Forum >> Dízelmánia
mreni22-10-2013 21:37:13 // 24552
jah van jónéhány utángyártott ami 1-2 évet bír,ráadásul fémből olcsóbb is
mreni22-10-2013 21:36:11 // 24551
ezt mondom én is
Otto22-10-2013 19:45:26 // 24550
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-10-2013 19:39:22 // 24549
én kor csőből csináltattam 5db került 15e ft ba ez van a patkányon meg még pár cartársnak is :)
eldiablo15622-10-2013 13:05:27 // 24548
Már nem azért, de 6e volt 2m gyári 56-os kipuffcső amiből kb 1 métert használtunk föl az alsó- felső turbócső elkészítésénél, + a szilikontoldók, bilincsek. kb 5e- ből kész lett az alsó felső , ami soha az életbe nem fog szétmenni. Ehhez képest a gyári.....
gecsa22-10-2013 09:39:26 // 24547
ha beraksz egy gyári újat, az autó számára már az is annak számít.. csak azért mert jól néz ki, felesleges.. ha vannak tervek drasztikusabb nyomásemeléssel, akkor megértem, és inkább a fém-szilikon..
mreni21-10-2013 20:09:57 // 24546
fém szilikon kombó örökéletű kb... nem úgy mint a gumicsövek
mex8621-10-2013 19:50:44 // 24545
hát a 0,5höz képest nekem a 1,5 kiugrónak tűnik :D
kérdés hogy ebben a viszonyítási rendszerben is az-e :D
kérdés hogy ebben a viszonyítási rendszerben is az-e :D
.......................21-10-2013 14:05:40 // 24544
mint mindig a füstölés nagyon sokat eláru egy diesel Motor müködéséröl,
de a 159 nél ugye nem látod a DPF miatt,
és ez a zsákutca,
sokan kiütik a DPF et,aztán a pofáraeség,bakker döl belöle a füst
szóval én mindig azt ajánlom elöször injektorok próbapadra
5 eft / db a mérés
aztán már tisztán lehet látni
de a 159 nél ugye nem látod a DPF miatt,
és ez a zsákutca,
sokan kiütik a DPF et,aztán a pofáraeség,bakker döl belöle a füst
szóval én mindig azt ajánlom elöször injektorok próbapadra
5 eft / db a mérés
aztán már tisztán lehet látni
.......................21-10-2013 13:45:56 // 24543
valamilyen következtetést azért le lehet vonni ,ha az egyik kiugróan magas,vagy alacsony értékü az hibát jelez,
de lehet az adott hengerben nincs kopresszió ,és azért nagy az érték
de lehet az adott hengerben nincs kopresszió ,és azért nagy az érték
mex8621-10-2013 13:26:53 // 24542
tehat akkor csak ebböl nemigen kell következtetni az injektorok ällapotära?
itt melegen alapjäraton volt nézve
itt melegen alapjäraton volt nézve
Roll198321-10-2013 13:12:55 // 24541
Menjen bele a gyári, ne vacakolj vele, évekig jó lesz. Én annó gyorsan vettem utángyárottat és még a mérete se stimmelt, szóval vihettem vissza.
gecsa21-10-2013 13:07:49 // 24540
a fém-szilikon kombónak sem jön ki olcsóbbra a vége.. és nem biztos, hogy van annyira tartós is..
a nagy cooler viszont nem hülyeség, de az átépítés nagy macera, és szintén nem olcsó..
én bontanék egy csövet...
a nagy cooler viszont nem hülyeség, de az átépítés nagy macera, és szintén nem olcsó..
én bontanék egy csövet...
.......................21-10-2013 12:51:30 // 24539
én nem variálnék vele,
menne bele egy szett bontott ,vagy gyári(de állítólag elég drága)
menne bele egy szett bontott ,vagy gyári(de állítólag elég drága)
Sotime21-10-2013 11:19:44 // 24538
Sziasztok!
Lassan aktualis lesz az alfamban(GT 1.9JTD) az also es felso turbocso csereje is.
Gondoltam ha mar ugyis hozza kell nyulni, kicsit szepitsunk a dolgon.
Ezzel kapcsolatban tobb variacio is felmerult, d tanacstalan vagyok.
