Forum >> Giulia
Piritu - 1.000.00014-12-2022 19:28:06 // 27962
Mióta villanyautóval járok döglött lett a topik is :-DD
Föckös14-12-2022 12:37:50 // 27961
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2022 18:14:51 // 27960
Hát ezt nem találtam, de akkor nem is keresem. Mostmár tudom én is, köszi!
pettinke12-12-2022 17:48:54 // 27959
benne van a manuálban, hogy a hátsó ablak fűtéssel együtt aktiválódik.
pettinke12-12-2022 17:47:13 // 27958
amúgy: ha a fúvókákra a vízcsöveken kívül megy még 2-2 vezeték is, akkor fűtöttek :-)
SD12-12-2022 17:30:53 // 27957
quash12-12-2022 15:02:07 // 27956
2.0 benzin potenciál, a végén érdemes elolvasni a DNA módok beállításait! :D
Below all mods :
Hybrid Turbo with AMG core
Downpipe + sport cat
Mid exhaust Raggazon
Last exhaust Ulter
Custom charge pipe
Custom air intake 89mm
Camshaft from Multiair Tuning & Developments - MTD- great investment !
Brakes swap from Veloce
GFB DV +
Gearbox unblocked into 770nM ; currently in my RWD is 500nM - I need to check drive shaft
Hard cut of RPM - 6,4k
Gearbox soft
Customisation of setting vs DNA mode :
A mode for my wife : 200hp series with 1.4b boost
D & R 390hp & 500nM - will share chart from tuner later on
0-100 impossible to measure due to weather, but repetitively : 4,5s
100-200 : repetitively 10,5s with 2 person on board & half petrol, best time 10,05
Below all mods :
Hybrid Turbo with AMG core
Downpipe + sport cat
Mid exhaust Raggazon
Last exhaust Ulter
Custom charge pipe
Custom air intake 89mm
Camshaft from Multiair Tuning & Developments - MTD- great investment !
Brakes swap from Veloce
GFB DV +
Gearbox unblocked into 770nM ; currently in my RWD is 500nM - I need to check drive shaft
Hard cut of RPM - 6,4k
Gearbox soft
Customisation of setting vs DNA mode :
A mode for my wife : 200hp series with 1.4b boost
D & R 390hp & 500nM - will share chart from tuner later on
0-100 impossible to measure due to weather, but repetitively : 4,5s
100-200 : repetitively 10,5s with 2 person on board & half petrol, best time 10,05
Zselé12-12-2022 14:59:46 // 27955
Ülés meg kormányfűtés van. A Max defrost az gondolom a szélvédő fűtő max gomb? :D Mert azt szoktam reggelente használni, de csak addig amíg nincs legalább egy csík az olajhőfoknál - onnantól már megy neki nélküle is a páramentesítés. Az ablakmosó fúvókát meg jóval később próbáltam, már több km-t mentem defrost nélkül...
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2022 14:44:59 // 27954
A manualban sem találtam, de szerintem a Max Defrost gombbal tuti aktiválódik, ha van téli csomag az autóban (ülésfűtés, kormányfűtés).
Piritu - 1.000.00012-12-2022 14:36:27 // 27953
Jut eszembe, tegnap a sógoréknál láttam 91-es benzint a kúton.
A könyve szerint mehet bele.
Próbálta már valaki?
u.i
A sógoréknál mindkettő E5-ös, tehát kevesebb benne az C₂H₆O mint nálunk.
A könyve szerint mehet bele.
Próbálta már valaki?
u.i
A sógoréknál mindkettő E5-ös, tehát kevesebb benne az C₂H₆O mint nálunk.
