Forum >> Forma-1

SKrisz05-07-2006 12:11:50 // 12331
Ne viccelj már! Ralf csinálja a legjobb tartós és törésteszteket a Totojának... Ezt mindenki nem tudja ilyen jól csinálni!:))))
Inner Circle05-07-2006 11:55:34 // 12330
Én azt hittem, Ralf fizet azért hogy vezethessen :D (Na jó, nem hittem. De el sem tudom képzelni hogy mit esznek rajta a japók! Mit tesz hozzá Ralf a csapathoz, amit gyakorlatilag bárki ne tudna a helyében?)
mesa05-07-2006 11:30:38 // 12329
Akkor kb Ralf fizetését fogja elérni :))))
Inner Circle05-07-2006 11:12:33 // 12328
De a spanyol média nem pihen, amint lecsapták az egyik bombahírét, itt jön a másik: "Kimi Raikkonen will be the Finn joining Giancarlo Fisichella at Renault next season, according to reports in the Spanish media. Upon signing for Renault, Fisichella said that although he couldn't confirm who his new team-mate would be next season, he could revealed that it would be "a Finn." And according to the Spanish press, that 'Finn' isn't Renault test driver Heikki Kovalainen but rather current McLaren driver Kimi Raikkonen. The Finn, out of contract at McLaren, has reportedly been offered four times the annual salary of current Renault driver and World Champion Fernando Alonso to drive for the French squad in 2007 and beyond." Azaz Kimi a Renault-hoz megy, Alonso mostani évi fizetésének NÉGYSZERESÉÉRT... persze nem írják hogy neki is évi fizetése lenne, vagy mondjuk kétéves szerződés teljes összege.
Inner Circle05-07-2006 11:09:19 // 12327
Montoya "survivor": "McLaren have denied reports that they intend dropping Juan Pablo Montoya for his part in the multi-car pile-up at the start of the United States Grand Prix. Montoya was largely responsible for the accident at Turn Two of the Indianapolis race, which saw him take out not only himself but also his McLaren team-mate, Kimi Raikkonen, as well as five other cars. And although the race stewards didn't punished the Colombian for his involvement, rumours started making the rounds suggesting that McLaren may drop him in favour of using test driver Pedro de la Rosa. However, according to McLaren COE Martin Whitmarsh, dropping Montoya is not an option. "No," Whitmarsh responded when asked by Autosport if they were planning on axing Montoya. "I think getting good results helps us all, but the way in which the end of this race came about isn't something that the team is going to hold against Juan Pablo. "Had he let Button and Heidfeld through and taken an ultra-cautious approach, we would probably have had some view on that with him, wouldn't we?"" Azaz hivatalosan azt mondják: nem dobják ki.
Songokou04-07-2006 13:18:56 // 12326
Csufos veg lenne :) De talan ki lehet mondani, h raszolgalt.
Inner Circle04-07-2006 12:43:33 // 12325
"AS newspaper in Spain is presently running a rumour that Haug has implored team principal Ron Dennis to immediately sack the Colombian and replace him with Spanish test driver Pedro de la Rosa from the French Grand Prix." Spanyol hírek szerint Norbert Haug indítványozta hogy azonnal rúgják ki Montoyát és Magny-Cours-ban már de la Rosa induljon helyette. Szomorú vég lenne, de talán jobb is mihamarabb túlesni rajta... De la Rosa tavaly, míg Montoya a teniszmotoros balesetét heverte ki, nem végzett helyette rossz munkát.
Songokou04-07-2006 11:48:36 // 12324
Ott a pont! :)
Whiteskull04-07-2006 11:45:15 // 12323
Persze, hogy nem. De az a pilóta, akinek nincs szerencséje, az sose lesz vb. :))
Songokou04-07-2006 11:42:31 // 12322
Azert azt nem mondhatjuk h Alfonzo nem a szerencse gyermeke...
