Forum >> Forma-1
mesa14-04-2006 12:55:26 // 7760
Mi IC-vel legalább nevettünk egy jót. ;)
Értelmezési gyakorlatok helyett egészséges az efféle cselekedet is...
zolee14514-04-2006 12:32:28 // 7759
ha már rám hivatkozol, akkor pontosabban tedd azt: én azt mondtam, hogy a hsz-t kerek egészként kell értelmezni.
A Te hsz-ed utolsó bekezdése pontosan utal arra, hogy azt firtatod, vajon a kor meghatározza-e a visszavonulás időpontját!
mesa! Olvasni, értelmezni, és klasszikusokat szószerint idézni!
;)
Tom1214-04-2006 12:30:49 // 7758
Nem vagyok avatott szakértő, ez csak megfigyelés...:-)
Azért: kérkedőknek = kétkedőknek , de "hagggyyyámá´nem vagyok én nyelvőr. Ez is csak egy "mellébökés" lehetett... Vagy nyissunk egy helyesírási topicot? ...ha meg már itt tartunk "DE"-vel sem igazán szoktunk mondatot kezdeni, DE a "veseny hevében" megesik...
Téma lezárva. /Semmit nem szántam sértésnek!/ ON :-)
Inner Circle14-04-2006 12:30:27 // 7757
Igazad van, mea culpa, lehet akár pulzusszám is :D
mesa14-04-2006 12:25:29 // 7756
IC!
zolee145 szavaival élve, olvasni, értelmezni!
"Érdekes, Mansell, Patrese simán bírta 60 fölött is az iramot, kézi váltós autókkal ..."
Hol szerepel ebben, hogy ez életkor és nem sebesség ?! :DDD
zolee14514-04-2006 12:19:26 // 7755
a kérkedő Alonsó (dicsekvő, nagyarcú, miegymás) kérdezte sumáktól, hogy mikor vonul már vissza. Ő meg azt mondta, hogy soha...:)
zolee14514-04-2006 12:16:54 // 7754
már megint kötexel!:DDDDDDDDDDDD
Inner Circle14-04-2006 12:16:45 // 7753
Tom, te mint a betűhibák avatott szakértője, elemezd lécci az alábbi mondatot:
"De épp ma adott frappáns választ a kérkedőknek:"
Mert nem tudom eldönteni, hogy sajtó- vagy értelmi hibás! :-)
Inner Circle14-04-2006 12:15:08 // 7752
Ráadásul Mansell és Patrese csak 7 ill. 8 év múlva próbálhatja ki, hogy tudnak-e 60 fölött versenyezni, mert csak akkor fogják betölteni ezt a nevezetes életkort :D
zolee14514-04-2006 12:09:10 // 7751
"egyből megörökölné Jean Todt párnás székecskéjét, ha mégsem akarna már versenyezni..."
az még odébb van! Előbb meg kell tanulnia csücsöríteni!:)
Tom1214-04-2006 11:53:00 // 7750
benkszámla... A BenQ-nek már bankja is van, nem csak a Siemens mobiltelefonjait gyártja? :-)) /Nemtudom, pontosan hogy zajlott a fúzió, de nem is érdekel./
Egyébként utána mindjárt javítottam, ha nem vetted volna észre. Én az idézetekben ki szoktam javítani az ilyen hibákat, mert véletlenül "becsúszik" ilyen mindenkinél... Egyébként nem figyelted meg, hogy az E, meg az A betűt elég sokan felcserélik, pedig nem is egymás mellett vannak a billentyűzeten.
Na, jó tudom, nem ez volt a lényeg...:-)
A lényeg az, hogy ezt szinte vártam, hogy megemlíted a "futottak még" kategóriát. Mindenki tudja, hogy nem ezekrte a versenyzőkre gondoltunk, habár az ő bankszámlájuk sem volt mínuszban, mert vályúhoz sem engedték volna őket, csak tehetség hiányában elapadt... Azért gondolom, így sem zsíroskenyéren tengődnek.:-)
I.C., nem gondoltál még arra, hogy jogi pályán kamatoztasd az "éberségedet"? Ezt tiszta komolyan mondom. Biztos kellemetlen ellenfél lennél egy tárgyaláson - az egyik félnek biztos...:-)
mesa14-04-2006 11:52:21 // 7749
Egyáltalán nem akar visszavonulni. Szerintem.
