Forum >> Forma-1
Mike.14-03-2006 08:22:15 // 6459
Persze, csak szelektív a hallásom, látásom. :-))))
zolee14514-03-2006 08:18:04 // 6458
azt hittem vágod, hogy Sumák sumákságai miatti rossérzésemet próbáltam beleszőni a hsz-be:)))
Mike.14-03-2006 08:05:57 // 6457
A médiák elvannak most a Rosberg gyerek méltatásával. Mondjuk nem alaptalanul, csak nehogy elszáljon a sok dícsérettől. :-)
Azért az öreg Sir Williams tudhat valamit a pilóta válogatásnál. Pl.: Coulthard, Villeneuve, Button, Montoya mind az ő felfedezetjei. Most meg itt van az újabb nagytehetségű reménység. :-)
Mike.14-03-2006 06:22:56 // 6456
Az lehet, de mégis az F1 a nézettebb. És a DTM-ben és a WTCC-ben is a pénz dominál. :-)
Tedi13-03-2006 23:27:44 // 6455
Nem is kell :) jól szóltál :)
mesa13-03-2006 23:18:43 // 6454
Ezt már nem fejtjük meg!
Jó éjt mindenkinek!
mesa13-03-2006 22:50:22 // 6453
Nézd, Senna idejében csak egyedül neki volt versenyképes autója. Kivéve, amikor Prost volt a csapattársa -na akkor kettőnek -, de egyébként unalmas volt, hogy minden időmérőt a Senna nyert, minden versenyt rajt-cél győzelemmel, előzés nélkül. És igen, akkor is volt egyes számú pilóta -Senna. Emlékezzetek 2 év után elengedte Bergert, hogy érezze meg a győzelem ízét, mikor Sennának már mindegy volt.
Akkor volt csak élet, mikor a Prosstal lökdösték egymást :))
Meg amikor Mansell szarabb kocsival győzött.
Szerintem tök hasonló most is a helyzet.
Akkoriban is rengeteg pénzt toltak az F1-be, csak a kommunizmus miatt kevés dologról tudtunk.
Viszont az ilyen jellegű nosztalgiázások a saját fiatalkorunk felidézése, és utólag nem (csak) azért tűnnek vonzóbbnak, mert tényleg zaok lettek volna, hanem mert együtt a fiatalságunkkal, sok kellemes emlékkel együtt emlékezünk vissza.
Tíz-tízenöt év múlva a mai tinik fogják mesélni, hogy az ő idejükben hogy vívott a Sumák meg az Alonso, na, akkor volt még élet az F1-ben ! :DD
BadBoy13-03-2006 22:44:55 // 6452
Ezzel azt akarom mondani,hogy a több a szósz mint a verseny. Már nincsenek olyan igazi kötetlen csaták mint mondjuk a 90es évek elején.
Tommi13-03-2006 22:44:19 // 6451
Az Extrack is kivisz, ha akarod... Tavaly 4 szakaszra osztották a távot, amikre lehetett befizetni, egy szakasz ára 1,5 misi volt, tehát ha az egész versenyen végig akartad magad vitetni, az potom 6 millió volt. Ezért cserébe mindent intéztek, Neked csak ülni és utazni kellett :)
BadBoy13-03-2006 22:40:44 // 6450
Matikailag értem,de nekem már kezd elcsépelt lenni a sok háború, meg a sok veszekedés civakodás, és civakodás már unalmas.
mesa13-03-2006 22:36:06 // 6449
A győzelem pénzzel jár.
Kicsit sántít a képleted! ;D
Sok pénzzel pedig könnyebb nyerni.
Ez az összefüggés. :)
mesa13-03-2006 22:34:18 // 6448
A győzteseknek szoktak tapsolni.
Egy versenyben győztesekre van szükség.
Különben az F1 is ott tartana, mint a (befizetős turistás) Dakar.
BadBoy13-03-2006 22:31:51 // 6446
Nekem is összszorul a szivem amikor látok valami régi versenyt és ő is ott van.
Tommi13-03-2006 22:30:15 // 6445
Én is imádtam, a mai napig bőgve nézem meg a Senna dupla DVD-t... :)
BadBoy13-03-2006 22:29:15 // 6444
Nehogy azt mond te is Senna drukker voltál!?! En azon nőtem fel, a legjobb versenyzője volt a korának.