Whiteskull04-07-2006 11:39:22 // 12321
Nyugodj meg! Ekkora csodák nincsenek. :)))
mesa04-07-2006 11:38:06 // 12320
Amekkora mázlista, még összejöhet neki abban is ... :((
Whiteskull04-07-2006 11:29:39 // 12319
Jövőre megmutathatja Alonso, hogy mit tud a mercivel. :))))
mesa04-07-2006 11:27:23 // 12318
Rajtuk már az sem segít, hogy Update Norbi Haug leborotválta bundesliga bajuszát, és már csak feketében mutatkozik, slankítván termetét ! :)))
Songokou04-07-2006 11:25:44 // 12317
Hat ez teny! A vicc az egeszben h bontoja legalabb annyira kartekony a csapat szamara, mint amennyi gondot okoz nekik a megbizhatatlansaguk es a lemaradasuk. Neha mar kicsit sajnalom oket. kimit mindenfelekeppen.
mesa04-07-2006 11:25:11 // 12316
Merci pont egyszerre 2 új pilótával kezdett már :)
Whiteskull04-07-2006 11:23:33 // 12315
Hát ha folytatják ezt amit az idén, akkor lassan tök mindegy milyen pilótákkal vágnak neki. :)))
SKrisz04-07-2006 11:22:42 // 12314
Szerintem meg nincs más választásuk! Rai tutti megy, Monty-t meg viszik Indy-be a régi csapatához...
SKrisz04-07-2006 11:21:49 // 12313
Semmi baj... Legalább lesz ideje kipihenni magát!:)))
Songokou04-07-2006 11:21:47 // 12312
Sanszos, de azert a Mekitol meredek lepes lenne ha 2 uj pilotaval vagnanak neki a kov idenynek. Plana ha a 2. tenyleg Hamilton lesz...
Whiteskull04-07-2006 11:20:55 // 12311
Ez szerintem is valószínű. Habár ha így folytatja tovább, még az év végét se kell megvárnia. :)))
Grando04-07-2006 11:20:54 // 12310
Te jó ég, mi lehet a véleményed Massáról? :D
SKrisz04-07-2006 11:19:36 // 12309
Szerintem Montoya jövőre már az Indyben zúzza tovább a vasakat...
Songokou04-07-2006 11:18:01 // 12308
Jovore sztem: Ferrari : MS & Massa Dacia: KR @ Fisco Merci: Alfonso & Bontoja (talan Hamilton)
SKrisz04-07-2006 11:09:05 // 12307
Ez nem lehet kifogás!:PP
Inner Circle04-07-2006 11:03:39 // 12306
"Az elég nyilvánvaló, hogy MS jobb pilóta Massánál, most is gyorsabb volt..." goto meaculpa :P
Grando04-07-2006 11:01:16 // 12305
Folyton MS-t fikázod, ezért gondoltam. Megint kavarsz...
mesa04-07-2006 10:58:47 // 12304
Rajkó jövőjéről nem mernék jósolni... végülis Damon Hill is VB lett, akkor meg minden elképzelhető... Igazad van, visszaszívtam ! :)))))
Inner Circle04-07-2006 10:56:19 // 12303
Egyszerű: mert utálom őket :D
Inner Circle04-07-2006 10:55:56 // 12302
Ja hogy én azt írtam hogy van aki szerint Massa lúzer, és ebből következően szerintem meg Mihály lúzer? Ezzel a logikával az ókori Görögországban lett volna nagy sikered, a szofisták körében (ha valaki megkínál egy stampó bürökkel, azért ne fogadd el!) :D
SKrisz04-07-2006 10:55:18 // 12301
Nincsenek veled problémáim... Tegyünk együtt az F1-ért!:)
SKrisz04-07-2006 10:54:39 // 12300
IC! Hogy te miért nem politikus vagy ügyvéd lettél? :))) Hagyjuk a francba az egészet... Csak most nehogy azt válaszold, hogy pedig én kezdtem... :P
Inner Circle04-07-2006 10:54:25 // 12299
"Na ja. Azért lassított az utolsó körökben +22 mp-ről az öreg :DD" Na igen, de ahhoz előre kellett kerülnie. Ha Imolában az öreg elengedi Alonsót, akkor Alonsó is 22mp-ről lassított volna a végén, de ugye ők nincsenek olyan jó viszonyban, mint a két piros legény :D "Nézd, ügyes srác ez a Massa. Csak nem tudja az ügyességét permanens leadni :))" Az biztos, hogy ez a képesség nagy adomány, és igen keveseknek van meg a mezőnyben... "Ezért nem lesz VB sosem. Akár Raikönnen. Chuck az más okból kifolyólag ugye :))" Rajkó jövőjéről nem mernék jósolni... végülis Damon Hill is VB lett, akkor meg minden elképzelhető... DH és KR meg azért más kategória. 99%-ig biztos vagyok benne, hogy KR jövőre a Ferrarinál VAGY a Renault-nál lesz, és szerintem mindkettő jobb autót tesz majd a popója alá, mint idén a McLaren. Jó autóval meg KR nagyon gyors tud lenni.
