Forum >> Dízelmánia
Tackry30-04-2009 11:37:32 // 11302
Már csak egy kép kellene nekem, amin ez a sok minden be is van jelölve, hogy hol találom.:)
Attie30-04-2009 11:32:17 // 11301
Én Kanadába B747-essel mentem oda-vissza. Azért az nem olyan rossz.
Főleg hogy elfogyott a hely a túrista osztályra és "sajnos" már csak az első osztályon tudtak elhelyezni. Természetesen felár nélkül :)
Főleg hogy elfogyott a hely a túrista osztályra és "sajnos" már csak az első osztályon tudtak elhelyezni. Természetesen felár nélkül :)
bilon30-04-2009 11:31:44 // 11300
nekem eddig csak a vitorlázó nem jött be, az összes többi az fasza volt...:)))
Attie30-04-2009 11:30:05 // 11299
Azért egyszer próbáld ki. Nagyon jó élmény. És a dízel nyomatékát fikának fogod érezni egy felszállás után :))
Liquid30-04-2009 10:50:36 // 11298
anno sokminden másképp volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 10:33:39 // 11297
amennyire emléxem mikor 4-5 éves lehettem nyáron weringerode-be mentünk nyaralni trabanttal 4en...aztán persze Berlin meg Wartburg is közre játszott :DDD
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2009 10:29:11 // 11296
Mi anno elmentünk, Románián keresztül kerülve Wartburggal..örök élmény :-)
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2009 10:27:57 // 11295
Repülni pedig jó..minél kisebb kávédarálóval, annál jobb :-) A nagy böszme gépek unalmasak.
Liquid30-04-2009 10:21:05 // 11294
erősen attól függ, hogy hova és milyen célzattal mész, például Görögországba, Zakynthosra nem mentem volna el kocsival nyaralási célzattal :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 09:51:41 // 11293
szintén zenész :)
GTPeti30-04-2009 09:36:39 // 11292
Csatlakozom a Piritu-Cgo-tengelyhez. :))
Európában én is az autót preferálom. (...még életemben nem repültem és egyenlőre nem is tervezem.)
A magam tempójában megyek, egész úton zenét hallgatok, viszem magammal a "szabadságot", egy csomó csomagot. Számomra ennyi ok elég. :)
Európában én is az autót preferálom. (...még életemben nem repültem és egyenlőre nem is tervezem.)
A magam tempójában megyek, egész úton zenét hallgatok, viszem magammal a "szabadságot", egy csomó csomagot. Számomra ennyi ok elég. :)
ALFI15630-04-2009 09:23:26 // 11290
Várpalota lessz?
bilon30-04-2009 09:21:51 // 11289
szerintem nem úgy, mint kéne, és "hátbabaszás" sincs :))))
ha tudnám...tuti valami szíj, vagy görgő, vagy ilyen...nem is nagyon használom, csak, ha muszáj, de szerintem akkor a fél város hallja, hogy jövök :DDDDD
ha tudnám...tuti valami szíj, vagy görgő, vagy ilyen...nem is nagyon használom, csak, ha muszáj, de szerintem akkor a fél város hallja, hogy jövök :DDDDD
ALFI15630-04-2009 09:19:58 // 11288
Hogy nem megy?Mi nyikorog?
bilon30-04-2009 09:18:08 // 11287
pl nekem...és most még nyikorog is... :S
:DDDD
:DDDD
ALFI15630-04-2009 09:14:36 // 11286
Aha.
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 09:11:39 // 11285
a kis repedések a legnagyobb szopások annál már csak egy rosszabb van az érintkezési hibák....
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 09:10:44 // 11284
visszafolyást úgy tudnak nézni hogy kiveszik a porlasztókat és kimérik...Piri tud nézni adatokat menet közben pl
ALFI15630-04-2009 09:06:12 // 11283
Egyébként mi a problema?Valakinek nem megy úgy ahogy kéne?
ALFI15630-04-2009 09:05:25 // 11282
Na én már jártam meg repedt csővel.Minden kicserélve még mindig nem az igazi.A vége az volt,hogy a cooler felfogatásnál maga a cooler tetejénél volt egy kis repedés.Hol van olyan aki beül a géppel a kocsiba és menet közbe tud adatokat nézni?Mindent kéne nézni visszafolyás stb...2001-es 1.9JTD-t kéne látnia a gépnek.
