Forum >> Forma-1
SKrisz09-05-2005 12:57:35 // 981
Szerintem sokmindenkinek ez jön le. Akinek meg nem ez jön le, annak úgyis mind1!:)))))
Robi09-05-2005 12:56:06 // 980
Nekem ebből az jön le, hogy a gumin úszik el minden.
Robi09-05-2005 12:55:12 // 979
A jó gumi szükséges, de nem elégséges feltétele a győzelemnek.
Inner Circle09-05-2005 12:51:49 // 978
"Ha a gumiszerződések tényleg így vannak, akkor saját csapdájukba estek és nem rajtuk múlik a VB győzelem. "
Eszerint az eddigi VB győzelmek sem rajtuk múltak, akkor meg mit van úgy oda mindenki a Ferraritól? :D
Inner Circle09-05-2005 12:50:56 // 977
Támadnak a kölykök a hátsó udvarból :PPP Nem minden a hero worship. Nézzük csak azokat a futamokat.
Ausztrália: hideg idő, még esett is a futam előtt. Birka eredményesen megy, Mihály bénázik mint egy nyeretlen kétéves. De az autó ütőképes, ez látszik. Birka azt mondja: a gumik még egy futamot kibírnának.
Sepang: gumigyilkos, forró pálya. A Ferrarik labdába sem rúgnak. Birka kiáll, mert elfogytak a gumijai!
Bahrein: gyakorlatilag ua. Mihály ugyan elölről áll ki, de a gumijai már láthatóan lekoptak. Birkát DC lazán körbeautózza a futam végén.
Imola: hideg pálya, a Ferrarik jók és Ausztráliához képest itt van az F2005. Nagyjából ennyivel gyorsabbak is. Raikönnen autója megáll, pedig addig éppúgy bucira verte a mezőnyt, mint most - nem csak kevés benzinje volt. Alonso autója, amit Mihály szorongat, rémes állapotban volt végig (károsodott a motor még Bahreinben).
Barcelona: hangsúlyozottan gumigyilkos, meleg pálya. Ferrarik a fasorban sincsenek.
Ehhez még adjuk hozzá az időmérő edzés körülményeit. A Bridgestone-nak NINCSEN OLYAN GUMIJA, ami bírja a forróságot ÉS gyors ÉS egy kör alatt is gyors (időmérő) ÉS az F2005 nem eszi meg a futamon. Szemfülesebbek észrevehették azt is, hogyan alakul Mihály helyzete az SC utáni pár körben Montoya és DC között (aki ezek után meglepődött azon hogy Mihály begyorsult, az halkítsa le a TV-t és Palik helyett próbáljon az eseményekre figyelni). Folytassuk?
Robi09-05-2005 12:37:41 // 976
Csak hogy képben legyél:
A szar gumik ellenére Schumi fel tudott jönni a második helyre az előző, és a mostani futamon is, pedig igencsak hátulról kezdte a versenyt. Szerinted akkor elfelejtett vezetni? Meg a Ferrari elfelejtett autót építeni? Ezt gondold át még egyszer.
Robi09-05-2005 12:35:19 // 975
Most őszintén. Láttál te már akár csak egy forma-1-es futamot idén? Mert amit írsz, az alapján az jön le, hogy nem.
pb_09-05-2005 12:10:30 // 974
Ha 1 másik gumigyártóval kezdene a Ferrari, akkor lehetne esélye is.
bubble09-05-2005 12:09:40 // 973
Asszem csak úgy hipp-hopp talán nem felejtettek el autót építeni, az MS meg vezetni. Ha a gumiszerződések tényleg így vannak, akkor saját csapdájukba estek és nem rajtuk múlik a VB győzelem.
Mert hát láthattuk, hogy ha az a nyavalyás papucs működik, az autó is megy, mint a mérgezett egér.
Azmo09-05-2005 12:01:06 // 972
azt hiszem pontosan temeted a Ferrarit....azé ne gondoljuk már, hogy egy VB győzelem után csak úgy hipp-hopp el fog tűnni....ugyan már!
Inner Circle09-05-2005 11:58:30 // 971
Nem becsülöm le és nem temetem. MS a legjobb csapatjátékos, ezt nem vitatom, és eddig a legjobb csapattal nyert. De már nemhogy nem a legjobb a csapata, de a jobbak között sincsen. Így meg nem tud elérni semmit. A csapatát meg igenis temetem... még egy-két villanásuk lehet, bőven belefér mondjuk egy suzukai győzelem az idényükbe (hiszen a McLaren is nyert tavaly), de a VB-re halottholvány az esélyük.
Ja és sokkal kevésbé erős amit írok, mint amilyen erős a Ferrari és MS pajzsra emelése a környéken. Tessék a bálványozókra is rászólni! :DDDD
Inner Circle09-05-2005 11:55:34 // 970
"Srácok! A Ferkának mennyire kötött a szerződése a gumigyárral? Hogy működik ez, hogy lehet felbontani??"
