Forum >> Dízelmánia

Föckös19-11-2011 20:01:33 // 17552
rohadééék időjárás!
most azután jóóóóóól kipróbáltam a dynotabot...
pfff
najó ártani biztos nem ártott neki...
Piritu - 1.000.00019-11-2011 18:59:39 // 17551
Szerintem az utolsó "vagy leginkább attól, h kb 350 km-t olyan ködben mentünk, h inkább beálltam egy kamion mögé? szélárnyék, meg 85ös tempó, nem dögunalom ááá..."
A múltkor ködben (60-80 tempomat) mentem a Párduc is jóval kevesebben fogyasztott, elértük a "vegyes" fogyasztási adatot, amit normálisan sose.
Föckös19-11-2011 18:36:55 // 17550
na gyerekek megvolt a nagy kör a hunyadival, de nem tudom, h mit gondoljak a dynotab-ról.
ugyanis hazafelé jobban fogyasztott az autó.
na de miért?
mert közben volt benne cca 800kg áru.
-a dynotabtól?
-attól, h két tankolás között csak autópálya?
-attól hogy ez meleg motorral?
-vagy leginkább attól, h kb 350 km-t olyan ködben mentünk, h inkább beálltam egy kamion mögé? szélárnyék, meg 85ös tempó, nem dögunalom ááá...

azt mondták, h jobban is fog menni az autó tőle, hááát

ezt a furgonon nem éreztem.

viszont hatalmas élmény volt átülni utána a nagyvadba.
útfekvésre mintha egy dácsiából egy GTVbe ültem volna be, és hát klasszisokkal jobban is megy;-)
igazából amióta lehúztam az egér csatit, azóta egyre jobban megy.
én meg alig bírok parancsolni a lábamnak...
Bilux18-11-2011 15:40:30 // 17549
Novitec powerrail 4-es box érdekel valakit?
Én nem akarom a gépet tuningolni elég nekem a 150 lovacska is.
Meg van egy srint boosterem is gázpedál tuning. Így együtt majd 150.000Ft újonnan én egyben 80.000gondoltam.
Lehet külön külön is. NAgyot lép a gép tőle meg a gázreakció is olyan lett mint egy szívó benzinesé.
fapuma818-11-2011 10:02:28 // 17548
Na igen.Ez milyen kemény :-) Ahol dolgozom itt is vágumk vízzel, rozsdamentes, hőálló acélt...mondjuk így....hastelloyt ....CrCoNi ötvözeteket....vízzel...gyémántporral keverve, de mégis csak vizes vágónak hívjuk, a kvarc is kemény :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2011 16:24:55 // 17547
Köszi, akkor nem dobatom le róla az első dobot :-) Manual szerint csak kétdobos a rendszer.
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2011 23:52:27 // 17544
Még valami! Ha valakinek van képe a 146 jtd kipufogórendszeréről, ossza meg velem plz!
A manuálban ugyanis tökéletesen másképp néz ki a katalizátor környéke, mint az enyémen valóságban.
A manuálban egy böhöm nagy katalizátor van, elöl 3 csavaros rögzítéssel, hátul bilinccsel. A kat hátsó csatlakozója után megy egyenesen hátra a cső egy fura alakú nagy dobig.
Nos az enyémen ez úgy néz ki, hogy a kat után közvetlenül fel van hegesztve egy dob, és majd csak onnan megy hátra a cső.
krysee16-11-2011 23:08:36 // 17543
holnap szétbontom aztán meglátjuk a dolgot!

igazábol örülök hogy ez lett a gondja mert egy nagynyomásu szivattyu cserének nem nagyon örültem volna igy karácsony fele. :)
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2011 22:46:19 // 17542
Amúgy a fogyasztásom visszament 7 alá! Pécsett ma megtankoltam, és örültem! Régen volt már az amikor 6,8-at evett téli kerékkel 140 fölött autózva. :-)