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 08:59:40 // 11281
mikor a változó geometria közbelép akkor van egy szép sípoló hangja a turbónak alacsony fordulaton nem lehetne azaz nyitott állapotban van a terelő ami lehet a letapadt lapátoktól, vákumszabályzó beszart stb
amit Alfi írt az is nagyon jó csak ha repedt a cső valahol akkor füstöl a gép ha meg rossz a porlasztó akkor berángat a gép vagy nehezen indul, többletfogyasztás, daráló alapjárat...
letapadt EGR-nél pl nem akar elindulni az autó....
amit Alfi írt az is nagyon jó csak ha repedt a cső valahol akkor füstöl a gép ha meg rossz a porlasztó akkor berángat a gép vagy nehezen indul, többletfogyasztás, daráló alapjárat...
letapadt EGR-nél pl nem akar elindulni az autó....
ALFI15630-04-2009 08:54:18 // 11280
Ha meg minden jó és mégse megy akkor meg lehet keresgélni a csúcsok meg a közösnyomócső környékén.
Tackry30-04-2009 08:50:18 // 11279
Milyen hangot ad olyankor a turbó és az mire utal? :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 08:48:16 // 11278
ha csak erőtlen bizonyos fordulaton és nem párosul hozzá alacsony fordulaton turbó hang akkor lehet az, ha turbónak is van hangja akkor már bonyolódik a helyzet :) ha már annyira rossz a LMM akkor a fedélzeti is ordít hogy hiba van....
Tackry30-04-2009 08:44:00 // 11277
Így egyszerű szakértőnek lenni.:)) Akkor ezentúl én is beírom majd, hogy LMM, ha valaki erőtlenségre panaszkodik, és még úgy is fog tűnni, mintha értenék hozzá... Pedig azt sem tudom, hol keressem a kocsiban.:D
(Mentségemre szóljon, hogy azért érdekel és tanulni akarok.)
(Mentségemre szóljon, hogy azért érdekel és tanulni akarok.)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 08:23:48 // 11276
nem megy az autó bizonyos fordulati tartományokban 90%-ban a LMM a hibás....dízeleknél ez a leggyakoribb hiba mivel nincs lambdaszonda, 8db gyertya, gyújtókábel, trafó stb :D
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2009 00:49:00 // 11275
Ja, hogy erről van szó? Akkor ezt csupán azért nem érzem, mert soha nem lépem le a gázt "feljátszott" turbonyomás nélkül, és úgy általában 2000 alatt nincs a mutató. Vákuumos karburátoron edződtem, egy szikrával se rosszabb a JTD, sőt ugyanaz a procedúra. Ha nagyot akarok gyorsítani, nem taposom be izomból, hanem érzésből. Szerintem ennyi.
Azonos kategóriájú benzines (amivel egyforma a 0-100, hasonló a súly/LE stb) végsebességben megver, autópályán nincs lényeges különbség (kivéve, hogy nálam csend van), országúton viszont esélye sincs. Leszakad a keze annyit válthat, ha tartani akarja a tempót. Emelkedőn is gangolhat rendesen.
Én "szintenként" gondolkozok ebben. Kisköbcentis városi szaadgáló daráló legyen benzines, max 1.3-mas. Felette utazós, mindennapi átlagautó, legyen dízel, 1.8-2.5. E fölött szánalomnak érzem a dízelt, az már az az árkategória, ahol fillérb@szás...és azok már kultúrált benzinesek autópályán, vagy bárhol...
Azonos kategóriájú benzines (amivel egyforma a 0-100, hasonló a súly/LE stb) végsebességben megver, autópályán nincs lényeges különbség (kivéve, hogy nálam csend van), országúton viszont esélye sincs. Leszakad a keze annyit válthat, ha tartani akarja a tempót. Emelkedőn is gangolhat rendesen.
Én "szintenként" gondolkozok ebben. Kisköbcentis városi szaadgáló daráló legyen benzines, max 1.3-mas. Felette utazós, mindennapi átlagautó, legyen dízel, 1.8-2.5. E fölött szánalomnak érzem a dízelt, az már az az árkategória, ahol fillérb@szás...és azok már kultúrált benzinesek autópályán, vagy bárhol...
Tackry29-04-2009 23:31:50 // 11274
Sejtettem, hogy ilyesmi áll a háttérben.:))
Cgo29-04-2009 22:35:01 // 11273
Azert mondok le rola,mert nem hianyzik. Az autozas hianyzik. Ket heten belul el kell indulnom valahova, mert szetrobbanok. Fuggoseg van. Es ehhez nem kell v6, a sutemenyt is tejszinhab nalkul szeretem.
Piritu - 1.000.00029-04-2009 22:27:35 // 11272
"De mi valamilyen szinten autóbuzik vagyunk." - no én ezért megyek mindenhová autóval, más eszembe sem jut.
Mint írtam ez az egyetlen autó volt anno újként kapható, mert több nincs és mindegy volt a motor, milyen belső, milyen szín nekem egy új 156 KELLETT. Ez lett belőle :-)
Az élet kompromisszumokból áll, a dejzel megy, csendes (lehet zenét hallgatni) nem kell sűrűn megállni tankolni és relatíve ócsó, miért ne?
