Forum >> Dízelmánia
Adrián04-04-2007 21:37:32 // 2702
aztán mikor kiérek az M1-re és dobok neki egy jópofát, akkorát pöffent 1-2 másodpercre, mint egy nagy tanker, mikor fordul.Azt hiszem ezt én is elmondhatom de nem pöffent hanem tolja aztán 2kiló környékén szépen elhagyja!:))
De egyébként ez tényleg terhelés függő el lehet szépen váltogatni úgy hogy nem füstöl de ha tolod a kövéret akkor azért látszik hogy nincs hiány naftában:)Viszont amint beállsz a tempora viszlát füst!
lausz04-04-2007 19:33:16 // 2701
de ez sport dob,és kat.helyett sima cső van.
jobb hangja lenne?
Ferke04-04-2007 15:28:38 // 2700
De ha lehúzott lmm-mel nem ingadozik, akkor az lmm a hibás, mert lehúzva beáll egy alapértékre, ahol nem rángat.
maxx04-04-2007 15:23:32 // 2699
Bocsi kru, ezt Ferkének szántam.
maxx04-04-2007 15:20:21 // 2698
Vagy nem, mert van még ott néhány tucat szenzor, ami befolyásolhatja az alapjáratot.
Ferke04-04-2007 14:39:20 // 2697
Az pontosan semennyi. ha nagyon lejtőn, vagy emelkedőn állok meg, akkor talán 1 egység, tehát 2 hiányzott. De asszem ezt összesen 2x mutatta, úgyhogy már arra sem emlékszem, hogy merre kellett dőljön az autó, hogy kimutassa.
Ez nem is olajfogyás, szerintem ennyi km-rel egy egyhatos is megeszik ennyi olajat.
Goodboy04-04-2007 09:33:15 // 2696
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGeeeeeeen,ugy h hagyd!!!!!!!60 ast 60 as ra???
lausz03-04-2007 18:57:00 // 2695
kru03-04-2007 18:42:58 // 2694
Ferke, az kb. mit jelent, hány pöcök a board computeren? :-)
Ferke03-04-2007 16:12:29 // 2693
Nem igazán jellenző a jtdre az ingadozó alapjárat. Próbáld ki, hogy ha lehúzod a lmm csatiját, akkor is csinálja-e? HA nem, akkor az lmm a hibás.
maxx03-04-2007 16:04:00 // 2692
Nálam egyáltalán nem mérhető olajfogyás a 15eKm-es olajcsereperiódusom alatt. Bár fogalmam sincs, mikori a kályha és mennyi km lehet benne... minen esetre jól összerakta, aki csinálta :) ... ööö hidegindítás után normális az, ha kicsit ingadozik az alapjárat? (LMM egy hónapja volt cserélve)
Ferke03-04-2007 15:15:15 // 2691
....a szokásos város utáni pöffenés.:) Nálam az egr tisztítás óta kicsit kisebb a pamacs ilyenkor. Van, hogy szinte nincs is.
Jah, képzeljétek, átléptem a 10e km-t olajcsere óta, mert nem volt időm most lecserélni az olajat. 10550km alatt még 1 deci olajat sem evett meg.
Cégnél az új 530-as bmw ilyenkor már 6-8 decinél tart, és mivel azon 25 vagy 30ezrenként cserélik az olajat, így kb 2 litert töltenek rá egy intervallum alatt.
Hajrá jétédéé..:)))
Zsolesz30-03-2007 00:15:31 // 2690
Kipróbáltam az Agip csúcs gázolaját. Első körben nem nyerte el a tetszésem. Ennyit még sosem fogyasztott a gép mióta nálam van. Pécs-BP-Pécs (Pécs-Siófok M7 útvonal) és némi vidékezés. 5 emberrel végig klímával a pályán a pára miatt 170-180-as tempó és 7 literre jött ki kereken. Eddig a max 6,5 volt. Most másodszorra mintha kicsit jobb lenne. Mondtam a kúton a srácnak hogy 3 tankon megnézem mit tud a dolog. Ha nem lesz jobb marad az OMV
Attie27-03-2007 22:17:50 // 2689
Köszi!
