Forum >> Giulia
Liquid04-09-2024 14:35:22 // 36780
okés, ezesetben Te vagy az üdítő kivétel :)
Shadin04-09-2024 14:28:37 // 36779
Akkor az EGR szintén pipa...
SD04-09-2024 14:24:59 // 36778
SD04-09-2024 14:21:26 // 36777
Azt figyelheted megy be a garázsba elő sem veszem a hónapban ha betiltotta az alfa a kocsimosást:D
SanyiJTD04-09-2024 13:46:34 // 36775
Akkor majd figyelem a piros Giuliákat és átintek 😆
RomeoOne04-09-2024 13:44:38 // 36774
Ez egy coming out? :DDD
Shadin04-09-2024 13:42:41 // 36773
Hát valóban nem találom, egy hibaforrás pipa :-)
SD04-09-2024 13:39:40 // 36772
Én 120-al megyek:D
SanyiJTD04-09-2024 13:32:11 // 36771
Nem flexelek, megosztottam a tapasztalataim :)
SD04-09-2024 13:29:15 // 36770
A válaszomra biztos tudod a kérdést?
Szívom a véred mert villany flexelsz a benzinvérű fórumon?:D
Szívom a véred mert villany flexelsz a benzinvérű fórumon?:D
SD04-09-2024 13:28:28 // 36769
Miért nem?:) 2100ft-os üzemanyaggal?:D
SanyiJTD04-09-2024 13:25:33 // 36768
A kérdésedre nyilván tudod a választ. Nem kívántam 120-al menni mögötte. :)
SD04-09-2024 13:21:04 // 36767
És nincs rajt követő tempomat?:)
SanyiJTD04-09-2024 13:14:49 // 36766
Én is a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, sosem tudok menni a külsőben a Teslaval, mert folyamat feltartanak az egyéb autók pl 3.0dizel audi Q7… sosem mentem meg kamion mögött…
SD04-09-2024 11:39:18 // 36765
Én is valahogy így számolom, hogy gumi, karbon, downpipe, csipsz, optika:)))
Ez jó mulatság férfimunka:D hutyutyut, meg hrrr-t-t-t-t-t-t-t, ta-ta-ta paff meg minden is ezek mind csak a kiteljesedés a lelkibéke, a segédrendszerek állagmegóvásához fontosak:)
Az ideális családi autó...:D
285-ös gumi nem fog odaérni ha telipakolom?:D
Ez jó mulatság férfimunka:D hutyutyut, meg hrrr-t-t-t-t-t-t-t, ta-ta-ta paff meg minden is ezek mind csak a kiteljesedés a lelkibéke, a segédrendszerek állagmegóvásához fontosak:)
Az ideális családi autó...:D
285-ös gumi nem fog odaérni ha telipakolom?:D
SD04-09-2024 11:15:19 // 36764
Ofi hozatott be valmi csúcsszuper bevonatos luggatott tárcsát, nem is elszállt az ára.
Valamilyen hun homologizációt is csináltak hozzá:)
A bevonat nyilván lejön, de a többi felületet védi.
Valamilyen hun homologizációt is csináltak hozzá:)
A bevonat nyilván lejön, de a többi felületet védi.
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 10:53:04 // 36763
Igen, a kérdés, hogy mi van lekvárból. Pontosan ezt volna jó tudni.
Egy tuti, ha zsebre fék csere lesz hátul, az nem márkaszervizben és nem hulladék OEM cuccal fog történni.
Egy tuti, ha zsebre fék csere lesz hátul, az nem márkaszervizben és nem hulladék OEM cuccal fog történni.
RomeoOne04-09-2024 10:49:47 // 36762
Nem úgy van, hogy a multiair-ben nincs pillangószelep (meg szívóoldali vez.műtengely)?
Shadin04-09-2024 10:44:27 // 36761
Nem akartalak ráparáztatni :-)
De most hogy már tudom más is szopik vele, sokkal jobban tolerálom :-)
Meg azt vettem észre, hogy ha nem leugrok a pedálról, hanem elveszem finoman róla a lábam, akkor nem is jelentkezik.
Hüje kérdés, ezekben is van folytó/pillangószelepház? A #régenmindenjobbvolt autókban azokat pucoltam állandóan, hasonló jelenségek miatt...
De most hogy már tudom más is szopik vele, sokkal jobban tolerálom :-)
Meg azt vettem észre, hogy ha nem leugrok a pedálról, hanem elveszem finoman róla a lábam, akkor nem is jelentkezik.
