Forum >> Dízelmánia
Mr. Z18-10-2013 17:19:33 // 24501
én is pont ezen akadtam fenn : )
'''''18-10-2013 17:16:59 // 24500
Mostanában a napi első indításnál elég szép pamacsot lő ki.Ezt az új chip írás után kezdte.Kezd egyre rosszabb lenni.Lehet ezt orvosolni vagy csak sok anyagot kap?
2.4jtdm a motor.
2.4jtdm a motor.
Piritu - 1.000.00018-10-2013 17:09:05 // 24499
Miért pont 4.800 km-enként ajánlott használni? :-O
Mr. Z18-10-2013 17:04:29 // 24498
Ezek a dízel injektor tisztítók és adalékok érnek valamit? Használ valamit egy TD-nek? Érdemes megvenni?
Bomi17-10-2013 15:44:28 // 24497
Szia ,
Köszi!
Gondoltam rá igen ,hogy szerzek belevalót a 002-es cikkszámút és akkor ezeket meg eladom.
Én már így vettem 1 éve így járok vele...tényleg nagyon jól megy csak magas fordulaton tilt le néha (kb 4000 -nél ha hirtelen gyorsítok 2-esben pl)
Alapjánraton kicsit szenved vele...de nem mindig.
Köszi!
Gondoltam rá igen ,hogy szerzek belevalót a 002-es cikkszámút és akkor ezeket meg eladom.
Én már így vettem 1 éve így járok vele...tényleg nagyon jól megy csak magas fordulaton tilt le néha (kb 4000 -nél ha hirtelen gyorsítok 2-esben pl)
Alapjánraton kicsit szenved vele...de nem mindig.
Bomi17-10-2013 15:40:14 // 24496
Itt néztem meg, fenn van az összes Bosch injektor:
http://injection-automotive.blogspot.hu/2012/06/0445110276-bosch-cr-injector-common.html#uds-search-results
http://injection-automotive.blogspot.hu/2012/06/0445110276-bosch-cr-injector-common.html#uds-search-results
Benz17-10-2013 15:33:25 // 24495
Szia !
Megnéztem nekünk bent a cégnél csak a 147 JTDm-be hozza ezt a porlasztót. Most ugyebár lehet hogy a teljesítmény nagyjából stimmel, de ha engem kérdezel nem javasolnám azt hogy nyúljatok bele a compjuterbe. A kérdésedre válaszolva simán okozhat különféle paranormális viselkedést a nem bele való injektor. Nem jár kopogva kicsit az autó? Ha engem kérdezel meg kéne nézetni az injektorokat mert a magas visszafolyó mennyiségtől is letilthat. Ha az injektorok rendben vannak akkor meg szerintem szerezz bele való injektort ezeket meg ha van róla papirod hogy jó el tudod adni és kb a pénzednél is maradsz és még az autód is jó lesz. Ha érdekel megnézem majd neked pontosan hogy motorkódra milyen számút hoz a tiedbe.
Megnéztem nekünk bent a cégnél csak a 147 JTDm-be hozza ezt a porlasztót. Most ugyebár lehet hogy a teljesítmény nagyjából stimmel, de ha engem kérdezel nem javasolnám azt hogy nyúljatok bele a compjuterbe. A kérdésedre válaszolva simán okozhat különféle paranormális viselkedést a nem bele való injektor. Nem jár kopogva kicsit az autó? Ha engem kérdezel meg kéne nézetni az injektorokat mert a magas visszafolyó mennyiségtől is letilthat. Ha az injektorok rendben vannak akkor meg szerintem szerezz bele való injektort ezeket meg ha van róla papirod hogy jó el tudod adni és kb a pénzednél is maradsz és még az autód is jó lesz. Ha érdekel megnézem majd neked pontosan hogy motorkódra milyen számút hoz a tiedbe.
Bomi17-10-2013 15:09:43 // 24494
Sziasztok,
Dízelszakértők véleményét várom :)
1,9 JTD ALfa 156-osomban 0445110276 cikkszámú porlasztók vannak ami ugyebár az 1,9 JTDm (147) -be való 2005 -től.
