Forum >> Forma-1
Tom1213-04-2006 20:43:08 // 7731
...amennyit bevallanak...:-)
Tom1213-04-2006 20:38:24 // 7730
Ja, tényleg, akkor már kétszer is meggondolnám, aláírjam-e valamelyik csapattal a szerződést...:-DD
Satti13-04-2006 20:32:35 // 7729
Lóerőben mostmár lejjebb kell adni,csak 750-800 lóerősek a V8-as motorok:)
Tom1213-04-2006 20:25:51 // 7728
benkszámla = bankszámla :-)
Tom1213-04-2006 20:24:47 // 7727
Olyan gyorsulásokat - fékezéseket produkálni, amiről az egyszerű halandók nem is álmodnak, élvezni a 900 /1000?/ lóerőt, motorhangot és közben duzzad a benkszámla is szépen... ...hogy ne is folytassam...:-)))
Satti13-04-2006 20:13:15 // 7726
Milyen rossz lehet,állandóan csak utazni a világban,Monaco-ban a szűk utcákon versenyezni,300-al száguldozni,valóban nehéz ügy:))
Tom1213-04-2006 19:57:30 // 7725
Én bírnám, ha egy F1-es autóban kellene "tengetni az életemet"...:-))
Tom1213-04-2006 19:55:34 // 7724
Ezeket Colin Chapman /Lotus/ kezdte alkalmazni, elég "érdekesek" voltak velük az autók... "Flúgos futam" feeling...:-))
Apropó Colin Chapman, nem semmi ötletei voltak neki sem... "Wing car", stb... Be is tiltottak néhányat "melegében"...
Satti13-04-2006 19:52:27 // 7723
Szerintem inkább overállt vasaltak ki rajta:))
someq-14713-04-2006 19:43:36 // 7722
Inner Circle13-04-2006 16:37:34 // 7721
Hondáék nem viccelnek, ketten 234 kört toltak le... és még mondják, hogy az F1-es pilótáknak könnyű az életük?
Inner Circle13-04-2006 16:35:36 // 7720
Egyébként a Ferrari már régebben is kacérkodott furcsa szárnyakka:
Versenyen kívül ruhaszárításra használták :D
mesa13-04-2006 16:34:07 // 7719
Ez a Taxi III eredeti, hatvanas évekbeli pre released verziójában volt látható!
zolee14513-04-2006 16:30:47 // 7718
Evo II
:)
Inner Circle13-04-2006 16:27:10 // 7717
OFF Ez nem is az a DS, ami a Fantomasban volt, szerintem annak máshogy nyíltak ki a szárnyai és hátul kis sugárhajtóművei voltak, nem ilyen böszme nagy ventilátorok! :D
zolee14513-04-2006 16:17:26 // 7716
zolee14513-04-2006 16:10:41 // 7715
azért ígérd meg hogy néha mondassz egy-két magyar szót is:)
java, html...ööö, asszem nekem java izébizé, szóval arra a közvetlen linkre kattintva nézem.:)
mesa13-04-2006 16:09:20 // 7714
persze, flexi szárnnyal. sőt, menet közben behajtja a kaszni alá, mint az állítható szárnyú vadászrepülők :))
(csak vicc, nehogy provokációnak vedd)
Inkább a gumi xarabb a kanyargósabb részen
Inner Circle13-04-2006 16:02:53 // 7713
Az a Javában hülyeség, a HTML-ben működik.
Inner Circle13-04-2006 16:02:30 // 7712
Vazzeg, Trulli ment egy 5'25"-ös időt :D szerintem kis Polákkal be lehetne előzni :DDD
zolee14513-04-2006 16:02:02 // 7711
a "Gap" oszlop mire van? Úgy gondolnám, hogy az elsőhöz képesti lemaradást mutatná, de alonso, mint első kihez képest van lemaradva? Vagy az aktuális pályacsúcshoz, amit mondjuk még v10-zel értek el?
Inner Circle13-04-2006 16:00:46 // 7710
Elvileg vannak, gyakorlatilag nem sok látszik és nem is mindig mennek... a főoldal jobb felső sarkában van két ikon, katt és nézhettek üres pályát :D
zolee14513-04-2006 15:59:39 // 7709
"MS meg folyamatosan legjobb első szektorokat megy, de a többiben nem tud felzárkózni."
szintén Palik kalsszikus: "A ferrari egy remek autót fejlesztett ki egyenes haladásra, de a kanyarokban valahogy nem az igazi..."
szóval az első szektor gyors, a többi meg kanyargós, gondolom a ferrari kisebb szárnnyal megy...
zolee14513-04-2006 15:56:19 // 7708
ennél jobb már csak akkor lenne a dolog, ha raknának a pályára 10-15 web kamerát, és nézni is lehetne, meg válogatni a képek közt:)))
Inner Circle13-04-2006 15:55:58 // 7707
Épp mondani akartam hogy Trullinak áll az autója, szóval az övéhez ne mérjük, erre mégis elindult és beelőzte Ralfit.