Hüje kérdés, ezekben is van folytó/pillangószelepház? A #régenmindenjobbvolt autókban azokat pucoltam állandóan, hasonló jelenségek miatt...
Shadin04-09-2024 10:14:03 // 36760
Nekem pont alapjáraton ill. 1500 alatt brummog, onnan felfelé egyenletesen szól, szinte alig hallani bent. Pont ezért teszem én meg D-be, pláne lehúzott ablaknál :-)
RomeoOne04-09-2024 10:07:02 // 36759
Már van felnid, ami jó a karbonfékhez.... :D
SD04-09-2024 10:03:26 // 36758
Én a féknél arra gyanakszom, hogy vagy a fékbetét, vagy és a tárcsa is lekvárból van..
Új korától hülye hangot ad. szerintem nem tisztul ki a fék környékéről a fékpor és mint a smirgli szedi szét.. fogni fog, de hülye hangja van és gyalázza a táárcsát..
Kéne rendes minőségi tárcsát és betétet tenni rá és megnézni úgy mit mutat.. :P
Tényleg gáz hogy belerohad a tárcsába az odaégett betét darabka vagy nemtudom...
Boltba járni jó de azért mégis csak egy alfa:D
Új korától hülye hangot ad. szerintem nem tisztul ki a fék környékéről a fékpor és mint a smirgli szedi szét.. fogni fog, de hülye hangja van és gyalázza a táárcsát..
Kéne rendes minőségi tárcsát és betétet tenni rá és megnézni úgy mit mutat.. :P
Tényleg gáz hogy belerohad a tárcsába az odaégett betét darabka vagy nemtudom...
Boltba járni jó de azért mégis csak egy alfa:D
Liquid04-09-2024 09:41:51 // 36757
Értem és tudom hogy működik, azt is vágom mit fogyasztanak.
Viszont ezek szerint minden eset szélsőséges, vagy biztos mindenki autópálya tempóban megy vele csak akkor lassít le ha meglát a tükörben :D
Én csak a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, nem nagyon láttam még az autópályán a kamionoknál jelentősen gyorsabb ev-t, Teslat-t meg főleg nem.
Viszont ezek szerint minden eset szélsőséges, vagy biztos mindenki autópálya tempóban megy vele csak akkor lassít le ha meglát a tükörben :D
Én csak a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, nem nagyon láttam még az autópályán a kamionoknál jelentősen gyorsabb ev-t, Teslat-t meg főleg nem.
RomeoOne04-09-2024 08:36:58 // 36756
Nem, főleg Teslákra gondolok. Nem a zöld rendszám alapján gondolom egy kocsiról,hogy EV, hanem, mert többnyire ismerem a típusokat :D
SD04-09-2024 08:36:37 // 36755
Ez azt bizonyítja hogy a villanyautónak is kell a karbantartás, de a benzines is elmegy 100k-t gyári olajjal:/
SanyiJTD04-09-2024 06:31:21 // 36754
Ez pont akkora baromság ,mint ,hogy az olasz autó szar. Kezdve azzal ,hogy nem is vitorlázik, legalábbis standard setup szerint biztos nem ,elképzelhető ,hogy beállítható.
130-as pálya tempónál 16kW körüli a fogyasztása ,ami komikusan kevés, nagyon szélsőséges esetben megy valaki lassabban vele. Persze ez modell függő, Model S az 20körül fogyaszt.
Egyszerűen a regeneratív fékezés annyira erős ,hogy nem szükséges használni az üzemi féket. 200km-alatt, egyszer sem.
Ahogy SD írja ennek következtében be tudnak rohadni a dugattyúk, betéteket úgy kell kiverni belőle (bár én már jártam így normál autóval is többször) :D A gyár ajánlja az évente szétszed-kipucol eljárást. Illetve a service üzemben van egy ilyen fék koptató funkció, akkor talán kikapcsolja vagy nagyon gyengére rakja a motorféket.
130-as pálya tempónál 16kW körüli a fogyasztása ,ami komikusan kevés, nagyon szélsőséges esetben megy valaki lassabban vele. Persze ez modell függő, Model S az 20körül fogyaszt.
Egyszerűen a regeneratív fékezés annyira erős ,hogy nem szükséges használni az üzemi féket. 200km-alatt, egyszer sem.
