vegyél erősebb dieselt, és az is termelni fogja az adrenalint.
Amúgy elég sok negativ véleményt irsz a dieselről, miért nem vettél benzinest????
Forum >> Dízelmánia
GEORGE10-05-2009 15:08:29 // 11702
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2009 14:34:43 // 11701
Ez így túl általános. Nálam leginkább egy autó nyersessége az ami az adrenalint generálja. Minél jobban érzed az erőket annál jobb :-)) Tök független a motortól. Na jó nem független, a hang még rátesz egy lapáttal ez tény. A lóerőnek viszont végképp nulla köze van ahhoz a bizonyos mámorító érzéshez. Gondolj csak egy gokartra :-))) A k-100-as nálam totál kicsapta a biztit azzal a néhány lóerejével. Mintha rácsatlakoztam volna a gépezetre, mintha összenőttem volna vele, mindent úgy reagált ahogy mozdultam. Qvajó! De ugyanezt tudnám mondani egy mezei MTB biciklire. Motor nélkül olyan közvetlen élményt ad, ami nagyon komolyan szétpörget egy jobb erdei kavicsos lejtőn..:-))
Piritu - 1.000.00010-05-2009 13:19:34 // 11700
Valami légáramlási kérdés lehet,mert már nekem is feltűnt, hogy nagy tempónál ( értsd 160-180 tartósan) elmegy a víz 90 fölé, beindul a ventilátor és lemegy 90 alá. Lehet hogy nagy tempónál kevesebb levegő megy be elöl?
A Cartársnak megy azért forrt fel, mert nem indult a ventilátor...
A Cartársnak megy azért forrt fel, mert nem indult a ventilátor...
Wickey10-05-2009 10:39:29 // 11699
nameg azt is illene megnézni mi a náthás franctól lett 160-as utazónál 130 fokos a víz. Merthogy városban dugóban felmegy, az egy dolog. De menetközben kurvára nem kéne neki :))
jöttem ki belgiumba a héten, végig klíma és 150-170 körüli tempó a germánoknál, de a viz nem ment fel 90-ig se...inkább 82-88 körül járt. Kisfokozat meg 92nél, nagyfokozat meg 100nál kapcsol a jtd-n. Igaz, mintha a bekapcsolt klíma folyamatosan járatná kisfokozaton menet közben is, de ebben most nem vagyok biztos...
jöttem ki belgiumba a héten, végig klíma és 150-170 körüli tempó a germánoknál, de a viz nem ment fel 90-ig se...inkább 82-88 körül járt. Kisfokozat meg 92nél, nagyfokozat meg 100nál kapcsol a jtd-n. Igaz, mintha a bekapcsolt klíma folyamatosan járatná kisfokozaton menet közben is, de ebben most nem vagyok biztos...
Csöri09-05-2009 21:26:53 // 11698
Akkor óvatosan a horvátokkal.:))))
Egyébként szerintem ez csak véletlen, hogy ott jött ki.
Az padlólemezed nem rohadt ki 2 nap alatt a sós párás levegőtől?:DDDDDDDDDDDDD
Egyébként szerintem ez csak véletlen, hogy ott jött ki.
Az padlólemezed nem rohadt ki 2 nap alatt a sós párás levegőtől?:DDDDDDDDDDDDD
Attie09-05-2009 21:12:18 // 11697
Nekem nincs bajom a dízellel. Jó az enyém is.
Vezettem E320 CDI-t is. Az sem volt gyenge. Kicsit hátbavert. A hosszmotornak hála kicsit csavargatta a kasztnit, ha állóhelyben túráztattam, de inkább éreztem kényelmes luxusnak, mint sportnak. Pedig 220 LE körül volt.
Vezettem E320 CDI-t is. Az sem volt gyenge. Kicsit hátbavert. A hosszmotornak hála kicsit csavargatta a kasztnit, ha állóhelyben túráztattam, de inkább éreztem kényelmes luxusnak, mint sportnak. Pedig 220 LE körül volt.