1.ne agyaljak, menjen a gyari alkatresz az eloregedett helyere
2.erosebb falu szilikon csovek keruljenek be
3.fem csovek legyenek
4. Egy nagyobb Intercooler kiveztese elore (ugynevezett univerzalis FMIC szett beepitese)
Hozzaertok velemenyet elore is koszonom! ;))
Lassan aktualis lesz az alfamban(GT 1.9JTD) az also es felso turbocso csereje is.
Gondoltam ha mar ugyis hozza kell nyulni, kicsit szepitsunk a dolgon.
Ezzel kapcsolatban tobb variacio is felmerult, d tanacstalan vagyok.
1.ne agyaljak, menjen a gyari alkatresz az eloregedett helyere
2.erosebb falu szilikon csovek keruljenek be
3.fem csovek legyenek
4. Egy nagyobb Intercooler kiveztese elore (ugynevezett univerzalis FMIC szett beepitese)
Hozzaertok velemenyet elore is koszonom! ;))
.......................21-10-2013 00:18:47 // 24537
én ugy tudom az ECU egészen 3 i tudja a korrekciós értéekeket növelni,
igazából nem a mértéke a lényeg,hanem hogy az értékek kiegyenlítik e egymást,
pl. egy minusz 1,5 höz tartoznia kell gyujtási sorrendben egy plusz 1,5 körüli értéknek is,
az sem mindegy ,hogy alapjáraton ,emelt ford on nézed
igazából nem a mértéke a lényeg,hanem hogy az értékek kiegyenlítik e egymást,
pl. egy minusz 1,5 höz tartoznia kell gyujtási sorrendben egy plusz 1,5 körüli értéknek is,
az sem mindegy ,hogy alapjáraton ,emelt ford on nézed
GTPeti20-10-2013 21:57:46 // 24536
Beírtam a Keresőbe/Hozzászólások, azt, hogy "korrekciós", majd goto 159 topic, és már is ott állt a válasz. Hogy az infó helyes-e nem tudom, de könnyen lehet.
"Olvastam egy fórumon, hogy valaki azt olvasta egy Bosch leírásban, hogy a JTD motorok max korrekciós értéke +-0,9-ig, a JTDm-é +-0,4-ig számít jónak, felette összetett hibákat okozhat"
"Olvastam egy fórumon, hogy valaki azt olvasta egy Bosch leírásban, hogy a JTD motorok max korrekciós értéke +-0,9-ig, a JTDm-é +-0,4-ig számít jónak, felette összetett hibákat okozhat"
mex8620-10-2013 21:48:35 // 24535
szevasztok Urak!
2.4 jtdm-nél tudja vki mennyi lehet az injektorok korrekciós értéke ami még megfelelő?
persze csak mezei Fiat ECU Scannal tudtam olvasni.
-1,5 és 0,5 között voltak a korrekciós értékek.
ez ok még?
2.4 jtdm-nél tudja vki mennyi lehet az injektorok korrekciós értéke ami még megfelelő?
persze csak mezei Fiat ECU Scannal tudtam olvasni.
-1,5 és 0,5 között voltak a korrekciós értékek.
ez ok még?
DobosHunor20-10-2013 19:45:53 // 24534
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy a kocsi nyomás alatt letiltja magát. Na most minden végig lett nézve az üzemanyagrendszerbe. Amit kellett cseréltünk, lett bele szerezve új darab ami jó, a kábelek át lettek nézve cserélve amik kellettek, de még mindig fent áll a hiba. Most észre vettem ,hogy ha hidegen nyomom neki akkor nem csinálja, de kb 10km után mikor már melegszik akkor már csinálja megint. Jövő héten lesz rámérve az injektorokra rendes ilyen specialistánál. Lehetséges hogy valamelyik rossz és úgy mond elveszíti a nyomást mikor nem kéne neki? Már nem tudom mi lehet hiba csak ezek maradtak. De akkor ezek szerint kezdetleges a romlása neki és így jönne elő hogy rossz az egyik fej? Köszi!