Grando04-07-2006 10:49:41 // 12298
"Én csak kibontom azt a gondolatot, amit te félbehagytál." :P
Inner Circle04-07-2006 10:49:20 // 12297
Pontosan erről van szó. (Az elég nyilvánvaló, hogy MS jobb pilóta Massánál, most is gyorsabb volt, viszont nem ez lett volna az első futam, ahol hiába gyorsabb valaki, mégsem tud előzni.)
Inner Circle04-07-2006 10:47:33 // 12296
Miután sosem mondtam, hogy MS lúzer, innen tán továbbléphetünk :D
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 10:45:53 // 12295
Ne veszekedjetek már,rossz olvasni..:-))) Tessék tiszteletbentartani 1más véleményét:-) FORZA Ferrari!:-)
mesa04-07-2006 10:45:34 // 12294
Na ja. Azért lassított az utolsó körökben +22 mp-ről az öreg :DD Nézd, ügyes srác ez a Massa. Csak nem tudja az ügyességét permanens leadni :)) Ezért nem lesz VB sosem. Akár Raikönnen. Chuck az más okból kifolyólag ugye :))
Balage04-07-2006 10:39:39 // 12293
Nem nagyon szoktam hozzászólni magas hanvételű beszélgetéseitekhez, de: 1. Igen, teljesen egyértelmű, hogy Massa-nak ez a feladata, más kérdés, hogy utána azért Massa sem tudta a lépést tartani az öreggel. 2. Azért nézd meg a Renault is. Alonsonak is el kellett engedni Fisico-t, annak ellenére, hogy a hülye Palik-Czolner páros szerint nem tudott felkapcsolni 7.-be... és ezért ment el J.F.
Grando04-07-2006 10:35:02 // 12292
Na ezt most marhára kikombináltad. Gondolom az időeredmények is teljesen indifferensek, mivel Massa szerinted "direkt" volt lassabb. Csak tudnám miért éri meg a Ferrarinak egy lúzer - aki szted Schumi - futtatása. Milyen démoni erőkkel tarthatja kézben az öreg Sith a Ferrarit, sőt az egész F1-et? És ha kézben tartja, akkor miért nem ő áll az élen a pontversenyben? Ja, vagy ez csak fal a sok győzelem után. Az USA futam után a gyagyás Palik is mondott vmi olyasmit, hogy a Ferrarinál az történik, amit MS akar. Nem vagytok haverok esetleg? :)
Inner Circle04-07-2006 10:14:44 // 12291
Hát hogy a hóna alá nyúltak az öreg Sithnek hogy megelőzhesse a lúzert, merhát a lúzer nagyon kiporolta azt a piros overallos Schumacher-segget, ugyebát, olvasni tudók megállapíthatják hogy erről van itt a fennforgás, kéremszépen :D
mesa04-07-2006 10:12:01 // 12290
Milyen lúzer győzött le kit Indianapolisban ??? Te elcsúsztál valamilyen paralell világba, vagy megütötte a fejed a hétvégi alkohol ? :))))
Inner Circle04-07-2006 09:42:30 // 12289
12.278? Az én törékeny lelkem miatt van, mi? :D Egyébként hogy ON is legyen, Massa ezt mondta: "I have no possibility to win the championship, so to help him is the best thing to do. We need to be clever sometimes." Vagyis hogy ő Mihályt segíti a győzelemért. Todt pedig kb. ezt mondta: "A Ferrari azért fizet minket, hogy a legjobb eredményt szállítsuk". És ha ehhez hozzávesszük, hogy Massa egyetlen körben 3mp-t bukott, nem sok kétség maradhat hogy szándékos volt az első két hely cseréje. Nincs is ezzel semmi gond, hiszen Massa tényleg esélytelen. De erre emlékezzen az, aki szerint Massa egy lúzer: ez a lúzer legyőzte Mihályt Indianapolisban.
Inner Circle04-07-2006 09:35:01 // 12288
Nézd, ha ilyen problémáid vannak velem, azt írd meg magánban, de ez a topik ne erről szóljon. (Szerintem én teszek a legtöbbet azért, hogy maradjunk az F1-nél.)