Mint írtam ez az egyetlen autó volt anno újként kapható, mert több nincs és mindegy volt a motor, milyen belső, milyen szín nekem egy új 156 KELLETT. Ez lett belőle :-)
Az élet kompromisszumokból áll, a dejzel megy, csendes (lehet zenét hallgatni) nem kell sűrűn megállni tankolni és relatíve ócsó, miért ne?
GEORGE29-04-2009 22:20:07 // 11271
Hallgass 5 hengeres Mjet hangot :-)))))
Attie29-04-2009 22:10:16 // 11270
Igen, de ezek az élmények sokba kerülnek. (értsd: többe, mint a repülős út)
A V6 is egy ilyen élmény. Arról miért mondasz le?
Konstans sebességnél tényleg semmi baj nincs az M-Jetek hangjával. De mi valamilyen szinten autóbuzik vagyunk. Szeressük már a motorhangot :) Az M-Jetetnek csak egy előnye van ilyen téren, hogy van rajta egy turbo és azt ilyekor tavasszal és ősszel lehet hallgatni lehúzott ablaknál egy-egy kigyorsításkor és váltáskor, de eléggé halovány egy Impreza turbo hangjához képest.
A V6 is egy ilyen élmény. Arról miért mondasz le?
Konstans sebességnél tényleg semmi baj nincs az M-Jetek hangjával. De mi valamilyen szinten autóbuzik vagyunk. Szeressük már a motorhangot :) Az M-Jetetnek csak egy előnye van ilyen téren, hogy van rajta egy turbo és azt ilyekor tavasszal és ősszel lehet hallgatni lehúzott ablaknál egy-egy kigyorsításkor és váltáskor, de eléggé halovány egy Impreza turbo hangjához képest.
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 22:01:20 // 11269
huh pedig oda is autóval kéne menni elég nagy a sziget :DD
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 22:00:27 // 11268
ezt a legrövidebb leírni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 21:58:38 // 11267
mert? euro4 :) ritka mint a fehér holló azért szeretik a németek mert 2,5t is lehet vele húzni azaz kiválóan alkalmas a vitorlás vontatásra :)
Cgo29-04-2009 21:56:55 // 11266
Majus 14en indul a mille miglia, 16an vannak Romaban.
Cgo29-04-2009 21:53:47 // 11265
Szerintem utazni egyertelmuen autoval kell. Mindenki tegye azt, ami a legjobb neki, de ne europaba soha nem mennek repulovel, max. Egy kenyszer utra, ahol nem az elvezet a szempont. Romaba pl. Semmi esetre nem mennek repulovel, Milano a hazamtol 999,9 km, tempomattal, nyugiban 10 oras ut tele jo helyekkel, kajakkal, elmenyekkel. Es autozni lehet a sok hetkoznapi dugo es szenvedes utan. Szamomra athajtani a Pireneusokon ugyanolyan elvezet, mint fekudni a Costa Bravan. Es nem tudom elkepzelni, egy sokezer km-es uton, altalaban konstans sebessegnel mit ad tobbet egy V6, mint az mjet. Az egyik legjpobb, ha nem a legjobb kompromisszummotor, ami letezik.
kru29-04-2009 21:53:01 // 11264
És subarukat is tol a forrásod? Bár arra a regadó embertelen...
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:39:51 // 11263
Tackry29-04-2009 21:36:43 // 11262
Te mindenre ezt mondod? :)))
Csöri29-04-2009 21:36:04 // 11261
Azért odáig igencsak perverznek kell lenni, hogy autóval menjél.:)))
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:34:24 // 11260
Az idén Mallorca az uticél, sajna repcsivel, mert asszonypjtás nem akar fél napot kompozni.
Autóstúrát Rostock-ba tervezek, de még nem tudom mikor...
Autóstúrát Rostock-ba tervezek, de még nem tudom mikor...
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 21:29:28 // 11259
megyünk? :)
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:28:00 // 11258
meleg, de nagyon :-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 21:21:02 // 11257
oh vazz :( s nem lesz valami Rómában?
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:20:13 // 11256
Na akkor számíts ránk!
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:19:27 // 11255
Márciusban volt :-(((((
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 21:17:16 // 11254
idén mikor lesz? mehetünk együtt autóval..beállítunk valami negatív fogyasztási rekordot :DD
GEORGE29-04-2009 21:15:33 // 11253
A club jövőre is repcsivel megy...
De te nyugodtan jöhetsz autóval, az idén Satyáék is autóval jöttek.
De te nyugodtan jöhetsz autóval, az idén Satyáék is autóval jöttek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
589
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?