Ahogy SD írja ennek következtében be tudnak rohadni a dugattyúk, betéteket úgy kell kiverni belőle (bár én már jártam így normál autóval is többször) :D A gyár ajánlja az évente szétszed-kipucol eljárást. Illetve a service üzemben van egy ilyen fék koptató funkció, akkor talán kikapcsolja vagy nagyon gyengére rakja a motorféket.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 22:50:13 // 36752
Köszi :-)
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 22:49:48 // 36751
Gyárira cserélted márkaszervizben?
Peti16V03-09-2024 22:49:38 // 36750
A hátsó Ate rendszerű.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 22:48:36 // 36749
Nálam is a 60e lenne a reális. Köszi a drukkot, még nem tudom a jó megoldást. Lehet ez egy egyedi anyaghiba, bár mintha rémlene hogy Erhard hasonlóan járt. Ő a tárcsát okolta inkább, nekem meg úgy tűnik hogy a betét van felkenődve és belesülve kb egy barna rétegként.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 22:44:07 // 36748
Nem is kopik. 30e km-nél még 7mm+ a betét vastagsága kívül, belül. Az tízezrenként 1mm kopás. Simán benne van még 20-30e. Könnyű autó, nagy fék, kicsi kopás. A tárcsa válla kb 0.2mm átlagban hátul. Az semmi.
Elöl minden szép, ott 6mm környékén van a betét, a tárcsa váll fél mili körül, szóval 50%-os.
Ez ki is adja azt, hogy 60e körül lenne reális a fékek cseréje. Sajnos a hátsó így nem maradhat, de egyszerűen nem tudom mi lenne a jó megoldás. A hibát kéne megérteni hozzá. A fékbetét kenődött fel, alapvetően az a rossz? A tárcsa anyaga ennyire kaka? Nem.tudom. Ha a tárcsa a ludas, fölösleges költségel szabályoztatni. Az is pénz, idő. Akkor inkább veszek két jobbféle tárcsát, új oem betétekkel.
Vagy a betét anyaga rossz? Akkor viszont nézni kéne valami használható betétet hátra.
A hátsó 320mm-es is Brembo rendszer amúgy? Vagy ATE?
Elöl minden szép, ott 6mm környékén van a betét, a tárcsa váll fél mili körül, szóval 50%-os.
Ez ki is adja azt, hogy 60e körül lenne reális a fékek cseréje. Sajnos a hátsó így nem maradhat, de egyszerűen nem tudom mi lenne a jó megoldás. A hibát kéne megérteni hozzá. A fékbetét kenődött fel, alapvetően az a rossz? A tárcsa anyaga ennyire kaka? Nem.tudom. Ha a tárcsa a ludas, fölösleges költségel szabályoztatni. Az is pénz, idő. Akkor inkább veszek két jobbféle tárcsát, új oem betétekkel.
Vagy a betét anyaga rossz? Akkor viszont nézni kéne valami használható betétet hátra.
A hátsó 320mm-es is Brembo rendszer amúgy? Vagy ATE?
Liquid03-09-2024 22:11:27 // 36747
élek a gyanúval hogy az autópályatempós zöldek PHEV-ek..
Peti16V03-09-2024 22:09:28 // 36746
Nálam most volt fékcsere 64e-nél. Elöl tárcsa+betét (már nyafogott miatta egy hónapja, de nehéz volt összehozni a szabik és nyaralás miatt), de a tárcsának már komoly válla volt. A betétén viszont csodálkoztam, mert 40-nél már egyszer cserélték. Mindezt úgy, hogy 90%- a bp-i dugókban araszolok…
Hátul a tárcsa nagyon szép állapotban volt, nulla váll, de a betétet szintén cserélni kellett. Bár nem álltam az autó mellett és nem mértem meg, így nem vagyok meggyőződve, hogy valóban feltétlen szükséges volt a csere, de mindegy, most egy darabig biztos nem kell hozzányúlni. Szerencsére jó munkát végeztek, zajtalanul teszi a dolgát és semmi változás a lassulás- és pedálérzetben.
De: az enyém q4, tehát elvileg kevesebbet használja a hátsó féket a stabilizáláshoz, mint a Te Supered, tehát nekem furán hangzik, hogy az az indoklás, hogy alig használja a féket.
De ettől függetlenül drukkolok, hogy megoldást találjatok a problémádra!