Főként, hogy élcsapat is szerződtetné, nem is beszélve, hogy egyből megörökölné Jean Todt párnás székecskéjét, ha mégsem akarna már versenyezni...
De épp ma adott frappáns választ a kérkedőknek:
"The accident in australia saw some criticism made over the strategy and worries for your health. Are you taking more risk in challanging for the title or is the pressure not affecting your driving style?
-I do as I have always done, with great enthusiasm, a will to win and I will enjoy it. This is a sport, and we have to attack and take risk if you want to win."
:))
zolee14514-04-2006 11:41:16 // 7748
korábban hallottam olyat, hogy ha 2006-ban nem nyer akkor visszavonul, de szerintem az a valószínűbb, hogy ha akár az utolsó futamot megnyeri rögtön visszavonul, de ha idén nem nyer futamot, akkor marad jövőre is. legalábbis, ha én lennék 7xvb, akkor biztos úgy akarnám abbahagyni, hogy előtte még azért egyszer "rendre utasítsam" a fiatalokat.:)
zolee14514-04-2006 11:36:03 // 7747
meglepődnék ha a lóvé számítana. Annyi pénze van már hogy az unokája sem tudja elkölteni. Szerintem azért van még az f1-ben, és ha marad azért marad, hogy győztesként vonulhasson vissza. Szerintem...
zolee14514-04-2006 11:34:35 // 7746
egyszer az életben olvasd már végig amit írok, és a hsz-t egy kerek egészként próbáld meg értelmezni, oké??? szerintem most véletlenül pont nem fikáztam az istenedet.
sokadjára: olvasni, értelmezni!!!
:)
mesa14-04-2006 11:30:41 // 7745
odamegy egy levezető évre
Fejezd ezt már abba, kérlek, nagyon unalmas. Tudjuk, öreg, rosszak a reflexei, tulajdonképpen már csak egy-két éve van az infarktusig ...
Érdekes, Mansell, Patrese simán bírta 60 fölött is az iramot, kézi váltós autókkal ...
(Van aki 40 évesen a Premiershipben futballozik. És nem levezetésképp került oda, kezdő ember)
Mike.14-04-2006 11:21:20 // 7744
Szerintem is a lóvé számít elsősorban, de valószínű, hogy nem égeti be magát egy eredménytelen csapattal sem. (ez lehet a Ferrari is)
zolee14514-04-2006 11:14:29 // 7743
én is komolyan érdeklődöm egy Ferrari 599 GTB iránt....
eddig a vicc, komolyra fordítva: tulajdonképpen szép lenne ha ott fejezné be, ahol elkezdte sumák (tudom a Jordannél kezdte, de egy futam, vagyis pár száz méter a futamból..) de nem hiszem, hogy a Renault fizetne neki annyit, pláne ha még akkor is megmarad a technikai fölényük. Azt sem hinném, hogy MS pusztán a szép emlékek miatt odamegy egy levezető évre, kevés pénzért, legalábbis eddig nem úgy néz ki, hogy bevállalna egy amolyan "alibizős" szezont. Ha megy, akkor sok pénzért és gyorsan, vagy visszavonul. Gondolom, de ugye nem látunk bele a fejekbe...
Mike.14-04-2006 08:57:36 // 7742
"Pár perccel az edzés leintése előtt Michael Schumacher a harmadik pozícióba ugrott, hátránya alig volt két tizedmásodperc az éllovas Trullival szemben. "
Inner Circle14-04-2006 08:47:31 // 7741
Hm. Ha végig figyeltük volna az online közvetítést (kinek van erre ideje???), akkor azt is tudnánk hogy hány körös stintekben születtek a jó idők. Trullié szerintem "publicity lap", üres tankkal ment egy agyonütős kört hogy lehessen vele villogni, viszont a Renault-k délelőtt hosszú stinteken is konzisztens, jó időket futottak.