Az igaz ,hogy nagyon jól megy a gép, de lehet hogy emiatt van a kicsit furcsa alapjáratom? Rángat, mint amikor sok üzemanyagot kap egy autó... magas fordulaton előfordul,hogy letilt.
Mit tanácsoltok? Computert hozzá lehet tanitani? Agy hagyjam így ahogy van?
Köszi szépen?
Dízelszakértők véleményét várom :)
1,9 JTD ALfa 156-osomban 0445110276 cikkszámú porlasztók vannak ami ugyebár az 1,9 JTDm (147) -be való 2005 -től.
Az igaz ,hogy nagyon jól megy a gép, de lehet hogy emiatt van a kicsit furcsa alapjáratom? Rángat, mint amikor sok üzemanyagot kap egy autó... magas fordulaton előfordul,hogy letilt.
Mit tanácsoltok? Computert hozzá lehet tanitani? Agy hagyjam így ahogy van?
Köszi szépen?
gecsa15-10-2013 14:23:06 // 24493
a hosszbordás szíjfeszítőm felvett egy laza centis amplitúdót...nagy gáz? :D
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 21:17:23 // 24492
csúcsokat vettem,nem tudom mit értesz újíttatás alatt?
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 21:13:30 // 24491
Neeem, nem akarok vánszorgó szekeret csinálni belőle. Már nagyjából sikerült ráéreznem, hogy hogy kell kultúráltan füstmentesen vezetni. Egy pöttyet lehet visszaveszek belőle, mert olyan érzésem van, mintha 3/4 gázon már teljes erővel menne, a többitől meg csak füstöl. A fogyasztás is sok még mindíg, és műszaki jön, előtte kicsit átnézzük ezt a füst dolgot is.
Amúgy a porlasztókat te újíttattad, vagy vetted?
Amúgy a porlasztókat te újíttattad, vagy vetted?
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 20:54:55 // 24490
szóval arra apellálsz hogy kánikulában füst mentesre csavarod? szerintem mindenkor több árnyalattal gyengébb lesz mostani önmagától,de próbálkozni lehet:)
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 20:38:30 // 24489
Igen, az logikus. Mivel nincs szabályzás, a legrosszabb eseti levegőmennyiségekre hangolva lesz korommentes. Viszont elvileg ha így van beállítva, ugyanúgy megy melegben, hidegben. Ha jól logikázom a dolgot.
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 19:44:20 // 24488
egy negyedet tudsz te is fordítani rajta:D de sokkal kevésbé nem fog kormolni viszont nem biztos hogy annyira fog menni,sosem fogod elérni a korommentes jó teljesítményt..
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 16:52:19 // 24487
A hűvösben menés az oké, inkább a melegben koromterítés ami nem az. Szóval visszább kell azon venni szerintem, de majd Józsibára bízom :-)
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 16:46:01 // 24486
ez mind ilyen erről már volt szó a jtd-kel kapcsolatban is hogy nyáron éjszaka jobban megy:)
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 16:21:27 // 24485
Te, bevallom őszintén, soha rá nem néztem a füstcsavarra, sőt azt se tudom melyik az :-)
Az tuti, hogy ha egyszer meleg a motor, és kint hűvös a levegő, akkor elég tisztességesen megy. Ha melegszik az idő, akkor füstösödik. Kánikulában tud ködölni rendesen. Lehet tekergetni kéne rajta egy kicsit.
Az tuti, hogy ha egyszer meleg a motor, és kint hűvös a levegő, akkor elég tisztességesen megy. Ha melegszik az idő, akkor füstösödik. Kánikulában tud ködölni rendesen. Lehet tekergetni kéne rajta egy kicsit.
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 14:28:15 // 24484
lehetséges:D vagy túúl hosszú a füstcsavarod:D
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 13:55:29 // 24483
És ezért füstöl 2000 körül teligázra a TD :-)
Otto12-10-2013 21:15:19 // 24480
Tegnap előtt raktak másik progit az autómra (Stilo 115), órám nincs, de nekem olyan érzésem van, hogy minél többel megyek annál jobban gyorsul még. 90-100-ról pikk-pakk 150-en előzésnél.