RomeoOne12-12-2022 13:55:33 // 27952
Új kulcs hátlapom lett az autó színében:
Most már van egy piros és egy zöld - elnézést, egy rosso és egy verde -, mehetek mindig az alkalomhoz illővel :DDD
Vagy beszerzek még egy kék és egy srága hátlapot is és majd egy kulcshoz egy DNA-R állás fog tartozni :DDD
Most már van egy piros és egy zöld - elnézést, egy rosso és egy verde -, mehetek mindig az alkalomhoz illővel :DDD
Vagy beszerzek még egy kék és egy srága hátlapot is és majd egy kulcshoz egy DNA-R állás fog tartozni :DDD
SD12-12-2022 12:30:04 // 27951
az enyémen pl. biztos nem:)
pettinke12-12-2022 12:21:31 // 27950
az szerintem nem mindegyiken fűthető, a Téli csomag része.
amúgy v.színűleg a hátsó ablak + tükörfűtéssel együtt megy csak, járó motorral.
HA elég combos az akku, mert a Giulia nem szeret fűteni, ha úgy érzi, gyenge az akku.
amúgy v.színűleg a hátsó ablak + tükörfűtéssel együtt megy csak, járó motorral.
HA elég combos az akku, mert a Giulia nem szeret fűteni, ha úgy érzi, gyenge az akku.
SD12-12-2022 12:08:39 // 27949
asszem el kell már raknom a kerti slagot is:D azon nincs fűtés:D
SD12-12-2022 12:07:59 // 27948
csak tipp: tükörfűtés? magyarul hátsó ablak fűtés csak járó motornál megy
Zselé12-12-2022 11:39:02 // 27947
Ma befagyott az ablakmosó fúvókám. Ez elvileg fűthető. Tudja valaki, hogy kell fűteni? :D
Giuntini12-12-2022 10:07:23 // 27946
A legnagyobb csoda a Bologna-Firenze közötti autópályaszakasz!
Azt tedd meg! Most már két autópálya van egymás mellett, az új szélesebb kevesebb kamyarral és még jobban át van fúrva az Appeninek algútakkal. Idén az új szakaszon mentem, biztonságosabb gyorsabb, de ha Te még nem jártál ott, mindenképpen az Autostrada Panoramicón tedd meg ezt az utat! Kanyarok, alagutak, viaduktok tömkellege. A kamionok most már az új szakaszon mennek.
Régen a régi autópálya iszonyúan veszélyes volt, keskeny és szűk, a kamionok átlógtak a kanyarokban a belső sávba, de most az új elkészültével kevésbé forgalmas.
Azt tedd meg! Most már két autópálya van egymás mellett, az új szélesebb kevesebb kamyarral és még jobban át van fúrva az Appeninek algútakkal. Idén az új szakaszon mentem, biztonságosabb gyorsabb, de ha Te még nem jártál ott, mindenképpen az Autostrada Panoramicón tedd meg ezt az utat! Kanyarok, alagutak, viaduktok tömkellege. A kamionok most már az új szakaszon mennek.
Régen a régi autópálya iszonyúan veszélyes volt, keskeny és szűk, a kamionok átlógtak a kanyarokban a belső sávba, de most az új elkészültével kevésbé forgalmas.
SD12-12-2022 09:59:44 // 27945
Ki mit vár az autótól kérdésre: itt a válasz:D:D:D
Azt mondja nem tudom vezetni a saját autómat?
Nem az ön autója inkább egy playmouth vagy egy studebaker LOL:D:D:D
Meg kell nézzem megint ezt a filmet!!
Azt mondja nem tudom vezetni a saját autómat?
Nem az ön autója inkább egy playmouth vagy egy studebaker LOL:D:D:D
Meg kell nézzem megint ezt a filmet!!
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2022 09:27:14 // 27944
Eltünteti a.. na mit? .. A sebességet XD
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2022 09:26:19 // 27943
A 159 2.4 automata tényleg kiváló autópályás autó, értem Emilt. Nyilván a Giulia egy újabb konstrukció, simán tudja ugyanazt az élményt autópályán, sőt ugyanannyit is fogyaszt. A 159 a tömege és a kőkemény Ti futóműve miatt rezzenéstelenebb érzés voltautópályán. A Giulia viszont kezesebb és rugalmasabb, és még jobban eltünteti a . Szerintem nagyobb tempón halkabb is, de lehet csalnak az emlékeim.