Grando13-03-2006 22:26:11 // 6443
De azért ugye még szereted a forma 1-et? :)
Inner Circle13-03-2006 22:20:55 // 6442
Ráadásul Senna halála után elkezdődött az autók és a pályák szuper-biztonságossá tétele, elkezdték csökkenteni a szélességet, a pályákat teletűzdelni sikánokkal, a gumikat barázdázni, úgyhogy mostanra már alig beszélhetünk versenyautókról a 15 évvel ezelőttiekhez képest.
Inner Circle13-03-2006 22:19:27 // 6441
Igen, ezért eredményes a Ferrari. Meg kell hagyni, ők aztán mindent tudnak arról, hogyan kell győzni. Ilyen téren a McLaren vagy a Williams a fasorban sincs hozzájuk képest; ott még vannak bizonytalan erkölcsök meg érzelmek a sport és a versenyzés irányában. A Ferrari viszont egyszerűen azért van itt, hogy győzzön, minden eszközzel ahogy csak tud. Csak ez számít. Egyenlet vége.
BadBoy13-03-2006 22:15:38 // 6440
Az biztos, hogy egy DTM verseny meg vagy egy WTCC verseny mára sokkal izgalmasabb és érdekesebb mint az F1.
Az a baj,hogy a mai világot nem a versenyzés és a győzniakarás hajtja, hanem a pénz.
Inner Circle13-03-2006 22:15:07 // 6439
Csakhogy a Ferrari is szegényebb lett. Idén már aláírták a tesztkorlátozást (vajon miért? mert nincs pénz végtelen tesztekre, igaz hogy engedményeket is kaptak), és rebesgetik hogy Schumacher és Raikkönen fizetését már ki se tudnák fizetni egyszerre. Állítólag az MS-nek fizetett vagyonokat közvetlenül a Vodafone fizette, akik ugye átmentek a McLarenhez. Szóval nagy kérdés hogy marad-e Mihály, mert mellette talán nem is lesz pénz egy nagyágyúra (amúgyis pénzkidobás lenne, mert MS mindig első számú maradna). Ha elmegy, akkor lehet hogy beruháznak Rosbergbe. Ő egyértelműen a holnap embere, Raikkönen jövője meg kezd kérdésessé váltni...
Inner Circle13-03-2006 22:11:46 // 6438
Szerintem meg az a fő baja, ami az egész világnak is: az egyéniség és az innováció teljesen a perifériára szorult, a csúcsra járatott tömeggyártás a menő. Nézzetek meg egy 20-30 évvel ezelőtti futamot, ott még ahány autó volt, annyiféleképpen nézett ki. Még hatkerekű is volt. V8, V12, sor négyhengeres, turbó, amit akartok... volt néhány zseniális konstruktől, azok közül valaki kitalált egy szárnyat vagy bármit és lehetett vele kaszálni. Már akkor, ha beleült egy remek pilóta.
Most meg hiába van egy Raikkönnen-szintű zseniális pilóta, de akár Schumákot is mondhatnám, mindegy! Senna és Alesi még beülhettek egy olyan autóba, aminek még a boxutcáig sem lett volna szabad eljutni a papírforma szerint, és vezethették vele a versenyt, annyi múlott a pilótákon - most viszont MS, Rajkó és MINDENKI MÁS IS egy ócska kocsiban még a középmezőnyben sem lehet! Láthattátok tavaly... Eltűnt az egyéni kezdeményezés minden eredménye. Az egyéni zsenialitást felváltotta egy profin felépített csapat munkája. És egy zseniális mérnök nem feltétlenül remek menedzser is. Az utóbbi szerep mostanra már fontosabbá vált. Rengeteg pénz a háttérben, csúcsszinten ellenőrzött gyártási folyamatok: ez a siker receptje.