Attie09-05-2009 21:08:48 // 11696
Kösz Csoki :))
ALFI15609-05-2009 20:00:13 // 11695
Be kéne ülnöd egy-két jó dieselbe.
Erhard 242 (Pure Energy)09-05-2009 19:59:09 // 11694
nekem a sebesség és a gyorsulás termeli az adrenalint de ha neked a benzinmotor adok egy babettát :D
Attie09-05-2009 19:52:14 // 11693
A benzin motor termeli az adrenalint, a dízel nem hozza lázba az embert :)
Piritu - 1.000.00009-05-2009 18:25:41 // 11692
A helyzet azért nem ilyen egyszerű, a 2,0TS is 150 lovas gyárilag meg az enyém is mégse jutott eszembe bepróbálkozni. Esélyem se lenne. Gyárilag a kormos több mint egy mp-el lassabb 100-ig.
Hasonló lehet a helyzet a többi 2 literes benzinessel.
A legjobban az tetszett, hogy rögtön beugrott az itteni filozofálgatás a sportosságról :-))
Hasonló lehet a helyzet a többi 2 literes benzinessel.
A legjobban az tetszett, hogy rögtön beugrott az itteni filozofálgatás a sportosságról :-))
atesssz09-05-2009 15:09:52 // 11691
Az üzeneted második feléhez hozzászólnék:
énis ugyanígy voltam a Ladával, (1.7-es motor, sírós váltó) városban 2., 3. fokozat, nagyfokú egyenes fogazású fogaskerék hang párosult a mély, robosztus kipufogó hanggal, amely aztán 100 méteres körzetben minden élőlény szemét az arany metál színű autóra vonzotta.
De most az Alfával? Városban sosem pörgetem 2000 fölé, és gyorsan 4-esben van a váltó is:)
Ez valami más, ez Alfa Romeo :)
énis ugyanígy voltam a Ladával, (1.7-es motor, sírós váltó) városban 2., 3. fokozat, nagyfokú egyenes fogazású fogaskerék hang párosult a mély, robosztus kipufogó hanggal, amely aztán 100 méteres körzetben minden élőlény szemét az arany metál színű autóra vonzotta.
De most az Alfával? Városban sosem pörgetem 2000 fölé, és gyorsan 4-esben van a váltó is:)
Ez valami más, ez Alfa Romeo :)
Erhard09-05-2009 14:31:31 // 11690
Érdekesség tötént velem a minap és a kedvenc 156sw - mel. A horvát tengerparton voltam két napig semmi probléma nem volt az autóval nagyon jól bírta az utat.Mindaddig míg hazafelé +25 fokban klimával 160-170-es tempónál egyszercsak leállt a klíma,a fűtőventilátor, és a vízhűtő ventilátor. Ezekből csak az első kettőt érzékeltük. Akkor lepődtem meg amikor észre vettem hogy 130fokos lett a hűtővíz és világított a piros lámpa. Hirtelen felismerésemnek köszönhetően a fűtést a maximumra tekertem, ekkor visszament a víz 90 fokra. majd visszatekertem a hideg állásba és megint felmelegedett a víz.Lejöttem a pájáról és belebújtam a motortérbe.
Az ok és az okozat: Horvátországban ugyebár a tenger miatt magasabb a levegő pára és sótartalma, most kb 60%-os volt eggy helyi barométer szerint.Namost ez annyira elősegítette a biztosítékok korrodálódását hogy meg szünt létezni az elektromos áramunk útja. Kivettem egyenként az összeset és egy csavarvégen ott a motortérben megkarcóltam őket. És láss csodát elindúlt a klíma és az összes ventilátór. De azért hogy ne végezzek fél munkát miután hazaértem vele szerencsésen az összes biztosítékot és az aljzatokat kontakt javító aerosollal át tisztítottam. Tehát ha ilyesmi történik veletek is ne gondoljatok mindjárt a legrosszabbra.