GTPeti20-10-2013 19:01:14 // 24533
Sajnos az újak sem bírják. Főleg a Delphi injektorok nem. Goto csilivili MB szervíz. €€€
DieselManiaco(NagyVad)20-10-2013 18:58:03 // 24532
könnyen lehet...
forrasr20-10-2013 18:40:12 // 24531
gyanítom a biodiesel a "tettes"amit adalékolnak az összes gázolajhoz, mert törvényileg elő van írva adott százalékos tartalom. Egy ideje mondják, hogy az autók alkatrészei már bírják, mert biodiesel állóak, de régebbiek vélhetően nem, ez lehet a fő oka a tömítések szétmállásának.
Benz20-10-2013 16:53:38 // 24530
Nem a legújabbakról beszéltem hanem amit már javítani kell. A Mostaniakban már az van . De én még ilyennel nem találkoztam. Majd pár év mulva
GTPeti20-10-2013 16:06:08 // 24529
"A Mercik Bosch rendszerűek."
Ez nem így van. Manapság a legtöbben Delphi rendszer van.
Ez nem így van. Manapság a legtöbben Delphi rendszer van.
Benz20-10-2013 16:00:23 // 24528
A Mercik Bosch rendszerűek. De igazából mind1 mert ha egyszer valamit betankoltak akkor az szépen csendben az összeset ki fogja nyírni... Egyébként tökre igazad van hogy a Delphi renszer .... hát nem bírja a legtovább... :D Sokkal kényesebb injektor mint a Bosch vagy a Denso vagy a Siemens. sajnos kb minden második nap hoznak valamilyen TDCI fordot... :(
DieselManiaco(NagyVad)20-10-2013 11:57:58 // 24527
ez is egy meglátás,kinek hogy,nekem a Wynn's bejött..
Alfa GT-Csaba20-10-2013 10:58:29 // 24526
Vettem én már olyan dermedés gátló adalékot ,amit kint felejtettem -10 be és reggelre bele fagyott a dobozába ,pedig nem volt hígítva és 500 liter gázolajhoz való mennyiség volt!Azóta semmilyen szart nem veszek üzemanyaghoz.
WarbiRunner (Gyuri)20-10-2013 10:49:29 // 24525
Biztos Delphi rendszerű...Azok hamarabb elfekszenek a hazai gázolajtól. A Fordok tipikusan nem szeretik.
Más: a boxeres hang. Apám Focusát vezetve meglepve tapasztaltam, hogy annak is lett ilyen hangja, és abban is klattyog már picit a lendkerék. Lehet tényleg igazam lesz?
Más: a boxeres hang. Apám Focusát vezetve meglepve tapasztaltam, hogy annak is lett ilyen hangja, és abban is klattyog már picit a lendkerék. Lehet tényleg igazam lesz?
Föckös19-10-2013 20:18:49 // 24524
( a főnököm valós 140ezer km-es r mercjién már a második injektort kellett cserélni...)
DieselManiaco(NagyVad)19-10-2013 19:30:20 // 24523
sok minden előírás,nem biztos hogy mindenki egy helyről szerzi,aki érti az tudja mire gondolok. Én nem bízok benne hogy bele is keverik,mert ha már a minőségére is szarnak,akkor ez már ahhoz képest elenyésző dolog. Azon kívül alattam már dadogott be 2.5-ös VM diesel a maga motorfékével csúszós úton,igaz itt jön képbe az első mondatom,de én inkább teszek a kúton vettbe is.
PistaFR19-10-2013 17:45:34 // 24522
2011 vége felé csináltam a C jogsit, az oktató azt mondta, hogy előírás a kutakon bizonyos átlaghőmérséklet alatt a dermedésgátló adalék. Reklámozzák télen a különböző alpesi dízel és hasonló dolgokat, de semmi értelme, mert a normál gázolaj is ugyanúgy adalékolva van télen, semmit nem kell hozzáadni, csak a marketingesek szerint ;)
DieselManiaco(NagyVad)19-10-2013 13:42:24 // 24521
jó persze de ez nem is olyan érzékeny mint egy CR csúcs.
GTPeti19-10-2013 10:39:21 // 24520
Ennél több paraméterre kell figyelni a választáskor, de a hamutart. valóban nagyon fontos. (Viszont én a leírtak miatt itt nem fogok többet erről írni.)
