Forum >> Forma-1

Grando10-03-2006 13:13:15 // 5908
Nem. Holnap újra megpróbálják. :))
Ferke10-03-2006 13:12:25 // 5907
Ma berugok, az tuti!!!!!!!!:))))))))))))))))
Whiteskull10-03-2006 13:08:20 // 5906
Akkor most vége van?
Inner Circle10-03-2006 13:03:08 // 5905
Mármint egy Honda motor, ami egy Suzukiban van, akik amúgyis hat másodpeccel lassabbak :D
Inner Circle10-03-2006 13:02:11 // 5904
Lassan kiosztom a kultúr-tablettákat, de úgy látom néhány súlyosabb esetben infúzió kell majd :D
Ferke10-03-2006 13:00:32 // 5903
KIRÁÁÁLYY!!!!!!!!!!!
Grando10-03-2006 12:58:58 // 5902
1 honda is bexart :D
Inner Circle10-03-2006 12:56:11 // 5901
De Davidson csak tesztpilóta, szóval most MS a legjobb versenyző. Persze fölöslegesen hülyítjük magunkat, mert úgyis a "long stint"-ek számítanak, olyat meg most nem mennek :-)
Grando10-03-2006 12:55:00 // 5900
Schumi: +0,398
Inner Circle10-03-2006 12:54:22 // 5899
Az öregúr felkelt a tolószékből...
Grando10-03-2006 12:53:43 // 5898
Nem sokáig tartott... :((
Inner Circle10-03-2006 12:53:41 // 5897
Na jó, ez most kezd komolytalanná válni: Davidson 1:31:353, laza nyolc tizedet adott a Sitheknek.
Whiteskull10-03-2006 12:53:41 // 5896
Már nem.
Grando10-03-2006 12:52:52 // 5895
!!!!!
Grando10-03-2006 12:52:40 // 5894
Massa 1.
Grando10-03-2006 12:52:08 // 5893
2. szektor
Grando10-03-2006 12:51:56 // 5892
Massa : -0,363
Inner Circle10-03-2006 12:51:39 // 5891
Na készüljetek, mert Massa legjobb első szektort futott! (Az öreg Sith keze a fénykardon!)
Grando10-03-2006 12:48:58 // 5890
Az öreg sith megint nekifut...
Grando10-03-2006 12:48:22 // 5889
MŰHÓD :)) n-tv
Inner Circle10-03-2006 12:46:18 // 5888
Barrichello szokásához híven ismét a keblére ölelve dédelget egy szép, kövér szekundumot, amit a csapattársától kapott...
Ferke10-03-2006 12:45:16 // 5887
Sumi bénázik, vagy ilyen lassú a verda?
Ferke10-03-2006 12:44:41 // 5886
Grando, hol nézed? Otthon?:)
Inner Circle10-03-2006 12:44:39 // 5885
Lehet hogy Kimi valójában Chuck Norris :D Mindjárt menet közben leszedi Alonso fejét egy forgórúgással :D
Grando10-03-2006 12:43:09 // 5884
Vazze, Kimi halálos nyugalommal matat a verda mellett a PÁLYÁN, miközben 1000-el húznak el mellette a többiek. Nem semmi a fószer, a merdzsó viszont megint bexart :D
Inner Circle10-03-2006 12:40:39 // 5883
Liuzzi odab.szott, emberek, ez hihetetlen... V10 power...
Grando10-03-2006 12:35:04 // 5882
izé..... :(((((
Inner Circle10-03-2006 12:32:52 // 5881
Alonso meg mindenhol király, vazzeg. Briatore a boxban polírozza a bohócot.
Grando10-03-2006 12:29:51 // 5880
A sötét oldal viszont a 3.-ban volt király. Mondjuk látva a bal 1. gumit az öreg mag Massa verdáján, vmi megint gáz... Bár mind2-en qrvára elfékezték magukat a hajtűben. (vagy a japánok készíthetik a gyomrukat meg a kést)
Inner Circle10-03-2006 12:23:23 // 5879
Kimi viszont ALÁZ a középső szektorban. Ugye ott van egy hajtű is. Lehet hogy őt kanyargásra hangolták?
Inner Circle10-03-2006 12:21:15 // 5878
Na Davidson odab.szott mindenkinek, Kimi és az öreg Sith keresik az elgurult gyógyszerüket...