SD12-12-2022 09:12:11 // 27942
Miért írok ilyet hogy “kifelyezetten” ? :D aztamindenit:D
SD12-12-2022 06:46:36 // 27941
Nekem a D egyértelműen az autó szerű viselkedés, az N inkább a nagypapás közlekedéshez jó. A meg kifelyezetten max dugóban araszoláshoz..
De most próbálgattam manuálban is buli, természetes D és manual;) körforgalom előtt M2 aztán kifele ha nem tapad be az is jó muri:D 200Le -nél azért nem csak rárugok és bárhol forog:D ki kell tapasztalni;)
A-ban amúgy a nyomatékot is maximálja, ez ugye a havon elinduláshoz lett kitalálva anno.
De most próbálgattam manuálban is buli, természetes D és manual;) körforgalom előtt M2 aztán kifele ha nem tapad be az is jó muri:D 200Le -nél azért nem csak rárugok és bárhol forog:D ki kell tapasztalni;)
A-ban amúgy a nyomatékot is maximálja, ez ugye a havon elinduláshoz lett kitalálva anno.
SD12-12-2022 06:40:35 // 27940
A fékezgetése eleinte nekem is feltűnt, de leginkább lefele.
Nekem autópályán a két vonal tűnik hasonlónak ahogy én vezetek.
1 vonallal már annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok semmit.
De alsóbb rendű utakon, most volt hogy felraktam 4 vonalra hogy ne érezze az előttem lévő hogy tolom.
Na meg aztán máshogy működik rossz időben, kiszámíthatalanabb..
Száraz időben mindig pont egy pár pillanattal előbb fékezet mint mikor én tettem volna lassításnál, de most havas esős időben vagy kétszer nekem kellet mert nem akartam megvárni mikor veszi észre:D
A pályás párhuzamos közlekedés szintén érdekes mert pl van olyan tempomat amibe be van programozva hogy jobbról ne előzzön:D ebbe nincs :D
A parkoló autóknál nálam még a lekanyarodóknál is úgyvette hogy majd kikerülöm:D
Egy keresztbe lassan guruolónál fékezett egy nagyobbat most, de az csak elővigyázatosság.
Ha nem látja jól a sávokat akkor bizonytalanabb, azt meg ugye a kamerán nézi, az is lehet koszos.
Nekem autópályán a két vonal tűnik hasonlónak ahogy én vezetek.
1 vonallal már annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok semmit.
De alsóbb rendű utakon, most volt hogy felraktam 4 vonalra hogy ne érezze az előttem lévő hogy tolom.
Na meg aztán máshogy működik rossz időben, kiszámíthatalanabb..
Száraz időben mindig pont egy pár pillanattal előbb fékezet mint mikor én tettem volna lassításnál, de most havas esős időben vagy kétszer nekem kellet mert nem akartam megvárni mikor veszi észre:D
A pályás párhuzamos közlekedés szintén érdekes mert pl van olyan tempomat amibe be van programozva hogy jobbról ne előzzön:D ebbe nincs :D
A parkoló autóknál nálam még a lekanyarodóknál is úgyvette hogy majd kikerülöm:D
Egy keresztbe lassan guruolónál fékezett egy nagyobbat most, de az csak elővigyázatosság.
Ha nem látja jól a sávokat akkor bizonytalanabb, azt meg ugye a kamerán nézi, az is lehet koszos.
RomeoOne11-12-2022 23:40:13 // 27939
N-be csak akkor teszem, ha üres a pálya és utazó 160-nal megyek 8.-ban. D-ben akkor nyitva lenne a front splitter, de mivel nem nagyon van szükség egy egyenletes tempójú autópályázáshoz leszprító erő növelésére, így inkább felcsukom, hogy ne fogyasszon többet feleslegesen a nagyobb légellenállás miatt.
