Forum >> Forma-1
SERPENTE27-01-2006 12:49:31 // 5431
Ezt próbálom miondani:a rendszer ugyanaz!a beállítások különböznek!
Punisher27-01-2006 12:40:08 // 5430
Szögezzük le, hogy nincs két egyforma autó. Ha egy márkakupát nézel, ott is jobban megy az egyik a másiknál, az WTCC-ben is jobban megy az egyik Alfa mint a másik, az egyik utcai Skoda is jobban megy mint a másik, és két azonos F1 gép is egy kicsit máshogy fog menni, mint a másik.
Mike.27-01-2006 12:26:40 // 5429
Ez támadás????
....na, nem baj. :-P
Mike.27-01-2006 12:24:43 // 5428
A bibi ott van, hogy te azt állítod , hogy csak a vezetőség tudja ki milyen autóval megy. Idáig oké???? Utána pedig, hogy egyforma autóval mennek!
Most akkor egyforma autók vagy ezt csak a főnökök tudják???
SERPENTE27-01-2006 12:19:48 // 5427
Nem értem miért mondtam ellen magamnak!Ez súlyos?:)vagy te nem értetted tisztán a bepötyögött szöveget.....
Te nem vagy politikus???????kiragadz mondatokat....egy szövegből és utánna meg támadsz!:)
Gabriel27-01-2006 12:18:17 // 5426
nem szoktam idejárni szóval sorry ha már volt, ez van :-)
SERPENTE27-01-2006 12:16:57 // 5425
Kekeckedsz vagy mifene?????????????:)
Saját magadnak modasz ellent.
Te a következőket mondtad:"De a F1 annyira misztikus dolog,hogy a nézők csak azt látják vagy tudják amit a vezetőség eldönt!!!"
Szerintem ez valós állítás!
Ez is a te írásog:"A 2 versenyző ugyanazokat az autókat használja"
Szerintem ez is valós állítás!
De hol a bibi?:)
Mike.27-01-2006 12:07:17 // 5424
Saját magadnak modasz ellent.
Te a következőket mondtad:"De a F1 annyira misztikus dolog,hogy a nézők csak azt látják vagy tudják amit a vezetőség eldönt!!!"
Ez is a te írásog:"A 2 versenyző ugyanazokat az autókat használja"
Erre írtam egy cáfolatot, ami pedig tény. Különböző autókkal mentek?? Igeeeen! :-)))
SERPENTE27-01-2006 12:00:00 // 5423
nem volt min megsértödnie....mert sosem emlegetté egy napon a 2 versenyzőt!
Pont rossz példát mondtál szerintem mert új fejlesztésű autóról beszélsz.....én elfogadhatónak tartom ekkora költségeknél, hogy nem tudnak 2 autót produkálni ugyarra a napra!A másik variáció meg az ,hogy az egyik versenyző képes volt megmondani a még korrigálandó dolgokat az autón a másik meg nem!
De a F1 annyira misztikus dolog,hogy a nézők csak azt látják vagy tudják amit a vezetőség eldönt!!!
Mike.27-01-2006 11:26:52 // 5422
A tavalyi évre ki emlékszik már !?? Az előzző években meg igazán jó termés volt, és az idénre is azt jósolnak. :-)))
Mike.27-01-2006 11:24:53 // 5421
Hahaha......2 versenyző ugyanazokat az autókat használja???...... tavaly Bari azon sértődött be, hogy MS kapta meg hamarabb a későn elkészült 2005-ös autót. És ez csak hírtelen egy példa. :-)
Mike.27-01-2006 11:19:59 // 5420
Ezért írtam, hogy van még példa, de mindenki csak a Ferrari Ausztriai, célegyeneben történt esetét emlegeti. A fő fikázók között pedig a McLaren állt az élen, holott az ő autói is megcsinálták ugyanezt. Pl. amit te írtál. :-)
Zsolt15527-01-2006 11:10:39 // 5419
Teljesen egyetértek veled.
Az egész szinte csak a pénzről szól (sajnos). Aki nyer, lehetőleg egyéni világbajnok lesz, annak fizetnek a sponzorok, azt mutatják a TV csatornák! Csak így tudnak a befektetett pénzükből profitot kihozni!
Nem véletelen, hogy sokan külön bajnokságot akarnak, mert a jogdíjakból több bevételt szeretnének. Ez amit mindenki ki akar préselni, amiért kőkemény harc folyik, és ahol csak az eredmény számít!
Egyébként hiába megy el ALONSO a Renault-tól, nem hinném, hogy nem Ő a favorizált a csapatnál! Vagy inkább hagynák, hogy háziverseny legyen?