Az ok és az okozat: Horvátországban ugyebár a tenger miatt magasabb a levegő pára és sótartalma, most kb 60%-os volt eggy helyi barométer szerint.Namost ez annyira elősegítette a biztosítékok korrodálódását hogy meg szünt létezni az elektromos áramunk útja. Kivettem egyenként az összeset és egy csavarvégen ott a motortérben megkarcóltam őket. És láss csodát elindúlt a klíma és az összes ventilátór. De azért hogy ne végezzek fél munkát miután hazaértem vele szerencsésen az összes biztosítékot és az aljzatokat kontakt javító aerosollal át tisztítottam. Tehát ha ilyesmi történik veletek is ne gondoljatok mindjárt a legrosszabbra.
WarbiRunner (Gyuri)09-05-2009 12:15:48 // 11689
Ez a dízelséggel is járhat, én a 105 lovassal is egész másképp megyek, pedig az nem emelkedik ki az átlag autók közül teljesítményben. Dinamikusan közlekedek, de nem bizonyítgatok. Nem tudom miért. Minap Wartburgoztam, egyből visszaszállt belém a kisördög, boldog boldogtalant körbeautóztam, nyikorgó gumi, rendesen kihuzatva...nem tudom. Az azt kéri, az Alfa pedig tekintélyből közlekedik :-)))
ystuc09-05-2009 07:32:08 // 11688
És milyen igaz. Ezt én is észrevettem magamon. Bár volt, hogy az üres Váci úton beállt mellém két sztrítracsinger. Aztán a következő lámpánál már valamiért nem erőltettek a dolgot. :-)
Attie08-05-2009 23:24:40 // 11687
:-)) Még szép, volt vagy 30-40 LE különbség köztetek.
A tied biztos van vagy 170 a box-szal, az asztmában meg maradhatott jó esetben 140 a hajdani 150-ből :)
Amúgy ez valóban így van, hogy minél erősebb az ember autója annál kevesebb a bizonyítási vágya. Tudja hogy van az autójában tartalék :)
A tied biztos van vagy 170 a box-szal, az asztmában meg maradhatott jó esetben 140 a hajdani 150-ből :)
Amúgy ez valóban így van, hogy minél erősebb az ember autója annál kevesebb a bizonyítási vágya. Tudja hogy van az autójában tartalék :)
kru08-05-2009 22:44:05 // 11686
szar tré bóze kapcsán egy rövid szösszenetem az alfa-hifi topikban...
kru08-05-2009 22:43:23 // 11685
ez iyen :)
Piritu - 1.000.00008-05-2009 22:22:17 // 11684
Érdekes dolog ez...
Minél többet "tud" a Vasam, annál nyugisabban közlekedek vele. Egyre kevésbé működik a bizonyítási vágy. A TS-ekell mindenkinek be akartam bizonyítani, hogy jobb a kocsim, mint az övék, már nem.
Lehet ha nem járnék német autópályán sose próbáltam volna ki, hogy hol a dejzel vége, tökmindegy, megy ahogy kell. Boxal meg még inkább...
A mai aszma kivétel volt, nagyon messzehangzóan kapcsolgatott vissza, hogy bízonyítson :-))))))
Minél többet "tud" a Vasam, annál nyugisabban közlekedek vele. Egyre kevésbé működik a bizonyítási vágy. A TS-ekell mindenkinek be akartam bizonyítani, hogy jobb a kocsim, mint az övék, már nem.
Lehet ha nem járnék német autópályán sose próbáltam volna ki, hogy hol a dejzel vége, tökmindegy, megy ahogy kell. Boxal meg még inkább...
A mai aszma kivétel volt, nagyon messzehangzóan kapcsolgatott vissza, hogy bízonyítson :-))))))
Piritu - 1.000.00008-05-2009 21:49:44 // 11683
Apropó box, ma bepróbálkozott egy aszma gsi, még a régebbi kasznis, amilyet Mo-n is gyártottak. Utolértem, meg nem akartam előzni - simán meglett volna - de kigyorsításkor padlózás nélkül rágyorsultam pedig pakolta vissza a csávó rendesen, a sportkipufogója üvöltött (tehát sportos volt). Régebben nem biztos, hogy felvettem volna a kesztyűt. :-))))
Piritu - 1.000.00008-05-2009 21:38:05 // 11682
Kagylós kártyával tankolok, nehéz mutogatni, mindig van számla. Amúgy meg mindig feljegyzem az adatokat, rögtön észrevenném, ha trükköznének :-)
Attie08-05-2009 20:43:03 // 11681
2 turbóval vagy 1-gyel? :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2009 18:22:25 // 11680
ezek szerint :)
GTPeti08-05-2009 18:14:27 // 11679
"Amúgy meg láthatjuk itt sokak autójában, hogy egy pár tízezer Ft-os box-szal milyen teljesítménynövekedést lehet elérni seperc alatt."