RomeoOne11-12-2022 23:36:19 // 27938
Sajnos 2020-tól a "D" az új "N". Ez még a Q-nál is így van. Pedig vártam nagyon, hogy megtapasztaljam, amikről olvastam sokat előtte, hogy N-ben szinte szívó karaktere van, jól adagolható gázpedállal, felól leadott teljesítménnyel, D-ben meg harap bárhol... De ebből az lett, hogy N-ben sz@r, D-ben meg jó. A-ról szót sem érdemes ejteni, szinte nem is különbözik az N-től.
Ahogy Gyuri is mondta, az autó D-be állítása indulásnál kötelező mozdulat, mint a SS kikapcsolása.
Ahogy Gyuri is mondta, az autó D-be állítása indulásnál kötelező mozdulat, mint a SS kikapcsolása.
Liquid11-12-2022 22:57:03 // 27937
Ugye-ugye, nagyon jó dolog a Q4, a legjobb havas úton lámpától kilőni :) Egy dologra kell figyelni, hogy meg is kell állni. Egyszer majdnem elkottáztam még a 159-cel.
carver11-12-2022 22:51:19 // 27936
nem a benzines vs dízelt akarom tolni még akkor sem ha úgy tűnik. Tudom hogy van olyan ember, felhasználás akinek, amire a mai napig jobb a dízel.
De a benzines Giluliával autópályázni nem különbözik lényegesen az (én általam ismert, nem Alfa) dízelektől. Persze lehet hogy valamivel kevesebbet megy el - mondjuk elmegy bőven 700 felett, szerintem még 800-at is - ok elmenne ha nem én vezetném, mert én nagyobb sebességnél jobban tudok figyelni (ok, ok tudom Gyuri ez is egy gyenge lábakon álló magyarázat :) bár tény hogy 150 fölött érezhetőbbé válik a fogyasztás többlet tehát ha nyomod akkor még mindig jobban jársz a dízellel, de ha 130-140-nél nem akarsz többet akkor - a mai dízeláraknál - nem lesz óriási a különség. Nem számolgattam csak tippelek 10%-kal többet fizetsz a gázolajért, 20%-kal kevesebbet fogyasztasz. Amikor még normál ember tudott autót venni, fizettél 400.000-rel többet a dízelesért, ha sokat jártál visszajött.
De a nyugalom, a mindig elegendő tartalák az előzéshez, az ugyanúgy megvan a benzines Giuban, tehát minden mást ugyanúgy megkapsz.
Tavaly közel 5000 km-et letekertünk egy francia körúton, és a nyugalmat, a tájba merülést csak egy rövid időre vette át az izgalom (az is inkább a család egyes tagjainál, nálam inkább a teli szájjal vigyorgás) mert amíg nem tapasztaltam meg testközelből a Monacóból Genova felé vezető autópályát addig nem tudtam, hogy autópályán is lehet reprodukálni a szerpentines élményautózást...
De a benzines Giluliával autópályázni nem különbözik lényegesen az (én általam ismert, nem Alfa) dízelektől. Persze lehet hogy valamivel kevesebbet megy el - mondjuk elmegy bőven 700 felett, szerintem még 800-at is - ok elmenne ha nem én vezetném, mert én nagyobb sebességnél jobban tudok figyelni (ok, ok tudom Gyuri ez is egy gyenge lábakon álló magyarázat :) bár tény hogy 150 fölött érezhetőbbé válik a fogyasztás többlet tehát ha nyomod akkor még mindig jobban jársz a dízellel, de ha 130-140-nél nem akarsz többet akkor - a mai dízeláraknál - nem lesz óriási a különség. Nem számolgattam csak tippelek 10%-kal többet fizetsz a gázolajért, 20%-kal kevesebbet fogyasztasz. Amikor még normál ember tudott autót venni, fizettél 400.000-rel többet a dízelesért, ha sokat jártál visszajött.