Hátul a tárcsa nagyon szép állapotban volt, nulla váll, de a betétet szintén cserélni kellett. Bár nem álltam az autó mellett és nem mértem meg, így nem vagyok meggyőződve, hogy valóban feltétlen szükséges volt a csere, de mindegy, most egy darabig biztos nem kell hozzányúlni. Szerencsére jó munkát végeztek, zajtalanul teszi a dolgát és semmi változás a lassulás- és pedálérzetben.
De: az enyém q4, tehát elvileg kevesebbet használja a hátsó féket a stabilizáláshoz, mint a Te Supered, tehát nekem furán hangzik, hogy az az indoklás, hogy alig használja a féket.
De ettől függetlenül drukkolok, hogy megoldást találjatok a problémádra!
RomeoOne03-09-2024 21:36:56 // 36745
Én mostanában már nem nagyon tapasztalom ezt a kezdeti EV-s suttyóságot, mennek rendesen pályatempóban, akár 130 felett is. Én még öregbítem is a hírnevüket, mikor a céges e-Niro-val 180 tiltáson villogom le a BMW-ket a belsőből. Azokat az arcokat látni kéne, mikor elhúzok mellettük és néznek át, hogy ez meg mi a jó büdös lóf.sz??? :DDDDD
Piritu - 1.000.00003-09-2024 21:29:03 // 36744
Doblóval (1,4 16V 95LE) az autópályán rájuk vadászunk :-)
Liquid03-09-2024 20:52:52 // 36743
80-nal vitorlázva a kamion mögött, nem is szabad kopnia :)
SD03-09-2024 20:48:30 // 36742
Amúgy be is tud rohadni a fékje 100k km után
SD03-09-2024 20:47:35 // 36741
Mondtam a szabályzást ha nem éri el a minértéket megmentheti.
A hátsó fék ha nem használná nem kopna.
Hogy nem elég bohóc:D ha kiflibe hajtod megmarad a fék az elég? Sosem értem ezt, optimum is van ám :D
Nem gondolnám hogy távolról pusztítják az MA-t azt inkább el tudom képzelni ha egy garis autó hazaküldi a logot egy support-os utána állít.
A második világháborús technikán alapuló PDTDI motorban is kompenzálja a computer a befecskendezést elektronikus úton.
Pont az MA-ban ne hangolná össze a lógó dugattyút a tóbbivel?
A hátsó fék ha nem használná nem kopna.
Hogy nem elég bohóc:D ha kiflibe hajtod megmarad a fék az elég? Sosem értem ezt, optimum is van ám :D
Nem gondolnám hogy távolról pusztítják az MA-t azt inkább el tudom képzelni ha egy garis autó hazaküldi a logot egy support-os utána állít.
A második világháborús technikán alapuló PDTDI motorban is kompenzálja a computer a befecskendezést elektronikus úton.
Pont az MA-ban ne hangolná össze a lógó dugattyút a tóbbivel?
SanyiJTD03-09-2024 19:10:14 // 36740
200 fölött is gyári fék van még a Teslákon :)
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 18:37:33 // 36739
Beszéltem ma egy újabb márkaszervízzel, az első ahol felajánlották, hogy megvizsgálják a fék állapotát. Valamint felsorolt opciókat a javításra, többek között tárcsa szabályozást, ha az lehetséges. Csak figyeltem, hogy ilyen létezik. Korrekt tájékoztatást kaptam nagyjából látatlanban, és pár lehetséges okot, amik okozhatják a hibát.
Nekem igazán szimpatikus volt.
Mondott egy érdekes lehetséges okot is, talán az első amiben van logika. Az autó a hátsó fékjét alig használja, mert amint fékezek, megy előre a súlypont, és veszi el a hátsó fékerőt. Tehát előfordulhat, hogy normál használat mellett, úgy fogalmazott, ha nem elég bohóc módon közlekedek vele, a hátsó fék alig működik, így elkorrodál a tárcsa. Ebben látok logikát, ettől függetlenül ennek így nem szabadna kinézni, pláne, hogy azért tempósan is és bohóc módon is megyek néha. Valamint akkor minden Teslán rossz lenne ugye a fék, mert azok alig használják a fékrendszert.. de nem az, hanem érdekes módon 100e fölött elfutnak a gyári fékrendszerek.
Egy biztos, hogy nem elbohóckodtam, nem a Transzfogaras ette meg, viszont valóban alig kopott és ennek ellenére totál rozsdakupac.
Nekem igazán szimpatikus volt.
