én is a geo-ra tippelek,mert ha végigforgatom3.ban és úgy dobom a 4.et akkor betilt egyböl,lekuplungolom és megy tovább :D
Megjött a galletto,szóval hamarosan teszt,de még kutakodok a témában egy kicsit :)
Forum >> Dízelmánia
mreni24-05-2013 21:37:59 // 23652
Manky95624-05-2013 21:35:16 // 23651
Boxal gyári adatokat látsz , ezért elcsalás. Nagyjából jók az adatok , nyomás viszont nagyon fel tud szaladni , azért csak 1 bar a névleges mert a tartalomban a turbónyomás térképben ez szerepel ennyit kér az ecu .Rail is érdekes h miért nem emgy ki 1350ig , nekem minden érték tökéletes ahová írom annyi lesz.
Bár nekem is felszalad 1.5ig szval ezek ilyenek , de lehet egy turbó geó pucolás sokat segítene nekik :)
Bár nekem is felszalad 1.5ig szval ezek ilyenek , de lehet egy turbó geó pucolás sokat segítene nekik :)
mreni24-05-2013 21:33:13 // 23650
dízelen semmi haszna,csak a hangja miatt alkalmazzák
Hermész 8824-05-2013 21:31:47 // 23649
Ciao.
Van valakinek tapasztalata turbo lefujo szeleppel kapcsolatban ?
Van valakinek tapasztalata turbo lefujo szeleppel kapcsolatban ?
mreni24-05-2013 21:30:52 // 23648
érdekes amúgy,mert nekem pl 2515 a max mért turbónyomás,a névleges max 2084 :D
Mért gázolaj nyomás min 291 névleges 300,max mért 1247 névleges 1350.
Ezek box-al mért adatok,cf3 1.9jtd
Mért gázolaj nyomás min 291 névleges 300,max mért 1247 névleges 1350.
Ezek box-al mért adatok,cf3 1.9jtd
Alfa GT-Csaba24-05-2013 20:37:57 // 23647
ha kormos a kipufogód biztos nincs benne
hering*dani24-05-2013 20:07:19 // 23646
Mit tudtok az én autómban van már részeckeszűr?. 2005ös 147es 1,9 JTDm 120le(88kw).
Amugy semmi füst nicns semmikor!
Amugy semmi füst nicns semmikor!
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-05-2013 17:32:34 // 23645
kb 15 darabja a javításnak az inter dieselnél Győrben. egyszerre nem döglik meg mind. lehet csak egyet kéne javítani
Bomi24-05-2013 16:44:19 // 23644
Köszi a tippet, az nem is olyan drága!
Persze még nem biztos ,hogy kell de jó tudni ,hogy mennyi lenne :)
Persze még nem biztos ,hogy kell de jó tudni ,hogy mennyi lenne :)
Manky95624-05-2013 16:42:39 // 23643
Racing bazaron vannak bevizsgált felújított, munkalapot mindent ad hozzá, 15e ft.
Bomi24-05-2013 16:16:11 // 23642
Valahogy nincs kedvem 100 ezret költeni porlaszókra :(
Újan egy vagyon....használtan rizikós....talán a legjobb megoldás a porlasztók felújítása.
Na majd meglátjuk még :)
Újan egy vagyon....használtan rizikós....talán a legjobb megoldás a porlasztók felújítása.
Na majd meglátjuk még :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-05-2013 16:08:59 // 23641
jól tippelsz. porlasztó lesz. de jönnek a szakik és ők meg mondják a frankót.
Bomi24-05-2013 15:58:36 // 23640
Sziasztok,
Mi lehet az oka ,hogy alapjáraton rángat a motor (1,9 jtd) olyan mintha túl sok üzemanyagot kapna vagy amikor nem megy egy henger....fordulaton nincs vele gond, húz rendenesen és nyomatékos....igaz feketén azért füstöl néha :)
Porlaszókra tippelek, csak gondoltam megkérdezem hogy tapasztaltatok-e már ilyet és mi lett a megoldás.
Ami még fontos ,hogy hideg motornál erőssebb a rángatás...melegen már nem olyan vészes.
