"Nevetni fogsz a 156 TS-emmel az volt a legnagyobb bajom, hogy meg kellett állni tankolni, nem lehetett egy svunggal a magyar határtól (itt ugye osztrák matrica ügyben be kellett menni a kútra) a végcélig menni."
Na. Pontosan ezt írtam pár hónappal ezelőtt én is. Most már egyszerűen engem is zavarna, ha muszáj lenne többször is tankolnom út közben. :)
Forum >> Dízelmánia
GTPeti29-04-2009 09:34:12 // 11152
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 09:24:50 // 11151
ja ha van olyan fapados hogy most szólok neked holnap kint kéne lenni Bruggeben és vigyél magaddal 100kg lakkot akkor ügyi gyerek vagy :DDD
Attie29-04-2009 09:11:29 // 11150
Fapados repülővel megjárom mindenestől 3-4 óra alatt 20e ft-ból :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 08:56:33 // 11149
mekkora egy Bzi vagy te ötcsém :D
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 08:55:40 // 11148
Titok :D van egy jó forrásom egy köpésre innen :P
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 08:54:25 // 11147
ha egy útra mész ezt mondod de amikor rendszeresen jársz ki akkor másképp csinálnád...a cél hogy minél gyorsabban ott legyél :D mikor Belgiumba jártam egyszer álltam meg Passaunál....ha meg állsz 3 óránként akkor nem 12-13 óra alatt érsz ki ha nem 16-17...
Goodboy29-04-2009 08:09:56 // 11146
OFF!
O én téged választanálak Errorhard ,mert te ingyen pippantasz le ,söt ugy szivsz mint 1 ipari szivattyuuuuuuuuuuuu,és még te fizetsz!:-)
O én téged választanálak Errorhard ,mert te ingyen pippantasz le ,söt ugy szivsz mint 1 ipari szivattyuuuuuuuuuuuu,és még te fizetsz!:-)
Liquid29-04-2009 08:06:42 // 11145
160-nál kellemes hangja van az enyémnek, egyáltalán nem üvölt, max ha nyomok egy kövéret...:)
kru28-04-2009 23:02:29 // 11144
te, üvöltő motor... az 1.6TS üvölt, de egy normális benzinmotor nem fog neked üvölteni 160-nál, ha 260 a vége, mert van benne még bőven kraft...
más kérdés, mennyit eszik - csak a pontosítás kedvéért.
más kérdés, mennyit eszik - csak a pontosítás kedvéért.
kru28-04-2009 22:48:21 // 11143
"6e euro volt amit néztem full 2.2 az 129 ló....2005-ös"
hol te nézel ilyeneket? itthon ennél jóval drágább, de mondjuk a mobile.de is.
hol te nézel ilyeneket? itthon ennél jóval drágább, de mondjuk a mobile.de is.
Attie28-04-2009 22:43:07 // 11142
Én 2-3 óránként megállnék amúgyis, hogy kinyújtsam a lábam meg wc-zek :)
Ha a cég fizetné az üzemanyagot, akkor pláne V6-tal járnék.
Ha a cég fizetné az üzemanyagot, akkor pláne V6-tal járnék.
Piritu - 1.000.00028-04-2009 22:36:39 // 11141
Nevetni fogsz a 156 TS-emmel az volt a legnagyobb bajom, hogy meg kellett állni tankolni, nem lehetett egy svunggal a magyar határtól (itt ugye osztrák matrica ügyben be kellett menni a kútra) a végcélig menni. Ez nagyon messze volt számomra az anyagi megfontolástál, ráadásul a cég fizette.
Abban egyetértünk hogy másfél millával kevesebbet kifizetni egy kocsiért azért, hogy egy picivel rosszabb menetteljesítményeket kapjak kizárólag anyagi megfontolás...
Abban egyetértünk hogy másfél millával kevesebbet kifizetni egy kocsiért azért, hogy egy picivel rosszabb menetteljesítményeket kapjak kizárólag anyagi megfontolás...
Attie28-04-2009 22:26:20 // 11140
Igen ez mind nagyon jó dolog szerintem is. 3-ból 2 viszont csak anyagi megfontolás. Ha az a jobb amelyik olcsóbb, akkor egy Sud 1.2 a nyerő gép :)
A 155-öm kipuffját én sem sírom vissza feltétlenül az autópályán.
Viszont a 75 America gyári kipuffja autópályán is fület gyönyörködtető volt. Azt élvezet volt hallgatni, jobb bármilyen muzsikánál.
A 155-öm kipuffját én sem sírom vissza feltétlenül az autópályán.