Más: valakinek van tapasztalata, hogy egy termosztát mennyit bír ki? Mennyi az enyémnek a hivatalos üzemi hőfoka? Nem a mutató által jelzett 89-90, hanem a valódi érdekel, amit kiolvasok. Mert az már nincs annyi...
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2011 22:38:55 // 17541
A spurinál is a kioldott kosztól kell csak félni, vagy maga a cucc is káros szerinted? Mert használom egy ideje már. Másképp fogalmazva ha az elején megúsztam hogy telenyomja a rendszert a kioldott kosszal, akkor a folyamatos használat már nem rizikós?
A legelső használat után én gázolajszűrőt cseréltem (20e-nként cserélem amúgy), azóta használgatom elég rendszeresen. Télen sokkal halkabban jár a motor hidegindítás után. Hangra egyértelműen jót tesz neki. Fogyasztásra 1-2 decit számít.
Csosznorbert16-11-2011 22:35:32 // 17540
hacsak egy bilincs a bűnös akkor egy aba is megteszi a sufniból :)
krysee16-11-2011 22:27:31 // 17539
sziasztok!

valakinél volt már olyan ,hogy hazaértem munkábol reggel 6kor leállitottam az autot ,délután 4 fele gondoltam bemegyek a városba inditani akarom ,teker az indito motor és semmi ?!
kiszállok az autobol látom valami folyik belőle.
hát persze hogy gázolaj... felnyitottam megnézni és mikor gyujtást adok rá már spriccel is a 425 forintos gázolaj a nagyvilágba .
az egyik gumicső ami a szürö és a magasnyomásu szivattyu között van egyik pillanatrol amásikra megadta magát. de nem is a gumirésze hanem az az aluminium préselt bilincs ami rajt van .
lehet ilyen csövet külön kapni ? készüljek fel 10-20 ezres tételekre ? egyáltalán mitől mehetett el egyik pillanatrol a másikra ?
Youri16-11-2011 22:26:44 // 17538
Döbbenetes dolgokat tud művelni a retek.....Láttam adagolóházat miszlikre forgácsolódva,nagynyomású sziv.-t ,és injektorokat is lekukázva .Csak egy kis kosz.....:-(
GTPeti16-11-2011 21:13:37 // 17537
Jó, majd megnézem. :))))
Grando16-11-2011 20:55:33 // 17536
Rázd meg, van-e benne gyémánt! ;)))
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:54:56 // 17535
eddig "originale ricambli" volt benne...
GTPeti16-11-2011 20:47:38 // 17534
..és vettem egy Bosch olajszűrőt is. Egyáltalán nem volt drága. Otthon láttam... Made in South-Africa.

A Bosch üa.szűrő emékeim szerint 10e körül van.
mreni16-11-2011 20:46:57 // 17533
a gyárit 5-6ezer körül vettem erhardnál.
Bilux16-11-2011 20:44:29 // 17532
Akkor mennyi egy Bosch mondjuk? Még nem vettem gázolajszűrőt, mert én is csak most ismerkedem a gázolajos témával.
GTPeti16-11-2011 20:37:03 // 17531
Nálam legutóbb FRAM került be. (Elvileg ua., mint a tecnocar.) A MANN kb. 4x annyiba kerül. :(
Bilux16-11-2011 20:35:18 // 17530
Igen, az öreg szaki is mondta, hogy hangsebességgel távozik a gázolaj az injektor fejen. Ha egy nagyon pici kis mocsok kvarc kristály kerül ilyen sebességgel azzal a golyóval (golyó zár nyit az injektor fejben) azt rendesen "megmunkálja". (az iparban a hangsebességgel távozó vízzel centiméteres vasakat vágnak át.)
Tehát az olajszűrőn nem szabad spórolni csak márkás minőségit szabad venni. 2mikronos szűrők ezek...
Grando16-11-2011 20:34:04 // 17529
A közös nyomócsöves rendszer már nem szereti (az írás szerint tilos is beletölteni). A régiekbe még mehet egy kicsi - az öregek szerint. :))
GTPeti16-11-2011 20:23:15 // 17528
Ne offolj légyszíves! :)))))
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:17:28 // 17527
Én a Spiderbe azt töltök :-DD
Roll198316-11-2011 20:14:23 // 17526
Foswágenért nem kár, tőlem tele is tankolhatja vele. :D
mreni16-11-2011 20:05:21 // 17525
köszi:D
mreni16-11-2011 20:05:09 // 17524
régen én is öntöttem az 1.7D unoba,könnyebben is indult,nem dermedt meg annyira a gázolja :)
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:02:30 // 17523
Köszönöm :-DD
Youri16-11-2011 19:55:10 // 17522
Akkor tessék:-D
GTPeti16-11-2011 19:54:45 // 17521
Egy ismerősöm fixa ideája, hogy egy kis benzin jót tesz télen... (VW TDI).
mreni16-11-2011 19:54:16 // 17520
erre voltam kíváncsi :)
Youri16-11-2011 19:53:20 // 17519
Akkor itt az ideje:-DD
Youri16-11-2011 19:52:44 // 17518
Nem 1-2 példa alapján,jóval nagyobb kopások,eltérések mutatkoztak a spurival kezelt rendszereknél....Ebbe a nagynyomásútól az injektorokig mindent értek......
mreni16-11-2011 19:49:14 // 17517
passz,mióta feljött ez a 2T téma még nem beszéltem vele erről.
GTPeti16-11-2011 19:48:59 // 17516
Ez picit több a hitnél, de nekem is mind1.
mreni16-11-2011 19:48:43 // 17515
csak kérdeztem,hogy mi a konkrét tapasztalat az x ezret futott spurival adalékolt dízellel...
Youri16-11-2011 19:48:18 // 17514
Mindenki másban hisz,kb ez az oka.SZVSZ
Youri16-11-2011 19:47:14 // 17513
Annyira megoszlanak a vélemények erről h nem is akarok mélyebben belemenni a dologba,nekem végül is tökmindegy:-D

