Forum >> Forma-1
Inner Circle23-09-2005 12:25:57 // 4967
"UI: Nálunk a cégnél egy sima érzékelő 30.000 ft és az annyit tud csak hogy 5mm-ről megtudja állapítani van e ott vasdarab vagy sem."
Én olcsóbban is adok neked egy mágnest :-)
Mike.23-09-2005 12:08:31 // 4966
Amit én láttam az egy boltíves terem, ventilátorral. Középen az autó és "füstöt" fújtak rá. Érzékelőt nem lehetett látni, ezért csodálkoztam az árán. Köszi a felvilágosítást! :-)))
Roli23-09-2005 11:58:16 // 4965
Helló
Egy szélcsatórna nem egy sima terem amiben fúj a szél, a nevében is benne van hogy csatorna. A kialakításának és mindennek tökéletesnek kell lenie vagyis egy miliméterel sem álhat semmi sem kijebb, másképp mint a többi mert akkor ott már irányt változtat a levegő és nem lesznek reálisak az adatok.
Szóval egy szélcsatorna is kb olyan precíz műszer mint egy swájci óra.
Nameg ott van az a baszom nagy ventillátor amivel 0-350 km/h szelet kell tudni szimulálni. Aztán még csak ezek után jönnek a költségesebb dolgok a milliószór milliónyi érzékelő és szenzór amik szólgáltatják a mérési adatokat és amit utána tudnak ellemezni a mérnökök és ezek tekintetében alakítani az autó aerodinamikáját.
Valahogy így lehetne ezt összefoglalni.
UI: Nálunk a cégnél egy sima érzékelő 30.000 ft és az annyit tud csak hogy 5mm-ről megtudja állapítani van e ott vasdarab vagy sem.
Tom1223-09-2005 11:49:21 // 4964
Én órákkal szoktam ezt érzékeltetni.:-) Mi a külömbség egy Prim, meg egy Rolex között? Tulajdonképpen indkettő pár deka "vas"...:-))
Tom1223-09-2005 11:44:21 // 4963
Ez valami olyasmi lehet, hogy miért kerül egy F1-es hátsó szárny annyiba, mint egy olcsóbb használt autó...:-)
Inner Circle23-09-2005 11:35:27 // 4962
Na igen, mocskosul nagy venti kell, és az ár asszem itt nem egyenesen arányos a mérettel... egy Lambo is többe kerül, mint 20 kis Polski, pedig nagyjából egyforma erősek :DDD
Mike.23-09-2005 11:29:39 // 4961
Én nem kételkedem, csak kíváncsi vagyok. :-)
Kicsit az vígasztal, hogy más sem tudja. Azt hittem ciki kérdés lesz. :-)
Inner Circle23-09-2005 11:28:14 // 4960
Hát persze. Mint tudjuk, a kalapácsütés is 10.000 HUF: 1.000 az ütés és 9.000 az, hogy tudod, hova kell ütni :-)
Tom1223-09-2005 11:26:00 // 4959
Kicsit off, de a témáról jutott eszembe. Egyszer csináltam egy tervező cégnek szálloda makettet, /tervrajzokból - részleteset/ és mikor eljött az ideje, hogy fizetni kellett volna, jött a "szokásos" alkudozás, akkor volt részükről egy ilyen mondat, amit azóta sem felejtettem el: "Mé, csak ki kellett vagdosni, meg összeragasztgatni." Így is lehet venni...:))
Tom1223-09-2005 11:12:50 // 4958
+ a berendezések, műszerek, de lehet, hogy jól átvágták őket a beszerzésnél... ...vagy a telek, vagy a "szél"... :))
Balage23-09-2005 10:26:49 // 4957
:-)))
Azért biztos van ott még más is...
És kérdezz meg egy gépész mekkora kiba*** nagy venti kell!
Mike.23-09-2005 09:55:57 // 4956
Valaki magyarázza el nekem, mi kerül egy szélcsatornán 80 mill. dollárba?
Leegyszerűsítve, egy ventilátor egy terem elé szerelve.
