Forum >> Forma-1

Shane16-03-2006 18:58:37 // 6642
Szerinted novemberben mindenhol hideg van? :D
Tommi16-03-2006 18:56:49 // 6641
Kimi Hakkinenhez hasonlóan a rajt előtt is simán elaludna, ő egészen más kategória, ha idegeskedésről van szó :) Aki nála nyugodtabb, az már halott :)))
Mike.16-03-2006 18:07:53 // 6640
Az is elég, hogy onnantól ismerem,...sőt, még sok is. :-)) Azért a kerékpár vagy a robogó ismerete nem sok előnyt jelent. :-D
mesa16-03-2006 15:18:48 // 6639
Mer' nagy nekije az arcocskája. :)) Érdekes, Kimi srác szopik évek óta, mégis tud uralkodni magán.
mesa16-03-2006 15:16:16 // 6638
Tul.képpen erre gondoltam, csak bazmeg és kuss nélkül ! :-)))
mesa16-03-2006 15:15:40 // 6637
"A Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa miután a verseny korai szakaszában megpördült, a kilencedik helyen futott célba, ám a Ferrari mérnökei a futamot követően olyan komoly problémát észlettek erőforrásában, hogy a hétvégén megrendezésre kerülő sepangi megmérettetést egy új motorral várhatja – mely miatt ő is büntetésben részesül majd" f1hirek.hu
Inner Circle16-03-2006 14:57:51 // 6636
Úgy látom, Alonsót csak a Renault-s korszakában ismerted meg. Látott azért ő már mindenféle járművet azelőtt :)
Inner Circle16-03-2006 14:56:40 // 6635
"Eeehhh... Flavio... dere iz a kár in front of mí... vát mór dú áj hev tu dú???"
Ferke16-03-2006 14:51:26 // 6634
Tééleg, úgy megnézném egyszer, ha csak egy 10 helyes büntit kapna, mit csinálna! Valószínű, hogy feljebb jönne párat, de lerohadna a keze a sok integetéstől!:))) Vagy Briatóóre beszerelne egy integető műkezet, amely only a kék zászlók hiányát lenne hivatott jelezni, no meg a többi tehetségtelen marhának mutogatna, hogy "Féélre, rusnya népség, itt jön alonzóóóóó!!!!!!!" :))))
Ferke16-03-2006 14:45:38 // 6633
Tényleg hagyjátok már szegény alfonzót, lesz neki elég baja, amikor elbukja a VB címet, és észreveszi, hogy igazából van, aki fullszerencse nélkül is tud VB-t nyerni.:)))
Mike.16-03-2006 14:35:05 // 6632
Shumi azért élte túl mert ő egy profi, Alonsó meg azért bukik el mert a nagy arcával nem tud a motoron maradni. :-DD Bevállalta?? Ö kötözködött és most rábaszott. Remélem jó nagyot zakózik novemberben. Még az is meglehet, hogy majd a Renault vagy a Merci mögé bújva áll el a versenytől. : Akkor nem csak nagyarcú, de gyáva is lesz. Igaz, hogy akkor nem töri össze magát. :-)))
Inner Circle16-03-2006 14:20:18 // 6631
Végülis Mihály is túlélt néhány kört egy Ducatin... nem értem mit cikizitek Alonsót, egyértelműen hátrányos neki a kihívás és mégis elfogadta :-) Én se kedvelem amúgy a fejét, de teccik hogy bevállalta a szinte biztos vereséget. Csak azt nem értem, hogy mikor akarja ezt megcsinálni? Idény közben tuti nem engedi a Renault. Majd novemberben? Akkor vicces dolog motorozni :-)
kando.16-03-2006 14:19:15 // 6630
:-))) Ok, értem... ;-)
Inner Circle16-03-2006 14:18:19 // 6629
Gondoltam hogy te vágod a témát, de hátha egy bölcsész is olvassa a topikot és jól jön neki az új info :-)
Tedi16-03-2006 14:16:25 // 6628
Az első kanyar után akkorát taknyál majd, hogy öröm lesz nézni :)))) hülye kis pöcs :)
Inner Circle16-03-2006 14:10:20 // 6627
Talán nem kéne a nálad szemfülesebb és figyelmesebb kollegák által észlelteket egyből lekezelni, csak azért mert nem te vetted észre (mondjuk azt, hogy MS nem a kormányt tekergette, hanem mögötte valamit a műszerfalon, amit senki más nem tekergetett) :D én se vettem észre, de hihető forrásból hallottam (AtlasBB). Olyan is van, hogy csak a hátsó fék fog, de nem is erről van szó, hanem arról hogy nem kell teljesen megszűnnie a hátsó fékhatásnak ahhoz, hogy a fékegyensúly 300-nál felboruljon. A tényeknél maradva, bemutatnád nekem a forrást arról hogy a motorelektronikával volt gond? Lécci :-) Motort meg azért cseréltek, mert az első pitstop alkalmából 30mp-vel tovább állt hűtés nélkül egy helyben a bahraini hőségben Massa autója, mint tervezték.