Hát, kezdő dízeles vagyok még :)
kru27-03-2007 22:13:48 // 2688
figyelj, kiégetni ezt is ki kell, mert a k%§a korom ellep mindent különben :-)
de komolyan.
egyébként, ha hirtelen padlózól, akkor szinte mindig fog füstölni, mert a CR nyomja bele 1300 barral a naftát szinte azonnal, ellenben mire a túró tölt, átmegy az IC-n, stb. szóval ott simán van 1-2 másodperc, amikor eléggé túl van lökve a moci. aztán beáll.
nekem meg akkor szokott füstölni, ha totyorgok mondjuk városból kifelé menet, aztán mikor kiérek az M1-re és dobok neki egy jópofát, akkorát pöffent 1-2 másodpercre, mint egy nagy tanker, mikor fordul.
gondolom a katalizátor meg minden szar telemegy a korommal a tötyörgéskor és ilyenkor az erős terhelés hatására tisztul.
maxx27-03-2007 15:21:50 // 2687
Nem probléma, ha csak padlógáznál csinál ilyet.
Attie27-03-2007 15:07:48 // 2686
Ja jó.. én meg már lelkesen tervezgettem az utakat amikor kiégetem :)
És akkor az sem gáz, hogy padlógáznál láttam magam mögött fekete füstöt :/
Piritu - 1.000.00027-03-2007 15:00:28 // 2685
A 156-osokban nincs részecskeszűrő. Az enyém az utolsó, amit újként forgalomba helyeztek, abban sincs. Alábújattam a szaxervízben. Csak a 159-ben kezdtek szerelni bele a még nem létező EURO 5 miatt.
Attie27-03-2007 00:23:08 // 2684
Ja amúgy egy kis tudomány :) http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/
Az összes mjet részecskeszűrős ugye?
Attie27-03-2007 00:21:49 // 2683
Na majd ezt meglátom, még nem autóztam ki egy tankot :)))
Attie27-03-2007 00:21:07 // 2682
Köszi! Akkor ennyit a fogyasztás figyelésről :)
Én is csodálkoztam, hogy hogy van az, hogy piros lámpánál indulás és 60-ig gyorsításkor max 5 liter a fogyi :) Aztán meg néha 20-szal cammogás kettesben és kiír 9-10 litereket :)
kru26-03-2007 23:38:27 // 2681
turbó leáll, oszt besül? mittudomén.
Piritu - 1.000.00026-03-2007 23:06:16 // 2680
Üresben lehet hogy annyit fogyaszt, mert a motort mozgásban kell tartani, motorféknél ezt megteszi a lendület. Bár a TS kijelzője 2 liter/100 km alatt sohasem mutatott. Lehet hogy a gyakorlatban mindig is adnak naftát a motornak. Benzinesnél még érteném is, mert a katot fűteni kell, de egy olajkályhánál minek?
kru26-03-2007 23:01:20 // 2679
aszongyák, amekkora űrtartalom, óránként annyi littyó üresben, nem tudom ez igaz-e az olajosra.
Piritu - 1.000.00026-03-2007 22:40:09 // 2678
Nagy tanulság a TS-el szemben, hogy nem kell lesni a fogyasztásmérőt, nem "kell" spórolósan menni. Spórol a gép az ember helyett, az OFF-osok meg nézzék csak a hátulját -:))
Piritu - 1.000.00026-03-2007 22:38:51 // 2677
Elvileg nincs adagolás motorféknél, csak a "fedélzeti" késik egy kicsit. Szerintem vagy 5 km-t kellene motorfékkel menni, hogy nullát mutasson. Furcsa egy kicsit, hogy padlót nyom neki az ember és kirja, hogy 4,2 liter/100km, aztán eléred a 100-at (na jó csak 90-et) és tartod, ekkor meg közli, hogy 9,2 a fogyi, aztán visszaáll pár km után a ténylegesre. Kicsit nagy a késése, a 147-esem pillanatra pontos volt. Nem véletlenül tér el a mutatott átlagfogyi sem 0,5-1 literrel lefelé a ténylegestől.