Tom1223-09-2005 09:33:10 // 4955
Elég lesz egy "jó kis zuhanyozás" :), de ahogy elnézem őket, nem igazi "fan"-okról van szó, persze a szőrzetükön kívül...:D
Inner Circle23-09-2005 09:00:30 // 4954
Majd végigmegyek rajtuk... dörzsi-szivaccsal, a Mr Muscle majd csak lehozza róluk a dukkózást :DDD
joe7523-09-2005 08:40:26 // 4953
Hát ha nem kened rajtuk szét a festéket, vagy nem akarod meggyőzni őket hogy fekete -ezüst szinekben csinosabbak lennének akkor talán ....:)
Inner Circle23-09-2005 08:37:19 // 4952
Inner Circle22-09-2005 11:07:41 // 4951
Attól még lehet sokat utazni... gondold meg, a Forma 1-esek 300 km-t utaznak egy műszakban, pedig a célvonal tök közel van a boxukhoz :DDD
joe7522-09-2005 10:53:07 // 4950
de kell mert a munkaterületek esetenként 40-50 km-re lehetnek az irodától...Csak reggel nem kell utazgatnom, de délelött már igen..
Mike.22-09-2005 10:39:33 // 4949
Jövőre sok minden kiderül. Pl. mit kezd majd Bari, Buttonal és a BAR-al.
SKrisz22-09-2005 10:31:59 // 4948
Akkor nem kell sokat utazgatni munkábajárás címszó alatt!:)))
joe7522-09-2005 10:22:54 // 4947
RB. is nyilatkozott már idén ezt is azt is. Talán jövőre kiderül. Jövőre sok Bridgestone gumis csapat lesz, ha nem a Ferrari lesz a legjobb közülük, akkor elhiszem hogy az autóval van a baj.
joe7522-09-2005 10:18:44 // 4946
Nagyon nem mentem messzir az olajipartól. :) Csupán átmentem a karbantartási kivitelezési részleghez. Az irodám visszakerült Halasra, mások lettek a főnökeim, de ennyi.:)
Mike.22-09-2005 09:41:05 // 4945
ÁÁÁÁ
Ő nem ért hozzá. Majd mi, szakértők megmondjuk a frankót. :-)
Inner Circle22-09-2005 09:37:04 // 4944
Ld. 4911 - nem csodagumi kell, hanem csodaautó, nem csak olyan F2005 amivel a farkukat verhetik :D
SKrisz22-09-2005 09:33:33 // 4942
Rubinyo akár irodába is meg bukihoz is elmehet fogadtkozni... Ott több esélye lenne:(
joe7522-09-2005 09:30:58 // 4941
dehogy untam. munkahely váltásom volt, és az első pár napban nem volt gépem, meg hozzáférésem, stb.
Mike.22-09-2005 09:17:10 // 4940
Sumi, pedig nem bizakodik. Szerinte nem ütőképesek. :-)
Már jó ideje nem voltál itt! Untad az alfa amorét?
Willy22-09-2005 09:14:28 // 4939
Valószínű ugyanaz lesz, mint az előző futamokon. A MC-Larenek ha bírják akkor nyernek, Alonso semmit se fog kockáztatni, és Barinak szerintem ugyanannyi eséje van a győzelemre mint mondjuk Coulthardnak.
joe7522-09-2005 09:01:58 // 4938
Na mi lesz Braziliában? Lesz vajon csodagumi? Vagy csak abból a fajtából amit a farkunkra húzhatunk? Rubinnyó nagyon fogadkozik, hogy akár nyerhet is..:)
Mike.21-09-2005 08:24:59 // 4937
Nem F1,de talán ide elfér.
A hétvégén indul az A1 GP. Ez a nemzetek közötti autó VB. Minden nemzet indíthat saját autót, nemzeti színbe öltöztetve, amit saját pilótájuk vezet. A feltételek azonosak, csak a pilóta tehetsége számít. A kasztni Lola, a motor Zytec, gumi Cooper Avon. A boxban 10 szerelő lehet, és csak ők nyúlhatnak az autóhoz.