Mihályt jól belehúzott a végén, egy óra alatt lezavart vagy harminc kört, úgyhogy ő biztos nem sokat koslatott a boxban.
Mike.14-04-2006 08:44:51 // 7740
Fél szóval még arra sem utalt, hogy egyáltalán maradni fog. :-)
Olyan sejtések, sejttetések vannak, hogy ha esetleg még is marad, akkor a Ferrárinál maradna.
mesa14-04-2006 08:40:43 // 7739
Ugyan már!
Birós Jóska tudja jól, hogy Sumák tehetségtelen, csak véletlenűl és csalásból tudott összekaparni 7 VB címet. Minek alkalmazna ilyen embert ?
Különben is öreg. Rosszak a reflexei. Meg sokat is kér a semmiért!
Gondoltam megelőzöm az anti tábor ilyen jellegű hozzászólásait! :)))
Inner Circle14-04-2006 08:38:50 // 7738
Szerintem esélytelen a dolog. A cikk mindössze annyit mond, hogy Flavio hajt Mihályra, nade egyrészt maga Flavio is vissza akar vonulni ("Hé Májköl, gyere má' át a csapatomhoz!" "Oké, Flavikám, viszlát 2007. január elsején a Renault boxban!" "Ja, én akkor már nem leszek ott, hanem otthon simogatom a macskát a kandalló előtt!"), másrészt a Renault se biztos hogy elindul 2008-ban (persze ha MS ott lenne, az gondolom használna az elhatározásuknak), harmadrészt és mindenek előtt: Schumák még egy fél szóval sem utalt rá, hogy ő is benne lenne a dologban.
Inner Circle14-04-2006 08:33:07 // 7737
"és közben duzzad a benkszámla is szépen..."
Erről kérdezd meg Zsoltit, Zontát, Yoong-ot, Kiesát... szponzort keresni, fizetést nem kapni... :D
Mike.14-04-2006 08:13:27 // 7736
"A Forma-1 jelenlegi éllovasa, a Renault istálló komolyan érdeklődik a királykategória valaha volt legsikeresebb versenyzője, Michael Schumacher iránt, árulta el csütörtök délután a német pilóta menedzsere, Willi Weber. "
A teljes cikk!
Mike.14-04-2006 08:03:02 // 7735
Érdekes, hogy az első öt helyen különböző csapatok különböző gumikkal.
És 4 tized csak a különbség.
Teszteredmények – Barcelona – Csütörtök:
01. - Trulli - Toyota (B) 1:14.522 - 81 kör
02. - Alonso - Renault (M) 1:14.532 - 106 kör
03. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:14.711 - 94 kör
04. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:14.899 - 93 kör
05. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:14.940 - 66 kör
06. - Fisichella - Renault (M) 1:15.105 - 112 kör
07. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:15.209 - 82 kör
08. - Button - Honda (M) 1:15.292 - 150 kör
09. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.299 - 101 kör
10. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.347 - 101 kör
11. - Barrichello - Honda (M) 1:15.388 - 133 kör
12. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:15.410 - 73 kör
13. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:15.547 - 97 kör
14. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:15.686 - 103 kör
15. - Massa - Ferrari (B) 1:15.727 - 86 kör
16. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:16.019 - 108 kör
17. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:16.599 - 102 kör
18. - Sato - Super Aguri-Honda (B) 1:19.826 - 22 kör
zolee14513-04-2006 22:12:48 // 7734
na ezért mondtam én nemet a sok megkeresésnek, mondtam a csapatvezetőknek, hogy ha lesz 1000LE-s kocsijuk szóljanak.
Tom1213-04-2006 20:51:14 // 7733
Igen, csak azért mondtam, mert a F1-ben már "hagyományosan" nem mondanak adatokat a teljesítményekről...:-)
Satti13-04-2006 20:48:13 // 7732
A 780-800 körüli szám,kb.megfelel a valóságnak,mert a motor csak kissebb 2 hengerrel,meg 600 cm3-el.
