Forum >> Dízelmánia

Ferko03-02-2011 11:33:55 // 15952
Én a mutató és középső ujjammal mutatom a vééééé betűt szoktam mutatni, mert az olyan, mint egy Alfa pajzs.:-))
'''''03-02-2011 10:48:27 // 15951
Én is visszaintek ha valaki int,de te menet közben milyen jelet mutatsz és hogy?
András bácsi03-02-2011 10:24:49 // 15950
Szarakodik a termosztátod. Melegedik, de nem éri el adott idő alatt az üzemmeleg állapotot.
Selmak03-02-2011 09:54:01 // 15949
Nagy hidegben nekem is ez csinálja.
Ferko03-02-2011 00:05:47 // 15948
......és hát igen......

Ma is pl a Bravoval jártam keltem a városban. Ott van a szeren a kis dög, nem is erről van szó. De az milyen már, hogy 30 percen belül két Alfából is visszaintenek, amikor villogok nekik meg mutatom a jelet?:-))) Kooookiraly.:-))))
Ferko02-02-2011 23:48:09 // 15947
Háááát, az én ótóm ikszakta egy picit.:-))) De így szeretjük.


Vaaagy.....itt is volt egy földrengés.:-))
Ferko02-02-2011 23:47:21 // 15946
Baszott szokatlan.:-))) Először kiálltam vele gond nélkül. Majd 20 perc után egy elindulásnál le is fulladt alattam. Gondoltam kiteszem a T betűt.:-))

Amúgy meg állat és be kell valljam, kurvára hiányzott a rohadt dög.:-)))) Hozták utána ma a szerelőtől (én a Moni Bravojaval voltam). Még sötétben is majd behugyoztam a gyönyörűségtől, ahogy néztem a tükörben.
Igen igen, a múltkor még bele akartam rúgni........de valahogy nem took rá haragudni, amikor meglátom.:-))) Kell a piTSának más márka.:-))))
Alfa förevöööööör:-))))
Csöri02-02-2011 21:17:38 // 15945
Nekem ki kellett cserélni, mert már menet közben is megállt. Azóta sem találkoztam ilyen problémával.
Ferke02-02-2011 21:06:29 // 15944
Az komoly:))) Elsőre nem is biztos, hogy eszembe jutna, hogy ez lehet, pláne, hogy állt az autó.:)
WarbiRunner (Gyuri)02-02-2011 21:02:54 // 15943
No nekem meg azt csinálja, hogy ha éjszaka -10 fok van, vagy alatta, akkor az első utamon reggel dobja az injektor piktogrammot. Szokásos hibaüzenet, hőfok jeladó átmeneti hiba. A vicc, hogy minden nap méterre ugyanott adja be! A hőfok ilyenkor mozdul ki az 50-ről, de még nem éri el a 80-as osztást, vagyis valahol 65-70 fok körül lehet. De ezt mindíg ugyanazon kereszteződésben csinálja akkor is, ha szándékosan alig gázzal megyek odáig, hogy lassabban melegedjen. Ezután megyegetek vele, és egyszercsak lekapcsol a figyelmeztetés. Az autó persze működik, semmi jele problémának. Csak zavaró azért. Ha melegebb van éjszaka, nem hül át annyira a vas, akkor nincs hiba se.
Nincs valami idő limit a hőmérséklet érzékelésnél? Mondjuk hogy ha nem növekszik a hőfok menet közben egy adott ideig, akkor hibaüzi? Fel nem fogom mitől lehet ez, és mi köze az éjszakai dermesztő hidegekhez.
GTPeti02-02-2011 20:20:01 // 15942
Vajon mi történt az éjszaka, hogy kiugrott a kapcsoló? Rosszat álmodott az autó? :)
Csöri02-02-2011 20:00:22 // 15941
Nekem ment már tönkre ilyen kapcsoló. Este megállítottam, reggel nem indult. Szóval előfordul, de jobb kicserélni egy ilyen után.
Ferke02-02-2011 16:50:03 // 15940
Reméljük:) De tééleg nagy hupli kell neki, hogy kioldjon...:)
GEORGE02-02-2011 16:39:31 // 15939
Na milyen az új kettőstömegűvel és az új kuplunggal???
Ferko02-02-2011 16:37:57 // 15938
Hát ilyet csak nem csináltak vele.:-))
Ferko02-02-2011 16:36:23 // 15937
HA már lúd legyen kövér.:-DDDD
GEORGE02-02-2011 16:09:40 // 15936
Pedig ez volt a baj, benyomta majd indult is a gép......Ferkot nem is érdekli, örül, hogy megy a gép :-)
Ferke02-02-2011 16:07:40 // 15935
Vazze, és az meg hogy oldott le?:) Max akkor szokott, ha hirtelen le van dobva emelőről, vagy csáposról. De akkor is marha ritka...:)
GEORGE02-02-2011 16:06:17 // 15934
Ez a ferko már csak ilyen :-) "széthajcsa" :-)))
Vinnie02-02-2011 15:38:28 // 15933
Akkor jó, mert fa..a. :)
Vinnie02-02-2011 15:37:25 // 15932
Nekem, mikor hosszabb ideig állt a gép, akkor volt ilyesmi. Nekem sem indult semmi pénzért.
Bár az enyém benzines.
Azt csináltuk haverommal, hogy levettük a pillangószelep előtti csövet. Megbikáztuk a gépet másik autóról. Indítgattuk, és közben valami spary-vel fújtunk a pillangószelepbe. Többszöri próbálkozásra beindult.
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2011 15:36:24 // 15931
jeee minek tapos ennyire? :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2011 15:35:52 // 15930
főtengely jeladó? egyáltalán forgatja?
GEORGE02-02-2011 15:34:34 // 15929
Meg van oldva!

