Forum >> Dízelmánia

Tackry30-04-2009 11:37:32 // 11302
Már csak egy kép kellene nekem, amin ez a sok minden be is van jelölve, hogy hol találom.:)
Attie30-04-2009 11:32:17 // 11301
Én Kanadába B747-essel mentem oda-vissza. Azért az nem olyan rossz.
Főleg hogy elfogyott a hely a túrista osztályra és "sajnos" már csak az első osztályon tudtak elhelyezni. Természetesen felár nélkül :)
bilon30-04-2009 11:31:44 // 11300
nekem eddig csak a vitorlázó nem jött be, az összes többi az fasza volt...:)))
Attie30-04-2009 11:30:05 // 11299
Azért egyszer próbáld ki. Nagyon jó élmény. És a dízel nyomatékát fikának fogod érezni egy felszállás után :))
Liquid30-04-2009 10:50:36 // 11298
anno sokminden másképp volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 10:33:39 // 11297
amennyire emléxem mikor 4-5 éves lehettem nyáron weringerode-be mentünk nyaralni trabanttal 4en...aztán persze Berlin meg Wartburg is közre játszott :DDD
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2009 10:29:11 // 11296
Mi anno elmentünk, Románián keresztül kerülve Wartburggal..örök élmény :-)
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2009 10:27:57 // 11295
Repülni pedig jó..minél kisebb kávédarálóval, annál jobb :-) A nagy böszme gépek unalmasak.
Liquid30-04-2009 10:21:05 // 11294
erősen attól függ, hogy hova és milyen célzattal mész, például Görögországba, Zakynthosra nem mentem volna el kocsival nyaralási célzattal :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 09:51:41 // 11293
szintén zenész :)
GTPeti30-04-2009 09:36:39 // 11292
Csatlakozom a Piritu-Cgo-tengelyhez. :))

Európában én is az autót preferálom. (...még életemben nem repültem és egyenlőre nem is tervezem.)

A magam tempójában megyek, egész úton zenét hallgatok, viszem magammal a "szabadságot", egy csomó csomagot. Számomra ennyi ok elég. :)
bilon30-04-2009 09:23:44 // 11291
jaja :)
ALFI15630-04-2009 09:23:26 // 11290
Várpalota lessz?
bilon30-04-2009 09:21:51 // 11289
szerintem nem úgy, mint kéne, és "hátbabaszás" sincs :))))
ha tudnám...tuti valami szíj, vagy görgő, vagy ilyen...nem is nagyon használom, csak, ha muszáj, de szerintem akkor a fél város hallja, hogy jövök :DDDDD
ALFI15630-04-2009 09:19:58 // 11288
Hogy nem megy?Mi nyikorog?
bilon30-04-2009 09:18:08 // 11287
pl nekem...és most még nyikorog is... :S
:DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 09:11:39 // 11285
a kis repedések a legnagyobb szopások annál már csak egy rosszabb van az érintkezési hibák....
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 09:10:44 // 11284
visszafolyást úgy tudnak nézni hogy kiveszik a porlasztókat és kimérik...Piri tud nézni adatokat menet közben pl
ALFI15630-04-2009 09:06:12 // 11283
Egyébként mi a problema?Valakinek nem megy úgy ahogy kéne?
ALFI15630-04-2009 09:05:25 // 11282
Na én már jártam meg repedt csővel.Minden kicserélve még mindig nem az igazi.A vége az volt,hogy a cooler felfogatásnál maga a cooler tetejénél volt egy kis repedés.Hol van olyan aki beül a géppel a kocsiba és menet közbe tud adatokat nézni?Mindent kéne nézni visszafolyás stb...2001-es 1.9JTD-t kéne látnia a gépnek.
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 08:59:40 // 11281
mikor a változó geometria közbelép akkor van egy szép sípoló hangja a turbónak alacsony fordulaton nem lehetne azaz nyitott állapotban van a terelő ami lehet a letapadt lapátoktól, vákumszabályzó beszart stb
amit Alfi írt az is nagyon jó csak ha repedt a cső valahol akkor füstöl a gép ha meg rossz a porlasztó akkor berángat a gép vagy nehezen indul, többletfogyasztás, daráló alapjárat...
letapadt EGR-nél pl nem akar elindulni az autó....
ALFI15630-04-2009 08:54:18 // 11280
Ha meg minden jó és mégse megy akkor meg lehet keresgélni a csúcsok meg a közösnyomócső környékén.
Tackry30-04-2009 08:50:18 // 11279
Milyen hangot ad olyankor a turbó és az mire utal? :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 08:48:16 // 11278
ha csak erőtlen bizonyos fordulaton és nem párosul hozzá alacsony fordulaton turbó hang akkor lehet az, ha turbónak is van hangja akkor már bonyolódik a helyzet :) ha már annyira rossz a LMM akkor a fedélzeti is ordít hogy hiba van....
Tackry30-04-2009 08:44:00 // 11277
Így egyszerű szakértőnek lenni.:)) Akkor ezentúl én is beírom majd, hogy LMM, ha valaki erőtlenségre panaszkodik, és még úgy is fog tűnni, mintha értenék hozzá... Pedig azt sem tudom, hol keressem a kocsiban.:D