Sajnos az F1-ben ez egyirányú utcának tűnik :-( Megfordítani csak a technika kemény korlátozásával lehetne (hiszen az azonos autós versenyek sokkal izgalmasabbak tudnak lenni), az viszont a "Királykategória" imidzsének a maradékát is eltüntetné :-(
Tommi13-03-2006 22:08:59 // 6437
Frank Williams-nek mindig is jó szimata volt az ilyesmihez :) Csak fizetni nem szeret, miután világbajnok lett nála valaki :)))
mesa13-03-2006 22:08:24 // 6436
Az öreg rokker jó pénzért bárkitől megválik.
Meg aztán elég smucig is, fizetni nem igazán szeret. Ha a Ferrari hívja Nicot, egy percig sem fog gondolkozni, hogy odamenjen-e. Ez 100%.
BadBoy13-03-2006 22:05:43 // 6435
Az biztos,hogy ha egyszer szerencsém lenne találkozni vele elmagyaráznám neki milyen butaságokkal rontja a verseny nézettségét, na meg hogy gátolja a fejlődést.
Inner Circle13-03-2006 22:03:15 // 6434
Rosbergnek hároméves szerződése van a Williams-szel. Nem hülye az öreg Sir Frank, pontosan tudja hogy kire kell rátennie a mancsát... Buttonon is jól kasszírozott, mikor eladta a Hondának.
Inner Circle13-03-2006 22:02:28 // 6433
Na azt a vén barmot agyon kéne lőni. Saját kezűleg mondjuk nem tenném meg, de saját lábúlag bármikor seggberúgnám, hogy az orrára akad a protkója...
mesa13-03-2006 21:46:37 // 6432
Én azt szeretném (utalás a sci-fi gondolatmenetre), hogy Miska szerezze vissza a trónt, és nyolcszoros királyként vonuljon vissza, hogy aztán jövőre nagy csatában az RR szekció a Ferrarival döntse el a VB címet.
RR mint : Raikonnen + Rossi vagy Raikonnen + Rosberg.
Az ifjú Rosberg egyébként is Ferrari örökös, úgyhogy ott a helye ;)
Alonso gyors, de egy hihetetlen mázlista, és még csak nem is hálás érte.
BadBoy13-03-2006 21:14:14 // 6431
Ez igaz,de szerintem néha saját maguk a vezetők is gátolják az új emberek érkezését.
Ez a véleményem Max Mosleyról is. Egy öreg majom aki semmi pénzért nem akarja a helyét átadni egy fiatal ambiciózus embernek aki friss vért tudna pumpálni a Cirkuszba. Újitások terén
Satti13-03-2006 21:13:31 // 6430
További jó eszmefuttatásokat,jó éjt mindenkinek.
Tommi13-03-2006 21:11:07 // 6429
Szerintem egy eccerű boxtakarító is zsíros állás lehet ottan :)
Apám kamionos és mesélte, hogy egyszer fuvarban volt a Ferrari gyárban és kérdezte az egyik munkást, hogy jó-e itt dolgozni. A srác megcsókolta a keresztet a nyakában, felnézett az ég felé és aszonta hálás a Sorsnak, hogy itt lehet, mert egyrészt nem kerül be akárki, másrészt nagyon jól keres még a legutolsó ember is.
Meg mesélte, hogy a gyárban piros bringán közlekednek, még a takarítónő is piros szerkóban nyomja :)))
Satti13-03-2006 21:10:01 // 6428
Az biztos,hogy a mostani két versenyzővel jó vásárt akartak csinálni,Trulli nagyon jó edzésmenő,Ralfot,meg némi rosszindulattal a vezetékneve miatt vették be,nem mondom,hogy nem tud,de nem akkorát,amekkora a fizetése.
BadBoy13-03-2006 21:07:03 // 6427
Meg az új emberek bekerülésével az a gond,hogy mindenki félti a jó zsiros munkáját és ezért szerintem ezen a téren is lehetnek háborúk a háttérben.
Tommi13-03-2006 21:05:10 // 6426
Jaja, ez tény, de őt is onnan hozták. Lassú a vérfrissítés, erre gondoltam. Mondjuk az is biztos, hogy akárkit nem vesznek oda egy csapathoz...
Satti13-03-2006 21:01:49 // 6425
Azért Gascoyne/lehet,hogy nem jól írtam/,elég nagy ász a mérnökök,között,nem véletlenűl hozták át a renault-tól tavaly.