Inner Circle10-03-2006 12:11:26 // 5877
Mondjuk egy akkori motoron még működött az, hogy a pilóta ismerte az összes csavarját és verseny közben online javította-állította be, most asszem Rossi-t hiába hívják Dottore-nek, akkor sem tudná utána csinálni :-) Ezért voltak jók a régi vasak... még totál meg lehetett érteni és egy csavarhúzóval javítani őket, most meg ha besz.rik az elektronika, akkor hívhatod a szagszervízt :-(
Vega10-03-2006 12:00:06 // 5876
hiaba...non penge vok :)) nem beszelek hulyeseget :)
Inner Circle10-03-2006 11:50:28 // 5875
Surányi Endrének van egy könyve, illetve inkább novellagyűjteménye, aminek már a címe is ontopic: "Alfa Romeók, csalfa Júliák" :-) Ebben leírja egy réges-régi motorversenyét, tán még a negyvenes évekből, amikor a menő motorosok ellenében neki csak egy garázsból összevakart roncshalmaza volt, amivel a motoros szövetség nem is akarta engedni, hogy induljon... A verseny közben éppen azt érezte, amit te leírtál: a dugattyú kezd leragadni! És a megoldása is ugyanez volt (csak hatvan évvel korábban :-) ), megöblítette benzinnel a motort és minden OK lett. Végül győzött a roncshalmazzal, és még a cikkek is így szóltak: "Surányi ősrégi szörnnyel megvédte a hazai motorosok becsületét" :D Érdemes elolvasni, nagyon jó könyv, a magunkfajta technofileknek igazi csemege, ráadásul kordokumentumnak sem utolsó. És a címadó sztori se rossz, a harmincas évekbeli Alfázással :-)
Vega10-03-2006 11:47:52 // 5874
erdekes egyebkent ,hogy meg a nemet rtl sem kozvetiti a penteki szabadedzest....plane ,hogy az ev elso versenyerol van szo....pedig ok egesz evben minden egyes percet nyomtak eddig...
Whiteskull10-03-2006 11:33:38 // 5873
Nekem is a forma1 kapcsán jutott eszembe: Nagyon, nagyon, de nagyon várom már! :))))
Grando10-03-2006 11:30:22 // 5872
Most mondták be az n-tv-n, hogy 12-13 óráig megy a szabadedzés. Gondolom a neten megint lekapcsolják :(
mesa10-03-2006 11:02:04 // 5871
F1 kapcsán jutott eszembe : Az új csapatnak, a Honda Agurinak, Aguri Suzuki a csapatvezetője. A "mi autónk" Suzukinak pedig a főtervezője Honda Oszamu. Egyébként nincs összefüggés. De érdekes, nem ? :))))
Grando10-03-2006 10:45:42 // 5870
Az n-tv-n nyomták, de csak a műholdon, a neten nem. A 2. edzést is nyomják elvileg (legalábbis beharangozták), de a műsorkiosztás szerint 5 azaz kemény öt percig! Kár :(
Vega10-03-2006 10:34:33 // 5869
ahh ertem! en a sport.de-n nezem az idoket de azt hittem valahol eloben nyomjak...marmint tv.... aze thx!
Willy10-03-2006 10:30:36 // 5868
Interneten a formula1.com-on lehet élőben figyelemmel kísérni a köridőket.
Vega10-03-2006 10:29:04 // 5867
Bakker, lemaradtam valamirol? Mikor es hol enzitek Ti ezt? en nem tudok semmifele F1-rol most...
