Forum >> Forma-1

Satti21-03-2006 17:46:28 // 7009
Annyi szó esett már erről a szárnykérdésről,hogy lassan repűlőt is tudnánk tervezni:)Más téma:Olvastam,hogy a Renault már Monacoban,vagy rögtön utána bejelenti a 2007-es felállását,bár gondolom,már tudják pontosan,mi,hogy lesz,mondjuk 100%-os semmi nem lehet.
Ferke21-03-2006 17:16:33 // 7008
Ááá, még mindíg ez a téma? Hány hét múlva kell visszajönni, hogy más legyen?:)))
Mike.21-03-2006 17:14:47 // 7007
Nem veled értettem egyet!!! Ezt az egyszerű esetet te bonyolítottad túl. Neked az egy pohár vizet is sikerűl felkavarni.
Inner Circle21-03-2006 17:09:52 // 7006
(És milyen vicces, hogy senkit nem érdekel az hogy a McLaren és a BMW szárnya is gyanús - de azért én vagyok a hibás, mert csak a Ferrariról van szó. Nagyon LOL )
Inner Circle21-03-2006 17:08:58 // 7005
Nocsak, hát végül csak egyetértesz velem? Mert mivel kezdtem én: "Vihar egy pohár vízben." Jobb későn, mint soha :D
mesa21-03-2006 13:18:19 // 7004
Láttam én már flexibilisnek ható hátsó szárnyakat Opel Kadetteken, de nekem nem tűnt úgy, hogy előnyt élveznének :DD
Tom1221-03-2006 12:51:21 // 7003
Akkor nem vagyok egyedül...:-) Egy "hajlékony" szárnytól még senki nem lett világbajnok, meg nem is lesz, ahhoz sokkal több kell...:-))
Mike.21-03-2006 12:40:07 // 7002
Ennyi a véleményem mint neked. Túl van bonyolítva.
Tom1221-03-2006 12:37:35 // 7001
Úúúúú, ezt nem is figyeletem, csak kísérletezgetek, mert ma kapcsolták nagyobb sebességre a netemet... De azért:
:-)

...ha így megy tovább, nincs messze a 8K sem...:-)
Willy21-03-2006 12:30:42 // 7000
Gratula a 7K-hoz. :-))))))
Tom1221-03-2006 12:28:27 // 6999
"Ne szánalmaskodjatok már, fiúk, ez itt egy Alfa-topik, bezony időnként egy strapás hely... nem a ti kis privát idegkímélő szanatóriumotok :D" ...bizony kemény sport a F1...:-)) Milyen unalmas is lenne az élet, ha mindenki ugyanazt "fújná"...:-p Mostanában nem volt időm olvasgatni, de gondolom, még mindig a "szárny téma" van a porondon. Csak annyit tennék hozzá, hogy kicsit túl van bonyolítva /nem csak itt/ - szerintem.:-)
Inner Circle21-03-2006 12:04:12 // 6998
Aha, szóval egy tehetségtelen fickó volt MS csapattársa, nála volt jobb néhány tizeddel körönként... ha valaki benyögi a "körönként 1 másodperc"-et, azt kiröhögöm... :PPP Szóval egy tehetséges pilóta könnyedén megverné MS-t? Na igen, ezt láthattuk Malajziában is :-)
Inner Circle21-03-2006 12:00:13 // 6997
Ne szánalmaskodjatok már, fiúk, ez itt egy Alfa-topik, bezony időnként egy strapás hely... nem a ti kis privát idegkímélő szanatóriumotok :D Hogy ON is legyen: a McLarennek és a BMW-nek is módosítania kell a szárnyukat Melbourne-re, igaz hogy csak a hátsót. A BMW állítólag csak kisebb átalakításra szorul, a McLarent jobban át kell gyúrni. (Érdekes hogy pont ez a két, viszonylag sereghajtó gárda találtatott illegálisnak.) 90%-ig biztos vagyok benne, hogy ha ők váltanak, akkor a Ferrari is lecseréli a szárnyát. És 100%-ig abban, hogy ha nem teszik, akkor a többiek óvást nyújtanak majd be.
mesa21-03-2006 10:09:57 // 6996
Ahogy látom, Klien már defektes B1 kerékkel rongyol Kimi autójába ...
Mike.21-03-2006 07:39:43 // 6995
Ha jövőre a Toyotához megy, akkor most már legalább hozzászokott a kieséshez, vagy a pontnélküliséghez. Ebben már nagy rutinja van. :-))))) Azért sajnálom, mert nem sok ilyen jó képességű, peches pilóta van.
Willy20-03-2006 22:02:15 // 6994
Találtam egy képet amin nagyon jól látszik Kimi kiesésének oka. :-((((

