Latod Cartárs a 147 mennyivel egyszerűbb eset volt?
Anno nem írkáltunk ilyen dolgokról és még pohártartó is volt benne :-)
Forum >> Dízelmánia
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:57:21 // 11752
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:55:48 // 11751
Megint kavarja Giovanni?
Adrián10-05-2009 21:55:07 // 11750
tedd helyre a dolgokat!;)
GEORGE10-05-2009 21:54:52 // 11749
Mi ugyan az??
Amikor én kerestem a vízhűtőt akkor nem egyezett egyik verzió se a 2,4-vel.
Amikor én kerestem a vízhűtőt akkor nem egyezett egyik verzió se a 2,4-vel.
GEORGE10-05-2009 21:53:27 // 11748
A 2,4-nek tök más a hűtője mint bármelyik másik 156-nak....elég sokat futottam anno hűtő ügyben...
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:49:12 // 11747
JTD-nél volt hiba ez nekem, elfogyott a söröm hozz még egyet a nagy ijedségre :D
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:47:39 // 11746
Akkor megnyugodtam, van még tartalék a hűtőrendszerben, megyek hozok is magamnak egy sört :-)
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:46:25 // 11745
bocsi ugyan az az összes Mjet hűtője :P
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:45:53 // 11744
Pont ezért kérdezem (a méret miatt), mert nagy tempónál zavar hogy 90-91-re áll be a víz, addig meg 82-nél áll mintha oda lenne szegezve.
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:43:53 // 11743
méret különbség is van szerintem :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:43:17 // 11742
pedig voltam nálad (igaz nem ezért) csak nem szedted le az első lököst :)
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:43:03 // 11741
Akkora árkülönbözet van a kettő között? Amúgy meg ha xar, akkor így is, úgy is új kell nem?
(Passzióból én se tetettem volna be a Q2 szettet, de ha már kakukk volt az eredeti miért ne?)
(Passzióból én se tetettem volna be a Q2 szettet, de ha már kakukk volt az eredeti miért ne?)
Csöri10-05-2009 21:41:57 // 11740
Azoknál még nem találkoztam ilyennel a praxisomban.:)))
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:41:23 // 11739
mindent be lehet tenni :D de szerintem nem éri meg...
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:40:33 // 11738
a 2001-2003as viszont nem az...
Csöri10-05-2009 21:40:17 // 11737
első viszont =viszont első
:)
:)
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:39:55 // 11736
Be lehet tenni?
Csöri10-05-2009 21:39:19 // 11735
Liquid is jön hozzám ez miatt szerdán. Pedig neki nem is JTD, de első viszont szériás.
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:38:16 // 11734
más...
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:37:56 // 11733
nekem is furcsa hogy zöldesen málik az alu...de 4 embernél láttam ....
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:37:19 // 11732
Nincs belőle egy "combosabb" gyári cucc? A 2,4-é más?
Csöri10-05-2009 21:36:21 // 11731
Megnéztem, már én is cseréltem párat ez miatt, de zömmel a réz szokott szétmálni.
Piritu - 1.000.00010-05-2009 21:36:17 // 11730
"hiszen most már hivatalból is tudnom kell"
akkor talán arra is tudsz válaszolni, hogy mikor üzemel max nyomással a rendszer? Az igénybevett nyomatékmennyiségtől függ vagy mitől?
Milyen nyomás van mondjuk egy tartós tempomatos 2000 fordulatos haladáskor?
akkor talán arra is tudsz válaszolni, hogy mikor üzemel max nyomással a rendszer? Az igénybevett nyomatékmennyiségtől függ vagy mitől?
Milyen nyomás van mondjuk egy tartós tempomatos 2000 fordulatos haladáskor?
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:31:18 // 11729
ott van a blogomban az alu hűtő málott szét...
Csöri10-05-2009 21:29:27 // 11728
Amiről te írsz az inkább az első szériás rézhűtősokre jellemző.
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 21:26:45 // 11727
ha a kosztól hullik ki a hűtőborda akkor lehet :)
Csöri10-05-2009 21:25:45 // 11726
Nem lehet, hogy inkább a sok kosztol eltömödött a hűtő?