(Mentségemre szóljon, hogy azért érdekel és tanulni akarok.)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2009 08:23:48 // 11276
nem megy az autó bizonyos fordulati tartományokban 90%-ban a LMM a hibás....dízeleknél ez a leggyakoribb hiba mivel nincs lambdaszonda, 8db gyertya, gyújtókábel, trafó stb :D
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2009 00:49:00 // 11275
Ja, hogy erről van szó? Akkor ezt csupán azért nem érzem, mert soha nem lépem le a gázt "feljátszott" turbonyomás nélkül, és úgy általában 2000 alatt nincs a mutató. Vákuumos karburátoron edződtem, egy szikrával se rosszabb a JTD, sőt ugyanaz a procedúra. Ha nagyot akarok gyorsítani, nem taposom be izomból, hanem érzésből. Szerintem ennyi.
Azonos kategóriájú benzines (amivel egyforma a 0-100, hasonló a súly/LE stb) végsebességben megver, autópályán nincs lényeges különbség (kivéve, hogy nálam csend van), országúton viszont esélye sincs. Leszakad a keze annyit válthat, ha tartani akarja a tempót. Emelkedőn is gangolhat rendesen.
Én "szintenként" gondolkozok ebben. Kisköbcentis városi szaadgáló daráló legyen benzines, max 1.3-mas. Felette utazós, mindennapi átlagautó, legyen dízel, 1.8-2.5. E fölött szánalomnak érzem a dízelt, az már az az árkategória, ahol fillérb@szás...és azok már kultúrált benzinesek autópályán, vagy bárhol...
Tackry29-04-2009 23:31:50 // 11274
Sejtettem, hogy ilyesmi áll a háttérben.:))
Cgo29-04-2009 22:35:01 // 11273
Azert mondok le rola,mert nem hianyzik. Az autozas hianyzik. Ket heten belul el kell indulnom valahova, mert szetrobbanok. Fuggoseg van. Es ehhez nem kell v6, a sutemenyt is tejszinhab nalkul szeretem.
Piritu - 1.000.00029-04-2009 22:27:35 // 11272
"De mi valamilyen szinten autóbuzik vagyunk." - no én ezért megyek mindenhová autóval, más eszembe sem jut.

Mint írtam ez az egyetlen autó volt anno újként kapható, mert több nincs és mindegy volt a motor, milyen belső, milyen szín nekem egy új 156 KELLETT. Ez lett belőle :-)
Az élet kompromisszumokból áll, a dejzel megy, csendes (lehet zenét hallgatni) nem kell sűrűn megállni tankolni és relatíve ócsó, miért ne?
GEORGE29-04-2009 22:20:07 // 11271
Hallgass 5 hengeres Mjet hangot :-)))))
Attie29-04-2009 22:10:16 // 11270
Igen, de ezek az élmények sokba kerülnek. (értsd: többe, mint a repülős út)
A V6 is egy ilyen élmény. Arról miért mondasz le?

Konstans sebességnél tényleg semmi baj nincs az M-Jetek hangjával. De mi valamilyen szinten autóbuzik vagyunk. Szeressük már a motorhangot :) Az M-Jetetnek csak egy előnye van ilyen téren, hogy van rajta egy turbo és azt ilyekor tavasszal és ősszel lehet hallgatni lehúzott ablaknál egy-egy kigyorsításkor és váltáskor, de eléggé halovány egy Impreza turbo hangjához képest.
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 22:01:20 // 11269
huh pedig oda is autóval kéne menni elég nagy a sziget :DD
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 22:00:27 // 11268
ezt a legrövidebb leírni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 21:58:38 // 11267
mert? euro4 :) ritka mint a fehér holló azért szeretik a németek mert 2,5t is lehet vele húzni azaz kiválóan alkalmas a vitorlás vontatásra :)
Cgo29-04-2009 21:56:55 // 11266
Majus 14en indul a mille miglia, 16an vannak Romaban.
Cgo29-04-2009 21:53:47 // 11265
Szerintem utazni egyertelmuen autoval kell. Mindenki tegye azt, ami a legjobb neki, de ne europaba soha nem mennek repulovel, max. Egy kenyszer utra, ahol nem az elvezet a szempont. Romaba pl. Semmi esetre nem mennek repulovel, Milano a hazamtol 999,9 km, tempomattal, nyugiban 10 oras ut tele jo helyekkel, kajakkal, elmenyekkel. Es autozni lehet a sok hetkoznapi dugo es szenvedes utan. Szamomra athajtani a Pireneusokon ugyanolyan elvezet, mint fekudni a Costa Bravan. Es nem tudom elkepzelni, egy sokezer km-es uton, altalaban konstans sebessegnel mit ad tobbet egy V6, mint az mjet. Az egyik legjpobb, ha nem a legjobb kompromisszummotor, ami letezik.
kru29-04-2009 21:53:01 // 11264
És subarukat is tol a forrásod? Bár arra a regadó embertelen...
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:39:51 // 11263
Akkor perverz vagyok :-)))))
Tackry29-04-2009 21:36:43 // 11262
Te mindenre ezt mondod? :)))
Csöri29-04-2009 21:36:04 // 11261
Azért odáig igencsak perverznek kell lenni, hogy autóval menjél.:)))
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:34:24 // 11260
Az idén Mallorca az uticél, sajna repcsivel, mert asszonypjtás nem akar fél napot kompozni.
Autóstúrát Rostock-ba tervezek, de még nem tudom mikor...
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 21:21:02 // 11257
oh vazz :( s nem lesz valami Rómában?
Piritu - 1.000.00029-04-2009 21:20:13 // 11256
Na akkor számíts ránk!
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 21:17:16 // 11254
idén mikor lesz? mehetünk együtt autóval..beállítunk valami negatív fogyasztási rekordot :DD
GEORGE29-04-2009 21:15:33 // 11253
A club jövőre is repcsivel megy...
De te nyugodtan jöhetsz autóval, az idén Satyáék is autóval jöttek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.