Viszont a 75 America gyári kipuffja autópályán is fület gyönyörködtető volt. Azt élvezet volt hallgatni, jobb bármilyen muzsikánál.
Piritu - 1.000.00028-04-2009 22:16:07 // 11139
Hipp-hopp létezik részecskeszűrő is ám!
Egyébként arra próbáltam célozni, hogy attól függ hogy mit nézünk.
Kinek a pap, kinek a papné, kinek a lánya - ízlés kérdése a dolog :-)))
Egyébként arra próbáltam célozni, hogy attól függ hogy mit nézünk.
Kinek a pap, kinek a papné, kinek a lánya - ízlés kérdése a dolog :-)))
Piritu - 1.000.00028-04-2009 22:14:01 // 11138
Két éve még én is úgy gondoltam, hogy a személyautó üzemanyagát benzinnek hívják - aztán beleültem egy "munkagépbe" és drasztikusan megváltozott a véleményem.
Mitől jobb a kormos? pl
- nem kell üvöltő motorral végigkocsikáznom és zúgó fejjel megérkeznem azt a napi 1000 km-t a német autópályán ha tartósan 160 felett akarok menni
- egy tankkal meg tudok tenni 900 km-t, nem kell útközben minden villanyoszlopnál megállni tankolni
- az árában (2004-es adatok 156 1,9mjet dist: 6899000 Ft, 156 2,5V6 dist:8225000)
viszont van egy csomó amiben meg az a jobb...
Így 120e km után a kormos oldalon én most már elhiszem, hogy egy dejzel is tud sportos lenni, persze ha ez az üveghangon gyorsulást jelenti akkor visszavonom...
Mitől jobb a kormos? pl
- nem kell üvöltő motorral végigkocsikáznom és zúgó fejjel megérkeznem azt a napi 1000 km-t a német autópályán ha tartósan 160 felett akarok menni
- egy tankkal meg tudok tenni 900 km-t, nem kell útközben minden villanyoszlopnál megállni tankolni
- az árában (2004-es adatok 156 1,9mjet dist: 6899000 Ft, 156 2,5V6 dist:8225000)
viszont van egy csomó amiben meg az a jobb...
Így 120e km után a kormos oldalon én most már elhiszem, hogy egy dejzel is tud sportos lenni, persze ha ez az üveghangon gyorsulást jelenti akkor visszavonom...
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 22:06:20 // 11137
tartsa ki a fészkes nyavaja :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 22:03:52 // 11136
naaa azért el voltam rendesen
Attie28-04-2009 22:01:20 // 11135
De box-szal a hülye is elveri természetesen :)
Gyári állapot a mérvadó.
A tuning csak pénz kérdése. Ennyi erővel akkor lehet rögtön DTM 155-ök ellen is versenyezni :)
Gyári állapot a mérvadó.
A tuning csak pénz kérdése. Ennyi erővel akkor lehet rögtön DTM 155-ök ellen is versenyezni :)
ALFI15628-04-2009 22:00:27 // 11134
De az a GT amivel EfHard ment Kaposon szerintem az is.Nem nagyon volt elmaradva a 2.4m-jettől.
ALFI15628-04-2009 21:59:00 // 11133
Kaposon is meg lehet nézni.Szerintem egy szépen írt 1.4 mint pl.Zalánéké elveri.
Attie28-04-2009 21:58:28 // 11132
Ha gazdag vagy az elsőt választod, ha nem, akkor a másodikat, de valójában arra gondolsz, hogy ha tehetnéd kitartanád az elsőt :))
Attie28-04-2009 21:56:39 // 11131
Fogalmam sincs :)
Kíváncsi lennék egy ilyen meccsre. Kár hogy nem járok gyorsulásikra. Talán majd aug 20-án lesz valakinek 170 lovas 1.9-ese.
Bár a V6TB-k se gyáriak már általában, így nehéz lenne összehasonlítani őket.
Kíváncsi lennék egy ilyen meccsre. Kár hogy nem járok gyorsulásikra. Talán majd aug 20-án lesz valakinek 170 lovas 1.9-ese.
Bár a V6TB-k se gyáriak már általában, így nehéz lenne összehasonlítani őket.
Attie28-04-2009 21:53:24 // 11130
És ha kormot, NO2-t mérnénk? :))
A dízel már rövid távon kinyír minket a benzines csak hosszú távon :)
A dízel már rövid távon kinyír minket a benzines csak hosszú távon :)
Adrián28-04-2009 21:53:22 // 11129
Megint témánál vagyunk hogy ki mit hogyan verne el ! :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:52:51 // 11128
hülye példa :) a helyes:
van két bombázó nő az egyik naponta 5x pippant le de ha 1 milla kitartani, a másik napi 3x pippant le de ő tart el ....