GEORGE20-03-2006 20:37:36 // 6993
igen, igen,.....
Satti20-03-2006 20:33:16 // 6992
Redbull ferrari KO.Az egyik/Klien/ cseszte el úgye,Kimi versenyét:
mesa20-03-2006 20:25:57 // 6991
Fry jobban teszi, ha megtanul számolni, most épp hánymükdödő benzintakja van a r(H)ondáknak :))
Satti20-03-2006 20:13:58 // 6990
Nem tudom,korábban volt-e róla szó,de most olvastam,hogy Fry már rázza a lábát,reméli a FIA betiltja a hajlékony szárnyakat,ezzel szemben a Ferrarinál,azt mondták,nem cserélik le a kérdéses alkatrészt,csak akkor,ha a FIA hvatalosan így határoz.
Satti20-03-2006 19:47:23 // 6989
Hello mindenki,látom megy az észosztás rendesen,igaz valamivel csak el kell ütni azt a 2 hét időt,amíg jön a köv.futam:))
Mike.20-03-2006 19:43:51 // 6988
Perszeeeeee. Az csak egy új vitaindítási kísérlet volt. Lassan nem lesz senki aki szóba áll vele. :-))
Alfista20-03-2006 19:34:37 // 6987
Látom szemorvosnál voltál, levették a hályogot! :))))))))))))))))))))))) Nem jobb így?! :)))
mesa20-03-2006 15:14:32 // 6986
Arra én már nem emlékszem. Barrichello alatt megvolt már ? Lehet csak ennek köszönhette, hogy tehetségesnek tartották ?! :D
Inner Circle20-03-2006 15:07:02 // 6985
Beszélgessünk inkább a Stewart-Ford 2000-es illegál kipörgésgátlójáról? Nekem nyolc :D
Inner Circle20-03-2006 15:05:38 // 6984
A Williams-es tippem gyengül, mert már a McLarent is hírbe hozták. (Őrájuk azért nem gondoltam, mert azt hittem, ennél a szánalmas majomkodásnál többre lennének képesek egy illegális elemmel.) Állítólag Melbourne-re ők is kicserélik a szárnyat.
Alfista20-03-2006 14:53:05 // 6983
Mindenképpen nyersz, mert így elmarad a lehülyézés! :-)))
mesa20-03-2006 14:40:56 // 6982
Én feladom... IC-t egy faládába, és kiküldöm az FIA igazgatóságába, ingyen ellenőrnek ! :DD
mesa20-03-2006 14:39:40 // 6981
ha az a kis darabka onnan nem hiányozna (aerodinamikailag jelentéktelen darabkra!), akkor a szárny máris nem flexelhetne Vagy mégis. Szerintem te ehhez kevés vagy - meg ne sértődj -, hogy eldöntsd, csak úgy lehet megoldani a flexibilitást ;D Meg lehet oldani például gyenge oldalfallal is, ahogy áll. a Renault tette. Végtelen a variációk száma, csak a furfang számít...
TarP20-03-2006 14:39:04 // 6980
Add fel baze. Add fel. :)
mesa20-03-2006 14:36:38 // 6979
Ki mondta, hogy A) 10 centit és B) egyáltalán meghajlik? A 10 centit én, a B) -t te, még mindig tőled idázek : a teszten X mm-t lehajolhat, a versenyen nem deformálódhat
Inner Circle20-03-2006 14:28:37 // 6978
Szomorúan látom hogy terelsz, mint Bodri a nyájat... Először: ki mondta, hogy a Williams szabályos? Asszem eddig egyesegyedül én tippeltem, hogy pont a Williams szabálytalan... semmi vész, előfordult már mással is hogy árnyékra vetődött, neked se rovom fel... :D Másodszor: az az elem nem oszt, nem szoroz; a kérdés az, hogy a szárny alsó bekötése flexibilis-e. A Ferrarinál igen, és a hiányzó elem csak azért kérdéses, mert ha az ott lenne, akkor nem számítana az alsó elem flexibilissége. Így viszont kétségtelen hogy szándékosan csinálják. Ugyanis ha az a kis darabka onnan nem hiányozna (aerodinamikailag jelentéktelen darabkra!), akkor a szárny máris nem flexelhetne. Nálad a "hiányzó kis darabka" van vagy fél méter :D
Inner Circle20-03-2006 14:22:02 // 6977
Hát ha nem akarod hogy lehülyézzelek, akkor ne szólíts fel arra hogy különbséget tegyek két azonos dolog közt :P "Értem. Szerinted ilyen technológiailag megoldható?" Természetesen. "a méréskor meghajlik 10 centit, de vasárnap a versenyen megmerevedik," Ki mondta, hogy A) 10 centit és B) egyáltalán meghajlik? A) 5 és 10mm-es tűréshatárok vannak, a hátsó szárnynak konkrétan 5mm-t néznek el, ha megterhelik 50 kilóval. B) Nem kötelező annak a teszten sem meghajlania. Léteznek olyan anyagok, amelyekkel ez megoldható - más kérdés hogy ezek nehezebbek és lassabb lesz tőlük az autó... hát igen, azt eddig is tudtuk, hogy a szabályt akkor érdemes megszegni, ha az autó gyorsabb lesz tőle!
BadBoy20-03-2006 14:07:46 // 6976
Azt gondolom, hogy nem az irodákból kellene kitalálni ezeket a szabályokat, henem a csapatokkal egyeztetve, tanácsokat kérve. Ez volna a helyes út, hogy ki tudják küszöbölni ezeket a félreértéseket. És mind ezt egy szezon előtt nem a második futam után!
Alfista20-03-2006 14:07:02 // 6975
Ha így megy tovább, ami késik, nem múlik! :-)))))
mesa20-03-2006 14:06:16 // 6974
Nem csak nem akartam azt írni, hogy ugatnak.