Az üzemanyag elzáró kapcsoló oldott ki, benyomta és pöc-röf indult a gép! :-)

/ homloktörlés, ezt is megoldottam :-) /
GEORGE02-02-2011 15:26:07 // 15928
Sziasztok.

Ferko kért meg, hogy írjam be a következőket:

Az autó kettőstömegű és kuplung csere miatt állt 3-4 napot egy szervizben aksi nélkül.
Most nem indul be!
A könyvben leírtak alapján nem lehet bevinni a codkártyán lévő kódot.
nem lehet megkezdeni magát a folyamatot.
Nem villog az injektor lámpa sem......

ötletek?
Ferko30-01-2011 22:32:46 // 15927
Tudsz egy eladó jó véééhatot?:-))
Ferko30-01-2011 22:31:41 // 15926
Miért? Szerinted a kettőstömegű mennyit fog kibírni?

Már megvettem a cuccost, így nem took beletenni bontottat.:-)
Selmak30-01-2011 19:30:47 // 15925
Aztán a V6ban repül szét a kuplung és kezdődik előröl.
Haro30-01-2011 19:27:34 // 15924
Ez nem egy rossz ötlet:))) Ferko fogad meg:)))
WarbiRunner (Gyuri)30-01-2011 19:25:32 // 15923
A kupplung legalábbis...
Tegyél bele egy bontott szettet és adjad el azt az autót. vegyed meg az álmaid V6-ját. Azzal se lesz kevesebb gond, de legalább véhat :-))
Csak javaslat volt :-D
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2011 19:14:56 // 15922
viszonyítás kérdése :DDD
Ferko30-01-2011 12:24:45 // 15921
Jaja, sajna nem az.

Viszont cserébe megy, mint az állat.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2011 12:09:44 // 15920
jah sajnos a 2,4-nek nem olcsó a cucca :(((
Ferko30-01-2011 11:56:41 // 15919
Az vigasztal csak, hogy ha kész lesz, akkor elmegy legalább 150.000-et megint.
Ferko30-01-2011 11:28:15 // 15917
Max Ofi. Tőle rendeltem a cuccost.:-)
Ferko30-01-2011 11:27:44 // 15916
203.000 a kuplungszett, kinyomócsapágy valamint a kettőstömegű.

A 250.000 a maxra vonatkozik. Gyanítom annál tobb nem lesz; de lehet, hogy "csak" 20-30.000-et kér.
Ferke30-01-2011 07:41:18 // 15915
Lehet, hogy örökgarit vállal rá a szerelő:))
Zé.29-01-2011 22:33:32 // 15914
Ferkának cserélnek kuplungot, vagy maser? Ha ARről az irreálisan sok(k).
Ferko27-01-2011 22:37:57 // 15913
Jaja, meg külön kinyomó csapágy is kell hozzá, mert az nincs benne a szettben. :-(
Ferko27-01-2011 22:36:55 // 15912
Igen, ha rendben vanl, akkor no problem. Úgy vagyok vele, hogy hja ezt most kicseréltetem, akkor ezzel nem lesz már gond. Kopó alkatrész; nincs mit tenni. Bár fáj kiadni most ennyi pénzt.
És akkor még a fogyasztással sem tudtam mit kezdeni. El akaratam vinni Kecelre, de ott csak kiszerelt alkatrészekkel foglalkoznakl, így kerítenem kell másik szervizet.
Ferko27-01-2011 22:34:58 // 15911
Hát ez van. Számítottam rá, hogy előbb utóbb elromlik, de most ez nem kellett volna; pont most.....:-(
Olyan 250.000 körül lesz minden, ha jól saccolom a munkadíjat.
GTVili27-01-2011 22:26:40 // 15910
Pfúúúúúj.......
Piritu - 1.000.00027-01-2011 22:26:35 // 15909
Nem volt más választásom, mert az övék :-(
Bérautó volt.
[k i z z o]27-01-2011 22:22:05 // 15908
És ott merted hagyni?
Wickey27-01-2011 22:16:51 // 15907
ha már arra jársz még ledugózás előtt húzd le a légtömegmérőt és menj vele egy kört úgy, ha eltűnik a torpanás máris tudod mit kell cserélni.
Este meg ledugózhatod azt a kacatot, azzal biztos jól jársz LMM-től függetlenül is.
Wickey27-01-2011 22:15:33 // 15906
Hátránya? Én semmi hátrányát nem érezném ha nem etetik meg velem a saját hányásom. Gondolom a JTD is így lehet vele. :-)
GTVili26-01-2011 22:26:55 // 15905
Igenis! ;-D
GTPeti26-01-2011 22:24:29 // 15904
Mindkét véget ledugózni!
GTVili26-01-2011 22:23:48 // 15903
OKÉ.....reggel lekapom a vákuumcsövet.....;-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.