Egy kiélezett versenyben, ne adj isten a csapaton belül az egyik a másiktól pontot raboljon, így a nevető harmadik győzzön???
Szerintetek melyik jobb egy csapatnak???
SERPENTE27-01-2006 10:46:03 // 5418
:)Maradjál ne légy csendben.....a szabad véleménynyílvánitás mindenkit megillet:)
SERPENTE27-01-2006 10:44:50 // 5417
S másik dolog:)Bocsi de rápörögtem a témára!:)
Ő hozzájárul a fejlesztésekhez.........ami a F-en belül történik.....
EMBER-GÉP-PÁLYA kapcsolat.
Félreértés ne essék nem elfogult vagyok.......
Kérdés:
Én 28 éves építész vagyok
xxx 38 éves építész...
Kiben bíztok meg jobban ha a házatokat meg szeretnétek csinálni???????
Magam ellen beszélek:)
Inner Circle27-01-2006 10:38:14 // 5416
Inkább csendben továbbmegyek.
SERPENTE27-01-2006 10:36:54 // 5415
Schumi aki igazán ráérzett a Ferrari ritmusára,ő egy igazi mozgató rugója az olaszoknak, a F1 történelem hozzáfogható alajkja Senna volt!Ezek a gyerköcök akiknek egyszer-egyszer sikerül nyerni egy futamot:))))Nem kommentálom.
SERPENTE27-01-2006 10:30:26 // 5413
A másik:Ilyen nem létezik csapaton belül, hogy jobb v. rosszabb autó!!!!!
A 2 versenyző ugyanazokat az autókat használja....a dolog ott döl el, hogy ki milyen beállításokat használ, hogy ki érzékeli jobban a versenypálya és autó kapcsolatát!!!
Ennyi!
Punisher27-01-2006 10:29:31 // 5412
Igaz! És nem is kellett volna feladni! Ha a gumi nem bírja a tempót, akkor lassabban kell menni, és nem zendülést kelteni! :-))
SERPENTE27-01-2006 10:26:23 // 5411
Egy fontos dolog a F1.ben és az életben én azokat a csapatokat nem tisztelem akik feladnak egy versenyt!!!!!
3 csapat volt aki ment tovább a nagy Americában!!!!!Ebből 1 a FERRARI!Pont!!
A többi csapat miért adta fel????????Ne röhögtessük már magunkat, miért nem vették észre már korábban a fennálló műszaki hibát a többiek???Egyszerű a kérdés:Mert nem gondolkodtak minden apró részleten?!
Szerintetek az nem tréééééééé ha valaki a feladat megoldása közben abbahagyja az egészet?????Ez elég válasz arra, hogy ki a kitartó a céljai mellett ha törik ha szakad!
Punisher27-01-2006 10:02:27 // 5410
Szerintem teljesen normális, hogy egy csapaton belül van prioritási sorrend a pilóták között. Teljes álomvilág és logikátlan gondolkodásmód az, ha elvárjuk egy csapattól, hogy ne a jobb versenyzőnek adják a jobb autót, és jobb feltételeket. Hülyék is lennének, hiszen nyerni akarnak, és nem a gyengébbik pilótájukat felzárkóztatni. Ez nem jótékonysági intézmény. Sok pénzük van benne, és a legjobb eredményeket kell hozni. Ha pedig nincs pénz két egyforma autóra, vagy az egyik jobban sikerült, akkor azt igenis a jobbnak kell adni! A második pilótának meg biztosan nem fognak szándékosan rosszabb autót készíteni. Ezt így kell csinálni!
Inner Circle27-01-2006 09:54:00 // 5409
"Elég csak megnézni, hogy a tartalék autók kikkre vannak beállítva a verseny előtt!"
Senkire, mert nincsenek tartalékautók :D Legalábbis abban a szabálytervezetben amit tavaly hoztak nyilvánosságra, kizárták a T-Car-t. Hogy végülis ezt elfogadták-e, azt nem tudom.
Viszont annak idején volt egy csapat (talán a McLaren?) aki a gyengébb pilótára hangolta az autót, mert a jobbik tudott vezetni a társa beállításaival, a secondary viszont a jobbik pilóta autójával szinte el se tudott indulni.
Ami a "10-ből 7-nél van csapatsorrend"-et illeti, annak még az ellenkezője sem igaz :D
Renault - van
McLaren - elvileg nincs, idén valszeg gyakorlatilag se, mert Dennis egyik pilótájával kapcsolatban sem élt az opciós jogával 2007-re, de Alonsót már leszerződtette...
Ferrari - na vajon?
