Forum >> Dízelmánia
Gyula14728-10-2013 10:36:13 // 24602
szerintem rendeljen bele a szakid egy gyári légtömegmérőt ha normlis szerviz úgy is ad neki a beszállító hogy nem kell azonnal megvenni...a pbox meg egy hülyeség egy rendes írt programmal össze sem hasonlítható...a vezérlésed minden esetre érdekes kategória..
B.László27-10-2013 20:41:20 // 24601
Nekem már ez kicsit sok am .. kezd tele lenni a törpöm vele, a műszerfalon megint világít a kedves kis befecskendező lámpa ..
A vezérlésnél nem tudom mi van kézikönyv 6 órát írt a kis bütyöknek és ez nincs ott , és vésővel ütöttek 1 másik jelölést, h most ez h van majd a szaki megmondja.
Mondtam neki a problémám azt mondta h annyira nem gáz 1 fog de okozhat az is teljesítmény csökkenést de szokásos lmm problémát mondott .
Kértem időpontot majd átnézi és megmondja h mi a helyzet , remélem nem kell mélyen a zsebembe nyúlni
A vezérlésnél nem tudom mi van kézikönyv 6 órát írt a kis bütyöknek és ez nincs ott , és vésővel ütöttek 1 másik jelölést, h most ez h van majd a szaki megmondja.
Mondtam neki a problémám azt mondta h annyira nem gáz 1 fog de okozhat az is teljesítmény csökkenést de szokásos lmm problémát mondott .
Kértem időpontot majd átnézi és megmondja h mi a helyzet , remélem nem kell mélyen a zsebembe nyúlni
mreni27-10-2013 19:19:41 // 24600
na igen,de mondjuk eddig olyat sem láttam hogy van jelölés a blokkon és a főtengely szíjtárcsán is,de nem esik egybe... gyárilag.
én bontottam meg először a vezérlését
én bontottam meg először a vezérlését
dev16627-10-2013 19:08:40 // 24599
Ez meredek, bár nem hiszem, h van olyan felelőtlen praktizáló szerelő, aki nem ellenőrizi, hogy a vezérlés minden eleme szinkronban van-e, mielőtt először beindítja a motort. szóval nehogy most csináljatok valami bajt, mikor rendbe akarjátok rakni.
Ha vezérlés nincs összehangolva, akkor jó esetben csak a nem megfelelően időzített szelepnyitás és zárás miatt a hatásfok csökken, de akár a himbák is törhetnek vagy a szelepek görbülhetnek, ha találkoznak a szelepek és a dugók.
Ha vezérlés nincs összehangolva, akkor jó esetben csak a nem megfelelően időzített szelepnyitás és zárás miatt a hatásfok csökken, de akár a himbák is törhetnek vagy a szelepek görbülhetnek, ha találkoznak a szelepek és a dugók.
B.László27-10-2013 18:57:40 // 24598
új fejlemény vezérlés cserélnél kicsir furán néztünk mikor a főtengelyen lévő kis "jelző csap" v micsoda az nem 6 óránál állt hanem kb 1 foggal jobbra volt és úgy volt újra "jelölve".
Beszéltem az itteni szakival és ő is mondta h ez is okozhat teljesítmény vesztés ..
Kértem időpontot átnézésre mert már nem tudok mire gondolni mint hiba ..
De ma kipróbáltunk 1 Pboxot meglovasodott az autó 2500 nál eltűnt a torpanás és kb úgy ment az autó ahogy mennie kéne v talán 1 kicsivel jobban
Beszéltem az itteni szakival és ő is mondta h ez is okozhat teljesítmény vesztés ..
Kértem időpontot átnézésre mert már nem tudok mire gondolni mint hiba ..
De ma kipróbáltunk 1 Pboxot meglovasodott az autó 2500 nál eltűnt a torpanás és kb úgy ment az autó ahogy mennie kéne v talán 1 kicsivel jobban
Föckös26-10-2013 20:09:33 // 24597
ilyen esetben kb 50 lóerő, és kb 3000 ig forog el.
B.László26-10-2013 19:39:42 // 24596
Áhhá értem ! :) hallottam olyat h bizonyos hibáknál a kocsi vészprogramba áll és igaz h minden működik tovább de az autó többet kajál és nem megy úgy ahogy normális állapotban kéne mennie. H ha ez szitu van az én kocsimmal és tegyük fel h az lmm miatt berakja magát ebbe a progiba akkor az mindent megmagyarázna h miért nem olyan az autó amilyennek lennie kell .