Kösz előre is :)
Mi lehet az oka ,hogy alapjáraton rángat a motor (1,9 jtd) olyan mintha túl sok üzemanyagot kapna vagy amikor nem megy egy henger....fordulaton nincs vele gond, húz rendenesen és nyomatékos....igaz feketén azért füstöl néha :)
Porlaszókra tippelek, csak gondoltam megkérdezem hogy tapasztaltatok-e már ilyet és mi lett a megoldás.
Ami még fontos ,hogy hideg motornál erőssebb a rángatás...melegen már nem olyan vészes.
Kösz előre is :)
WarbiRunner (Gyuri)24-05-2013 09:37:46 // 23639
Anno Imi barátom autóján hibakerestünk, akkori tapasztalat:
kiindulásként azt éreztük, hogy nem megy úgy mint a 146, pedig ugyanaz a 105 lovas motor.
Áttettük az enyém nyomásszabályzóját, és megvadult, elkezdett menni tőle. gyorsan vissza is tettük az enyémbe, nehogy elkeverjük az alkatrész cserélgetés közben :-)
kiindulásként azt éreztük, hogy nem megy úgy mint a 146, pedig ugyanaz a 105 lovas motor.
Áttettük az enyém nyomásszabályzóját, és megvadult, elkezdett menni tőle. gyorsan vissza is tettük az enyémbe, nehogy elkeverjük az alkatrész cserélgetés közben :-)
Manky95624-05-2013 08:30:36 // 23638
Diaggal ki lehetne deríteni kb 5perc alatt , lehet meg sincs a közösnyomócsőben a megfelelő nyomás , nem épül fel időben , akkor meg az egész nem kóser , még szép h nem megy .
Menjetek vele egy kört FES úgyis megjegyzni minimum maximum értékeket,ha bemásolod milyen fordulaton mekkora a railcső nyomás én visszanézem a progidban és megmondom jó vagy sem. Max 1350 nek kéne lenni , minimum 280-300.
Igaz ha már alapjáraton nem épül fel a 300bar akkor el sem indul.(résolaj valahol sok)
Már sajnos a melós kocsinkon nem egyszer volt porlasztó cserélve a sok kannázás miatt.
Menjetek vele egy kört FES úgyis megjegyzni minimum maximum értékeket,ha bemásolod milyen fordulaton mekkora a railcső nyomás én visszanézem a progidban és megmondom jó vagy sem. Max 1350 nek kéne lenni , minimum 280-300.
Igaz ha már alapjáraton nem épül fel a 300bar akkor el sem indul.(résolaj valahol sok)
Már sajnos a melós kocsinkon nem egyszer volt porlasztó cserélve a sok kannázás miatt.
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-05-2013 07:34:38 // 23637
Nekem szarakodik a ralli szenzorom, mert télen nehezebben indul a kocsi, ezt hozták ki hiba okának. ha cserélném jobban menne a verda?
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-05-2013 07:31:21 // 23636
Nem bántódom meg :) persze tudom hogy egy remap vagy egy novi box ezerszer jobb ennél, de talán még mindig jobb ez mint a no name boxok :) amit írnak az persze csak reklám hogy jobban el lehessen adni.
Föckös24-05-2013 07:16:42 // 23635
nem bántásból, de pont az, nézd meg a honlapjukat, vagy korábbi hozzászólásokat, konkrétan összefüggéstelen hülyeségekkel akarnak meggyőzni a remappal szemben. a legjobb, amik azt írja, hogy minden box személyreszólóan az autódra készül, vagy ilyesmi:-)))
Föckös24-05-2013 07:15:06 // 23634
sok dologtól lehet, de mondok egy nagyon egyszerű példát.
anno dobott egy hibakódot, és vészüzembe ment az ecu-m, kiderült, hogy egy testelési gond volt. a rail szenzornál. közben azt kicseréltük. ekkor sem box, sem remap nem volt az autón. klasszisokkal jobban ment a másik, ugyanolyan rail szenzorral.
a box meg ugye ennek a jelét módosítja...
anno dobott egy hibakódot, és vészüzembe ment az ecu-m, kiderült, hogy egy testelési gond volt. a rail szenzornál. közben azt kicseréltük. ekkor sem box, sem remap nem volt az autón. klasszisokkal jobban ment a másik, ugyanolyan rail szenzorral.
a box meg ugye ennek a jelét módosítja...
