Forum >> Dízelmánia

mreni18-10-2013 17:36:29 // 24502
fekete a pamacs?
Mr. Z18-10-2013 17:19:33 // 24501
én is pont ezen akadtam fenn : )
'''''18-10-2013 17:16:59 // 24500
Mostanában a napi első indításnál elég szép pamacsot lő ki.Ezt az új chip írás után kezdte.Kezd egyre rosszabb lenni.Lehet ezt orvosolni vagy csak sok anyagot kap?
2.4jtdm a motor.
Piritu - 1.000.00018-10-2013 17:09:05 // 24499
Miért pont 4.800 km-enként ajánlott használni? :-O
Mr. Z18-10-2013 17:04:29 // 24498
Ezek a dízel injektor tisztítók és adalékok érnek valamit? Használ valamit egy TD-nek? Érdemes megvenni?
Bomi17-10-2013 15:44:28 // 24497
Szia ,
Köszi!

Gondoltam rá igen ,hogy szerzek belevalót a 002-es cikkszámút és akkor ezeket meg eladom.
Én már így vettem 1 éve így járok vele...tényleg nagyon jól megy csak magas fordulaton tilt le néha (kb 4000 -nél ha hirtelen gyorsítok 2-esben pl)
Alapjánraton kicsit szenved vele...de nem mindig.
Bomi17-10-2013 15:40:14 // 24496
Itt néztem meg, fenn van az összes Bosch injektor:

http://injection-automotive.blogspot.hu/2012/06/0445110276-bosch-cr-injector-common.html#uds-search-results
Benz17-10-2013 15:33:25 // 24495
Szia !

Megnéztem nekünk bent a cégnél csak a 147 JTDm-be hozza ezt a porlasztót. Most ugyebár lehet hogy a teljesítmény nagyjából stimmel, de ha engem kérdezel nem javasolnám azt hogy nyúljatok bele a compjuterbe. A kérdésedre válaszolva simán okozhat különféle paranormális viselkedést a nem bele való injektor. Nem jár kopogva kicsit az autó? Ha engem kérdezel meg kéne nézetni az injektorokat mert a magas visszafolyó mennyiségtől is letilthat. Ha az injektorok rendben vannak akkor meg szerintem szerezz bele való injektort ezeket meg ha van róla papirod hogy jó el tudod adni és kb a pénzednél is maradsz és még az autód is jó lesz. Ha érdekel megnézem majd neked pontosan hogy motorkódra milyen számút hoz a tiedbe.
Bomi17-10-2013 15:09:43 // 24494
Sziasztok,

Dízelszakértők véleményét várom :)