Elfelejtettél értelmes választ adni a képillusztrációs hszem mellé.

Most pótolhatod az erre adott magyarázatoddal.
Szerinted a probléma az, hogy a Ferrari felső pagoda szárnya nincs az orrkúphoz rögzítve, így flexibilis, nem fix.

Tessék a Williams autója :

Szeretném, ha elmagyaráznád, ugyan itt hol van rögzítve ez az elem, mert szerintem -ahogy én látom-, nem végződik sehol, a levegőbe mutat, kvázi lehet flexibilis is...

Tessék, csak tessék
Inner Circle20-03-2006 14:02:54 // 6973
Végülis így igaz. Azért vicces ez a történet, mert 2000-ben Brazíliában Coulthardot simán kizárták a második helyről (?) azért, mert az első szárnyának az egyik oldala néhány centit lejjebb volt. Ott a FIA egyértelműen közölte, hogy nem érdekli hogy szar volt a pályaburkolat meg hogy rezeg a szárny, attól nem lenne szabad elállítódnia, és kész.
mesa20-03-2006 13:59:44 // 6972
Nézd, én téged még nem hülyéztelek. Szerintem ezt tartsd tiszteletben te is. a teszten X mm-t lehajolhat VS a versenyen nem deformálódhat Értem. Szerinted ilyen technológiailag megoldható? Biztos a -nem csaló - Renault olyan kompozit anyagokból gyártja, hogy délután 3-kor, a méréskor meghajlik 10 centit, de vasárnap a versenyen megmerevedik, mint a vérömlenyekkel feltöltödott ... f. ? Biztos időhatáros a működése. :DDDD Nem gondolod komolyan ?!
TarP20-03-2006 13:59:13 // 6971
Ércsük mán meg, hogy olyan nincs, hogy nem deformálódhat. Azoknál az erőhatásoknál mindenkinek deformálódik mindene. Hibáztak a szabály létrehozásánál. Korrigálniuk kell. Meg kell adni, mi mennyit deformálódhat. He?
Inner Circle20-03-2006 13:58:23 // 6970
"Emlékszem, mikor a Ferrari kitalálta a periszkóp kipufogókat, a csigazabálók, azé' is szóltak. :D" Azok milyen csigazabálók voltak és mikor volt ez? Merthogy a Renault csapat a Benetton-Fordból lett, akiket ugye túlzás lenne csigazabálónak nevezni, azelőtt meg a Williams-Renault (később Mechachrome) révén voltak az F1-ben, önálló csapatként nem... és a Ferrari réges-régen a Renault-csapat megalakulása előtt hozta be a periszkóp-kipufogókat. Talán még a 24 évvel ezelőtti Renault-ra gondolsz, vagy ezt is felírhatjuk MS utolsó helyes győzelme mellé? :D Ja és egy új népi fordulat: "Beszólnak, mint a kutyák." Képzavar rulez :DDD
BadBoy20-03-2006 13:57:52 // 6969
Az a baj, hogy ez nincs leirva, és ez a galiba.
Inner Circle20-03-2006 13:54:55 // 6968