Ravazdi srác a Krisztián rakta rá, azt mondta van neki két programja ez a gyengébbik.
Alul olyan mint volt 1700-1800-ig azonban felsőbb tartományban igen csak kifickósodott a kis Fiat. Diagramm olyan mint a gyári, csak ki van tolva jobban azt mondja.
Vígan elpörög 4500-5000-ig és húz mindenhol. Rakok azt hiszem egy órát lecsekkolom mennyit nyom.
Nem tudom milyen állapotban lehet a geometria, de ki kellene takarítanom, mert szerintem még soha nem volt.
Nekem tetszik. :D
Ravazdi srác a Krisztián rakta rá, azt mondta van neki két programja ez a gyengébbik.
Alul olyan mint volt 1700-1800-ig azonban felsőbb tartományban igen csak kifickósodott a kis Fiat. Diagramm olyan mint a gyári, csak ki van tolva jobban azt mondja.
Vígan elpörög 4500-5000-ig és húz mindenhol. Rakok azt hiszem egy órát lecsekkolom mennyit nyom.
Nem tudom milyen állapotban lehet a geometria, de ki kellene takarítanom, mert szerintem még soha nem volt.
Nekem tetszik. :D
Mr. Z12-10-2013 15:36:33 // 24479
Ha egyedül megyek kipörgetem, főleg ha előzök, de a barátnőm félős vele lassan megyek
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2013 12:37:38 // 24478
nem nekem nincs,én egyszer mértem hibafeltárás gyanánt. 2000-ig semmi nem történik,2300 körül olyan 0.3,aztán 2500-ra 0.8 és ez így marad 4500-ig:) namost ha lájtosan használod nem igazán mozog majd:D
Mr. Z12-10-2013 12:24:26 // 24477
köszi megnézem, mert meg se moccan a mutató. Neked is van turbónyomásmérőd? Milyet érdemes venni, nem kell semmi extra kék ledes akármi, inkább valami elegáns, stílusos.
Mr. Z12-10-2013 12:22:47 // 24476
köszi
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2013 12:15:42 // 24475
nekem vele kapcsolatos hiba az volt hogy elszakadt a szenzorra menő madzag,nem tudom mitől.
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2013 12:14:39 // 24474
jahh vannak itt többen is,turbonyomás mérőt nyomóágba,pontosabban az LDA toronyra(adagoló) menő asszem 8-as belméretű gumicsőbe szokták. olajnyomás szenzor az olajszűrő mellett található.
mreni12-10-2013 11:27:38 // 24473
Hali!
Úgyanúgy mint a jtd-be :)
A nyomóágból kell elvenni a levegőt és annyi.
Úgyanúgy mint a jtd-be :)
A nyomóágból kell elvenni a levegőt és annyi.
Mr. Z12-10-2013 11:12:28 // 24472
Sziasztok, van itt valaki aki sima TD-t hajt, vagy egyszerűen tudja, hogy lehet-e TD-re turbónyomás mérőt bekötni. A másik, hogy nem működik az olajnyomásmérőm, tudja valaki hol található a szenzor, és hogy mi lehet a hiba? Köszi
DobosHunor12-10-2013 10:06:55 // 24471
Én is arra gondolok, hogy valaki már buheralta és amiatt van ez.
DobosHunor12-10-2013 10:06:54 // 24470
Én is arra gondolok, hogy valaki már buheralta és amiatt van ez.
Manky95612-10-2013 09:13:54 // 24469
Találkoztam ezzel a jelenséggel már ,és még nem oldódott meg a gond , Hermész 88 kocsija. Mondta ,hogy mit produkál, és ha megoldódik jön és chipelünk, no meg oldotta valami gumigyűrű elfordításával , mert el volt repedve valahol a magasnyomásúban , megchipeltük és újból elkezdte a kocsija , ott is ugyan azt a hibakódot dobta , ugyan úgy gyorsításkor leállt, kérdeztem is h visszatöltsük az akkor hitt "gyári" progit , bár nekem feltűnően jól ment a próbakörön is mondtam is neki.Mondta ,hogy hagyjuk meg fogja oldani , mert chip előtt is csinálta a kocsija ezt , de sajnos ha jól tudom még mindig nem jó neki. Később mikor hazaértem mondom megnézem a "gyári" fájlját és hát igazam volt , bele volt nyúlva csak a injector nyitva tartásba de nagyon nagyon , még egy chipen sem láttam itt 30-40% emelést , mondtam is neki fussunk össze megint azt visszaírom gyáriba hátha az okozhat ilyen hibát de még nem jelentkezett ,hogy lejönne hozzám.