1,9 JTD ALfa 156-osomban 0445110276 cikkszámú porlasztók vannak ami ugyebár az 1,9 JTDm (147) -be való 2005 -től.
Az igaz ,hogy nagyon jól megy a gép, de lehet hogy emiatt van a kicsit furcsa alapjáratom? Rángat, mint amikor sok üzemanyagot kap egy autó... magas fordulaton előfordul,hogy letilt.
Mit tanácsoltok? Computert hozzá lehet tanitani? Agy hagyjam így ahogy van?
Köszi szépen?
gecsa15-10-2013 14:23:06 // 24493
a hosszbordás szíjfeszítőm felvett egy laza centis amplitúdót...nagy gáz? :D
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 21:17:23 // 24492
csúcsokat vettem,nem tudom mit értesz újíttatás alatt?
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 21:13:30 // 24491
Neeem, nem akarok vánszorgó szekeret csinálni belőle. Már nagyjából sikerült ráéreznem, hogy hogy kell kultúráltan füstmentesen vezetni. Egy pöttyet lehet visszaveszek belőle, mert olyan érzésem van, mintha 3/4 gázon már teljes erővel menne, a többitől meg csak füstöl. A fogyasztás is sok még mindíg, és műszaki jön, előtte kicsit átnézzük ezt a füst dolgot is.
Amúgy a porlasztókat te újíttattad, vagy vetted?
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 20:54:55 // 24490
szóval arra apellálsz hogy kánikulában füst mentesre csavarod? szerintem mindenkor több árnyalattal gyengébb lesz mostani önmagától,de próbálkozni lehet:)
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 20:38:30 // 24489
Igen, az logikus. Mivel nincs szabályzás, a legrosszabb eseti levegőmennyiségekre hangolva lesz korommentes. Viszont elvileg ha így van beállítva, ugyanúgy megy melegben, hidegben. Ha jól logikázom a dolgot.
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 19:44:20 // 24488
egy negyedet tudsz te is fordítani rajta:D de sokkal kevésbé nem fog kormolni viszont nem biztos hogy annyira fog menni,sosem fogod elérni a korommentes jó teljesítményt..
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 16:52:19 // 24487
A hűvösben menés az oké, inkább a melegben koromterítés ami nem az. Szóval visszább kell azon venni szerintem, de majd Józsibára bízom :-)
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 16:46:01 // 24486
ez mind ilyen erről már volt szó a jtd-kel kapcsolatban is hogy nyáron éjszaka jobban megy:)
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 16:21:27 // 24485
Te, bevallom őszintén, soha rá nem néztem a füstcsavarra, sőt azt se tudom melyik az :-)
Az tuti, hogy ha egyszer meleg a motor, és kint hűvös a levegő, akkor elég tisztességesen megy. Ha melegszik az idő, akkor füstösödik. Kánikulában tud ködölni rendesen. Lehet tekergetni kéne rajta egy kicsit.
DieselManiaco(NagyVad)14-10-2013 14:28:15 // 24484
lehetséges:D vagy túúl hosszú a füstcsavarod:D
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2013 13:55:29 // 24483
És ezért füstöl 2000 körül teligázra a TD :-)
'''''13-10-2013 13:43:32 // 24482
Nekem a 159 topikban hasonlót linkeltek be.Ezt.
Jorjie13-10-2013 12:34:44 // 24481
Én ezeket nézegettem.
Otto12-10-2013 21:15:19 // 24480
Tegnap előtt raktak másik progit az autómra (Stilo 115), órám nincs, de nekem olyan érzésem van, hogy minél többel megyek annál jobban gyorsul még. 90-100-ról pikk-pakk 150-en előzésnél.