Minden esetre megfogom nézni 1 másik autó lmm-ével amire nem dob hibakódot h nekem h reagál és ha minden okés akkor az lmm-em lesz a hibás ha meg ugyan úgy dobja a kódot akkor meg megtippelem h megvan törve a kábel v valami más ...
Minden esetre megfogom nézni 1 másik autó lmm-ével amire nem dob hibakódot h nekem h reagál és ha minden okés akkor az lmm-em lesz a hibás ha meg ugyan úgy dobja a kódot akkor meg megtippelem h megvan törve a kábel v valami más ...
mreni26-10-2013 18:51:13 // 24594
természetesen lehet törölni,de amennyiben a hiba jelen van vissza is fogja dobni rögtön.
LMM is lehet,van mikor egyáltalán nem is dob még hibakódot sem,csak érezhetően lomhább az autó
LMM is lehet,van mikor egyáltalán nem is dob még hibakódot sem,csak érezhetően lomhább az autó
Piritu - 1.000.00026-10-2013 18:43:12 // 24593
"A lmm hibakódját nem lehet törölni fes el?" - de lehet, csak a hibát, az üzenet kiváltóját nem. Ha továbbra is fennáll a törlés után a hiba miatt új üzenetet dob.
Piritu - 1.000.00026-10-2013 18:41:07 // 24592
Pontosan mi a hibakód? P101-est nem találok a fes-ben.
(A majré lámpát azért nem kapcsolja be a műszerfalon, mert nem olyan súlyos a probléma. Vagy esetleg egy eltárolt hibaüzeneted van, ami már nem élt. Az üzik nem törlődnek. A hibaüzenetek nagy része ilyen.)
(A majré lámpát azért nem kapcsolja be a műszerfalon, mert nem olyan súlyos a probléma. Vagy esetleg egy eltárolt hibaüzeneted van, ami már nem élt. Az üzik nem törlődnek. A hibaüzenetek nagy része ilyen.)
B.László26-10-2013 17:19:58 // 24591
igen tudom! de annyira nem volt ház mert nem lyukadt át teljesen ahogy néztem a belső oldalon csak kicsi volt azért volt rajta 1 pici olaj ...
A lmm hibakódját nem lehet törölni fes el?
Vagy mi lehet a gond mert "jó" csővel is ugyan úgy megy a kocsi mint rosszal ..
Én az lmm re gyanakszom h valami nem 100 as ott és azért nem hozza a kért teljesítmény a kocsi . Majd ismimtől elkérem a jót belepróbáljuk ha ugyan az a gond és ugyan úgy kidobja a gép a hibát akkor v nem lehet törölni fes el v megvan törve a kábel , erre gyanakodom most
A lmm hibakódját nem lehet törölni fes el?
Vagy mi lehet a gond mert "jó" csővel is ugyan úgy megy a kocsi mint rosszal ..
Én az lmm re gyanakszom h valami nem 100 as ott és azért nem hozza a kért teljesítmény a kocsi . Majd ismimtől elkérem a jót belepróbáljuk ha ugyan az a gond és ugyan úgy kidobja a gép a hibát akkor v nem lehet törölni fes el v megvan törve a kábel , erre gyanakodom most
mreni26-10-2013 16:45:41 // 24590
a lyukas cső mindenképpen gáz volt,hiszen a töltőnyomásod egy részét ott fújta el...
B.László26-10-2013 16:27:05 // 24589
Nem tudom h abban amit leírtam mi nem érthető.... Írtam h nem gyilkolom a kocsit csak mikor néztük h h veszi a fordulatot ott volt észlelhető h 4 e fölött nem akar pörögni... A lyukat orvosoltuk csak nem írtam és lyukas csővel / és ép csővel nem vettem észre semmit... Szóval nem volt gáz a lyuk.
Inkább arra írjátok nekem h az új lmm re miért írja ki a fes h P101.. a műszerfalon pedig semmi hibát nem jelez...
Inkább arra írjátok nekem h az új lmm re miért írja ki a fes h P101.. a műszerfalon pedig semmi hibát nem jelez...
GTPeti26-10-2013 14:51:27 // 24588
Én sem. Ha majd magas fordulatszámra vágyom, veszek egy Hondát kertipaddal a hátán. :)
WarbiRunner (Gyuri)26-10-2013 14:34:53 // 24587
Szokatás kérdése is, mikor az enyémet megvettem, nem forgott annyira, de 4000-ig rendben volt azért. Aztán ahogy tisztult a sok pályázástól, egr kikötéstől, aztán jött a gyári lmm, kb 4300-ig már volt értelme elzavarni. Aztán jött a chip, és igen, kb 4800-ig forog egy lendülettel, onnan nincs értelme kínozni. A tieden bizton nem gyári a progi...5000 fölött veszi el egyébként a gázolajat érezhetően.