Te melyiket választanád?
:PPPPPPPPPPPPPP
van két bombázó nő az egyik naponta 5x pippant le de ha 1 milla kitartani, a másik napi 3x pippant le de ő tart el ....
Te melyiket választanád?
:PPPPPPPPPPPPPP
Attie28-04-2009 21:52:11 // 11127
Termelékenység => traktor => dízel :))
Nincsen semmi baj a JTD-vel, csak azt nem tudtam még megérteni, hogy mitől jobb egy normális (=V6 V8) benzines motornál a fogyasztásán kívül.
Nincsen semmi baj a JTD-vel, csak azt nem tudtam még megérteni, hogy mitől jobb egy normális (=V6 V8) benzines motornál a fogyasztásán kívül.
ALFI15628-04-2009 21:52:06 // 11126
Szerintem írva igen.Mit megy 400-on?
Adrián28-04-2009 21:51:31 // 11125
Ez izlés kérdése de elég hülye példa!;)
Piritu - 1.000.00028-04-2009 21:51:25 // 11124
..és ha kipufogógáz co2 szintjét vagy más emissziós értékeket mérnénk? :-)))
Bocs,mai ilyen napom van:-))
Bocs,mai ilyen napom van:-))
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:50:10 // 11123
a V6TB más tészta :)
Attie28-04-2009 21:49:29 // 11122
Szerinted a 170 lovas GT vagy 147 elverné a 205 lovas GTV-t?
Piritu - 1.000.00028-04-2009 21:49:21 // 11121
...és melyiket választották anno a maják a termékenység ( a nőiesség) jelképének a szobraikban?
Suhamer28-04-2009 21:48:50 // 11120
köszi
Attie28-04-2009 21:48:07 // 11119
Vagy mondok egy másik példát.
A kupiban eléd rak a madame egy 180 centis 55 kilós hosszú combú szőkét meg egy 150 centis 120 kilós ragyás képű nőt. Mindketten világbajonok pippantásban. Ugyan azt tudják nyújtani neked. Melyiket választanád? :))
A kupiban eléd rak a madame egy 180 centis 55 kilós hosszú combú szőkét meg egy 150 centis 120 kilós ragyás képű nőt. Mindketten világbajonok pippantásban. Ugyan azt tudják nyújtani neked. Melyiket választanád? :))
ALFI15628-04-2009 21:46:03 // 11118
Erre azért nem vennék mérget.De gyorsulásin ki lehet próbálni.
Attie28-04-2009 21:44:20 // 11117
Egyszerűen nem, a dízelsége miatt. Kerreg, füstöl, és belül is rohadtul más hangja van, mint egy szép aresei V6-nak :)
Ráadásul az mjet 10 év után érte el egy turbó segítségével azt a szintet, mint a benyás V6.
Az 1.9-eseknek meg még mindig nem sikerült befogniuk a 2.0 V6 TB-t :)
Ráadásul az mjet 10 év után érte el egy turbó segítségével azt a szintet, mint a benyás V6.
Az 1.9-eseknek meg még mindig nem sikerült befogniuk a 2.0 V6 TB-t :)
Attie28-04-2009 21:39:51 // 11116
Én direkt úgy válogattam össze a két videót, hogy a JTD és a GTA is gyári legyen.
Amit te linkeltél az azon kívül, hogy tuningolt valami úgy gondolom, hogy nem kevés köbcenti :) Mondjuk kamionoktól se jövök lázba :D
Itt az egyik kedvenc 75-ös videóm. Ez a V6 odabasz :)
Amit te linkeltél az azon kívül, hogy tuningolt valami úgy gondolom, hogy nem kevés köbcenti :) Mondjuk kamionoktól se jövök lázba :D
Itt az egyik kedvenc 75-ös videóm. Ez a V6 odabasz :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:36:20 // 11115
na de a 2.5V6 szintjén van a 2,4 mjet...akkor az is sportos :DDD
Piritu - 1.000.00028-04-2009 21:35:38 // 11114
Érdekes olvasni, amiket írsz...
3 db 1,6 TS motort nyüstöltem összesen 370e km-en át - egyikben már negyedmillió lehet és semmi gond vele - nem értem mitől lenne szar? Sokan álmodtak és álmodnak egy ilyen motoros autóról és boldogok, ha lehet nekik. Lehet szeretni őket, szép hangjuk van, az olajkályhánál néha hiányolom...
.
A másik meg: nem értem miért baj egy dejzelnél, ha egy kicsit korszerűbb, mint egy bugylibicska? 1,3 - miért baj az, ha időnként költeni kell rá? Szerintem kárpótol bőven, mentem pr száz km-t egy ilyen motoros Linea-val, ha nem tellene Alfára simán elfogadnám családi autónak.