GEORGE10-05-2009 21:23:42 // 11725
Amíg minden paraméterben jobb a 2,4 Mjet mint a sportosnak kikiáltott 146ti meg amíg centikre ott lohol a 156 2,5 V624V mögött sok szituációban pedig egyenértékű, addig bizony sportos, ha tetszik ha nem :-)
Attie10-05-2009 21:18:04 // 11724
Szerintem meg nem az, bármilyen erős is az a dízelmotor :)
Attie10-05-2009 21:17:28 // 11723
Csak a pumpa és a csúcsok szívnak
Na csak jól gondoltam a józan paraszti eszemmel, hogy valaminek betesz :) Én ezért nem szeretnék bele semmi ilyen cheat-et :)
Na csak jól gondoltam a józan paraszti eszemmel, hogy valaminek betesz :) Én ezért nem szeretnék bele semmi ilyen cheat-et :)
GEORGE10-05-2009 20:57:55 // 11722
Ezen mit kell vitázni?
naná hogy sportos a diesel, igaz nem mindegyik variáns, de a 2,4 mjet 20V az sportos, de nem azért mert én olyat vettem :-)
naná hogy sportos a diesel, igaz nem mindegyik variáns, de a 2,4 mjet 20V az sportos, de nem azért mert én olyat vettem :-)
GEORGE10-05-2009 20:54:41 // 11721
Ja, hogy az vicc volt? :-)
Azért ismerd el nem volt annyira jó vicc, különben leesett volna, hogy vicc :-)))))))
Azért ismerd el nem volt annyira jó vicc, különben leesett volna, hogy vicc :-)))))))
Attie10-05-2009 20:49:52 // 11720
Nem, de remélem azért értetted, hogy csak vicceltem azzal a mondattal.
Attie10-05-2009 20:49:12 // 11719
Álló helyzteben rálépsz a gázra és bemozdítja a kasztnit a motor.
Ez bármelyik erősebb hosszmotoros autóra igaz :)
Ez bármelyik erősebb hosszmotoros autóra igaz :)
Attie10-05-2009 20:47:42 // 11718
A 156-ok 90% dízel volt a piacon, vagy 1.6 TS. 1.6-ot nem akartam.
Dízel mellett azért döntöttem, mert kevesebbet fogyaszt, és közel hozza a 2.0 TS paramétereit. De milyen negatívokat írtam a dízelről? Én arra emlékszem, hogy azt írtam, hogy meg vagyok elégedve az autómmal. Pont neked írtam :)
A vita arról folyik, hogy a dízel sportos-e vagy sem :)
Dízel mellett azért döntöttem, mert kevesebbet fogyaszt, és közel hozza a 2.0 TS paramétereit. De milyen negatívokat írtam a dízelről? Én arra emlékszem, hogy azt írtam, hogy meg vagyok elégedve az autómmal. Pont neked írtam :)
A vita arról folyik, hogy a dízel sportos-e vagy sem :)
Attie10-05-2009 20:44:07 // 11717
Igazad van a gokarttal kapcsolatban :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2009 20:36:44 // 11716
sajnos típus betegség a melegedés a szar gyári hűtő miatt mint nekem is meg Ferkének is meg sorolhatnék még 10 nevet...egész egyszerűen nem hűt a hűtő csere után 90 fok érdekes módon :)
Selmak10-05-2009 20:34:22 // 11715
FIAT nem használja ki a megengedett maximális csúcsnyomást, többek között ez is a megbízhatóság ára.
GTPeti10-05-2009 20:27:31 // 11714
Legutóbbi fogyasztásom 6,4l, aminek nagyrészét a tempós svájci túrán eszközöltem. (A kisebbet pedig városaban.) Utazó olyan 160, esetenként felszökött 180-ra. Nemtom hogy csinálja a JTD.
(Amúgy de, hiszen most már hivatalból is tudnom kell. A railnyomás "megnövésének" van egy olyan poz. oldala is, hogy jobb lesz a porlasztás. Csak a pumpa és a csúcsok szívnak.)
(Amúgy de, hiszen most már hivatalból is tudnom kell. A railnyomás "megnövésének" van egy olyan poz. oldala is, hogy jobb lesz a porlasztás. Csak a pumpa és a csúcsok szívnak.)