De a nyugalom, a mindig elegendő tartalák az előzéshez, az ugyanúgy megvan a benzines Giuban, tehát minden mást ugyanúgy megkapsz.
Tavaly közel 5000 km-et letekertünk egy francia körúton, és a nyugalmat, a tájba merülést csak egy rövid időre vette át az izgalom (az is inkább a család egyes tagjainál, nálam inkább a teli szájjal vigyorgás) mert amíg nem tapasztaltam meg testközelből a Monacóból Genova felé vezető autópályát addig nem tudtam, hogy autópályán is lehet reprodukálni a szerpentines élményautózást...
Piritu - 1.000.00011-12-2022 22:38:33 // 27935
No, holnap reggel leteszem Júliát egy kis festésre Riegleréknél és élem a villanyautósok életét...
Piritu - 1.000.00011-12-2022 22:27:25 // 27934
Lehet, de 110-140 környékén rohadtul nem mindegy hogy stabilan ugyan annyival mész vagy szinte folyamatosan fékezgetsz majd gyorsítasz. A tempomat lényege pont az lenne hogy a stabil sebességgel a gyorsításra nem kell energiát fordítani. Ráadásul a Veloce még 100 kilóval nehezebb is.
Piritu - 1.000.00011-12-2022 22:23:22 // 27933
A másik hogy a facelifttel nagyon elszúrták az "N" fokozatot. Nagyon kelletlenül gyorsul a pályán.
Kéne vissza a 2019-es gázreakciója, meg a vitorlázás is sz@r :-(
A fél utat "D"-ben jöttem hazafelé a pályán, az lesz a nyerő. Kezdem érteni azokat akik azt mondják hogy az "N"-et el lehet felejteni.
Kéne vissza a 2019-es gázreakciója, meg a vitorlázás is sz@r :-(
A fél utat "D"-ben jöttem hazafelé a pályán, az lesz a nyerő. Kezdem érteni azokat akik azt mondják hogy az "N"-et el lehet felejteni.
carver11-12-2022 22:19:34 // 27932
oda vissza nekem még egy autpályán sem sikerült ugyanazt mérni és ez szerintem nem a tempomat miatt van. Domborzat, uralkodó szélirány, napsugárzás stb. Többször próbáltam M1,M7, M7 az egyik irány stabilan magasabb a másiknál.
Piritu - 1.000.00011-12-2022 22:18:26 // 27931
Hazafelé egy csíkra (a legkisebb követési távolságra) állítottam, így már sokkal élhetőbb lett.
A szomszéd sávban menőket is sikerült megoldani úgy hogy próbálok a sáv bal oldalán menni. Ellenben ha ő vezet, akkor a pont a sáv közepén megy :-D
A szomszéd sávban menőket is sikerült megoldani úgy hogy próbálok a sáv bal oldalán menni. Ellenben ha ő vezet, akkor a pont a sáv közepén megy :-D
RomeoOne11-12-2022 21:25:08 // 27930
Az enyémmel nincsenek ilyen bajok. Sosem keverte még össze a különböző sávokban lévő autókat. Azt hittem kanyarban majd zavarban jön, hogy ha egy balos íven a külsőben lévő pont előttem van, de ez sem okoz neki problémát.
Az igaz, hogy néha túl hamar lassít be, de én azt vettem észre, hogy a sebességkülönbségre érzékeny. Ha jóval lassabb az elöl lévő autó, akkor nagyon hamar beavatkozik, nem foglalkozik azzal, hogy simán kikerülhető.
Az igaz, hogy néha túl hamar lassít be, de én azt vettem észre, hogy a sebességkülönbségre érzékeny. Ha jóval lassabb az elöl lévő autó, akkor nagyon hamar beavatkozik, nem foglalkozik azzal, hogy simán kikerülhető.