Erről annyit, hogy a Michelin mikor az F1-be jött, megkereste a Ferrarit hogy versenyezzenek együtt. A Ferrari meg azt mondta, hogy persze, és mondta hogy mennyit KÉR azért hogy Michelint használjon. Nem keveset. Erre a Michelin azt mondta, hogy OK, akkor a pályán találkozunk... beletelt pár évbe, de mostanra fordult a kocka. És a Michelint nem lehet kötelezni arra, hogy gumit adjon a Ferrarinak - van egy keret, hogy egy gyártónak hány csapatnak kötelező gumit adni, és ez már betelt (asszem a BAR-ral, és a Saubernek is már csak "szívjóságból" adtak).
2007-től, ha minden igaz, csak egy gumigyártól lesz, még nem tudni, hogy melyik.
Ja és a Ferrari fúrta meg azt, hogy már 2006-ban is csak egy gumigyártó legyen. Most elgondolkozhatnak rajta, hogy mennyire volt jó ötlet...
Azmo09-05-2005 11:54:03 // 969
azé kicsit erős ez hogy így temeted már MS-t......nem kéne lebecsülni!
Inner Circle09-05-2005 11:52:00 // 968
Hero worship, hőstisztelet? :D Ugyan már. MS csak 1 a 20 (most 18) közül, és régen volt már ő a legjobb... ha volt... Nagyszerűen látszik, hogy most kiesett mögüle a szupercsapat, és olyan lett, mint Batman a cuccai nélkül. Kapar még, de a jól működő csapatok (amilyen a Ferrari volt eddig) fel se néznek, mikor átmennek rajta.
Buves09-05-2005 11:03:28 // 967
Én úgy gondolom, hogy mindig a F1 ben vonultatják fel a világ csúcsteknikáját és ha ott már nem csak az a cél, hogy a motor egy versenyt, a gumi csak néhány kört bírjon ki, az hosszú távon jó hatással lesz a hétköznapi dolgokra. Sztem az JÓ, hogy az időtállóság, és a megbizhatóság hangsúlyosabb lett.
Ugyanakkor valóban kétélű a dolog, mert mégiscsak többet ér az ember élet! De hogy kedvenc showmenemet idézzem, "Ahol fát vágnak ott hullik a forgács!" :)
SKrisz09-05-2005 10:39:43 // 966
Simán igazad lehet. Sőt logikus is lenne... Csak mostanában a Forma-1 nem a logikáról szól már:(((
Azmo09-05-2005 10:39:40 // 965
ilyenekkel ne viccelődj....ebben az országban ez nem lenne meglepő!
bubble09-05-2005 10:39:29 // 964
Egyébként ezen is el lehet ám gondolkodni, hogy miért kellett az egygumis szabály. Végül is emberéletek múlhatnak gumikon, ezt már az utcai autóknál is a nép fejébe verik a marketingesek. Akkor most mi van a Forma 1-ben?
Vgül is bármikor előfordulhat, hogy a defekt miatt úgy a falra kenődik valaki, hogy ottmarad. Akkor talán majd észbe kapnak a szabálythozó faagyak.
bubble09-05-2005 10:36:27 // 963
Az esőgumira cseréléshez kell az engedély. A másikra meg nem tudom. Majd utána nézek kicsit. :)
bubble09-05-2005 10:35:21 // 962
Nem hiszem, hogy az lettt volna a probléma, hogy állóra fékezte a járgányt. Már csak azért is, mert ennél a pályánál a bal első gumit nagyon megviselik a pályakörülmények. Inkább egyszerűen elfogyott.
Sajnos a Palik mondott egy értelmeset is. :))) Azt mondta, hogy nem érti mi történi a Ferrarinál, mivel ők évek óta toronymagasan vertek mindenkit és vezettek. Nekik már tavaly az utolsó futamok alatt lehetőségük volt tesztelni az új járgányt is. Mégis az indulás óta agyonverik őket. Mi történt????
Én sem értem. :(
Buves09-05-2005 10:35:08 // 961
Én úgy tudom ki lehet cserélni, az ember élet azért fontos! Persze csak akkor, ha indokolt az eset és engedélyezik a bírák. Pont erről volt szó a futam előtt. Ha a boxba veszik észre sztem nem cserélhetik le csak úgy UKK MUKK FUCK!
Willy09-05-2005 10:27:18 // 960
Arra viszont kiváncsi lennék, hogy hányszor fékezte állóra a bal első kerekét Schumi? Mert amikor a defektet kapta igencsak blokkoltak a kerekek. Lehet hogy már nem ez volt az első alkalom. De ez csak feltételezés, mert nem igen mutatták a közvetítés alatt. Inkább Alonsoval voltak elfoglalva a spanyol tv-sek.
bubble09-05-2005 10:05:35 // 959
Meg akkor is, ha jól láthatóan sérült a gumi, de még nem defektes. Legalább is én így tudom.