Ravazdi srác a Krisztián rakta rá, azt mondta van neki két programja ez a gyengébbik.
Alul olyan mint volt 1700-1800-ig azonban felsőbb tartományban igen csak kifickósodott a kis Fiat. Diagramm olyan mint a gyári, csak ki van tolva jobban azt mondja.
Vígan elpörög 4500-5000-ig és húz mindenhol. Rakok azt hiszem egy órát lecsekkolom mennyit nyom.
Nem tudom milyen állapotban lehet a geometria, de ki kellene takarítanom, mert szerintem még soha nem volt.
Nekem tetszik. :D
Mr. Z12-10-2013 15:36:33 // 24479
Ha egyedül megyek kipörgetem, főleg ha előzök, de a barátnőm félős vele lassan megyek
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2013 12:37:38 // 24478
nem nekem nincs,én egyszer mértem hibafeltárás gyanánt. 2000-ig semmi nem történik,2300 körül olyan 0.3,aztán 2500-ra 0.8 és ez így marad 4500-ig:) namost ha lájtosan használod nem igazán mozog majd:D
Mr. Z12-10-2013 12:24:26 // 24477
köszi megnézem, mert meg se moccan a mutató. Neked is van turbónyomásmérőd? Milyet érdemes venni, nem kell semmi extra kék ledes akármi, inkább valami elegáns, stílusos.
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2013 12:15:42 // 24475
nekem vele kapcsolatos hiba az volt hogy elszakadt a szenzorra menő madzag,nem tudom mitől.
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2013 12:14:39 // 24474
jahh vannak itt többen is,turbonyomás mérőt nyomóágba,pontosabban az LDA toronyra(adagoló) menő asszem 8-as belméretű gumicsőbe szokták. olajnyomás szenzor az olajszűrő mellett található.
mreni12-10-2013 11:27:38 // 24473
Hali!
Úgyanúgy mint a jtd-be :)
A nyomóágból kell elvenni a levegőt és annyi.
Mr. Z12-10-2013 11:12:28 // 24472
Sziasztok, van itt valaki aki sima TD-t hajt, vagy egyszerűen tudja, hogy lehet-e TD-re turbónyomás mérőt bekötni. A másik, hogy nem működik az olajnyomásmérőm, tudja valaki hol található a szenzor, és hogy mi lehet a hiba? Köszi
DobosHunor12-10-2013 10:06:55 // 24471
Én is arra gondolok, hogy valaki már buheralta és amiatt van ez.
DobosHunor12-10-2013 10:06:54 // 24470
Én is arra gondolok, hogy valaki már buheralta és amiatt van ez.
Manky95612-10-2013 09:13:54 // 24469
Találkoztam ezzel a jelenséggel már ,és még nem oldódott meg a gond , Hermész 88 kocsija. Mondta ,hogy mit produkál, és ha megoldódik jön és chipelünk, no meg oldotta valami gumigyűrű elfordításával , mert el volt repedve valahol a magasnyomásúban , megchipeltük és újból elkezdte a kocsija , ott is ugyan azt a hibakódot dobta , ugyan úgy gyorsításkor leállt, kérdeztem is h visszatöltsük az akkor hitt "gyári" progit , bár nekem feltűnően jól ment a próbakörön is mondtam is neki.Mondta ,hogy hagyjuk meg fogja oldani , mert chip előtt is csinálta a kocsija ezt , de sajnos ha jól tudom még mindig nem jó neki. Később mikor hazaértem mondom megnézem a "gyári" fájlját és hát igazam volt , bele volt nyúlva csak a injector nyitva tartásba de nagyon nagyon , még egy chipen sem láttam itt 30-40% emelést , mondtam is neki fussunk össze megint azt visszaírom gyáriba hátha az okozhat ilyen hibát de még nem jelentkezett ,hogy lejönne hozzám.

