a JTDk-ről is ha nem lennék lista visszaolvasni
az hogy a "tesztfogyasztáson" melyik autó mennyit eszik, igencsak függ a tesztelők lábától és a körülményektől
pl. a 2.0TS Poló által tesztelve 7l, nálam 10 de hozhatnék fel példákat a JTDk-ről is ha nem lennék lista visszaolvasni
Piritu - 1.000.00029-04-2009 12:36:32 // 11189
1,6 TS - 51e km, 77km/ó átlag, 4275 liter benya, 8,2 liter/100km átlagfogyi, 24,42 Ft/km (2006-os árakon)
1,9 mjet - 120e km, 72km/ó átlag, 7551 liter nyál, 6,27 liter/100km átlagfogyi, 19,43 Ft/km (2007-08-as árakon)
Csak 30%-al magasabb a benzines fogyasztása :-))
1,9 mjet - 120e km, 72km/ó átlag, 7551 liter nyál, 6,27 liter/100km átlagfogyi, 19,43 Ft/km (2007-08-as árakon)
Csak 30%-al magasabb a benzines fogyasztása :-))
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 12:35:17 // 11188
s Te ezt elhiszed? :DDD
az 1.4TFSI a tesztfogyasztáson evett 11L-et hagyjuk már az ilyen hülyeségeket....
az 1.4TFSI a tesztfogyasztáson evett 11L-et hagyjuk már az ilyen hülyeségeket....
Piritu - 1.000.00029-04-2009 12:30:41 // 11186
Nálam a neten le vannak tiltva azok az oldalak, ahol ilyen nevű valamikről írnak :-))
Liquid29-04-2009 12:24:43 // 11185
Igaz hogy überoff, de a dízel-benya adokkapokba belefér :)
VW Passat
2.0TFSI vs 2.0CRTDI
Le: 200 - 170
gyorsulás: 7.6 - 8.6
fogyasztás: 11.2/6.3/8.1 - 7.7/4.8/5.8
azért nem dupla a különbség fogyasztásban, és a benzines gyorsabb és erősebb :))
tudom most mindjárt megkapom, hogy ez csak egy fosvágen bla-bla-bla, de sajna Alfából nincs új 2.0TB motor, így csak ezt tudtam hasonlítani
VW Passat
2.0TFSI vs 2.0CRTDI
Le: 200 - 170
gyorsulás: 7.6 - 8.6
fogyasztás: 11.2/6.3/8.1 - 7.7/4.8/5.8
azért nem dupla a különbség fogyasztásban, és a benzines gyorsabb és erősebb :))
tudom most mindjárt megkapom, hogy ez csak egy fosvágen bla-bla-bla, de sajna Alfából nincs új 2.0TB motor, így csak ezt tudtam hasonlítani
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 12:23:18 // 11184
Aachen-nél meg Frankfurt előtt mindig dugó van :(
Piritu - 1.000.00029-04-2009 12:19:19 // 11183
"dízelt anyagi megfontolásból vesz mindenki." - neeeeeeeeeeemm
Én pl azért vettem dejzelt, mert már csak ez az egy új 156 volt eladó az egész országban, abbahagyták a gyártását! Azt vettem ami volt, anélkül hogy kipróbáltam volna :-)
Én pl azért vettem dejzelt, mert már csak ez az egy új 156 volt eladó az egész országban, abbahagyták a gyártását! Azt vettem ami volt, anélkül hogy kipróbáltam volna :-)
Liquid29-04-2009 12:18:54 // 11182
nemtom iq-ból de több mint 3e :)) 4500-5000 körül lehet
Wickey29-04-2009 12:18:12 // 11181
a V6 4k-t forog, akkor van a legszebb hangja, és egész jól kajál abban a sebességtartományban. Az is lehet, hogy jobban, mint a ts. Varrógépmotorral gránturizmózni télleg szar. A jtd-knek meg kell hagyni kurvajó a menetkomfortjuk, autópályán nincs olyan tempó, amikor ne szél-futóműzaj lenne a domináns.
Piritu - 1.000.00029-04-2009 12:14:46 // 11180
Ahová én járok 6-8 óra lenne repcsivel, mert ugye el kel menni itthon a reptérre (Bécs vagy Bp) mindegyik 200 km utána Stuttgartból kocsibérléssel még 200 km.
Egyszerűbb beugrani és menni, akkor amikor kell és nem időhöz kötve.
Egy út nekem is csak 20e, tudod dejzel és keveset fogyaszt :-DDDD
Egyszerűbb beugrani és menni, akkor amikor kell és nem időhöz kötve.