Piritu - 1.000.00011-12-2022 20:20:05 // 27929
Próbáltam lemenni vele a pályáról, de amikor elkezdett íves lenni a lehajtó visszaadta.
Jó játék :-)
Jó játék :-)
SD11-12-2022 20:13:51 // 27928
Nem a leginteligensebb, de használható:) Először én is mindenhol bekapcsolgattam, még körfogarmakba is azzal mentem:D De aztán most már csak tiszt a forgalmi szituációban, arra való:) Ha besorolás vagy káosz van akkor át kell venni:)
Piritu - 1.000.00011-12-2022 19:56:46 // 27927
Amúgy félelmetes hogy a Q4 a hólatyakos pályán mekkorát lép :-)
Reggel kicsit le volt fagyva az se volt akadály :-)
Reggel kicsit le volt fagyva az se volt akadály :-)
Piritu - 1.000.00011-12-2022 19:54:53 // 27926
Ez nem tanul, ez sz@r.
A szomszéd sávban menőre nem szabadna lassítania.
A lekövetésnek nem abból kellene állnia hogy befékez majd rágyorsít.
...ellenben a sávtartó nagyon szépen elkormányoz az útépítésnél lévő szűkített (2,1m) sávban. Csak az útépítés végénél lévő visszaterelésnél adja vissza a kormányzást mert összekeveredik a sárga és fehér vonalak közt (ami szerintem természetes).
A szomszéd sávban menőre nem szabadna lassítania.
A lekövetésnek nem abból kellene állnia hogy befékez majd rágyorsít.
...ellenben a sávtartó nagyon szépen elkormányoz az útépítésnél lévő szűkített (2,1m) sávban. Csak az útépítés végénél lévő visszaterelésnél adja vissza a kormányzást mert összekeveredik a sárga és fehér vonalak közt (ami szerintem természetes).
SD11-12-2022 18:47:53 // 27925
SD11-12-2022 18:43:33 // 27924
Megszokod:D ő is tanul, te is:D
Forgalom és helyzetfüggő mikor segít:)
Amikor nyugodtabban beállsz egy sávba akkor kiváló, gyorsítani tudsz azt nem írhatja felül, fékkel meg a gombbal meg tudod deaktiválni.
Amúgy 8,5 az ilyen épp sebeséghatér teteje plusz pár gyorsítás kb;)
Forgalom és helyzetfüggő mikor segít:)
Amikor nyugodtabban beállsz egy sávba akkor kiváló, gyorsítani tudsz azt nem írhatja felül, fékkel meg a gombbal meg tudod deaktiválni.
Amúgy 8,5 az ilyen épp sebeséghatér teteje plusz pár gyorsítás kb;)
Piritu - 1.000.00011-12-2022 17:41:12 // 27923
No megjöttünk, az autópályázást és a nagyvárosi mászkálást 8,2-vel (comp szerint 8,4-el) zártuk.
Aki a távolságtartós tempomat programját írta még nem sokat mehetett tempomattal. Odaúton bő fél literrel magasabb átlagot produkált a felesleges lassításaival és gyorsításaival. A másik meg hogy autópályán nem sok különbség van a 4 követési fokozat közt, nagyon nehéz olyan korán kielőzni hogy ne fékezzen be.
Autópályán sokszor a szélső sávban éppen előzött autót - főleg ha közel megy a szaggatotthoz - is "leköveti" és belassít a tempójára. A legjobb a városban volt amikor az út szélén álló autóra besatuzott mert meg akart állni mögötte, holott éppen kikerültem, nem is voltam mögötte.
Aki a távolságtartós tempomat programját írta még nem sokat mehetett tempomattal. Odaúton bő fél literrel magasabb átlagot produkált a felesleges lassításaival és gyorsításaival. A másik meg hogy autópályán nem sok különbség van a 4 követési fokozat közt, nagyon nehéz olyan korán kielőzni hogy ne fékezzen be.