kando.16-03-2006 14:09:11 // 6626
Értem akkor, melyik (milyen) leolvasási határra gondoltál.. :)) A többit nekem sem kell magyarázni, én is ezt tanultam, mértem én eleget... meg olvastunk el elég sok mutatós műszert.. :))))
Inner Circle16-03-2006 14:06:04 // 6625
Ne dumáljunk mellé; azt mondd el nekem, hogy a motor miért esik más elbírálás alá, mint egy kaszni. Ha azt mondod hogy "Mert a FIA aszondja, bazmeg, és kuss, azért!", az is teljesen jó válasz :-)
mesa16-03-2006 13:47:41 // 6624
nem igazán értem, hogy ha a Ferrari eladhatja valakinek az IDEI motorját, akkor a Honda miért nem indíthatja a saját fiókcsapatában a TAVALYI kasznit. Kissé ellentmondásosnak tűnik. Neked ! a Honda fiókcsapata használja a Honda motorját, mint ahogy a Red Bula a Ferrari motorját. Szerinted még ráadásként a kasztnit is használhatná a szuper Aguri ? Az lenne kissé ellentmondásos. ;)
mesa16-03-2006 13:44:38 // 6623
Ú, te mindent túlkombinálsz!!! :DD Ennyit az alfonsó is tekergeti a kormányt... Olyan meg nincs, hogy csak a hátsó fék fog. Ott a motorvezérléssel volt probléma. Nem véletlen cseréltek motort - hogy maradjunk a tényeknél.
Inner Circle16-03-2006 13:23:01 // 6622
Az más; a leolvasási pontosság az, hogy a műszer által mért értéket mennyire pontosan képes leolvasni a kezelő. A méréshatár pedig az, hogy mennyire alacsony/magas értékeket képes mérni a műszer. Utóbbival függ össze a leolvasási határ, amikor a mérés ugyan mutat értéket, de az valamilyen oknál fogva használhatatlan. Például a marihuána-fogyasztást vizsgáló teszten a mért értéket egy bizonyos szint alatt nem szabad figyelembe venni, mert olyan alacsony értéket ezerféle más tényező is okozhat.
Inner Circle16-03-2006 13:18:49 // 6621
Huhh, az már jó régen volt az F1-ben, amikor külön karosszéria-építő műhelyek voltak. Azonban más szériákban a mai napig így van, a műhelyek most is működnek: Dallara, Lola, Reynard, stb... Az F1-ben kőkemény szabály mondja ki, hogy "Minden csapatnak saját magának kell megépítenie az autóját." De hogy ez mit jelent valójában, az elég fogós kérdés... Ugye millió beszállító van, többek közt a benzintankokat is egyetlen cég gyártja (legalábbis a csapatok nagy részének). A fékek és a felnik is nagy cégektől származnak. Vagyis apróbb alkatrészeket mindenki szabadon vehet bárhonnan. Kasznit viszont nem, mert: - A Suzuki Aguri nem indulhat a tavalyi BAR kasznikkal, mert azokat egy másik csapat csinálta, és kénytelenek a régi Arrows-okat használni. Amiket szintén egy másik csapat csinált... igaz, az már nincs az F1-ben. - De a Toro Rosso használhatja a tavalyi Red Bull cuccokat, mert azt viszont egy külső cég csinálta. Az meg a magánügyük, hogy a Red Bull is tőlük vette. - Szóval a szabály lényege ezek szerint az, hogy csak a másik csapattól történő kasznibeszerzést tiltja? Mert motort, ugyebár, minden további nélkül vehetnek egymástól... Végső soron nem igazán értem, hogy ha a Ferrari eladhatja valakinek az IDEI motorját, akkor a Honda miért nem indíthatja a saját fiókcsapatában a TAVALYI kasznit. Kissé ellentmondásosnak tűnik.