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2007 20:39:58 // 2676
heh
"A Fiat nem engedte
De azért ugye Önök is érzik, hogy ez egy kicsit gyanús, nem? Egy ekkora világcéggel a háta a mögött a Chevrolet 2007-ben tud piacra jönni dízelmotoros Lacettivel és Epicával? Pedig a Chevrolet más oldalon keményen odateszi magát a környezetszennyezés ellen és a fosszilis tüzelőanyagok kiszorításáért dúló harcban. Alig két hónapja már vezettük a Chevy Sequelt, amely hidrogént tankol és színtiszta vízpárát ereget a levegőbe.
Az igazság az, hogy a Fiat-konszern tehet a Chevy bajáról. Féltek attól, hogy a Fiat szuper dízelmotorjával a Chevrolet a mostaninál is jobban megszoríthatja őket az európai piacon, ezért amikor a GM-Fiat dízelpaktum megköttetett, a szerződésben külön fejezetet szenteltek annak, hogy a Chevrolet nem kaphat a dízelmotorból (pontosan úgy szól a kitétel, hogy olyan Európán kívül készülő márkába nem teheti a GM a Fiat-dízelmotort, amelyik Európában is piacon van). Szóval ezért kellett ennyit várni a gázolajos Chevy-k sorára."
érdekes.....
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2007 20:25:12 // 2675
motorféknél 0-a a fogyasztás
Attie26-03-2007 20:07:41 // 2674
folyasztásuk = fogyasztásuk :)
Attie26-03-2007 20:01:57 // 2673
Lehet, hogy hülye kérdés, de a dízel autókra nem jellemző az, hogy motorféknél 0 a folyasztásuk? Vagy csak a fed komputer béna?
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2007 18:05:35 // 2672
hali
Van egy kis olaj folyásom ahol a levegőcső bemegy a blokkhoz, ez ugyi a turbó kopása miatt van?
köszi
Selmak23-03-2007 09:38:16 // 2671
Nekem nagy hidegben nem ingadozik, de hallani rajta hogy dúsít a ECU mert más hangja van, majd 1-2 perc után abbahagyja. Mostani takony időben előfodul hogy néhány másodpercig picit ingadozik 800-900 között de utána szépen kisimúl. Igaz az enyém ős JTD.
Kovi23-03-2007 09:26:36 // 2670
Sziasztok.
Körkérdésem van bár már lehet hogy tárgyaltátok a témát nem tudom.
Szoval CASTROL TDA adalékrol kérdezem jó???? használjam??? érdemes???
Tapasztalatók???
Goodboy22-03-2007 21:39:59 // 2669
chippes ember egy nepig irja a progit legtöbb esetben mire kiadja a keze közül a vasat,és nem nagyon ér rá sajna!Ma beszéltem vele ,szombaton gyorsulásin irta volna!!
Goodboy22-03-2007 21:38:23 // 2668
tovább megyek a csavarokat holnap fésülhatem át menet fésüvel a hanyag szállitás miatt meg van ütve sok helyen a menet!!JELZEM NEM EZÉ RENDELTEM GYÁRIT!!aaaaaahh de hagyjuk mert mindj leütöm a monitort ugy bosszant!!
kru22-03-2007 21:33:39 // 2667
a chipes faszi nem ér rá jövő héten valamelyik este?
egyébként mélyen le vagyok sújta, attól a gyerektől én is vettem már cuccot, elég jó áron és nem csalódtam benne. nem akart átbaszni, amit kértem az ePer alapján cikkszámot, azt rendelte le a lengyel Alfa raktárból és azt is szállította le, gyári csomagolásban, bontatlanul.
mondjuk magyar módi, hogy számla nélküli árat mond mindenki állandóan. sunnyogó egy nemzet ez. de nekem nem kellett kotta.