A teljesítmény max most, amennyire be tudtam végsebességgel hitelesíteni, 4450-nél van (206 km/h 5-ösben).
A teljesítmény max most, amennyire be tudtam végsebességgel hitelesíteni, 4450-nél van (206 km/h 5-ösben).
Piritu - 1.000.00026-10-2013 10:42:17 // 24586
Szerintem lyukas levegőcsővel nem illik járni, se finoman, se durván. Meg kell csinálni. Akár Powertape-el ideiglenesen.
Az meg külön érthetetlen számomra, hogy tudod, hogy rossz a kocsi és mégis csodálkozol, hogy miért nem megy úgy, mint egy másik.
Az meg külön érthetetlen számomra, hogy tudod, hogy rossz a kocsi és mégis csodálkozol, hogy miért nem megy úgy, mint egy másik.
Piritu - 1.000.00026-10-2013 10:27:27 // 24585
300e felett mentem már kormossal, de még sose pörgettem leszabályozásig. Sőt 4000 fölé se nagyon. Minek? Az már nagyon nem normális üzemi tartomány.
DobosHunor26-10-2013 10:13:35 // 24584
Sziasztok! Keresek megvételre egy db ilyen számú injektort 0445110 002 ez a szama. Lehetőleg legyen rá garancia, hogy ne menjen tönkre 1 héten belül. Köszi előre is!
[k i z z o]25-10-2013 19:22:21 // 24583
AP Motorstore -tól kell venni angol ebayen, ha olcsóbbat szeretnél, mint pl. a Samco. A4 / A2 Bilincsek is sokkal olcsóbbak, mint itthon, én mindent tőlük veszek / hozok.
De ha jót akarsz akkor veszel Samco -t, az örökös, sokkal inkább hozza az olajálló kategóriát, mint a többi 3ply szilikon cső. A2 -es varratos cső pedig van itthon, csak ki kell peremeztetni, patentíveket is találni, Argonnal feltöltve nagyon szépen beolvad belül is.
De ha jót akarsz akkor veszel Samco -t, az örökös, sokkal inkább hozza az olajálló kategóriát, mint a többi 3ply szilikon cső. A2 -es varratos cső pedig van itthon, csak ki kell peremeztetni, patentíveket is találni, Argonnal feltöltve nagyon szépen beolvad belül is.
mreni25-10-2013 19:01:33 // 24582
nekem az 1.9 maris vígan forog 4800ig,tesómnak az 56 szintén 1.9 4000fölé nem nagyon szeret menni
B.László25-10-2013 18:42:03 // 24581
Noh félreértés ne essék nem gyilkolom a gépet finoman járok vele !!! A másik dolog nem a cooler a lyukas hanem a cső a szívósornál kb az aksi felett és kb 1cm es.. :))
Piritu nyugalom van minimum 12e t minimum vártam tőle h forogjon :))) am nem az volt a lényeg hanem az h nekem 4e fölött rohadt lassan forog ki , a többi cartáséval szembe akiknek rendben van a kocsi !
Piritu nyugalom van minimum 12e t minimum vártam tőle h forogjon :))) am nem az volt a lényeg hanem az h nekem 4e fölött rohadt lassan forog ki , a többi cartáséval szembe akiknek rendben van a kocsi !
mex8625-10-2013 16:31:10 // 24580
hát ha lyukas coolerrel gyötröd lehet hamarosan 3ezerig se lesz erö....
addig csak finoman mig nem cseréled a csövet
addig csak finoman mig nem cseréled a csövet
Piritu - 1.000.00025-10-2013 15:16:38 // 24579
?? :-OO
Nem benzines az, hogy 4000 felett pörögjön! Mennyit vársz tőle? 7000-et, mint egy TS?
A nyomaték max 2000 körül van, a max teljesítmény meg 4000 körül, felette semmi értelme pörgetni.
Nem benzines az, hogy 4000 felett pörögjön! Mennyit vársz tőle? 7000-et, mint egy TS?
A nyomaték max 2000 körül van, a max teljesítmény meg 4000 körül, felette semmi értelme pörgetni.