Itt most tuningolatlan motorokról van szó. A felhúzás más tészta.
Azt bevallom kétlem, hogy a 200LE-s dízelt a papás vezetőknek szánnák. :))
Itt most tuningolatlan motorokról van szó. A felhúzás más tészta.
Azt bevallom kétlem, hogy a 200LE-s dízelt a papás vezetőknek szánnák. :))
GTPeti08-05-2009 18:10:56 // 11678
Az utolsó mondatodhoz: Épp az imént írtam, hogy van 2.0ás 200LE-s ALFA dízel. ;)
Attie08-05-2009 18:10:21 // 11677
Azt azért nem gondolom, hogy a MB nem tudna olyan erős motort csinálni. Csak a vevőköre inkább a papás vezetőkből áll és nincs szükségük nagyobb fordulatra.
Amúgy meg láthatjuk itt sokak autójában, hogy egy pár tízezer Ft-os box-szal milyen teljesítménynövekedést lehet elérni seperc alatt. :-) Igaz, arról senki nem tud semmit, hogy ez milyen hatással van az alkatrészekre, hiszen nem tudhatja, hogy mennyit bírt volna az autó nélküle.
Amúgy meg láthatjuk itt sokak autójában, hogy egy pár tízezer Ft-os box-szal milyen teljesítménynövekedést lehet elérni seperc alatt. :-) Igaz, arról senki nem tud semmit, hogy ez milyen hatással van az alkatrészekre, hiszen nem tudhatja, hogy mennyit bírt volna az autó nélküle.
Attie08-05-2009 18:07:33 // 11676
Ezen röhögtem én is amikor olvastam a cikket. Akkor én olyan autóbuzi vagyok? :)
Attie08-05-2009 18:06:21 // 11675
ugyan úgy tud menni kanyarokban
Ez inkább futómű kérdése
A válasz egyszerű. Azért nem sportos, mert dízel a motor benne. Ez az oka, nem más :)
Amikor a TV-ben azt hallod, hogy Kolompár Béla meg Orsós József, akkor mire gondolsz? Én arra hogy romák és nem arra hogy magyarok. Pedig magyar állampolgárok. Ezt párhuzamba hozva a dízellel. Ha én ezt a szót hallom, akkor nem a sportosság jut eszembe, pedig ugyanolyan gyors motorok.
Apropó. Hogy van az, hogy az Alfa még nem tudott olyan gyári dízel mocit csinálni teljesítményben, mint az őskövület 92-es 155 Q4-ben levő 185 LE-s 2 literes benzinmotor? :-)
Ez inkább futómű kérdése
A válasz egyszerű. Azért nem sportos, mert dízel a motor benne. Ez az oka, nem más :)
Amikor a TV-ben azt hallod, hogy Kolompár Béla meg Orsós József, akkor mire gondolsz? Én arra hogy romák és nem arra hogy magyarok. Pedig magyar állampolgárok. Ezt párhuzamba hozva a dízellel. Ha én ezt a szót hallom, akkor nem a sportosság jut eszembe, pedig ugyanolyan gyors motorok.
Apropó. Hogy van az, hogy az Alfa még nem tudott olyan gyári dízel mocit csinálni teljesítményben, mint az őskövület 92-es 155 Q4-ben levő 185 LE-s 2 literes benzinmotor? :-)
GTPeti08-05-2009 17:50:39 // 11674
Nem is beszélve arról, hogy Mercedes-ék 2.5 literből hozták ki a 204LE-t, az Alfa pedig 2.0-ból 200-at... Mondjuk a 2.4 JTDm sem mai csirke, mégis 210-t tud (még 1 turbóval is).