Goodboy22-03-2007 21:28:22 // 2666
köszi rendeltem earlinget azt mondják sokszor jobb mint a gyári!!Nem tidok várni tovább!!csak a gátz az ,h a chippes szuakit nem tudom leakasztani a szögröl!!!!!!!Mindj szétb... az ideg!!!Hogy miért nem lehet ezt megszürni,h kiket engedünk be a rendszerbe?!!!!!!!
kru22-03-2007 21:25:30 // 2665
ajj, annem jó. Elaforg nem tud leakasztani valahonnan ilyet 1-2 nap alatt?
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2007 21:20:04 // 2664
ez elég gáz, nekem van egy jó pesti kapcsolatom alfa gyári alaktrész ügyben...
Goodboy22-03-2007 21:12:05 // 2663
Csao Kru!Igen 24.e lett volna ,de ma beszopatott a srác akitöl rendeltem a hengfejtömitést meg a csavarokat!Itt hirdetett az amorén gyári cuccokat 20-30% kedvezménnyel rendeltem töle hengfej tömitést meg csavarokat,ma mentem érte Bp re!!Gyanus dolgok:
Kocsi hátuljábol adta át du án 14.30 kor ill a hengfej tömités egy kartonba csomagolva,mondom neki nézzük már meg mijen!Kibontja azt agyári 1.8mm es tömités helyett egy gagyi szar 0.1mm es tömitést huzott elö!Mondom mi ez
-ez:
-ez a tömités!
Ne szivass már ,hát agyári majdnem 2mm!-Huuu bocs meg izé4
-oké akkor ezt hagyjuk
-csvarokat viszem!számla?
-ja ,ha kell számla az + áfa
na nesze neked kedvezmény!!!Jo mi??
Szoltam is _Teddy nek ,hogy nézzen már utámna milyen jött ment emberek hirdetnek itt???,?Na ezéert m acsuszott a motor összesazerelése sajna és csuszik a holnap szombat uis!!QURVA IDEG VAGYOK!!!!!!!!!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2007 21:01:53 // 2662
ez az ingadozás olyan, hogy lemegy olyan 600-700 fordulatig majd visszaugrik 1000 felé
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2007 21:00:53 // 2661
igen nekem szinte mindig, nagy hidegben vagy inkább 5-8 fok alatt de ha melegszik abbahagyja az ingadozást
BambiSW22-03-2007 20:57:01 // 2660
Valakinek előfordul már, hogy ingadozik egy kicsit hidegen az alapjárata. Nem vészes, de egy kicsit idegesít. Egyébként minden OK, jól megy nem fogyaszt sokat, vízhőfok olaj rendben. Ez lehet, hogy normális, vagy gáz a gázolaj?
Piritu - 1.000.00022-03-2007 20:41:58 // 2659
Lehet, hogy a "sima" gázolaj jobban tetszik a Vasnak, mint a hiperszuper? Nekem egyenlőre úgy tűnik. (Mindkettő hárombetűs magyarnál tankolva.)
kru22-03-2007 17:05:29 // 2658
zep, melyik jövő hét végén megy a 2.4 edzőtáborba?
most márc.24?
Goodboy19-03-2007 22:38:55 // 2657
akko hajrá hajrá!:):)):
Kata14719-03-2007 22:31:59 // 2656
Nincs hozzá, de le tudnám másolni! :)
Goodboy19-03-2007 22:30:18 // 2655
van gépkönyved a kicsikéhez,le tudnád másolni,ha megkérlek?,??
Kata14719-03-2007 22:21:56 // 2654
Nekem az a furcsa, ha gázzal indulok el. Szerintem úgy szoktam váltani, sokáig nem (mindig) huzatom, de megnézem holnap ezt is!
Goodboy19-03-2007 22:16:37 // 2653
ittt vagyok Kata!na tehát indulás gáz nélkül az nekem nem megy mert majdnem lerázza a müszerfalat a heléröl a moci!1500-200 ford között lehet váltogastni városban és az teljesen jo tempo,majd nézd meg!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?