Tom1213-04-2006 20:43:08 // 7731
...amennyit bevallanak...:-)
Tom1213-04-2006 20:38:24 // 7730
Ja, tényleg, akkor már kétszer is meggondolnám, aláírjam-e valamelyik csapattal a szerződést...:-DD
Satti13-04-2006 20:32:35 // 7729
Lóerőben mostmár lejjebb kell adni,csak 750-800 lóerősek a V8-as motorok:)
Tom1213-04-2006 20:25:51 // 7728
benkszámla = bankszámla :-)
Tom1213-04-2006 20:24:47 // 7727
Olyan gyorsulásokat - fékezéseket produkálni, amiről az egyszerű halandók nem is álmodnak, élvezni a 900 /1000?/ lóerőt, motorhangot és közben duzzad a benkszámla is szépen... ...hogy ne is folytassam...:-)))
Satti13-04-2006 20:13:15 // 7726
Milyen rossz lehet,állandóan csak utazni a világban,Monaco-ban a szűk utcákon versenyezni,300-al száguldozni,valóban nehéz ügy:))
Tom1213-04-2006 19:57:30 // 7725
Én bírnám, ha egy F1-es autóban kellene "tengetni az életemet"...:-))
Tom1213-04-2006 19:55:34 // 7724
Ezeket Colin Chapman /Lotus/ kezdte alkalmazni, elég "érdekesek" voltak velük az autók... "Flúgos futam" feeling...:-))
Apropó Colin Chapman, nem semmi ötletei voltak neki sem... "Wing car", stb... Be is tiltottak néhányat "melegében"...
Satti13-04-2006 19:52:27 // 7723
Szerintem inkább overállt vasaltak ki rajta:))
someq-14713-04-2006 19:43:36 // 7722
Inner Circle13-04-2006 16:37:34 // 7721
Hondáék nem viccelnek, ketten 234 kört toltak le... és még mondják, hogy az F1-es pilótáknak könnyű az életük?
Inner Circle13-04-2006 16:35:36 // 7720
Egyébként a Ferrari már régebben is kacérkodott furcsa szárnyakka:
Versenyen kívül ruhaszárításra használták :D
mesa13-04-2006 16:34:07 // 7719
Ez a Taxi III eredeti, hatvanas évekbeli pre released verziójában volt látható!
zolee14513-04-2006 16:30:47 // 7718
Evo II
:)
Inner Circle13-04-2006 16:27:10 // 7717
OFF Ez nem is az a DS, ami a Fantomasban volt, szerintem annak máshogy nyíltak ki a szárnyai és hátul kis sugárhajtóművei voltak, nem ilyen böszme nagy ventilátorok! :D
zolee14513-04-2006 16:17:26 // 7716
zolee14513-04-2006 16:10:41 // 7715
azért ígérd meg hogy néha mondassz egy-két magyar szót is:)
java, html...ööö, asszem nekem java izébizé, szóval arra a közvetlen linkre kattintva nézem.:)
mesa13-04-2006 16:09:20 // 7714
persze, flexi szárnnyal. sőt, menet közben behajtja a kaszni alá, mint az állítható szárnyú vadászrepülők :))
(csak vicc, nehogy provokációnak vedd)
Inkább a gumi xarabb a kanyargósabb részen
Inner Circle13-04-2006 16:02:53 // 7713
Az a Javában hülyeség, a HTML-ben működik.
Inner Circle13-04-2006 16:02:30 // 7712
Vazzeg, Trulli ment egy 5'25"-ös időt :D szerintem kis Polákkal be lehetne előzni :DDD
zolee14513-04-2006 16:02:02 // 7711
a "Gap" oszlop mire van? Úgy gondolnám, hogy az elsőhöz képesti lemaradást mutatná, de alonso, mint első kihez képest van lemaradva? Vagy az aktuális pályacsúcshoz, amit mondjuk még v10-zel értek el?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?