Maradjunk annyiban,h saját tapasztalataim szerint,az enyémbe ( ha lenne dieselem:-D ),100 % h nem raknék semmilyen csodaszert....

Ha egy rendszer jó,akkor nincs szükség okosításra,ha meg szar,akkor így is-úgy is zsebbe kell nyúlni....
GTPeti16-11-2011 19:45:43 // 17512
Miért nem inkább 2T-t? Ezt furcsálom.

(Piritu kedvéért: Német taxisok ezrei tesznek a gyári ajánlásokra, mert tudják, hogy azok a csilivili márkaszervízeknek kedveznek. Ők inkább szeretnék sokáig használni a CR cuccokat a Benzeikben.)
mreni16-11-2011 19:43:25 // 17511
lehet,de van pár ismerősöm... sőt olyan is van aki debreceni diesel szervíznél van és spurit önt az 530D-be..(jellemzően a hidegebb időszakokban) ezért kérdezem.
Youri16-11-2011 19:43:00 // 17510
Kb 1000 féle tünete lehet,a szarul induláson át,a nem 100as járásig....
GTPeti16-11-2011 19:42:09 // 17509
Köszi.

És milyen jelei vannak annak, ha kezd elanyátlanodni egy injektor?
Youri16-11-2011 19:40:41 // 17508
Nem melóztál még diesel szervízben....
Föckös16-11-2011 19:34:27 // 17507
jaaa azt nem mondtam, h először a hunyadiban próbálom ki.
kb 2 ó3ája érkeztünk meg, belement vagy 800 km.
2 ilyen kis xart dobtam be eddig.
hatalmas változást nem érzek, majd holnap kiderül 1 tonna áruval.
na meg a hunyadin nem vágom ki, de lehet, h a sajátban megtörténik a katkibelezés...
mreni16-11-2011 19:34:26 // 17506
erre én is kíváncsi lennék,ilyet nem hallottam még senkitől...
Piritu - 1.000.00016-11-2011 19:31:22 // 17505
"Jaaaa,és ahogy én láttam,nem igazán tesz jót a spurizás,és társai...."
...erről mesélhetnél.
Youri16-11-2011 19:19:13 // 17504
A lényeg ( SZERINTEM ),a cr lelke,h NE kapjon retket,ha erre nem vigyáz az ember ,akkor ki fog feküdni előbb utóbb!! Sokan azért tették gallyra,mertz basztak gázolajszűrőt cswerélni,retkes kannából tankolták,ilyesmi......

Jaaaa,és ahogy én láttam,nem igazán tesz jót a spurizás,és társai....
Youri16-11-2011 19:15:34 // 17503
"Mekkora az esély rá, hogy tönkremegy a menet a hengerfejben kiszereléskor?"

Keine panik:-D ( bár láttam-szoptam ilyennel is...)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.