Tényleg olyan nagy erőfeszítés lenne megérteni, hogy a határérték a tesztre vonatkozik, nem a valóságra? Nekem minden tiszta, neked homályos az ügy... a teszten X mm-t lehajolhat, a versenyen nem deformálódhat, ÉÉÉÉRTED???
Inner Circle20-03-2006 13:53:14 // 6967
"NEM adnak meg határértéket! VS NEM adnak meg határértéket!" Szerintem a kettő azonos, de ha te nagy különbségeket vélsz köztük felfedezni, akkor csak nyugalom, biztosan igazad van, inkább nem hergelünk téged, csak vedd fel ezt a kényelmes, fehér kabátot... :D
mesa20-03-2006 13:52:51 // 6966
Helyesbítés (copy paste hiba) IC! Most már egy hsz-en belül is ellentmondásba keveredsz saját állításoddal ! :D NEM adnak meg határértéket! VS Itt valóban van egy határérték Mielőtt tovább vitáznánk, döntsd el magadban, melyik számodra az igaz! :)))
TarP20-03-2006 13:52:01 // 6965
Én azért nem félnék a helyükben. Eddigi mérlegük alapján ők a legerősebb csapat. Bár én sok jót várok a Mercedestől is. A Ferrariban megvanaz esély, meg az akarás, de úgy tűnik még nem állt össze a cucc.
mesa20-03-2006 13:51:25 // 6964
Az első szárny elemeinek száma nincsen szabályozva (a hátsóé igen) A felület mérete sem ? Emlékszem, mikor a Ferrari kitalálta a periszkóp kipufogókat, a csigazabálók, azé' is szóltak. :D Mindig csak beszólnak (Ki az a Schumacher?), ennyit tudnak, Mint a kutyák.
mesa20-03-2006 13:46:23 // 6963
Mi ez a Ferrari feljelentősdi, óvásosdi ??? Ez kérem, RETTEGÉS ! Valljuk be, mindkét helyszínen a Ferrari (nem teszt) pilótája futotta a legjobb időeredményeket üres tankkal. Az elsőt kettős Ferrari pole-lal tetézve, a másodikon pedig motorcsere miatt fél pár autóval is megvolt a 4. hely, sőt reggel Sumáknak a Fastest Lap is. Fociban is a vesztesek szoktak óvni. Rettegnek a Renyósok, hogy vége a jólétüknek. Ennyi :DDD
mesa20-03-2006 13:41:05 // 6962
IC! Most már egy hsz-en belül is ellentmondásba keveredsz saját állításoddal ! :D NEM adnak meg határértéket! VS NEM adnak meg határértéket! Mielőtt tovább vitáznánk, döntsd el magadban, melyik számodra az igaz! :)))
Mike.20-03-2006 13:37:57 // 6961
És???? Belefér???? Igen!!! Akkor ezt is kipipálhatjuk! Kilyukadtunk oda, hogy mégiscsak szabályos. Ezt már a többi csapat sem vitatja csak te.
BadBoy20-03-2006 13:36:59 // 6960
Nem azért, de ehhez mi marha kicsik vagyunk, hogy eldöntsük kinek van igaza. A szárny nincs fixen rögzitve ez igaz?!? Ez sportpolitika hogy mi lesz a vége ennek az ügynek. A szabályok, meg nem jól vannak megfogalmazve, mert hagynak kiskaput.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.