Tessék kérem, költségkímélő megoldás. :-)
Ja, és Magyar csapat nincs!? Lehet, hogy nincs megfelelő pilótánk? :-)))
Mike.20-09-2005 12:35:21 // 4936
Szerintem is badarság volt tőle a 2-3 év elkötelezetség, de lehet, hogy muszáj volt mert így nem fizettek volna érte a japánok ennyit. :-)
Inner Circle20-09-2005 11:09:13 // 4935
És állítólag a Williams végleg elengedte, viszont több évre elkötelezte magát a BAR-hoz. Csak aztán nehogy ebbe az elkötelezettségbe kavarodjon bele...
Inner Circle20-09-2005 11:07:50 // 4934
A harmadik helytől hátrafelé. Vagyis nem a 18 pontot sajnálom a Ferraritól, hanem a 21-et hiányolom a többiektől.
Mike.20-09-2005 07:56:50 // 4933
Button marad a BAR-nál! Williams 10 mill. fontért lemondott róla.
Hogy érted a fennmaradó mennyiséget?
Tom1219-09-2005 14:46:23 // 4931
Igen viccnek van álcázva, de átvitt értelemben nagyon is igaz, ha addig meg lett volna az autó, több idő lett volna "kísérletezni". Régebben is azt mondták, hogy ha volt egy jó évük "az olaszoknak", a következőt "elsziesztázták" és romlottak az eredmények, csak most nagyon kevés vérbeli olasz van a Ferrarinál ahhoz, hogy erre lehetne fogni...
Inner Circle19-09-2005 12:59:30 // 4930
Igaz. Egyébként a 18 pontot továbbra is jogosnak tartom, viszont a fennmaradó mennyiség azért a többieknek járt volna.
Másnak nem kellett.
Inner Circle19-09-2005 12:37:33 // 4928
Az a 18 ingyen pont azért jól jött.
és még így is 3. a csapat.
zolee14519-09-2005 12:20:27 // 4926
ez most vicces, de tényleg nem hozta időben a Mikulás! A Bridgestone főnemtudomkije azt mondta, hogy a Ferrari késett az autóval - pedig ők szánhatták rá a legtöbb időt - és ezért nem tudtak elég gumitesztet csinálni, ezek a tesztek pedig hiányoznak.
zolee14519-09-2005 12:18:22 // 4925
a szurkolók szerint a gumi rossz, Schumák szerint az egész csomaggal baj van. Szerintem a szurkolók tudják jobban, mert ők minden nap olvassák az F1 híreket, MS meg csak ücsörög az autóban, és körözget vele, honnan tudná mi a probléma?
:)))
Ha leb@szv@ akarod magad érezni, szíved joga. Én biztosan nem így gondolom. :)
Inner Circle19-09-2005 11:58:29 // 4923
Eljutottunk oda hogy én vagyok leb.szva amiért teljesen kilátástalanul vitatkoztam egész évben és igazam volt :DDD
Abból a maradék 1%-ból ismerek egy pár embert. :)
SKrisz19-09-2005 11:44:39 // 4921
Ez nem biztos. Nézd meg, hogy az F1 rajongók közül mekkora népszerűségnek örvend a Ferrari /függetlenül attól, hogy épp hogy megy a szekér/ Biztos túléné az F1, a kérdés csak az, hogy akarja-e ezt túlélni az F1??? :)))
Inner Circle19-09-2005 11:42:23 // 4920
Igen, MS ezt hangoztatta, a Ferrari szurkolói meg 99%-ban a gumit hibáztatták.
GEORGE18-09-2005 06:27:55 // 4919
A Ferrarit soha nem tennék ki.
Legalább is szerintem, mert egyrészről a LEGRÉGEBBI csapat, másrészről tuti felére esne minden nemű érdeklödés utána az F1 iránt!
Mindig akadnak ide-oda csapódó szurkolók annak megfelelően ki a legjobb az adott idényben. De biztos kevesebben néznék ha nem lenne a Ferrari. Pl. engem sem érdekelne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
398
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8