Egy út nekem is csak 20e, tudod dejzel és keveset fogyaszt :-DDDD
Liquid29-04-2009 12:11:29 // 11179
na erről beszélünk hogy fejlesztés, az egyikbe betoltak 10+ évet meg némi lóvét, a másikba még csak pár évet és sokkal kevesebb lóvét
Wickey29-04-2009 12:11:06 // 11178
Tavaly 11 óra alatt egy megállással elzörögtem 1300km-re Maastrichtig. Ugyanez az 1.4es benzines corollával két éve 13 óra volt, úgy, hogy asszem Düsseldorfba be kellett ugrani egy félórára, három éve pedig 14 óra volt a 156-tal úgy, hogy akkor meg Münsterben kellett egy egyórás pofavizitet tartani plusz Aachennél dugó volt.
Az idei szintidőt majd jövőhéten megpostolom. :-) Ja, az uccsó adag mol nyállal 1120km, range: 86km, avg: 4.7 perpilla. Úgytűnik nincs mázlim, maeste tankolni kell. Ez a kurva költözés sokat kivett az utójából.
Az idei szintidőt majd jövőhéten megpostolom. :-) Ja, az uccsó adag mol nyállal 1120km, range: 86km, avg: 4.7 perpilla. Úgytűnik nincs mázlim, maeste tankolni kell. Ez a kurva költözés sokat kivett az utójából.
Piritu - 1.000.00029-04-2009 12:10:33 // 11177
Mekkora fordulaton megy 160-at a Tied? Az énTS-em ott 5e körül pörgött a dejzel 3-at se. Majd egy oktávval magasabb a hagja a TS-nek.
Liquid29-04-2009 12:10:16 // 11176
navárjcsak, a lemanshoz hasonló versenyeknél az is bejátszik, hogy szanaszét vannak szabályozva, amik alól a dízelek még úgy-ahogy kilógnak, ergo van egy kis előnyük, valamint ott aztán nagyon kiütközik a fogyasztás, és az nagyon sokat számít
Piritu - 1.000.00029-04-2009 12:02:36 // 11175
Lábnyújtás, minek, ott a tempomat, azt csinálok a lábammal amit akarok :-)
A slozihoz meg annyit, pont ezért jó hogy nincs pohártartó a 156-ban (tessék már megint témánál vagyok) így nem iszik az ember. Hosszú úton egyébként rohadt sokat lehet veszteni a megállásokkal.
Anyacégünk kb. 1000km, nekem a dejzellel ez 8,5-10 óra kényelmesen. Egyszer mentünk haver HGT Bravojával végig 200 kiló körül, mégis 12 óráig tartott az út a kávé, cigi, tankolásmegállás miatt. Szegény Bravo-t minden második villanyoszlopnál meg kellett itatni, a közbelévőknél meg a gazdáját :-))
Azért mondtam, hogy a cég fizeti, mert így az nem szempont a kocsiválasztásnál.
Mondjuk más szempont se volt, az utolsó 156-ost vettem meg :-)))
A slozihoz meg annyit, pont ezért jó hogy nincs pohártartó a 156-ban (tessék már megint témánál vagyok) így nem iszik az ember. Hosszú úton egyébként rohadt sokat lehet veszteni a megállásokkal.
Anyacégünk kb. 1000km, nekem a dejzellel ez 8,5-10 óra kényelmesen. Egyszer mentünk haver HGT Bravojával végig 200 kiló körül, mégis 12 óráig tartott az út a kávé, cigi, tankolásmegállás miatt. Szegény Bravo-t minden második villanyoszlopnál meg kellett itatni, a közbelévőknél meg a gazdáját :-))
Azért mondtam, hogy a cég fizeti, mert így az nem szempont a kocsiválasztásnál.
Mondjuk más szempont se volt, az utolsó 156-ost vettem meg :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 11:49:28 // 11174
erre csak ez a válaszom LeMans ...még hány év kell hogy a benzines jobban menjen és kevesebbet egyen 100 év? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 11:47:50 // 11173
jó teljesítmény kevés fogyival az nem trendi ha nem kőkemény fejlesztés és Gerapppa :DDD
Wickey29-04-2009 11:42:12 // 11171
Ezaz. A rák se tudja.
Marad a kurva nagy szmog meg a kibaszott sok korom amit az amúgy fillérekből tankolható gyárkéményként füstölő penge dízelek elpöfékelnek. Nade ez engem pont nem érdekel, miután adott mennyiségű kőolajból adott mennyiségű gázolaj és benzin gyártható, ez annyit jelent csak, hogy több benzin marad nekem :-P
Marad a kurva nagy szmog meg a kibaszott sok korom amit az amúgy fillérekből tankolható gyárkéményként füstölő penge dízelek elpöfékelnek. Nade ez engem pont nem érdekel, miután adott mennyiségű kőolajból adott mennyiségű gázolaj és benzin gyártható, ez annyit jelent csak, hogy több benzin marad nekem :-P
Liquid29-04-2009 11:40:41 // 11170
sajna 1600 kilós autóban kellően zabálni fog
bilon29-04-2009 11:39:33 // 11169
az 1,4turbó is sokat eszik..az 1,8t-re kíváncsi vagyok...