DieselManiaco(NagyVad)19-10-2013 09:46:20 // 24519
nem hülyeség lehet azt is,vagy benzint is,de van kifejezetten dieselekhez való dermedésgátló adalék.én azt használok Wynn's márkájút tökéletesen működik,multi áruházakban kb 1500 forintért adnak egy flaskával.
2T-t egy egész tankba 2-2,5decit,fontos hogy olyan olajat válasz aminek alacsony a hamutartalma.
2T-t egy egész tankba 2-2,5decit,fontos hogy olyan olajat válasz aminek alacsony a hamutartalma.
DieselManiaco(NagyVad)19-10-2013 09:44:02 // 24518
Az elmúlt egy évben 2 adagolót újítottunk fel azért mert orrán száján folyt belőle a gázolaj,igaz mind a kettő EDC-s volt folyt a HDK fejük alól,a magasnyomású fej alól,meg az előtöltés szabályzónál.Mindkét autóban 200-250ezer kilométer volt.Az egyik faterom 164-ese a másik offos.És hogy mi? hát a "gázolaj" eszi meg a tömítéseket,mert amikor ezeket az autókat csinálták,és persze a rajtuk lévő adagolókat(94-95) akkor még jobb volt a gázolaj minősége.
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-10-2013 05:46:35 // 24517
inkább vegyél bele spurit, vagy mimt régen benzint bele.
Mr. Z19-10-2013 02:40:53 // 24516
És milyen arányba kell a 2T -t keverni? Illetve olvastam olyat is hogy denaturált szeszt kell a gázolajhoz önteni mielőtt beáll a hideg, és nem lesz gond a hidegindítással, ez mennyire hülyeség?
Mr. Z18-10-2013 20:42:32 // 24515
milyen tömítéseket, és mi? Bocs az értetlenkedésért. Csak éjszakás vagyok már 4. nap.
GTPeti18-10-2013 20:37:50 // 24512
Már rég nincs ott, bizonyos okokból.
DieselManiaco(NagyVad)18-10-2013 20:31:02 // 24511
tudniillik kalap szar a magyar gázolaj minősége,ad egy kis plusz kenést az adagolónak,meg a csúcsoknak is,de először úgysem azzal lesz problémád hanem azzal hogy szivárogni fog,mert megeszi a gyári tömítéseket ez a "fos" valamiért....
'''''18-10-2013 20:30:33 // 24510
Olvasd el GtPeti blogját a 2t olajról.
Mr. Z18-10-2013 20:28:09 // 24509
2T olajjal? Ilyet se hallottam még.
DieselManiaco(NagyVad)18-10-2013 20:06:11 // 24508
teljesen felesleges,2T olajjal jobban jársz ha jót akarsz neki...
'''''18-10-2013 19:46:48 // 24507
Inkább világos szürkés a pamacs.Öcsém világos kékesnek látta de nem eszi az olajat.
Néha ciki,ha olyan helyen indulok épp.:-(
Néha ciki,ha olyan helyen indulok épp.:-(
GTPeti18-10-2013 19:18:58 // 24506
"De valaki biztos meg tudja mondani a tutit"
Jaja. A "TDI-s csávó". :)))
Jaja. A "TDI-s csávó". :)))
panza18-10-2013 19:12:12 // 24505
Szerintem azért mert USA gyártmány és ott ügye mérföld van. A 4800 km megközelítőleg 3000 mi (egész pontosan. 2982,58 mi). Szerintem!
Manky95618-10-2013 18:52:08 // 24504
Ahogy lehűlt az idő lehet nagyobb üzemanyag mennyiséggel indít az autód, vagy porlasztó beenged kicsit állásában ,de én inkább az elsőt mondanám,de én annyira a mechanikai részében nem vagyok jártas,csak tdik ia dobnak füstöt indításkor és azok alltalaban ezért.De valaki biztos meg tudja mondani a tutit :)
mreni18-10-2013 17:38:16 // 24503
szerintem nem,nézd meg mi van a hátuljára írva,a felhasznált anyagoknál :D :D
én most metanollal takarítottam ki a csúcsokat,nagyon jó lett azóta nem kopog és egyenletesen jár...
én most metanollal takarítottam ki a csúcsokat,nagyon jó lett azóta nem kopog és egyenletesen jár...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
457
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?