Valamit valamiért. A mai világban senkisem gyárt autót 25 évre és 3 millió km-re.
Miért mindig az a jobb, ami őskövület? Tiszta amerika, ott még alvázas / karbis gépeket istenítenek. Ez azt jelenti hogy az önhordó karosszéria szar? Nem ért semmit amit a befecskendező rendszerek fejlesztésébe öltek?
A kérdés költői, nem okvetlenül kell válaszolni.
3 db 1,6 TS motort nyüstöltem összesen 370e km-en át - egyikben már negyedmillió lehet és semmi gond vele - nem értem mitől lenne szar? Sokan álmodtak és álmodnak egy ilyen motoros autóról és boldogok, ha lehet nekik. Lehet szeretni őket, szép hangjuk van, az olajkályhánál néha hiányolom...
.
A másik meg: nem értem miért baj egy dejzelnél, ha egy kicsit korszerűbb, mint egy bugylibicska? 1,3 - miért baj az, ha időnként költeni kell rá? Szerintem kárpótol bőven, mentem pr száz km-t egy ilyen motoros Linea-val, ha nem tellene Alfára simán elfogadnám családi autónak.
Valamit valamiért. A mai világban senkisem gyárt autót 25 évre és 3 millió km-re.
Miért mindig az a jobb, ami őskövület? Tiszta amerika, ott még alvázas / karbis gépeket istenítenek. Ez azt jelenti hogy az önhordó karosszéria szar? Nem ért semmit amit a befecskendező rendszerek fejlesztésébe öltek?
A kérdés költői, nem okvetlenül kell válaszolni.
Attie28-04-2009 21:34:32 // 11113
Alfa Romeo háza táján a relatíve fiatal autók között a 156 és 147 GTA-n kívül másra nem tudom azt mondani hogy "ez odabasz" :)
Ez meg amit linkeltél egy japán és egy "német" versenye :)
Amúgy a kettő közül bármelyik jöhetne. Az Imprezaval ráadásul hétközben is járhatnék a Teszkóba vásárolni :))
Ez meg amit linkeltél egy japán és egy "német" versenye :)
Amúgy a kettő közül bármelyik jöhetne. Az Imprezaval ráadásul hétközben is járhatnék a Teszkóba vásárolni :))
Attie28-04-2009 21:31:55 // 11112
Nagyon sarkítva igen.
De a 2.5 V6 és a 2.0 V6 TB is még belefér a sportos Alfa motor kategóriába :)
De a 2.5 V6 és a 2.0 V6 TB is még belefér a sportos Alfa motor kategóriába :)
Adrián28-04-2009 21:21:18 // 11111
Azért szól ám igy is 1 dejzel hamár a kipuff hangot hasonlítottad a motor hangal hidegindítás után lentebb!;)
Wickey28-04-2009 21:20:26 // 11110
pontosan. A fiat motorral még a margón lábjegyzetként sem kívánok foglalkozni. Varrógép. És tény, hogy az biztosan nem a világ legsikerültebb szerkezete. Ellentétben a Nord motorokkal meg az aresei V6-tal. Igaz, a korai 12V 3literesek nagyságrendekkel szarabbak, mint bármi más. A legfrankóbbak azok közül amúgy a legelső szériás Alfa6 karbis motorok voltak: az anyagminőségük messze meghaladta pl. a V6 Americába pottyantottakét, a 164-esekről nem is beszélve. Nade ez ugyebár offtopic, mindettől függetlenül csak mert valami új és garanciális, nem feltétlenül lesz fasza. Majd húsz év múlva kiderül.
Wickey28-04-2009 21:16:21 // 11109
pontosan. Még ha direkte a legkisebbet vettem anno. :-)
Wickey28-04-2009 21:14:38 // 11108
hát nagyobb telitalálat mint az 1.3 mjet, de erre visszatérünk amikor megszámoljuk hány huszonöt éves 1.3 mjet fogja még húzni az igát :-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:07:23 // 11107
ha nagyon gáz akkor lehúzod a csatlakozóját...s mész tovább
Suhamer28-04-2009 21:06:45 // 11106
És így üzembiztos lehet az autó? Vagy számíthatok arra, hogy valahol lerohad?
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:04:17 // 11105
de ha biztosra akarsz menni computeres kiolvasás megmondja...
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:03:43 // 11104
légmennyiségmérő :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2009 21:02:19 // 11103
engem meg ez hoz lázba ha sportosságról beszélünk már :) (a GTA-t se istenítsük annyira azért)
klikk...
klikk...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?