WarbiRunner (Gyuri)08-05-2009 17:45:53 // 11673
Tudja az még most is, de még milyen könnyedén! 2-es, 3-masban észre se veszem és már ott van. Büszke is vagyok az őskövületre :-))))
GTPeti08-05-2009 17:43:34 // 11672
Egy érdekesség: A MB új csúcsdízelje, a 4 hengeres 204LE-s dízelmotor max fordszáma 4200.
(Az ős-JTD 4500-öt tudott 10 évvel ezelőtt. Ez önmagában nem a legfontosabb, de engem vhogy mégis meglepett.)
(Az ős-JTD 4500-öt tudott 10 évvel ezelőtt. Ez önmagában nem a legfontosabb, de engem vhogy mégis meglepett.)
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2009 08:43:07 // 11671
kis szösszenet a sportosságról a totalcarból: "Egyáltalán nem rossz autó a Swift Sport (173 lovas rally változat), sőt, az árához képest kifejezetten kellemes darab. Egész jól megy és fordul, de persze a nagyok dolgába nem szólhat bele, már a 200 lóerő körüli alsó-középkategóriás kocsikkal sem – melyeket sok autóbuzi még mindig nem szívesen nevezne sportkocsinak – lehet egy lapon említeni. A Swift Sport egy jó játék, az első lépés egy olyan úton, aminek a végén egy 911-es Porsche vagy valami Ferrari vár ránk. "
WarbiRunner (Gyuri)08-05-2009 08:30:29 // 11670
A kisebb használható fordulatszám tartomány hosszabb váltóáttételekkel van párosítva, és máris ugyanott vagyunk.
Szerintem is a hang és a korom ami az ellenérzést szüli, illetve talán pont a váltóáttételezés. Az enyémben legalábbis érezhetően lyuk van a 2-es 3-mas közt, ezért sose lesz olyan könnyed egy szerpentinezés, mint egy benzines tesóval. Erősen szokni kell, hogy mikor hova kell kapcsolni. Ezen kívül viszont nem tudom mitől lenne rosszabb egy hasonló dinamikával mozgó benzinestől. És gyanítom, hogy az újabb kormosoknak a váltókiosztása is jobb lehet már.
Másik, hogy nehezebb az orra a dízeleknek, ami alulkormányzottabbá teszi. Ám legyen, ezt látom az egyetlen tényleges különbségnek, de ez se oly nagy. Ha a 146 ormótlan dízellel olyan szinten jól kanyarodik ahogy, akkor egy M-Jet feltételezem, hogy minimális hátrányban lehet egy hasonló benzines ellen.
Szerintem is a hang és a korom ami az ellenérzést szüli, illetve talán pont a váltóáttételezés. Az enyémben legalábbis érezhetően lyuk van a 2-es 3-mas közt, ezért sose lesz olyan könnyed egy szerpentinezés, mint egy benzines tesóval. Erősen szokni kell, hogy mikor hova kell kapcsolni. Ezen kívül viszont nem tudom mitől lenne rosszabb egy hasonló dinamikával mozgó benzinestől. És gyanítom, hogy az újabb kormosoknak a váltókiosztása is jobb lehet már.
Másik, hogy nehezebb az orra a dízeleknek, ami alulkormányzottabbá teszi. Ám legyen, ezt látom az egyetlen tényleges különbségnek, de ez se oly nagy. Ha a 146 ormótlan dízellel olyan szinten jól kanyarodik ahogy, akkor egy M-Jet feltételezem, hogy minimális hátrányban lehet egy hasonló benzines ellen.