Szóval sajnos itt még nem oldódott meg a gond ,de sztem ugyan az lehet a 2 autónál ha nem is szoftveres ,de mechanikusan biztos ugyanaz.
Szóval sajnos itt még nem oldódott meg a gond ,de sztem ugyan az lehet a 2 autónál ha nem is szoftveres ,de mechanikusan biztos ugyanaz.
mreni12-10-2013 08:25:56 // 24468
mióta megvan azóta így megy,bírnia kell ezt a nyomást egyébként,az más dolog,hogy jó lenne rájönni mitől van.néha kiabál érte az ecu hogy magas a nyomás,de nagyon ritkán, akkor sem rakja vészüzembe.
Alul nem megy úgy ahogy kéne,szóval a gyári limiter még megvan valószínű.
Vidáman leforog majdnem 5ezerig.
Alul nem megy úgy ahogy kéne,szóval a gyári limiter még megvan valószínű.
Vidáman leforog majdnem 5ezerig.
DobosHunor12-10-2013 00:42:45 // 24467
*szabályozónak :D
DobosHunor12-10-2013 00:42:20 // 24466
Néztünk mindent és ez volt ami nem stimmelt egyedül. Többet töltött magas fordulaton. Letiltotta a kocsit viszont pár másodperc után újra lehet indítani és lehet vele menni ugyan úgy csak ha húzatnám akkor megint letilt. És amikor újra indítom akkor már a jel sem világít. Szóval nem értem. Az érzékelője nem mehetett tönkre a nyomásszabályzónak?
GTPeti11-10-2013 21:51:35 // 24465
(Gyerekek, szabályozó és szabályozás.)
Manky95611-10-2013 20:18:59 // 24464
Próbáltam már szelepeket , próbáltam kis csövet is amire változó átmérőjű lyukakat fúrtam ,hogy a nyomás ott menjen el ,( azt a nyomást ami vezérli a turbó geoját) jobb is lett ,de így meg a nyomás mérő órám lett átvágva , és hirtelen nyomás emelkedésnél injector jelezik és vészre áll. Map sensor térképet is át kéne írni jól , meg pár dolgot még inaktíválni ,hogy odavágjon.
Manky95611-10-2013 20:15:28 // 24463
Én azt mondom néz egy map sensor értéket mikor odalépsz a gépnek , nézd meg a turbó nyomást az lesz sok,egy pillanatra, elgyengül utána vagy le is áll, ha leáll akk rail nyomás ha nem akk sztem a map sensor túl nagy nyomást lát és ez miatt van az injector jel. Én így vettem észre a sajátomon , hogy akk produkálja ezeket a dolgokat.
DobosHunor11-10-2013 18:53:27 // 24462
Van egy nyomásszabályzó ami jó azzal lesz kipróbálva.
DobosHunor11-10-2013 18:48:20 // 24461
Igen akkor jön elő a hiba jelenség mikor gyorsítani akarok. Hát visszafolyót már néztünk és annyi volt hogy a 4-es fej az le volt maradva kb 1cm-el. De azt mondták az nem vészes. Ha több lenne akkor lenne gond. Hát ma kiderül remélem mi a baj elvileg egy teszt darab nyomásszabályzó. Ha nem az lenne a ludas mit mondanál mi a baj?
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2013 18:33:41 // 24460
Te az elég gáz. Az 1.7 brutál sok, és elvileg kiabálnia kéne ha a MAP range-ből kiszalad, sőt ha jól tudom vészüzembe kéne tennie. Szóval lehet hogy babrált a cucc, de akkor nem túl jól.