kando.16-03-2006 13:16:14 // 6620
Ne keverjük kérem itt a fogalmakat... :))) A leolvasási határnak mi köze lenne a felbontáshoz ? Ráadásul nincs is olyan, hogy leolvasási határ... esetleg leolvasási pontosság :)
Inner Circle16-03-2006 13:10:29 // 6619
Dehogynem volt hőbörgés, az egész világ hetekig röhögött Alonsón :D
Inner Circle16-03-2006 13:09:28 // 6618
És a mérőeszköznek van egy leolvasási határa, például mázsálóval nehéz gyógyszert adagolni, ugye? :D
Inner Circle16-03-2006 12:56:31 // 6617
Prego... nem a szárny ALATTI elemről van szó, hanem a két szárnyelem KÖZÖTTI távtartóról. A szárny alatti elemnek nem sok értelme lenne, mert ugye ez az alsó elemet támasztaná meg, a felső elem attól még akadálytalanul lekonyulhatna, és a légellenállás főleg itt képződik. Nézz csak még fényképeket és látni fogod a kis összekötőket - na persze nem a Ferrarin :D (Új gyanús jel is van: szakértők szerint ha a hosszú egyenesben csökkenne a légellenállás, akkor felborulna az autó fékegyensúlya és utána kéne állítani. Nálunk figyelmesebb emberek észre is vették a belső kamera képéből, hogy Mihály szorgosan tekerget az egyenesben egy ismeretlen rendeltetésű kapcsolót, amit eddig nem csinált. Massa pedig a pálya leggyorsabb részén úgy dobta el a vasat, amit eddig még nem nagyon láthattunk; az autó hátulja megelőzte az elejét, mintha beragadt volna a hátsó tengely, de ugye nem ragadt be, mert utána gond nélkül továbbment. A felborult fékegyensúly éppen ide vezetne.) Mellesleg az a távtartó olyannyira hiányzik a Ferrariról, hogy azt suttogják, a FIA kötelezni fogja őket a beépítésére. Ezzel a vita el fog dőlni...
Inner Circle16-03-2006 12:50:48 // 6616
Az a baj veletek, hogy összekeveritek a tényekből leszűrt véleményt az érzelmekkel; el se tudjátok képzelni hogy valaki azért mond valamit, mert úgy tartja logikusnak, nem pedig azért mert olyan színű köd lebeg a szeme előtt :D Az "érdekes"-t meg nem "hülyeség" értelemben írtam, hanem a szokásos értelmében: figyelemreméltó, válaszra érdemes, ilyesmi. Tudod, ez olyan múlt századi, archaikus szófordulat :D
BadBoy16-03-2006 11:43:14 // 6615
A fikázás az egész Renault csapatban benne van, mert a télik tesztek alatt Fisichella is csipkelődött a Doktorral.
BadBoy16-03-2006 11:41:41 // 6614
Az igaz, ha a három versenyszám időeredményei meglesznek akkor nem nagyon biztos Alonso győzelme. Rossi ereiben biztos benzin folyik, mert mindegy neki hogy 2 vagy 4 kerék akkor is jó időt tud menni.
GEORGE16-03-2006 11:38:35 // 6613
Mondjuk Alonsotól mit lehet mást várni??? Lehet hogy valamennyire tud vezetni, de hogy egy nagyképű köcsög lett jó pár millióember szemében azt is tuti.....
mesa16-03-2006 11:29:35 // 6612
Alonso kezdte fikázni Rossit (IS). Csak hogy a tényeknél maradjunk!
GEORGE16-03-2006 11:29:01 // 6611
Alonso meg is érdemli ha elverik!!!
Mike.16-03-2006 11:27:50 // 6610
Rossi nagyon jó időket ment a rally gépekkel és az F1-es ideje sem volt olyan rossz. Azt nem mondom, hogy az F1 ben elverné, de nem is kapna csúnyán ki. Motoron meg verhetetlen. Alonso nem is bírna a gépen maradni.
mesa16-03-2006 11:23:24 // 6609
Egészen biztosan már dolgozik a magyarázatokon :)
GEORGE16-03-2006 11:23:22 // 6608
Azért ez a Rossi kiscsávó nem túl nagyarc?!?!? Persze az Alonso se ép kis arc csávó...