Tommi13-03-2006 20:58:51 // 6424
Szerintem az is baja a Cirkusznak, hogy eccerűen nincs elég tutijó mérnök. Mindenki egymástól csábítgatja át a népeket, de új emberek elég lassan jönnek. Hiába van pénz, ha nincs ember, illetve tudás, akit-amit megvehetsz érte.
Satti13-03-2006 20:58:18 // 6423
Nekem is mindegy hol vannak,az elejébe úgysem tudnak beleszólni,a favorit japó csapat az most a honda lehet,főleg,hogy Button,már nagyon szeretne futamot nyerni,ez is hajtja előre.
BadBoy13-03-2006 20:58:17 // 6422
Szerintem ott több a pénz mint az igazán jó ember. Nekik inkább valami nagy kaliberű versenyzőre lenne szükségük, aki tudja koordinálni a fejlesztések menetét. Ilyen pl id Schumi vagy Raikönen. A tesztpilótájuks sem valami nagy ász. Ezen a poszton szerintem Wurz, Badoer a legjobbak. Nem fiatal újoncokra kellene bizni a fejlesztést.
Trulli szerintem nem akkora nagy versenyző, de Ralfot az a pszichikai nyomás tette ilyen szürkévé ami a báttya miatt került rá.
Grando13-03-2006 20:54:13 // 6421
Nekem jók ott is, ahol vannak. :D
Satti13-03-2006 20:51:57 // 6420
Más téma:az egyik oldalon olvastam,hogy a Toyotánál,nem tudják igazán,hogy mi volt a baj,de sepang-ban már jól akarnak szerepelni/ki nem?/.Mindenesetre érdeked,hogy már 5.évűket kezdik,két viszonylag jó versenyzővel,bár Én Trullit tartom jobbnak,Ralf kicsit túl van becsűlve,tehát a lényeg,hogy mostmár ilyen kőltségvetés mellett,egy ilyen kaliberű márkának,már kellene mutatnia vmit.
Tommi13-03-2006 20:50:31 // 6419
A "többi motoros" téma elég tág, a MotoGP és társai dolgokat ott szoktuk megbeszélni. Nem Te vagy az egyetlen, akit érdekel a téma :)
BadBoy13-03-2006 20:49:56 // 6418
Itt inkább Rossi és a Ferrarit kell tárgyalni.).
Satti13-03-2006 20:47:08 // 6417
Azt a topicot ismerem,csak úgy gondoltam ott inkább Talmáról,ill.a 125-ről lehet csevegni.
Willy13-03-2006 20:44:24 // 6416
Van egy olyan topic, hogy "Talmácsi és a többi motoros". Ott lehet majd tárgyalni a témát. :-)))
Satti13-03-2006 20:40:36 // 6415
Tényleg miért nincs motogp topic,nem egész két hét,és az is elkezdődik,azok a futamok,sokszor eszméletlen izgalmasak.
BadBoy13-03-2006 20:37:11 // 6414
Rossi egy igazi számitógép a motoron, ő mindig tudja kontrolálni az eseményeket és akkor támad amikor kell. Ő egyszerűen egy zseni :).
Tommi13-03-2006 20:35:39 // 6413
Jaja, bár ott sokkal-sokkal több múlik az emberen, mint a technikán, ami az F1-ben épp fordítva van. De ne menjünk bele, ez nem az a topic :)
Satti13-03-2006 20:34:57 // 6412
mtogp,bocsi:motogp,így helyes.
Satti13-03-2006 20:34:04 // 6411
Rossi egyébként is egy külőn világ,a mtogp-t is nézem már 6.éve,minden futamot láttam,de amit ez a csodagyerek művel az sokszor nem semmi.Az ,hogy első sorból indul-e vagy sem ,nem nagyon szokta érdekelni,mert az első néhány kanyar után a futamon,bedarálja az egész mezőnyt.
Tommi13-03-2006 20:28:20 // 6410
Kicsit OFF téma :) Rossinak ez nagyon megy, hogy ha valamiért hátrébb van és fel kell jönni, olyankor egészen más dimenziókban képes száguldani :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
377
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?