Autópályán sokszor a szélső sávban éppen előzött autót - főleg ha közel megy a szaggatotthoz - is "leköveti" és belassít a tempójára. A legjobb a városban volt amikor az út szélén álló autóra besatuzott mert meg akart állni mögötte, holott éppen kikerültem, nem is voltam mögötte.
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2022 14:05:56 // 27922
Nagyon köszönöm! :-)
vmisi110-12-2022 23:32:09 // 27920
Hali, az enyémet kipróbálhatja, XI. kerület vagy hétköznap Dunaharasztiban.
Liquid10-12-2022 22:17:24 // 27919
én nem aggódtam érte városban se csak éreztem, hogy nagyon nem optimális, de ha automata lett volna valószínűleg simán elnyomja ezt az érzést
Giuntini10-12-2022 21:00:51 // 27918
Azt vedd figyelembe, hogy egy új és garanciális autóról beszélsz. A 159 abból a szempontból különleges, hogy behatárolt a használhatósága....
Az aggódásról... Olaszországban egyetlen másodpercre sem aggódtam! Minden porcikáján érezhető volt, hogy ez az autó erre született.
Az aggódásról... Olaszországban egyetlen másodpercre sem aggódtam! Minden porcikáján érezhető volt, hogy ez az autó erre született.
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2022 20:25:35 // 27917
Emil, a Giulia tudja azt a csodát, hogy beülök, és elfelejtem az árát. Nem jut eszembe egy pillanatra sem hogy félteni kéne, vagy hogy bármi alkatrésze épp amortizálódik.
Ez nagyon 159 specialitás, hidd el nekem. Pont így éreztem Zen esetén és lényegében a végére alig használtam. Az egyszerűbb szerkezetben persze kevesebb romlandó alkatrész van, de ott az 1.4 Multiair. Attól sincs rajtam az elromlás para úgy, mint a 2.4 miatt volt. Pedig napi nyúzást kap. Halkan mondom, a konstrukciós bajok mellett az amore topic tehet erről főleg szerintem 😄
Zen pedig azért lett Zen, pontosan a nyugalom miatt amit árasztott.
Ez nagyon 159 specialitás, hidd el nekem. Pont így éreztem Zen esetén és lényegében a végére alig használtam. Az egyszerűbb szerkezetben persze kevesebb romlandó alkatrész van, de ott az 1.4 Multiair. Attól sincs rajtam az elromlás para úgy, mint a 2.4 miatt volt. Pedig napi nyúzást kap. Halkan mondom, a konstrukciós bajok mellett az amore topic tehet erről főleg szerintem 😄
Zen pedig azért lett Zen, pontosan a nyugalom miatt amit árasztott.
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2022 20:11:23 // 27916
Hol láttál ilyet? Részemről pont mindegy milyen autót akarsz. Az egyetlen amit nem fogadok el, az érvelésed. De nem baj, nem megy át, hagyjuk... kár erre több betű.
leopop310-12-2022 19:58:51 // 27915
Igen jól fogalmazta meg főleg a lényeget: “Csak a többieknek kell ezt elfogadni, ami néha nehezen megy” 😁😜
Giuntini10-12-2022 19:22:03 // 27914
Engedjétek meg, hogy beleszóljak ebbe a dízel kontra benzin és automata kontra kéziváltó vitába mint 159 és MiTo tulaj.
A 159 2,4 automatánál nehéz jobb hosszútávra való utazóautót találni. A hangja fenomenális, az a mérhetetlen nyugalom amit áraszt magából az párját ritkitja. Nincs olyan benzines ellenfél amely egy 800 km hosszú utat egyhuzamban ilyen fölényesen teljesítené. Nincs fáradás, az automata tökéletes partner. Ugyanakkor ott van a városi használat, a motor karaktere nem teszi igazán partnerré a városban, hiába árasztja magából a nyugalmat. Érezni lehet minden egyes városi kilométernél a költségek, a meghibásodás lehetőségének drasztikus emelkedését.