Williams - nincs
Honda - nincs
Toyota - nincs
BMW - nincs
Red Bull - nincs
Midland - nincs
Toro Rosso - nincs
Suzuki Auguri - nincs
Inner Circle27-01-2006 09:46:51 // 5408
"Egyetértek veled a Bari féle elengedés gáz volt, de sorolhatnék hasonlókat másik csapattól is. Na jóó, ilyen durva segítés még nem volt. :-)"
Hát azért DC lépett már a fékre három kanyarral a vége előtt, épp a már említett '97-es jerezi versenyen. Más kérdés hogy a világon semmi tétje sem volt, csak azért csinálták, hogy végre Hakkinen is nyerhessen. Aztán következő évben annyira rákapott az ízére, hogy DC alighanem piszkosul bánta már hogy megkóstoltatta vele a győzelmet :D
Inner Circle27-01-2006 09:43:55 // 5407
"A pontok számába nem vagyok ilyen biztos, utána kellene néznem, de én úgy emléktem ez baleset döntötte el a versenyt!"
A "baleset" döntötte el (ha nem lett volna tétje, akkor miért álltak volna rajthoz azon a versenyen?), ez igaz, de te azt mondtad hogy az döntötte el, hogy MS-nek elvették a pontjait. Pedig őt csak a második helyről zárták ki.
Inner Circle27-01-2006 09:42:30 // 5406
Te a 2006-os szőlőnek örüljél, mert a korábbi szőlőket csak kiröhögik a pályán :D
Zsolt15527-01-2006 08:58:50 // 5405
Ne hargudj, de nekem vannak fenntartásaim. Mivel az autósport a folyamatos fejlesztésekről szól, és különösen igaz a Forma 1-re, ezért nem hiszem. Mint ahogy két egyforma autó sincs. Szerintem a Hondánál is különböző irányú fejlesztések vannak, amiket külön-külön építenek be az autókba. Az egyikbe ezt, a másikba azt. Így már egy adott verseny előtt eldöl, ki az első számú vezető.
(bocs a helyesírási hibáért!)
Zsolt15527-01-2006 08:57:00 // 5404
Ne hargudj, de nekem vannak fenntartásaim. Mivel az autósport a fojamatos fejlesztésekről szól, és különösen igaz a Forma 1-re, ezért nem hiszem. Mint ahogy két egyforma autó sincs. Szerintem a Hondánál is különböző irányú fejlesztések vannak, amiket külön-külön építenek be az autókba. Az egyikbe ezt, a másikba azt. Így már egy adott verseny előtt eldöl, ki az első számú vezető.
Mike.27-01-2006 08:03:46 // 5403
De! Én elhiszem, hogy pár futam erejéig teljesen azonos feltételekkel indulnak, és a továbiakban majd az eredménytől függ a besorolás. Ezt a BAR Hondára értettem, de van még csapat akire vonatkozhat.
Zsolt15527-01-2006 07:58:16 // 5402
Remélem ezt Te sem hiszed el??? Ha van egy olyan fejlesztés ami tuti jó, és nagyott dob az autón azt kinek az autójába teszik be előbb??? Vagy azt amelyiknek kétséges hatása??? Kivel kisérleteznek a futamokon, hogy versenykörülmények között probáljanak ki valamit?
Az biztos most bizonyíthatja mit tud!
Zsolt15527-01-2006 07:50:20 // 5401
Azt el is felejtettem írni, hogy a nyilatkozatokat érdemes elolvasni. Ha valami nem megy általánosság szidni ezt vagy azt. Ha valaki figyelte akkor amikor a V12 után a V10 motorjait elkezdte probálgatni a Ferrari, vagy a tavalyi gumi problémánál nem szidták a Bridigstone-t, hogy ilyen meg olyan sz@r, hanem mindig azt, hogy valóban nem jó a gumi, de mindent megteszünk, illetve keményen dolgozunk a hibák kijavításán.
Amerikában mindenki kiszállt az autóból, mert rosszak a gumik, és köpködtek a Ferrarira, hogy nem szolidálnak velük ebben a "nekik" fontos kérdésben! A FIA-nak volt javaslata, de azt nem fogadták el, mert az számukra hátrányos lett volna.
Amikor viszont a Ferrarinak rossz volt a gumija, sorozatos defekt, elveszítette a tapadását, sorozatos kiesések, stb, érdekes módon ez a felajánlás akkor miért nem jutott egyik Michleines csapatnak sem az eszébe???
Mike.27-01-2006 07:44:10 // 5400
Egyetértek veled a Bari féle elengedés gáz volt, de sorolhatnék hasonlókat másik csapattól is. Na jóó, ilyen durva segítés még nem volt. :-)
Majd most bizonyíthat a Hondánál, elvileg nincs megkülönböztetés.