MS meg folyamatosan legjobb első szektorokat megy, de a többiben nem tud felzárkózni.
Na most mindenki visszament a boxba.
Inner Circle13-04-2006 15:53:45 // 7706
OK, bevallom: fogalmam sincs hogy mit jelent a két "körök száma" oszlop. Eddig azt hittem, értem, de mégse. (Biztos valami tök egyszerű :D Talán az első mutatja, hogy hányadik körében érte el a legjobb időt?)
mesa13-04-2006 15:51:46 // 7705
RS és RB pozíciója meglepetés.
Inner Circle13-04-2006 15:50:33 // 7704
Megállt az autó vagy összetörte, mindenképp valami "vis maior" :-) a pályán / boxban állapotot "IN/OUT" jelöli.
Inner Circle13-04-2006 15:49:36 // 7703
A HTML-verizóból per pillanat ennyit lehet megtudni (helyezés, név, gumi, csapat, valamiért mégeccer a gumi (?), idő, aktuális körök száma, hátrány, mért sebesség, teljes körök száma):
1 Fernando Alonso (M) Renault M 1'14.532 21 - 223.5 68
2 Kimi Raikkonen (M) McLaren M 1'14.899 24 +0.367 222.4 57
3 Giancarlo Fisichella (M) Renault M 1'15.105 40 +0.573 221.8 82
4 Michael Schumacher (B) Ferrari B 1'15.178 34 +0.646 221.6 56
5 Nico Rosberg (B) Williams B 1'15.259 46 +0.727 221.3 55
6 Jenson Button (M) Honda M 1'15.292 44 +0.760 221.2 100
7 David Coulthard (M) Red Bull M 1'15.347 16 +0.815 221.1 84
8 Rubens Barrichello (M) Honda M 1'15.388 92 +0.856 221.0 96
9 Ralf Schumacher (B) Toyota B 1'15.410 36 +0.878 220.9 49
10 Nick Heidfeld (M) BMW Sauber M 1'15.449 49 +0.917 220.8 52
11 Christian Klien (M) Red Bull M 1'15.460 17 +0.928 220.7 74
12 Jacques Villeneuve (M) BMW Sauber M 1'15.551 35 +1.019 220.5 68
13 Jarno Trulli (B) Toyota B 1'15.673 33 +1.141 220.1 38
14 Juan Pablo Montoya (M) McLaren M 1'15.686 27 +1.154 220.1 67
15 Felipe Massa (B) Ferrari B 1'15.849 21 +1.317 219.6 67
16 Mark Webber (B) Williams B 1'16.019 34 +1.487 219.1 55
17 Scoot Speed (M) ToroRosso M 1'17.309 20 +2.777 215.5 65
18 Takuma Sato (B) Super Aguri B 1'19.826 10 +5.294 208.7 22
zolee14513-04-2006 15:48:28 // 7702
ez mit jelent? megállt az autója, vagy kijött a boxba?
Inner Circle13-04-2006 15:46:28 // 7701
Sajnos ezt nem írják. Az viszont érdeklődésedre tarthat számot, hogy most éppen Alonso neve mellé írják a STOP-ot.
Inner Circle13-04-2006 15:45:34 // 7700
Dehogy gyártottak külön gumit, csak más volt a beállítása. A Renault teljesen más autó volt, mint a BMW-Williams, nem koptatta szét úgy a gumijait (és abban sem vagyok biztos hogy ugyanazzal a keverékkel mentek). Úgy emlékszem, a Toyota sem lett elmeszelve, csak az nem érdekelt senkit.
mesa13-04-2006 15:34:11 // 7699
a html-esen csak 12-i van, JAVA-m meg nincs, se szabad portom nyitva az adotthoz :(
Akkor nézd meg lécci, milyen autóval furikázik MS!
És köszi.
Mike.13-04-2006 15:29:46 // 7698
Még mindig a gumival jössz. Alonsoé miért lett volna különb? Neki külön gumit gyártottak?
A szárnnyal kapcsolatban egy hsz.t mutass ahol azt írom a Ferrari szárnyra, hogy szabályos! Olyant fogsz találni ahol azzal védtem, hogy nem csak a Ferrarinak vannak mozgó szárnyai hanem másnak is. Mert ez is úgy lett feltálalva, hogy a Ferrari csal. Aztán kiderült, hogy még vagy 4 csapat hasonló szabálytalan szárnyakkal fut.
zolee14513-04-2006 15:25:54 // 7697
"(Sőt, durvábbat mondok, Senna úgy halt meg, hogy utoljára Schumacher kocsiját látta eltűnni a kanyar előtt.)"
ójaj! Megint azok a fránya sötét foltok az emlékezetedben! Nézzük a tényeket: Senna indult a pole-ból, majd a rajtbalesetet követően bejött a SC, és a 7. körben indult újra a futam. Senna még mindig az első helyen volt, majd a Tamburelloban történt ami történt, de sumákot Senna max csak a tükörben láthatta. Akinek kicsit jobb memóriája van mint Neked az emlékezhet sumák belsőkamerás felvételére, ahogy Senna a falnak csapódik...