Manky95623-05-2013 22:57:22 // 23633
Persze igazad van ,csak ott a baj pld ha lekormozódik a geometria , sokat mész városba és lassan vagy ki se nyit teljesen és a nyomás felmegy , pld én mikor megvettem a kocsit rengeteget tiltott , de amióta rendszeresen használom már nem is tilt be , meg nekem is inkább boxal csinálta.Pld diaggal nézem meg órával és teljesen gyári állapotban is 1-2 be eltaposom neki és kimegy 1.45 barig , 1.52 nél tiltás van. Persze az én autóm régi , még nyomás vezérelt ,de nálad már az ecu dolgozik és vákummal szabályozza a geometria nyitását ezért tiéd alul nagyobb nyomást tud generálni és pontosabb is a szabályzás.
Alfa GT-Csaba23-05-2013 22:25:13 // 23632
Nem is kell rajta csodálkozni!!!a múltkor Budaörsnél a 100-as táblánál levillogott egy 159 hogy takarodjak előle ,egy napszemüveges csávó vezette ,de nem köszönt ,játszotta a nagyfiút!Aztán a kanyar után az Érdi emelkedő aljától elkezdtünk fölfelé menni az 5km-es emelkedőn ,nagyon nyomta neki de ,simán toltam magam előtt ,de nem ment volna ki egy sávot mert a büszkesége letört volna ,de szerintem kényelmesen otthagytam volna
gecsa23-05-2013 22:22:28 // 23631
Jaja...az a plussz pontlemegy azon az alig 300kilón....:-) de a végére mindig elment..:-)
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 22:20:08 // 23630
Segítek a lelkeden, neked adom majd az u.gy. kettőstömegűmet ha egyszer végre veszek egy nagy levegőt és beruházok egy normális gyárira. Pont azt csinálja amit a sárgával rajzoltál :-D
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 22:18:38 // 23629
Gyári állapotban nem csodálom, nem éreztem igazán erősnek az 1.9 jtdm-et mikor vezettem, nehéz a 159 bódé neki.
gecsa23-05-2013 22:14:51 // 23628
A 159 jtdm sem húzott el nagyon a 8v-ktől az 1.9ek csatájában..:-) 146_156_159
Wickey23-05-2013 21:46:03 // 23627
ja: miután kurvára nem néztem meg, mi van a grafikonon ábrázolva, viszont nyomatékgörbének tűnt, ezért én nyomatékgörbeként is gondoltam rá, értelemszerűen a sárga vonal is a desired torque curve. :)
Wickey23-05-2013 21:44:30 // 23626
valaki olyat csináljon má nekem mint a vastagsárga.
Faszkivan, hogy mindenki csak a százalékokkal dobálózik. Nekem meg semmi bajom se a 105 se a 115 lovas dízelmotorral, még gyári állapotában is kategóriájuk legjobbjai (dci rönyóhoz képest pölö), de a pornósztárfasza forgatásután effektet gyanítom a sárga görbe picit mérsékelné. :)
Faszkivan, hogy mindenki csak a százalékokkal dobálózik. Nekem meg semmi bajom se a 105 se a 115 lovas dízelmotorral, még gyári állapotában is kategóriájuk legjobbjai (dci rönyóhoz képest pölö), de a pornósztárfasza forgatásután effektet gyanítom a sárga görbe picit mérsékelné. :)
GTPeti23-05-2013 21:44:24 // 23625
Tudja fene, én a nyomást nem biztos, hogy engedném a "hibakódot" generáló tartományba menni. Tekintve, hogy nálam nem ugrik oda és mégis jól megy. (Az persze biztos, hogy te tovább tudnád emelni az értékeket és még jobban mehetne a vas.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 21:43:17 // 23624
Nagyon vágod te ezt a témát. EGR kiherélést nem vállalsz ? :D
Alfa GT-Csaba23-05-2013 21:42:19 // 23623
Nekem ha nagyon fel volt csavarva a box elég sűrűn dobta a 0238 -as hiba kódot és általában olyankor amikor 6.ba 100nál letapostam neki!ahelyett hogy megindult volna ,inkább jött a sip és az ikon
Manky95623-05-2013 21:37:56 // 23622
Esetek többségében azért lesz tiltás mivel a rail nyomást túlságosan megemeli , pld az én autómban van egy limiter 1x1es 1450en van , ha a rail nyomás ezt túl lépi betilt ,de én ezt át tudom írni és nincs tiltás.Ha meg nyomást is emel akkor map sensor miatt tilt be vagy ott is van egy limiter ,de azok inkább csak nem hagyják a nyomást feljebb menni , de pillanatra kiugorhat és már ott is a tiltás ,pld egy vw audi(EDC16) meg ezek ott 10mp idő van , ha 10mp ig túltölt akkor tilt be , nálunk épp h átlépi máris betilt.