Föckös25-10-2013 14:49:31 // 24578
nyáron amikor felraktam a nagy coolert, akkor 15ért vettem 5db könyököt.
bruttó
;-)
bruttó
;-)
B.László25-10-2013 13:22:17 // 24577
Én tervbe vettem 1 komolyabb csövezést de mikor megnéztem h az a kék szilikon könyök 6-8 e ftba kerül kicsit elgondolkodtam h lehet mégse csinálom meg...
gecsa25-10-2013 12:47:17 // 24576
lehet javítás után azt is elhagyja.. :)
nekem is sajnos foltozott csövem van fent.. még nem találtam ki, hogy mi legyen a sorsa..
nekem is sajnos foltozott csövem van fent.. még nem találtam ki, hogy mi legyen a sorsa..
B.László25-10-2013 11:35:53 // 24575
Nem :) csak a szokásos dízel füst ami szokott lenni a jtd után semmi extra ezért nem tudom h miért nem megy :/
gecsa25-10-2013 11:15:22 // 24574
és tippre még kormol is.. :)
B.László25-10-2013 11:10:56 // 24573
Az lesz nekem mint neked csak szerezzek 1 csövet. :D am meg azt vettem észre h 4 től alig akar kiforogni halálán van teljesen és 4900 nél le is tilt 3000 fölött meg elmegy az erő :/
gecsa25-10-2013 10:13:23 // 24572
ne keresd a hibát, amikor megvan.. foltozd be a lyukat, és csoda fog történni a géppel! :)
SanyiJTD25-10-2013 10:05:31 // 24571
Az a lyuk akár pont elég lehet ...
Enyém is ki volt repedve, 1 hétre úgy lett megoldva míg nem lett másik ,hogy el lett vágva, egy cső lett beledugva, és rá lett húzva bilincsekkel.
Ideiglenesnek megtette.
Enyém is ki volt repedve, 1 hétre úgy lett megoldva míg nem lett másik ,hogy el lett vágva, egy cső lett beledugva, és rá lett húzva bilincsekkel.
Ideiglenesnek megtette.
B.László25-10-2013 09:17:21 // 24570
Amit elsőre tudok mondani :)
- a fékeket megnéztem azok jók nem melegszik nem fog
- a turbócsövemen a van 1 darab lyuk am kb 1cm es. Még nem tudom h fogom orvosolni de feltalálom magam :)
- Ma rendeltem kábelt ELM327 - est.
- Am hibakodnak kuplungpedál holdpont jeladót írt és ugyanezt a gazpedalra...
- esetleg lehet még a map szenzor?
Nem nőttem ki a gépet.. még az kéne :D az zavar csak h haverom ugyan ezzel a tipussal elég keményen lenyomott :/ igazából a problémám csak az h ha az is 2.4 136 le és az enyém.is akkor az enyém.miért nem megy úgy ahogy kéne .
- a fékeket megnéztem azok jók nem melegszik nem fog
- a turbócsövemen a van 1 darab lyuk am kb 1cm es. Még nem tudom h fogom orvosolni de feltalálom magam :)
- Ma rendeltem kábelt ELM327 - est.
- Am hibakodnak kuplungpedál holdpont jeladót írt és ugyanezt a gazpedalra...
- esetleg lehet még a map szenzor?
Nem nőttem ki a gépet.. még az kéne :D az zavar csak h haverom ugyan ezzel a tipussal elég keményen lenyomott :/ igazából a problémám csak az h ha az is 2.4 136 le és az enyém.is akkor az enyém.miért nem megy úgy ahogy kéne .
gecsa25-10-2013 08:16:32 // 24569
én első körben megnézném, hogy mennyi levegőt, és mennyi gázolajat lát az ecu.. esetleg a turbócsövön nincs-e lyuk, meg még ezer dolgot ami szóba jöhet..... az is lehet, hogy van valami hibakód, ami miatt vészüzemben megy a gép... valamelyik fék fog.. vagy csak kinőtted a kocsit, és valami erősebb kell.. :)
B.László25-10-2013 00:33:10 // 24568
Sziasztok!
lenne 1 kis gondom .. elég lomha a kocsim (mindkettő 2.4 jtd 136) összehasonlításban elég sokat kaptam mind a 2 gyári, és kicsit bassza a csőrömet h miért nem megy a kocsim. lmm - et most cseréltem elméletileg a többi szenzorom is jó.
A segítségeket tippeket h mit nézzek meg és h h lehetne orvosolni ez a problémát előre is köszönöm !
lenne 1 kis gondom .. elég lomha a kocsim (mindkettő 2.4 jtd 136) összehasonlításban elég sokat kaptam mind a 2 gyári, és kicsit bassza a csőrömet h miért nem megy a kocsim. lmm - et most cseréltem elméletileg a többi szenzorom is jó.