Liquid08-05-2009 08:12:04 // 11669
Alapvetően igazad van!
nemis a paraméterekkel van a gondja legtöbbünknek, hanem a korommal meg a hanggal :)
"Nagyjából mind kettőnek azonos a használható fordulat tartomány, csak míg a 2,0Ts-nek felül van addig a M-jetnek alul......."
monjuk ebben speciel nem, szereted kicsit elcsalni ezeket a dolgokat, az 1500-4000-ig, kicsit kisebb, mint a 2800-7000, de ezt csak zárójelben jegyzem meg, nem akarok újabb vitát indítani :)
nemis a paraméterekkel van a gondja legtöbbünknek, hanem a korommal meg a hanggal :)
"Nagyjából mind kettőnek azonos a használható fordulat tartomány, csak míg a 2,0Ts-nek felül van addig a M-jetnek alul......."
monjuk ebben speciel nem, szereted kicsit elcsalni ezeket a dolgokat, az 1500-4000-ig, kicsit kisebb, mint a 2800-7000, de ezt csak zárójelben jegyzem meg, nem akarok újabb vitát indítani :)
Wickey08-05-2009 03:01:26 // 11668
felőlem el is mehet neki a dízel akkor is csak egy olajkályha marad. Az is igaz, hogy 156ból pont nincs olyan benzines ami kéne... illetve de, egy borult GTA, de az is csak a motorja miatt. A 75höz még nincs 24V motorom :-PPPP
GEORGE07-05-2009 22:55:29 // 11667
Nem csak a gyorsaságról van szó....
A jó fajta diesel mocival ugyan úgy tud menni kanyarokban, kigyorsítások stb stb stb.....
Ha egy diesel ugyan úgy megy mint egy sport benzines akkor mitől nem sportos a diesel??
Értem ez alatt, hogy minden olyan körülményben partner a diesel motoros verzió a benzines verzióval.
Én a 146ti után ugyan olyan sportosnak tartom a 156 2,4 M-jet verziót. Nem csak azért mert gyiorsabban éri el a 100km/h sebességet, hanem azért is mert hamarább indul el, jóval jobb a rugalmassága, lényegesen erősebben tol előre. Nagyjából mind kettőnek azonos a használható fordulat tartomány, csak míg a 2,0Ts-nek felül van addig a M-jetnek alul.......szóval sportosak a 2,4 M-jet 156-ok, de persze evvel nem kell egyetérteni velem:-)
A jó fajta diesel mocival ugyan úgy tud menni kanyarokban, kigyorsítások stb stb stb.....
Ha egy diesel ugyan úgy megy mint egy sport benzines akkor mitől nem sportos a diesel??
Értem ez alatt, hogy minden olyan körülményben partner a diesel motoros verzió a benzines verzióval.
Én a 146ti után ugyan olyan sportosnak tartom a 156 2,4 M-jet verziót. Nem csak azért mert gyiorsabban éri el a 100km/h sebességet, hanem azért is mert hamarább indul el, jóval jobb a rugalmassága, lényegesen erősebben tol előre. Nagyjából mind kettőnek azonos a használható fordulat tartomány, csak míg a 2,0Ts-nek felül van addig a M-jetnek alul.......szóval sportosak a 2,4 M-jet 156-ok, de persze evvel nem kell egyetérteni velem:-)
Attie07-05-2009 22:44:15 // 11666
OK, ha csak a gyorsaság számít akkor legyen :)
Bár én sosem éreztem sportosnak a hullámvasutat, a TGV-t és az utasszállító repülőgépeket :)
Bár én sosem éreztem sportosnak a hullámvasutat, a TGV-t és az utasszállító repülőgépeket :)
GEORGE07-05-2009 22:26:47 // 11665
Én meg azt mondom, ha egy sportonak kiáltott benzines 156-os mellett ott megy a diesel 156 fej fej mellett, akkor az ugyan olyan sportos mint a benzines.
Attie07-05-2009 21:52:45 // 11664
Igen nem rossz, csak van aki annyiból autót vesz amennyibe kerül ennek a cseréje :)
Attie07-05-2009 21:51:59 // 11663
Én szoktam hagyni hogy tankolják az autót, hogy ha felajánlkozik magától. (Büdös a gázolaj :) ) Viszont végig ott állok mellette. Ha befejezte, akkor autó bezár és megyek fizetni.