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 21:37:17 // 23621
OK :) Vegyél ki 8 szelepet a GT ből :D
Alfa GT-Csaba23-05-2013 21:28:25 // 23620
Majd jössz és megyünk egy kört a pályán :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 21:26:56 // 23619
A bacar box az azért nem olyan gagyi kategória. Tudom neked Novi van az biztos jobb dehát dupla annyiba is kerül. A legnagyobb baj hogy nem mentem még sima 8v vel sem boxossal sem remapossal. Majd csak lesz valaki aki visz egy kört :) Rokonomnak van egy lanchia lybra kombia 8v mocival chippelve 151 pacira az mocskosul megy emlékeim szerint, persze ez vagy 10 éve volt akkor jónak tűnt :)
Alfa GT-Csaba23-05-2013 21:25:38 // 23618
igy van!
GTPeti23-05-2013 21:23:15 // 23617
Nem a tiedről írtam, hanem általában. (Továbbra is általánosan írom: Egy olyan box, ami "maxra tekerve" hibakódot generál számomra nem a korrekt tuning kategória.)
Alfa GT-Csaba23-05-2013 21:19:02 // 23616
ez a box az én gt-m ben volt és az igencsak ment vele !!!Piritunak is ilyen volt anno,és ő is megvolt vele elégedve!
GTPeti23-05-2013 21:17:23 // 23615
"vagy csak ebben a kasztniba nagyon kevés a 8v motor" Ez azért erős túlzás, főleg egy jófajta (nem univerzális és/vagy tekergetős) boxszal...
Alfa GT-Csaba23-05-2013 21:17:21 // 23614
igen ,megeshet :-)!!
Manky95623-05-2013 21:15:22 // 23613
Lehet h alapból valami nem frankó a kocsin , ki kell egy másikon próbálni , vagy másik ugyanilyen autó mellé beállni , és hajrá . Lehet csalódás lesz mert a tök ugyan az az autó otthagy mint a szar. +25le nagyon meg kell érezni , én mikor chipelek egy kocsit megyünk a próbakörön és kb az emberek 90% elmosolyodik .... :)
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 21:14:13 // 23612
Hogy mit is? Biztosította a sikerélményt :-)
Alfa GT-Csaba23-05-2013 21:12:29 // 23611
Nekem a gt ,alapról nagyon ment tőle ,pedig vissza volt véve majdnem felesre rajta a potméter,3.ba rákuplungozás nélkül is megkapart a kerék az aszfalton egy letalpalástól,érdekes hogy az övébe kevésnek érzi!
WarbiRunner (Gyuri)23-05-2013 21:07:27 // 23610
A lóerő nyomaték x fordulat. Vagyis ahhoz hogy 136 pacit csinálj a 115-ből, érezhetően forgósabbnak kell lennie az autónak, vagy fent sokkal nyomatékosabbnak, leginkább mindkettő. A 105-ből a névleges 136 nagyon érezhető különbség.Mint egy másik autó!
Alfa GT-Csaba23-05-2013 20:58:42 // 23609
Na arra leszek kiváncsi mikor!!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:55:46 // 23608
Na majd én leszek a tesztelő :)
Alfa GT-Csaba23-05-2013 20:49:39 // 23607
amikor oda adtam a boxot neked,marha gyengének tűnt ,de Kollár Szabi alkotása után belendült :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:44:59 // 23606
Akkor nem könnyebb :)
Alfa GT-Csaba23-05-2013 20:43:41 // 23605
1365
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-05-2013 20:37:12 // 23604
Nem tudom a gt hán kg de talán kevesebb mint az 56 paciba meg 35+ mehet az úgy is :)
Alfa GT-Csaba23-05-2013 20:34:59 // 23603
ÁÁÁ,nem egy élmény!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?