Vega10-03-2006 10:25:04 // 5866
Whiteskull Csak ugy atfutottam amiket irtatok es akkor egy par gondolat a temaval kapcsolatban! Nem csak neked hanem a tobbieknek is ,hogy kepben legyenek! Nem kezdem el itt magyarazni ,hogy mi van ha kevesebb a benzin, tobb a benzin, szegenyebb ill. surubb a keverek, inkabb peldaval elek, ugy jobban megerted ill ertitek! Igaz az en tudasom korlatozodik a 2 utemu motorokra de gyakorlatilag ilyen szempontbol nincs kulombseg kozottuk, csupan annyi ,hogy a 2 utemu mocik millioszor erzekenyebbek... Ugye en regen gokartos voltam. Na mar most azok a kis szerkentyuk ritka kihegyezett "muszerek". Alig 100 ill 125 ccm-bol 30-45 lovat preselnek ki! Siman forognak 20.000 fordulaton! Nekem volt motorom ami megfeleloen rovid attetellel 21.000 folott forgott :)) A lenyeg ,hogy nem ritkan elofordult ha valaki "elkarburalta magat" ami annyit tesz ,hogy tul szegenyre allitotta a kevereket (vagy eppen tul surure de most nem ezt a peldat nezzuk) akkor nagy valoszinuseggel par koron belul megragasztotta a motorjat....magyarul megszorult! A karburalast tobbnyire a gyertya allapotabol illetve a kipufogogaz "milyensegebol" lehet megallapitani...mind a kettot szemre merve persze....na meg erezni is lehet mert ragadas elott azert erezhetoen kezd veszteni a teljesitmenyebol a motor, de ez igen rovid ido...raadasul elotte ha nagyon kihegyezettre van karburalva meg erosebb is , pengebb is a moci csak ugye ez gyorsan atbukuk a masik oldalra... Ha eltalalod a megfelelo aranyt akkor olyan 130 fok korul mozok a motorok uzemi homerseklete... A motorokat illik "megetetni" bizonyos idokozonkent ami koznyelven annyit tesz ,hogy megszivatod...erre azert van szukseg ,hogy oblitsen egyet a motor...tobb uzemanyag jusson be es ezzel LEHUTI a motort...ez nagyon fontos....ennek elmulasztasa szorulassal jarhat...es itt koronkenti 1 vagy akar tobbszori "etetesrol" beszelunk... Igy mar azt hiszem ertheto ,hogy a nagyobb uzemanyag mennyiseg adott levegohoz!!!!!!!! ami nagyon fontos, nem melegedest hanem hulest okoz...nem eg el az osszes uzemanyag ezaltal lehuti a motor belsejet.... Fontos ,hoyg adott levego mennyisegehez...A lenyeg ,hogy akkor melegszik a legjobban a moci ha a leheto legtokeletesebb az eges...mind1 ,hoyg ez keves vagy sok uzemanyag mellett megy e vegbe...ha a legtokeletesebb az eges tehat jo az oxigen es benzin aranya az egesterben akkor fog a leghevesebben egni...tehat ekkor fog a legjobban melegedni.... Ha ugyan ennyi levegohoz tobb benzint juttatsz be...az drasztikusan lehuti a motort....ha meg kevesebb benzint juttatsz be akkor drasztikusan felmelegiti... A surlodasnak is van termeszetesen szerepe a dologban...de a motorok illesztese nem olyan ,hoyg ez lenne az elsodleges melegedesi tenyezo...a baj ott van ha a mar fent leirtak miatt tulmelegszik a motor akkor ez hotagulast okoz...es ezert ragadnak vagy szorulnak meg a mocik...dugattyu a huvelyben ugye... Persze ez a negyutemuekre annyiban nem igaz, hoyg ott egyebkentis minden szamitogep vezerelt...es kenye kedve szerint allitja a levego ill benzin kevereket ,hogy az a legoptimalisabb legyen... De nem is ez a lenyeg hanem csak annyit akartam ,hogy akkor most hoyg is van ez a tobb benzintol meg kevesebb benzintol melegszik jobban a motor dolog :) csokolom :)
Inner Circle10-03-2006 10:24:11 // 5865
Azok a "csomóan" Webber, Rosberg, Barrichello és Button, vagyis a Williams és a Honda versenypilótái. A harmadik autóikkal kijöttek.
Ferke10-03-2006 10:10:02 // 5864
Ja téényleg. Assziteem mindenki nyomul majd ezerrel. Csomóan ki se jöttek...
Willy10-03-2006 10:08:20 // 5863
Az a trükk, hogy a "versenyzők" nem is nagyon nyomták neki és alig mentek ki. Rai 6, Schumi pedig 5 kört ment. Ráadásul nem mindegyik volt teljes kör.
Ferke10-03-2006 10:06:00 // 5862
és vajon mi van alosnoékkal?
Ferke10-03-2006 10:05:40 // 5861
Ez a kubica és wurz mitől volt előrébb töb bmint 1 mp-vel??? it valami trükk van
Willy10-03-2006 10:03:49 // 5860
Kubica: 1.32.170 Wurz: 1.32.184 Raikkönen: 1.33.388 M. Schumacer: 1.33.469 Asszem ez a vége már.
Grando10-03-2006 09:46:48 // 5859
Na megjött az öreg 'SITH' :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.