WarbiRunner (Gyuri)07-05-2009 21:46:12 // 11662
Az ötlet végülis okos, azt nagyon nem szeretem, ha egy autó megpakolva megemeli az orrát, olyankor hajlamos kóvályogni az úton. Mondjuk az Alfával nem próbáltam még, de felteszem az is bizonytalanabb lesz.
GTPeti07-05-2009 21:11:51 // 11661
Nemtom én pl. meg nem engedem, hogy hozzáérjen egy kutas is az autómhoz.
(Nem hogy teletölteni! Erre a van az a jó kis mutogatós trükkjük...)
(Nem hogy teletölteni! Erre a van az a jó kis mutogatós trükkjük...)
Piritu - 1.000.00007-05-2009 21:06:43 // 11660
máshoz = máshol
Piritu - 1.000.00007-05-2009 21:05:58 // 11659
Sümegen jártam úgy, hogy beállok, jön a kutas, mondom tele a jobbik dejzelből, ő tölt én be a boltba, fizetek, feltűnően keveset, mondom "dejólettafogyasztásvagy3literperszáz", elindulok, hát nincs tele, visszakanyarodok a kútra, les a pasas, mondom most akkor teletöltheti!
No azóta szívesen járok oda, most már tudják, hogy mi a teendő. Máshoz nem is hagyom hogy töltsenek :-)
No azóta szívesen járok oda, most már tudják, hogy mi a teendő. Máshoz nem is hagyom hogy töltsenek :-)
Attie07-05-2009 21:01:11 // 11658
Kár hogy, hogy a legprosztóbb kutasok dolgoznak náluk. Legalábbis felénk :(
Az Essonál legalább nem akarnak lehúzni minden fisz-fasszal. Az ÖMV-nél meg tök figyelmesek. Kezdek átszokni oda :)
Az Essonál legalább nem akarnak lehúzni minden fisz-fasszal. Az ÖMV-nél meg tök figyelmesek. Kezdek átszokni oda :)
Attie07-05-2009 20:59:26 // 11657
Ha jól tudom az, hogy ha megpakolod a puttonyt, akkor nem az eget fogja pásztázni az orra az autónak, hanem vízszintbe emeli :)
Csak SW-nél van/volt ilyen.
Csak SW-nél van/volt ilyen.
WarbiRunner (Gyuri)07-05-2009 18:49:47 // 11656
Igen, a kagylós az bevált nekem is. Ma különösen genya idő volt, még az Alfát is fogni kellett olyan hülye szél volt. A kamionok árnyékában rendesen megugrott a verda annyira fogta, főleg szemből jobbról fújt. Mondanom se kell, hogy a magam kis 140 körüli tempóját azért tartottam, ám ezzel rajtam kívül csak egy Corvette volt így, igyaz ő ment vagy 200-al :-)) Aztán Bp-n besz.ptam vagy 2 dugót mondjuk az enyhébb fajtából, ott keringtünk vagy 50km.t, aztán go vissza. Balról hátulról fújt a szél, szerencsére rossz szokását most nem hozta, nem fordult meg velem együtt :-))) Rettentően felhúztak addigra a kcsg sofőrök ott a nagyfaluban, úgyhogy nem épp spórolósan padlózgattam, hogy haladjunk, aztán mikor tisztult, ráálltam a 140-150 közti kényelmesre. És így hozta megint a 6.5 körüli fogyasztást, fél jelzésre 500km nél ért. Mióta kagylóst öntök, szinte menetrend szerűen ez van, szépen beállt 6.5-re és kevésbé kényeskedik néhány 100km városozás után.
Piritu - 1.000.00007-05-2009 18:25:14 // 11655
Mármint kinnt és itthon is a kagylósra járunk.
Piritu - 1.000.00007-05-2009 18:24:45 // 11654
Én ezt a jelenséget úgy vettem észre, hogy németből hazafelé mindig kevesebbet fogyasztott mindegyik Vasam, mint odafelé. Aztán pár éve átálltunk a kagylós kútra, azóta nincs jelentős különbség.
GTPeti07-05-2009 17:49:06 // 11653
A PDTDI természetesen nem koreai, de szintén eléggé más, mint egy JTD.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
580
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?