Zsolt15527-01-2006 07:31:37 // 5399
Ez így van, de sajnos csak a Ferrarira "köpködnek", hogy ilyen meg olyan! Elég csak megnézni, hogy a tartalék autók kikkre vannak beállítva a verseny előtt! A Renaultnál sem tételezte fel senki, hogy nem Alonso-é lenne, egy rajt baleset után! Vagy a Mercinél nem Raikkonené! Csak kicsit már "divat" szidni a Ferrarit. Szerintem, ha nyíltan nem is vállalja fel minden csapat - a Ferrarin kívül -, de mindenhol van első, illetve második számú versenyző.
Én konkrétan a Barricello ügyre gondoltam. A magasan kvlifikált, bár a szerződése szerint második számú versenyző, mégis szerintem dafke, egy hatalmas fékezéssel a célegyenesben engedte előre Schumachert. Kétség nem fér hozzá, azon a futamon az Ő teljesítménye sokkal jobb volt! Az ilyen dolgokat kellett volna letisztázni előbb. Így a csapat megítélésén nagyon sokat rontott!
Bár emberileg megértem, de a szerződése szerint az Ő feladata a csapat segítése. Ráadásul még így is többett keres mint egy-két nagy csapat elsőszámú versenyzője. Nagyon sokszor csak azért hosszabbították meg a szerződését, mert Schumacher támogatta!
Mike.27-01-2006 07:10:53 // 5398
Reményeim szerint egy igen izgalmaz évad, ahol végre sikeres lesz egy-két kis csapat is. ( Kis csapat?... Torro Rosso, BMW, Honda) Ja, és a végén MS 8 szoros VB lesz a Ferrarival! :-))
Mike.27-01-2006 07:04:10 // 5397
Pletyka, pletyka, ....... savanyú a szőlő ? :-)))
Mike.27-01-2006 07:02:45 // 5396
"Az is valóban igaz, hogy sokszor nyiltan egy versenyzőre koncentrálnak. Egy ilyen nagy múltú csapatnak, mint a Ferrarinak nem lenne szabad így tennie"
A 10 csaptból 7-nél van 1-es számú versenyző. :-)
Zsolt15526-01-2006 20:15:14 // 5395
Bocs, jogos a két pont! Valóban 1997-ben volt. A balesetről, amikor Shumacher bedugta a kocsi orrát, akkor Lauda is azt nyilatkozta, hogy Ő is így tett volna. A pontok számába nem vagyok ilyen biztos, utána kellene néznem, de én úgy emléktem ez baleset döntötte el a versenyt!
Az is valóban igaz, hogy sokszor nyiltan egy versenyzőre koncentrálnak. Egy ilyen nagy múltú csapatnak, mint a Ferrarinak nem lenne szabad így tennie. Saját magukat égetik be, illetve le! Ráadásul nem is volt rá szükségük!
Viktor8526-01-2006 20:07:43 // 5394
Én se drukkolok a Ferrarinak amíg ez a bagázs lesz ott ...
Motorsportban szerintem nincs feltételesmód:
Ha tavaly a Ferrai 10x több pénzt kap, ha a Minardi McLaren motrot kap ...
Ezek is olyanok, h. ha Raikönennek nem szakadt volna le a kereke az utlsó körben stb.
Szerintem.
Willy26-01-2006 20:04:56 // 5393
Az 1999-es balesetről nekem is az a véleményem mint IC-nek. Ráadásul 1996-ban ő lökte ki Hillt és övé lett a trófea.
Willy26-01-2006 20:02:56 // 5392
Én meg már csak azért se a Ferrarinak drukkolok. Eddig se tettem, most se fogom. Schumachernek elismerem a tehetségét, de nem szeretem. Ugyanígy vagyok a Ferrarival is. Én még mindig ott vagyok leragadva, hogy undorító volt amit műveltek az évek során.
Inner Circle26-01-2006 20:01:54 // 5391
"Most egyéniben nyolcszoros bajnok lenne Schumacher, 1999-ben egy baleset miatt el nem veszik a pontjait. Így lett akkor világbajnok Villnouve"
1997-ben, és "baleset" (khm... Mihály is elismerte, hogy ő volt a hunyó, tán bocsánatot is kért?) nélkül sem lehetett volna VB, miután Villeneuve előtte állt a pontversenyben. Villeneuve még azt is megengedhette magának, hogy előreengedje Coulthardot és Hakkinent, akkora előnye volt hogy a harmadik hely is elég volt neki a VB-hez.
