Forum >> Dízelmánia

kru19-06-2009 20:10:32 // 12452
ti mirü beszéltek? kgfb bónusz vagy casco bónusz? ezek névre szólnak, lehet továbbvinni, a kgfb tuti, van a megszűnésnél igazolás, amit a másik kötésekor bemutatsz, de nekem emlékeim szerint a casco bónuszom is ment tovább, legalábbis biztosítón belül másik autóra mintha számított volna.

amúgy az én autóm annak való, aki nem riad el attól, hogy lesz majd vele valami (minddel lesz), csak én nem csináltatom meg és próbálom adni drágábban, hogy most lett cserélve, hanem cserélje a következő arra, amit szeret, cserébe olcsóbban adom.
ystuc19-06-2009 20:08:27 // 12451
Meg van valami flottás téma is. De ezekkel nem vagyok képben. :-)
GTPeti19-06-2009 20:07:16 // 12450
Ja bocs, az egyiknek nem én vagyok az üzembentartója.
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2009 20:06:29 // 12449
ez sem igaz van párhuzamos üzemeltetés :D
ystuc19-06-2009 20:05:15 // 12448
Ühüm. Ez azért van, mert csak egy autóra vehetsz igénybe bónusz kedvezményt. Elvileg a másik maradna A0. Amennyiben nem ott vagy, örülj neki. :-)
GTPeti19-06-2009 19:59:58 // 12447
Nem, nem biztos hogy jól tudom. Viszont ha nem autóhoz lenne kötve, akkor automatikusan egy bónuszon lenne mindkét autóm. És ez egy darabig nem volt így. (Mára beérték egymást.)


Erhard, thanx. Azért kérdeztem, mert előfordulhat, hogy a boltban nincs nálam a sublerom és nem tudom a lyukméretet ellenőrizni.
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2009 19:53:03 // 12446
3 mikronos legyen a bosch jó fajta, az ufi is meg a fiaam is, a mann is...
ystuc19-06-2009 19:51:05 // 12445
Hogy hogy autóhoz? Nekem nem autóhoz van kötve, a régi bónuszomat folytatom. Ilyenről még nem is hallottam. Biztos jól tudod?
GTPeti19-06-2009 18:25:00 // 12444
Nálam is lassan aktuális lesz a dízelszűrő-csere. A Bosch szerintetek jófajta?
Skodra19-06-2009 18:16:35 // 12443
Köszi az infót,megcsinálom ezt is magamnak...!
GTPeti19-06-2009 15:05:23 // 12442
A mostani autómon elég jó a biztosítási bónusz. Ha veszek egy másikat megint nulláról indul. (Idiótaság, hogy a bónusz autóhoz- és nem tulajdonoshozkötött.)
kru19-06-2009 14:56:25 // 12441
Ja még annyit, nem árulok zsákbamacskát. Tisztességesen elmondom, mik voltak az autóval, illetve azokat is, amikről én tudok, hogy várható lesz (előbb-utóbb pl. kuplung csere, hogy mikor, azt a jó ég tudja, lehet, hogy 1év, lehet, hogy 2 hónap, télen 1x megcsúszott már, mostanában nem volt ilyen).
kru19-06-2009 14:47:14 // 12440
várj, milyen bónuszelvesztés????
kru19-06-2009 14:44:57 // 12439
azt nem, de ha egy phedra-t előásol normális áron, azt igen :)
GTPeti19-06-2009 14:23:25 // 12438
Őszinte leszek: Ha nem lenne az eladás macerája/átírás/bónuszelvesztés én lehet, h belevágnék...
GEORGE19-06-2009 14:17:41 // 12437
Beszámítod a Martykám 147-ét??? :-)
kru19-06-2009 13:11:58 // 12436
Nem érdekel valakit az autóm?
2.1mFt-ről indul a licit felfelé. Nem makulátlan, de mondjuk én eléggé maximalista vagyok, ettől függetlenül 1-2 dolog tényleg van vele.
Van egy Excel táblám az összes javításról, alkatrészről, amit az elmúlt 3 évben kapott. A km-t garantálni felelőtlenség lenne, hiszen használtan vettem, de kb. stimmel a pecsételt szervízkönyv és utána az én nyilvántartásaim szerint.