A segítségeket tippeket h mit nézzek meg és h h lehetne orvosolni ez a problémát előre is köszönöm !
Mr. Z23-10-2013 21:34:43 // 24567
és a következő egy még nagyobb még erősebb dízel lesz, 166 2,4, talán 159 2,4 ha nyerek a lottón.
Mr. Z23-10-2013 21:32:40 // 24566
Alfonz simán letudta helyenként 140-150-el, a Tiszaújváros -Zalaegerszeg utat, Budapesti araszolással, ami új és jó élmény volt nekem, mint újonc Alfás, hogy Borsod megyétől eltérően minden alfás villog integet, beenged maga elé. Ez az élmény erősítette meg, hogy csak Alfám lesz ezután is.
DeezL23-10-2013 09:41:16 // 24565
nincs! légszűrőt viszont még nem cseréltem! azt holnap az olajcserével együtt! arra gondolok hogy teljesen redvás már és meghülyíti a rendszert
DieselManiaco(NagyVad)23-10-2013 09:01:40 // 24564
résolaj csövek? visszafolyó ág? valahol folyás nincs a gép alatt?
GTPeti22-10-2013 23:26:09 // 24563
Köszönöm! (Igazából ugyanazt írja le, ami az imént elhangzott.)
.......................22-10-2013 23:18:12 // 24562
GTPeti22-10-2013 22:36:07 // 24561
Rosszul fogalmaztam az előbb. Megpróbálom jobban leírni. Van egy injektorod, ami "többet" fecskendez be, ez az ECU különböző algoritmusai alapján kap egy negatív korrekciós értéket, mondjuk -1,5-öt. Ha a másik három (szerencséseknél négy ;) injektor tökéletesen gyári állapotú és egyforma, ezek korrekciós faktora nulla lesz. (Elméleti eszmefuttatás, ennek az esélye elég kicsi...) Én így gondolom.
DeezL22-10-2013 22:29:28 // 24560
ott tankoltam évek óta több autóval is és baj nem volt belőle!
GTPeti22-10-2013 22:07:45 // 24559
Az én megérzésem szerint az egy dolog, hogy az ECU mennyit tud korrigálni. Adott határ felett szükségállapot, vagyis nem azt jelenti, hogy ilyenkor minden rendben van. A plusz 1,5 korrigálása szerintem nem -1,5-tel történik. Itt csak arról van szó, hogy (pl.) a bef. mennyiséget egy szintre hozza az ECU.
"az sem mindegy ,hogy alapjáraton ,emelt ford on nézed" Ezt picit kifejthetnéd. Konkrétan hogyan kell(ene) alakulni a fordulatszám függvényében a korr. értékeknek?
"az sem mindegy ,hogy alapjáraton ,emelt ford on nézed" Ezt picit kifejthetnéd. Konkrétan hogyan kell(ene) alakulni a fordulatszám függvényében a korr. értékeknek?
FireAlfa22-10-2013 22:07:35 // 24558
Na a mai nappal kicserélődött a kuplungom és a kettőstömegüm. Első megállapítások: nem remeg az autó alapjáraton nem remeg elindulasnal nem fog fent es nincs orbitalis hangja a lendkeréknek. Ja és végre érzem azta 115le-t az úton is :-). Az autóban 230000km van a kinyomó csapágy és a tárcsa a végét járta a lendkerék kottyant nagyot
DieselManiaco(NagyVad)22-10-2013 21:59:18 // 24557
lehet kevesebbet adott a kút,próbáld máshol vagy másik kútoszlopon..
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2013 21:58:31 // 24556
Nem tudom beszúrni a képet, ez van :-) Ott van valahol a blogomban, de nem is lényeges :-)
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2013 21:57:59 // 24555
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2013 21:56:12 // 24554
Fogalmam sincs jó e, de nekem 2 perc alatt 12ml körül volt minden porlasztónál, minimális eltéréssel. Végig alapjáraton.
DeezL22-10-2013 21:50:28 // 24553
észrevettem a napokban,hogy többet,sokkal többet eszik az autó mint szokott.. most elment a városban 10liter kb 100km alatt... motor ugyanúgy megy,hangja ugyanolyan,teljesítmény nem csökkent,hibát nem írt be,termosztát jó!OMV-s anyag van benne mindig! ezelőtt 7el elment itt Kaposváron
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
452
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?