Inner Circle26-01-2006 19:59:17 // 5390
Egyelőre ez mondja meg a frankót. Tegyük hozzá, hogy az ÖSSZES 2006-os autó lerohadt már teszt közben - kivéve a Renault-t, ami mellékesen a legjobb időknek is örülhet... úgy tűnik, nem a McLarentől kell félnie az öreg Sith-nek.
Zsolt15526-01-2006 19:58:20 // 5389
Szerintem azért azt is meg kellene említeni, Schumacher amikor a csapathoz került V12 hengeres motorok voltak a Ferrariban. Majd Ross Braun, és Jean Todttal kezdték kifejleszteni a V0-es motort. Emlékezzetek vissza, mennyit szenvedtek vele. Már a kivonulást fontolgatták amikor kezdett bejönni a szívos munka eredménye! Most egyéniben nyolcszoros bajnok lenne Schumacher, 1999-ben egy baleset miatt el nem veszik a pontjait. Így lett akkor világbajnok Villnouve. Viszont a Ferrari mindig is gyártott V8-as, és V12-es motorokat. (V10-et csak, és kizárolag a Forma 1-be). Szerintem már csak presztizsből, és a sok éves V8-as tapasztalat miatt a Ferrari oda fogja tenni magát.
Remélem nem mennek bele olyan hülyeségbe, mint a tavalyi gumi kérdésbe!!! Saját fejüket dugták a hurokba! :-((
SERPENTE26-01-2006 18:09:10 // 5388
Bizony-bizony talán a F1 történelem legjobb párosa:)
Elég nézni a belső kamerákat, hogy az ember lássa ki hogyan vezet......sokan rángatják a kormánykereket.....MSC. viszont nyugodtan és higgadtan adja elő a dolgokat:)
No de Kimi is nagyon jól vezet....őt is csípem.....
Titokban örülök, hogy nem a Ferrari nyert az idén.....mert így a többi csapat elött is megcsillant a nyeés lehetősége:))))))
Remélem vérszemet kaptak és az idén ádáz küzdelem lesz!!!!!!
S lesz kerékcsere:)Hajrá Bridgestone!:)Ferdeszemű testvérek kapjátok már össze magatokat!!!!!S tessék optimális gumikeveréket összehozni a F-nak, hogy hadd mutassa meg a világ elött.....Mi is az az AUTÓVERSENYZÉS!:)
Punisher26-01-2006 17:56:04 // 5387
Én meg azóta lettem aktív F1 néző, mióta Ferrari - Schumacher összeállítás köröz a pályákon. Így nem is kérdés, hogy kinek drukkolok.
Buksi26-01-2006 17:37:18 // 5386
Ezzel én is így vagyok! Mindig is a Ferrarinak szurkoltam és ez idén sem lesz másként! :-)))))
SERPENTE26-01-2006 17:15:34 // 5385
Szerintem olasz autó fog győzni német pilotával:)Neki szurkolok.....de nem vetem meg a többit sem:)Így hát hajrá minden csapatnak és minden pilotának:)No meg a rajongó tábornak:)
Halesz26-01-2006 17:11:56 // 5384
Én nagyon kíváncsi leszek a Red Bull és a Toro Rosso szereplésére, bevallom, hogy a Ferkán kívül nekik fogok drukkolni :)
Buksi26-01-2006 17:11:54 // 5383
Izgalommal teli Forma-1! Én már nagyon várom! :-))))
kod26-01-2006 16:49:15 // 5382
Mai hir:
"Egyre rosszabb hírek érkeznek a McLaren háza tájáról. Adrian Newey távozása hatalmas érvágás volt a csapatnak, hiszen az általa tervezett autók sorra versenyképesnek bizonyultak az évek során.
Ami a versenyzői frontot illeti, ott is igen nagy az összevisszaság. Kimi Raikkönenről már egy ideje azt lehet hallani, hogy távozik a csapattól és a minap Juan Pablo Montoya is hangot adott átigazolási szándékának.
Mintha mindez nem lenne elég egy csapat számára, a legújabb hír szerint az aero részleg vezetője Peter Prodromou is távozni kíván. Ráadásul Adrian után ő is a Red Bull csapatot nézte ki célpontjául.
Hogy mindez miért is érintheti duplán rosszul a korábbi ezüstnyíl gárdáját? Épp a mai napon jelentette be a Red Bull, hogy teljesen új autót építenek.
Úgy tűnik a Ferraritól a McLarenhez szegődött Nick Tombazis is otthagyja Ron Dennis csapatát és visszatér korábbi munkaadójához – olvasható a formula.hu-n. "
mi lesz itt... mi lesz itt... :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?