SKrisz09-05-2005 10:03:57 // 958
Sajnos nem engedi meg. Lehet, hogy rosszul tudom, de gumit cserélni, csak defekt esetén engedélyeznek a szabályok.
bubble09-05-2005 09:44:59 // 957
Ha nem szar a gumi miért kapott két defektet?
Egyébként azt sem hiszem, hogy amikor az első defekttel kiállt a szerelők nem vizslatták meg a többit. Akkor miért nem cserélték ki a bal elsőt is. Végül is a szabály ezt megengedte volna.
Halesz09-05-2005 09:37:29 // 956
LOL LOL :))))))))))))))
Majd Palik megmutatja a repülőnapon, hogy kell menni a Red Bullal, aztán a végén még Forma 1-es pilóta lesz.... :)
Azmo09-05-2005 09:34:33 // 955
húzza fel a hosszúf**** öszvér a bridgestone-t, kb ennyit mondanék csak....
Tom1208-05-2005 21:56:09 // 954
Az csak a hab volt a tortán...:-))
M-GEGE08-05-2005 21:48:54 // 953
Ugyanez volt amikor bejött a bridgestone...a Ferrari volt az utolsó csapat, akinek még goodyear-rel ment, az is szar volt. Lehet, hogy nincs róla szó, de ha tényleg csak a gumin múlik, akkor lehet, hogy már nem sokáig kell a bridgestonnak gumit szállítani a forma 1be.
Mindamellett szerintem nem feltétlenül kapott 2 defektet Schumi azért mert szar a gumi.
bubble08-05-2005 21:44:23 // 952
Normálisak vagytok? Futam közben dumálni??? :))))
Engem felhívni is tilos akkor! :))
Nem hiszem el, hogy a Ferrari hagyja, hogy a gumikon ússzon el a világbajnoki és konstruktőri cím. Vajon milyen szerződést írhattak alá a gyártójukkal????
Palik után már csak a Czollner Gyula a hülyébb. Ráadásul gonosz is. Folyamatosan fikázza a Ferrarit. Néha ki tudnám nyomni a szemét az ürgének.
SKrisz08-05-2005 17:47:53 // 951
Micsoda öröm... :PPP
Tommi08-05-2005 17:36:29 // 950
Pedig a Red Bull egész jól nyomta :PPP
SKrisz08-05-2005 17:35:09 // 949
Halesz!
Thx!:))) Tudtam én, hogy valamiért szükségem lesz rá!:))))
A futamot nem láttam, de azt hiszem jobb is...
GEORGE08-05-2005 16:36:08 // 947
Meg ki kell bosszankodnunk magunkat ezen a hülye gumis cégen is :-))))))))
GEORGE08-05-2005 16:35:20 // 946
Azért van hogy dumáljunk nem? :-))))))))))))))))
count M08-05-2005 16:33:49 // 945
Bammeg, két ilyen hozzászólás-gyárost. :DDDDDDDDD
Tommi08-05-2005 16:29:41 // 943
Na, akkor ezt megbeszéltük :)))))))))))))))))))
GEORGE08-05-2005 16:28:26 // 942
Jó van na te onnan én innen irtam ugyan azt!:-)
GEORGE08-05-2005 16:27:34 // 941
Jaaaaaaaaaa okééééééééé vettem!
Tommi08-05-2005 16:27:14 // 940
Nem ezt mondom én is? :)))
feszti08-05-2005 16:26:45 // 939
Hát ki miatt láthatod csak 2 hetente a lányodat??
Tom1208-05-2005 16:20:03 // 937
Most beszéltek a MS-al és Ross B.-al, nagyon diplomatikusak voltak a gumikkal kapcsolatban. Majd meglátjuk volt a vége mindkettőnél. Ja és hogy legalább a 3. hely biztos lett volna...
GEORGE08-05-2005 16:20:01 // 936
Figyelj ha presztizs akkor presztizs ne hogy már azért mert egy gumicég megbukna azért ne lehessen váltani gumigyártót?! Készitsenek olyan gumit amivel pályán tudnak maradni az autók! Nem lehetetlen mert a "szomszéd" megcsinálta!!
feszti08-05-2005 16:18:54 // 935
Éjjel jól megverjük és akkor egy darabig nem lesz vele gond :))))
GEORGE08-05-2005 16:17:36 // 934
Szerinted én menyivel mentem ha a gödör után fék nélkül megállt nem egész 3-en belül?
A te gumid oldalfala biztos betonból van! Nincs olyan gumi ami egy 10cm-es éles padkán 40-el áthalad és nem vágja el benne a szálakat a felni!!!
Amin átmentél nem lehett olyan mint ami a fotoimon szerepel....
GEORGE08-05-2005 16:15:08 // 933
Hát most mit lehet erre mondani?:-)
Paco08-05-2005 16:12:10 // 932
Nekem viszont a Yokohama nem lett szálszakadásos csütörtökön egy hasonlót kifogva mint a tiéd.... Igaz ez csak 40-el volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?