Szóval sajnos itt még nem oldódott meg a gond ,de sztem ugyan az lehet a 2 autónál ha nem is szoftveres ,de mechanikusan biztos ugyanaz.
mreni12-10-2013 08:25:56 // 24468
mióta megvan azóta így megy,bírnia kell ezt a nyomást egyébként,az más dolog,hogy jó lenne rájönni mitől van.néha kiabál érte az ecu hogy magas a nyomás,de nagyon ritkán, akkor sem rakja vészüzembe.
Alul nem megy úgy ahogy kéne,szóval a gyári limiter még megvan valószínű.
Vidáman leforog majdnem 5ezerig.
DobosHunor12-10-2013 00:42:45 // 24467
*szabályozónak :D
DobosHunor12-10-2013 00:42:20 // 24466
Néztünk mindent és ez volt ami nem stimmelt egyedül. Többet töltött magas fordulaton. Letiltotta a kocsit viszont pár másodperc után újra lehet indítani és lehet vele menni ugyan úgy csak ha húzatnám akkor megint letilt. És amikor újra indítom akkor már a jel sem világít. Szóval nem értem. Az érzékelője nem mehetett tönkre a nyomásszabályzónak?
GTPeti11-10-2013 21:51:35 // 24465
(Gyerekek, szabályozó és szabályozás.)
Manky95611-10-2013 20:18:59 // 24464
Próbáltam már szelepeket , próbáltam kis csövet is amire változó átmérőjű lyukakat fúrtam ,hogy a nyomás ott menjen el ,( azt a nyomást ami vezérli a turbó geoját) jobb is lett ,de így meg a nyomás mérő órám lett átvágva , és hirtelen nyomás emelkedésnél injector jelezik és vészre áll. Map sensor térképet is át kéne írni jól , meg pár dolgot még inaktíválni ,hogy odavágjon.
Manky95611-10-2013 20:15:28 // 24463
Én azt mondom néz egy map sensor értéket mikor odalépsz a gépnek , nézd meg a turbó nyomást az lesz sok,egy pillanatra, elgyengül utána vagy le is áll, ha leáll akk rail nyomás ha nem akk sztem a map sensor túl nagy nyomást lát és ez miatt van az injector jel. Én így vettem észre a sajátomon , hogy akk produkálja ezeket a dolgokat.
DobosHunor11-10-2013 18:53:27 // 24462
Van egy nyomásszabályzó ami jó azzal lesz kipróbálva.
DobosHunor11-10-2013 18:48:20 // 24461
Igen akkor jön elő a hiba jelenség mikor gyorsítani akarok. Hát visszafolyót már néztünk és annyi volt hogy a 4-es fej az le volt maradva kb 1cm-el. De azt mondták az nem vészes. Ha több lenne akkor lenne gond. Hát ma kiderül remélem mi a baj elvileg egy teszt darab nyomásszabályzó. Ha nem az lenne a ludas mit mondanál mi a baj?
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2013 18:33:41 // 24460
Te az elég gáz. Az 1.7 brutál sok, és elvileg kiabálnia kéne ha a MAP range-ből kiszalad, sőt ha jól tudom vészüzembe kéne tennie. Szóval lehet hogy babrált a cucc, de akkor nem túl jól.
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2013 18:26:35 // 24459
És ez az overboost ecu nélkül van ezek szerint megoldva. Akkor ugyanaz nálatok is a továbblépés limitje mint nálam, a turbo. Nem lehet mechanikailag megoldani, hogy felejtse el az overboostot inkább 1.3Bar-ig töltsön?
Nem tudom a tiedben miféle a turbo, nekem a kis Garrettel az a gáz, hogy fentebb se lehet csavarni. Gyárilag 1.15 a csúcsnyomás, ez esik 1.05-ig. 1.3-mat mondanak maximumnak amin még nem hosszú élettartammal, de elvisítozik. Szóval annyi, turbocsere nélkül nem nagyon van tovább.
Manky95611-10-2013 16:48:39 // 24458
Hirtelen gázadásnál 1.49 re ugrik ki, visszaáll 1.1-09re.
Manky95611-10-2013 16:47:56 // 24457
Akármilyen chipet íratsz a levegő nem lesz több ennél az autónál. 1450barnal leáll az autó, de ezt az értéket át lehet írni , gyorsuláson 1500barral mentünk.
mreni11-10-2013 16:33:13 // 24456
mármint élőadatosdiag szerint ennyit lát max nyomásnak
mreni11-10-2013 16:31:43 // 24455
nincs,1.54-ig,azt hittem ennyi a max,de nem csak eddig látja a map :D
mreni11-10-2013 16:30:46 // 24454
ECU szabályoz egy solenoiddal
Benz11-10-2013 16:26:17 // 24453
Szia!! Én Common Rail befecskendező rendszereket javítok !
Nem biztos hogy a nyomásszenzorral van gond ! Írhatja a gép azt be hibásnak , számtalan ilyennel találkoztunk. Mikor erőteljesebben gyorsítasz akkor tilt le ? Vagy pontosan mi a hibajelenség? most elvonatkoztatva attól hogy mit ír a gép. Ha az injektorokkal valami gond van akkor is letilthat a kocsi, Ha sok a veszteség akkor is letilt ezért a szabályzó több cuccot enged át hogy tartsa a nyomást. Ez is lehet egy probléma. Én azt javasolnám hogy ha nincsen egy szabályzó amivel kipróbálhatod hogy az e a ludas akkor mérjetek egy visszafolyó veszteséget. Szerintem az olcsóbb mitn venni egyből egy szabályzót! Ettől függetlenül simán lehet a szabályzó is . Remélem azért tudtam valamit segíteni !! :)

Ha kiderül mi volt a probléma lécci dobj egy üzenetet :) Mert hát holtig tanul az ember ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.