Forum >> Dízelmánia

Goodboy20-02-2011 20:25:24 // 16152
csao Titánok!igértem ,h megirom nektek a fejleméneket a golajos sztorival! Nos,a kamionos dörgölt tetü,amikor jött be a lehajtorol a kutra ,felbaszta az összes lámpát ,h a akamera ne lássa a rendszámot ,és ugy állt meg ,h kilogjon a avas eleje a kamera látotréböl! Még az utso remény ,h az autopályásoknak megvan a tetüláda:-( Még ma is meg állt a kis dizel a viz miatt!Üzenet .motor control system failure:-(
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 20:17:21 // 16151
azt lehet de az 5-6 év alatt keletkezett pár deci olajat sem engedi át :)))
mreni20-02-2011 20:12:07 // 16150
a rozsdamentes csövet meg sosem kéne:D:D
nem csak a csövekre gondoltam;)
Alfa GT-Csaba20-02-2011 20:11:18 // 16149
Nem arról,de azért olajos valamitől az a cső belül hiába nem megy le a kocsimba az olajszint 15ezer alatt egy kicsit sem.
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 20:10:55 // 16148
sajnos csak a csövekből felkopna az állam :) max 1x kell cserélni szóval akkor valamit jól megterveztek ...
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 20:09:36 // 16147
nem csak neked a 150 lovasoknál előferdül...
mreni20-02-2011 20:09:30 // 16146
én sem vagyok mérnök,de még senkitől nem hallottam panaszt a fém csövezésre:)
gondolom költséghatékonyabb a gumicső,meg ugye valamiből a szervizeknek is meg kell élni,neked mondjam?:)
manapság már úgy tervezik hogy a garancia idejét kihúzza utána csere:)
Alfa GT-Csaba20-02-2011 20:09:20 // 16145
Én már megfigyeltem egyszer a megpuhult csőnél,érdekesen megfújja a turbó egy pillanatra!
Piritu - 1.000.00020-02-2011 20:08:48 // 16144
Lehet, bár tudtommal az Alfa dejzelek nem az olajfogyasztásukról híresek.
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 20:07:10 // 16143
nem vagyok mérnők így nem tudom de ha nem lenne baj akkor miért táguló csővel tervezték? :)
mreni20-02-2011 20:05:20 // 16142
motorba megy a levegő,nem tágul a cső,ez rossz szerinted?:)
kíváncsi lennék ezek a gyári gumicsöveknek mennyivel növekedik a térfogata hirtelen nyomásemelkedésnél,minimális lehet szerintem
Alfa GT-Csaba20-02-2011 20:05:05 // 16141
Pont akkor megy szét az a megpuhult cső,és az én tapasztalatom hogy a belső ívbe szakad ki,vagy csak nekem!
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 20:02:08 // 16140
gázadásnál mikor 1.6-tal tölt a turbó pl
mreni20-02-2011 19:55:32 // 16139
milyen hirtelen nyomásra gondolsz?
gázelvételkor megvan a megfelelő szelep ami elengedi a levegőt,nyomásépüléskor pedig szükség van a feltermelt levegőre nem?
mreni20-02-2011 19:54:19 // 16138
nem... van egy szelep ami vészüzemben csökkenti a nyomást
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:52:58 // 16137
nem győztél meg valahol a hirtelen nagy nyomásnak el kell oszlania és gondolom nem a szívósorban ...tuning autók teljesen mások de azokkal nem is mész el 200e km-et gond nélkül :P
Alfa GT-Csaba20-02-2011 19:52:26 // 16136
Szerintem az élettartam nagyban függ attól is hogy a turbó mennyi olajat nyom oda!
Piritu - 1.000.00020-02-2011 19:51:53 // 16135
Nem a gumicső a gyenge pont a rendszerben?
Ha valami gubanc van a rendszerben, a gumicső enged és nem a turbó és/vagy motor távozik az örök vadászmezőkre.
Piritu - 1.000.00020-02-2011 19:49:14 // 16134
"ha a gyári kibír kb 200e km-et akkor már nincs min gondolkodni..." - Legyen csak 150 ezer. Egyszer cserélünk egy átlagos autó élete során és a cseredarabbal megy a roncstelepre. Nem látom értelmét más fajtára, "jobbra" cserélni.
mreni20-02-2011 19:46:14 // 16133
egyébként tényleg jobb a fém csövezés,utólagos építésekben mindenki ezt használja,nem véletlenül
mreni20-02-2011 19:45:06 // 16132
szerintem negatív hatása biztosan nincs...
most van egy debreceni cég akitől vettem a szilikon csöveket tavaly elég jó áron adta:)
1m 60as cső volt 6ezer a 90fokos és 45 fokos hajlatok darabja 4ezer...
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:44:55 // 16131
akkor agyárit miért úgy tervezték hogy táguljon? :)
ALFI15620-02-2011 19:43:41 // 16130
Az a jó ha nem tágul.