Piritu - 1.000.00010-05-2009 20:21:11 // 11713
Azért abból vízből csak hiányzik az a hőmennyiség, ami az utastérbe bejön...
GEORGE10-05-2009 16:48:08 // 11712
Ezen esetben nincs hüvösebb víz, csak Erhardnak :-)))
Csöri10-05-2009 16:24:13 // 11711
Hűvösebb viz?
Egy torlólap nyitja meg a fűtésalagutba a meleg levegő utját. A radiátorba levő viz az ugyanazzal a hőfokkal megy mint a blokk, vagy a hütő.
Egy torlólap nyitja meg a fűtésalagutba a meleg levegő utját. A radiátorba levő viz az ugyanazzal a hőfokkal megy mint a blokk, vagy a hütő.
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2009 16:21:53 // 11710
Kering, de milyen hatásfokkal és hova adja le a hőt? A forró motortér felé nem lesz olyan hatásfoka a hőcserélőnek, mint az utastér felé, főleg, ha az még előzőleg klímával be lett hűtve. Úgyhogy van abban a fűtés dologban valami..:-)
GEORGE10-05-2009 16:18:26 // 11709
ha vissza nem is hül, de azért a radiátorban lévő hüvösebb víz azért csökkent a hőfokon egy kicsit.......
Csöri10-05-2009 16:15:11 // 11708
Nem is szabad neki nagyon melegedni ilyen temponál. Ha csak ninncs termosztát, vagy vízpumpa probléma.
Az csúsztatás még Erhard irásában, hogy a fűtés rátekerésével vissza hűlt. Ez lehetséges azoknál az autóknál ahol fűtés csap van, de a mai autóknál folyamatosan kering a viz a fűtésrendszerbe.
Az csúsztatás még Erhard irásában, hogy a fűtés rátekerésével vissza hűlt. Ez lehetséges azoknál az autóknál ahol fűtés csap van, de a mai autóknál folyamatosan kering a viz a fűtésrendszerbe.
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2009 16:12:47 // 11707
Gondolom álló helyben billentette a bódét nagy gázra. Mint egy jó Lada :-))
GEORGE10-05-2009 15:21:13 // 11706
Én is többször szaladgálok 150-180 közt tartósan és bizony nem forr fel a víz.
Ha mondjuk 140-ről átállítom 180-ra a tempomatot akkor felmegy a víz majd 90'C-ra majd benyit a termosztát és visszamegy kb 85'C-ra és utána ott is marad.
Ha mondjuk 140-ről átállítom 180-ra a tempomatot akkor felmegy a víz majd 90'C-ra majd benyit a termosztát és visszamegy kb 85'C-ra és utána ott is marad.
GEORGE10-05-2009 15:16:43 // 11705
Mindegy, hogy milyen, az a lényeg, hogy benzines legyen.....szóval 1,1-es Puntotól is lesz adrenalin szint elemkedésed???? :-o
GEORGE10-05-2009 15:14:39 // 11704
Az a baj, hogy bemagyarázod magadnak a dolgokat éa már akkor sem nevezed sportosnak amikor valóban az.
Azt hogy érted, csavarta a kasztnit mikor túráztattad? :-o
Én mentem CLK-val szintén hossz motoros de az nem csavargatott semmit, csak szedte a "lábát" :-)
Azt hogy érted, csavarta a kasztnit mikor túráztattad? :-o
Én mentem CLK-val szintén hossz motoros de az nem csavargatott semmit, csak szedte a "lábát" :-)
GEORGE10-05-2009 15:11:22 // 11703
2 nap alatt kontakthibás lett a HR levegőtől???
Ugye ezt te magad sem hiszed el?
2001 óta járok HR-ba 10napokra és soha egyik autómmal sem volt gond.
Sürgősen nézesd át a verdád, lehet elkezdte enni a lemezeket is :-))))
Ugye ezt te magad sem hiszed el?
2001 óta járok HR-ba 10napokra és soha egyik autómmal sem volt gond.
Sürgősen nézesd át a verdád, lehet elkezdte enni a lemezeket is :-))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?