Nem jobb a városban egy egyszerű szerkezet, könnyű kuplungú manuális váltóval? Fürgébb, olcsóbb, és legfőképpen megbízhatóbb, emellett egy drágán javítható autót sokkal jobban lehet félteni.
Egy új Giuliát iszonyúan lehet félteni, egy 280 lovas benzines használata egy budapesti dugós forgalomban szerény véleményem szerint egyszerűen ugyanolyan pazarlás, mint egy 5 hengeres automata dízel, amelyikkel körülményes a jasználat, pláne ha hozzávesszk a sűrűbb regenerálási igényt.
Nem akarom magam példaként állítani, de egy egyszerű szívó benzinessel el lehet felejteni az aggodalmaskodást, hogy mi játszódik le a motor illetve az automata váltó belsejében.
Persze ez valóban úgy éri meg, ha sokat használja a kisautót az ember a városban, nagy dízelt meg megéri tartani a gyakori hosszabb utak miatt.
Én javaslom mindenkinek, aki nagyvárosban él, vegyen egy egyszerű motorizáltságú kis benzinest, és sokkal nyugodtabban éli meg a nagyvárosi stresszes közlekedést. Nekem nem számít hogy nincs benne ülésfűtés és egyebek ha a motor három km-en belül bemelegszik, míg a 2,4-nek tíz km is kell a hidegben.
Jó hogy az Alfának volt egy ilyen egyszerű típusa mint a 77 lovas 1,4 szívó. Egyszerűbbé teszi az életet az egyszerűségével.
Viccesen mondva egy Alfánál csak egy jobb dolog van; a két Alfa😊
A 159 2,4 automatánál nehéz jobb hosszútávra való utazóautót találni. A hangja fenomenális, az a mérhetetlen nyugalom amit áraszt magából az párját ritkitja. Nincs olyan benzines ellenfél amely egy 800 km hosszú utat egyhuzamban ilyen fölényesen teljesítené. Nincs fáradás, az automata tökéletes partner. Ugyanakkor ott van a városi használat, a motor karaktere nem teszi igazán partnerré a városban, hiába árasztja magából a nyugalmat. Érezni lehet minden egyes városi kilométernél a költségek, a meghibásodás lehetőségének drasztikus emelkedését.
Nem jobb a városban egy egyszerű szerkezet, könnyű kuplungú manuális váltóval? Fürgébb, olcsóbb, és legfőképpen megbízhatóbb, emellett egy drágán javítható autót sokkal jobban lehet félteni.
Egy új Giuliát iszonyúan lehet félteni, egy 280 lovas benzines használata egy budapesti dugós forgalomban szerény véleményem szerint egyszerűen ugyanolyan pazarlás, mint egy 5 hengeres automata dízel, amelyikkel körülményes a jasználat, pláne ha hozzávesszk a sűrűbb regenerálási igényt.
Nem akarom magam példaként állítani, de egy egyszerű szívó benzinessel el lehet felejteni az aggodalmaskodást, hogy mi játszódik le a motor illetve az automata váltó belsejében.
Persze ez valóban úgy éri meg, ha sokat használja a kisautót az ember a városban, nagy dízelt meg megéri tartani a gyakori hosszabb utak miatt.
Én javaslom mindenkinek, aki nagyvárosban él, vegyen egy egyszerű motorizáltságú kis benzinest, és sokkal nyugodtabban éli meg a nagyvárosi stresszes közlekedést. Nekem nem számít hogy nincs benne ülésfűtés és egyebek ha a motor három km-en belül bemelegszik, míg a 2,4-nek tíz km is kell a hidegben.
Jó hogy az Alfának volt egy ilyen egyszerű típusa mint a 77 lovas 1,4 szívó. Egyszerűbbé teszi az életet az egyszerűségével.
Viccesen mondva egy Alfánál csak egy jobb dolog van; a két Alfa😊
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?