Inner Circle04-07-2006 09:34:03 // 12287
"Te vetted fel a kesztyűt és egy általános, konkrétan senkinek (minden topic olvasónak) nem címzett postra úgy reagáltál, mintha személyed ellen indítottam volna támadást..." Légyszíves konkrétan idézd be, hogy mire gondolsz, mert ezt kereken visszautasítom. Én válaszoltam a felvetéseidre (szigorúan az F1-et illetően, semmivel sem elfogultabban mint te), és éppen te reagáltán egy teljes kis értekezésben úgy, "mintha személyed ellen indítottam volna támadást..." Ezek tények, ugye? "Miért kell mindent magadra venni?" Ugyan már, ha én mindent magamra vennék, akkor most épp Bobby mai sértésein vitatkoznék vele, vagy a teljes hozzászólásos személyeskedésedre regálnék ugyanolyan hosszan. Beláthatod tehát, hogy ez egyszerűen nem igaz. Azt viszont vállalom, hogy minden F1-es témájú beírást úgy olvasok, hogy azt nekem is címezték, mint ahogy a tiedet is.
SKrisz04-07-2006 09:23:17 // 12286
Még valami: "...Én max. egy olyan emberrel kevertelek össze, aki el szokta olvasni azt, amire válaszol :D Ugyanis én ezt írtam: "Természetesen ha te úgy döntesz..." Ez egy szabad döntés, bármikor meghozható. Most például szakmai dolgokról beszélgetünk. Valakivel ezt nem lehet megcsinálni..." Ez neked tipikusan a van rajta sapka esete... Ha úgy döntök, hogy válaszolok, hiszen véleményem nekem is van és ezt szívesen megosztom (nem ráerőltetem) bárkivel, akkor az a baj és tutti lesz belőle vita (ami persze nem baj) ha viszont innetől fogva kussolok, akkor az a baj és abba is bele fogsz kötni... ehhh... szerintem ha arról az oldalról próbálnád meg megközelíteni ezt az egész hangulatot, hogy TE lennél az aki más hangvételben adná elő, az ellen, vagy más véleményét, akkor előbb utóbb meglenne az eredménye és lenyugodna a közhangulat. Úgy ahogy most felkorbácsolódott...
SKrisz04-07-2006 09:18:29 // 12285
Az összes közül, csak az utolsó gondolatra: De miért általánosítassz? Az engem q nem érdekel, hogy ki milyen stílusban irogat. ÉN ezt a stílust soha nem vettem magamra. Sem veled, sem mással szemben... Te vetted fel a kesztyűt és egy általános, konkrétan senkinek (minden topic olvasónak) nem címzett postra úgy reagáltál, mintha személyed ellen indítottam volna támadást... Nem értem ezt az egyszemélyes hero történeted... Miért kell mindent magadra venni? De visszatérve a szakmai részekre. Neked is van egy nézőpontod nekem is... Ha ezt nem így kellene ütköztetni (az itt jelenlévő hangulat miatt) lehetne egy jó kis "baráti vitát" dobni... De azzal egyet kell értenem, hogy ez itt, ebben a hangulatban nem megy... és azért ez nagy mértékben rajtad IS múlik, ne felejtsd el.
mesa04-07-2006 09:18:17 // 12284
tegyük hozzá - te szinte mindenki válaszát provokációnak tartasz ! :DDD
Inner Circle04-07-2006 08:56:53 // 12283
"Kifejtettem a véleményem egy olyan multicégről, amely elsősorban csak és kizárólag az eladásokból tud megélni." Nos, akkor ez a Michelinre ugyanúgy igaz, mint a Bridgestone-ra, right? "és kérlek te helyettem ne feltételezz semmit, én sem teszem ezt veled..." Én csak kibontom azt a gondolatot, amit te félbehagytál. Például ha valaki leírná hogy Montoya szándékosan ment bele Raikkönenbe, és ezért egy g.ci, akkor ő azt feltételezte hogy Montoya direkt veszélyeztet másokat, hogy nem érdekli a csapat eredménye, hogy a saját eredményét is feláldozza csak hogy másnak árthasson... ezek mind benne lennének az eredeti állításban. Legfeljebb az illető nem gondolta végig, amikor leírta. "Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem?..." Ez szerinted elképzelhetetlen? Igen az, de nem emberi érzelmekből, hanem hideg számításből és üzleti érdekből adódóan elképzelhetetlen..." Itt a válasz mintha nem lenne összhangban a kérdéssel. Egyébként meg nem értek vele egyet. Először is filozófiai okból: mindent visszavezethetünk az önérdekre, de én ebben sosem hittem (mondhatjuk, hogy mindenki azért szereti az anyját, mert az neki jó, szóval egy önző g.ci?) . Másrészt az USA-ban nem lehet viccelni a