Mondott egy érdekes lehetséges okot is, talán az első amiben van logika. Az autó a hátsó fékjét alig használja, mert amint fékezek, megy előre a súlypont, és veszi el a hátsó fékerőt. Tehát előfordulhat, hogy normál használat mellett, úgy fogalmazott, ha nem elég bohóc módon közlekedek vele, a hátsó fék alig működik, így elkorrodál a tárcsa. Ebben látok logikát, ettől függetlenül ennek így nem szabadna kinézni, pláne, hogy azért tempósan is és bohóc módon is megyek néha. Valamint akkor minden Teslán rossz lenne ugye a fék, mert azok alig használják a fékrendszert.. de nem az, hanem érdekes módon 100e fölött elfutnak a gyári fékrendszerek.
Egy biztos, hogy nem elbohóckodtam, nem a Transzfogaras ette meg, viszont valóban alig kopott és ennek ellenére totál rozsdakupac.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 18:25:22 // 36738
Nem hinném hogy a multiair mágnesszelepe remote tönkretehető. Nem gondolom hogy a tekercs adja meg magát. És pláne nem hinném hogy öntanuló, vagy adaptív. Van egy rakat map-je, azzal dolgozik.
SD03-09-2024 17:30:25 // 36737
Na ma normal módban rántott egyszer egy picit 1300 körül.. én arra gondolok az is lehet hogy valami alapjárati levegő vezérlés van beépítve az EGR vagy wetgate vagy bárhova és az vált át ilyenkor, és az okozhatja a rántást. de jelentétktelen mértetű volt amúgy, csak azért figyeltem fel rá mert mondod mindig.
SD03-09-2024 17:28:36 // 36735
Nekem a leutóbbi hajtós kör után megint hazatelefonált a gépsárkány:D
Legközelebbi indítás után nem indult el a középkonzol csak jóval később..
Szóval már ment haza a srügöny hogy figyejéé áliccsá utána a MA meg a magasnyomású meg a váltó korrekciós értékeinek mert neméli meg a garit így?:D
Úgyenem:D?
Amúgy ki lehet valahogy olvasni milyen korrekciós értékekkel műxik a multiair, vagy mennyire változik időjárás bármi? Ezek tuti tárolva vannak... és állítja is az autó őket biztos...
Én most arra gondolok hogy a multiair mágnes akkor pukkad el mikor már egy szelepet úgy túl kell vezérelnie hogy elmelegszik... de az egy mérhető folyamat vége, vagy túlgondolom?:)
Legközelebbi indítás után nem indult el a középkonzol csak jóval később..
Szóval már ment haza a srügöny hogy figyejéé áliccsá utána a MA meg a magasnyomású meg a váltó korrekciós értékeinek mert neméli meg a garit így?:D
Úgyenem:D?
Amúgy ki lehet valahogy olvasni milyen korrekciós értékekkel műxik a multiair, vagy mennyire változik időjárás bármi? Ezek tuti tárolva vannak... és állítja is az autó őket biztos...
Én most arra gondolok hogy a multiair mágnes akkor pukkad el mikor már egy szelepet úgy túl kell vezérelnie hogy elmelegszik... de az egy mérhető folyamat vége, vagy túlgondolom?:)
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 16:31:25 // 36734
Mondom hogy nem fékeztem XD
Túltoltam egy picit asszem.
Túltoltam egy picit asszem.
Kazes☻03-09-2024 16:22:36 // 36733
„abszolút csúcsot” - miben, fékkopásban, fogyasztásban... esetleg Csabika (ha ő volt) vigyorban?! ;)
:D
:D
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 16:18:36 // 36732
Húú Dánia az jó lehetett, az északi országok szépek.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 16:17:32 // 36731
Ugyan már, az én Alfa kihívásom szeptemberre: " ne fékezz" A rengeteg fékpor 5um alatti részecskékkel terheli a levegőt, rossz légminőséget eredményezve. Az Alfa Romeo elkötelezettségét mutatja a környezetvédelem mellett a szeptemberi kihívás. Fék nélkül autózni férfias, igazi stílus, és környezetvédelem egyszerre. Légy Alfa hím, csak a b...ik fékeznek. XDDD
Mérgemben toltam egy track/drift session-t a gyermekemmel az első iskolai napja zárásaként, beállítva ezzel egy egyéni és lehet hogy abszolút csúcsot a szakaszra.
Mérgemben toltam egy track/drift session-t a gyermekemmel az első iskolai napja zárásaként, beállítva ezzel egy egyéni és lehet hogy abszolút csúcsot a szakaszra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
637
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?