Alapvetően kinőttük, ezért nyaggatom Erhardot mindig olyan hülye kérdésekkel, hogy Lancia Phedra pl :))
bagoly19-06-2009 08:46:17 // 12434
JA 1,9 JTD :-))
bagoly19-06-2009 08:45:33 // 12433
Üdv cartársak! Olajcsare előtt állok és az lenne a kérdésem mijen olajat vegyek a vasba?
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2009 08:17:14 // 12432
vigyázok bár az egyiken van már karc egy hülye szerelő miatt :( de jó minőségű a felni görgőzni nem kell ahogy elnézem...
GEORGE19-06-2009 07:55:16 // 12431
Simán ki tudod te is cserélni, nem muszáj tölteni bele gázolajat.......tedd vissza majd 4x 5x adjál rá csak gyújtást, feltölti az magát :-)
Piritu - 1.000.00017-06-2009 18:44:26 // 12430
Tessék jobban vigyázni azokra a szép felnikre, mert különben kénytelen leszek elkobozni :-))
Skodra17-06-2009 18:42:02 // 12429
Szia! Lehet nem várok a szerelőre,kicserélném a gázolajszűrőt magam! Lehúzom a csatit,lecsavarom a régi szűrőt,az ujat feltöltöm olajjal,és felcsavarom,csatlakozó összedug,és kész??Vagy nyomás alatt van ott a szűrő....vagy mire kell figyelni...??Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)17-06-2009 16:09:58 // 12427
Azt szerintem nem annyira a kopás teszi, hanem a lyukak az útban. Egy egy jobbacska pofon átalakítja rendesen a gumikat. Nekem volt olyan Budapesti utam, hogy odafelé semmi baja nem volt, visszafelé már remegett az autó. Sokat mászkáltunk a városban rosszabbnál rosszabb utakon, de durva dübbenés nem volt. És mégis elment a jobb első gumi. Ja, hozzáteszem a jobb egyen 110kg terhelés volt, ami szintén bejátszik szerintem.
Piritu - 1.000.00017-06-2009 13:36:35 // 12426
Tuti hogy a felni volt? Már többször is feltűnt, hogy a gumik kopás közben "elmásznak".
GabCsi17-06-2009 12:22:27 // 12425
Mondjuk lerajzolhatnád mia különbség :D
Erhard 242 (Pure Energy)17-06-2009 12:15:28 // 12424
tényleg ezért anyám nem dicsérne meg :DDDD
GabCsi17-06-2009 12:13:58 // 12423
Centrír :) Bocs, szakmai ártalom ...
Erhard 242 (Pure Energy)17-06-2009 12:12:22 // 12422
egyenlőre semmi baja a kettőstömegűmnek ...voltam centíroztatni az első kerekeket a 2 éves Momo felniben volt 10-10g most már nem ráz be 120-nál...
Mufy12-06-2009 21:35:34 // 12421
csak a tárcsát de aztmodnták birnia kell Piri cartárs csinálta én hiszek neki
Piritu - 1.000.00012-06-2009 18:50:59 // 12420
Szerintem az enyémnek a rugója volt "gyenge", mert kopásnyom nem volt a tárcsán, csak amit a csúszással szedett össze. Kicsit megkopott és már nem bírta a rugó megfelelő erővel összenyomni. A szerelő szerint "még szinte új" volt.
Végül is nem lett sokkal keményebb, csak érezni hogy nyomni kell.
A kevlározás során mit vontak be kevlárral? A tárcsát, a nyomólapot vagy a lendkereket - esetleg mind a hármat?
Mufy12-06-2009 17:10:11 // 12419
Nekem csak kevlározták a kuplungomat de birja és igy nem lett keményebb sem pedig tartottam tőle .hogy keményebb lessz de nem
WarbiRunner (Gyuri)12-06-2009 16:40:08 // 12418
Itt Debrecenben most júli 1-el cserélik le mind egy szálig az összes buszt, semmi nem marad a nosztalgiából. Én szerettem az Ikarusokat :-))
Selmak12-06-2009 13:00:35 // 12417
Régi jó Ikarusbusz fílíng. Jár alapjáraton a motor és tompa puffogással rezonált az egész bódé pár perc alatt fejgörcsöt lehetett tőle kapni.
GTPeti12-06-2009 12:16:00 // 12416
Jaja, ez így van.
Nekem anno a kollégám E-Klasséjában (szintén dízel) volt egy enyhe rosszullétem. :(
WarbiRunner (Gyuri)12-06-2009 11:41:54 // 12415
Igen, a nagyon alacsony frekvenciájú hang hatására az arra érzékenyek rosszul is lehetnek. Sőt, asszem ilyen fegyver is létezik.
WarbiRunner (Gyuri)12-06-2009 11:25:51 // 12414
Hát lehet, hogy más a gyári klímás, én se rezonanciát, se elindulási nehézséget nem tapasztalok. Amikor ráteszi a klímát, akkor egy pillanatra "elkomorul" a hangja, de ha nem figyelem észre se veszem. Egy picit persze nagyobb gáz kell klímával elindulni, de az természetes, viszont pörgetni nem kell, elindul az szépen.
Cgo12-06-2009 08:45:19 // 12413
es egy dolog, hogy visszaall a mutato, a masik, hogy milyen hangokat ad ki. meg orvos baratom utan is voltam, egyszeruen hanyingerem volt az alapjaraton - szerinte letezik olyan frekvencia, ami ilyen reakciot valt ki
Cgo12-06-2009 08:43:41 // 12412
a 146-rol meg tudni kell, hogy a gyarbol klima nelkul jott ki, utolag lett beleszerelve. el tudom kepzelni, hogy a gyari klimas autoknak mas az alapjarati programjuk, bar... fene tudja. Lenyeg, hogy csak orias gazzal volt biztos az indulas, ugy megfogta a klima. egy idoben indulas elott kikapcsoltam a klimat es csak 3-ban raktam vissza, ami elegge idegesito volt. az uj programmal se idealis, de jobb.
WarbiRunner (Gyuri)11-06-2009 19:55:21 // 12411
A kupplung miatt nem izgulok, most lett cserélve, annak bírnia kell. :-))
WarbiRunner (Gyuri)11-06-2009 19:52:51 // 12410
Elolvastam, köszi, hasznos kis írás! Érdekes amiket írsz, én soha nem tapasztaltam alapjárati beremegést, a klíma kapcsolás sem vészes, persze akkor kicsit megrebben a fordulatmérő, de visszaáll ide:


A 3500 fölötti elgyengülés pedig eleinte volt, aztán beedződött. Most inkább még ráhúz egyet, és 4500-ig lazán forog, legalábbis 3-masig. 4-ben nem is próbáltam, 5-ben meg 4000 körül már a légellenállás győz. Inkább az van, ha 0-ról folyamatosan gyorsítok, nem megy akkorát, mint ha gurulok és nyomatékcsúcsról lepadlózom.

Mindenesetre a 130Le 300Nm nekem egy darabig elég volna, azzal azért inkább a 9-et kéne közelíteni a gyorsulásnak. Majd méricskélek én is :-))
atesssz11-06-2009 19:36:55 // 12409
hali!

szeretném megcsippeltetni a hőn szeretett 155-ösömet, amelyben egy 2500 ccm-es turbódízel motor dobog. gyári adatai: 125 LE 294 NM.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni tapasztalatokra építve, hogy hol csináltassam a tuningolást. Több helyen is utánna jártam, a leendő értékek valami ilyesmik lennének: 155 LE, 362 NM.
Mit csináljak, hova vigyem, hova ne vigyem, mit ne csináljak?

köszönöm
Piritu - 1.000.00011-06-2009 19:03:17 // 12408
A gyári kuplungot raktad bele a cserekor ? Én a Q2-ét tetettem bele, ott 170LE-t kell átvinnie és érzésre is keményebb lett, nagyobb erővel kell benyomni.
Piritu - 1.000.00011-06-2009 18:57:30 // 12407
Én a benzinessel jártam az ATC-nél, bőveben a TS blogomban.
Mufy11-06-2009 17:38:34 // 12406
Kell az a chip a kocsiba:) nekem egyedül a kuplung nem birta de a többivel semmi gond...
Cgo11-06-2009 17:16:53 // 12405
nalam is ATC volt azt hiszem, olvasd el
Cgo11-06-2009 17:13:24 // 12404
az en ex-146-om valamikor 30e km korul kapott uj programot, allitolag (sose mertem) 132 LE lett. Lassan 150e km van benne es koszoni jol van (hugom hasznalja). kopp kopp
GTPeti11-06-2009 16:02:58 // 12403
Sztem olajcsere előtt is nyugodtan mehetnél, de te tudod. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.