Wickey29-04-2009 11:37:09 // 11168
óóóóbazzeg :-DDDDDDDDDDDD
Liquid29-04-2009 11:36:49 // 11167
ne hasonlítsd mert az egyik egy 10éves konstrukció, a másik meg 10 éves fejlesztés eredménye, mindenképp többet enne a benyás még ha azt fejlesztették volna 10 évig, valszeg akkor is, bár a ráksetudja
szóval marad a trendiség :)
szóval marad a trendiség :)
Wickey29-04-2009 11:33:20 // 11166
A dízelpinát mert semmi ízlésük nemvolt, továbbá mert nem láttak arrafelé még skandináv szöszi cicuskát. :-)))
GTPeti29-04-2009 11:33:10 // 11165
Szerintem a 6L vs 12L több, mint egyszerűen "trendi".
Liquid29-04-2009 11:32:00 // 11164
ha ennyi pénzt ölnének egy duplaturbós 2.0 benyásba az is bővel 200 ló felett lenne, kicsit többet enne valszeg, de még mindig ott tartunk csak, hogy a dízel 2 turbóval bő 10 év után eléri a V6TB erejét...:)
de most a dízelmotor a trendi ezért dízelt fejlesztenek...
de most a dízelmotor a trendi ezért dízelt fejlesztenek...
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 11:12:55 // 11163
már mint 2.0-ás nem lesz a Deltaban
GTPeti29-04-2009 11:12:15 // 11162
(A kollégám OFF céges autója, egy C-Klasse 2.5 twin-turbo, 204LE. Mondjuk az Alfa motorok mindig jók voltak LE/cccm tekintetében.)
Cgo29-04-2009 11:11:04 // 11161
miert nem? ha a sima 1.9-et fel lehet furni akkor a TT1.9-et is fel lehet furni...
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 11:04:49 // 11160
ilyen nincs és nem is lesz :D
Cgo29-04-2009 10:39:49 // 11159
pontosabban
Lancia Delta Twin Turbo 1.9-es 190 LE, 400 Nm nyomatek
Lancia Delta 2.0 JTDm, 81 mm-re furva az 1.9-es valami 165 LE-vel....
a 2.0 JTDm a twin turboval (jezusom TT :))) siman tudhatja a 200 lovat
Lancia Delta Twin Turbo 1.9-es 190 LE, 400 Nm nyomatek
Lancia Delta 2.0 JTDm, 81 mm-re furva az 1.9-es valami 165 LE-vel....
a 2.0 JTDm a twin turboval (jezusom TT :))) siman tudhatja a 200 lovat
Cgo29-04-2009 10:35:52 // 11158
szerintem ilyen mar van Lanciaban
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 10:31:27 // 11157
belső információ ...fejlesztés alatt a 2.0 Dízel dupla turbóval...200 ló felett lesz :DDD ennyit a benzinesekről.....
ALFI15629-04-2009 10:11:40 // 11156
Teljessen igazatok van!A dieselel azonos vezetési stílussal pont a feléből lehet kocsikázni mint a benzinessel.Persze úgy ha az ember kicsivel olcsobban veszi az olajat.Azt pedig azért reméljük mindig lehet.
Abarth29-04-2009 10:01:43 // 11155
Én pl. nem üzemanyag spórolásért vettem dízelt, hanem azért, mert 3.0 alatt kevés autó megy ilyen jól, a fogyasztás csak plusz jó dolog :)
bilon29-04-2009 09:57:46 // 11154
dízelt anyagi megfontolásból vesz mindenki...főleg használtan...az meg, hogy menetteljesítményben már több, mint jók...az meg hab a tortán...
most számoltam, hogy a haver 2,0 ts-es kb 3 lityóval eszik többet...ez évente 150ezer pénz többlet üzemanyagban...
igaz a benzines jobb élmény, mert lehet pörgetni, stb...a v6 is, de ennyivel nem ért többet...
most számoltam, hogy a haver 2,0 ts-es kb 3 lityóval eszik többet...ez évente 150ezer pénz többlet üzemanyagban...
igaz a benzines jobb élmény, mert lehet pörgetni, stb...a v6 is, de ennyivel nem ért többet...
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 09:50:25 // 11153
nem azt írtam meg Piritu sem hogy egy évben 1x ha nem egy hónapban többször :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
391
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?