SKrisz16-03-2006 11:12:09 // 6607
Na végre! Remélem Rossi ad a képére rendesen... Persze ez Alonsonak tökminegy lesz, mert F1-ben úgyis leveri Rossi-t a többire meg majd jól megmondja, hogy az őt nem érdekli...
mesa16-03-2006 11:06:48 // 6606
Kösz. Csak mer' a reggeli élő közben mindig elalszom :)
pb_16-03-2006 11:00:11 // 6605
Adja.
mesa16-03-2006 10:57:19 // 6604
Rossi párbajra hívta nagyarcú Alfonsót Mennek F1, Rallye és MotoGP versenygépekkel, időre.
mesa16-03-2006 10:52:42 // 6603
Nem tudja valaki megmondani, hogy 'normál' adásidőben is adja-e a ReTekKlub a maláj cirkuszt, vagy csak élőben ?
Mike.16-03-2006 06:08:35 // 6602
Ezeket a híreket te megálmodod? Semmi valóság alapja sincs. Ezekről a hírekről pedig te mondtad pár hsz.-el ezelőtt. "az aktuális dolgok érdekesebbek sztem,mint pl.,hogy a hétvégén ki,mit tud majd nyújtani sepang-ban" ??? :-))
Mike.16-03-2006 06:03:53 // 6601
Kimi és Alonso egy csapatban?? Hol ? Mikor? :-O Hagyjuk már. Ez a teoria felér egy bulvárlap pletykáival. :-P
Xixo16-03-2006 02:28:57 // 6600
Már néhány éve megígérték neki, hogy élete végéig lesz a Ferrarinál állása! :-))
Tommi15-03-2006 20:27:16 // 6599
Igen, szerintem is Sumák a "nyugdíjba vonulás" után még ottmarad a csapatnál valami tanácsadó-észosztó szerepkörben, ezt már a múltkor is írtam.
mesa15-03-2006 20:13:15 // 6598
Azért maradjunk a realitásoknál. Alonso jövőre a McLarennél versenyez, ezt bejelentette már. 99% pedig, hogy Kimi a Ferrarinal. 0% az esélye, hogy együtt versenyezzenek. Főként hogy Kimi managere ma bejelentette semmiképp nem marad a Mclarennél. Szerintem Sumák is örülne neki, ha végre egy ügyeskezű pilótával meccselhetne utolsó évében, kedvtelésből, élvezetből. Utána meg úgyis ő lesz a főnöke (Todt helyén) :))
Satti15-03-2006 19:46:22 // 6597
További kellemes estét az F1 rajongóknak.
Satti15-03-2006 19:44:12 // 6596
Még érdekességként annyi,hogy Kimit már a Renaulttal is szóba hozták,mivel Fisico megy a levesbe,nincs nagy jövője valszínűleg,a helyére kerűl a másik finn csodagyerek,Kovalainen,így a két finn lehet nem volna rossz együtt,de ez is csak pletykaszintű egyelőre.
Satti15-03-2006 19:34:16 // 6595
Azt azért nem tudom,hogyha Kimi már jövőre a Ferrarihoz megy,akkor Schumi mit szólna ehhez,hogy vele kellene egy csapatban nyomnia,mivel nincs kizárva,hogy Kimi esetleg jobban szerepelne,akkor az elég kellemetlen helyzetet teremtene.Az már inkább valószínűbb,hogy Kimi és Alonso menne egy csapatban,de remélem ez sem fog megtőrténni.
Tommi15-03-2006 19:14:54 // 6594
Kimi többször is mondta már, hogy neki a Ferrari a cél és minden vágya, hogy egyszer nekik versenyezhessen. Hozzáteszem ezt még rajta kívül kb a mezőny fele ugyanígy gondolja, más kérdés, hogy nekik nem nagyon van esélyük bekerülni :)))
Satti15-03-2006 19:11:03 // 6593
A menedzsereknek az a dolguk,hogy kavarják a szószt,lehetőleg minél jobban,úgy hogy az emberük minél jobban jöjjőn ki belőle,mert akkor Ők is jobban keresnek,ha a legkedvezőbbet hozzák ki egy szerződésből.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.