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2013 18:26:35 // 24459
És ez az overboost ecu nélkül van ezek szerint megoldva. Akkor ugyanaz nálatok is a továbblépés limitje mint nálam, a turbo. Nem lehet mechanikailag megoldani, hogy felejtse el az overboostot inkább 1.3Bar-ig töltsön?
Nem tudom a tiedben miféle a turbo, nekem a kis Garrettel az a gáz, hogy fentebb se lehet csavarni. Gyárilag 1.15 a csúcsnyomás, ez esik 1.05-ig. 1.3-mat mondanak maximumnak amin még nem hosszú élettartammal, de elvisítozik. Szóval annyi, turbocsere nélkül nem nagyon van tovább.
Nem tudom a tiedben miféle a turbo, nekem a kis Garrettel az a gáz, hogy fentebb se lehet csavarni. Gyárilag 1.15 a csúcsnyomás, ez esik 1.05-ig. 1.3-mat mondanak maximumnak amin még nem hosszú élettartammal, de elvisítozik. Szóval annyi, turbocsere nélkül nem nagyon van tovább.
Manky95611-10-2013 16:48:39 // 24458
Hirtelen gázadásnál 1.49 re ugrik ki, visszaáll 1.1-09re.
Manky95611-10-2013 16:47:56 // 24457
Akármilyen chipet íratsz a levegő nem lesz több ennél az autónál. 1450barnal leáll az autó, de ezt az értéket át lehet írni , gyorsuláson 1500barral mentünk.
mreni11-10-2013 16:33:13 // 24456
mármint élőadatosdiag szerint ennyit lát max nyomásnak
mreni11-10-2013 16:31:43 // 24455
nincs,1.54-ig,azt hittem ennyi a max,de nem csak eddig látja a map :D
mreni11-10-2013 16:30:46 // 24454
ECU szabályoz egy solenoiddal
Benz11-10-2013 16:26:17 // 24453
Szia!! Én Common Rail befecskendező rendszereket javítok !
Nem biztos hogy a nyomásszenzorral van gond ! Írhatja a gép azt be hibásnak , számtalan ilyennel találkoztunk. Mikor erőteljesebben gyorsítasz akkor tilt le ? Vagy pontosan mi a hibajelenség? most elvonatkoztatva attól hogy mit ír a gép. Ha az injektorokkal valami gond van akkor is letilthat a kocsi, Ha sok a veszteség akkor is letilt ezért a szabályzó több cuccot enged át hogy tartsa a nyomást. Ez is lehet egy probléma. Én azt javasolnám hogy ha nincsen egy szabályzó amivel kipróbálhatod hogy az e a ludas akkor mérjetek egy visszafolyó veszteséget. Szerintem az olcsóbb mitn venni egyből egy szabályzót! Ettől függetlenül simán lehet a szabályzó is . Remélem azért tudtam valamit segíteni !! :)
Ha kiderül mi volt a probléma lécci dobj egy üzenetet :) Mert hát holtig tanul az ember ;)
Nem biztos hogy a nyomásszenzorral van gond ! Írhatja a gép azt be hibásnak , számtalan ilyennel találkoztunk. Mikor erőteljesebben gyorsítasz akkor tilt le ? Vagy pontosan mi a hibajelenség? most elvonatkoztatva attól hogy mit ír a gép. Ha az injektorokkal valami gond van akkor is letilthat a kocsi, Ha sok a veszteség akkor is letilt ezért a szabályzó több cuccot enged át hogy tartsa a nyomást. Ez is lehet egy probléma. Én azt javasolnám hogy ha nincsen egy szabályzó amivel kipróbálhatod hogy az e a ludas akkor mérjetek egy visszafolyó veszteséget. Szerintem az olcsóbb mitn venni egyből egy szabályzót! Ettől függetlenül simán lehet a szabályzó is . Remélem azért tudtam valamit segíteni !! :)
Ha kiderül mi volt a probléma lécci dobj egy üzenetet :) Mert hát holtig tanul az ember ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?