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:41:40 // 16129
no akkor még 30 felett volt :) egyébként nem tudom hogy mennyire befolyásoló tényező hogy a gyári csövek tágulnak ezek meg nem...
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:40:38 // 16128
minden bontott cucc ilyen ...olcsó csak meddig bírja :)
Alfa GT-Csaba20-02-2011 19:39:10 // 16127
A bontott gumicsőért is 10ezret kértek,még nem volt megpuhulva az olajtól,csak az a lutri hogy meddig bírja?!
mreni20-02-2011 19:35:42 // 16126
mondjuk olyan céghez nem vinnék semmit,aki ilyeneket csinál;)
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:35:01 // 16125
alvázszám függő :D
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:34:02 // 16124
passz egy cég volt az biztos :) vagy bp-i vagy talán veszprémi már 3 éve volt....küldtem nekik a mintát milyen kell és megcsinálták...csak zúzós a szilikoncső ára :( gondolkoztam én is rajta de ha a gyári kibír kb 200e km-et akkor már nincs min gondolkodni...
ALFI15620-02-2011 19:33:56 // 16123
Nekem amíg megvolt két és fél év semmi gond nem volt.Ha jól meg van csinálva örök élet.Sok tunningcég bandázsol és évekig mennek nagy nyomással.
mreni20-02-2011 19:32:54 // 16122
10-12e-ből megvan rozsdamentes anyagból két szilikoncsővel a végén...
Alfa GT-Csaba20-02-2011 19:32:28 // 16121
Nekem a gt-hez 33ezerért akartak adni egy ilyen girbe-gőrbe csövet gyárit.Létezik hogy annyiba kerül az a szövetes cső?
ALFI15620-02-2011 19:31:36 // 16120
És ki hajlította le?Hol hajlították le?
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:28:35 // 16119
lehet bandázsolni kb + két hét....
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2011 19:27:49 // 16118
ha megtudnád az árát lehet nem kéne én már adtam el ilyet :P
Alfa GT-Csaba20-02-2011 19:25:00 // 16117
A lényeg az hogy ezt felesleges gányolni,legföljebb csak a rövid ideig amíg veszel hozzá egy másikat mert ha egy hosszú úton elfossa magát teljesen akkor aztán okádja a kormot szarik menni és telenyomja korommal az EGR-t is meg mindent.Én is csináltatok hozzá rozsdamentesből,úgy is sokáig akarom megtartani a gépet.Már a telefon számukat megszereztem,állítólag itt vannak Érden valahol.
GTPeti20-02-2011 18:57:45 // 16116
Nem látom túl sok előnyét. A gumin úgy is átszivárog az olaj. És olyankor már nem tapad a bandázsszalag. :(
mreni20-02-2011 18:46:12 // 16115
ideig óráig megoldás,de a savállócső az igazi:)
ALFI15620-02-2011 18:33:38 // 16114
Így van.Meg elötte féktisztítóval kívül,belül jól áttisztítaní.Aztán mehet neki jó feszessen több rétegbe.
mreni20-02-2011 18:27:10 // 16113
szalag és szalag között is óriási különbség van Urak:)
Alfa GT-Csaba20-02-2011 18:07:57 // 16112
Hogy lehet azt szarul bandázsolni?Előtte letöröltem nitros ronggyal az olajtól és feszesen áttekertem 3 réteggel aztán bírt 2 napot és újra kifújt!Te honnan tudod hogy amit megcsináltál az 100%-san tömített?Minimális eresztést nem veszel észre.
ALFI15620-02-2011 17:57:30 // 16111
Én a gyárit is úgy tettem volna be,hogy áttekerve.
ALFI15620-02-2011 17:56:40 // 16110
Akkor szarul bandázsoltátok át.
Alfa GT-Csaba20-02-2011 17:48:08 // 16109
sajnos a bandázs szalag nekem nem jött be mert az olaj közzé ment aztán elengedte utána a levegő is megtalálta az útját hogy merre osonjon el.
GEORGE20-02-2011 15:45:57 // 16108
úgy már frankó.
GTPeti20-02-2011 15:45:48 // 16107
Ha előbb hallok róla én is ilyet veszek a gyári helyett...
ALFI15620-02-2011 15:44:13 // 16106
Valahogy így néz ki
ALFI15620-02-2011 15:39:03 // 16105
A két végén van szilikongumi.Azt fogatod oda.Azt húzod rá a csonkra.
GEORGE20-02-2011 15:35:09 // 16104
Fix csövet nem rakhatsz oda, mindenképpen kell bele rugalmas kapcsolat is!!
ALFI15620-02-2011 15:33:50 // 16103
Nem lehetséges,hogy csak valamelyik bilincs lazult meg valamelyik csőnél?Van egy olcsóbb megoldás is.Mivel nem nyílt szét teljessen leveszed mind a kettőt (alsó,felső) áttekered bandázs szallaggal aztán mehet vissza.Örök élet!Én a kék 56-on így kezdtem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.