kártérítési perekkel. Harmadrészt a mérnöki etika több évtizedes műfaj és épp az USA-ból ered. A hetvenes években gyárottak egy autót, a Ford Pintót. Ennek volt egy kis baja: az üzemanyagtartály túl közel volt más alkatrészekhez, és a gyár már a forgalmazás kezdetén rájött, hogy ebből tűzesetek lehetnek. Ki is találták, hogy egy védőlemez beépítésével elkerülhető a baj. Ezek után kiszámolták, hogy (hasraütésszerű számok) 20 dollárba kerül a lemez, 1.000.000 autót akarnak eladni, akkor az 20.000.000 dollár kiadás. Viszont ez a hiba várhatóan csak néhány tucat autónál fog előfordulni (a többit nem törik úgy össze), várhatóan csak 10 ember fog bennégni, ezek családjának ki kell fizetni 500.000 dollárt fejenként, az még mindig csak 5.000.000 dollárt - tehát nem építették be a lemezt. És több ember bennégett. Szóval amióta ez nyilvánosságra került, már nem lehet az etikát különválasztani a mérnöki munkától. "Szakmai érvek? Miért mi a szakmád??? :-O" Ez hogy jön ide? Nem tudok tojást tojni, de megmondom, hogy melyik a záptojást. Ha érted a párhuzamot. "Pocskondiázni valakit? Ferrarit / Scumachert dícsérni járok ide? Mi van? Miről beszélsz? Hol láttál te ilyet tőlem??? Na erre várom az erős példákat, mert te most nagyon összekeversz valakivel..." Én max. egy olyan emberrel kevertelek össze, aki el szokta olvasni azt, amire válaszol :D Ugyanis én ezt írtam: "Természetesen ha te úgy döntesz..." Ez egy szabad döntés, bármikor meghozható. Most például szakmai dolgokról beszélgetünk. Valakivel ezt nem lehet megcsinálni. "Ha esetleg csak és kizárólag a szokásos hangvételben és stílusban tudsz válaszolni erre a postra, akkor kérlek inkább ne tedd..." Olvasd el a tegnapi-mai termést, és válogasd ki belőle kérlek, hogy ki milyen stílusban foglalkozott a másikkal... vagy úgy érted, hogy ne vegyem át mások minősíthetetlen stílusát? Hát, ha sokáig provokálnak, nem garantálom hogy nem vágok oda én is egyet-kettőt.
SKrisz04-07-2006 08:19:42 // 12282
IC! "...Arról beszélek, hogy ha te az egykiállásos taktikából feltételezed hogy a Michelin nyomására történt (nem pedig az optimális taktikáért), akkor ebből egyenesen következik hogy a Bridgestone-nal ugyanez a helyzet. Hiszen olyan eset természetesen nem képzelhető el, hogy az egyik gumigyár színtiszta taktikából dönt egy megoldás mellett, a másik pedig mindenféle alantos érdekből..." Én nem feltételeztem semmit. Kifejtettem a véleményem egy olyan multicégről, amely elsősorban csak és kizárólag az eladásokból tud megélni. De épp ennek következtében hajlandóságot kell mutatnia olyan irányba is amely nem a pillanatnyi érdekeit szolgálja cserébe hosszútávon jövedelmező... és kérlek te helyettem ne feltételezz semmit, én sem teszem ezt veled... "...Nem, te azt állítottad, hogy a Michelin szarik a pilóták biztonságára. Én meg azt írtam, hogy ez elképzelhetetlen, és ez utóbbihoz bőségesen találtam alapot a te hozzászólásodban is. Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem?..." "...Nem, te azt állítottad, hogy a Michelin szarik a pilóták biztonságára. Én meg azt írtam, hogy ez elképzelhetetlen, és ez utóbbihoz bőségesen találtam alapot a te hozzászólásodban is. Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem?..." Ez szerinted elképzelhetetlen? Igen az, de nem emberi érzelmekből, hanem hideg számításből és üzleti érdekből adódóan elképzelhetetlen... "... Én szakmai érveket hoztam, maradjunk ezeknél. Természetesen ha te úgy döntesz, hogy csak a Ferrarit / Schumachert dicsérni és a vetélytársakat pocskondiázni jársz ide, akkor nem kötelező reagálni rá..." Szakmai érvek? Miért mi a szakmád??? :-O Pocskondiázni valakit? Ferrarit / Scumachert dícsérni járok ide? Mi van? Miről beszélsz? Hol láttál te ilyet tőlem??? Na erre várom az erős példákat, mert te most nagyon összekeversz valakivel... Ha esetleg csak és kizárólag a szokásos hangvételben és stílusban tudsz válaszolni erre a postra, akkor kérlek inkább ne tedd...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.