Kivételezés: 94-ben Hillre ráhúzott sumák, de az nem gond... 1xvb. Nem tudom hallottál-e olyan szabályról, hogy ha valaki hátulról bemegy a másik mellé akkor az gyorsabb, szóval el kell engedni, de ha nem is kell elengedni biztos nem illik egy sérült autóval ráhúzni, egészen az ütközésig. (jut eszembe, valaki emlegette Hakkinen sírását... én láttam ilyet sumáktól 94-ben, és csak akkor virult ki az arca amikor rájött hogy sikerült a terve, és eltört Hill felfüggesztése.)
miután a Ferrarihoz került (mondjuk már előtte a benettonnál is) folyamatosan olyan szerződése volt a csapattársainak, hogy nem előzhetik meg.
A Ferrarival való kivételezés meg a már említett "kiszállunk, ha nem nyerünk" óta volt elég nyilvánvaló, igaz csak apróságok, meg évközi szabálymódosítások, meg visszatolás formájában, de azért volt.
"Az autósport szégyene az volt,mikor egy soha nemelőzős rajt-cél futár Hill tudott világelső lenni."
Hillről már elmondtam a véleményemet, 1-2 futam volt amikor versenyzőként viselkedett, a többi felejtős...
Satti13-04-2006 15:25:44 // 7696
Akkor ennek ismét semmi alapja?Bár nem zörög a haraszt...
Inner Circle13-04-2006 15:23:40 // 7695
Inner Circle13-04-2006 15:23:04 // 7694
Ja. Nézd meg a jobb alsó sarkot, ott van a live-timing Java és HTML opciója (előbbin több adat jön.) E pillanatban vörös zászlóval áll a teszt.
Inner Circle13-04-2006 15:21:39 // 7693
Réges-régen ezt csináljátok, amikor elfogynak az érveitek. Lásd szárnyvita, gumivita... döbbenetes, hogy még a konkrét tényeket is képesek vagytok tagadni, ezek után hogyan vitatkozhatnánk nehezebben megfogható dolgokról?
Inner Circle13-04-2006 15:20:14 // 7692
Az egy igen régi cikk recycled verziója.
Mike.13-04-2006 15:18:23 // 7691
Ha gondolod belemehetünk a személyeskedésbe, egymás fikázásába, de nem bánnám, ha ez elmaradna.
Satti13-04-2006 15:17:37 // 7690
Bocs,nem akarom megzavarni ezt a parázs vitafórumot,de a 7650 hsz-re tud valaki egyéb infót,mert ez sztem így érdekes,az újságfotón Kimi és Schumi kezet fog és vigyorog.
Mike.13-04-2006 15:16:57 // 7689
És utána a te javítási hsz.edre reagálva azt írtam , hogy igaz. :-))
mesa13-04-2006 15:16:24 // 7688
Alfonsó a nagy varázsló
mesa13-04-2006 15:15:43 // 7687
De nem is a tiedről! :))
Ezen a linken nem látok friss eredményt
Mike.13-04-2006 15:15:41 // 7686
Alonsoé nem volt az csak a másik 15 é!? Mert Alonso már akkor is nagy ember volt és neki külön gumit gyártottak. :-)
Inner Circle13-04-2006 15:14:40 // 7685
Igen, láttam, emlékszem, habár azt kihagytad, hogy a Ferrarit abban az ügyben felmentették.
Mike.13-04-2006 15:13:31 // 7684
Semmi indulat nem volt abban a hsz.ben. Olvasd át mégegyszer hátha .....:-)
Ha visszaemlékeznél a reggeli hsz.ekre akkor ott írtam én is a csalásokról és nem hagytam ki a Ferrarit sem. Nézd csak meg!
Inner Circle13-04-2006 15:12:11 // 7683
Miután neked semmiféle forrásod nincs arra nézve hogy Alonso gumija szabálytalan, nekem meg ott van Pierre nyilatkozata, aki Charlie Whiting-re hivatkozik, ezt a meccset lefújhatjuk addig, amíg Alonso gumijáról nem hozol be egy szabálytalanságot igazoló hiteles forrást. És tényleg ne erőlködj, ez a topik nem a te egódról szól.
mesa13-04-2006 15:10:30 // 7682
Jujujj, itt az emlegetett összeesküvés-elmélet ! :DDDD
Figyelj! A tények : Senna még élt, mikor a kis Sumák már sztár volt. És Senna úgy halt meg mellette, hogy nulla pontja volt...
(Sőt, durvábbat mondok, Senna úgy halt meg, hogy utoljára Schumacher kocsiját látta eltűnni a kanyar előtt.)
Kivételezésről meg ne beszéljünk, amikor Maranellóba került, az egyik legótvarabb csapathoz igazolt.
Az autósport szégyene az volt,mikor egy soha nemelőzős rajt-cél futár Hill tudott világelső lenni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
376
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?